Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Butiksassistent søges til førende elektronikbutik

Læs mere om, hvordan det er at arbejde hos GreenMind her: https://greenmind.dk/karriere/

Vi søger en ambitiøs butiksassistent, som ønsker at være en del af vores team i vores butik i Aarhus på Guldsmedgade 2, 8000 Aarhus C.

Jobbet som butiksassistent vil primært bestå i at sælge tilbehør samt secondhand elektronik til kunderne i butikken. Derudover vil jobbet bestå i at tage imod og registrere kunder, der ønsker at få repareret deres telefon eller tablet. Der vil også være situationer, hvor du skal besvare e-mails og telefoniske henvendelser. Slutteligt vil der være brug for hjælp til modtagelse af reservedele, opfølgning på sager samt assistance til generel butiksdrift – alt i tæt samarbejde med dine kollegaer. På den måde er der en del variation i arbejdsopgaverne, og du vil hele tiden arbejde tæt sammen med teknikerne på værkstedet. Vi håber også, at du har mod på at lære at udføre enkelte, simple reparationer af iPhones, så du på den måde får bedre indsigt i vores service og desuden kan hjælpe til, når behovet opstår.

Det er et plus, hvis du har praktisk erfaring fra detailhandlen, og vi forventer, at du er bevidst om, hvad god service er.

Det er også afgørende for os, at du kan fungere socialt, da vi er en mindre virksomhed, hvor indbyrdes forståelse og kommunikation er yderst vigtigt – især når der er travlt. Vi gør generelt meget ud af at få det sociale aspekt til at fungere mellem vores medarbejdere, da vi tror på, at en virksomhed skal fungere internt for at kunne levere eksternt. Vi ser velfungerende medarbejdere som fundamentet i vores forretning og prioriterer altid fællesskabet. Derfor arrangeres der ofte sociale arrangementer, som vi håber, du vil have lyst til at deltage i.

Vi går målrettet efter at være den elektronikbutik, som har det sjovest, samtidigt med at succeskriteriet er effektivitet og den gode kundeoplevelse. Vi vil være en butik, hvor kunderne og produkterne har størst fokus, og hvor vores medarbejdere er topmotiveret. Vil du være en del af teamet?

Om GreenMindGreenMind er en ung og dynamisk virksomhed i vækst med ca. 50 medarbejdere fordelt på fem butikker i Aalborg, Aarhus, Odense og København samt et hovedkontor ligeledes i København. Vi gør os primært i reparationer af smartphones, tablets og computere og servicerer privatkunder, der kommer direkte ind fra gaden samt behandler skader, der bliver henvist til os fra landets største forsikringsselskaber og virksomheder. Udover reparationer har vi et bredt udvalg af tilbehør samt iPhones og iPads, som vi sælger fra vores butikker og vores webshop. Sidste år blev der smidt 50 ton elektronikaffald i skraldespanden, men kun 15% af dette blev genbrugt. Sammenlagt udgør elektronikaffald kun 2% af den samlede mængde affald, men det står for 70% af de giftige affaldsstoffer.

Hos GreenMind vil vi gerne være med til at bremse denne udvikling. Det gør vi ved at tilbyde kvalitetsreparationer samt køb og salg af smartphones, tablets og computere. På den måde tilbyder vi kunderne et miljørigtigt alternativ til det gængse forbrugsmønster, der er præget af en ”brug og smid væk”-tankegang. Alt dette kan du læse mere om på https://www.greenmind.dk/miljo. Vores målsætning er at være markedsledende i branchen – både for kunder og medarbejdere.

Du kan forvente… 

  • en udfordrende og varieret hverdag, hvor tonen er let og humøret er højt
  • at blive en del af en moderne elektronikbutik, der er i rivende udvikling
  • at skulle arbejde i butikkens åbningstid, hverdage kl. 10 til 18 samt nogle lørdage kl. 10-16

Vi forventer, at…

  • du har flair for at holde overblikket og er fokuseret på at levere god, professionel service – hver gang
  • du er selvstændigt tænkende og kan træffe beslutninger uden at være under konstant vejledning
  • du er særdeles servicemindet i din kundekontakt
  • du er ansvarsbevidst og møder til tiden

Tiltrædelse: Snarest

Løn efter kvalifikationer

Vil du være med? Så skriv din ansøgning med det samme. Send ansøgning, CV og et vellignende billede til job@greenmind.dk – skriv venligst ”Aarhus – butiksassistent fuldtid” i emnefeltet. Vi behandler løbende ansøgninger, så tøv endelig ikke med at ansøge.

Bemærk venligst:Du kan i forbindelse med en eventuel jobsamtale blive bedt om at fremvise en straffeattest.


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330021711Phoenix-4e002bae12019-05-10T00:00:00Butiksassistent søges til førende elektronikbutik

Læs mere om, hvordan det er at arbejde hos GreenMind her: https://greenmind.dk/karriere/

Vi søger en ambitiøs butiksassistent, som ønsker at være en del af vores team i vores butik i Aarhus på Guldsmedgade 2, 8000 Aarhus C.

Jobbet som butiksassistent vil primært bestå i at sælge tilbehør samt secondhand elektronik til kunderne i butikken. Derudover vil jobbet bestå i at tage imod og registrere kunder, der ønsker at få repareret deres telefon eller tablet. Der vil også være situationer, hvor du skal besvare e-mails og telefoniske henvendelser. Slutteligt vil der være brug for hjælp til modtagelse af reservedele, opfølgning på sager samt assistance til generel butiksdrift – alt i tæt samarbejde med dine kollegaer. På den måde er der en del variation i arbejdsopgaverne, og du vil hele tiden arbejde tæt sammen med teknikerne på værkstedet. Vi håber også, at du har mod på at lære at udføre enkelte, simple reparationer af iPhones, så du på den måde får bedre indsigt i vores service og desuden kan hjælpe til, når behovet opstår.

Det er et plus, hvis du har praktisk erfaring fra detailhandlen, og vi forventer, at du er bevidst om, hvad god service er.

Det er også afgørende for os, at du kan fungere socialt, da vi er en mindre virksomhed, hvor indbyrdes forståelse og kommunikation er yderst vigtigt – især når der er travlt. Vi gør generelt meget ud af at få det sociale aspekt til at fungere mellem vores medarbejdere, da vi tror på, at en virksomhed skal fungere internt for at kunne levere eksternt. Vi ser velfungerende medarbejdere som fundamentet i vores forretning og prioriterer altid fællesskabet. Derfor arrangeres der ofte sociale arrangementer, som vi håber, du vil have lyst til at deltage i.

Vi går målrettet efter at være den elektronikbutik, som har det sjovest, samtidigt med at succeskriteriet er effektivitet og den gode kundeoplevelse. Vi vil være en butik, hvor kunderne og produkterne har størst fokus, og hvor vores medarbejdere er topmotiveret. Vil du være en del af teamet?

Om GreenMindGreenMind er en ung og dynamisk virksomhed i vækst med ca. 50 medarbejdere fordelt på fem butikker i Aalborg, Aarhus, Odense og København samt et hovedkontor ligeledes i København. Vi gør os primært i reparationer af smartphones, tablets og computere og servicerer privatkunder, der kommer direkte ind fra gaden samt behandler skader, der bliver henvist til os fra landets største forsikringsselskaber og virksomheder. Udover reparationer har vi et bredt udvalg af tilbehør samt iPhones og iPads, som vi sælger fra vores butikker og vores webshop. Sidste år blev der smidt 50 ton elektronikaffald i skraldespanden, men kun 15% af dette blev genbrugt. Sammenlagt udgør elektronikaffald kun 2% af den samlede mængde affald, men det står for 70% af de giftige affaldsstoffer.

Hos GreenMind vil vi gerne være med til at bremse denne udvikling. Det gør vi ved at tilbyde kvalitetsreparationer samt køb og salg af smartphones, tablets og computere. På den måde tilbyder vi kunderne et miljørigtigt alternativ til det gængse forbrugsmønster, der er præget af en ”brug og smid væk”-tankegang. Alt dette kan du læse mere om på https://www.greenmind.dk/miljo. Vores målsætning er at være markedsledende i branchen – både for kunder og medarbejdere.

Du kan forvente… 

  • en udfordrende og varieret hverdag, hvor tonen er let og humøret er højt
  • at blive en del af en moderne elektronikbutik, der er i rivende udvikling
  • at skulle arbejde i butikkens åbningstid, hverdage kl. 10 til 18 samt nogle lørdage kl. 10-16

Vi forventer, at…

  • du har flair for at holde overblikket og er fokuseret på at levere god, professionel service – hver gang
  • du er selvstændigt tænkende og kan træffe beslutninger uden at være under konstant vejledning
  • du er særdeles servicemindet i din kundekontakt
  • du er ansvarsbevidst og møder til tiden

Tiltrædelse: Snarest

Løn efter kvalifikationer

Vil du være med? Så skriv din ansøgning med det samme. Send ansøgning, CV og et vellignende billede til job@greenmind.dk – skriv venligst ”Aarhus – butiksassistent fuldtid” i emnefeltet. Vi behandler løbende ansøgninger, så tøv endelig ikke med at ansøge.

Bemærk venligst:Du kan i forbindelse med en eventuel jobsamtale blive bedt om at fremvise en straffeattest.

2019-07-06T00:51:04.320 Læs mere om, hvordan det er at arbejde hos GreenMind her: https: greenmind.dk karriere Vi søger en ambitiøs butiksassistent, som ønsker at være en del af vores team i vores butik i Aarhus på Guldsmedgade 2, 8000 Aarhus C. Jobbet som butiksassistent vil primært bestå i at sælge tilbehør samt secondhand elektronik til kunderne i butikken. Derudover vil jobbet bestå i at tage imod og registrere kunder, der ønsker at få repareret deres telefon eller tablet. Der vil også være situationer, hvor du skal besvare e-mails og telefoniske henvendelser. Slutteligt vil der være brug for hjælp til modtagelse af reservedele, opfølgning på sager samt assistance til generel butiksdrift alt i tæt samarbejde med dine kollegaer. På den måde er der en del variation i arbejdsopgaverne, og du vil hele tiden arbejde tæt sammen med teknikerne på værkstedet. Vi håber også, at du har mod på at lære at udføre enkelte, simple reparationer af iPhones, så du på den måde får bedre indsigt i vores service og desuden kan hjælpe til, når behovet opstår. Det er et plus, hvis du har praktisk erfaring fra detailhandlen, og vi forventer, at du er bevidst om, hvad god service er. Det er også afgørende for os, at du kan fungere socialt, da vi er en mindre virksomhed, hvor indbyrdes forståelse og kommunikation er yderst vigtigt især når der er travlt. Vi gør generelt meget ud af at få det sociale aspekt til at fungere mellem vores medarbejdere, da vi tror på, at en virksomhed skal fungere internt for at kunne levere eksternt. Vi ser velfungerende medarbejdere som fundamentet i vores forretning og prioriterer altid fællesskabet. Derfor arrangeres der ofte sociale arrangementer, som vi håber, du vil have lyst til at deltage i. Vi går målrettet efter at være den elektronikbutik, som har det sjovest, samtidigt med at succeskriteriet er effektivitet og den gode kundeoplevelse. Vi vil være en butik, hvor kunderne og produkterne har størst fokus, og hvor vores medarbejdere er topmotiveret. Vil du være en del af teamet? Om GreenMindGreenMind er en ung og dynamisk virksomhed i vækst med ca. 50 medarbejdere fordelt på fem butikker i Aalborg, Aarhus, Odense og København samt et hovedkontor ligeledes i København. Vi gør os primært i reparationer af smartphones, tablets og computere og servicerer privatkunder, der kommer direkte ind fra gaden samt behandler skader, der bliver henvist til os fra landets største forsikringsselskaber og virksomheder. Udover reparationer har vi et bredt udvalg af tilbehør samt iPhones og iPads, som vi sælger fra vores butikker og vores webshop. Sidste år blev der smidt 50 ton elektronikaffald i skraldespanden, men kun 15 af dette blev genbrugt. Sammenlagt udgør elektronikaffald kun 2 af den samlede mængde affald, men det står for 70 af de giftige affaldsstoffer. Hos GreenMind vil vi gerne være med til at bremse denne udvikling. Det gør vi ved at tilbyde kvalitetsreparationer samt køb og salg af smartphones, tablets og computere. På den måde tilbyder vi kunderne et miljørigtigt alternativ til det gængse forbrugsmønster, der er præget af en brug og smid væk -tankegang. Alt dette kan du læse mere om på https: www.greenmind.dk miljo. Vores målsætning er at være markedsledende i branchen både for kunder og medarbejdere. Du kan forvente… en udfordrende og varieret hverdag, hvor tonen er let og humøret er højt at blive en del af en moderne elektronikbutik, der er i rivende udvikling at skulle arbejde i butikkens åbningstid, hverdage kl. 10 til 18 samt nogle lørdage kl. 10-16 Vi forventer, at… du har flair for at holde overblikket og er fokuseret på at levere god, professionel service hver gang du er selvstændigt tænkende og kan træffe beslutninger uden at være under konstant vejledning du er særdeles servicemindet i din kundekontakt du er ansvarsbevidst og møder til tiden Tiltrædelse: Snarest Løn efter kvalifikationer Vil du være med? Så skriv din ansøgning med det samme. Send ansøgning, CV og et vellignende billede til job@greenmind.dk skriv venligst Aarhus butiksassistent fuldtid i emnefeltet. Vi behandler løbende ansøgninger, så tøv endelig ikke med at ansøge. Bemærk venligst:Du kan i forbindelse med en eventuel jobsamtale blive bedt om at fremvise en straffeattest.11jobnet4e002bae100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-07-05T00:00:0000010EuropaDanmarkJyllandØstjyllandAarhus3524800GreenMind - Aarhus11Guldsmedgade 28000Aarhus CDKDanmark0job@greenmind.dkDKDanmarkDKDanmark8Fuldtid46Permanent758597JobNet4987165498716510010-05-20190https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=4e002baehttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=4e002baehttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=4e002bae&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=4e002bae&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonButiksassistent søges til førende elektronikbutik1Dansk3Læse/ tale522009Butiksassistent2Salg361760952Jacob Høybyejob@greenmind.dkDKDanmarkDKDanmark330143824Salgskonsulent hos HARO Competence Center - DanmarkProfile Vi søger snarest muligt en engageret og fleksibel intern sælger til forstærkning af vores team til stillingen som:Dine opgaverSom kontaktflade for vores salgsafdeling i Tyskland skal du servicere vores kunder samt deres kunder så som arkitekter, byggeherrer og byggefirmaer både personligt og telefonisk i det nyoprettede kompetencecenter i AarhusDu skal holde kompetencecentret ajourVed kundeevents skal du servicere vores kunder og sælgereStillingen omfatter desuden generelle kontoropgaver og administrative opgaverDin profilDu er uddannet og har arbejdserfaring inden for salg eller inden for detailhandlenDu trives med aktiv kundekontaktDu er god til at organisere, kommunikere og til at tage initiativDu er rutineret i brugen af MS-Office, og du er klar til at lære meget om parket, laminat og vores designgulveUd over dansk behersker du både tysk og engelsk på højt niveauBliv en del af vores succeshistorie i Danmark! Vi glæder os til at modtage din ansøgning med angivelse af dine lønforestillinger og en eventuel startdato. Vores personaleafdeling står til rådighed i tilfælde af spørgsmål på tlf. 49 (8031) 700 157. Send din ansøgning via knappen Send ansøgning Vi anmoder om CV og ansøgning på engelsk eller tysk.Virksomheden Hamberger, der blev grundlagt i 1866, er i dag med sine 2.700 medarbejdere en førende producent af gulvbelægning af træ og toiletsæder og er repræsenteret i mere end 90 lande globalt. Den internationale firmakoncern omsætter hvert år, med en eksportandel på 50 , mere end 325 mio. € og er en af de mest betydningsfulde arbejdsgivere i regionen Rosenheim i det sydlige Bayern. Hamberger Flooring har siden 1950 med sit gulvbelægningsmærke HARO udviklet sig til at blive den førende producent på markedet i Tyskland inden for området parket. Til produktporteføljen hører også laminat- og designgulve, korkgulve samt træfliser i stenlook.Vi søger snarest muligt en engageret og fleksibel intern sælger til forstærkning af vores team til stillingen som:

Dine opgaver
  • Som kontaktflade for vores salgsafdeling i Tyskland skal du servicere vores kunder samt deres kunder så som arkitekter, byggeherrer og byggefirmaer både personligt og telefonisk i det nyoprettede kompetencecenter i Aarhus
  • Du skal holde kompetencecentret ajour
  • Ved kundeevents skal du servicere vores kunder og sælgere
  • Stillingen omfatter desuden generelle kontoropgaver og administrative opgaver

Din profil
  • Du er uddannet og har arbejdserfaring inden for salg eller inden for detailhandlen
  • Du trives med aktiv kundekontakt
  • Du er god til at organisere, kommunikere og til at tage initiativ
  • Du er rutineret i brugen af MS-Office, og du er klar til at lære meget om parket, laminat og vores designgulve
  • Ud over dansk behersker du både tysk og engelsk på højt niveau
  • Bliv en del af vores succeshistorie i Danmark! Vi glæder os til at modtage din ansøgning med angivelse af dine lønforestillinger og en eventuel startdato. Vores personaleafdeling står til rådighed i tilfælde af spørgsmål på tlf. +49 (8031) 700 – 157.

Send din ansøgning via knappen "Send ansøgning"

Vi anmoder om CV og ansøgning på engelsk eller tysk.

Virksomheden Hamberger, der blev grundlagt i 1866, er i dag med sine 2.700 medarbejdere en førende producent af gulvbelægning af træ og toiletsæder og er repræsenteret i mere end 90 lande globalt. Den internationale firmakoncern omsætter hvert år, med en eksportandel på 50%, mere end 325 mio. € og er en af de mest betydningsfulde arbejdsgivere i regionen Rosenheim i det sydlige Bayern.
 
Hamberger Flooring har siden 1950 med sit gulvbelægningsmærke HARO udviklet sig til at blive den førende producent på markedet i Tyskland inden for området parket. Til produktporteføljen hører også laminat- og designgulve, korkgulve samt træfliser i stenlook.

ORS/Small/ae6d63c1_logo.pngHamberger Flooring GmbH & Co KGAarhus C2020-01-14T00:00:002020-01-31T00:00:00
330138142Butiksassistent - morgen - 20 timer om ugen - SkejbyRobot Vil du have en masse gode og engagerede kollegaer? Vil du arbejde på en dynamisk arbejdsplads med højt humør og fart over feltet? Er du A-menneske, og ser du en fordel i at arbejde om morgenen frem for sene aftentimer? I Lidl arbejder vi hårdt, mens vi har det sjovt. Sådan vil dine nye kolleger beskrive deres job i Lidl. Når vi møder ind, smøger vi ærmerne op og giver alt, hvad vi kan for at levere Danmarks bedste indkøbsoplevelse. Men bare rolig, vi har altid overskud til at have det sjovt sammen og hjælpe hinanden. For sådan er det at arbejde i Lidl vi tror på, at sammenhold er vinderhold. Om jobbet Vareopfyldning Din arbejdstid er placeret mellem 06.00-09.00, mandag til fredag eller efter aftale Om dig Du er A-menneske og kan lide at arbejde om morgenen Du tager initiativ, og du kan lide, at der er styr på detaljerne Du trives i et tempofyldt job Du er mødestabil og pligtopfyldende Du er eventuelt studerende, og kan se en fordel i at arbejde om morgenen inden studiet Vi tilbyder Et uformelt arbejdsmiljø med en masse engagerede kolleger En grundig og målrettet oplæring God løn og pension Rabatordning hos flere hundrede udbydere af rejser, shopping, kultur, fitness m.m. Er du interesseret i denne stilling? Tryk på Send ansøgning for at komme videre til vores online ansøgningsportal. Husk at vedhæfte din motiverede ansøgning og CV. Vi glæder os til at læse din ansøgning. Send ansøgning https: karriere.lidl.dk da jobsearch Butiksassistent-morgen-20-timer-om-ugen-Skejby-4115?rdeLocaleAttr da

Vil du have en masse gode og engagerede kollegaer? Vil du arbejde på en dynamisk arbejdsplads med højt humør og fart over feltet? Er du A-menneske, og ser du en fordel i at arbejde om morgenen frem for sene aftentimer?

I Lidl arbejder vi hårdt, mens vi har det sjovt. Sådan vil dine nye kolleger beskrive deres job i Lidl. Når vi møder ind, smøger vi ærmerne op og giver alt, hvad vi kan for at levere Danmarks bedste indkøbsoplevelse. Men bare rolig, vi har altid overskud til at have det sjovt sammen og hjælpe hinanden. For sådan er det at arbejde i Lidl – vi tror på, at sammenhold er vinderhold.

 

Om jobbet

  • Vareopfyldning
  • Din arbejdstid er placeret mellem 06.00-09.00, mandag til fredag eller efter aftale

 Om dig

  • Du er A-menneske og kan lide at arbejde om morgenen
  • Du tager initiativ, og du kan lide, at der er styr på detaljerne
  • Du trives i et tempofyldt job
  • Du er mødestabil og pligtopfyldende
  • Du er eventuelt studerende, og kan se en fordel i at arbejde om morgenen inden studiet

 Vi tilbyder

  •  Et uformelt arbejdsmiljø med en masse engagerede kolleger
  • En grundig og målrettet oplæring
  • God løn og pension
  • Rabatordning hos flere hundrede udbydere af rejser, shopping, kultur, fitness m.m.

Er du interesseret i denne stilling?

Tryk på "Send ansøgning" for at komme videre til vores online ansøgningsportal. Husk at vedhæfte din motiverede ansøgning og CV. Vi glæder os til at læse din ansøgning.

Send ansøgning

https://karriere.lidl.dk/da/jobsearch/Butiksassistent-morgen-20-timer-om-ugen-Skejby-4115?rdeLocaleAttr=da

Lidl Danmark K/S AdministrationAarhus N2019-12-11T00:00:002020-02-01T00:00:00
330149902Butiksassistent søgesRobot Medarbejder søges til et deltidsjob på 20-25 timer om ugen. Vagterne er om eftermiddagen i hverdagene (Mandag-Fredag). Superkiosken Stavtrup søger en ny medarbejder, som er smilende, mødestabil og trives i en travl hverdag. Vi forhandler kioskvarer, Lotto Spil og har Pakkeservice blandt andet Postnord og GLS. Dine arbejdsopgaver vil være følgende: At bidrage til en høj kundetilfredshed i butikken At ekspedere kunderne ved kassen Udlevere pakker til kunder i butikken Modtage pakker, der skal sendes Lotto Spil Vi kan tilbyde dig: En god opstart, hvor du lærer rutiner og opgaver En arbejdsplads hvor der er styr på tingene Erhvervserfaring Venlige og imødekommende kollegaer Hvis du er interesseret i stillingen bedes du sende en mail med en ansøgning til: Superkioskenstavtrup@hotmail.com Tiltrædelse: Snarest muligt

Medarbejder søges til et deltidsjob på 20-25 timer om ugen. Vagterne er om eftermiddagen i hverdagene (Mandag-Fredag). 

Superkiosken Stavtrup søger en ny medarbejder, som er smilende, mødestabil og trives i en travl hverdag. 

Vi forhandler kioskvarer, Lotto & Spil og har Pakkeservice blandt andet Postnord og GLS. 

 

Dine arbejdsopgaver vil være følgende:

  • At bidrage til en høj kundetilfredshed i butikken
  • At ekspedere kunderne ved kassen
  • Udlevere pakker til kunder i butikken 
  • Modtage pakker, der skal sendes
  • Lotto & Spil

 

Vi kan tilbyde dig:

  • En god opstart, hvor du lærer rutiner og opgaver 
  • En arbejdsplads hvor der er styr på tingene
  • Erhvervserfaring
  • Venlige og imødekommende kollegaer

 

Hvis du er interesseret i stillingen bedes du sende en mail med en ansøgning til: 

Superkioskenstavtrup@hotmail.com

Tiltrædelse: Snarest muligt

 

 

Superkiosken Stavtrup v/Shahwali NasseryViby J2020-01-06T00:00:002020-02-02T00:00:00
330150620Sengespecialisten søger en salgskonsulent/sengespecialist til deres butik i HørsholmRobot SengeSpecialisten har været igennem en spændende udvikling de senere år, og er i dag en af de førende aktører på markedet for senge i high-end segmentet. Sengespecialisten har i dag 28 butikker i Danmark og et stærkt koncept, der er bygget op omkring et stærkt serviceniveau, udvidet behovsafdækning og deraf tilbundsgående rådgivning, hvilket tilsikrer kunderne de bedste forudsætninger for at vælge den rette sengeløsning. Se yderligere: www.sengespecialisten.dk STILLINGEN Sengespecialistens butik i Hørsholm søger en salgskonsulent sengespecialist, der sammen med det øvrige personale i butikken, kan videreføre og udvikle den succes der allerede er i butikken i dag. Vi søger derfor en erfaren og nærværende sælger, der møder kunden i øjenhøjde . Personen skal være drevet af resultater, der opnås gennem et højt serviceniveau, en proaktiv og energisk tilgang til opgaverne. Personen skal være fleksibel og kunne håndtere mange forskellige arbejdsopgaver som f.eks.: God til at vejlede kunderne og gå i dybden med deres behov Kan holde mange bolde i luften, f.eks. have flere kunder samtidig, uden at miste fokus på nogle af dem Ikke bange for at flytte eller montere en seng Et godt købmandsgen - god til at regne den ud Klar til at yde lidt ekstra - også i weekenderne Kendskab til en PC, på brugerniveau OM DIG Grundlæggende er du positiv, glad og værdsætter humor i hverdagen. Du har erfaring med salg, butiksmiljøet og gerne kendskab til salg af langvarige forbrugsvarer. Som person: Drives du af resultater og det at udvikle forretningen Er udadvendt og vant til at kommunikere Sætter en ære i at levere et højt service niveau Kan sætte sig i kundens sted spørge til deres behov Er frisk, og imødekommende Trives godt i et travlt og til tider hektisk miljø Sengespecialistens kultur er kendetegnet ved fokus på resultater og service på et højt niveau, og det er derfor afgørende at du besidder synligt engagement og drive, samt at du er vedholdende og opfølgende, men samtidig åben over for nye og bedre ideer. VIRKSOMHEDEN TILBYDER Der er tale om en virksomhed der lægger vægt på, at den enkelte medarbejder tager ansvar i forhold til rolle og kompetencer. Således er der en fri og omgængelig omgangstone, som ligeledes beskriver det miljø der er i virksomheden. Lønnen forhandles på et attraktivt niveau og modsvarer naturligvis de opstillede krav. TILTRÆDELSE Hurtigst muligt. ANSØGNING Vi arbejder med at besætte jobbet hurtigst muligt. Derfor er der ingen ansøgningsfrist. Ønsker du at søge jobbet, tryk da på ikonet Søg job nedenfor. Såfremt du ønsker at høre mere om dette job, kontakt da konsulent Steffen Sørensen på telefon 45 2647 1914. Se øvrige stillinger på www.personaleborsen.dk

SengeSpecialisten har været igennem en spændende udvikling de senere år, og er i dag en af de førende aktører på markedet for senge i high-end segmentet.

Sengespecialisten har i dag 28 butikker i Danmark og et stærkt koncept, der er bygget op omkring et stærkt serviceniveau, udvidet behovsafdækning og deraf tilbundsgående rådgivning, hvilket tilsikrer kunderne de bedste forudsætninger for at vælge den rette sengeløsning.

Se yderligere: www.sengespecialisten.dk

STILLINGEN

Sengespecialistens butik i Hørsholm søger en salgskonsulent/sengespecialist, der sammen med det øvrige personale i butikken, kan videreføre og udvikle den succes der allerede er i butikken i dag.

Vi søger derfor en erfaren og nærværende sælger, der møder kunden i ”øjenhøjde”.

Personen skal være drevet af resultater, der opnås gennem et højt serviceniveau, en proaktiv og energisk tilgang til opgaverne.

Personen skal være fleksibel og kunne håndtere mange forskellige arbejdsopgaver som f.eks.:

  • God til at vejlede kunderne og gå i dybden med deres behov
  • Kan holde mange bolde i luften, f.eks. have flere kunder samtidig, uden at miste fokus på nogle af dem
  • Ikke bange for at flytte eller montere en seng
  • Et godt købmandsgen - god til at regne den ud
  • Klar til at yde lidt ekstra - også i weekenderne
  • Kendskab til en PC, på brugerniveau

OM DIG

Grundlæggende er du positiv, glad og værdsætter humor i hverdagen. Du har erfaring med salg, butiksmiljøet og gerne kendskab til salg af langvarige forbrugsvarer.

Som person:

  • Drives du af resultater og det at udvikle forretningen
  • Er udadvendt og vant til at kommunikere
  • Sætter en ære i at levere et højt service niveau
  • Kan sætte sig i kundens sted – spørge til deres behov
  • Er frisk, og imødekommende
  • Trives godt i et travlt og til tider hektisk miljø

Sengespecialistens kultur er kendetegnet ved fokus på resultater og service på et højt niveau, og det er derfor afgørende at du besidder synligt engagement og drive, samt at du er vedholdende og opfølgende, men samtidig åben over for nye og bedre ideer.

VIRKSOMHEDEN TILBYDER

Der er tale om en virksomhed der lægger vægt på, at den enkelte medarbejder tager ansvar i forhold til rolle og kompetencer. Således er der en fri og omgængelig omgangstone, som ligeledes beskriver det miljø der er i virksomheden. Lønnen forhandles på et attraktivt niveau og modsvarer naturligvis de opstillede krav.

TILTRÆDELSE

Hurtigst muligt.

ANSØGNING

Vi arbejder med at besætte jobbet hurtigst muligt. Derfor er der ingen ansøgningsfrist.

Ønsker du at søge jobbet, tryk da på ikonet ' Søg job' nedenfor.

Såfremt du ønsker at høre mere om dette job, kontakt da konsulent Steffen Sørensen på telefon +45 2647 1914.

Se øvrige stillinger på www.personaleborsen.dk

PersonaleBørsenAarhus V2020-01-06T00:00:002020-03-02T00:00:00
330155715Butiksassistent med IT-videnRobot Føniks Computer A S sælger et bredt sortiment af hardware, software, computere og anden forbrugerelektronik gennem vores butikker samt over internettet. Føniks Computer A S beskæftiger 25 fuldtidsmedarbejdere samt 15 deltidsansatte. Vi søger en ny medarbejder til kundebetjening i butikken. Du vil primært blive beskæftiget med kundebetjening i butikken og andre relevante opgaver i forbindelse med butikken, dog i perioder hvor der ikke er så travlt i butikken, vil du blive beskæftiget med forsendelse af produkter lager relateret opgaver. Du skal have interesse for computere, hardware og være villig til, at holde dig orienteret om de nyeste produkter på markedet. Vi bruger sjov og spas som en del af vores hverdag, men det er vigtig, at du selv har føling med, hvornår der er tid til sjov og hvornår der skal arbejdes. Vi tilbyder en virksomhed, hvor der er højt til loftet, og hvor initiativ og den gode arbejdsindsats bliver værdsat og belønnet. Vi forventer at: Du har butiks- salgserfaring - gerne fra IT HiFi TV branchen. Du har stor viden inden for både hardware og software. Du er velformuleret i skrift og tale på både dansk og engelsk. Du er ærlig, mødestabil, god til at samarbejde og vil gerne tage ansvar. Du kan lide at arbejde selvstændigt, og nå dine målsætninger. Du er et menneske som kan lide, at holde orden omkring dig. Glad, smilende af natur, serviceminded og en god teamplayer. Arbejdstid: 37,5 timer pr. uge. Arbejdstiden vil som hovedregel være mandag - fredag 10.00 - 18.00, samt 2 lørdagsvagter pr. måned.

Føniks Computer A/S sælger et bredt sortiment af hardware, software, computere og anden forbrugerelektronik gennem vores butikker samt over internettet. Føniks Computer A/S beskæftiger 25 fuldtidsmedarbejdere samt 15 deltidsansatte.

Vi søger en ny medarbejder til kundebetjening i butikken. Du vil primært blive beskæftiget med kundebetjening i butikken og andre relevante opgaver i forbindelse med butikken, dog i perioder hvor der ikke er så travlt i butikken, vil du blive beskæftiget med forsendelse af produkter / lager relateret opgaver.

Du skal have interesse for computere, hardware og være villig til, at holde dig orienteret om de nyeste produkter på markedet.

Vi bruger sjov og spas som en del af vores hverdag, men det er vigtig, at du selv har føling med, hvornår der er tid til sjov og hvornår der skal arbejdes.

Vi tilbyder en virksomhed, hvor der er højt til loftet, og hvor initiativ og den gode arbejdsindsats bliver værdsat og belønnet.

Vi forventer at:

  • Du har butiks-/salgserfaring - gerne fra IT/HiFi/TV branchen.
  • Du har stor viden inden for både hardware og software.
  • Du er velformuleret i skrift og tale på både dansk og engelsk.
  • Du er ærlig, mødestabil, god til at samarbejde og vil gerne tage ansvar.
  • Du kan lide at arbejde selvstændigt, og nå dine målsætninger.
  • Du er et menneske som kan lide, at holde orden omkring dig.
  • Glad, smilende af natur, serviceminded og en god teamplayer.

Arbejdstid:

  • 37,5 timer pr. uge. Arbejdstiden vil som hovedregel være mandag - fredag 10.00  - 18.00, samt 2 lørdagsvagter pr. måned.
FØNIKS COMPUTER A/STilst2020-01-13T00:00:002020-02-14T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Salgskonsulent hos HARO Competence Center - Danmark

Hamberger Flooring GmbH & Co KG

Aarhus C
Vi søger snarest muligt en engageret og fleksibel intern sælger til forstærkning af vores team til stillingen som:Dine opgaverSom kontaktflade for vores salgsafdeling i Tyskland skal du servicere vores kunder samt deres kunder så som arkitekter, byg...
Indrykket:14. januar 2020

Butiksassistent - morgen - 20 timer om ugen - Skejby

Lidl Danmark K/S Administration

Aarhus N
Vil du have en masse gode og engagerede kollegaer? Vil du arbejde på en dynamisk arbejdsplads med højt humør og fart over feltet? Er du A-menneske, og ser du en fordel i at arbejde om morgenen frem for sene aftentimer? I Lidl arbejder vi hårdt, mens...
Indrykket:11. december 2019

Butiksassistent søges

Superkiosken Stavtrup v/Shahwali Nassery

Viby J
Medarbejder søges til et deltidsjob på 20-25 timer om ugen. Vagterne er om eftermiddagen i hverdagene (Mandag-Fredag). Superkiosken Stavtrup søger en ny medarbejder, som er smilende, mødestabil og trives i en travl hverdag. Vi forhandler kioskvarer,...
Indrykket:6. januar 2020

Sengespecialisten søger en salgskonsulent/sengespecialist til deres butik i Hørsholm

PersonaleBørsen

Aarhus V
SengeSpecialisten har været igennem en spændende udvikling de senere år, og er i dag en af de førende aktører på markedet for senge i high-end segmentet. Sengespecialisten har i dag 28 butikker i Danmark og et stærkt koncept, der er bygget op omkrin...
Indrykket:6. januar 2020

Butiksassistent med IT-viden

FØNIKS COMPUTER A/S

Tilst
Føniks Computer A S sælger et bredt sortiment af hardware, software, computere og anden forbrugerelektronik gennem vores butikker samt over internettet. Føniks Computer A S beskæftiger 25 fuldtidsmedarbejdere samt 15 deltidsansatte. Vi søger en ny m...
Indrykket:13. januar 2020