Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Butikspersonale til ny livsstilsbutik FineNordic i Sønderborg

FineNordic er i kraftig vækst og flytter fra Lemvig til et flot domicil på knap 5.000 kvm i Sønderborg, Elholm 25, hvor vi på ca. 500 kvm indretter en dejlig stor livsstilsbutik med brugskunst og interiør. Derfor søger vi nu butikspersonale (butiksassistenter og souschef). Kom og vær med til at indrette den nye butik og slå dørene op sammen med os den 1. maj i Sønderborg!

Arbejdsopgaver:

  • Betjening af kunder
  • Indretning og dekoration af butikken med sæsonnyheder
  • Give vejledning i GreenGate, Ib Laursen, Maileg og andre danske yndlingsmærker
  • Sørge for at hygge med kunderne - altid!
  • Daglig ledelse i butikken (gælder souschef)

Vi forventer:

  • Du har butikserfaring – og gerne med brugskunst eller lignende
  • Du er smilende, udadvendt og med gå-på-mod
  • Du er smittende begejstret for brugskunst og livsstil
  • Du er god til at bevare overblikket over mange varer
  • Du er stabil og ansvarsbevidst
  • Du er ikke bange for sprog (tysk og engelsk en fordel)
  • Du har erfaring med daglig ledelse af butik (gælder souschef)

Vi tilbyder:

  • Lønniveau efter kvalifikationer
  • Arbejde i en spændende virksomhed i udvikling, veldrevet af erfarne folk
  • Arbejde med et unikt varesortiment og søde kunder fra nær og fjern!
  • Kyndig vejledning til dig af erfarne folk
  • Fuld tid eller deltid
  • Fleksibilitet mht. arbejdstider

Arbejdstiden fordeles inden for butikkens åbningstid som indtil videre er: Mandag - fredag kl. 10-17, lørdag kl. 10-16. Vi har altid været gode til at lægge en fornuftig arbejdsplan.

Send din ansøgning senest d. 28/2-18 til Alice på e-mail job@finenordic.com (kun e-mail, tak). Skriv gerne Butiksassistent eller Souschef i emnefeltet og vedhæft både cv og foto. Vi holder samtaler løbende, så send gerne straks din ansøgning!

Arbejdssted: Elholm 25, 6400 Sønderborg.

Om FineNordic:

FineNordic sælger brugskunst og interiør til private såvel online som i egen fysisk butik. FineNordic har et stort udvalg af etablerede danske mærker, herunder GreenGate, Ib Laursen, Maileg, RICE og mange flere, i alt over 7000 varenumre. FineNordic er en familieejet og familiedrevet virksomhed med en flad struktur, hvor alle giver en hånd med der hvor der er mest travlt. FineNordic har stor succes og vækst som e-handelsvirksomhed og sender hver dag et stort antal ordrer afsted til private i Danmark, hele Europa, og det meste af resten af verden. Vi rykker ind i det nye lager i løbet af marts-april og åbner fysisk butik på Elholm 25, den 1. maj 2018.


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

329748910Phoenix-87a096b612018-01-26T20:08:36.113Butikspersonale til ny livsstilsbutik FineNordic i Sønderborg

FineNordic er i kraftig vækst og flytter fra Lemvig til et flot domicil på knap 5.000 kvm i Sønderborg, Elholm 25, hvor vi på ca. 500 kvm indretter en dejlig stor livsstilsbutik med brugskunst og interiør. Derfor søger vi nu butikspersonale (butiksassistenter og souschef). Kom og vær med til at indrette den nye butik og slå dørene op sammen med os den 1. maj i Sønderborg!

Arbejdsopgaver:

  • Betjening af kunder
  • Indretning og dekoration af butikken med sæsonnyheder
  • Give vejledning i GreenGate, Ib Laursen, Maileg og andre danske yndlingsmærker
  • Sørge for at hygge med kunderne - altid!
  • Daglig ledelse i butikken (gælder souschef)

Vi forventer:

  • Du har butikserfaring – og gerne med brugskunst eller lignende
  • Du er smilende, udadvendt og med gå-på-mod
  • Du er smittende begejstret for brugskunst og livsstil
  • Du er god til at bevare overblikket over mange varer
  • Du er stabil og ansvarsbevidst
  • Du er ikke bange for sprog (tysk og engelsk en fordel)
  • Du har erfaring med daglig ledelse af butik (gælder souschef)

Vi tilbyder:

  • Lønniveau efter kvalifikationer
  • Arbejde i en spændende virksomhed i udvikling, veldrevet af erfarne folk
  • Arbejde med et unikt varesortiment og søde kunder fra nær og fjern!
  • Kyndig vejledning til dig af erfarne folk
  • Fuld tid eller deltid
  • Fleksibilitet mht. arbejdstider

Arbejdstiden fordeles inden for butikkens åbningstid som indtil videre er: Mandag - fredag kl. 10-17, lørdag kl. 10-16. Vi har altid været gode til at lægge en fornuftig arbejdsplan.

Send din ansøgning senest d. 28/2-18 til Alice på e-mail job@finenordic.com (kun e-mail, tak). Skriv gerne Butiksassistent eller Souschef i emnefeltet og vedhæft både cv og foto. Vi holder samtaler løbende, så send gerne straks din ansøgning!

Arbejdssted: Elholm 25, 6400 Sønderborg.

Om FineNordic:

FineNordic sælger brugskunst og interiør til private såvel online som i egen fysisk butik. FineNordic har et stort udvalg af etablerede danske mærker, herunder GreenGate, Ib Laursen, Maileg, RICE og mange flere, i alt over 7000 varenumre. FineNordic er en familieejet og familiedrevet virksomhed med en flad struktur, hvor alle giver en hånd med der hvor der er mest travlt. FineNordic har stor succes og vækst som e-handelsvirksomhed og sender hver dag et stort antal ordrer afsted til private i Danmark, hele Europa, og det meste af resten af verden. Vi rykker ind i det nye lager i løbet af marts-april og åbner fysisk butik på Elholm 25, den 1. maj 2018.

2018-02-15T16:52:24.863 FineNordic er i kraftig vækst og flytter fra Lemvig til et flot domicil på knap 5.000 kvm i Sønderborg, Elholm 25, hvor vi på ca. 500 kvm indretter en dejlig stor livsstilsbutik med brugskunst og interiør. Derfor søger vi nu butikspersonale (butiksassistenter og souschef). Kom og vær med til at indrette den nye butik og slå dørene op sammen med os den 1. maj i Sønderborg! Arbejdsopgaver: Betjening af kunder Indretning og dekoration af butikken med sæsonnyheder Give vejledning i GreenGate, Ib Laursen, Maileg og andre danske yndlingsmærker Sørge for at hygge med kunderne - altid! Daglig ledelse i butikken (gælder souschef) Vi forventer: Du har butikserfaring og gerne med brugskunst eller lignende Du er smilende, udadvendt og med gå-på-mod Du er smittende begejstret for brugskunst og livsstil Du er god til at bevare overblikket over mange varer Du er stabil og ansvarsbevidst Du er ikke bange for sprog (tysk og engelsk en fordel) Du har erfaring med daglig ledelse af butik (gælder souschef) Vi tilbyder: Lønniveau efter kvalifikationer Arbejde i en spændende virksomhed i udvikling, veldrevet af erfarne folk Arbejde med et unikt varesortiment og søde kunder fra nær og fjern! Kyndig vejledning til dig af erfarne folk Fuld tid eller deltid Fleksibilitet mht. arbejdstider Arbejdstiden fordeles inden for butikkens åbningstid som indtil videre er: Mandag - fredag kl. 10-17, lørdag kl. 10-16. Vi har altid været gode til at lægge en fornuftig arbejdsplan. Send din ansøgning senest d. 28 2-18 til Alice på e-mail job@finenordic.com (kun e-mail, tak). Skriv gerne Butiksassistent eller Souschef i emnefeltet og vedhæft både cv og foto. Vi holder samtaler løbende, så send gerne straks din ansøgning! Arbejdssted: Elholm 25, 6400 Sønderborg. Om FineNordic: FineNordic sælger brugskunst og interiør til private såvel online som i egen fysisk butik. FineNordic har et stort udvalg af etablerede danske mærker, herunder GreenGate, Ib Laursen, Maileg, RICE og mange flere, i alt over 7000 varenumre. FineNordic er en familieejet og familiedrevet virksomhed med en flad struktur, hvor alle giver en hånd med der hvor der er mest travlt. FineNordic har stor succes og vækst som e-handelsvirksomhed og sender hver dag et stort antal ordrer afsted til private i Danmark, hele Europa, og det meste af resten af verden. Vi rykker ind i det nye lager i løbet af marts-april og åbner fysisk butik på Elholm 25, den 1. maj 2018.11Jobnet87a096b6100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2018-02-28T00:00:0000110EuropaDanmarkEuropaDanmarkJyllandSyd- og SønderjyllandSønderborg3089497FineNordic A/S11Elholm 256400SønderborgDKDanmark154.926693009.79196500
job@finenordic.comDKDanmarkDKDanmark
8Fuldtid46Permanent514032JobNet47527231000https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=87a096b6https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=87a096b6https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=87a096b6&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=87a096b6&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButton1Dansk3Læse/ tale522009Butiksassistent2Salg27Detail- og engroshandel352550754Kristian Larsenjob@finenordic.comDKDanmarkDKDanmark329937589Salgsassistent til haveafdelingen i HøruphavRobot Vil du med på Davidsen holdet? Brænder du for at skabe salgsresultater og stortrives du med et job, hvor den daglige dialog og kontakt med kunderne er det centrale? Så læs videre . Hvad tilbyder vi dig? Vi ønsker hele tiden at udvikle os, og det får du også mulighed for i dette job, hvor du har stor frihed til at tilrettelægge din egen arbejdsdag og den fortsatte udvikling af haveafdelingen. Vi er 12 kolleger i byggemarkedet. Med ansvaret for haveafdelingen bliver du en vigtig medspiller i teamet af engagerede og kompetence kolleger i et stærkt fagligt miljø, hvor vi hver dag sætter en ære i sparring på højt fagligt niveau. Du vil få en stor kontaktflade i form af kunder, leverandører og kolleger i organisationen. Dine arbejdsopgaver Som ansvarlig for haveafdelingen er kundeservice, salg, varedisponering og -optimering naturligvis dine vigtigste og mest afgørende fokusområder. Nedbringelse af lagerbeholdningen og evnen til altid at holde afdelingen indbydende og præsentabel, er andre vigtige fokusområder i din daglige drift af afdelingen. Hvem er du? Du er uddannet salgsassistent eller har stor erfaring med detailsalg fra lignende stilling. Desuden har du erfaring inden for haveområdet og eller havemaskiner. Du er sælger med stort S og derfor går du målrettet efter hver eneste dag, at løfte dine salgstal. Dit gode humør er smittende og du beskrives af andre som den gode kollega , der aldrig går ad vejen for at give en hånd med, hvor der er behov for det. Skal du så med på Davidsen holdet? Har du spørgsmål inden du sender din ansøgning, så kontakt gerne byggemarkedschef Bo E. Nielsen. Sidste ansøgningsfrist er den 31. januar 2019. Vi læser dog ansøgningerne løbende og ansætter, så snart den rigtige kandidat er fundet, så skynd dig at sende din ansøgning via linket Søg stillingen. Vi modtager kun ansøgninger, der sendes elektronisk via jobportalen.

Vil du med på Davidsen holdet?  

Brænder du for at skabe salgsresultater og stortrives du med et job, hvor den daglige dialog og kontakt med kunderne er det centrale?   

Så læs videre….   

Hvad tilbyder vi dig?  

Vi ønsker hele tiden at udvikle os, og det får du også mulighed for i dette job, hvor du har stor frihed til at tilrettelægge din egen arbejdsdag og den fortsatte udvikling af haveafdelingen.  

Vi er 12 kolleger i byggemarkedet. Med ansvaret for haveafdelingen bliver du en vigtig medspiller i teamet af engagerede og kompetence kolleger i et stærkt fagligt miljø, hvor vi hver dag sætter en ære i sparring på højt fagligt niveau.  

Du vil få en stor kontaktflade i form af kunder, leverandører og kolleger i organisationen.   

Dine arbejdsopgaver

Som ansvarlig for haveafdelingen er kundeservice, salg, varedisponering og -optimering naturligvis dine vigtigste og mest afgørende fokusområder. Nedbringelse af lagerbeholdningen og evnen til altid at holde afdelingen indbydende og præsentabel, er andre vigtige fokusområder i din daglige drift af afdelingen.   

Hvem er du?  

Du er uddannet salgsassistent eller har stor erfaring med detailsalg fra lignende stilling. Desuden har du erfaring inden for haveområdet og/eller havemaskiner.  

Du er sælger med stort S og derfor går du målrettet efter hver eneste dag, at løfte dine salgstal. Dit gode humør er smittende og du beskrives af andre som ”den gode kollega”, der aldrig går ad vejen for at give en hånd med, hvor der er behov for det. 

Skal du så med på Davidsen holdet?  

Har du spørgsmål inden du sender din ansøgning, så kontakt gerne byggemarkedschef Bo E. Nielsen.   

Sidste ansøgningsfrist er den 31. januar 2019. Vi læser dog ansøgningerne løbende og ansætter, så snart den rigtige kandidat er fundet, så skynd dig at sende din ansøgning via linket Søg stillingen.  

Vi modtager kun ansøgninger, der sendes elektronisk via jobportalen.  

 

DAVIDSENS TØMMERHANDEL A/SSydals2019-01-07T00:00:002019-01-31T00:00:00
329931559Salgsassistent - barselsvikar til Helsam SønderborgRobot Brænder du for SALG og service? Og er du serviceminded og samtidig i besiddelse af et naturligt salgstalent og formår at skabe mersalg og god stemning i butikken? Vores butik i Sønderborg søger en salgsassistent, som sammen med butikschefen og de øvrige kollegaer sætter en ære i at vise resultater og videreudvikle butikken i en hastigt voksende branche inden for grøn hudpleje, sundhed og økologi. Der er tale om et barselsvikariat på 37 timer i cirka 12 måneder Forventninger til Salgsassistenten Du brænder for og har erfaring med salg, mersalg og rådgivning af kunder Du har et højt energiniveau og en positiv livsindstilling, og du stortrives i en travl og uforudsigelig hverdag Du er uddannet i butik, og du interesserer dig for grøn hudpleje, helsekost og naturlig livsstil Du er måske uddannet materialist eller har lignende erfaring DINE PRIMÆRE ARBEJDSOPGAVER Du befinder dig godt med den daglige kontakt til mange mennesker, og du er salgsorienteret, imødekommende og serviceminded. Men du hjælper også med varemodtagelse og opfyldning i butikken, og du sikrer sammen med butikschefen og dine kollegaer, at butikken altid er opdateret, rengjort og dermed fremstår 100 kampklar. Arbejdet er fysisk krævende, idet vi går og står meget i løbet af en arbejdsdag, og vi håndterer tunge pakker i forbindelse med udpakning. Arbejdssted Helsam Sønderborg, Jernbanegade 21, 6400 Sønderborg Tiltrædelse 1. marts 2019 eller efter aftale Hvis du har spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Distriktschef Anne Schou på mobil 2567 9795. Samtaler vil finde sted i januar 2019. Samtaler foregår løbende og annoncering stoppes, når de rette kandidater er fundet. Helsam er butikken for alle, der ønsker at finde deres egen balance, når det handler om naturlig helse, kost og personlig pleje. Helsam-kæden består af 33 butikker fordelt over hele landet samt webshoppen helsam.dk. 16 butikker drives af Helsam A S, de resterende drives af franchisetagere. Hovedkontoret er beliggende i Ragebøl ved Sønderborg.

Brænder du for SALG og service? Og er du serviceminded og samtidig i besiddelse af et naturligt salgstalent og formår at skabe mersalg og god stemning i butikken?

Vores butik i Sønderborg søger en salgsassistent, som sammen med butikschefen og de øvrige kollegaer sætter en ære i at vise resultater og videreudvikle butikken i en hastigt voksende branche inden for grøn hudpleje, sundhed og økologi. Der er tale om et barselsvikariat på 37 timer i cirka 12 måneder

Forventninger til Salgsassistenten

  • Du brænder for og har erfaring med salg, mersalg og rådgivning af kunder
  • Du har et højt energiniveau og en positiv livsindstilling, og du stortrives i en travl og uforudsigelig hverdag
  • Du er uddannet i butik, og du interesserer dig for grøn hudpleje, helsekost og naturlig livsstil
  • Du er måske uddannet materialist eller har lignende erfaring

DINE PRIMÆRE ARBEJDSOPGAVER

Du befinder dig godt med den daglige kontakt til mange mennesker, og du er salgsorienteret, imødekommende og serviceminded. Men du hjælper også med varemodtagelse og –opfyldning i butikken, og du sikrer sammen med butikschefen og dine kollegaer, at butikken altid er opdateret, rengjort og dermed fremstår 100% kampklar.
Arbejdet er fysisk krævende, idet vi går og står meget i løbet af en arbejdsdag, og vi håndterer tunge pakker i forbindelse med udpakning.

Arbejdssted

Helsam Sønderborg, Jernbanegade 21, 6400 Sønderborg

Tiltrædelse

1. marts 2019 eller efter aftale

Hvis du har spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Distriktschef Anne Schou på mobil 2567 9795. Samtaler vil finde sted i januar 2019.

Samtaler foregår løbende og annoncering stoppes, når de rette kandidater er fundet.

Helsam er butikken for alle, der ønsker at finde deres egen balance, når det handler om naturlig helse, kost og personlig pleje. Helsam-kæden består af 33 butikker fordelt over hele landet samt webshoppen helsam.dk.
16 butikker drives af Helsam A/S, de resterende drives af franchisetagere. Hovedkontoret er beliggende i Ragebøl ved Sønderborg.

Helsam A/SSønderborg2018-12-20T00:00:002019-02-14T00:00:00
329943673Salgsassistent søges.Robot Vi søger en glad, engageret, positiv og ansvarsbevidst pige m k, som ikke er bange for at tage fat og som godt kan lide udfordringer. Stillingen er på 37 timer og er et barselsvikariat, men med stor mulighed for fastansættelse. Tiltrædelsesdato er den 1. april 2019 Du skal have erfaring fra tidligere jobs og du skal kende til kundeservice i top klasse. Har du lyst til at være en del af et seriøst og engageret team, så kik ind forbi med en ansøgning til: Sanne eller Tina inden den 31. januar 2019 eller gerne før, eller ring på tlf. 7442 1022

Vi søger en glad, engageret, positiv og ansvarsbevidst pige m/k, som ikke er bange for at tage fat og som godt kan lide udfordringer.

Stillingen er på 37 timer og er et barselsvikariat, men med stor mulighed for fastansættelse.

Tiltrædelsesdato er den 1. april 2019

Du skal have erfaring fra tidligere jobs og du skal kende til kundeservice i top klasse.

Har du lyst til at være en del af et seriøst og engageret team, så kik ind forbi med en ansøgning til:

Sanne eller Tina inden den 31. januar 2019 eller gerne før, eller ring på tlf. 7442 1022

 

 

 

 

 

Viller v/Sanne& Thomas Skare Viller JensenSønderborg2019-01-16T00:00:002019-01-31T00:00:00
329944490Engageret og serviceminded salgsassistent til Maxi Zoo i Sønderborg - 6 timer pr. uge - kopiRobot Jobbet: Teamet består i dag af en butikschef samt 6 salgsassistenter. Du vil indgå som en vigtig del af teamet, og du vil fra første dag af få masser af spændende opgaver. Du vil blive tilbudt en alsidig hverdag, som spænder lige fra rådgivning og betjening af butikkens mange kunder til varebestilling, vareopfyldning og rengøring. Du vil hurtigt få dine egne ansvarsområder og blive involveret i butikkens forskellige aktiviteter og salgsfremmende indsatser. Vi forventer du er: Salgs- og serviceminded Selvstændig og initiativrig Passioneret og hjælpsom Udadvendt og smilende Fleksibel og forandringsparat Du skal kunne lide og trives med at tage fat og have travlt. Du skal også elske dyr, som vi alle gør det i Maxi Zoo, og derudover skal du brænde for at give vores mange kunder en god oplevelse og en kompetent rådgivning. Vi tilbyder: Et spændende og afvekslende job med god oplæring. Vi kører månedlige salgskonkurrencer med spændende præmier og har en god sundhedsforsikring og personalekøbsordning for dig og din husstand. Og sidst men ikke mindst tilbyder vi et positivt og uformelt arbejdsmiljø hvor der er fokus på kunden og kundens kæledyr. Vi søger en medarbejder til et ugentligt timeantal på 6 timer, der kan arbejde hovedsageligt i eftermiddags- og aftentimerne i hverdagene, samt 8 ud af 16 weekender. Er du interesseret? Hvis du synes stillingen lyder interessant, så send os hurtigst muligt din ansøgning og dit cv. Kvalificerede ansøgere vil løbende blive indkaldt til samtale, og vi afslutter processen så snart den rette kandidat er fundet. Vi skal gøre opmærksom på, at for at sikre kravene i persondataforordningen modtaget vi ikke ansøgninger på mail eller fysisk i butikkerne.Jobbet:

Teamet består i dag af en butikschef samt 6 salgsassistenter. Du vil indgå som en vigtig del af teamet, og du vil fra første dag af få masser af spændende opgaver.

Du vil blive tilbudt en alsidig hverdag, som spænder lige fra rådgivning og betjening af butikkens mange kunder til varebestilling, vareopfyldning og rengøring. Du vil hurtigt få dine egne ansvarsområder og blive involveret i butikkens forskellige aktiviteter og salgsfremmende indsatser.

Vi forventer du er:
  • Salgs- og serviceminded
  • Selvstændig og initiativrig
  • Passioneret og hjælpsom
  • Udadvendt og smilende
  • Fleksibel og forandringsparat

Du skal kunne lide og trives med at tage fat og have travlt. Du skal også elske dyr, som vi alle gør det i Maxi Zoo, og derudover skal du brænde for at give vores mange kunder en god oplevelse og en kompetent rådgivning.

Vi tilbyder:

Et spændende og afvekslende job med god oplæring. Vi kører månedlige salgskonkurrencer med spændende præmier og har en god sundhedsforsikring og personalekøbsordning for dig og din husstand. Og sidst men ikke mindst tilbyder vi et positivt og uformelt arbejdsmiljø hvor der er fokus på kunden og kundens kæledyr.

Vi søger en medarbejder til et ugentligt timeantal på 6 timer, der kan arbejde hovedsageligt i eftermiddags- og aftentimerne i hverdagene, samt 8 ud af 16 weekender.

Er du interesseret?

Hvis du synes stillingen lyder interessant, så send os hurtigst muligt din ansøgning og dit cv. Kvalificerede ansøgere vil løbende blive indkaldt til samtale, og vi afslutter processen så snart den rette kandidat er fundet.

Vi skal gøre opmærksom på, at for at sikre kravene i persondataforordningen modtaget vi ikke ansøgninger på mail eller fysisk i butikkerne.

Maxi ZooSønderborg2019-01-17T00:00:002019-02-10T00:00:00
329946195Super sælger til vores butik i Borgen, SønderborgRobot Vi forventer, at du: Har et højt drive og en positiv livsindstilling Brænder for SALG og service, og er et naturtalent indenfor salg Er serviceminded, formår at skabe mersalg og god stemning i butikken Er selvstændig, engageret, og TØR og VIL tage ansvar, og ikke er bange for at tage fat Du er proaktiv, initiativrig og viser engagement i jobbet og butikkens daglige drift Ønsker en travl og inspirerende hverdag, og kan tackle mange opgaver samtidig Er udadvendt, positiv og præsentabel Har en forståelse og interesse for mode og trends Dine Primære arbejdsopgaver: Personligt salg og service, samt sikre gode kundeoplevelser Efterlevelse af KPI er som er fastlagt (Basketsize mv.) Sikre butikkens drift i samarbejde med butikslederen Varemodtagelse, opfyldning og Visuelt merchandise Arbejde i overensstemmelse med vores kædekoncept Vedligeholdelse af butikken så den altid er opdateret og rengjort Varetage butikslederens opgaver og ansvar i dennes fravær Vi tilbyder: Et interessant job i en dynamisk modevirksomhed, hvor kvalitet og funktionalitet, samt det gode formål er i fokus. Du vil have et tæt samarbejde med Butikslederen og rig mulighed for medindflydelse. Vi er et team af engageret kollegaer, der arbejder for fælles mål i et uformelt og positivt arbejdsmiljø. Løn efter kvalifikationer, bonusordning samt en attraktiv personalekøbsordning. Tiltrædelse: Primo marts 2019. Stillingen er på 28 timer om ugen. Vi vurderer løbende de indkommende ansøgninger, så send gerne din ansøgning allerede i dag via Jobindex, og hold øje her da indkaldelser til samtale med videre foregår igennem Jobindex. Vi glæder os til at modtage din ansøgning!

Vi forventer, at du:

  • Har et højt drive og en positiv livsindstilling
  • Brænder for SALG og service, og er et naturtalent indenfor salg
  • Er serviceminded, formår at skabe mersalg og god stemning i butikken
  • Er selvstændig, engageret, og TØR og VIL tage ansvar, og ikke er bange for at tage fat
  • Du er proaktiv, initiativrig og viser engagement i jobbet og butikkens daglige drift
  • Ønsker en travl og inspirerende hverdag, og kan tackle mange opgaver samtidig
  • Er udadvendt, positiv og præsentabel
  • Har en forståelse og interesse for mode og trends


Dine Primære arbejdsopgaver:

  • Personligt salg og service, samt sikre gode kundeoplevelser
  • Efterlevelse af KPI'er som er fastlagt (Basketsize mv.)
  • Sikre butikkens drift i samarbejde med butikslederen
  • Varemodtagelse, opfyldning og Visuelt merchandise
  • Arbejde i overensstemmelse med vores kædekoncept
  • Vedligeholdelse af butikken så den altid er opdateret og rengjort
  • Varetage butikslederens opgaver og ansvar i dennes fravær


Vi tilbyder:

Et interessant job i en dynamisk modevirksomhed, hvor kvalitet og funktionalitet, samt det gode formål er i fokus. Du vil have et tæt samarbejde med Butikslederen og rig mulighed for medindflydelse. Vi er et team af engageret kollegaer, der arbejder for fælles mål i et uformelt og positivt arbejdsmiljø.

Løn efter kvalifikationer, bonusordning samt en attraktiv personalekøbsordning.

Tiltrædelse: Primo marts 2019.

Stillingen er på 28 timer om ugen.

Vi vurderer løbende de indkommende ansøgninger, så send gerne din ansøgning allerede i dag via Jobindex, og hold øje her da indkaldelser til samtale med videre foregår igennem Jobindex.

Vi glæder os til at modtage din ansøgning!

NEYE, SønderborgSønderborg2019-01-22T00:00:002019-03-04T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Salgsassistent til haveafdelingen i Høruphav

DAVIDSENS TØMMERHANDEL A/S

Sydals
Vil du med på Davidsen holdet? Brænder du for at skabe salgsresultater og stortrives du med et job, hvor den daglige dialog og kontakt med kunderne er det centrale? Så læs videre . Hvad tilbyder vi dig? Vi ønsker hele tiden at udvikle os, og det får...
Indrykket:7. januar 2019
Udløbsdato:31. januar 2019

Salgsassistent - barselsvikar til Helsam Sønderborg

Helsam A/S

Sønderborg
Brænder du for SALG og service? Og er du serviceminded og samtidig i besiddelse af et naturligt salgstalent og formår at skabe mersalg og god stemning i butikken? Vores butik i Sønderborg søger en salgsassistent, som sammen med butikschefen og de øv...
Indrykket:20. december 2018
Udløbsdato:14. februar 2019

Salgsassistent søges.

Viller v/Sanne& Thomas Skare Viller Jensen

Sønderborg
Vi søger en glad, engageret, positiv og ansvarsbevidst pige m k, som ikke er bange for at tage fat og som godt kan lide udfordringer. Stillingen er på 37 timer og er et barselsvikariat, men med stor mulighed for fastansættelse. Tiltrædelsesdato er d...
Indrykket:16. januar 2019
Udløbsdato:31. januar 2019

Engageret og serviceminded salgsassistent til Maxi Zoo i Sønderborg - 6 timer pr. uge - kopi

Maxi Zoo

Sønderborg
Jobbet: Teamet består i dag af en butikschef samt 6 salgsassistenter. Du vil indgå som en vigtig del af teamet, og du vil fra første dag af få masser af spændende opgaver. Du vil blive tilbudt en alsidig hverdag, som spænder lige fra rådgivning og b...
Indrykket:17. januar 2019
Udløbsdato:10. februar 2019

Super sælger til vores butik i Borgen, Sønderborg

NEYE, Sønderborg

Sønderborg
Vi forventer, at du: Har et højt drive og en positiv livsindstilling Brænder for SALG og service, og er et naturtalent indenfor salg Er serviceminded, formår at skabe mersalg og god stemning i butikken Er selvstændig, engageret, og TØR og VIL tage a...
Indrykket:22. januar 2019
Udløbsdato:4. marts 2019