Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Butiksbestyrer til niche- og livsstilsbutik i rivende udvikling

Brænder du for indretning og salg? Så er det måske dig, vi leder efter.

I ALTANBUTIKKEN søger vi en ny butiksbestyrer til vores niche- og livsstilsbutik på Frederiksberg, til vores højsæson i foråret og sommeren 2020.

ALTANBUTIKKEN sælger designmøbler og tilbehør til altaner og mindre haver.
Vi er en butik, der i højsæsonen løber rigtig stærkt, da vores sæson er kort og komprimeret. Det giver sjove arbejdsdage med tryk på og ingen dage er ens. Dette gør, at du skal være god og tilpas med travle hverdage, hvor arbejdsdagene ofte går hurtigt. Du vil få en grundig oplæring i vores sortiment og knowhow, inden for altan-området.

KVALIFIKATIONER:

  • Arbejde hurtigt og effektivt, i et lille og tæt kollegialt miljø, hvor kunden altid er i centrum.
  • Flair for design, indretning og detaljer, med interesse og evner, inden for Visual Merchandising.
  • Erfaring fra tidligere butiksarbejde foretrækkes med ledererfaring.
  • Arbejde selvstændigt og styre egne projekter

VI TILBYDER: Muligheden for at arbejde i en lille virksomhed, hvor vores samarbejde gør, at alle arbejder tæt for at skabe de bedste forudsætninger for vores kunder. Derfor værdsætter vi også et stærkt kollegialt sammenhold med fælles arrangementer, og hvor arbejdsgangene og strukturen er flad.

Ansættelsen vil i første omgang omfatte 6 måneder med mulighed for forlængelse, hvis muligt.

ANSØGNINGSFRIST: Vi ansætter løbende i januar og februar måned.

ARBEJDSOMRÅDER:

  • Salg og kunderådgivning.
  • Motivere og lede medarbejdere i butikken.
  • Visual merchandising – Kontinuerlig fornyelse af indretning for optimering af salg.
  • Opfyldning af varer.
  • Kontakt, indkøb og opfølgning med leverandører.
  • Kundeservice / Reklamationer.

INTERESSERET? Send din ansøgning samt CV hurtigst muligt til: job@altanbutikken.dk eller kom forbi butikken med din ansøgning (Åbent torsdag, fredag og lørdag i vinter).

 

Vi indkalder løbende til samtaler frem til midten af februar.

 

 


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330151730Phoenix-8c64b0c612020-01-08T00:00:00Butiksbestyrer til niche- og livsstilsbutik i rivende udvikling

Brænder du for indretning og salg? Så er det måske dig, vi leder efter.

I ALTANBUTIKKEN søger vi en ny butiksbestyrer til vores niche- og livsstilsbutik på Frederiksberg, til vores højsæson i foråret og sommeren 2020.

ALTANBUTIKKEN sælger designmøbler og tilbehør til altaner og mindre haver.
Vi er en butik, der i højsæsonen løber rigtig stærkt, da vores sæson er kort og komprimeret. Det giver sjove arbejdsdage med tryk på og ingen dage er ens. Dette gør, at du skal være god og tilpas med travle hverdage, hvor arbejdsdagene ofte går hurtigt. Du vil få en grundig oplæring i vores sortiment og knowhow, inden for altan-området.

KVALIFIKATIONER:

  • Arbejde hurtigt og effektivt, i et lille og tæt kollegialt miljø, hvor kunden altid er i centrum.
  • Flair for design, indretning og detaljer, med interesse og evner, inden for Visual Merchandising.
  • Erfaring fra tidligere butiksarbejde foretrækkes med ledererfaring.
  • Arbejde selvstændigt og styre egne projekter

VI TILBYDER: Muligheden for at arbejde i en lille virksomhed, hvor vores samarbejde gør, at alle arbejder tæt for at skabe de bedste forudsætninger for vores kunder. Derfor værdsætter vi også et stærkt kollegialt sammenhold med fælles arrangementer, og hvor arbejdsgangene og strukturen er flad.

Ansættelsen vil i første omgang omfatte 6 måneder med mulighed for forlængelse, hvis muligt.

ANSØGNINGSFRIST: Vi ansætter løbende i januar og februar måned.

ARBEJDSOMRÅDER:

  • Salg og kunderådgivning.
  • Motivere og lede medarbejdere i butikken.
  • Visual merchandising – Kontinuerlig fornyelse af indretning for optimering af salg.
  • Opfyldning af varer.
  • Kontakt, indkøb og opfølgning med leverandører.
  • Kundeservice / Reklamationer.

INTERESSERET? Send din ansøgning samt CV hurtigst muligt til: job@altanbutikken.dk eller kom forbi butikken med din ansøgning (Åbent torsdag, fredag og lørdag i vinter).

 

Vi indkalder løbende til samtaler frem til midten af februar.

 

 

2020-02-17T00:55:01.953 Brænder du for indretning og salg? Så er det måske dig, vi leder efter. I ALTANBUTIKKEN søger vi en ny butiksbestyrer til vores niche- og livsstilsbutik på Frederiksberg, til vores højsæson i foråret og sommeren 2020. ALTANBUTIKKEN sælger designmøbler og tilbehør til altaner og mindre haver.Vi er en butik, der i højsæsonen løber rigtig stærkt, da vores sæson er kort og komprimeret. Det giver sjove arbejdsdage med tryk på og ingen dage er ens. Dette gør, at du skal være god og tilpas med travle hverdage, hvor arbejdsdagene ofte går hurtigt. Du vil få en grundig oplæring i vores sortiment og knowhow, inden for altan-området. KVALIFIKATIONER: Arbejde hurtigt og effektivt, i et lille og tæt kollegialt miljø, hvor kunden altid er i centrum. Flair for design, indretning og detaljer, med interesse og evner, inden for Visual Merchandising. Erfaring fra tidligere butiksarbejde foretrækkes med ledererfaring. Arbejde selvstændigt og styre egne projekter VI TILBYDER: Muligheden for at arbejde i en lille virksomhed, hvor vores samarbejde gør, at alle arbejder tæt for at skabe de bedste forudsætninger for vores kunder. Derfor værdsætter vi også et stærkt kollegialt sammenhold med fælles arrangementer, og hvor arbejdsgangene og strukturen er flad. Ansættelsen vil i første omgang omfatte 6 måneder med mulighed for forlængelse, hvis muligt. ANSØGNINGSFRIST: Vi ansætter løbende i januar og februar måned. ARBEJDSOMRÅDER: Salg og kunderådgivning. Motivere og lede medarbejdere i butikken. Visual merchandising Kontinuerlig fornyelse af indretning for optimering af salg. Opfyldning af varer. Kontakt, indkøb og opfølgning med leverandører. Kundeservice Reklamationer. INTERESSERET? Send din ansøgning samt CV hurtigst muligt til: job@altanbutikken.dk eller kom forbi butikken med din ansøgning (Åbent torsdag, fredag og lørdag i vinter). Vi indkalder løbende til samtaler frem til midten af februar.11Jobnet8c64b0c6100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2020-02-16T00:00:0000010EuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnFrederiksberg3687708ALTANBUTIKKEN ApS11Godthåbsvej 11A2000FrederiksbergDKDanmark0
job@altanbutikken.dkDKDanmarkDKDanmark
8Fuldtid47Tidsbegrænset10000879683JobNet5095223509522310006-01-2020000https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=8c64b0c6https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=8c64b0c6https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=8c64b0c6&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=8c64b0c6&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Ledelse_og_HR/Ledelse/8.jpgButiksbestyrer til niche- og livsstilsbutik i rivende udvikling12008001Dansk3Læse/ tale122401Butikschef6Ledelse12Transport og logistik363883927Hans Kristensenjob@altanbutikken.dkDKDanmarkDKDanmark330184849Butikschef hos GreenMind på FrederiksbergRobot Læs mere om, hvordan det er at arbejde hos GreenMind her: https: greenmind.dk karriere Vil du være med til at gøre en forskel for miljøet? Sidste år blev der smidt 50 ton elektronikaffald i skraldespanden, men kun 15 af dette blev genbrugt. Sammenlagt udgør elektronikaffald kun 2 af den samlede mængde affald, men det står for 70 af de giftige affaldsstoffer. Hos GreenMind vil vi gerne være med til at bremse denne udvikling. Det gør vi ved at tilbyde kvalitetsreparationer samt køb og salg af smartphones, tablets og computere. På den måde tilbyder vi kunderne et miljørigtigt alternativ til det gængse forbrugsmønster, der er præget af en brug og smid væk -tankegang. Vi har siden 2009 foretaget over 200.000 reparationer af smartphones og tablets, og er Danmarks største uafhængige reparatør med seks butikker fordelt over hele Danmark. Det er til vores nye butik på Frederiksberg, at vi nu søger en butikschef. Butikken åbner d. 2. september 2019 og bliver vores 6. afdeling på landsplan. StillingenSom butikschef får du ansvaret for butikkens drift og resultater. Hovedansvarsområderne vil være daglig drift, salg, kundeservice og motivation af butikkens medarbejdere. Du vil, i tæt samarbejde med den øverste ledelse, skabe de overordnede rammer og målsætninger for driften, og altid sørge for, at kunderne får den absolut bedst mulige oplevelse, når de besøger netop din butik. Dine primære arbejdsopgaver Optimere indkøb og salg af brugt elektronik, reparationer og tilbehør i butikken Motivation og ledelse af medarbejdere med fokus på kvalitet og trivsel Udvise stor forståelse for købmandsskab, i form af opsøgende indkøb af elektronik med henblik på videresalg Kontinuerlig udvikling og forbedring af butikken Ansvar for butikkens administrative og driftsmæssige funktioner Du kan forvente... en dynamisk og spændende arbejdsplads, hvor tonen er let og humøret er højt at blive en del af et team, hvor alle hjælper hinanden Vi forventer, at... du kan se dig selv i stillingen i over 1 år, da det tager flere måneder at blive lært op i arbejdsopgaverne du har erfaring med personaleledelse HR du har en sans for købmandskab og den gode handel du forstår at motivere andre mennesker og udvikle dem til dygtige og selvstændige medarbejdere du forstår at yde fantastisk kundeservice og finder det naturligt at engagere dig i andre mennesker du er handlekraftig og altid tager ansvaret på dig du har en naturlig interesse for IT og mod på at lære om reparationerne Tiltrædelse: Hurtigst muligtLøn efter kvalifikationerHvordan søger jeg stillingen?Hvis du mener, at du er den rette til jobbet, vil vi meget gerne høre fra dig. Send ansøgning, CV og et vellignende billede til job@greenmind.dk skriv venligst Butikschef Frederiksberg i emnefeltet. Vi behandler løbende ansøgninger, så tøv endelig ikke med at ansøge. Bemærk venligst:Du kan i forbindelse med en eventuel jobsamtale blive bedt om at fremvise en straffeattest.

Læs mere om, hvordan det er at arbejde hos GreenMind her: https://greenmind.dk/karriere/

Vil du være med til at gøre en forskel for miljøet? Sidste år blev der smidt 50 ton elektronikaffald i skraldespanden, men kun 15% af dette blev genbrugt. Sammenlagt udgør elektronikaffald kun 2% af den samlede mængde affald, men det står for 70% af de giftige affaldsstoffer.

Hos GreenMind vil vi gerne være med til at bremse denne udvikling. Det gør vi ved at tilbyde kvalitetsreparationer samt køb og salg af smartphones, tablets og computere. På den måde tilbyder vi kunderne et miljørigtigt alternativ til det gængse forbrugsmønster, der er præget af en ”brug og smid væk”-tankegang.

Vi har siden 2009 foretaget over 200.000 reparationer af smartphones og tablets, og er Danmarks største uafhængige reparatør med seks butikker fordelt over hele Danmark.

Det er til vores nye butik på Frederiksberg, at vi nu søger en butikschef. Butikken åbner d. 2. september 2019 og bliver vores 6. afdeling på landsplan.

Stillingen
Som butikschef får du ansvaret for butikkens drift og resultater. Hovedansvarsområderne vil være daglig drift, salg, kundeservice og motivation af butikkens medarbejdere. Du vil, i tæt samarbejde med den øverste ledelse, skabe de overordnede rammer og målsætninger for driften, og altid sørge for, at kunderne får den absolut bedst mulige oplevelse, når de besøger netop din butik.

Dine primære arbejdsopgaver

  • Optimere indkøb og salg af brugt elektronik, reparationer og tilbehør i butikken
  • Motivation og ledelse af medarbejdere med fokus på kvalitet og trivsel
  • Udvise stor forståelse for købmandsskab, i form af opsøgende indkøb af elektronik med henblik på videresalg
  • Kontinuerlig udvikling og forbedring af butikken
  • Ansvar for butikkens administrative og driftsmæssige funktioner

Du kan forvente...

  • en dynamisk og spændende arbejdsplads, hvor tonen er let og humøret er højt
  • at blive en del af et team, hvor alle hjælper hinanden

Vi forventer, at...

  • du kan se dig selv i stillingen i over 1 år, da det tager flere måneder at blive lært op i arbejdsopgaverne
  • du har erfaring med personaleledelse/HR
  • du har en sans for købmandskab og den gode handel
  • du forstår at motivere andre mennesker og udvikle dem til dygtige og selvstændige medarbejdere
  • du forstår at yde fantastisk kundeservice og finder det naturligt at engagere dig i andre mennesker
  • du er handlekraftig og altid tager ansvaret på dig
  • du har en naturlig interesse for IT og mod på at lære om reparationerne


Tiltrædelse: Hurtigst muligt
Løn efter kvalifikationerHvordan søger jeg stillingen?


Hvis du mener, at du er den rette til jobbet, vil vi meget gerne høre fra dig. Send ansøgning, CV og et vellignende billede til job@greenmind.dk – skriv venligst ”Butikschef – Frederiksberg” i emnefeltet. Vi behandler løbende ansøgninger, så tøv endelig ikke med at ansøge.

Bemærk venligst:
Du kan i forbindelse med en eventuel jobsamtale blive bedt om at fremvise en straffeattest.

GreenMind FrederiksbergFrederiksberg C2020-02-19T00:00:002020-03-04T00:00:00
330181596ButikschefRobot Venus Mars XL søger en butikschef, der kan være med til at drive og udvikle en unik forretning. Venus Mars XL er stedet for kunden, der gerne vil have smart modetøj i store størrelser. Udvalget spænder fra casual hverdagstøj til eksklusivt selskabstøj rettet imod såvel den unge og modebevidste som den modne og stilige kunde. Virksomheden sælger herretøj fra størrelse XL til 8XL og dametøj fra størrelse 42 til 56. Kunderne kan handle online på webshoppen eller besøge den 220 kvm. store flotte butik i Rødovre Centrum med separat afdeling for mænd og kvinder. Kundebetjening og service er absolut i højsædet, hvorfor alle vores salgsassistenter er uddannet stylecoach. Stillingen: Der er tale om en lederstilling med reference til virksomhedens ejer, som ønsker at frigøre tid til andre opgaver. Butikschefen får det overordnede ansvar for at nå budgettet samt det daglige ansvar for butikkens og webshoppens drift med fokus på følgende områder: - Alle personalemæssige forhold herunder at sikre en stab af dygtige og motiverede medarbejdere med et konstant fokus på salg og kundetilfredshed - Planlægning af bemanding herunder prioritering og fordeling af opgaver - Sikre at alle administrative rutiner og processer bliver overholdt herunder udarbejdelse af regelmæssige statistikker, lagerstyring, etc. - Sikre webshoppens daglige drift - Indkøb af varer i forhold til budget og behov - Overordnet disponering af varer i samarbejde med ejeren - Sikre at butikken er indbydende og effektivt indrettet - Markedsføring på sociale medier samt afholdelse af events, modeshows etc. - Kundebetjening. Kandidaten: Vi leder efter en erfaren butikschef som er uddannet indenfor tøjbranchen og har flere års erfaring med ledelse samt salg af dametøj og gerne herretøj. Du skal, i en lignende stilling, have vist at du besidder de egenskaber og kompetencer der skal til for selvstændigt at skabe resultater. Som person er du udadvendt med et godt humør og samtidig har du evnen til at organisere og strukturere. Herudover skal du have gode IT-kompetencer og være velformuleret i skrift og tale på både dansk og engelsk. Du tilbydes: Den rette kandidat vil få en spændende hverdag med et godt team af kolleger i en virksomhed der har en stærk position på markedet. Du vil have et selvstændigt og frit job med indflydelse på alle aspekter af forretningen. Stillingen lønnes med en konkurrencedygtig lønpakke. For yderligere information, kontakt Bente Ebdrup på telefon 22 95 69 39. Send din ansøgning snarest muligt, vedlagt CV og vellignende foto til Bente Ebdrup, på e-mail adressen: bente@venusogmarsxl.dk. Tiltrædelse snarest.

Venus & Mars XL søger en butikschef, der kan være med til at drive og udvikle en unik forretning.

Venus & Mars XL er stedet for kunden, der gerne vil have smart modetøj i store størrelser.
Udvalget spænder fra casual hverdagstøj til eksklusivt selskabstøj rettet imod såvel den unge og modebevidste som den modne og stilige kunde. Virksomheden sælger herretøj fra størrelse XL til 8XL og dametøj fra størrelse 42 til 56. Kunderne kan handle online på webshoppen eller besøge den 220 kvm. store flotte butik i Rødovre Centrum med separat afdeling for mænd og kvinder. Kundebetjening og service er absolut i højsædet, hvorfor alle vores salgsassistenter er uddannet stylecoach
.

Stillingen: Der er tale om en lederstilling med reference til virksomhedens ejer, som ønsker at frigøre tid til andre opgaver. Butikschefen får det overordnede ansvar for at nå budgettet samt det daglige ansvar for butikkens og webshoppens drift med fokus på følgende områder:

 - Alle personalemæssige forhold herunder at sikre en stab af dygtige og motiverede medarbejdere med et konstant fokus på salg og kundetilfredshed

 - Planlægning af bemanding herunder prioritering og fordeling af opgaver

 - Sikre at alle administrative rutiner og processer bliver overholdt herunder udarbejdelse af regelmæssige statistikker, lagerstyring, etc.

- Sikre webshoppens daglige drift

- Indkøb af varer i forhold til budget og behov

- Overordnet disponering af varer i samarbejde med ejeren

- Sikre at butikken er indbydende og effektivt indrettet

- Markedsføring på sociale medier samt afholdelse af events, modeshows etc.

- Kundebetjening.

Kandidaten:

Vi leder efter en erfaren butikschef som er uddannet indenfor tøjbranchen og har flere års erfaring med ledelse samt salg af dametøj og gerne herretøj. Du skal, i en lignende stilling,
have vist at du besidder de egenskaber og kompetencer der skal til for selvstændigt at skabe resultater. Som person er du udadvendt med et godt humør og samtidig har du evnen til at organisere og strukturere. Herudover skal du have gode IT-kompetencer og være velformuleret i skrift og tale på både dansk og engelsk.

Du tilbydes:

Den rette kandidat vil få en spændende hverdag med et godt team af kolleger i en virksomhed der har en stærk position på markedet. Du vil have et selvstændigt og frit job med indflydelse på alle aspekter af forretningen. Stillingen lønnes med en konkurrencedygtig lønpakke.

For yderligere information, kontakt Bente Ebdrup på telefon 22 95 69 39. Send din ansøgning snarest muligt, vedlagt CV og vellignende foto til Bente Ebdrup, på e-mail adressen: bente@venusogmarsxl.dk.
Tiltrædelse snarest.

VENUS & MARS XL, RC ApSRødovre2020-02-18T00:00:002020-02-28T00:00:00
330189339Viking 1914 A/S søger butikschef til flagskibsbutik i KøbenhavnRobot Kan du virkeliggøre og drive vores flagskibsbutik? Vi ønsker at udvikle vores kendte butik i hjertet af København til en ægte Viking-flagskibsbutik og søger derfor en dygtig butikschef, som kan realisere vores planer og samtidigt har solid erfaring med personaleledelse og driftsoptimering indenfor specialvarehandel. Vores udgangspunkt For Viking er meningen med livet at finde modet til at udtrykke sig. Derfor er vores mission at hjælpe mennesker med at udtrykke sig og præsentere budskaber på en effektiv måde. Det gør vi i praksis ved at udvikle og håndplukke produkter til dem der maler, tegner, skriver, sælger og kommunikerer ? eller blot har sans for design og kvalitet. Viking er i en spændende fase, hvor vi udvikler os fra at være en handelsvirksomhed til at blive et brand med fokus på vores eget design i kombination med udvalgte brands og customised produkter. Vi har omhyggeligt arbejdet med at definere vores formål, mission, værdier, dyder og strategi - og lige nu er vi i fuld gang med implementeringen i forhold til vores ledelse, sortiment, design, kommunikation, systemer mv. I den forbindelse søger vi en nøgleperson til at stå i spidsen for vores kommende flagskibsbutik i smukke og velbeliggende lokaler tæt ved Kongens Nytorv i København. Butikken har eksisteret i mange år, beskæftiger 8 erfarne medarbejdere, har mange faste kunder og en betydelig såvel som stabil omsætning. Dit ansvar Du skal realisere vores ambitioner om at skabe en enestående butik, hvor kunderne får en totaloplevelse på alle væsentlige områder som f.eks. service, udvalg, inspiration, læring, atmosfære, indretning, udsmykning, overraskelser og meget mere. Du får en høj grad af frihed under ansvar. Vores forventning er, at du lykkes på et niveau, hvor vores butik bliver en ægte destination, der tiltrækker et bredt publikum og som omtales blandt de mest interessante i København. Du har ansvaret for at levere på alle de klassiske discipliner inden for butiksdrift. Som en god købmand skal du skabe fremgang på både top- og bundlinje gennem kontinuerlig optimering af indtægter og udgifter. Det er vigtigt, at du har god forståelse for processer og en stærk datadisciplin - bl.a. i relation til lagerstyring, varemodtagelse og forsendelse af webshop- og erhvervskundeordrer fra butikken. Butikken har mange uudnyttede muligheder for optimering og derfor forventer vi, at du hurtigt kan vise resultater. Endeligt skal du som den dygtige leder vise et godt eksempel og skabe en engagerende, uhøjtidelig og professionel kultur, som er til glæde for medarbejdere, kunder, ledelse og ejer. Dit arbejde sker i tæt samarbejde med Vikings ledergruppe og firmaets direktør Jens Thomsen. Din baggrund Først og fremmest forventer vi du har solid og dokumenteret erfaring med ledelse indenfor specialvarehandel. Du har allerede vist, at du kan skabe resultater gennem god økonomisk forståelse og arbejde med nøgletal KPI er. Du har solid forståelse for, hvordan strategiske mål nedbrydes til taktiske mål og konkrete planer ligesom du ved, hvordan du omsætter planerne til praksis i hverdagen. Du har styr på, hvordan hverdagen i en butik skal fungere i forhold til disponering af ressourcer, uddelegering, arbejdsgange og rutiner. Du ved, hvordan du skaber omsætning gennem personligt og mekanisk salg, udvikling af butiksrummet og butikken som helhed. Fagkundskab indenfor vores branche er ikke et krav, men vi forventer du har erfaring med produkter, hvor design, kvalitet og kundeoplevelse spiller en væsentlig rolle. Din person Først og fremmest er du en person som ved, hvad selvledelse går ud på. Derfor har du lyst til kontinuerligt at udvikle dig selv fagligt såvel som personligt - og er ikke bange for at lære nyt, se sandheden i øjnene og tage konsekvenserne - også selvom det er ukomfortabelt eller svært. Du hviler naturligt i dig selv som leder og sætter en ære i at være et godt eksempel. Du er god til at kommunikere, lytte, motivere og udvikle andre. Du forstår værdien af godt humør og sætter en ære i at skabe et udviklende, tillidsfuldt og 1. klasses arbejdsmiljø. Du holder hovedet koldt når bølgerne går højt eller der sker fejl. Du er drevet af at skabe resultater og du er villig til at arbejde hårdt for at opnå dem. Du tager personligt ansvar, har en høj arbejdsmoral og er omhyggelig med at planlægge og prioritere. Du er proaktiv, vedholdende og viljestærk - men heller ikke bange for at ændre kurs, når det er nødvendigt. Ansøgning og spørgsmål Løn, bonus mv. efter kvalifikationer - herunder pensionsordning og sundhedssikring. Tiltrædelse snarest - men vi er fleksible for den rette. Vi afholder løbende samtaler med kvalificerede kandidater og vil derfor gerne modtage din ansøgning hurtigst muligt. Inden du søger, foreslår vi, du besøger vores butik og i ansøgningen skriver lidt om dit indtryk og dine umiddelbare forslag til, hvor du ser åbenlyse muligheder for forbedring af kundeoplevelsen. Du kan finde flere informationer på vores hjemmeside og i vores præsentationer her: http: tiny.cc 69wz6y Vi ser frem til at høre fra dig. Med venlig hilsenJens V. M. Thomsen Ejer af Viking 1914 A S

Kan du virkeliggøre og drive vores flagskibsbutik?

Vi ønsker at udvikle vores kendte butik i hjertet af København til en ægte Viking-flagskibsbutik og søger derfor en dygtig butikschef, som kan realisere vores planer og samtidigt har solid erfaring med personaleledelse og driftsoptimering indenfor specialvarehandel.

 

Vores udgangspunkt

For Viking er meningen med livet at finde modet til at udtrykke sig. Derfor er vores mission at hjælpe mennesker med at udtrykke sig og præsentere budskaber på en effektiv måde.

Det gør vi i praksis ved at udvikle og håndplukke produkter til dem der maler, tegner, skriver, sælger og kommunikerer ? eller blot har sans for design og kvalitet.

Viking er i en spændende fase, hvor vi udvikler os fra at være en handelsvirksomhed til at blive et brand med fokus på vores eget design i kombination med udvalgte brands og customised produkter.

Vi har omhyggeligt arbejdet med at definere vores formål, mission, værdier, dyder og strategi - og lige nu er vi i fuld gang med implementeringen i forhold til vores ledelse, sortiment, design, kommunikation, systemer mv.

I den forbindelse søger vi en nøgleperson til at stå i spidsen for vores kommende flagskibsbutik i smukke og velbeliggende lokaler tæt ved Kongens Nytorv i København. Butikken har eksisteret i mange år, beskæftiger 8 erfarne medarbejdere, har mange faste kunder og en betydelig såvel som stabil omsætning.

 

Dit ansvar

Du skal realisere vores ambitioner om at skabe en enestående butik, hvor kunderne får en totaloplevelse på alle væsentlige områder som f.eks. service, udvalg, inspiration, læring, atmosfære, indretning, udsmykning, overraskelser og meget mere. Du får en høj grad af frihed under ansvar.

Vores forventning er, at du lykkes på et niveau, hvor vores butik bliver en ægte destination, der tiltrækker et bredt publikum og som omtales blandt de mest interessante i København.

Du har ansvaret for at levere på alle de klassiske discipliner inden for butiksdrift. Som en god købmand skal du skabe fremgang på både top- og bundlinje gennem kontinuerlig optimering af indtægter og udgifter.

Det er vigtigt, at du har god forståelse for processer og en stærk datadisciplin - bl.a. i relation til lagerstyring, varemodtagelse og forsendelse af webshop- og erhvervskundeordrer fra butikken.

Butikken har mange uudnyttede muligheder for optimering og derfor forventer vi, at du hurtigt kan vise resultater.

Endeligt skal du som den dygtige leder vise et godt eksempel og skabe en engagerende, uhøjtidelig og professionel kultur, som er til glæde for medarbejdere, kunder, ledelse og ejer.

Dit arbejde sker i tæt samarbejde med Vikings ledergruppe og firmaets direktør Jens Thomsen.

 

Din baggrund

Først og fremmest forventer vi du har solid og dokumenteret erfaring med ledelse indenfor specialvarehandel. Du har allerede vist, at du kan skabe resultater gennem god økonomisk forståelse og arbejde med nøgletal/KPI'er.

Du har solid forståelse for, hvordan strategiske mål nedbrydes til taktiske mål og konkrete planer ligesom du ved, hvordan du omsætter planerne til praksis i hverdagen. Du har styr på, hvordan hverdagen i en butik skal fungere i forhold til disponering af ressourcer, uddelegering, arbejdsgange og rutiner.

Du ved, hvordan du skaber omsætning gennem personligt og mekanisk salg, udvikling af butiksrummet og butikken som helhed. Fagkundskab indenfor vores branche er ikke et krav, men vi forventer du har erfaring med produkter, hvor design, kvalitet og kundeoplevelse spiller en væsentlig rolle.

 

Din person

Først og fremmest er du en person som ved, hvad selvledelse går ud på. Derfor har du lyst til kontinuerligt at udvikle dig selv fagligt såvel som personligt - og er ikke bange for at lære nyt, se sandheden i øjnene og tage konsekvenserne - også selvom det er ukomfortabelt eller svært.

Du hviler naturligt i dig selv som leder og sætter en ære i at være et godt eksempel. Du er god til at kommunikere, lytte, motivere og udvikle andre. Du forstår værdien af godt humør og sætter en ære i at skabe et udviklende, tillidsfuldt og 1. klasses arbejdsmiljø. Du holder hovedet koldt når bølgerne går højt eller der sker fejl.

Du er drevet af at skabe resultater og du er villig til at arbejde hårdt for at opnå dem. Du tager personligt ansvar, har en høj arbejdsmoral og er omhyggelig med at planlægge og prioritere. Du er proaktiv, vedholdende og viljestærk - men heller ikke bange for at ændre kurs, når det er nødvendigt.

 

Ansøgning og spørgsmål

Løn, bonus mv. efter kvalifikationer - herunder pensionsordning og sundhedssikring.

Tiltrædelse snarest - men vi er fleksible for den rette. Vi afholder løbende samtaler med kvalificerede kandidater og vil derfor gerne modtage din ansøgning hurtigst muligt.

Inden du søger, foreslår vi, du besøger vores butik og i ansøgningen skriver lidt om dit indtryk og dine umiddelbare forslag til, hvor du ser åbenlyse muligheder for forbedring af kundeoplevelsen.

Du kan finde flere informationer på vores hjemmeside og i vores præsentationer her: http://tiny.cc/69wz6y

Vi ser frem til at høre fra dig.

Med venlig hilsen
Jens V. M. Thomsen

Ejer af Viking 1914 A/S

VIKING 1914 A/SKøbenhavn K2020-02-20T00:00:002020-04-13T00:00:00
330190257Nybolig Herlev/Bagsværd søger ny butikschef/daglig lederProfile Din profilUddannet ejendomsmægler med flere års erfaring i branchenVindermentalitet og konkurrencemindedØnsker at få ansvaret for egen butikHar en bred forståelse for mæglerbranchenHar gerne lokalkendskab. Dette er dog ikke et ultimativt kravArbejder struktureret, målrettet og er en stærk kommimægler.Er proaktiv og kan arbejde med KPI i hverdagen. Vi tilbyderEn butik, hvor du får det daglige ansvarEn hverdag du selv kan sætte dit præg påEn strømlinet salgsorganisation hvor fokus er på salg og kommissioneringGode indtjeningsmuligheder og ansættelsesvilkårAt du fra dag 1 overtager eksisterende varelagerDu rammer jorden i fuldt løb i en travl hverdag med mange salgsvurderinger og kundehenvendelser Se mere her: https: www.nybolig.dk ejendomsmaeglere koebenhavn nybolig-herlevHar du spørgsmål, så er du velkommen til at kontakte Claus Rasmussen på tlf.: 5352 6009Send hurtigst muligt din ansøgning og CV via knappen Send ansøgning . Ansøgningerne behandles fortroligt. Claus Rasmussen, Direktør JobbooztDin profil
  • Uddannet ejendomsmægler med flere års erfaring i branchen
  • Vindermentalitet og konkurrenceminded
  • Ønsker at få ansvaret for ”egen” butik
  • Har en bred forståelse for mæglerbranchen
  • Har gerne lokalkendskab. Dette er dog ikke et ultimativt krav
  • Arbejder struktureret, målrettet og er en stærk kommimægler.
  • Er proaktiv og kan arbejde med KPI i hverdagen.
Vi tilbyder
  • En butik, hvor du får det daglige ansvar
  • En hverdag du selv kan sætte dit præg på
  • En strømlinet salgsorganisation hvor fokus er på salg og kommissionering
  • Gode indtjeningsmuligheder og ansættelsesvilkår
  • At du fra dag 1 overtager eksisterende varelager
  • Du rammer jorden i fuldt løb i en travl hverdag med mange salgsvurderinger og kundehenvendelser

Se mere her: https://www.nybolig.dk/ejendomsmaeglere/koebenhavn/nybolig-herlev

Har du spørgsmål, så er du velkommen til at kontakte Claus Rasmussen på tlf.: 5352 6009

Send hurtigst muligt din ansøgning og CV via knappen "Send ansøgning".

Ansøgningerne behandles fortroligt. 

Claus Rasmussen, Direktør Jobboozt
 

ORS/Small/04edc714_logo.pngJobbooztHerlev2020-02-20T11:17:20.1332020-04-19T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Butikschef hos GreenMind på Frederiksberg

GreenMind Frederiksberg

Frederiksberg C
Læs mere om, hvordan det er at arbejde hos GreenMind her: https: greenmind.dk karriere Vil du være med til at gøre en forskel for miljøet? Sidste år blev der smidt 50 ton elektronikaffald i skraldespanden, men kun 15 af dette blev genbrugt. Sammenla...
Indrykket:19. februar 2020

Butikschef

VENUS & MARS XL, RC ApS

Rødovre
Venus Mars XL søger en butikschef, der kan være med til at drive og udvikle en unik forretning. Venus Mars XL er stedet for kunden, der gerne vil have smart modetøj i store størrelser. Udvalget spænder fra casual hverdagstøj til eksklusivt selskabst...
Indrykket:18. februar 2020

Viking 1914 A/S søger butikschef til flagskibsbutik i København

VIKING 1914 A/S

København K
Kan du virkeliggøre og drive vores flagskibsbutik? Vi ønsker at udvikle vores kendte butik i hjertet af København til en ægte Viking-flagskibsbutik og søger derfor en dygtig butikschef, som kan realisere vores planer og samtidigt har solid erfaring ...
Indrykket:20. februar 2020

Nybolig Herlev/Bagsværd søger ny butikschef/daglig leder

Jobboozt

Herlev
Din profilUddannet ejendomsmægler med flere års erfaring i branchenVindermentalitet og konkurrencemindedØnsker at få ansvaret for egen butikHar en bred forståelse for mæglerbranchenHar gerne lokalkendskab. Dette er dog ikke et ultimativt kravArbejde...
Indrykket:20. februar 2020