Byggefaglig medarbejder til Kommunale Ejendomme

Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Annoncen er udløbet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference


Byggefaglig medarbejder til Kommunale Ejendomme


Kan du have mange bolde i luften, og har du lyst til en alsidig hverdag, hvor du hver dag gør en afgørende forskel for kommunens yngste borgere i vores omkring 80 vuggestuer og børnehaver– så er det dig, vi mangler!
 

Om jobbet

Vejle Kommune vokser, og det stiller, sammen med ønsket om en høj standard i daginstitutionerne for kommunens yngste borgere, krav til de fysiske rammer. I tæt samspil med Børn- og Ungeforvaltningen arbejder vi i Kommunale Ejendomme på at sikre de bedst mulige fysiske rammer for vuggestuer og børnehaver i hele kommunen. I dialog med brugerne og forvaltningen prioriterer vi midlerne til indvendigt vedligehold og bistår med små og større ombygninger, ligesom vi er på pletten, når en akut udfordring kræver teknisk assistance.
Derfor er en solid faglighed, kombineret med et godt overblik, interesse i dagtilbudsområdet samt lyst til kommunikation på alle niveauer, basiselementer i en travl, men sjov hverdag.
 

Ansvars- og arbejdsopgaver består bl.a. i:

  • gennemgang og tilstandsvurdering af daginstitutioner ift. indvendig vedligehold og udearealer
  • behovsafklaring ift. kapacitet og funktioner
  • afhjælpning af akutte problemer ift. bygninger og anlæg
  • skitsering, budgettering, projektering og udbud af små opgaver og ombygninger
  • tæt samarbejde og koordinering med kollega om økonomi og større opgaver
 

Som person og medarbejder har du følgende kompetencer:

  • god til at kommunikere i øjenhøjde, og strategisk tænkende
  • uddannet bygningskonstruktør, arkitekt eller ingeniør
  • erfaring fra en lignende stilling eller erfaring som projektleder fra byggebranchen
  • byggeteknisk stærkt funderet
  • viden om prisniveauet på markedet/området
  • prioriterer at videndele med kolleger
  • kan identificere udfordringer, analysere mulighederne og drive implementering af løsninger
  • flair for at arbejde inden for en politisk styret organisation
  • teamplayer og kan arbejde selvstændig
  • kan formulere dig præcist, både mundtligt og skriftligt
     

Om os

Området Facility Management & Ressourcer i Teknik & Miljø består af fire afdelinger - Kommunale Ejendomme, Materielgården, Ressourcer & Genbrug og Rådhusservice. Hvert område har egen afdelingsleder, som refererer til områdechefen. Vi er ca. 220 dedikerede medarbejdere og heraf 16 ledere. Vi er et mangfoldigt område, og vores medarbejdere har vidt forskellige faglige baggrunde.
I området ser vi os selv som helt afgørende medspillere for den grønne omstilling, at skabe de bedste rammer, der sikrer den strategiske og fysiske udvikling og drift af Vejle Kommune, der fastholder Vejle som en attraktiv arbejdsplads og medvirker til at understøtte byrådets vision om, at Vejle Kommune er den mest attraktive kommune at bo og leve i.
Det tværgående samarbejde er helt afgørende i denne sammenhæng, og begreberne effektiv drift, optimering, vækst, samskabelse, bæredygtighed, udsyn, god service og gode oplevelser er centrale elementer i vores hverdag.
Vejle Kommune oplever erhvervsmæssig vækst og positiv tilflytning, og Vejle Kommune er således landets 5. største kommune med ca. 117.000 indbyggere.

Inden for vedligehold beskæftiger Kommunale Ejendomme sig, foruden indvendigt vedligehold og vedligehold af udearealer på B&U-området, med vedligehold af klimaskærm og vedligehold af tekniske installationer. Det tekniske team varetager opgaver og overvågning af energiforbruget i bygningerne, mens en større gruppe fungerer som proceskonsulenter, bygherrerådgivere, projektledere og projekterende ift. større byggerier. Sammen, og på kryds og tværs, servicerer vi fagforvaltningerne på strategisk og operationelt plan, i jagten på at skabe de mest optimale rammer for kommunens velfærdsproduktion og det gode liv i Vejle Kommune.
Du kommer til at indgå i en afdeling med ca. 23 medarbejdere med mange forskellige faglige kompetencer. Fælles er, at vi tænker og agerer strategisk ud fra en helhedsorienteret tilgang til byggeriet. Vi tænker synergi, så energiforbrug, arkitektur, bæredygtighed, drift og vedligehold går op i en højere enhed ift. at udnytte ressourcer og være til gavn for flest mulige.

 

Vi tilbyder

  • et afvekslende, fleksibelt og udviklende job i en dynamisk kommune i vækst
  • et inspirerende og travlt miljø med humor
  • selvstændigt ansvar for og stor grad af indflydelse på og styring af egne opgaver
  • engagement og faglige udfordringer
  • tværfagligt miljø og en bred kontaktflade
  • positive, kompetente og hjælpsomme kollegaer i et uformelt og socialt arbejdsklima
  • en arbejdsplads beliggende på Kirketorvet i Vejle – tæt ved offentlig transport
     

Ansættelsesvilkår

Løn og ansættelse efter gældende overenskomst og regler om ny løn.
 

Flere oplysninger

Vil du vide mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte afdelingsleder Hanne Flø Stig på 40 47 39 45 eller på mail hafst@vejle.dk

Du kan læse mere om os på www.vejle.dk
 

Ansøgningsfrist

Vi skal have din ansøgning senest den 7. august 2021
Vi afholder 1. samtaler den 13. august og 2. samtale den 17. august 2021.
Tiltrædelse snarest, men senest den 1. oktober 2021.
 

Profilanalyse

Vi benytter personprofilanalyse og eventuelt cases i forbindelse med 2. samtale, ligesom der indhentes referencer inden eventuel ansættelse.

Send din ansøgning

Vi foretrækker, at du søger stillingen online ved at bruge knappen ”Send ansøgning”. Husk at vedhæfte din ansøgning og CV samt andre relevante bilag.
Når du har sendt ansøgningen, modtager du en e-mail som kvittering.

Vær opmærksom på, at mailen kan være placeret i din mappe Uønsket post.

Vejle Kommune opfordrer alle til at søge stillingen uanset køn, alder, etnisk baggrund, handicap m.v.

Overvejer du at flytte til Vejle? Så kan du få hjælp til bosætning. Se mere på www.vejle.dk/tilflytter.

Skriv i din ansøgning, at du fandt jobbet på ofir.dk


Byggefaglig medarbejder til Kommunale Ejendomme


Byggefaglig medarbejder til Kommunale Ejendomme


Kan du have mange bolde i luften, og har du lyst til en alsidig hverdag, hvor du hver dag gør en afgørende forskel for kommunens yngste borgere i vores omkring 80 vuggestuer og børnehaver– så er det dig, vi mangler!
 

Om jobbet

Vejle Kommune vokser, og det stiller, sammen med ønsket om en høj standard i daginstitutionerne for kommunens yngste borgere, krav til de fysiske rammer. I tæt samspil med Børn- og Ungeforvaltningen arbejder vi i Kommunale Ejendomme på at sikre de bedst mulige fysiske rammer for vuggestuer og børnehaver i hele kommunen. I dialog med brugerne og forvaltningen prioriterer vi midlerne til indvendigt vedligehold og bistår med små og større ombygninger, ligesom vi er på pletten, når en akut udfordring kræver teknisk assistance.
Derfor er en solid faglighed, kombineret med et godt overblik, interesse i dagtilbudsområdet samt lyst til kommunikation på alle niveauer, basiselementer i en travl, men sjov hverdag.
 

Ansvars- og arbejdsopgaver består bl.a. i:

  • gennemgang og tilstandsvurdering af daginstitutioner ift. indvendig vedligehold og udearealer
  • behovsafklaring ift. kapacitet og funktioner
  • afhjælpning af akutte problemer ift. bygninger og anlæg
  • skitsering, budgettering, projektering og udbud af små opgaver og ombygninger
  • tæt samarbejde og koordinering med kollega om økonomi og større opgaver
 

Som person og medarbejder har du følgende kompetencer:

  • god til at kommunikere i øjenhøjde, og strategisk tænkende
  • uddannet bygningskonstruktør, arkitekt eller ingeniør
  • erfaring fra en lignende stilling eller erfaring som projektleder fra byggebranchen
  • byggeteknisk stærkt funderet
  • viden om prisniveauet på markedet/området
  • prioriterer at videndele med kolleger
  • kan identificere udfordringer, analysere mulighederne og drive implementering af løsninger
  • flair for at arbejde inden for en politisk styret organisation
  • teamplayer og kan arbejde selvstændig
  • kan formulere dig præcist, både mundtligt og skriftligt
     

Om os

Området Facility Management & Ressourcer i Teknik & Miljø består af fire afdelinger - Kommunale Ejendomme, Materielgården, Ressourcer & Genbrug og Rådhusservice. Hvert område har egen afdelingsleder, som refererer til områdechefen. Vi er ca. 220 dedikerede medarbejdere og heraf 16 ledere. Vi er et mangfoldigt område, og vores medarbejdere har vidt forskellige faglige baggrunde.
I området ser vi os selv som helt afgørende medspillere for den grønne omstilling, at skabe de bedste rammer, der sikrer den strategiske og fysiske udvikling og drift af Vejle Kommune, der fastholder Vejle som en attraktiv arbejdsplads og medvirker til at understøtte byrådets vision om, at Vejle Kommune er den mest attraktive kommune at bo og leve i.
Det tværgående samarbejde er helt afgørende i denne sammenhæng, og begreberne effektiv drift, optimering, vækst, samskabelse, bæredygtighed, udsyn, god service og gode oplevelser er centrale elementer i vores hverdag.
Vejle Kommune oplever erhvervsmæssig vækst og positiv tilflytning, og Vejle Kommune er således landets 5. største kommune med ca. 117.000 indbyggere.

Inden for vedligehold beskæftiger Kommunale Ejendomme sig, foruden indvendigt vedligehold og vedligehold af udearealer på B&U-området, med vedligehold af klimaskærm og vedligehold af tekniske installationer. Det tekniske team varetager opgaver og overvågning af energiforbruget i bygningerne, mens en større gruppe fungerer som proceskonsulenter, bygherrerådgivere, projektledere og projekterende ift. større byggerier. Sammen, og på kryds og tværs, servicerer vi fagforvaltningerne på strategisk og operationelt plan, i jagten på at skabe de mest optimale rammer for kommunens velfærdsproduktion og det gode liv i Vejle Kommune.
Du kommer til at indgå i en afdeling med ca. 23 medarbejdere med mange forskellige faglige kompetencer. Fælles er, at vi tænker og agerer strategisk ud fra en helhedsorienteret tilgang til byggeriet. Vi tænker synergi, så energiforbrug, arkitektur, bæredygtighed, drift og vedligehold går op i en højere enhed ift. at udnytte ressourcer og være til gavn for flest mulige.

 

Vi tilbyder

  • et afvekslende, fleksibelt og udviklende job i en dynamisk kommune i vækst
  • et inspirerende og travlt miljø med humor
  • selvstændigt ansvar for og stor grad af indflydelse på og styring af egne opgaver
  • engagement og faglige udfordringer
  • tværfagligt miljø og en bred kontaktflade
  • positive, kompetente og hjælpsomme kollegaer i et uformelt og socialt arbejdsklima
  • en arbejdsplads beliggende på Kirketorvet i Vejle – tæt ved offentlig transport
     

Ansættelsesvilkår

Løn og ansættelse efter gældende overenskomst og regler om ny løn.
 

Flere oplysninger

Vil du vide mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte afdelingsleder Hanne Flø Stig på 40 47 39 45 eller på mail hafst@vejle.dk

Du kan læse mere om os på www.vejle.dk
 

Ansøgningsfrist

Vi skal have din ansøgning senest den 7. august 2021
Vi afholder 1. samtaler den 13. august og 2. samtale den 17. august 2021.
Tiltrædelse snarest, men senest den 1. oktober 2021.
 

Profilanalyse

Vi benytter personprofilanalyse og eventuelt cases i forbindelse med 2. samtale, ligesom der indhentes referencer inden eventuel ansættelse.

Send din ansøgning

Vi foretrækker, at du søger stillingen online ved at bruge knappen ”Send ansøgning”. Husk at vedhæfte din ansøgning og CV samt andre relevante bilag.
Når du har sendt ansøgningen, modtager du en e-mail som kvittering.

Vær opmærksom på, at mailen kan være placeret i din mappe Uønsket post.

Vejle Kommune opfordrer alle til at søge stillingen uanset køn, alder, etnisk baggrund, handicap m.v.

Overvejer du at flytte til Vejle? Så kan du få hjælp til bosætning. Se mere på www.vejle.dk/tilflytter.

Skriv i din ansøgning, at du fandt jobbet på ofir.dk


Mere af samme slags?

Modtag jobannoncer der minder om dette job i din indbakke.




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privatlivspolitik. Du kan altid trække dit samtykke tilbage.