Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Butikssælger med el-teknisk eller VVS-baggrund til håndværkerbutik i Aarhus

Kan du vejlede håndværkere om el eller VVS-produkter, og vil du være en del af et team med godt humør, stort råderum, faste arbejdstider og fri i weekenden?

Lemvigh-Müllers håndværkerbutikker er stedet, hvor professionelle håndværkere kan finde inspiration, gode tilbud og spændende nyheder – både når det gælder el, VVS, værktøj, energioptimering, arbejdstøj, sikkerhedsudstyr og meget mere. I vores butikker findes et afhentningssortiment med de generelt mest anvendte produkter – suppleret med et lokalt tilpasset produktprogram.

Salg – vejledning – butiksoptimering
Din arbejdsdag går med, at du:

  • Ekspederer vores kunder, der primært er elektrikere og VVS’ere
  • Sørger for butiksoptimering og vedligehold af sortimentet
  • Udfører salgsfremmende indsatser, husmesser, udstillinger, etc. og er med til at bestemme sortimentsudvalget
  • Plukker og pakker ordrer og tager dig af øvrige butiksrelaterede opgaver.
Gode kolleger med stor viden og en professionel og faglig ambitiøs koncern
Du bliver en del af Danmarks førende stål- og teknikgrossist og træder ind i et fagligt ambitiøst miljø kendetegnet ved uhøjtidelig professionalisme, stort engagement og et naturligt fokus på at skabe vækst og udvikling. Hertil kommer en succesrig og kapitalstærk koncern.

Er du den rette profil?
  • Vi forestiller os, at du har god erfaring med el- og/eller VVS-tekniske produkter.
  • Du har erfaringen til at vejlede, rådgive og udfordre kunderne med din faglighed, og det er en klar fordel, hvis du har salgserfaring. Det er dog ikke et krav – så længe du har lysten, gåpåmodet og evnerne til at udfylde en salgsrolle.
  • Du er en udadvendt, åben personlighed der sætter service og den gode kundeoplevelse i højsædet.
  • Du har IT-flair, – men vi skal selvfølgelig nok lære dig op i vores systemer.
Som person er du god til at sætte dig i kundens sted, og du tænker i mersalg og er i stand til at yde professionel vejledning. Du er fleksibel, serviceminded og klar til at stå på mål for dine resultater. Endelig er du en god kollega, og du har dit gode humør med på arbejde.

Spørgsmål?
Du er velkommen til at kontakte salgschef Kenneth Christensen på mobil: 2913 4101 for yderligere information om jobbet. Vi ønsker kun at modtage ansøgninger online – benyt derfor venligst ansøgnings funktionen "Send ansøgning"

Interesseret?
Ser du denne mulighed som det naturlige næste skridt i din karriere, så Send din ansøgning, dit CV og evt. andre relevante bilag via ’Søg stillingen’. Vi gør opmærksom på, at vi afholder samtaler løbende og lukker stillingen, når vi har fundet den rette. Startdato efter aftale, og arbejdsstedet er Tomsagervej 4, 8230 Åbyhøj.

Vi glæder os til at høre fra dig.

Hos Lemvigh-Müller arbejder vi for, at vores kunder i industrien, byggeriet og installationsbranchen skal føle sig godt hjulpet. Det gør vi gennem god ledelse af vores 1.300 medarbejdere. Vi brænder for at skabe det bedste arbejdsmiljø med varierende opgaver, spændende udviklingsmuligheder og ikke mindst godt kollegaskab. Efter mere end 170 år som Danmarks største stål- og teknikgrossist har vi nemlig erfaret, at arbejdsglæde skaber de bedste resultater.

Se mere på vores ansøgersite: https://lemu.brandero.com


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330012254Phoenix-e158d9b912019-04-26T15:07:20.557Butikssælger med el-teknisk eller VVS-baggrund til håndværkerbutik i Aarhus
Kan du vejlede håndværkere om el eller VVS-produkter, og vil du være en del af et team med godt humør, stort råderum, faste arbejdstider og fri i weekenden?

Lemvigh-Müllers håndværkerbutikker er stedet, hvor professionelle håndværkere kan finde inspiration, gode tilbud og spændende nyheder – både når det gælder el, VVS, værktøj, energioptimering, arbejdstøj, sikkerhedsudstyr og meget mere. I vores butikker findes et afhentningssortiment med de generelt mest anvendte produkter – suppleret med et lokalt tilpasset produktprogram.

Salg – vejledning – butiksoptimering
Din arbejdsdag går med, at du:

  • Ekspederer vores kunder, der primært er elektrikere og VVS’ere
  • Sørger for butiksoptimering og vedligehold af sortimentet
  • Udfører salgsfremmende indsatser, husmesser, udstillinger, etc. og er med til at bestemme sortimentsudvalget
  • Plukker og pakker ordrer og tager dig af øvrige butiksrelaterede opgaver.
Gode kolleger med stor viden og en professionel og faglig ambitiøs koncern
Du bliver en del af Danmarks førende stål- og teknikgrossist og træder ind i et fagligt ambitiøst miljø kendetegnet ved uhøjtidelig professionalisme, stort engagement og et naturligt fokus på at skabe vækst og udvikling. Hertil kommer en succesrig og kapitalstærk koncern.

Er du den rette profil?
  • Vi forestiller os, at du har god erfaring med el- og/eller VVS-tekniske produkter.
  • Du har erfaringen til at vejlede, rådgive og udfordre kunderne med din faglighed, og det er en klar fordel, hvis du har salgserfaring. Det er dog ikke et krav – så længe du har lysten, gåpåmodet og evnerne til at udfylde en salgsrolle.
  • Du er en udadvendt, åben personlighed der sætter service og den gode kundeoplevelse i højsædet.
  • Du har IT-flair, – men vi skal selvfølgelig nok lære dig op i vores systemer.
Som person er du god til at sætte dig i kundens sted, og du tænker i mersalg og er i stand til at yde professionel vejledning. Du er fleksibel, serviceminded og klar til at stå på mål for dine resultater. Endelig er du en god kollega, og du har dit gode humør med på arbejde.

Spørgsmål?
Du er velkommen til at kontakte salgschef Kenneth Christensen på mobil: 2913 4101 for yderligere information om jobbet. Vi ønsker kun at modtage ansøgninger online – benyt derfor venligst ansøgnings funktionen "Send ansøgning"

Interesseret?
Ser du denne mulighed som det naturlige næste skridt i din karriere, så Send din ansøgning, dit CV og evt. andre relevante bilag via ’Søg stillingen’. Vi gør opmærksom på, at vi afholder samtaler løbende og lukker stillingen, når vi har fundet den rette. Startdato efter aftale, og arbejdsstedet er Tomsagervej 4, 8230 Åbyhøj.

Vi glæder os til at høre fra dig.

Hos Lemvigh-Müller arbejder vi for, at vores kunder i industrien, byggeriet og installationsbranchen skal føle sig godt hjulpet. Det gør vi gennem god ledelse af vores 1.300 medarbejdere. Vi brænder for at skabe det bedste arbejdsmiljø med varierende opgaver, spændende udviklingsmuligheder og ikke mindst godt kollegaskab. Efter mere end 170 år som Danmarks største stål- og teknikgrossist har vi nemlig erfaret, at arbejdsglæde skaber de bedste resultater.

Se mere på vores ansøgersite: https://lemu.brandero.com

2019-05-20T12:52:09.833 Kan du vejlede håndværkere om el eller VVS-produkter, og vil du være en del af et team med godt humør, stort råderum, faste arbejdstider og fri i weekenden? Lemvigh-Müllers håndværkerbutikker er stedet, hvor professionelle håndværkere kan finde inspiration, gode tilbud og spændende nyheder både når det gælder el, VVS, værktøj, energioptimering, arbejdstøj, sikkerhedsudstyr og meget mere. I vores butikker findes et afhentningssortiment med de generelt mest anvendte produkter suppleret med et lokalt tilpasset produktprogram. Salg vejledning butiksoptimering Din arbejdsdag går med, at du: Ekspederer vores kunder, der primært er elektrikere og VVS ere Sørger for butiksoptimering og vedligehold af sortimentet Udfører salgsfremmende indsatser, husmesser, udstillinger, etc. og er med til at bestemme sortimentsudvalget Plukker og pakker ordrer og tager dig af øvrige butiksrelaterede opgaver. Gode kolleger med stor viden og en professionel og faglig ambitiøs koncern Du bliver en del af Danmarks førende stål- og teknikgrossist og træder ind i et fagligt ambitiøst miljø kendetegnet ved uhøjtidelig professionalisme, stort engagement og et naturligt fokus på at skabe vækst og udvikling. Hertil kommer en succesrig og kapitalstærk koncern. Er du den rette profil? Vi forestiller os, at du har god erfaring med el- og eller VVS-tekniske produkter. Du har erfaringen til at vejlede, rådgive og udfordre kunderne med din faglighed, og det er en klar fordel, hvis du har salgserfaring. Det er dog ikke et krav så længe du har lysten, gåpåmodet og evnerne til at udfylde en salgsrolle. Du er en udadvendt, åben personlighed der sætter service og den gode kundeoplevelse i højsædet. Du har IT-flair, men vi skal selvfølgelig nok lære dig op i vores systemer. Som person er du god til at sætte dig i kundens sted, og du tænker i mersalg og er i stand til at yde professionel vejledning. Du er fleksibel, serviceminded og klar til at stå på mål for dine resultater. Endelig er du en god kollega, og du har dit gode humør med på arbejde. Spørgsmål? Du er velkommen til at kontakte salgschef Kenneth Christensen på mobil: 2913 4101 for yderligere information om jobbet. Vi ønsker kun at modtage ansøgninger online benyt derfor venligst ansøgnings funktionen Send ansøgning Interesseret? Ser du denne mulighed som det naturlige næste skridt i din karriere, så Send din ansøgning, dit CV og evt. andre relevante bilag via Søg stillingen . Vi gør opmærksom på, at vi afholder samtaler løbende og lukker stillingen, når vi har fundet den rette. Startdato efter aftale, og arbejdsstedet er Tomsagervej 4, 8230 Åbyhøj. Vi glæder os til at høre fra dig. Hos Lemvigh-Müller arbejder vi for, at vores kunder i industrien, byggeriet og installationsbranchen skal føle sig godt hjulpet. Det gør vi gennem god ledelse af vores 1.300 medarbejdere. Vi brænder for at skabe det bedste arbejdsmiljø med varierende opgaver, spændende udviklingsmuligheder og ikke mindst godt kollegaskab. Efter mere end 170 år som Danmarks største stål- og teknikgrossist har vi nemlig erfaret, at arbejdsglæde skaber de bedste resultater. Se mere på vores ansøgersite: https: lemu.brandero.comlemu.brandero.com10Phoenixe158d9b9101000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-05-30T00:00:000000https://lemu.brandero.com/job/butikssaelger-med-el-teknisk-eller-vvs-baggrund-til-haandvaerkerbutik-i-aarhus-3664032019#mail0EuropaDanmarkJyllandØstjyllandAarhus3514347LEMVIGH-MüLLER A/S11Tomsagervej 48230ÅbyhøjDKDanmarkORS/e158d9b9_logo.jpegORS/Small/e158d9b9_logo.jpeg0
krgr@lemu.dkDKDanmarkDanmark
8Fuldtid46Permanent749963MwCareerSiteMinimumb3ee0ce1-0572-4caf-9a10-f9de4f20ffc300126-04-20191https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=e158d9b9https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=e158d9b9https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=e158d9b9&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=e158d9b9&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Salg_marketing_og_kommunikation/Salg/2.jpgButikssælger med el-teknisk eller VVS-baggrund til håndværkerbutik i Aarhus12008001Dansk3Læse/ tale341525Sælger2Salg361575720Kristina Graukrgr@lemu.dkDanmarkDanmark330083843SÆLGER TIL MARKEDSMODNING OG TEKNISK SALGBasic Har du lyst til et spændende og udfordrende job i en ambitiøs og innovativ virksomhed, der er blandt de førende i branchen? Har du erfaring med opsøgende relationssalg til den kommunale sektor? Vi søger en erfaren og dygtig sælger til vores afdeling Aarsleff Rørteknik, som er en af de førende leverandører i verden inden for opgravningsfri ledningsfornyelse. Blandt andet har vi udviklet Aarsleff Strømpeforing, som er markedets mest effektive metode til fornyelse af en lang række ledningstyper.Fokus på de gode relationer og det lange seje trækDu kommer til at indgå i et stærkt salgsteam, hvor dit primære ansvar bliver at modne et marked og være med til at opbygge et nyt forretningsområde for Aarsleff Rørteknik. Du får ansvar for opbygning og udvikling af vores relationer til kommuner i Jylland og på Fyn med fokus på gode kunderelationer og faglig behovsafklaring. Et arbejde, der forhåbentligt udmønter sig i konkrete opgaver på sigt. Relationerne skaber du gennem opsøgende netværksskabelse, og det må forventes, at en stor del af din arbejdstid vil foregå til møder hos kunderne rundt om i området. Ud over det konkrete ansvar for det nye forretningsområde indgår du efter nærmere aftale i afdelingens øvrige salgsaktiviteter som messedeltagelse og lignende. En teknisk baggrund og erfaring med salg til den kommunale sektorDu har formentlig en relevant teknisk uddannelse inden for bygge- og anlægssektoren eller har på anden måde erhvervet dig teknisk flair. Du skal kunne læse og forstå forskellige former for tegningsmateriale og kunne rådgive om tekniske løsningsmuligheder. Det er vigtigt, at du troværdigt kan indgå i en faglig dialog med vores kunder omkring vores produkter og løsninger. Du har en vis erfaring med salg og markedsføring af tekniske produkter og meget gerne erfaring med salg til den kommunale sektor. Du er den fødte netværker, der kan skabe gode og varige relationer, og du optræder tillidsvækkende og professionelt i alle sammenhænge. Du er selvstændig, tålmodig og vedholdende samt har en forståelse for, at de konkrete resultater af relationssalg ofte først viser sig på længere sigt. Du har en bopæl, der er central i forhold til Aarsleffs hovedkontor i Aarhus, og har kørekort og bil til rådighed. Lyder det som noget for dig?Du er velkommen til at kontakte salgsleder Erland Gai på 4044 2415 for yderligere oplysninger herunder en uddybning af forretningsområdet, produkter og løsninger.Vi skal have din ansøgning senest den. 01. oktober 2019. Send din ansøgning via knappen Send ansøgning

Har du lyst til et spændende og udfordrende job i en ambitiøs og innovativ virksomhed, der er blandt de førende i branchen?

Har du erfaring med opsøgende relationssalg til den kommunale sektor?

Vi søger en erfaren og dygtig sælger til vores afdeling Aarsleff Rørteknik, som er en af de førende leverandører i verden inden for opgravningsfri ledningsfornyelse. Blandt andet har vi udviklet Aarsleff Strømpeforing, som er markedets mest effektive metode til fornyelse af en lang række ledningstyper.

Fokus på de gode relationer og det lange seje træk
Du kommer til at indgå i et stærkt salgsteam, hvor dit primære ansvar bliver at modne et marked og være med til at opbygge et nyt forretningsområde for Aarsleff Rørteknik.

Du får ansvar for opbygning og udvikling af vores relationer til kommuner i Jylland og på Fyn med fokus på gode kunderelationer og faglig behovsafklaring. Et arbejde, der forhåbentligt udmønter sig i konkrete opgaver på sigt.

Relationerne skaber du gennem opsøgende netværksskabelse, og det må forventes, at en stor del af din arbejdstid vil foregå til møder hos kunderne rundt om i området.

Ud over det konkrete ansvar for det nye forretningsområde indgår du efter nærmere aftale i afdelingens øvrige salgsaktiviteter som messedeltagelse og lignende.

En teknisk baggrund og erfaring med salg til den kommunale sektor
Du har formentlig en relevant teknisk uddannelse inden for bygge- og anlægssektoren eller har på anden måde erhvervet dig teknisk flair.

Du skal kunne læse og forstå forskellige former for tegningsmateriale og kunne rådgive om tekniske løsningsmuligheder. Det er vigtigt, at du troværdigt kan indgå i en faglig dialog med vores kunder omkring vores produkter og løsninger.

Du har en vis erfaring med salg og markedsføring af tekniske produkter og meget gerne erfaring med salg til den kommunale sektor.

Du er den fødte netværker, der kan skabe gode og varige relationer, og du optræder tillidsvækkende og professionelt i alle sammenhænge. Du er selvstændig, tålmodig og vedholdende samt har en forståelse for, at de konkrete resultater af relationssalg ofte først viser sig på længere sigt.

Du har en bopæl, der er central i forhold til Aarsleffs hovedkontor i Aarhus, og har kørekort og bil til rådighed.

Lyder det som noget for dig?
Du er velkommen til at kontakte salgsleder Erland Gai på 4044 2415 for yderligere oplysninger – herunder en uddybning af forretningsområdet, produkter og løsninger.

Vi skal have din ansøgning senest den. 01. oktober 2019.

Send din ansøgning via knappen "Send ansøgning"

ORS/Small/9de4e81f_logo.jpegPer Aarsleff A/SViby J2019-09-04T12:02:10.9902019-10-01T00:00:00
330079065Salgskonsulent med BtB erfaringProfile BoligPortal er i en rivende udvikling Lejeboligmarkedet i Danmark er i kraftig vækst, og med brug af nye digitale værktøjer og tilgange vækster vi både indenfor vores eksisterende forretning samt med udvikling af nye services. Vi har derfor brug for dig, som motiveres af salg og rådgivning til vores kunder, og som vil være med til at sikre, at de danske boligudlejere får fuld udbytte af alle vores nye samt eksisterende kerneydelser. Om jobbet Til en nyoprettet stilling søger vi en stærk profil, som skal være med til at øge BoligPortals fokus på de mindre og mellemstore udlejere med 20-99 lejemål i hele Danmark. Som salgskonsulent hos os bliver du platformsansvarlig for egen kundeportefølje samt medansvarlig for det øvrige segment af mindre udlejere. Dette vil primært foregå via opsøgende salg i form af telefonisk kontakt og mail. Du skal derfor være indstillet på at bruge meget tid på telefonsamtaler med eksisterende samt potentielle kunder. Som salgskonsulent er det dig, der introducerer udlejerne til www.boligportal.dk s annonceplatform, annonceprodukter løsninger og digitale services. Kort sagt er du dine kunders væsentligste sparringspartner i forhold til BoligPortal og vores ydelser. Det er derfor vigtigt, at du er en stærk relationsskaber, forstår at sætte dig ind i kundens behov og evner at sælge i dybden og lukke det rigtige salg. Kort sagt skal du være med til at sikre, at vi skaber maksimal værdi for vores kunder og vores forretning. I samarbejde med salgschefen og dine øvrige kolleger i afdelingen skal du desuden bidrage til at gennemføre salgsfremmende aktiviteter såsom kampagner, produktlanceringer og kundearrangementer alt sammen noget der medvirker til, at BoligPortal bliver de professionelle udlejeres vigtigste samarbejdspartner. Ud over indfrielse af dine personlige budgetter er du selvfølgelig også medansvarlig for indfrielse af afdelingsbudgetterne sammen med resten af salgsteamet. Du kan se frem til et udfordrende job i et ungt og dynamisk miljø med stærk faglig sparring og mulighed for personlig udvikling. Vi hylder og efterlever selvstændighed og korte beslutningsprocesser. Du vil blive en del af et stærkt salgsteam med stor erfaring fra ejendomsbranchen. Vi evner en god blanding af godt humør samt fokus på at forfølge og nå vores mål. Erfaring med salg af BtB løsninger For bedst muligt at lykkes i jobbet skal du have: Erfaring med relationsskabende salg og eller rådgivning af BtB kunder, med dokumenteret gode resultater Erfaring med opsøgende salg, da telefonen bliver dit vigtigste redskab til at nå så mange kunder som muligt Viden om boliglejemarkedet eller have lyst og evne til at sætte dig ind i det En kommerciel eller finansiel uddannelse Derudover forventer vi, at du: Er stærkt resultatorienteret Selvstændigt kan planlægge og gennemføre egne salgsaktiviteter Er ambitiøs og agerer professionelt både over for kunder og kolleger Har et højt energiniveau og elsker at have mange bolde i luften Har en struktureret tilgang til egen platformsstyring, kundefeedback, rapportering af kundedata samt opfølgning på implementering af det solgte Har gode samarbejdsevner og bidrager til en god holdånd i afdelingen og på tværs af BoligPortal Om os BoligPortal er Danmarks største portal for formidling af lejeboliger med over 13.000 ledige lejemål. Vi samarbejder med over 3.900 professionelle og tusindvis af private udlejere. BoligPortal er en del af det børsnoterede selskab North Media A S, som bl.a. ejer en række onlineforretninger, og du bliver derfor del af en dynamisk og velfunderet koncern, som vægter videndeling og digital kompetenceudvikling højt. Spørgsmål Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte salgschef, Preben Helveg Larsen på phl@boligportal.dk eller på telefon 31 68 00 21. Vi indkalder til samtale løbende. Send derfor en motiveret ansøgning og dit CV hurtigst muligt. Vi glæder os til at høre fra dig! Se mere på vores ansøgersite: https: boligportal.brandero.com BoligPortal er Great Place To Work certificeret i 2019 - og det gør os rigtig stolte :-) Læs mere om Great Place To Work her

BoligPortal er i en rivende udvikling

Lejeboligmarkedet i Danmark er i kraftig vækst, og med brug af nye digitale værktøjer og tilgange vækster vi både indenfor vores eksisterende forretning samt med udvikling af nye services. Vi har derfor brug for dig, som motiveres af salg og rådgivning til vores kunder, og som vil være med til at sikre, at de danske boligudlejere får fuld udbytte af alle vores nye samt eksisterende kerneydelser.

Om jobbet

Til en nyoprettet stilling søger vi en stærk profil, som skal være med til at øge BoligPortals fokus på de mindre og mellemstore udlejere med 20-99 lejemål i hele Danmark. Som salgskonsulent hos os bliver du platformsansvarlig for egen kundeportefølje samt medansvarlig for det øvrige segment af mindre udlejere. Dette vil primært foregå via opsøgende salg i form af telefonisk kontakt og mail. Du skal derfor være indstillet på at bruge meget tid på telefonsamtaler med eksisterende samt potentielle kunder.

Som salgskonsulent er det dig, der introducerer udlejerne til www.boligportal.dk's annonceplatform, annonceprodukter/løsninger og digitale services. Kort sagt er du dine kunders væsentligste sparringspartner i forhold til BoligPortal og vores ydelser. Det er derfor vigtigt, at du er en stærk relationsskaber, forstår at sætte dig ind i kundens behov og evner at sælge i dybden og lukke det rigtige salg. Kort sagt skal du være med til at sikre, at vi skaber maksimal værdi for vores kunder og vores forretning.

I samarbejde med salgschefen og dine øvrige kolleger i afdelingen skal du desuden bidrage til at gennemføre salgsfremmende aktiviteter såsom kampagner, produktlanceringer og kundearrangementer – alt sammen noget der medvirker til, at BoligPortal bliver de professionelle udlejeres vigtigste samarbejdspartner.

Ud over indfrielse af dine personlige budgetter er du selvfølgelig også medansvarlig for indfrielse af afdelingsbudgetterne sammen med resten af salgsteamet.

Du kan se frem til et udfordrende job i et ungt og dynamisk miljø med stærk faglig sparring og mulighed for personlig udvikling. Vi hylder og efterlever selvstændighed og korte beslutningsprocesser. Du vil blive en del af et stærkt salgsteam med stor erfaring fra ejendomsbranchen. Vi evner en god blanding af godt humør samt fokus på at forfølge og nå vores mål.

Erfaring med salg af BtB løsninger

For bedst muligt at lykkes i jobbet skal du have:

  • Erfaring med relationsskabende salg og/eller rådgivning af BtB kunder, med dokumenteret gode resultater
  • Erfaring med opsøgende salg, da telefonen bliver dit vigtigste redskab til at nå så mange kunder som muligt
  • Viden om boliglejemarkedet eller have lyst og evne til at sætte dig ind i det
  • En kommerciel eller finansiel uddannelse

Derudover forventer vi, at du:

  • Er stærkt resultatorienteret
  • Selvstændigt kan planlægge og gennemføre egne salgsaktiviteter
  • Er ambitiøs og agerer professionelt både over for kunder og kolleger
  • Har et højt energiniveau og elsker at have mange bolde i luften
  • Har en struktureret tilgang til egen platformsstyring, kundefeedback, rapportering af kundedata samt opfølgning på implementering af det solgte
  • Har gode samarbejdsevner og bidrager til en god holdånd i afdelingen og på tværs af BoligPortal

Om os

BoligPortal er Danmarks største portal for formidling af lejeboliger med over 13.000 ledige lejemål. Vi samarbejder med over 3.900 professionelle og tusindvis af private udlejere. BoligPortal er en del af det børsnoterede selskab North Media A/S, som bl.a. ejer en række onlineforretninger, og du bliver derfor del af en dynamisk og velfunderet koncern, som vægter videndeling og digital kompetenceudvikling højt.

Spørgsmål

Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte salgschef, Preben Helveg Larsen på phl@boligportal.dk eller på telefon 31 68 00 21.

Vi indkalder til samtale løbende. Send derfor en motiveret ansøgning og dit CV hurtigst muligt. Vi glæder os til at høre fra dig!



Se mere på vores ansøgersite: https://boligportal.brandero.com


BoligPortal er "Great Place To Work" certificeret i 2019
- og det gør os rigtig stolte :-)

Læs mere om Great Place To Work her
ORS/Small/efed0d8b_logo.pngBoligPortalAarhus N2019-09-11T00:00:002019-10-26T00:00:00
3300649825R Marketing vækster og vi søger netop nu nye mødebookere, kundekonsulenter og telemarketingsælgereProfile Brænder du for opsøgende salg og sublim kundeservice? Er du udpræget kundedrevet og forretningsorienteret? Har du lyst til at dygtiggøre dig inden for salg og kommunikation Og har du lyst til at skabe og udvikle nye kunderelationer? Så er du måske vores nye kollega. 5R Marketing vækster, og vi søger netop nu nye mødebookere, kundekonsulenter og telemarketingsælgere. Vi praler af at have branchens gladeste medarbejdere. Det hænger selvfølgelig sammen med, at vi tilbyder rigtig gode forhold: fast timeløn også under uddannelse og betalte formiddags- og eftermiddagspauser, mulighed for provision, fleksible arbejdstider, flotte lokaler og meget mere. Som medarbejder hos 5R Marketing, kan du fx arbejde med salg inden for, annoncering, fagmagasiner og energi kilder. I vores mødebooking afdelingen arbejder vi blandt anden med mødebooking inden for, pension, forsikring, leasing og serviceydelser, samt mange flere spændende projekter. Men den allervigtigste årsag er nok den ånd, der er hos os. Vi går nemlig op i, at du har gejst og er glad for det, du laver. Derfor coacher vi dig, sætter dig på opgaver som du brænder for og fejrer dine succeser. I 5R Marketing er vi mere end 250 medarbejdere mellem 18 og 72 år. Vores medarbejdere er meget loyale og tilfredse, bl.a. fordi vi bruger mange ressourcer på rekrutteringsprocessen og på udvikling undervejs. Fx bliver alle vores medarbejdere koblet på vores Sales Academy, hvilket betyder, at du som ny medarbejder kommer igennem to uddannelsesprogrammer inden for alt fra kundedialog, spørgeteknik og kommunikation - allerede inden for det første år. Vi søger mødebookere og kundekonsulenter til vores flexafdeling, hvor vi:Repræsenterer spændende virksomheder inden for erhvervslivetDagligt kommunikerer med virksomheder i alle størrelserHar et modent team med et højt kompetenceniveauTilbyder variation og masser af ansvarTilbyder gode, stabile løn- og ansættelsesforholdHelt konkret tilbyder vi dig:Nogle af de mest eftertragtede opgaver inden for telemarketing og mødebookingEt stort ansvar og tæt samarbejde med vores samarbejdspartnereEt socialt fællesskab uden sidestykkeLandets bedste interne salgsuddannelse og -coachingFleksible arbejdstider - hvis du ønsker det - 30-37 timer pr. uge i tidsrummet 8-17En appellerende arbejdsplads beliggende i hjertet af Aarhus, lige ned til åenFast timeløn en stabil provisionEn ledelse der har fokus på dig som menneske samt din udviklingEt stort netværk og et job der skaber din fremtidOm digVi har ikke krav til erfaring med hverken salg eller mødebooking, da vores onboarding- og uddannelsessetup er branchens bedste, men kan du sætte hak ud for nogle af nedenstående punkter, så kan det være dig vi søger til vores team:Du er stabil og har høj etik og moralDu elsker at gøre en forskel for erhvervslivetDu er serviceminded og kvalitetsbevidst i dit arbejdeDu er generelt positiv og udadvendtDu har VINDERmentalitetDu elsker at lære og udvikle digEt job i 5R Marketing kan være starten på en lang og spændende rejse med mange mulighederVi gør meget for at skille os ud fra mængden og hos 5R Marketing vil du opleve et professionelt arbejdsmiljø i flotte og inspirerende lokaler, hvor trivsel og medarbejderudvikling er i fokus. Vi har medarbejdere i alle aldersgrupper og vi har et stærkt fællesskab på tværs af vores tre afdelinger. Start din karriere - ansøg herHvis du finder ovenstående spændende og du kan se dig selv som en vigtig medarbejder i Danmarks bedste telemarketingbureau, så send din ansøgning via knappen Send ansøgning . Vi gennemgår løbende ansøgninger og opfordrer dig derfor til at ansøge hurtigst muligt. Har du spørgsmål inden du ansøger, er du velkommen til at sende en SMS eller give et kald til vores direktør Mikkel Schandorff på telefon 61 78 06 41. Du kan også se vores video om dagligdagen i 5R Marketing her: 5R Marketing har igennem 14 år samarbejdet med nogle af landets største virksomheder, og vi løser dagligt opgaver for ca. 25 partnere på det danske og nordiske marked. Vores brede portefølje af samarbejdspartnere giver os mulighed for at tilbyde vores medarbejdere spændende og unikke opgaver, som er tilpasset den enkelte medarbejder.Salg Sælger Salgskonsulent Telemarketing Telesælger Telesalg Kundekonsulent Mødebooker Se mere på vores ansøgersite: https: 5rmarketing.brandero.com
Brænder du for opsøgende salg og sublim kundeservice? Er du udpræget kundedrevet og forretningsorienteret? Har du lyst til at dygtiggøre dig inden for salg og kommunikation Og har du lyst til at skabe og udvikle nye kunderelationer? Så er du måske vores nye kollega.

5R Marketing vækster, og vi søger netop nu nye mødebookere, kundekonsulenter og telemarketingsælgere.

Vi praler af at have branchens gladeste medarbejdere. Det hænger selvfølgelig sammen med, at vi tilbyder rigtig gode forhold: fast timeløn – også under uddannelse og betalte formiddags- og eftermiddagspauser, mulighed for provision, fleksible arbejdstider, flotte lokaler og meget mere.

Som medarbejder hos 5R Marketing, kan du fx arbejde med salg inden for, annoncering, fagmagasiner og energi kilder.
I vores mødebooking afdelingen arbejder vi blandt anden med mødebooking inden for, pension, forsikring, leasing og serviceydelser, samt mange flere spændende projekter.

Men den allervigtigste årsag er nok den ånd, der er hos os. Vi går nemlig op i, at du har gejst og er glad for det, du laver. Derfor coacher vi dig, sætter dig på opgaver som du brænder for og fejrer dine succeser.

I 5R Marketing er vi mere end 250 medarbejdere mellem 18 og 72 år. Vores medarbejdere er meget loyale og tilfredse, bl.a. fordi vi bruger mange ressourcer på rekrutteringsprocessen og på udvikling undervejs. Fx bliver alle vores medarbejdere koblet på vores Sales Academy, hvilket betyder, at du som ny medarbejder kommer igennem to uddannelsesprogrammer inden for alt fra kundedialog, spørgeteknik og kommunikation - allerede inden for det første år.

Vi søger mødebookere og kundekonsulenter til vores flexafdeling, hvor vi:
  • Repræsenterer spændende virksomheder inden for erhvervslivet
  • Dagligt kommunikerer med virksomheder i alle størrelser
  • Har et modent team med et højt kompetenceniveau
  • Tilbyder variation og masser af ansvar
  • Tilbyder gode, stabile løn- og ansættelsesforhold
Helt konkret tilbyder vi dig:
  • Nogle af de mest eftertragtede opgaver inden for telemarketing og mødebooking
  • Et stort ansvar og tæt samarbejde med vores samarbejdspartnere
  • Et socialt fællesskab uden sidestykke
  • Landets bedste interne salgsuddannelse og -coaching
  • Fleksible arbejdstider - hvis du ønsker det - 30-37 timer pr. uge i tidsrummet 8-17
  • En appellerende arbejdsplads beliggende i hjertet af Aarhus, lige ned til åen
  • Fast timeløn + en stabil provision
  • En ledelse der har fokus på dig som menneske samt din udvikling
  • Et stort netværk og et job der skaber din fremtid
Om dig
Vi har ikke krav til erfaring med hverken salg eller mødebooking, da vores onboarding- og uddannelsessetup er branchens bedste, men kan du sætte hak ud for nogle af nedenstående punkter, så kan det være dig vi søger til vores team:
  • Du er stabil og har høj etik og moral
  • Du elsker at gøre en forskel for erhvervslivet
  • Du er serviceminded og kvalitetsbevidst i dit arbejde
  • Du er generelt positiv og udadvendt
  • Du har VINDERmentalitet
  • Du elsker at lære og udvikle dig
Et job i 5R Marketing kan være starten på en lang og spændende rejse med mange muligheder
Vi gør meget for at skille os ud fra mængden og hos 5R Marketing vil du opleve et professionelt arbejdsmiljø i flotte og inspirerende lokaler, hvor trivsel og medarbejderudvikling er i fokus. Vi har medarbejdere i alle aldersgrupper og vi har et stærkt fællesskab på tværs af vores tre afdelinger.

Start din karriere - ansøg her
Hvis du finder ovenstående spændende og du kan se dig selv som en vigtig medarbejder i Danmarks bedste telemarketingbureau, så send din ansøgning via knappen "Send ansøgning". Vi gennemgår løbende ansøgninger og opfordrer dig derfor til at ansøge hurtigst muligt.

Har du spørgsmål inden du ansøger, er du velkommen til at sende en SMS eller give et kald til vores direktør Mikkel Schandorff på telefon 61 78 06 41.

Du kan også se vores video om dagligdagen i 5R Marketing her:


5R Marketing har igennem 14 år samarbejdet med nogle af landets største virksomheder, og vi løser dagligt opgaver for ca. 25 partnere på det danske og nordiske marked. Vores brede portefølje af samarbejdspartnere giver os mulighed for at tilbyde vores medarbejdere spændende og unikke opgaver, som er tilpasset den enkelte medarbejder.
Salg Sælger Salgskonsulent Telemarketing Telesælger Telesalg Kundekonsulent Mødebooker

Se mere på vores ansøgersite: https://5rmarketing.brandero.com

ORS/Small/0013c38f_logo.png5R Marketing ApSAarhus C2019-08-06T00:00:002019-09-26T00:00:00
330081625betterpeople A/S søger kundeserviceansvarlig til AURAs nye lavprisselskab inden for fiberbredbånd, KAZOOM A/SRobot Er du en alsidig, positiv og løsningsorienteret person med solid erfaring inden for digital kundeservice og support? Har du viljestyrke, og motiveres du af at skabe succes sammen med andre? Så har du nu muligheden for at komme med på en spændende iværksætterrejse. KAZOOM A S er et nystiftet selskab, som udelukkende sælger fiberbredbåndsforbindelser online til private i AURAs markedsområde. KAZOOM A S leverer lynhurtigt og stabilt bredbånd til markedets bedste priser. Opbygning af kundeserviceafdeling Som kundeserviceansvarlig bliver du en af nøglepersonerne i AURAs nye selskab, KAZOOM A S. Det bliver dit ansvar at opbygge en velfungerende kundeservicefunktion og på sigt udvide medarbejderstaben. Du udgør på den måde ankeret i virksomhedens kundeservice. Din hverdag bliver travl, alsidig og spændende, og dine opgaver vil spænde bredt fra opbygning af processer, strukturer og retningslinjer, varetagelse af kundedialog via mail og chat, Q A, håndtering af kunde flow og bestillinger til ledelse af forventeligt 3-6 medarbejdere på sigt, for blot at nævne nogle af dine opgaver. Du vil få bredt indblik i det at opbygge en forretning og tage del i de mange typer af opgaver og ikke mindst sætte dit præg på virksomheden. Alsidig, løsningsorienteret og vedholdende Dine kvalifikationer har du opnået gennem minimum 1-3 års erfaring med digital kundeservice, hvor du har haft et væsentligt ansvar i afdelingen. Det er en klar fordel, hvis du har erfaring med kundeservice fra en lignende startupvirksomhed. Du har en relevant uddannelse inden for kommunikation, IT eller lignende, og du er fagligt skarp og kan dit stof inden for kundeservice, kommunikation og IT, så du kan gå forrest i opbygningen af afdelingen og på sigt lede og motivere dine medarbejdere. Som person er du en fighter, der motiveres af at lykkes. Du er alsidig, trives med mange bolde i luften, har et højt energiniveau og bevarer optimismen trods udfordringer. Andre beskriver dig som imødekommende af natur en person, som har let ved at samarbejde og kommunikere med mennesker på alle niveauer. Din tilgang til opgaverne er kundefokuseret, og du er løsningsorienteret, målrettet og dygtig til at eksekvere. Sagt med andre ord er du den rette til stillingen, hvis kundeservice, kommunikation og IT ligger inden for dit interessefelt, og du motiveres af at skabe nye, succesfulde løsninger sammen med andre. Iværksætteri, udfordringer og holdånd Du ansættes i en startupvirksomhed med et højt aktivitetsniveau og et solidt økonomisk og organisatorisk bagland. Du tilbydes et udfordrende og spændende job inden for kundeservice, hvor du kan være med til at sætte dit præg på virksomheden helt fra starten og tage del i skabelsen af succesfulde resultater. Det her er din mulighed for at arbejde med iværksætteri og udgøre en nøgleressource i en startupvirksomhed inden for en spændende sektor. Teamet er præget af holdånd, samarbejde og vindermentalitet - alle går en ekstra mil for at lykkes. Rekrutteringsprocessen varetages af betterpeople A S Lyder ovenstående stilling interessant, så send din ansøgning og dit CV via link her på siden. Ansøgningerne behandles løbende. Der ventes dog gerne på den rette kandidat. Har du spørgsmål til stillingen, så kontakt Team Lead, Gitte Højlund på gh@betterpeople.dk eller tlf. 45 5382 4466. Alle ansøgninger behandles fortroligt og med diskretion. (c) betterpeople A S

Er du en alsidig, positiv og løsningsorienteret person med solid erfaring inden for digital kundeservice og support? Har du viljestyrke, og motiveres du af at skabe succes sammen med andre? Så har du nu muligheden for at komme med på en spændende iværksætterrejse.

KAZOOM A/S er et nystiftet selskab, som udelukkende sælger fiberbredbåndsforbindelser online til private i AURAs markedsområde. KAZOOM A/S leverer lynhurtigt og stabilt bredbånd til markedets bedste priser.

Opbygning af kundeserviceafdeling

Som kundeserviceansvarlig bliver du en af nøglepersonerne i AURAs nye selskab, KAZOOM A/S. Det bliver dit ansvar at opbygge en velfungerende kundeservicefunktion og på sigt udvide medarbejderstaben. Du udgør på den måde ankeret i virksomhedens kundeservice. Din hverdag bliver travl, alsidig og spændende, og dine opgaver vil spænde bredt fra opbygning af processer, strukturer og retningslinjer, varetagelse af kundedialog via mail og chat, Q&A, håndtering af kunde flow og bestillinger til ledelse af forventeligt 3-6 medarbejdere på sigt, for blot at nævne nogle af dine opgaver. Du vil få bredt indblik i det at opbygge en forretning og tage del i de mange typer af opgaver og ikke mindst sætte dit præg på virksomheden.

Alsidig, løsningsorienteret og vedholdende

Dine kvalifikationer har du opnået gennem minimum 1-3 års erfaring med digital kundeservice, hvor du har haft et væsentligt ansvar i afdelingen. Det er en klar fordel, hvis du har erfaring med kundeservice fra en lignende startupvirksomhed. Du har en relevant uddannelse inden for kommunikation, IT eller lignende, og du er fagligt skarp og kan dit stof inden for kundeservice, kommunikation og IT, så du kan gå forrest i opbygningen af afdelingen og på sigt lede og motivere dine medarbejdere. Som person er du en fighter, der motiveres af at lykkes. Du er alsidig, trives med mange bolde i luften, har et højt energiniveau og bevarer optimismen trods udfordringer. Andre beskriver dig som imødekommende af natur – en person, som har let ved at samarbejde og kommunikere med mennesker på alle niveauer. Din tilgang til opgaverne er kundefokuseret, og du er løsningsorienteret, målrettet og dygtig til at eksekvere. Sagt med andre ord er du den rette til stillingen, hvis kundeservice, kommunikation og IT ligger inden for dit interessefelt, og du motiveres af at skabe nye, succesfulde løsninger sammen med andre.

Iværksætteri, udfordringer og holdånd

Du ansættes i en startupvirksomhed med et højt aktivitetsniveau og et solidt økonomisk og organisatorisk bagland. Du tilbydes et udfordrende og spændende job inden for kundeservice, hvor du kan være med til at sætte dit præg på virksomheden helt fra starten og tage del i skabelsen af succesfulde resultater. Det her er din mulighed for at arbejde med iværksætteri og udgøre en nøgleressource i en startupvirksomhed inden for en spændende sektor. Teamet er præget af holdånd, samarbejde og vindermentalitet - alle går en ekstra mil for at lykkes.

Rekrutteringsprocessen varetages af betterpeople A/S

Lyder ovenstående stilling interessant, så send din ansøgning og dit CV via link her på siden. Ansøgningerne behandles løbende. Der ventes dog gerne på den rette kandidat. Har du spørgsmål til stillingen, så kontakt Team Lead, Gitte Højlund på gh@betterpeople.dk eller tlf. +45 5382 4466. Alle ansøgninger behandles fortroligt og med diskretion.

(c) betterpeople A/S

betterpeople A/SViby J2019-08-30T00:00:002019-09-22T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

SÆLGER TIL MARKEDSMODNING OG TEKNISK SALG

Per Aarsleff A/S

Viby J
Har du lyst til et spændende og udfordrende job i en ambitiøs og innovativ virksomhed, der er blandt de førende i branchen? Har du erfaring med opsøgende relationssalg til den kommunale sektor? Vi søger en erfaren og dygtig sælger til vores afdeling...
Indrykket:4. september 2019
Udløbsdato:1. oktober 2019

Salgskonsulent med BtB erfaring

BoligPortal

Aarhus N
BoligPortal er i en rivende udvikling Lejeboligmarkedet i Danmark er i kraftig vækst, og med brug af nye digitale værktøjer og tilgange vækster vi både indenfor vores eksisterende forretning samt med udvikling af nye services. Vi har derfor brug for...
Indrykket:11. september 2019
Udløbsdato:26. oktober 2019

5R Marketing vækster og vi søger netop nu nye mødebookere, kundekonsulenter og telemarketingsælgere

5R Marketing ApS

Aarhus C
Brænder du for opsøgende salg og sublim kundeservice? Er du udpræget kundedrevet og forretningsorienteret? Har du lyst til at dygtiggøre dig inden for salg og kommunikation Og har du lyst til at skabe og udvikle nye kunderelationer? Så er du måske v...
Indrykket:6. august 2019
Udløbsdato:26. september 2019

betterpeople A/S søger kundeserviceansvarlig til AURAs nye lavprisselskab inden for fiberbredbånd, KAZOOM A/S

betterpeople A/S

Viby J
Er du en alsidig, positiv og løsningsorienteret person med solid erfaring inden for digital kundeservice og support? Har du viljestyrke, og motiveres du af at skabe succes sammen med andre? Så har du nu muligheden for at komme med på en spændende iv...
Indrykket:30. august 2019
Udløbsdato:22. september 2019