Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Annoncen er udløbet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Byggeleder med all-round erfaring fra entreprisevirksomhed

Har du erfaring med sagsstyring fra A-Z i en entreprisevirksomhed lige fra byggestyring til besigtigelse og tilbudsberegning samt licitation og udbud?

Så er det dig, vi søger!

Til vores kunde, en entreprisevirksomhed i Storkøbenhavn, søger vi en tømrer eller murer med stor erfaring med sagsstyring og byggeledelse.

Du kan have været selvstændig tømrer eller murer, eller du kommer fra en mindre entreprisevirksomhed, hvor du har haft flere kasketter på og været vant til at skulle omstille dig fra den ene opgave til den anden.

Du kommer blandt andet til at være tovholder på projekterne, samtidig med at du kommer til at beregne tilbud, udarbejde tidsplaner samt forhandle indkøbsaftaler med leverandører og underentreprenører. Det er vigtigt, at du kan læse og forstå udbudsmateriale, kan læse tegninger, samt kan forstå alle processer i et byggeforløb, så tilbuddets samlede pris hænger sammen.

Fra en central position i virksomheden får du en bred kontaktflade til kollegaer, samarbejdspartnere, bygherre og Leverandører. Du får ansvar for dine egne sager.

Om jobbet

Du bliver et vigtigt omdrejningspunkt i forretningen, hvor din præcision og omhyggelige tilgang til opgaven er helt afgørende. Du refererer direkte til ledelsesgruppen, og du får stor mulighed for at påvirke rammerne for jobbet. Du skal kunne se dig selv i et job med fordybelse, travlhed, selvstændighed og stort ansvar.

Dine arbejdsopgaver kan bl.a. omfatte

  • Byggeledelse
  • Besigtigelse, gennemgang og opmåling samt beregning og kalkulation af tilbud på tømrer- og murerarbejde
  • Indhentning af priser og koordination af tilbud samt udarbejdelse og forhandling af indkøbsaftaler fra leverandører og underentreprenører
  • Udarbejdelse af materialelister
  • Udarbejdelse af mængdeberegning og beregning af timer/løn
  • Udarbejdelse af tidsplaner og evt. akkordgrundlag
  • Koordination i forbindelse med udbud f.eks. granskning af materiale samt bistand ved forhandlinger og tilpasninger af projekterne, efter de er vundet

Faglig profil

  • Du har en baggrund som selvstændig tømrer eller murer, eller du har min. 2-5 års erfaring som byggeleder eller tilbudsberegner kombineret med en praktisk baggrund som tømrer eller murer
  • Du har flair og interesse for IT på brugerniveau. Du skal bl.a. kunne beregne tilbud i kalkulationsprogrammet SIGMA, kunne styre sager i et sagsstyringssystem – virksomheden bruger Minuba samt kunne bruge Office-pakken

Personlig profil

Du er en stærk kommunikator med en positiv indgangsvinkel. Du er klar til at lytte og drøfte løsninger, men også til at ”skære igennem” og tage beslutninger, når det er nødvendigt. Som person er du proaktiv, en dygtig planlægger samt kan holde hovedet koldt og bevare overblikket i pressede situationer.

Derudover:

  • Tager du ansvar for egne arbejdsopgaver og fuldfører igangværende opgaver
  • Er du omhyggelig og præcis af natur
  • Trives du med travlhed og deadlines
  • Tænker du struktureret og systematisk samt arbejder selvstændigt og effektivt
  • Har du sans for detaljen og gerne vil gå det ekstra skridt for at nå helt i mål
  • Er du naturligvis en teamplayer og tager alle typer opgaver med et smil

Du tilbydes

  • Et spændende, udfordrende og ansvarsfuldt job i en Gazellevirksomhed
  • Frie og selvstændige arbejdsforhold
  • Engagerede og dygtige kollegaer
  • Ansættelse i et uhøjtideligt miljø med en flad organisation
  • Løn efter kvalifikationer
  • Fri bil

Ansættelse

Hurtigst muligt

Skriv i din ansøgning, at du fandt jobbet på ofir.dk


Mere af samme slags?

Modtag jobannoncer der minder om dette job i din indbakke.




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privatlivspolitik. Du kan altid trække dit samtykke tilbage.