Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Butikschef - Varde

Trives du i et engageret og resultatorienteret miljø i en international kæde i rivende udvikling, hvor passionen for salg og mode er drivkraften?

Så er jobbet som butikschef hos Zizzi Varde måske noget for dig.

Vi søger en Butikschef, der går foran og viser vejen, og som brænder for salg og mode.

Som butikschef i Zizzi er du ansvarlig for den daglige drift. Og for at dit team sikrer fantastiske salgsresultater med udgangspunkt i at yde den bedste og mest inspirerende shopping oplevelse for vores kunder.

Vores forventninger til dig:

Du har erfaring med både salg og ledelse, og har en god forretningsforståelse, hvor du ikke er bange for at tage ansvar og beslutninger. Du er vedholdende, arbejder struktureret og har gode rutiner. Din passion for salg og ledelse kommer til udtryk igennem din evne til at begejstre dine omgivelser, din vilje til at vinde og din lyst til at yde vores kunder en enestående service. Du går foran som det gode eksempel for dit team ved selv at yde fantastisk kundeservice både på gulvet, i prøverummet og ved kassen samtidig med at du træner og coacher dit salgsteam.

Du går højt op i mode og har flair og interesse for styling. Du har kunden i fokus, og sikrer at din butik altid er klar og præsenteres med de mest inspirerende og kommercielle vareoplæg og vinduer med høj modeprofil.

Dine ansvarsområder er at:
  • Sikre sammensætning af et resultatorienteret og motiveret vinderteam, herunder rekruttering, coaching og kompetenceudvikling
  • Have overblik over varesortimentet, toplister og salgsfremmende aktiviteter, så du sikrer at vi er klar til kunderne til enhver tid
  • Arbejde struktureret med visual merchandising og sikre kommercielle varepræsentationer og vinduer med høj modegrad
  • Samarbejde med ledergruppen for at optimere butikkens resultater inden for salg, drift, rekruttering og medarbejderudvikling
  • Organisere og prioritere opgaver i forhold til behov, resultater og mål
Vi kan tilbyde dig:

Et spændende og varierende job med lederansvar, kundekontakt og fantastiske kolleger. Hos Zizzi bliver du en del af et engageret og inspirerende team i Europas førende fashion brand i +size segmentet. Vi er i konstant udvikling og ekspanderer kraftigt, og der er mulighed for skabe en international karriere indenfor Zizzi.

Lyder det spændende og tænker du, det kunne være et job for dig, så vil vi bede dig udfylde alle felter i din jobprofil så præcist som muligt. Vedhæft dit CV og skriv en kort motiveret ansøgning.


Vi glæder os til at høre fra dig.


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

329935349Phoenix-3d92c38812019-01-03T00:00:00Butikschef - Varde

Trives du i et engageret og resultatorienteret miljø i en international kæde i rivende udvikling, hvor passionen for salg og mode er drivkraften?

Så er jobbet som butikschef hos Zizzi Varde måske noget for dig.

Vi søger en Butikschef, der går foran og viser vejen, og som brænder for salg og mode.

Som butikschef i Zizzi er du ansvarlig for den daglige drift. Og for at dit team sikrer fantastiske salgsresultater med udgangspunkt i at yde den bedste og mest inspirerende shopping oplevelse for vores kunder.

Vores forventninger til dig:

Du har erfaring med både salg og ledelse, og har en god forretningsforståelse, hvor du ikke er bange for at tage ansvar og beslutninger. Du er vedholdende, arbejder struktureret og har gode rutiner. Din passion for salg og ledelse kommer til udtryk igennem din evne til at begejstre dine omgivelser, din vilje til at vinde og din lyst til at yde vores kunder en enestående service. Du går foran som det gode eksempel for dit team ved selv at yde fantastisk kundeservice både på gulvet, i prøverummet og ved kassen samtidig med at du træner og coacher dit salgsteam.

Du går højt op i mode og har flair og interesse for styling. Du har kunden i fokus, og sikrer at din butik altid er klar og præsenteres med de mest inspirerende og kommercielle vareoplæg og vinduer med høj modeprofil.

Dine ansvarsområder er at:
  • Sikre sammensætning af et resultatorienteret og motiveret vinderteam, herunder rekruttering, coaching og kompetenceudvikling
  • Have overblik over varesortimentet, toplister og salgsfremmende aktiviteter, så du sikrer at vi er klar til kunderne til enhver tid
  • Arbejde struktureret med visual merchandising og sikre kommercielle varepræsentationer og vinduer med høj modegrad
  • Samarbejde med ledergruppen for at optimere butikkens resultater inden for salg, drift, rekruttering og medarbejderudvikling
  • Organisere og prioritere opgaver i forhold til behov, resultater og mål
Vi kan tilbyde dig:

Et spændende og varierende job med lederansvar, kundekontakt og fantastiske kolleger. Hos Zizzi bliver du en del af et engageret og inspirerende team i Europas førende fashion brand i +size segmentet. Vi er i konstant udvikling og ekspanderer kraftigt, og der er mulighed for skabe en international karriere indenfor Zizzi.

Lyder det spændende og tænker du, det kunne være et job for dig, så vil vi bede dig udfylde alle felter i din jobprofil så præcist som muligt. Vedhæft dit CV og skriv en kort motiveret ansøgning.


Vi glæder os til at høre fra dig.

2019-03-01T00:50:27.500 Trives du i et engageret og resultatorienteret miljø i en international kæde i rivende udvikling, hvor passionen for salg og mode er drivkraften? Så er jobbet som butikschef hos Zizzi Varde måske noget for dig. Vi søger en Butikschef, der går foran og viser vejen, og som brænder for salg og mode. Som butikschef i Zizzi er du ansvarlig for den daglige drift. Og for at dit team sikrer fantastiske salgsresultater med udgangspunkt i at yde den bedste og mest inspirerende shopping oplevelse for vores kunder. Vores forventninger til dig: Du har erfaring med både salg og ledelse, og har en god forretningsforståelse, hvor du ikke er bange for at tage ansvar og beslutninger. Du er vedholdende, arbejder struktureret og har gode rutiner. Din passion for salg og ledelse kommer til udtryk igennem din evne til at begejstre dine omgivelser, din vilje til at vinde og din lyst til at yde vores kunder en enestående service. Du går foran som det gode eksempel for dit team ved selv at yde fantastisk kundeservice både på gulvet, i prøverummet og ved kassen samtidig med at du træner og coacher dit salgsteam. Du går højt op i mode og har flair og interesse for styling. Du har kunden i fokus, og sikrer at din butik altid er klar og præsenteres med de mest inspirerende og kommercielle vareoplæg og vinduer med høj modeprofil. Dine ansvarsområder er at: Sikre sammensætning af et resultatorienteret og motiveret vinderteam, herunder rekruttering, coaching og kompetenceudvikling Have overblik over varesortimentet, toplister og salgsfremmende aktiviteter, så du sikrer at vi er klar til kunderne til enhver tid Arbejde struktureret med visual merchandising og sikre kommercielle varepræsentationer og vinduer med høj modegrad Samarbejde med ledergruppen for at optimere butikkens resultater inden for salg, drift, rekruttering og medarbejderudvikling Organisere og prioritere opgaver i forhold til behov, resultater og mål Vi kan tilbyde dig: Et spændende og varierende job med lederansvar, kundekontakt og fantastiske kolleger. Hos Zizzi bliver du en del af et engageret og inspirerende team i Europas førende fashion brand i size segmentet. Vi er i konstant udvikling og ekspanderer kraftigt, og der er mulighed for skabe en international karriere indenfor Zizzi. Lyder det spændende og tænker du, det kunne være et job for dig, så vil vi bede dig udfylde alle felter i din jobprofil så præcist som muligt. Vedhæft dit CV og skriv en kort motiveret ansøgning. Vi glæder os til at høre fra dig.11Jobnet3d92c388100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-02-28T00:00:000000https://www.ball-group.com/career/jobs?hr=show-job/380800EuropaDanmarkJyllandSyd- og SønderjyllandVarde3426976Zizzi - Varde11Kræmmergade 4, st6800VardeDKDanmark0
juro@ball-group.comDKDanmarkDKDanmark
8Fuldtid46Permanent687233JobNet492460649246061000https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=3d92c388https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=3d92c388https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=3d92c388&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=3d92c388&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Produktion_haandvaerk_og_transport/Transport_og_logistik/7.jpgMed et job indenfor Ledelse får du en spændende hverdag, der byder på mange nye udfordringer. 12007891Dansk3Læse/ tale122401Butikschef6Ledelse12Transport og logistik359919894Juliejuro@ball-group.comDKDanmarkDKDanmark330007742Butikschef søges til SHE fashion, HolstebroBasic Til vores butik SHE Fashion søges en erfaren og resultat-orienteret butikschef, som kan varetage ansvaret for butikken. Brænder du for salg og ledelse og har du interesse for modetøj, er du måske vores kommende butikschef. Som butikschef får du ansvaret for den daglige drift. Du går forrest, er salgs- og serviceminded, god til at motivere og sikrer at butikken når fastlagte mål. Arbejdsopgaver Salg og kundeserservice Salg- og personaleledelse Motivation af medarbejdere Markedsføring i butikken Nå fastlagte budgetter målsætninger Planlægge aktiviteter i butikken. Kvalifikationer Er leder som altid går forrest Serviceminded Har gode samarbejdsevner Kan omsætte målsætninger til handling Fleksibel med hensyn til arbejdstider.Vi tilbyder Et udfordrenede job med plads til initiativ Stor frihed under ansvar for din egen butik og medarbejderteam En kombination af fast gage og overskudsandel. Tiltrædelse Hurtigst muligt. Skriftlig ansøgning bedes sendt til: Trimar A S Att.: Steen Nielsen Michael Jensens Vej 8-12, 7400 Herning eller på mail via funktionen Send ansøgning Se mere på vores ansøgersite: https: micha.brandero.com
Til vores butik SHE Fashion søges en erfaren og resultat-orienteret butikschef, som kan varetage ansvaret for butikken. Brænder du for salg og ledelse og har du interesse for modetøj, er du måske vores kommende butikschef.
Som butikschef får du ansvaret for den daglige drift. Du går forrest, er salgs- og serviceminded, god til at motivere og sikrer at butikken når fastlagte mål.

Arbejdsopgaver
  • Salg og kundeserservice
  • Salg- og personaleledelse
  • Motivation af medarbejdere
  • Markedsføring i butikken
  • Nå fastlagte budgetter/målsætninger
  • Planlægge aktiviteter i butikken.
Kvalifikationer
  • Er leder som altid går forrest
  • Serviceminded
  • Har gode samarbejdsevner
  • Kan omsætte målsætninger til handling
  • Fleksibel med hensyn til arbejdstider.
Vi tilbyder
  • Et udfordrenede job med plads til initiativ
  • Stor frihed under ansvar for din egen butik og medarbejderteam
  • En kombination af fast gage og overskudsandel.
Tiltrædelse
Hurtigst muligt.

Skriftlig ansøgning bedes sendt til:
Trimar A/S
Att.: Steen Nielsen
Michael Jensens Vej 8-12, 7400 Herning
eller på mail via funktionen "Send ansøgning"

Se mere på vores ansøgersite: https://micha.brandero.com

ORS/Small/e357e977_logo.pngMicha A/SHerning2019-04-15T15:00:33.0072019-05-19T00:00:00
330003996Salgsleder - 25 timer om ugen - VojensRobot Lidl arbejder vi hårdt, mens vi har det sjovt. Sådan vil dine nye kolleger beskrive deres job i Lidl. Når vi møder ind, smøger vi ærmerne op og giver alt, hvad vi kan for at levere Danmarks bedste indkøbsoplevelse. Men bare rolig, vi har altid overskud til at have det sjovt sammen og hjælpe hinanden. For sådan er det at arbejde i Lidl vi tror på, at sammenhold er vinderhold. Om jobbet Som salgsleder har du en vigtig rolle i butikken. Du bliver en del af lederteamet og er medansvarlig for den daglige drift. Dine opgaver bliver derudover blandt andet at: Give vores kunder fremragende service under hele deres indkøbsoplevelse Betjene kunderne ved kassen Sørge for, at butikken altid er flot og skinnende ren Fylde varer op på hylderne Åbne og eller lukke butikken Bestille varer hjem til butikken Om dig Når du starter i Lidl, har du allerede erfaring fra branchen. Den erfaring bruger du sammen med vores grundige oplæringsforløb, hvor du får styr på vores butikskoncepter og processer. Derudover forventer vi, at du: Er smilende og glad for kundekontakt Tager initiativ og er hjælpsom Holder af faste rammer og har fokus på detaljen Trives med en travl hverdag Vi tilbyder I Lidl lover vi dig, at du lykkes. Hvorfor? Fordi intet overlades til tilfældighederne. Heller ikke din udvikling. Fra din første arbejdsdag kan du blive en del af et ambitiøst karriereforløb, der ikke fås bedre i branchen. 5 gode grunde til at blive salgsleder i Lidl: Branchens bedste sammenhold Ansvarsfulde opgaver, og mulighed for at gøre en positiv forskel for vores kunder Garanteret udvikling og uddannelse Gode karrieremuligheder, hvis du har ambitioner om mere God løn og en arbejdsplads, hvor der er styr på tingene Er du interesseret i denne stilling? Tryk på nedenstående link for at komme videre til vores online ansøgningsportal. Husk at vedhæfte din motiverede ansøgning og CV. Vi glæder os til at læse din ansøgning. https: karriere.lidl.dk da jobsearch Salgsleder-25-timer-om-ugen-Vojens-3309?rdeLocaleAttr da

Lidl arbejder vi hårdt, mens vi har det sjovt. Sådan vil dine nye kolleger beskrive deres job i Lidl. Når vi møder ind, smøger vi ærmerne op og giver alt, hvad vi kan for at levere Danmarks bedste indkøbsoplevelse. Men bare rolig, vi har altid overskud til at have det sjovt sammen og hjælpe hinanden. For sådan er det at arbejde i Lidl – vi tror på, at sammenhold er vinderhold.

Om jobbet

Som salgsleder har du en vigtig rolle i butikken. Du bliver en del af lederteamet og er medansvarlig for den daglige drift. Dine opgaver bliver derudover blandt andet at:

  • Give vores kunder fremragende service under hele deres indkøbsoplevelse
  • Betjene kunderne ved kassen
  • Sørge for, at butikken altid er flot og skinnende ren
  • Fylde varer op på hylderne
  • Åbne og/eller lukke butikken
  • Bestille varer hjem til butikken

Om dig

Når du starter i Lidl, har du allerede erfaring fra branchen. Den erfaring bruger du sammen med vores grundige oplæringsforløb, hvor du får styr på vores butikskoncepter og processer. Derudover forventer vi, at du:

  • Er smilende og glad for kundekontakt
  • Tager initiativ og er hjælpsom
  • Holder af faste rammer og har fokus på detaljen
  • Trives med en travl hverdag

Vi tilbyder

I Lidl lover vi dig, at du lykkes. Hvorfor? Fordi intet overlades til tilfældighederne. Heller ikke din udvikling. Fra din første arbejdsdag kan du blive en del af et ambitiøst karriereforløb, der ikke fås bedre i branchen.

5 gode grunde til at blive salgsleder i Lidl:

  1. Branchens bedste sammenhold
  2. Ansvarsfulde opgaver, og mulighed for at gøre en positiv forskel for vores kunder
  3. Garanteret udvikling og uddannelse
  4. Gode karrieremuligheder, hvis du har ambitioner om mere
  5. God løn og en arbejdsplads, hvor der er styr på tingene

Er du interesseret i denne stilling?

Tryk på nedenstående link for at komme videre til vores online ansøgningsportal. Husk at vedhæfte din motiverede ansøgning og CV. Vi glæder os til at læse din ansøgning.

https://karriere.lidl.dk/da/jobsearch/Salgsleder-25-timer-om-ugen-Vojens-3309?rdeLocaleAttr=da

Lidl Danmark K/S AdministrationVojens2019-04-09T00:00:002019-05-09T00:00:00
330000540Butikschef søges til My Home Møbler HolstebroRobot Resultatorienteret butikschef med ledererfaring søges til My Home Møbler Holstebro Hos My Home Møbler Holstebro søger vi en resultatorienteret butikschef med ledererfaring til tiltrædelse senest 1. Juni. Som butikschef hos My Home Møbler forventer vi, at du naturligvis brænder for salg og ledelse, og formår at tage det fulde ansvar for planlægning og gennemførelse af butikkens daglige drift. Med stort personligt initiativ går du forrest i salget og ved, hvad der skal til for at inspirere og rådgive kunderne. Som butikschef hos My Home Møbler kan du forvente en varieret hverdag, med mange gøremål: Salg og kundeservice Ledelse og motivation af personalet Planlægning af vagtplan Administrative opgaver Håndtering af den ugentlige varemodtagelse At holde udstillingen pæn og inspirerende Vi forventer at du: Har salg og ledererfaring - indenfor møbelbranchen eller lignende branche Er resultatorienteret og indflydelsesrig Bestræber dig på hele tiden at yde 110 Vil du være en del af en møbelkæde i udvikling? My Home møbler åbnede sin første butik i 2006, og er i dag en landsdækkende møbelkæde med 33 butikker i Jylland, Fyn, Sjælland og Bornholm. Har du lysten til at gå forrest, gøre en forskel og bidrage til vores fortsatte positive udvikling? Så vil vi med glæde modtage din Ansøgning og CV på holstebro@mhls.dk Tiltrædelse: Hurtigst muligt - dog senest 01-06-19 Vi ser frem til at høre fra dig Jeff Tulstrup My Home Møbler Holstebro

Resultatorienteret butikschef med ledererfaring søges til
My Home Møbler Holstebro

Hos My Home Møbler Holstebro søger vi en resultatorienteret butikschef med ledererfaring til tiltrædelse senest 1. Juni.

Som butikschef hos My Home Møbler forventer vi, at du naturligvis brænder for salg og ledelse, og formår at tage det fulde ansvar for planlægning og gennemførelse af butikkens daglige drift. Med stort personligt initiativ går du forrest i salget og ved, hvad der skal til for at inspirere og rådgive kunderne.

Som butikschef hos My Home Møbler kan du forvente en varieret hverdag, med mange gøremål:

  • Salg og kundeservice
  • Ledelse og motivation af personalet
  • Planlægning af vagtplan
  • Administrative opgaver
  • Håndtering af den ugentlige varemodtagelse
  • At holde udstillingen pæn og inspirerende

 

Vi forventer at du:

  • Har salg og ledererfaring - indenfor møbelbranchen eller lignende branche
  • Er resultatorienteret og indflydelsesrig
  • Bestræber dig på hele tiden at yde 110%

 

Vil du være en del af en møbelkæde i udvikling?

My Home møbler åbnede sin første butik i 2006, og er i dag en landsdækkende møbelkæde med 33 butikker i Jylland, Fyn, Sjælland og Bornholm.

Har du lysten til at gå forrest, gøre en forskel og bidrage til vores fortsatte positive udvikling? Så vil vi med glæde modtage din Ansøgning og CV på holstebro@mhls.dk

Tiltrædelse:

Hurtigst muligt - dog senest 01-06-19

 

Vi ser frem til at høre fra dig

 

Jeff Tulstrup

My Home Møbler Holstebro

My Home HolstebroHolstebro2019-04-06T00:00:002019-05-30T00:00:00
329985202Salgsleder - 37 timer om ugen - SilkeborgRobot Lidl arbejder vi hårdt, mens vi har det sjovt. Sådan vil dine nye kolleger beskrive deres job i Lidl. Når vi møder ind, smøger vi ærmerne op og giver alt, hvad vi kan for at levere Danmarks bedste indkøbsoplevelse. Men bare rolig, vi har altid overskud til at have det sjovt sammen og hjælpe hinanden. For sådan er det at arbejde i Lidl vi tror på, at sammenhold er vinderhold. Om jobbet Som salgsleder har du en vigtig rolle i butikken. Du bliver en del af lederteamet og er medansvarlig for den daglige drift. Dine opgaver bliver derudover blandt andet at: Give vores kunder fremragende service under hele deres indkøbsoplevelse Betjene kunderne ved kassen Sørge for, at butikken altid er flot og skinnende ren Fylde varer op på hylderne Åbne og eller lukke butikken Bestille varer hjem til butikken Om dig Når du starter i Lidl, har du allerede erfaring fra branchen. Den erfaring bruger du sammen med vores grundige oplæringsforløb, hvor du får styr på vores butikskoncepter og processer. Derudover forventer vi, at du: Er smilende og glad for kundekontakt Tager initiativ og er hjælpsom Holder af faste rammer og har fokus på detaljen Trives med en travl hverdag Vi tilbyder I Lidl lover vi dig, at du lykkes. Hvorfor? Fordi intet overlades til tilfældighederne. Heller ikke din udvikling. Fra din første arbejdsdag kan du blive en del af et ambitiøst karriereforløb, der ikke fås bedre i branchen. 5 gode grunde til at blive salgsleder i Lidl: Branchens bedste sammenhold Ansvarsfulde opgaver, og mulighed for at gøre en positiv forskel for vores kunder Garanteret udvikling og uddannelse Gode karrieremuligheder, hvis du har ambitioner om mere God løn og en arbejdsplads, hvor der er styr på tingene Er du interesseret i denne stilling? Tryk på nedenstående link for at komme videre til vores online ansøgningsportal. Husk at vedhæfte din motiverede ansøgning og CV. Vi glæder os til at læse din ansøgning. https: karriere.lidl.dk da jobsearch Salgsleder-37-timer-ny-butik-i-Silkeborg-3279?rdeLocaleAttr da

Lidl arbejder vi hårdt, mens vi har det sjovt. Sådan vil dine nye kolleger beskrive deres job i Lidl. Når vi møder ind, smøger vi ærmerne op og giver alt, hvad vi kan for at levere Danmarks bedste indkøbsoplevelse. Men bare rolig, vi har altid overskud til at have det sjovt sammen og hjælpe hinanden. For sådan er det at arbejde i Lidl – vi tror på, at sammenhold er vinderhold.

Om jobbet

Som salgsleder har du en vigtig rolle i butikken. Du bliver en del af lederteamet og er medansvarlig for den daglige drift. Dine opgaver bliver derudover blandt andet at:

  • Give vores kunder fremragende service under hele deres indkøbsoplevelse
  • Betjene kunderne ved kassen
  • Sørge for, at butikken altid er flot og skinnende ren
  • Fylde varer op på hylderne
  • Åbne og/eller lukke butikken
  • Bestille varer hjem til butikken

Om dig

Når du starter i Lidl, har du allerede erfaring fra branchen. Den erfaring bruger du sammen med vores grundige oplæringsforløb, hvor du får styr på vores butikskoncepter og processer. Derudover forventer vi, at du:

  • Er smilende og glad for kundekontakt
  • Tager initiativ og er hjælpsom
  • Holder af faste rammer og har fokus på detaljen
  • Trives med en travl hverdag

Vi tilbyder

I Lidl lover vi dig, at du lykkes. Hvorfor? Fordi intet overlades til tilfældighederne. Heller ikke din udvikling. Fra din første arbejdsdag kan du blive en del af et ambitiøst karriereforløb, der ikke fås bedre i branchen.

5 gode grunde til at blive salgsleder i Lidl:

  1. Branchens bedste sammenhold
  2. Ansvarsfulde opgaver, og mulighed for at gøre en positiv forskel for vores kunder
  3. Garanteret udvikling og uddannelse
  4. Gode karrieremuligheder, hvis du har ambitioner om mere
  5. God løn og en arbejdsplads, hvor der er styr på tingene

Er du interesseret i denne stilling?

Tryk på nedenstående link for at komme videre til vores online ansøgningsportal. Husk at vedhæfte din motiverede ansøgning og CV. Vi glæder os til at læse din ansøgning.

https://karriere.lidl.dk/da/jobsearch/Salgsleder-37-timer-ny-butik-i-Silkeborg-3279?rdeLocaleAttr=da

Lidl Danmark K/S AdministrationSilkeborg2019-03-27T00:00:002019-04-26T00:00:00
329980523Salgsleder - 30 timer om ugen - RingkøbingRobot Lidl arbejder vi hårdt, mens vi har det sjovt. Sådan vil dine nye kolleger beskrive deres job i Lidl. Når vi møder ind, smøger vi ærmerne op og giver alt, hvad vi kan for at levere Danmarks bedste indkøbsoplevelse. Men bare rolig, vi har altid overskud til at have det sjovt sammen og hjælpe hinanden. For sådan er det at arbejde i Lidl vi tror på, at sammenhold er vinderhold. Om jobbet Som salgsleder har du en vigtig rolle i butikken. Du bliver en del af lederteamet og er medansvarlig for den daglige drift. Dine opgaver bliver derudover blandt andet at: Give vores kunder fremragende service under hele deres indkøbsoplevelse Betjene kunderne ved kassen Sørge for, at butikken altid er flot og skinnende ren Fylde varer op på hylderne Åbne og eller lukke butikken Bestille varer hjem til butikken Om dig Når du starter i Lidl, har du allerede erfaring fra branchen. Den erfaring bruger du sammen med vores grundige oplæringsforløb, hvor du får styr på vores butikskoncepter og processer. Derudover forventer vi, at du: Er smilende og glad for kundekontakt Tager initiativ og er hjælpsom Holder af faste rammer og har fokus på detaljen Trives med en travl hverdag Vi tilbyder I Lidl lover vi dig, at du lykkes. Hvorfor? Fordi intet overlades til tilfældighederne. Heller ikke din udvikling. Fra din første arbejdsdag kan du blive en del af et ambitiøst karriereforløb, der ikke fås bedre i branchen. 5 gode grunde til at blive salgsleder i Lidl: Branchens bedste sammenhold Ansvarsfulde opgaver, og mulighed for at gøre en positiv forskel for vores kunder Garanteret udvikling og uddannelse Gode karrieremuligheder, hvis du har ambitioner om mere God løn og en arbejdsplads, hvor der er styr på tingene Er du interesseret i denne stilling? Tryk på nedenstående link for at komme videre til vores online ansøgningsportal. Husk at vedhæfte din motiverede ansøgning og CV. Vi glæder os til at læse din ansøgning. https: karriere.lidl.dk da jobsearch Salgsleder-30-timer-om-ugen-Ringkøbing-3270?rdeLocaleAttr da

Lidl arbejder vi hårdt, mens vi har det sjovt. Sådan vil dine nye kolleger beskrive deres job i Lidl. Når vi møder ind, smøger vi ærmerne op og giver alt, hvad vi kan for at levere Danmarks bedste indkøbsoplevelse. Men bare rolig, vi har altid overskud til at have det sjovt sammen og hjælpe hinanden. For sådan er det at arbejde i Lidl – vi tror på, at sammenhold er vinderhold.

Om jobbet

Som salgsleder har du en vigtig rolle i butikken. Du bliver en del af lederteamet og er medansvarlig for den daglige drift. Dine opgaver bliver derudover blandt andet at:

  • Give vores kunder fremragende service under hele deres indkøbsoplevelse
  • Betjene kunderne ved kassen
  • Sørge for, at butikken altid er flot og skinnende ren
  • Fylde varer op på hylderne
  • Åbne og/eller lukke butikken
  • Bestille varer hjem til butikken

Om dig

Når du starter i Lidl, har du allerede erfaring fra branchen. Den erfaring bruger du sammen med vores grundige oplæringsforløb, hvor du får styr på vores butikskoncepter og processer. Derudover forventer vi, at du:

  • Er smilende og glad for kundekontakt
  • Tager initiativ og er hjælpsom
  • Holder af faste rammer og har fokus på detaljen
  • Trives med en travl hverdag

Vi tilbyder

I Lidl lover vi dig, at du lykkes. Hvorfor? Fordi intet overlades til tilfældighederne. Heller ikke din udvikling. Fra din første arbejdsdag kan du blive en del af et ambitiøst karriereforløb, der ikke fås bedre i branchen.

5 gode grunde til at blive salgsleder i Lidl:

  1. Branchens bedste sammenhold
  2. Ansvarsfulde opgaver, og mulighed for at gøre en positiv forskel for vores kunder
  3. Garanteret udvikling og uddannelse
  4. Gode karrieremuligheder, hvis du har ambitioner om mere
  5. God løn og en arbejdsplads, hvor der er styr på tingene

Er du interesseret i denne stilling?

Tryk på nedenstående link for at komme videre til vores online ansøgningsportal. Husk at vedhæfte din motiverede ansøgning og CV. Vi glæder os til at læse din ansøgning.

https://karriere.lidl.dk/da/jobsearch/Salgsleder-30-timer-om-ugen-Ringkøbing-3270?rdeLocaleAttr=da

Lidl Danmark K/S AdministrationRingkøbing2019-03-19T00:00:002019-04-19T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Butikschef søges til SHE fashion, Holstebro

Micha A/S

Herning
Til vores butik SHE Fashion søges en erfaren og resultat-orienteret butikschef, som kan varetage ansvaret for butikken. Brænder du for salg og ledelse og har du interesse for modetøj, er du måske vores kommende butikschef. Som butikschef får du ansv...
Indrykket:15. april 2019
Udløbsdato:19. maj 2019

Salgsleder - 25 timer om ugen - Vojens

Lidl Danmark K/S Administration

Vojens
Lidl arbejder vi hårdt, mens vi har det sjovt. Sådan vil dine nye kolleger beskrive deres job i Lidl. Når vi møder ind, smøger vi ærmerne op og giver alt, hvad vi kan for at levere Danmarks bedste indkøbsoplevelse. Men bare rolig, vi har altid overs...
Indrykket:9. april 2019
Udløbsdato:9. maj 2019

Butikschef søges til My Home Møbler Holstebro

My Home Holstebro

Holstebro
Resultatorienteret butikschef med ledererfaring søges til My Home Møbler Holstebro Hos My Home Møbler Holstebro søger vi en resultatorienteret butikschef med ledererfaring til tiltrædelse senest 1. Juni. Som butikschef hos My Home Møbler forventer v...
Indrykket:6. april 2019
Udløbsdato:30. maj 2019

Salgsleder - 37 timer om ugen - Silkeborg

Lidl Danmark K/S Administration

Silkeborg
Lidl arbejder vi hårdt, mens vi har det sjovt. Sådan vil dine nye kolleger beskrive deres job i Lidl. Når vi møder ind, smøger vi ærmerne op og giver alt, hvad vi kan for at levere Danmarks bedste indkøbsoplevelse. Men bare rolig, vi har altid overs...
Indrykket:27. marts 2019
Udløbsdato:26. april 2019

Salgsleder - 30 timer om ugen - Ringkøbing

Lidl Danmark K/S Administration

Ringkøbing
Lidl arbejder vi hårdt, mens vi har det sjovt. Sådan vil dine nye kolleger beskrive deres job i Lidl. Når vi møder ind, smøger vi ærmerne op og giver alt, hvad vi kan for at levere Danmarks bedste indkøbsoplevelse. Men bare rolig, vi har altid overs...
Indrykket:19. marts 2019
Udløbsdato:19. april 2019