Butikschef hos GreenMind i København
Vil du være med til at gøre en forskel for miljøet? Sidste år blev der smidt 50 ton elektronikaffald i skraldespanden, men kun 15% af dette blev genbrugt. Sammenlagt udgør elektronikaffald kun 2% af den samlede mængde affald, men det står for 70% af de giftige affaldsstoffer.
Hos GreenMind vil vi gerne være med til at bremse denne udvikling. Det gør vi ved at tilbyde kvalitetsreparationer samt køb og salg af smartphones, tablets og computere. På den måde tilbyder vi kunderne et miljørigtigt alternativ til det gængse forbrugsmønster, der er præget af en ”brug og smid væk”-tankegang.
Vi har siden 2009 foretaget over 300.000 reparationer af smartphones og tablets, og er Danmarks største uafhængige reparatør med syv butikker fordelt over hele Danmark.
Det er til vores nye butik i indre by i København, at vi nu søger en butikschef. Butikken forventes at åbne i midten af 2021 og bliver vores 8. eller 9. afdeling på landsplan.
Stillingen
Som butikschef får du ansvaret for butikkens drift og resultater. Hovedansvarsområderne vil være daglig drift, salg, kundeservice og motivation af butikkens medarbejdere. Du vil, i tæt samarbejde med den øverste ledelse, skabe de overordnede rammer og målsætninger for driften, og altid sørge for, at kunderne får den absolut bedst mulige oplevelse, når de besøger netop din butik.
Dine primære arbejdsopgaver
- Optimere driften af butikken, herunder køb og salg af brugt elektronik, reparationer og salg af tilbehør i butikken
- Motivation og ledelse af medarbejdere, med fokus på kvalitet, bundlinje og trivsel
- Udvise stor forståelse for købmandsskab
- Kontinuerlig udvikling og forbedring af butikken
- Fuldt ansvar for butikkens administrative og driftsmæssige funktioner
- Indfrielse af fastsatte KPI'er
Du kan forvente...
- en dynamisk og spændende arbejdsplads, hvor tonen er let og humøret er højt
- at blive en del af et team, hvor alle hjælper hinanden
- en god lønkompentation med performance-parametrer du 100% kan påvirke
Vi forventer, at...
- du kan se dig selv i stillingen over flere år, da det tager flere måneder at blive lært op i arbejdsopgaverne
- du har erfaring som leder, og særligt med personaleledelse
- du har en sans for købmandskab og den gode handel
- du forstår at motivere andre mennesker og udvikle dem til dygtige og selvstændige medarbejdere
- du forstår at yde fantastisk kundeservice og finder det naturligt at engagere dig i andre mennesker
- du er handlekraftig og altid tager ansvaret på dig
- du har en naturlig interesse for IT og mod på at lære om reparationerne, hvis ikke du har erfaringen i forvejen
Praktiske detaljer
Ansøgningsfrist: 31/01/2021
Stilling: Fuldtid (37,5 timer om ugen)
Tiltrædelse: Hurtigst muligt
Løn: Efter kvalifikationer
Bemærk venligst:
Du kan i forbindelse med en eventuel jobsamtale blive bedt om at fremvise en straffeattest.