Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Butikschef i Gotte's Sølv & Guld / Museums Kopi Smykker

Vi søger en moden, selvstændig og ansvarsbevidst butikschef til vores flotte smykkebutik i Kgs. Lyngby. 

Hos Gotte's Sølv & Guld er dine primære opgaver at give vores kunder den bedste service og sørge for, at butikken fremstår pæn og præsentabel. Vi vægter højt, at du har et udpræget servicegen og er venlig og smilende, så vores kunder føler sig godt tilpas - og kommer igen. Det er vigtigt, at du er åben, imødekommende og kan arbejde selvstændigt, da du skal kunne varetage butikken på egen hånd. Det er derfor et stort plus, hvis du har erfaring inden for butik - og meget gerne smykker. 

Vi fremstiller selv Museums Kopi Smykker - autentiske reproduktioner af smykker fra oldtiden - på eget værksted i Danmark. Vi går derfor meget op i, at vores kunder ikke kun går hjem med et smykke, men også en historie.

Derudover forhandler vi smykker fra en lang række brands, bl.a. Aagaard, Frk. Lisberg, Rabinovich, Spirit Icons, Christina Watches, Heiring og Lund Copenhagen. 

Stillingen er fuldtid og ønskes besat hurtigst muligt!


Hvis ovenstående har fanget din interesse, så send din ansøgning, CV og billede til viking@museum-jewelry.dk.

 


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330015336Phoenix-9b2a30b212019-05-09T00:00:00Butikschef i Gotte's Sølv & Guld / Museums Kopi Smykker

Vi søger en moden, selvstændig og ansvarsbevidst butikschef til vores flotte smykkebutik i Kgs. Lyngby. 

Hos Gotte's Sølv & Guld er dine primære opgaver at give vores kunder den bedste service og sørge for, at butikken fremstår pæn og præsentabel. Vi vægter højt, at du har et udpræget servicegen og er venlig og smilende, så vores kunder føler sig godt tilpas - og kommer igen. Det er vigtigt, at du er åben, imødekommende og kan arbejde selvstændigt, da du skal kunne varetage butikken på egen hånd. Det er derfor et stort plus, hvis du har erfaring inden for butik - og meget gerne smykker. 

Vi fremstiller selv Museums Kopi Smykker - autentiske reproduktioner af smykker fra oldtiden - på eget værksted i Danmark. Vi går derfor meget op i, at vores kunder ikke kun går hjem med et smykke, men også en historie.

Derudover forhandler vi smykker fra en lang række brands, bl.a. Aagaard, Frk. Lisberg, Rabinovich, Spirit Icons, Christina Watches, Heiring og Lund Copenhagen. 

Stillingen er fuldtid og ønskes besat hurtigst muligt!


Hvis ovenstående har fanget din interesse, så send din ansøgning, CV og billede til viking@museum-jewelry.dk.

 

2019-05-22T17:52:27.230 Vi søger en moden, selvstændig og ansvarsbevidst butikschef til vores flotte smykkebutik i Kgs. Lyngby. Hos Gotte s Sølv Guld er dine primære opgaver at give vores kunder den bedste service og sørge for, at butikken fremstår pæn og præsentabel. Vi vægter højt, at du har et udpræget servicegen og er venlig og smilende, så vores kunder føler sig godt tilpas - og kommer igen. Det er vigtigt, at du er åben, imødekommende og kan arbejde selvstændigt, da du skal kunne varetage butikken på egen hånd. Det er derfor et stort plus, hvis du har erfaring inden for butik - og meget gerne smykker. Vi fremstiller selv Museums Kopi Smykker - autentiske reproduktioner af smykker fra oldtiden - på eget værksted i Danmark. Vi går derfor meget op i, at vores kunder ikke kun går hjem med et smykke, men også en historie. Derudover forhandler vi smykker fra en lang række brands, bl.a. Aagaard, Frk. Lisberg, Rabinovich, Spirit Icons, Christina Watches, Heiring og Lund Copenhagen. Stillingen er fuldtid og ønskes besat hurtigst muligt! Hvis ovenstående har fanget din interesse, så send din ansøgning, CV og billede til viking@museum-jewelry.dk.11star9b2a30b2100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-06-27T00:00:0000010EuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnRudersdalEuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnGentofteEuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnGladsaxeEuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnLyngby-Taarbæk3518347MUSEUMS KOPI SMYKKER APS11Lyngby Storcenter 12800Kgs. LyngbyDKDanmark0viking@museum-jewelry.dkDKDanmarkDKDanmark8Fuldtid46Permanent752725JobNet4981947498194710002-05-20190https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=9b2a30b2https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=9b2a30b2https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=9b2a30b2&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=9b2a30b2&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Ledelse_og_HR/Ledelse/7.jpgSøger du nye udfordringer indenfor Ledelse?12008001Dansk3Læse/ tale122401Butikschef6Ledelse361658821Anders Gotthelfviking@museum-jewelry.dkDKDanmarkDKDanmark330021910INTERN SALGSLEDERRobot Der er den spillende træner, der gerne går forrest Virksomhedsbeskrivelse:DanZafe Gruppen driver grossistvirksomhederne DanZafe A S og ExpertBeslag A S, der tilsammen er totalleverandør af værktøj, beslag og sikringsprodukter til sikrings- og byggebranchen. Virksomhederne har i alt 50 dedikerede medarbejdere med specialistviden inden for beslag og sikringsprodukter samt stærke logistiske løsninger. Fra hovedkontoret i Herlev drives indkøbsfunktionen, centrallageret og en række andre fælles funktioner. Virksomheden, som i dag ledes af tre partnere, er meget velkonsolideret og har en klar forretningsplan, der skal sikre den fortsatte profitable vækst og flotte udvikling som en af de førende grossister til sikrings- og byggebranchen. Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Profilpartners på 43434060. Stillingsbeskrivelse:Det går godt. Danzafe er i en rivende udvikling, og har mange spændende planer undervejs. I denne udfordrende stilling, hvor du refererer til den ene ejerleder, fungerer du som spillende træner for den interne salgsafdeling og som tovholder på den nye butik, som også kommer til at fungerer som udstilling. Dette forventes at blive et dynamisk sikringscenter med mange facetter. Du indgår som en del af internt salg, hvor du fungerer som teamleder og den spillende træner for fem meget dedikerede kollegaer med lang anciennitet i virksomheden. Afdelingens ansvar er, at servicerer kunderne og sælgerne i marken bedst muligt. Du sørger for, at dine kollegaer i afdelingen trives, og at afdelingen altid spiller optimalt. Du tager dig af alt det praktiske, og er ansvarlig for at nye tiltag implementeres, og at nye kunder og produkter m.v. oprettes i IT systemerne. Det bliver dit ansvar, at sikre at serviceniveauet i forhold til afdelingens meget forskellige interessenter både internt og eksternt - altid er i top. På sigt bliver du medansvarlig for opbygningen og den fremtidige drift af det nye sikringscenter , som forventes at blive omdrejningspunktet for en stor del af virksomhedens fremtidige vækst. Nabobygningen som skal bruges til formålet overtages i 2020, hvorfor du vil få god mulighed for at være med til at påvirke dets indretning, sortimentssammensætning og meget mere fra starten af. I relation til sikringscentret kommer du på sigt til både at blive ansvarlig for internt salg men også for omsætning og DG.Du kommer til at stå for bemandingen i butikken, og er medvirkende til, at facilitere de mange arrangementer og kundemøder, som vil blive afholdt i sikringscentret. Indtil åbningen vil du få god mulighed for at lære virksomheden, kollegaer og produkterne godt at kende. Egenskaber:Du er selvkørende og er både en god team-player men også god til selv at tage initiativet og få opgaverne løst. Samtidig er du struktureret, har godt styr på dine ting men er også både fleksibel og meget robust. Du tilbydes:Så du får en alsidig stilling med mange facetter og god mulighed for at præge både din egen stilling og virksomhedens fortsatte udvikling og være en vigtig aktør på den spændende rejse, som Danzafe er på. Sprogkundskaber IT:Du er flydende i dansk i skrift og tale, er dygtig til engelsk og er en habil bruger af IT. Løn:Du får gode løn- og ansættelsesvilkår, der modsvarer dine kvalifikationer. Erhvervserfaring:Du har givetvis erfaring fra en grossist eller lignende eller beslægtet virksomhed. Uddannelser:Virksomheden er meget åben over for forskellige baggrunde. Man kan forestille sig, at du måske har en uddannelse inden for eksempelvis sikringsteknik, isenkram, trælast, el, VVS eller anden teknisk grossist, eller at du har en anden håndværksmæssig eller teknisk baggrund.

Der er den spillende træner, der gerne går forrest

Virksomhedsbeskrivelse:
DanZafe Gruppen driver grossistvirksomhederne DanZafe A/S og ExpertBeslag A/S, der tilsammen er totalleverandør af værktøj, beslag og sikringsprodukter til sikrings- og byggebranchen. Virksomhederne har i alt 50 dedikerede medarbejdere med specialistviden inden for beslag og sikringsprodukter samt stærke logistiske løsninger. Fra hovedkontoret i Herlev drives indkøbsfunktionen, centrallageret og en række andre fælles funktioner. Virksomheden, som i dag ledes af tre partnere, er meget velkonsolideret og har en klar forretningsplan, der skal sikre den fortsatte profitable vækst og flotte udvikling som en af de førende grossister til sikrings- og byggebranchen. Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Profilpartners på 43434060.

Stillingsbeskrivelse:
Det går godt. Danzafe er i en rivende udvikling, og har mange spændende planer undervejs. I denne udfordrende stilling, hvor du refererer til den ene ejerleder, fungerer du som spillende træner for den interne salgsafdeling og som tovholder på den nye butik, som også kommer til at fungerer som udstilling. Dette forventes at blive et dynamisk "sikringscenter" med mange facetter. 

Du indgår som en del af internt salg, hvor du fungerer som teamleder og den spillende træner for fem meget dedikerede kollegaer med lang anciennitet i virksomheden. Afdelingens ansvar er, at servicerer kunderne og sælgerne i marken bedst muligt. Du sørger for, at dine kollegaer i afdelingen trives, og at afdelingen altid spiller optimalt. 

Du tager dig af alt det praktiske, og er ansvarlig for at nye tiltag implementeres, og at nye kunder og produkter m.v. oprettes i IT systemerne. 

Det bliver dit ansvar, at sikre at serviceniveauet i forhold til afdelingens meget forskellige interessenter både internt og eksternt - altid er i top. 

På sigt bliver du medansvarlig for opbygningen og den fremtidige drift af det nye "sikringscenter", som forventes at blive omdrejningspunktet for en stor del af virksomhedens fremtidige vækst. Nabobygningen som skal bruges til formålet overtages i 2020, hvorfor du vil få god mulighed for at være med til at påvirke dets indretning, sortimentssammensætning og meget mere fra starten af. 

I relation til sikringscentret kommer du på sigt til både at blive ansvarlig for internt salg men også for omsætning og DG.

Du kommer til at stå for bemandingen i butikken, og er medvirkende til, at facilitere de mange arrangementer og kundemøder, som vil blive afholdt i sikringscentret. 

Indtil åbningen vil du få god mulighed for at lære virksomheden, kollegaer og produkterne godt at kende.

Egenskaber:
Du er selvkørende og er både en god team-player men også god til selv at tage initiativet og få opgaverne løst. Samtidig er du struktureret, har godt styr på dine ting men er også både fleksibel og meget robust.

Du tilbydes:
Så du får en alsidig stilling med mange facetter og god mulighed for at præge både din egen stilling og virksomhedens fortsatte udvikling og være en vigtig aktør på den spændende rejse, som Danzafe er på.

Sprogkundskaber / IT:
Du er flydende i dansk i skrift og tale, er dygtig til engelsk og er en habil bruger af IT.

Løn:
Du får gode løn- og ansættelsesvilkår, der modsvarer dine kvalifikationer.

Erhvervserfaring:
Du har givetvis erfaring fra en grossist eller lignende eller beslægtet virksomhed.

Uddannelser:
Virksomheden er meget åben over for forskellige baggrunde. Man kan forestille sig, at du måske har en uddannelse inden for eksempelvis sikringsteknik, isenkram, trælast, el, VVS eller anden teknisk grossist, eller at du har en anden håndværksmæssig eller teknisk baggrund.

 

PROFILPARTNERS ApSHerlev2019-05-10T00:00:002019-07-05T00:00:00
330027027Erfaren Butikschef - City2Robot Trives du i et engageret og resultatorienteret miljø i en international kæde i rivende udvikling, hvor passionen for salg og mode er drivkraften? Så er jobbet som butikschef hos Zizzi City2 måske noget for dig. Vi søger en erfaren Butikschef, der går foran og viser vejen, og som brænder for salg og mode. Som butikschef i Zizzi er du ansvarlig for den daglige drift. Og for at dit team sikrer fantastiske salgsresultater med udgangspunkt i at yde den bedste og mest inspirerende shopping oplevelse for vores kunder. Vores forventninger til dig: Du har erfaring med både salg og ledelse, og har en god forretningsforståelse, hvor du ikke er bange for at tage ansvar og beslutninger. Du er vedholdende, arbejder struktureret og har gode rutiner. Din passion for salg og ledelse kommer til udtryk igennem din evne til at begejstre dine omgivelser, din vilje til at vinde og din lyst til at yde vores kunder en enestående service. Du går foran som det gode eksempel for dit team ved selv at yde fantastisk kundeservice både på gulvet, i prøverummet og ved kassen samtidig med at du træner og coacher dit salgsteam. Du går højt op i mode og har flair og interesse for styling. Du har kunden i fokus, og sikrer at din butik altid er klar og præsenteres med de mest inspirerende og kommercielle vareoplæg og vinduer med høj modeprofil. Dine ansvarsområder er at: Sikre sammensætning af et resultatorienteret og motiveret vinderteam, herunder rekruttering, coaching og kompetenceudvikling Have overblik over varesortimentet, toplister og salgsfremmende aktiviteter, så du sikrer at vi er klar til kunderne til enhver tid Arbejde struktureret med visual merchandising og sikre kommercielle varepræsentationer og vinduer med høj modegrad Samarbejde med ledergruppen for at optimere butikkens resultater inden for salg, drift, rekruttering og medarbejderudvikling Organisere og prioritere opgaver i forhold til behov, resultater og mål Vi kan tilbyde dig: Et spændende og varierende job med lederansvar, kundekontakt og fantastiske kolleger. Hos Zizzi bliver du en del af et engageret og inspirerende team i Europas førende fashion brand i size segmentet. Vi er i konstant udvikling og ekspanderer kraftigt, og der er mulighed for skabe en international karriere indenfor Zizzi. Lyder det spændende og tænker du, det kunne være et job for dig, så vil vi bede dig udfylde alle felter i din jobprofil så præcist som muligt. Vedhæft dit CV og skriv en kort motiveret ansøgning. Vi glæder os til at høre fra dig.

Trives du i et engageret og resultatorienteret miljø i en international kæde i rivende udvikling, hvor passionen for salg og mode er drivkraften?

Så er jobbet som butikschef hos Zizzi City2 måske noget for dig.

Vi søger en erfaren Butikschef, der går foran og viser vejen, og som brænder for salg og mode.

Som butikschef i Zizzi er du ansvarlig for den daglige drift. Og for at dit team sikrer fantastiske salgsresultater med udgangspunkt i at yde den bedste og mest inspirerende shopping oplevelse for vores kunder.

Vores forventninger til dig:

Du har erfaring med både salg og ledelse, og har en god forretningsforståelse, hvor du ikke er bange for at tage ansvar og beslutninger. Du er vedholdende, arbejder struktureret og har gode rutiner. Din passion for salg og ledelse kommer til udtryk igennem din evne til at begejstre dine omgivelser, din vilje til at vinde og din lyst til at yde vores kunder en enestående service. Du går foran som det gode eksempel for dit team ved selv at yde fantastisk kundeservice både på gulvet, i prøverummet og ved kassen samtidig med at du træner og coacher dit salgsteam.

Du går højt op i mode og har flair og interesse for styling. Du har kunden i fokus, og sikrer at din butik altid er klar og præsenteres med de mest inspirerende og kommercielle vareoplæg og vinduer med høj modeprofil.

Dine ansvarsområder er at:
  • Sikre sammensætning af et resultatorienteret og motiveret vinderteam, herunder rekruttering, coaching og kompetenceudvikling
  • Have overblik over varesortimentet, toplister og salgsfremmende aktiviteter, så du sikrer at vi er klar til kunderne til enhver tid
  • Arbejde struktureret med visual merchandising og sikre kommercielle varepræsentationer og vinduer med høj modegrad
  • Samarbejde med ledergruppen for at optimere butikkens resultater inden for salg, drift, rekruttering og medarbejderudvikling
  • Organisere og prioritere opgaver i forhold til behov, resultater og mål
Vi kan tilbyde dig:

Et spændende og varierende job med lederansvar, kundekontakt og fantastiske kolleger. Hos Zizzi bliver du en del af et engageret og inspirerende team i Europas førende fashion brand i +size segmentet. Vi er i konstant udvikling og ekspanderer kraftigt, og der er mulighed for skabe en international karriere indenfor Zizzi.

Lyder det spændende og tænker du, det kunne være et job for dig, så vil vi bede dig udfylde alle felter i din jobprofil så præcist som muligt. Vedhæft dit CV og skriv en kort motiveret ansøgning.


Vi glæder os til at høre fra dig.

Zizzi - City 2Taastrup2019-05-20T00:00:002019-07-15T00:00:00
330019506ButikschefRobot Til vores butik i Rødovre Centrum, søges en resultatorienteret butikschef med detailhandelserfaring. Brænder du for salg og ledelse, og har du interesse for ure og smykker, kan du være et oplagt bud på vores kommende butikschef. Vi søger en leder, der med stort engagement sikrer den forsatte udvikling af vores butik. Som butikschef får du ansvaret for butikkens daglige drift, dvs. alt fra sortiment styring salgstal, til udvikling og ledelse af dit team. Vi tilbyder: En positiv og udviklingsorienteret arbejdsplads, med ambitiøse vækstmål Et spændende og udfordrende job med store muligheder for at sætte personligt præg på resultatet Professionel sparring og et stærkt netværk De bedste samarbejdspartnere i branchen Løn efter kvalifikationer og resultater Ansvarsområder: Ledelse af 6 ansatte Butikkens salg kundeservice du deltager også aktivt i det daglige salg Budgetopfølgning - fokus på nøgletal Planlægge og udføre lokale aktiviteter for at sikre optimal synlighed Butiksudstråling Din profil: Du har praktisk erfaring som butikschef indenfor ure smykker, modebranchen eller lignende Du forstår at lede og motivere og dermed skabe en god atmosfære og positiv ånd for både medarbejdere og kunder Du er serviceminded initiativrig Du skal kunne skabe salg med din erfaring og faglige indsigt Du evner og har lyst til at gå forrest Du er struktureret og resultatorienteret Om os:Plaza er en dansk ure- og smykkekæde etableret tilbage i 1988. Vi har 15 butikker fordelt på de bedste placeringer i Danmark - og vi er i rivende udvikling. Udover vores egne guld-, sølv- og diamantsmykker, forhandler vi også anerkendte brands som Tissot, Seiko, Julie Sandlau, Izabel Camille og en lang række andre ure- og smykkebrands.Til vores konceptbutik i Magasin Kgs. Nytorv, søges en resultatorienteret butikschef med detailhandelserfaring. Brænder du for salg og ledelse, og har du interesse for ure og smykker, kan du være et oplagt bud på vores kommende butikschef. Vi søger en leder der med stort engagement sikrer den forsatte udvikling af vores butik. Som butikschef får du ansvaret for butikkens daglige drift, dvs. alt fra sortiment styring salgstal, til udvikling og ledelse af dit team.

Til vores butik i Rødovre Centrum, søges en resultatorienteret butikschef med detailhandelserfaring. Brænder du for salg og ledelse, og har du interesse for ure og smykker, kan du være et oplagt bud på vores kommende butikschef. Vi søger en leder, der med stort engagement sikrer den forsatte udvikling af vores butik. Som butikschef får du ansvaret for butikkens daglige drift, dvs. alt fra sortiment styring & salgstal, til udvikling og ledelse af dit team.


Vi tilbyder:
• En positiv og udviklingsorienteret arbejdsplads, med ambitiøse vækstmål
• Et spændende og udfordrende job med store muligheder for at sætte personligt præg på resultatet
• Professionel sparring og et stærkt netværk
• De bedste samarbejdspartnere i branchen
• Løn efter kvalifikationer og resultater


Ansvarsområder:
• Ledelse af 6 ansatte
• Butikkens salg & kundeservice – du deltager også aktivt i det daglige salg
• Budgetopfølgning - fokus på nøgletal
• Planlægge og udføre lokale aktiviteter for at sikre optimal synlighed
• Butiksudstråling


Din profil:
• Du har praktisk erfaring som butikschef indenfor ure & smykker, modebranchen eller lignende
• Du forstår at lede og motivere og dermed skabe en god atmosfære og positiv ånd for både medarbejdere og kunder
• Du er serviceminded & initiativrig
• Du skal kunne ”skabe” salg med din erfaring og faglige indsigt
• Du evner og har lyst til at gå forrest
• Du er struktureret og resultatorienteret


Om os:
Plaza er en dansk ure- og smykkekæde etableret tilbage i 1988. Vi har 15 butikker fordelt på de bedste placeringer i Danmark - og vi er i rivende udvikling. Udover vores egne guld-, sølv- og diamantsmykker, forhandler vi også anerkendte brands som Tissot, Seiko, Julie Sandlau, Izabel Camille og en lang række andre ure- og smykkebrands.Til vores konceptbutik i Magasin Kgs. Nytorv, søges en resultatorienteret butikschef med detailhandelserfaring. Brænder du for salg og ledelse, og har du interesse for ure og smykker, kan du være et oplagt bud på vores kommende butikschef. Vi søger en leder der med stort engagement sikrer den forsatte udvikling af vores butik. Som butikschef får du ansvaret for butikkens daglige drift, dvs. alt fra sortiment styring & salgstal, til udvikling og ledelse af dit team.

 

 

 

 

Plaza RødovreRødovre2019-05-08T00:00:002019-05-31T00:00:00
330017954CAFE MANAGER søgesRobot Vi søger en talentfuld Shop Manager, til vores butikker. Vi hedder KHORN, og har vores bageri og forretning på Nørrebro, samt en cafe på Fisketorvet Copenhagen mall. Vi står med en kvalitetssortiment, der kommenteres som byens bedste, og søger derfor en med det rette talent og kompetence, der kan få vores kvalitetsprodukter ud til alle byens hjørner. Din arbejdsfunktion vil være primært i vores 2 butikker, og sekundært timer til administrative opgaver. Dine kvalifikationer: Du har en naturlig interesse for, at yde service og brænder for, at give alle gæster en unik oplevelse. Du er passioneret omkring salg, og det falder dig naturligt. Du har baristakundskaber og har et generelt højt fagligt niveau. Du har minimums 3 års erfaring med personaleledelse, personale budgetter, udarbejdelse af rutiner og statusopgørelser. Du har gode IT-færdigheder og kendskab til kodning af kassesystemer. Du taler og skriver både dansk og engelsk flydende. (Ansøgere, som ikke taler dansk vil ikke blive taget i betragtning). Du motiverer og udvikler dit team med henblik på salgsvækst. Dit høje energiniveau smitter af på både dine gæster og kollegaer. Du er dygtig til, at strukturere dine opgaver og derved nå virksomhedens mål. Du går forrest og sikrer dig, at dit team følger dig. Din ansøgning Vi glæder os meget til at læse din ansøgning, og håber at se dig til en jobsamtale. Tiltrædelse efter aftale og løn efter kvalifikation. De bedste hilsner, Khorn

Vi søger en talentfuld Shop Manager, til vores butikker. 

Vi hedder KHORN, og har vores bageri og forretning på Nørrebro, samt en cafe på Fisketorvet/Copenhagen mall.
Vi står med en kvalitetssortiment, der kommenteres som byens bedste, og søger derfor en med det rette talent og kompetence, der kan få vores kvalitetsprodukter ud til alle byens hjørner.

Din arbejdsfunktion vil være primært i vores 2 butikker, og sekundært timer til administrative opgaver.

 

Dine kvalifikationer:

  • Du har en naturlig interesse for, at yde service og brænder for, at give alle gæster en unik oplevelse.
  • Du er passioneret omkring salg, og det falder dig naturligt.  
  • Du har baristakundskaber og har et generelt højt fagligt niveau.
  • Du har minimums 3 års erfaring med personaleledelse, personale budgetter, udarbejdelse af rutiner og statusopgørelser.
  • Du har gode IT-færdigheder og kendskab til kodning af kassesystemer.
  • Du taler og skriver både dansk og engelsk flydende. (Ansøgere, som ikke taler dansk vil ikke blive taget i betragtning).
  • Du motiverer og udvikler dit team med henblik på salgsvækst.
  • Dit høje energiniveau smitter af på både dine gæster og kollegaer. 
  • Du er dygtig til, at strukturere dine opgaver og derved nå virksomhedens mål. 
  • Du går forrest og sikrer dig, at dit team følger dig. 

Din ansøgning 

 

Vi glæder os meget til at læse din ansøgning, og håber at se dig til en jobsamtale.  

Tiltrædelse efter aftale og løn efter kvalifikation.

De bedste hilsner,

Khorn 

 

 

KHORNKøbenhavn V2019-05-06T00:00:002019-07-01T00:00:00
330001890CAFE MANAGER med spidskompetence i opsøgende B2BRobot SHOP MANAGER KØBENHAVN Vi søger en talentfuld Shop Manager, med spidskompetence i B2B, til vores butikker. Vi hedder KHORN, og har vores bageri og forretning på Nørrebro, samt en cafe på Fisketorvet Copenhagen mall. Vi står med en kvalitetssortiment, der kommenteres som byens bedste. Vi søger derfor en med det rette talent og kompetence, der kan få vores kvalitetsprodukter ud til alle byens hjørner (til en start) Dine kvalifikationer: Du har en naturlig interesse for, at yde service og brænder for, at give alle gæster en unik oplevelse. Du er passioneret omkring salg, og det falder dig naturligt. Du har baristakundskaber og har et generelt højt fagligt niveau. Du har minimums 3 års erfaring med personaleledelse, personale budgetter, udarbejdelse af rutiner og statusopgørelser. Du har gode IT-færdigheder og kendskab til kodning af kassesystemer. Du taler og skriver både dansk og engelsk flydende. (Ansøgere, som ikke taler dansk vil ikke blive taget i betragtning). Du motiverer og udvikler dit team til, med henblik på salgsvækst. Dit høje energiniveau smitter af på både dine gæster og kollegaer. Du er dygtig til, at strukturere dine opgaver og derved nå shoppens mål. Du går forrest og sikrer dig, at dit team følger dig. Du har lyst til, at vise initiativ og ansvar. Din ansøgning Hos Khorn går vi ind for god og sundt samarbejde og vi hjælper alle hinanden. Vi ånder for at give det bedste brød, kage og kaffeoplevelse til alle vores gæster. Hvordan kan DU bidrage til det? Har du tidligere været ansat som Shop Manager i en anden kæde eller lignende, vil vi meget gerne høre om det forløb. Vi glæder os meget til at læse din ansøgning, og håber at se dig til en jobsamtale. Tiltrædelse efter aftale og løn efter kvalifikation. De bedste hilsner, Khorn

SHOP MANAGER KØBENHAVN

Vi søger en talentfuld Shop Manager, med spidskompetence i B2B, til vores butikker. 

Vi hedder KHORN, og har vores bageri og forretning på Nørrebro, samt en cafe på Fisketorvet/Copenhagen mall.
Vi står med en kvalitetssortiment, der kommenteres som byens bedste. Vi søger derfor en med det rette talent og kompetence, der kan få vores kvalitetsprodukter ud til alle byens hjørner (til en start)

Dine kvalifikationer:

  • Du har en naturlig interesse for, at yde service og brænder for, at give alle gæster en unik oplevelse.
  • Du er passioneret omkring salg, og det falder dig naturligt.  
  • Du har baristakundskaber og har et generelt højt fagligt niveau.
  • Du har minimums 3 års erfaring med personaleledelse, personale budgetter, udarbejdelse af rutiner og statusopgørelser.
  • Du har gode IT-færdigheder og kendskab til kodning af kassesystemer.
  • Du taler og skriver både dansk og engelsk flydende. (Ansøgere, som ikke taler dansk vil ikke blive taget i betragtning).
  • Du motiverer og udvikler dit team til, med henblik på salgsvækst.
  • Dit høje energiniveau smitter af på både dine gæster og kollegaer. 
  • Du er dygtig til, at strukturere dine opgaver og derved nå shoppens mål. 
  • Du går forrest og sikrer dig, at dit team følger dig. 
  • Du har lyst til, at vise initiativ og ansvar. 

Din ansøgning 

Hos Khorn går vi ind for god og sundt samarbejde og vi hjælper alle hinanden. 
Vi ånder for at give det bedste brød, kage og kaffeoplevelse til alle vores gæster.
Hvordan kan DU bidrage til det? 

Har du tidligere været ansat som Shop Manager i en anden kæde eller lignende, vil vi meget gerne høre om det forløb.

Vi glæder os meget til at læse din ansøgning, og håber at se dig til en jobsamtale.  

Tiltrædelse efter aftale og løn efter kvalifikation.

De bedste hilsner,

Khorn 

 

 

KHORNKøbenhavn V2019-04-05T00:00:002019-05-31T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

INTERN SALGSLEDER

PROFILPARTNERS ApS

Herlev
Der er den spillende træner, der gerne går forrest Virksomhedsbeskrivelse:DanZafe Gruppen driver grossistvirksomhederne DanZafe A S og ExpertBeslag A S, der tilsammen er totalleverandør af værktøj, beslag og sikringsprodukter til sikrings- og byggeb...
Indrykket:10. maj 2019
Udløbsdato:5. juli 2019

Erfaren Butikschef - City2

Zizzi - City 2

Taastrup
Trives du i et engageret og resultatorienteret miljø i en international kæde i rivende udvikling, hvor passionen for salg og mode er drivkraften? Så er jobbet som butikschef hos Zizzi City2 måske noget for dig. Vi søger en erfaren Butikschef, der gå...
Indrykket:20. maj 2019
Udløbsdato:15. juli 2019

Butikschef

Plaza Rødovre

Rødovre
Til vores butik i Rødovre Centrum, søges en resultatorienteret butikschef med detailhandelserfaring. Brænder du for salg og ledelse, og har du interesse for ure og smykker, kan du være et oplagt bud på vores kommende butikschef. Vi søger en leder, d...
Indrykket:8. maj 2019
Udløbsdato:31. maj 2019

CAFE MANAGER søges

KHORN

København V
Vi søger en talentfuld Shop Manager, til vores butikker. Vi hedder KHORN, og har vores bageri og forretning på Nørrebro, samt en cafe på Fisketorvet Copenhagen mall. Vi står med en kvalitetssortiment, der kommenteres som byens bedste, og søger derfo...
Indrykket:6. maj 2019
Udløbsdato:1. juli 2019

CAFE MANAGER med spidskompetence i opsøgende B2B

KHORN

København V
SHOP MANAGER KØBENHAVN Vi søger en talentfuld Shop Manager, med spidskompetence i B2B, til vores butikker. Vi hedder KHORN, og har vores bageri og forretning på Nørrebro, samt en cafe på Fisketorvet Copenhagen mall. Vi står med en kvalitetssortiment...
Indrykket:5. april 2019
Udløbsdato:31. maj 2019