Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Butikschef - Varde

Trives du i et engageret og resultatorienteret miljø i en international kæde i rivende udvikling, hvor passionen for salg og mode er drivkraften?

Så er jobbet som butikschef hos Zizzi Varde måske noget for dig.

Vi søger en Butikschef, der går foran og viser vejen, og som brænder for salg og mode.

Som butikschef i Zizzi er du ansvarlig for den daglige drift. Og for at dit team sikrer fantastiske salgsresultater med udgangspunkt i at yde den bedste og mest inspirerende shopping oplevelse for vores kunder.

Vores forventninger til dig:

Du har erfaring med både salg og ledelse, og har en god forretningsforståelse, hvor du ikke er bange for at tage ansvar og beslutninger. Du er vedholdende, arbejder struktureret og har gode rutiner. Din passion for salg og ledelse kommer til udtryk igennem din evne til at begejstre dine omgivelser, din vilje til at vinde og din lyst til at yde vores kunder en enestående service. Du går foran som det gode eksempel for dit team ved selv at yde fantastisk kundeservice både på gulvet, i prøverummet og ved kassen samtidig med at du træner og coacher dit salgsteam.

Du går højt op i mode og har flair og interesse for styling. Du har kunden i fokus, og sikrer at din butik altid er klar og præsenteres med de mest inspirerende og kommercielle vareoplæg og vinduer med høj modeprofil.

Dine ansvarsområder er at:
  • Sikre sammensætning af et resultatorienteret og motiveret vinderteam, herunder rekruttering, coaching og kompetenceudvikling
  • Have overblik over varesortimentet, toplister og salgsfremmende aktiviteter, så du sikrer at vi er klar til kunderne til enhver tid
  • Arbejde struktureret med visual merchandising og sikre kommercielle varepræsentationer og vinduer med høj modegrad
  • Samarbejde med ledergruppen for at optimere butikkens resultater inden for salg, drift, rekruttering og medarbejderudvikling
  • Organisere og prioritere opgaver i forhold til behov, resultater og mål
Vi kan tilbyde dig:

Et spændende og varierende job med lederansvar, kundekontakt og fantastiske kolleger. Hos Zizzi bliver du en del af et engageret og inspirerende team i Europas førende fashion brand i +size segmentet. Vi er i konstant udvikling og ekspanderer kraftigt, og der er mulighed for skabe en international karriere indenfor Zizzi.

Lyder det spændende og tænker du, det kunne være et job for dig, så vil vi bede dig udfylde alle felter i din jobprofil så præcist som muligt. Vedhæft dit CV og skriv en kort motiveret ansøgning.


Vi glæder os til at høre fra dig.


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

329935349Phoenix-3d92c38812019-01-03T00:00:00Butikschef - Varde

Trives du i et engageret og resultatorienteret miljø i en international kæde i rivende udvikling, hvor passionen for salg og mode er drivkraften?

Så er jobbet som butikschef hos Zizzi Varde måske noget for dig.

Vi søger en Butikschef, der går foran og viser vejen, og som brænder for salg og mode.

Som butikschef i Zizzi er du ansvarlig for den daglige drift. Og for at dit team sikrer fantastiske salgsresultater med udgangspunkt i at yde den bedste og mest inspirerende shopping oplevelse for vores kunder.

Vores forventninger til dig:

Du har erfaring med både salg og ledelse, og har en god forretningsforståelse, hvor du ikke er bange for at tage ansvar og beslutninger. Du er vedholdende, arbejder struktureret og har gode rutiner. Din passion for salg og ledelse kommer til udtryk igennem din evne til at begejstre dine omgivelser, din vilje til at vinde og din lyst til at yde vores kunder en enestående service. Du går foran som det gode eksempel for dit team ved selv at yde fantastisk kundeservice både på gulvet, i prøverummet og ved kassen samtidig med at du træner og coacher dit salgsteam.

Du går højt op i mode og har flair og interesse for styling. Du har kunden i fokus, og sikrer at din butik altid er klar og præsenteres med de mest inspirerende og kommercielle vareoplæg og vinduer med høj modeprofil.

Dine ansvarsområder er at:
  • Sikre sammensætning af et resultatorienteret og motiveret vinderteam, herunder rekruttering, coaching og kompetenceudvikling
  • Have overblik over varesortimentet, toplister og salgsfremmende aktiviteter, så du sikrer at vi er klar til kunderne til enhver tid
  • Arbejde struktureret med visual merchandising og sikre kommercielle varepræsentationer og vinduer med høj modegrad
  • Samarbejde med ledergruppen for at optimere butikkens resultater inden for salg, drift, rekruttering og medarbejderudvikling
  • Organisere og prioritere opgaver i forhold til behov, resultater og mål
Vi kan tilbyde dig:

Et spændende og varierende job med lederansvar, kundekontakt og fantastiske kolleger. Hos Zizzi bliver du en del af et engageret og inspirerende team i Europas førende fashion brand i +size segmentet. Vi er i konstant udvikling og ekspanderer kraftigt, og der er mulighed for skabe en international karriere indenfor Zizzi.

Lyder det spændende og tænker du, det kunne være et job for dig, så vil vi bede dig udfylde alle felter i din jobprofil så præcist som muligt. Vedhæft dit CV og skriv en kort motiveret ansøgning.


Vi glæder os til at høre fra dig.

2019-03-01T00:50:27.500 Trives du i et engageret og resultatorienteret miljø i en international kæde i rivende udvikling, hvor passionen for salg og mode er drivkraften? Så er jobbet som butikschef hos Zizzi Varde måske noget for dig. Vi søger en Butikschef, der går foran og viser vejen, og som brænder for salg og mode. Som butikschef i Zizzi er du ansvarlig for den daglige drift. Og for at dit team sikrer fantastiske salgsresultater med udgangspunkt i at yde den bedste og mest inspirerende shopping oplevelse for vores kunder. Vores forventninger til dig: Du har erfaring med både salg og ledelse, og har en god forretningsforståelse, hvor du ikke er bange for at tage ansvar og beslutninger. Du er vedholdende, arbejder struktureret og har gode rutiner. Din passion for salg og ledelse kommer til udtryk igennem din evne til at begejstre dine omgivelser, din vilje til at vinde og din lyst til at yde vores kunder en enestående service. Du går foran som det gode eksempel for dit team ved selv at yde fantastisk kundeservice både på gulvet, i prøverummet og ved kassen samtidig med at du træner og coacher dit salgsteam. Du går højt op i mode og har flair og interesse for styling. Du har kunden i fokus, og sikrer at din butik altid er klar og præsenteres med de mest inspirerende og kommercielle vareoplæg og vinduer med høj modeprofil. Dine ansvarsområder er at: Sikre sammensætning af et resultatorienteret og motiveret vinderteam, herunder rekruttering, coaching og kompetenceudvikling Have overblik over varesortimentet, toplister og salgsfremmende aktiviteter, så du sikrer at vi er klar til kunderne til enhver tid Arbejde struktureret med visual merchandising og sikre kommercielle varepræsentationer og vinduer med høj modegrad Samarbejde med ledergruppen for at optimere butikkens resultater inden for salg, drift, rekruttering og medarbejderudvikling Organisere og prioritere opgaver i forhold til behov, resultater og mål Vi kan tilbyde dig: Et spændende og varierende job med lederansvar, kundekontakt og fantastiske kolleger. Hos Zizzi bliver du en del af et engageret og inspirerende team i Europas førende fashion brand i size segmentet. Vi er i konstant udvikling og ekspanderer kraftigt, og der er mulighed for skabe en international karriere indenfor Zizzi. Lyder det spændende og tænker du, det kunne være et job for dig, så vil vi bede dig udfylde alle felter i din jobprofil så præcist som muligt. Vedhæft dit CV og skriv en kort motiveret ansøgning. Vi glæder os til at høre fra dig.11Jobnet3d92c388100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-02-28T00:00:000000https://www.ball-group.com/career/jobs?hr=show-job/380800EuropaDanmarkJyllandSyd- og SønderjyllandVarde3426976Zizzi - Varde11Kræmmergade 4, st6800VardeDKDanmark0
juro@ball-group.comDKDanmarkDKDanmark
8Fuldtid46Permanent687233JobNet492460649246061000https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=3d92c388https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=3d92c388https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=3d92c388&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=3d92c388&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Produktion_haandvaerk_og_transport/Transport_og_logistik/7.jpgButikschef - Varde12007891Dansk3Læse/ tale122401Butikschef6Ledelse12Transport og logistik359919894Juliejuro@ball-group.comDKDanmarkDKDanmark330083096Ambitiøs butikschef søges til Maxi Zoo i EsbjergRobot Vi søger en butikschef til vores butik i Esbjerg Er du dyreven med et skarpt salgsgen og uovertrufne lederevner? Så er her chancen for at: stå i spidsen for et team af engagerede medarbejdere gøre en forskel for kæledyrsejere og deres kæledyr sætte dit præg på hverdagen, forme salget og udvikle butikken Tag ansvar for butikkens drift og resultater Som butikschef i Maxi Zoo får du ansvar for butikkens salg, og du sætter rammerne for en velfungerende butik. Du står for den daglige drift, og du sørger for at: overholde salgsbudgetter samt sikre arbejdet med virksomhedens overordnede KPI er igangsætte og afvikle events lede og udvikle butikkens medarbejdere planlægge butikkens opgaver overordnet sikre en flot, præsentabel og salgsklar butik. Samtidig sørger du for at coache, motivere og sparre med dine medarbejdere, så de er klædt på til at give kunderne en personlig og professionel rådgivning. På den måde sikrer du, at kunderne går fra butikken med oplevelsen af, at vi har vejledt dem til det rigtige valg for lige netop deres kæledyr. Sæt dit præg på butikken med en stærk organisation i ryggen Du får en vigtig, selvstændig rolle og mulighed for at udvikle butikken udover de mål, der er sat centralt. Her er frie hænder til at sætte meget af dagsordenen selv, og du bliver en del af en flad organisation, hvor alle inputs bliver budt velkomne. Hos Maxi Zoo får du desuden et stort netværk i ryggen, og der er altid sparring at hente fra din distriktschef, HR og de andre butikschefer i området. Vi forventer: Leder med flair for salg og kærlighed til dyr Vores motto er: kærlighed til dyr og du deler denne passion, hvilket tydeligt skinner igennem, når du interagerer med dine kunder. Du formår at yde en ekstra service gennem salget, og som leder inspirerer du dine medarbejdere til at gøre det samme. Troværdighed og gennemslagskraft er nogle af dine mest fremtrædende personlighedstræk, og derudover har du måske: erfaring med salg og ledelse branchekendskab fra en lignende stilling eller erfaring fra en specialhandel en selvstændig tilgang til opgaveløsning og masser af gode ideer god forståelse for tal og regnskaber et ben foran, hvis du har et kendskab til lokalområdet og -foreninger, da vi samarbejder med mange lokale organisationer og forretninger omkring kæledyrspleje Vi tilbyder: Gode udviklingsmuligheder I denne stilling kan du se frem til at blive en del af en international kæde, hvor der er rig mulighed for både personlig og faglig udvikling, blandt andet via interne kurser. Her er gode, ordnede forhold og du får selvfølgelig en grundig introduktion til alle produkterne, inden du kaster dig ud i opgaven. Vi tilbyder desuden en god fast månedsløn og en attraktiv bonusordning samt personalerabatter, pension og sundhedsforsikring. Er du interesseret? Vi behandler ansøgninger løbende, og vil du vide mere om stillingerne, er du velkommen til at kontakte Distriktschef Anita Thobiasen på mail anita.thobiasen@maxizoo.dk. Send din ansøgning via linket hurtigst muligt og senest den 24. september 2019 kl. 12:00

Vi søger en butikschef til vores butik i Esbjerg

Er du dyreven med et skarpt salgsgen og uovertrufne lederevner? Så er her chancen for at:

  • stå i spidsen for et team af engagerede medarbejdere
  • gøre en forskel for kæledyrsejere og deres kæledyr
  • sætte dit præg på hverdagen, forme salget og udvikle butikken

Tag ansvar for butikkens drift og resultater
Som butikschef i Maxi Zoo får du ansvar for butikkens salg, og du sætter rammerne for en velfungerende butik. Du står for den daglige drift, og du sørger for at:

  • overholde salgsbudgetter samt sikre arbejdet med virksomhedens overordnede KPI’er
  • igangsætte og afvikle events
  • lede og udvikle butikkens medarbejdere
  • planlægge butikkens opgaver overordnet
  • sikre en flot, præsentabel og salgsklar butik.

Samtidig sørger du for at coache, motivere og sparre med dine medarbejdere, så de er klædt på til at give kunderne en personlig og professionel rådgivning. På den måde sikrer du, at kunderne går fra butikken med oplevelsen af, at vi har vejledt dem til det rigtige valg for lige netop deres kæledyr.

Sæt dit præg på butikken med en stærk organisation i ryggen
Du får en vigtig, selvstændig rolle og mulighed for at udvikle butikken udover de mål, der er sat centralt. Her er frie hænder til at sætte meget af dagsordenen selv, og du bliver en del af en flad organisation, hvor alle inputs bliver budt velkomne. Hos Maxi Zoo får du desuden et stort netværk i ryggen, og der er altid sparring at hente fra din distriktschef, HR og de andre butikschefer i området.

Vi forventer:

Leder med flair for salg og kærlighed til dyr
Vores motto er: ”kærlighed til dyr” og du deler denne passion, hvilket tydeligt skinner igennem, når du interagerer med dine kunder. Du formår at yde en ekstra service gennem salget, og som leder inspirerer du dine medarbejdere til at gøre det samme. Troværdighed og gennemslagskraft er nogle af dine mest fremtrædende personlighedstræk, og derudover har du måske:

  • erfaring med salg og ledelse
  • branchekendskab fra en lignende stilling eller erfaring fra en specialhandel
  • en selvstændig tilgang til opgaveløsning og masser af gode ideer
  • god forståelse for tal og regnskaber
  • et ben foran, hvis du har et kendskab til lokalområdet og -foreninger, da vi samarbejder med mange lokale organisationer og forretninger omkring kæledyrspleje

Vi tilbyder:

Gode udviklingsmuligheder
I denne stilling kan du se frem til at blive en del af en international kæde, hvor der er rig mulighed for både personlig og faglig udvikling, blandt andet via interne kurser. Her er gode, ordnede forhold og du får selvfølgelig en grundig introduktion til alle produkterne, inden du kaster dig ud i opgaven.

Vi tilbyder desuden en god fast månedsløn og en attraktiv bonusordning samt personalerabatter, pension og sundhedsforsikring.

Er du interesseret?

Vi behandler ansøgninger løbende, og vil du vide mere om stillingerne, er du velkommen til at kontakte Distriktschef Anita Thobiasen på mail anita.thobiasen@maxizoo.dk.

Send din ansøgning via linket hurtigst muligt og senest den 24. september 2019 kl. 12:00

Maxi ZooEsbjerg N2019-09-03T00:00:002019-09-24T00:00:00
330069296Butikschef til travl Shell butik i GrindstedRobot Har du leder-dna i blodet og motiveres du af, at være den der går forrest? Så er det måske lige netop dig, vi står og mangler. Som forretningschef er du ansvarlig for den daglige drift og personalet på stationen. Det er dig, der har ansvaret for at du og dit personale i fællesskab, når jeres mål. Din kerneopgave er, at tilsikre at vores kunder altid får en oplevelse ud over det forventede, når de besøger vores station. Du er bevidst om, at dette kun lader sig gøre, ved konstant at have en finger på pulsen og være klar til at gå den ekstra mil, for at vi når i mål med dette. Du er typen der trives i, at navigere i en verden, hvor du er den der viser vejen og altid er det gode eksempel over for såvel dine ansatte som over for dine kollegaer på vores andre stationer. Du trives med at være den der har overblikket og beslutningskompetencen og være den der sætter kursen. Din kerneopgave er, at tilsikre en stabil drift og hele tiden have skarpt fokus på de opsatte salgsmål og budgetter for butikken. Ydermere er du, naturligt, en stor del af stationens ansigt udadtil og du sørger altid for at vores høje standarter og gode service leveres med et smil til vores kunder. Din succes som Forretningschef hos os, kræver først og fremmest, at du har et stort overblik og evnen til at kunne håndtere mange forskellige opgaver. Du god til at se fremad og være på forkant med tingene. Du er id rig og formår, at se mulighederne frem for begrænsningerne. Du er omstillingsparat og du trives i hverdag hvor det går stærkt og hvor to dage sjældent er ens. Du er ærekær omkring dit arbejde og er driver din station, som var det din egen. Vi kan tilbyde dig et job, hvor der er højt til loftet og store muligheder for personlig udvikling. Har du ambitionerne og evnerne, så vil du få muligheden for at være i en koncern der værner om at opdyrke og udvikle på de talenter vi har i vores fold. Vi søger for, at du bliver godt klædt på til jobbet som forretningschef hos os, og at du løbende får udviklet dine kompetencer. Vi ser meget gerne, at du har nogle års erfaring fra en tilsvarende stilling, og er helt hjemme i butiksdrift med alt hvad dette indebære, samt har den ledelsesmæssige erfaring, et job som dette kræver. Straffeattest skal fremvises.

Har du leder-dna i blodet og motiveres du af, at være den der går forrest?

Så er det måske lige netop dig, vi står og mangler.

 

Som forretningschef er du ansvarlig for den daglige drift og personalet på stationen.

Det er dig, der har ansvaret for at du og dit personale i fællesskab, når jeres mål. Din kerneopgave er, at tilsikre at vores kunder altid får en oplevelse ud over det forventede, når de besøger vores station. Du er bevidst om, at dette kun lader sig gøre, ved konstant at have en finger på pulsen og være klar til at gå den ekstra mil, for at vi når i mål med dette. Du er typen der trives i, at navigere i en verden, hvor du er den der viser vejen og altid er det gode eksempel over for såvel dine ansatte som over for dine kollegaer på vores andre stationer. Du trives med at være den der har overblikket og beslutningskompetencen og være den der sætter kursen.

Din kerneopgave er, at tilsikre en stabil drift og hele tiden have skarpt fokus på de opsatte salgsmål og budgetter for butikken. Ydermere er du, naturligt, en stor del af stationens ansigt udadtil og du sørger altid for at vores høje standarter og gode service leveres med et smil til vores kunder.

Din succes som Forretningschef hos os, kræver først og fremmest, at du har et stort overblik og evnen til at kunne håndtere mange forskellige opgaver. Du god til at se fremad og være på forkant med tingene. Du er idérig og formår, at se mulighederne frem for begrænsningerne.

Du er omstillingsparat og du trives i hverdag hvor det går stærkt og hvor to dage sjældent er ens. Du er ærekær omkring dit arbejde og er driver din station, som var det din egen.

Vi kan tilbyde dig et job, hvor der er højt til loftet og store muligheder for personlig udvikling. Har du ambitionerne og evnerne, så vil du få muligheden for at være i en koncern der værner om at opdyrke og udvikle på de talenter vi har i vores fold.

Vi søger for, at du bliver godt klædt på til jobbet som forretningschef hos os, og at du løbende får udviklet dine kompetencer.

Vi ser meget gerne, at du har nogle års erfaring fra en tilsvarende stilling, og er helt hjemme i butiksdrift med alt hvad dette indebære, samt har den ledelsesmæssige erfaring, et job som dette kræver.

Straffeattest skal fremvises.

Shell ServiceGrindsted2019-08-07T00:00:002019-09-30T00:00:00
330068703Salgsleder - 25 timer om ugen - SkjernRobot Lidl arbejder vi hårdt, mens vi har det sjovt. Sådan vil dine nye kolleger beskrive deres job i Lidl. Når vi møder ind, smøger vi ærmerne op og giver alt, hvad vi kan for at levere Danmarks bedste indkøbsoplevelse. Men bare rolig, vi har altid overskud til at have det sjovt sammen og hjælpe hinanden. For sådan er det at arbejde i Lidl vi tror på, at sammenhold er vinderhold. Om jobbet Som salgsleder har du en vigtig rolle i butikken. Du bliver en del af lederteamet og er medansvarlig for den daglige drift. Dine opgaver bliver derudover blandt andet at: Give vores kunder fremragende service under hele deres indkøbsoplevelse Betjene kunderne ved kassen Sørge for, at butikken altid er flot og skinnende ren Fylde varer op på hylderne Åbne og eller lukke butikken Bestille varer hjem til butikken Om dig Når du starter i Lidl, har du allerede erfaring fra branchen. Den erfaring bruger du sammen med vores grundige oplæringsforløb, hvor du får styr på vores butikskoncepter og processer. Derudover forventer vi, at du: Er smilende og glad for kundekontakt Tager initiativ og er hjælpsom Holder af faste rammer og har fokus på detaljen Trives med en travl hverdag Vi tilbyder I Lidl lover vi dig, at du lykkes. Hvorfor? Fordi intet overlades til tilfældighederne. Heller ikke din udvikling. Fra din første arbejdsdag kan du blive en del af et ambitiøst karriereforløb, der ikke fås bedre i branchen. 5 gode grunde til at blive salgsleder i Lidl: Branchens bedste sammenhold Ansvarsfulde opgaver, og mulighed for at gøre en positiv forskel for vores kunder Garanteret udvikling og uddannelse Gode karrieremuligheder, hvis du har ambitioner om mere God løn og en arbejdsplads, hvor der er styr på tingene Er du interesseret i denne stilling? Tryk på nedenstående link for at komme videre til vores online ansøgningsportal. Husk at vedhæfte din motiverede ansøgning og CV. Vi glæder os til at læse din ansøgning. https: karriere.lidl.dk da jobsearch Salgsleder-25-timer-om-ugen-Skjern-3704?rdeLocaleAttr da

Lidl arbejder vi hårdt, mens vi har det sjovt. Sådan vil dine nye kolleger beskrive deres job i Lidl. Når vi møder ind, smøger vi ærmerne op og giver alt, hvad vi kan for at levere Danmarks bedste indkøbsoplevelse. Men bare rolig, vi har altid overskud til at have det sjovt sammen og hjælpe hinanden. For sådan er det at arbejde i Lidl – vi tror på, at sammenhold er vinderhold.

Om jobbet

Som salgsleder har du en vigtig rolle i butikken. Du bliver en del af lederteamet og er medansvarlig for den daglige drift. Dine opgaver bliver derudover blandt andet at:

  • Give vores kunder fremragende service under hele deres indkøbsoplevelse
  • Betjene kunderne ved kassen
  • Sørge for, at butikken altid er flot og skinnende ren
  • Fylde varer op på hylderne
  • Åbne og/eller lukke butikken
  • Bestille varer hjem til butikken

Om dig

Når du starter i Lidl, har du allerede erfaring fra branchen. Den erfaring bruger du sammen med vores grundige oplæringsforløb, hvor du får styr på vores butikskoncepter og processer. Derudover forventer vi, at du:

  • Er smilende og glad for kundekontakt
  • Tager initiativ og er hjælpsom
  • Holder af faste rammer og har fokus på detaljen
  • Trives med en travl hverdag

Vi tilbyder

I Lidl lover vi dig, at du lykkes. Hvorfor? Fordi intet overlades til tilfældighederne. Heller ikke din udvikling. Fra din første arbejdsdag kan du blive en del af et ambitiøst karriereforløb, der ikke fås bedre i branchen.

5 gode grunde til at blive salgsleder i Lidl:

  1. Branchens bedste sammenhold
  2. Ansvarsfulde opgaver, og mulighed for at gøre en positiv forskel for vores kunder
  3. Garanteret udvikling og uddannelse
  4. Gode karrieremuligheder, hvis du har ambitioner om mere
  5. God løn og en arbejdsplads, hvor der er styr på tingene

Er du interesseret i denne stilling?

Tryk på nedenstående link for at komme videre til vores online ansøgningsportal. Husk at vedhæfte din motiverede ansøgning og CV. Vi glæder os til at læse din ansøgning.

https://karriere.lidl.dk/da/jobsearch/Salgsleder-25-timer-om-ugen-Skjern-3704?rdeLocaleAttr=da

Lidl Danmark K/S AdministrationSkjern2019-08-06T00:00:002019-10-01T00:00:00
330091639Butikschef med flair for IT, til Wecoveryou EsbjergRobot Butikschef med flair for IT, til Wecoveryou Esbjerg WeCoverYou blev grundlagt i februar 2013 med den første butik i Vintapperstræde, Odense og har siden bredt sig ud. Vi er Danmarks største og første fysiske konceptkæde med covers- og tilbehør til Apple, Samsung, Huawei, OnePlus, Xiaomi m.fl. Vi bestræber os altid på at have de nyeste covers- og tilbehør på lager og opdaterer vores sortiment på månedlig basis. Vi vægter kundeservice, kvalitet og pris lige højt. I januar 2019 blev WeCoverYou opkøbt af LabTech Data. Hermed blev WeCoverYou udvidet med 17 butikker, så der nu i alt er 22 butikker. Der er både separate WeCoverYou og LabTech butikker, men de findes også kombineret. Du motiveres af, at yde en god service, du har en naturlig forståelse for kvalitet og ønsker at gå forrest og lede vejen for resten af personalet i butikken. Stillingen: Som butikschef får du det primære ansvar for butikkens drift og resultater, med fokus på teamet, motivation, værkstedet, salg og kundeservice. Du arbejder sammen med din COO om de overordnede rammer og målsætninger. Du får som butikschef et meget selvstændigt ansvar for butikkens daglige drift, lige fra salg og reparationer, til ledelse og motivation af medarbejderne. Det er vigtigt, at du har lysten og motivationen til at gå forrest og bidrage aktivt til det daglige salgsarbejde. Du er ansvarlig for at give vores kunder den bedste oplevelse i butikken. Dine primære arbejdsopgaver: *Salg i butikken og motivation af medarbejdere med udgangspunkt i Wecoveryou s værdier. *Kundernes samlede købsoplevelse. *Salg af IT udstyr og teknisk rådgivning *Opnåelse af de fastlagte budgetter og nøgletal. *Personaleledelse med fokus på personalets motivation og trivsel. *Sikre en dynamisk og indbydende butik og et højt kundeserviceniveau. *Ansvaret for butikkens administrative og driftsmæssige rutiner samt styring af vareflow. Hvem er du ? Du er selvstændig, struktureret og arbejdsom og du formår at prioritere og planlægge din hverdag. At arbejde systematisk og organiseret er en naturlig ting for dig. Du er god til at motivere og skabe dygtige og selvstændige medarbejdere. Det er vigtigt, at du brænder for ledelsesopgaven, er optaget af at yde fantastisk kundeservice og finder det naturligt at engagere dig i mennesker. Du har en høj arbejdskapacitet, er positiv, handlekraftig og dygtig til at motivere og inspirere. Din personlighed og væremåde, skal give lysten til at yde en ekstra indsats i butikken. Vi kræver at du har erfaringer med computerudstyr, smartphones og har en teknisk forståelse. Butik og ledelses erfaring er ikke et krav, men en fordel. Har du lysten til at arbejde i positive omgivelser med fuld fart på hverdagen med fantastiske kollegaer og et stort ansvar, så skynd dig at sende din ansøgning til job@wecoveryou.dk - Mærk ansøgningen Butikschef Esbjerg , Vedlæg gerne en videopræsentation af dig selv i forbindelse med din ansøgning. Har du yderlige spørgsmål til stillingen, kan du kontakte: HR, Thanh Truong på mail: job@wecoveryou.dk Ansøgningsfrist: 15.09.2019 Tiltrædelse: Hurtigst muligt Arbejdstid: Fuldtid Arbejdsdage: hverdage og weekender Arbejdssted: Wecoveryou Esbjerg, BROEN shopping Hjemmeside: www.wecoveryou.dk Har du ikke hørt fra os senest d. 30-09-2019 er du desværre ikke kommet i betragtning til stillingen og vi har valgt en anden kandidat

Butikschef med flair for IT, til Wecoveryou Esbjerg

WeCoverYou blev grundlagt i februar 2013 med den første butik i Vintapperstræde, Odense og har siden bredt sig ud. Vi er Danmarks største og første fysiske konceptkæde med covers- og tilbehør til Apple, Samsung, Huawei, OnePlus, Xiaomi m.fl. 
Vi bestræber os altid på at have de nyeste covers- og tilbehør på lager og opdaterer vores sortiment på månedlig basis. Vi vægter kundeservice, kvalitet og pris lige højt.

I januar 2019 blev WeCoverYou opkøbt af LabTech Data. Hermed blev WeCoverYou udvidet med 17 butikker, så der nu i alt er 22 butikker. Der er både separate WeCoverYou og LabTech butikker, men de findes også kombineret.

Du motiveres af, at yde en god service, du har en naturlig forståelse for kvalitet og ønsker at gå forrest og lede vejen for resten af personalet i butikken.

Stillingen:
Som butikschef får du det primære ansvar for butikkens drift og resultater, med fokus på teamet, motivation, værkstedet, salg og kundeservice. 

Du arbejder sammen med din COO om de overordnede rammer og målsætninger. 
Du får som butikschef et meget selvstændigt ansvar for butikkens daglige drift, lige fra salg og reparationer, til ledelse og motivation af medarbejderne. 
Det er vigtigt, at du har lysten og motivationen til at gå forrest og bidrage aktivt til det daglige salgsarbejde. 
Du er ansvarlig for at give vores kunder den bedste oplevelse i butikken.

Dine primære arbejdsopgaver: 
*Salg i butikken og motivation af medarbejdere med udgangspunkt i Wecoveryou’s værdier.

*Kundernes samlede købsoplevelse. 

*Salg af IT udstyr og teknisk rådgivning
*Opnåelse af de fastlagte budgetter og nøgletal. 
*Personaleledelse med fokus på personalets motivation og trivsel. 
*Sikre en dynamisk og indbydende butik og et højt kundeserviceniveau. 
*Ansvaret for butikkens administrative og driftsmæssige rutiner samt styring af vareflow. 

Hvem er du ?
Du er selvstændig, struktureret og arbejdsom og du formår at prioritere og planlægge din hverdag. At arbejde systematisk og organiseret er en naturlig ting for dig. 
Du er god til at motivere og skabe dygtige og selvstændige medarbejdere. 
Det er vigtigt, at du brænder for ledelsesopgaven, er optaget af at yde fantastisk kundeservice og finder det naturligt at engagere dig i mennesker. 
Du har en høj arbejdskapacitet, er positiv, handlekraftig og dygtig til at motivere og inspirere.
Din personlighed og væremåde, skal give lysten til at yde en ekstra indsats i butikken.

Vi kræver at du har erfaringer med computerudstyr, smartphones og har en teknisk forståelse. Butik og ledelses erfaring er ikke et krav, men en fordel. 

Har du lysten til at arbejde i positive omgivelser med fuld fart på hverdagen med fantastiske kollegaer og et stort ansvar, så skynd dig at sende din ansøgning til job@wecoveryou.dk - Mærk ansøgningen “Butikschef Esbjerg”, Vedlæg gerne en videopræsentation af dig selv i forbindelse med din ansøgning. 

Har du yderlige spørgsmål til stillingen, kan du kontakte: 
HR, Thanh Truong på mail: job@wecoveryou.dk

Ansøgningsfrist: 15.09.2019
Tiltrædelse: Hurtigst muligt 
Arbejdstid: Fuldtid 
Arbejdsdage: hverdage og weekender 
Arbejdssted: Wecoveryou Esbjerg, BROEN shopping

Hjemmeside: www.wecoveryou.dk

Har du ikke hørt fra os senest d. 30-09-2019 er du desværre ikke kommet i betragtning til stillingen og vi har valgt en anden kandidat

 

WCY EsbjergEsbjerg2019-09-18T00:00:002019-09-29T00:00:00
330085168Salgsleder - 30 timer om ugen - RingkøbingRobot Lidl arbejder vi hårdt, mens vi har det sjovt. Sådan vil dine nye kolleger beskrive deres job i Lidl. Når vi møder ind, smøger vi ærmerne op og giver alt, hvad vi kan for at levere Danmarks bedste indkøbsoplevelse. Men bare rolig, vi har altid overskud til at have det sjovt sammen og hjælpe hinanden. For sådan er det at arbejde i Lidl vi tror på, at sammenhold er vinderhold. Om jobbet Som salgsleder har du en vigtig rolle i butikken. Du bliver en del af lederteamet og er medansvarlig for den daglige drift. Dine opgaver bliver derudover blandt andet at: Give vores kunder fremragende service under hele deres indkøbsoplevelse Betjene kunderne ved kassen Sørge for, at butikken altid er flot og skinnende ren Fylde varer op på hylderne Åbne og eller lukke butikken Bestille varer hjem til butikken Om dig Når du starter i Lidl, har du allerede erfaring fra branchen. Den erfaring bruger du sammen med vores grundige oplæringsforløb, hvor du får styr på vores butikskoncepter og processer. Derudover forventer vi, at du: Er smilende og glad for kundekontakt Tager initiativ og er hjælpsom Holder af faste rammer og har fokus på detaljen Trives med en travl hverdag Vi tilbyder I Lidl lover vi dig, at du lykkes. Hvorfor? Fordi intet overlades til tilfældighederne. Heller ikke din udvikling. Fra din første arbejdsdag kan du blive en del af et ambitiøst karriereforløb, der ikke fås bedre i branchen. 5 gode grunde til at blive salgsleder i Lidl: Branchens bedste sammenhold Ansvarsfulde opgaver, og mulighed for at gøre en positiv forskel for vores kunder Garanteret udvikling og uddannelse Gode karrieremuligheder, hvis du har ambitioner om mere God løn og en arbejdsplads, hvor der er styr på tingene Er du interesseret i denne stilling? Tryk på nedenstående link for at komme videre til vores online ansøgningsportal. Husk at vedhæfte din motiverede ansøgning og CV. Vi glæder os til at læse din ansøgning. https: karriere.lidl.dk da jobsearch Salgsleder-30-timer-om-ugen-Ringkøbing-3796?rdeLocaleAttr da

Lidl arbejder vi hårdt, mens vi har det sjovt. Sådan vil dine nye kolleger beskrive deres job i Lidl. Når vi møder ind, smøger vi ærmerne op og giver alt, hvad vi kan for at levere Danmarks bedste indkøbsoplevelse. Men bare rolig, vi har altid overskud til at have det sjovt sammen og hjælpe hinanden. For sådan er det at arbejde i Lidl – vi tror på, at sammenhold er vinderhold.

Om jobbet

Som salgsleder har du en vigtig rolle i butikken. Du bliver en del af lederteamet og er medansvarlig for den daglige drift. Dine opgaver bliver derudover blandt andet at:

  • Give vores kunder fremragende service under hele deres indkøbsoplevelse
  • Betjene kunderne ved kassen
  • Sørge for, at butikken altid er flot og skinnende ren
  • Fylde varer op på hylderne
  • Åbne og/eller lukke butikken
  • Bestille varer hjem til butikken

Om dig

Når du starter i Lidl, har du allerede erfaring fra branchen. Den erfaring bruger du sammen med vores grundige oplæringsforløb, hvor du får styr på vores butikskoncepter og processer. Derudover forventer vi, at du:

  • Er smilende og glad for kundekontakt
  • Tager initiativ og er hjælpsom
  • Holder af faste rammer og har fokus på detaljen
  • Trives med en travl hverdag

Vi tilbyder

I Lidl lover vi dig, at du lykkes. Hvorfor? Fordi intet overlades til tilfældighederne. Heller ikke din udvikling. Fra din første arbejdsdag kan du blive en del af et ambitiøst karriereforløb, der ikke fås bedre i branchen.

5 gode grunde til at blive salgsleder i Lidl:

  1. Branchens bedste sammenhold
  2. Ansvarsfulde opgaver, og mulighed for at gøre en positiv forskel for vores kunder
  3. Garanteret udvikling og uddannelse
  4. Gode karrieremuligheder, hvis du har ambitioner om mere
  5. God løn og en arbejdsplads, hvor der er styr på tingene

Er du interesseret i denne stilling?

Tryk på nedenstående link for at komme videre til vores online ansøgningsportal. Husk at vedhæfte din motiverede ansøgning og CV. Vi glæder os til at læse din ansøgning.

https://karriere.lidl.dk/da/jobsearch/Salgsleder-30-timer-om-ugen-Ringkøbing-3796?rdeLocaleAttr=da

Lidl Danmark K/S AdministrationRingkøbing2019-09-05T00:00:002019-10-03T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Ambitiøs butikschef søges til Maxi Zoo i Esbjerg

Maxi Zoo

Esbjerg N
Vi søger en butikschef til vores butik i Esbjerg Er du dyreven med et skarpt salgsgen og uovertrufne lederevner? Så er her chancen for at: stå i spidsen for et team af engagerede medarbejdere gøre en forskel for kæledyrsejere og deres kæledyr sætte ...
Indrykket:3. september 2019
Udløbsdato:24. september 2019

Butikschef til travl Shell butik i Grindsted

Shell Service

Grindsted
Har du leder-dna i blodet og motiveres du af, at være den der går forrest? Så er det måske lige netop dig, vi står og mangler. Som forretningschef er du ansvarlig for den daglige drift og personalet på stationen. Det er dig, der har ansvaret for at ...
Indrykket:7. august 2019
Udløbsdato:30. september 2019

Salgsleder - 25 timer om ugen - Skjern

Lidl Danmark K/S Administration

Skjern
Lidl arbejder vi hårdt, mens vi har det sjovt. Sådan vil dine nye kolleger beskrive deres job i Lidl. Når vi møder ind, smøger vi ærmerne op og giver alt, hvad vi kan for at levere Danmarks bedste indkøbsoplevelse. Men bare rolig, vi har altid overs...
Indrykket:6. august 2019
Udløbsdato:1. oktober 2019

Butikschef med flair for IT, til Wecoveryou Esbjerg

WCY Esbjerg

Esbjerg
Butikschef med flair for IT, til Wecoveryou Esbjerg WeCoverYou blev grundlagt i februar 2013 med den første butik i Vintapperstræde, Odense og har siden bredt sig ud. Vi er Danmarks største og første fysiske konceptkæde med covers- og tilbehør til A...
Indrykket:18. september 2019
Udløbsdato:29. september 2019

Salgsleder - 30 timer om ugen - Ringkøbing

Lidl Danmark K/S Administration

Ringkøbing
Lidl arbejder vi hårdt, mens vi har det sjovt. Sådan vil dine nye kolleger beskrive deres job i Lidl. Når vi møder ind, smøger vi ærmerne op og giver alt, hvad vi kan for at levere Danmarks bedste indkøbsoplevelse. Men bare rolig, vi har altid overs...
Indrykket:5. september 2019
Udløbsdato:3. oktober 2019