Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Byggeleder til moderne tømrer- og entreprenørkoncern søges


Der er stor efterspørgsel efter vores ydelser, og vi søger derfor en byggeleder med erfaring inden for egenproduktion af tømrerarbejde til vores Silkeborg afdeling.

Fokus på ordholdenhed, kvalitet og sikkerhed er hovedoverskriften på denne udfordring.

Til dine daglige arbejdsopgaver hører at:

  • Planlægge og fordele de daglige opgaver, herunder styring af materialer

  • Styring af mindre hoved- og fagentrepriser med fokus på privatkunde segmentet

  • Problemløsning hurtigt og konsekvent for dine svende

  • Varetage den løbende kvalitetssikring

  • Vurdere og beslutte byggetekniske løsninger

  • Økonomisk ansvarlig på sagerne

 

Håndværksmæssig baggrund eller bygningskonstruktør? Det er afgørende, at du har solid erfaring med at drive en større byggeplads. Desuden lægges der vægt på, at du har:

  • Et godt overblik og tænker flere træk frem

  • Blik for dine folk og forståelse for at tage dialogen på de rigtige tidspunkter

  • Sans for at etablere et konstruktivt samarbejde med en bygherre herunder privatkunder

  • Evnen til at prioritere rigtigt i en travl hverdag

  • Den fornødne disciplin og struktur i din arbejdsstil

  • Flair for anvendelse af IT-værktøjer.

Brænder du for ledelse af byggeprojekter?

Er du gjort af det særlige stof, som skaber dygtige byggeledere, så mail snarest muligt ansøgning og CV, mærket
Byggeleder til pic2@raunstrup.com. Har du spørgsmål til stillingen er du velkommen til at kontakte Divisionschef Jan Jensen på 2120 0508. (Bemærk at vi svarer til den mailadresse, der sendes fra). 

Raunstrup er en moderne og nytænkende landsdækkende byggekoncern med ca. 300 ansatte og afdelinger i Aarhus, Randers, Silkeborg, Vejle og Odense. Virksomheden blev grundlagt i 1967 af Ove Glerup som Raunstrup Tømrer- og Snedkerforretning i Raunstrup, syd for Løgstør. Siden da har Raunstrup konstant udviklet sig ikke mindst gennem opkøb af andre større håndværkervirksomheder. Raunstrups stærke kompetencer indenfor bygningsservice samt total-, hoved- og fagentrepriser, har dannet grundlag for virksomhedens positive udvikling de seneste år.


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330016062Phoenix-1e78d53c12019-05-03T11:00:15.170Byggeleder til moderne tømrer- og entreprenørkoncern søges

Der er stor efterspørgsel efter vores ydelser, og vi søger derfor en byggeleder med erfaring inden for egenproduktion af tømrerarbejde til vores Silkeborg afdeling.

Fokus på ordholdenhed, kvalitet og sikkerhed er hovedoverskriften på denne udfordring.

Til dine daglige arbejdsopgaver hører at:

  • Planlægge og fordele de daglige opgaver, herunder styring af materialer

  • Styring af mindre hoved- og fagentrepriser med fokus på privatkunde segmentet

  • Problemløsning hurtigt og konsekvent for dine svende

  • Varetage den løbende kvalitetssikring

  • Vurdere og beslutte byggetekniske løsninger

  • Økonomisk ansvarlig på sagerne

 

Håndværksmæssig baggrund eller bygningskonstruktør? Det er afgørende, at du har solid erfaring med at drive en større byggeplads. Desuden lægges der vægt på, at du har:

  • Et godt overblik og tænker flere træk frem

  • Blik for dine folk og forståelse for at tage dialogen på de rigtige tidspunkter

  • Sans for at etablere et konstruktivt samarbejde med en bygherre herunder privatkunder

  • Evnen til at prioritere rigtigt i en travl hverdag

  • Den fornødne disciplin og struktur i din arbejdsstil

  • Flair for anvendelse af IT-værktøjer.

Brænder du for ledelse af byggeprojekter?

Er du gjort af det særlige stof, som skaber dygtige byggeledere, så mail snarest muligt ansøgning og CV, mærket
Byggeleder til pic2@raunstrup.com. Har du spørgsmål til stillingen er du velkommen til at kontakte Divisionschef Jan Jensen på 2120 0508. (Bemærk at vi svarer til den mailadresse, der sendes fra). 

Raunstrup er en moderne og nytænkende landsdækkende byggekoncern med ca. 300 ansatte og afdelinger i Aarhus, Randers, Silkeborg, Vejle og Odense. Virksomheden blev grundlagt i 1967 af Ove Glerup som Raunstrup Tømrer- og Snedkerforretning i Raunstrup, syd for Løgstør. Siden da har Raunstrup konstant udviklet sig ikke mindst gennem opkøb af andre større håndværkervirksomheder. Raunstrups stærke kompetencer indenfor bygningsservice samt total-, hoved- og fagentrepriser, har dannet grundlag for virksomhedens positive udvikling de seneste år.

2019-06-05T11:51:31.960 Der er stor efterspørgsel efter vores ydelser, og vi søger derfor en byggeleder med erfaring inden for egenproduktion af tømrerarbejde til vores Silkeborg afdeling. Fokus på ordholdenhed, kvalitet og sikkerhed er hovedoverskriften på denne udfordring. Til dine daglige arbejdsopgaver hører at: Planlægge og fordele de daglige opgaver, herunder styring af materialer Styring af mindre hoved- og fagentrepriser med fokus på privatkunde segmentet Problemløsning hurtigt og konsekvent for dine svende Varetage den løbende kvalitetssikring Vurdere og beslutte byggetekniske løsninger Økonomisk ansvarlig på sagerne Håndværksmæssig baggrund eller bygningskonstruktør? Det er afgørende, at du har solid erfaring med at drive en større byggeplads. Desuden lægges der vægt på, at du har: Et godt overblik og tænker flere træk frem Blik for dine folk og forståelse for at tage dialogen på de rigtige tidspunkter Sans for at etablere et konstruktivt samarbejde med en bygherre herunder privatkunder Evnen til at prioritere rigtigt i en travl hverdag Den fornødne disciplin og struktur i din arbejdsstil Flair for anvendelse af IT-værktøjer. Brænder du for ledelse af byggeprojekter? Er du gjort af det særlige stof, som skaber dygtige byggeledere, så mail snarest muligt ansøgning og CV, mærket Byggeleder til pic2@raunstrup.com. Har du spørgsmål til stillingen er du velkommen til at kontakte Divisionschef Jan Jensen på 2120 0508. (Bemærk at vi svarer til den mailadresse, der sendes fra). Raunstrup er en moderne og nytænkende landsdækkende byggekoncern med ca. 300 ansatte og afdelinger i Aarhus, Randers, Silkeborg, Vejle og Odense. Virksomheden blev grundlagt i 1967 af Ove Glerup som Raunstrup Tømrer- og Snedkerforretning i Raunstrup, syd for Løgstør. Siden da har Raunstrup konstant udviklet sig ikke mindst gennem opkøb af andre større håndværkervirksomheder. Raunstrups stærke kompetencer indenfor bygningsservice samt total-, hoved- og fagentrepriser, har dannet grundlag for virksomhedens positive udvikling de seneste år.10Phoenix1e78d53c101000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-06-16T00:00:0000010EuropaDanmarkJyllandMidtjyllandSilkeborg3519275Raunstrup Tømrer A/S11Holmbladsvej 88600SilkeborgDKDanmarkORS/1e78d53c_logo.pngORS/Small/1e78d53c_logo.png0
pic2@raunstrup.comDKDanmarkDanmark
8Fuldtid46Permanent753447JobMidtPremium33001594801103-05-20191https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=1e78d53chttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=1e78d53chttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=1e78d53c&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=1e78d53c&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Produktion_haandvaerk_og_transport/Bygge_og_anlaeg/5.jpgByggeleder til moderne tømrer- og entreprenørkoncern søges169711311Dansk3Læse/ tale214203Bygningskonstruktør21Bygge og anlæg361672084pic2@raunstrup.compic2@raunstrup.comDanmarkDanmark330134878Projekterende medarbejder til Kjargaard Byg a/s, IkastRobot Her er jobbet for dig, som elsker at tegne og modellere og er fuldstændig på hjemmebane i Revit Der er masser af spændende opgaver og et højt aktivitetsniveau på tegnestuen hos Kjargaard Byg. Det vil vi gerne dele med en ny kollega, der vil være med til at udvikle afdelingen. Man står aldrig alene. Er der noget, der brænder på, så er vi en god flok, der vil støtte op. Det er et fedt job! Vi søger en person, der har lyst til at projektere landbrug og industri, og som er engageret, kvalitetsbevidst, nøjagtig i sit arbejde og erfaren bruger af Revit. Som vores nye tegner bliver det din opgave at udarbejde tegningsmateriale der overholder vores retningslinjer, og som vores underleverandører og egne håndværkere kan forstå. Mere konkret kommer du til at arbejde koncentreret med detailprojektering af solgte byggesager. Her er det dig, der med dit øje for detaljen og omhyggelige tilgang til tingene: optimerer projektet byggeteknisk sparrer og afklarer løsninger med ingeniør, leverandører og Kjargaard Bygs projektledere styrer projekteringsforløbet og sikrer fremdrift følger op på e-mails og aftaler bidrager til udvikling af vores tegnestandarder i Revit. sikrer at gældende bestemmelser i bygningsreglementet bliver overholdt. Dine opgaver kunne være Projektering af ko- og svinestalde samt industri med individuelle løsninger Udarbejdelse af salgstegninger med indretning Myndighedsbehandling incl. brandteknisk dokumentation Drift- og vedligehold Dine kvalifikationer Du er bygningskonstruktør eller lignende, eventuelt med en håndværksmæssig baggrund. Du har erfaring med tegnestuearbejde og er fortrolig med Revit i både 2D og 3D. Er du vild med branddokumentation, og har du ambitioner om at blive certificeret til brandklasse 2. Derudover forestiller vi os, at du: har erfaring med projektering i Revit At du har et naturligt blik for detaljer og er nøjagtig i dit arbejde. At du har erfaring med tegnestuearbejde, gerne med industri eller landbrug. At du kan håndtere flere sager på n gang uden at miste overblikket. har et grundlæggende kendskab til bygningsreglementet Vi lægger også vægt på: At du er en holdspiller, der tager ansvar for eget arbejde. At du er målrettet, løsningsorienteret og følger tingene til dørs. At du er serviceminded, imødekommende og kan kommunikere på en empatisk måde med alle. Du har både lyst og evne til at lære nyt Vi tilbyder Hos os får du en spændende og udfordrende hverdag i en velfungerende organisation med en stabil og erfaren ledelse. Du kommer til at arbejde i vores projektafdeling der består af 10 medarbejdere bl.a. sælger, projektleder og tegnestue. Vi har gode arbejdsforhold, og du kommer til at samarbejde med erfarne kollegaer i et uformelt miljø. Samtidig får du en attraktiv lønpakke med sundhedsforsikring og frokostordning. Derudover har vi en velfungerende personaleforening med gode arrangementer. Er det noget for dig Send din ansøgning og CV til tue@kjargaardbyg.dk Yderligere oplysninger fås ved henvendelse til Direktør Tue Risom på 2671 7343 eller Tegnestueleder Mai-Britt Bruun på 2252 9891. Stillingen ønskes besat snarest muligt, men vi venter gerne på den rette medarbejder. Vi gennemgår og behandler de indkomne ansøgninger løbende, og i den forbindelse vil ansøgere, der matcher vores forventninger, blive indkaldt til samtale. Om os Kjargaard Byg er en midtjysk totalentreprenørvirksomhed med ca. 60 medarbejdere. Vi omsætter for 130 mio. om året. Vi udfører bygningsarbejder i total- og hovedentreprise indenfor erhvervs- og landbrugsbyggeri i Danmark og Norge. Fleksibilitet og en konkurrencedygtig pris er nøgleordene hos Kjargaard Byg Læs mere på www.kjargaardbyg.dk

Her er jobbet for dig, som elsker at tegne og modellere og er fuldstændig på hjemmebane i Revit

Der er masser af spændende opgaver og et højt aktivitetsniveau på tegnestuen hos Kjargaard Byg. Det vil vi gerne dele med en ny kollega, der vil være med til at udvikle afdelingen. Man står aldrig alene. Er der noget, der brænder på, så er vi en god flok, der vil støtte op. Det er et fedt job!

 

Vi søger en person, der har lyst til at projektere landbrug og industri, og som er engageret, kvalitetsbevidst, nøjagtig i sit arbejde og erfaren bruger af Revit.

 

Som vores nye tegner bliver det din opgave at udarbejde tegningsmateriale der overholder vores retningslinjer, og som vores underleverandører og egne håndværkere kan forstå. Mere konkret kommer du til at arbejde koncentreret med detailprojektering af solgte byggesager. Her er det dig, der med dit øje for detaljen og omhyggelige tilgang til tingene:

  • optimerer projektet byggeteknisk
  • sparrer og afklarer løsninger med ingeniør, leverandører og Kjargaard Bygs projektledere
  • styrer projekteringsforløbet og sikrer fremdrift
  • følger op på e-mails og aftaler
  • bidrager til udvikling af vores tegnestandarder i Revit.
  • sikrer at gældende bestemmelser i bygningsreglementet bliver overholdt.

Dine opgaver kunne være

  • Projektering af ko- og svinestalde samt industri med individuelle løsninger
  • Udarbejdelse af salgstegninger med indretning
  • Myndighedsbehandling incl. brandteknisk dokumentation
  • Drift- og vedligehold

Dine kvalifikationer

Du er bygningskonstruktør eller lignende, eventuelt med en håndværksmæssig baggrund. Du har erfaring med tegnestuearbejde og er fortrolig med Revit i både 2D og 3D.

Er du vild med branddokumentation, og har du ambitioner om at blive certificeret til brandklasse 2.

Derudover forestiller vi os, at du:

  • har erfaring med projektering i Revit
  • At du har et naturligt blik for detaljer og er nøjagtig i dit arbejde.
  • At du har erfaring med tegnestuearbejde, gerne med industri eller landbrug.
  • At du kan håndtere flere sager på én gang uden at miste overblikket.
  • har et grundlæggende kendskab til bygningsreglementet

Vi lægger også vægt på:

  • At du er en holdspiller, der tager ansvar for eget arbejde.
  • At du er målrettet, løsningsorienteret og følger tingene til dørs.
  • At du er serviceminded, imødekommende og kan kommunikere på en empatisk måde med alle.
  • Du har både lyst og evne til at lære nyt

Vi tilbyder

Hos os får du en spændende og udfordrende hverdag i en velfungerende organisation med en stabil og erfaren ledelse. Du kommer til at arbejde i vores projektafdeling der består af 10 medarbejdere bl.a. sælger, projektleder og tegnestue.

Vi har gode arbejdsforhold, og du kommer til at samarbejde med erfarne kollegaer i et uformelt miljø. Samtidig får du en attraktiv lønpakke med sundhedsforsikring og frokostordning. Derudover har vi en velfungerende personaleforening med gode arrangementer.

Er det noget for dig

Send din ansøgning og CV til tue@kjargaardbyg.dk

Yderligere oplysninger fås ved henvendelse til Direktør Tue Risom på 2671 7343 eller Tegnestueleder    Mai-Britt Bruun på 2252 9891.

Stillingen ønskes besat snarest muligt, men vi venter gerne på den rette medarbejder. Vi gennemgår og behandler de indkomne ansøgninger løbende, og i den forbindelse vil ansøgere, der matcher vores forventninger, blive indkaldt til samtale.

Om os

Kjargaard Byg er en midtjysk totalentreprenørvirksomhed med ca. 60 medarbejdere. Vi omsætter for 130 mio. om året. Vi udfører bygningsarbejder i total- og hovedentreprise indenfor erhvervs- og landbrugsbyggeri i Danmark og Norge.

Fleksibilitet og en konkurrencedygtig pris er nøgleordene hos Kjargaard Byg

Læs mere på www.kjargaardbyg.dk

 

KJARGAARD BYG A/SIkast2019-12-04T00:00:002020-01-27T00:00:00
330125996BYGGELEDER SØGESRobot Vi har travlt og søger derfor ny kollega til vores entrepriseafdeling. Du vil få en væsentlig rolle i vores nuværende team og, i samarbejde med projektchefen, få ansvaret for den daglige ledelse af alle faser i udvalgte byggeopgaver, herunder kalkulation, planlægning, samt kontakt til bygherre og samarbejdspartnere. Vi forventer, at du: har en håndværksmæssig baggrund og videregående uddannelse som bygningskonstruktør eller tilsvarende. besidder evner indenfor økonomi og IT. har gode kommunikationsevner i skrift og tale. arbejder selvstændigt og samtidigt vægter godt samarbejde højt. har sans for orden, struktur og kvalitet. kan bevare overblikket og overholde aftaler. er udadvendt og serviceminded. trives i et uformelt og resultatskabende arbejdsmiljø. Vi tilbyder: et spændende og ansvarsfuldt job. uformel omgangstone og godt arbejdsmiljø. dygtige og kompetente kollegaer. ordnede forhold i en travl virksomhed i vækst. pensions- og sundhedsordning. kørsels- og mobiltelefonordning. løn efter kvalifikationer. Tiltrædelse hurtigst muligt. Send en kortfattet, skriftlig ansøgning, CV og andre relevante papirer mærket: Byggeleder til: mail@jensjensen.dk senest d. 10. december 2019. Hvis du har spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte direktør Jan Bodilsen på telefon 96 10 84 00.

Vi har travlt og søger derfor ny kollega til vores entrepriseafdeling. Du vil få en væsentlig rolle i vores nuværende team og, i samarbejde med projektchefen, få ansvaret for den daglige ledelse af alle faser i udvalgte byggeopgaver, herunder kalkulation, planlægning, samt kontakt til bygherre og samarbejdspartnere.

Vi forventer, at du:

  • har en håndværksmæssig baggrund og videregående uddannelse som bygningskonstruktør eller tilsvarende.
  • besidder evner indenfor økonomi og IT.
  • har gode kommunikationsevner i skrift og tale.
  • arbejder selvstændigt og samtidigt vægter godt samarbejde højt.
  • har sans for orden, struktur og kvalitet.
  • kan bevare overblikket og overholde aftaler.
  • er udadvendt og serviceminded.
  • trives i et uformelt og resultatskabende arbejdsmiljø.

 

Vi tilbyder:

  • et spændende og ansvarsfuldt job.
  • uformel omgangstone og godt arbejdsmiljø.
  • dygtige og kompetente kollegaer.
  • ordnede forhold i en travl virksomhed i vækst.
  • pensions- og sundhedsordning.
  • kørsels- og mobiltelefonordning.
  • løn efter kvalifikationer.


Tiltrædelse hurtigst muligt. Send en kortfattet, skriftlig ansøgning, CV og andre relevante papirer mærket: ”Byggeleder” til: mail@jensjensen.dk senest d. 10. december 2019. Hvis du har spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte direktør Jan Bodilsen på telefon 96 10 84 00.  

 

JENS JENSEN MURER- OG ENTREPRENØR A/SHolstebro2019-11-18T00:00:002019-12-10T00:00:00
330120236Bygningskonstruktør - der vil være med til at gøre en forskelRobot Brænder du for bæredygtigt byggeri, energioptimering og vedligeholdsfri materialer? Ønsker du en bred stilling, hvor du får ansvar for byggeprojekter fra salget er gennemført til aflevering af nøgle? Så kan det være dig, vi søger til denne stilling. Om jobbet Holm Huse har speciale i miljø- og energieffektivt modulbyggeri med vedligeholdsfri materialer. Virksomheden har udviklet et unikt produkt til række- og parcelhuse samt en effektiv montageproces, der er med til at sætte standarden i dansk modulbyggeri. Du får en vigtig rolle som konstruktør og projektleder, hvor du skal være med til at gennemføre byggeprojekterne fra start til slut. Virksomheden udvikler løbende konceptet, og du bliver en del af et stærkt team, der hele tiden holder fingeren på pulsen i forhold til nye materialer. Din rolle bliver bred, idet du både skal byggestyre projekterne i forhold til tidsplaner, styre byggepladsen og udarbejde byggetilladelser og tegninger. Dine opgaver er blandt andet: Byggestyring af projekthuse fra opstart til aflevering Byggepladsstyring -indretning Tegninger til produktion og til underleverandører Styring af tidsplaner Mangelhåndtering og kvalitetssikring Prisaftaler med underleverandører samt godkendelser af fakturaer Byggetilladelser og anden myndighedskontakt Du bliver en af to Bygningskonstruktører, som har ansvar for egne projekter, så der vil være mulighed for faglig sparring og support. Din primære arbejdsplads er fra kontoret og produktionen i Holstebro da langt de fleste opgaver kan løses med mail og telefon, men du skal også forvente, at der kan være besøg på byggeplads, messer og lignende. Du får ikke direkte ledelsesansvar men forventes at indtage en ledende rolle overfor underleverandører og interne medarbejdere involveret i projektet. Du skal forvente at arbejde på 2-4 projekter parallelt afhængig af projektstørrelse. Om dig Du har den nødvendige og relevante byggefaglige uddannelse kombineret med nogle års praktisk erfaring, så du rent fagligt kan løse opgaven såvel styringsmæssigt, ledelsesmæssigt og tegningsmæssigt. Du er erfaren i Revit Autocad, og har du særlige Revit kompetencer for eksempel til materialeudtræk eller lignende, er det en fordel. Det vil være en fordel, hvis du har en håndværksmæssig baggrund eller har arbejdet i en produktions elementvirksomhed, men det er ikke et krav. Du har formentlig allerede erfaring med indkøb og forhandling af priser samt har fundet din metode til at holde styr på alle underleverandører herunder i forhold til tidsplaner, kvalitet m.m. Du er opsøgende og tæt på dine opgaver, så du ved, hvor du skal holde fokus, som den dygtige forretningsmand, der ved, hvor han kan tjene sine penge. I det hele taget forventes du, at være åben for forandringer, interesseret i nye materialer og metoder, samt at du skal være selvledet, så du holder dig selv effektiv. Andre ting der kendetegner dig er godt samarbejde, hjælpsom og positiv. Du brænder for udvikling og forbedring og vil gøre det bedste for kunden, også når det betyder, der kommer højt tempo med deadlines, der skal nås. Godt kendskab til Microsoft Office, særligt Excel, er en klar fordel. Du skal være god til at kommunikere klart og tydeligt såvel skriftligt som mundtligt på dansk og engelsk. Du skal have almindeligt kørekort. Holm Huse tilbyder Du tilbydes en spændende og udviklende stilling i en mindre organisation med en flad struktur, en ung og uformel omgangstone, og hvor der i høj grad arbejdes med frihed under ansvar. Der er plads til sjov og godt humør parallelt med at opgaven kræver seriøs fokus. Du lærer at håndtere alle aspekter i opførelsen af fabriksproducerede elementbyggerier. Du kommer tæt på udviklingsprocessen og nye materialer og får derfor chancen for at være med til at skabe rammerne om Danmarks bedst isolerede hus. Ansøgning og kontakt Send din ansøgning og CV hurtigst muligt til PRO CO via knappen Søg stillingen . Samtaler afholdes løbende. Om Holm Huse. Virksomhedens 15-20 ansatte har kontor og fabrik i Holstebro. Den ejerledede virksomhed har siden 1965 opført lavenergi boliger med vedligeholdsfri materialer. Et miljø- og energieffektivt produkt der løbende tilpasses og optimeres med nye materialer. Se mere på www.holmhuse.dkBrænder du for bæredygtigt byggeri, energioptimering og vedligeholdsfri materialer? Ønsker du en bred stilling, hvor du får ansvar for byggeprojekter fra salget er gennemført til aflevering af nøgle? Så kan det være dig, vi søger til denne stilling.

Om jobbet
Holm Huse har speciale i miljø- og energieffektivt modulbyggeri med vedligeholdsfri materialer. Virksomheden har udviklet et unikt produkt til række- og parcelhuse samt en effektiv montageproces, der er med til at sætte standarden i dansk modulbyggeri. Du får en vigtig rolle som konstruktør og projektleder, hvor du skal være med til at gennemføre byggeprojekterne fra start til slut. Virksomheden udvikler løbende konceptet, og du bliver en del af et stærkt team, der hele tiden holder fingeren på pulsen i forhold til nye materialer. Din rolle bliver bred, idet du både skal byggestyre projekterne i forhold til tidsplaner, styre byggepladsen og udarbejde byggetilladelser og tegninger.

Dine opgaver er blandt andet:

  • Byggestyring af projekthuse fra opstart til aflevering
  • Byggepladsstyring/-indretning
  • Tegninger til produktion og til underleverandører
  • Styring af tidsplaner
  • Mangelhåndtering og kvalitetssikring
  • Prisaftaler med underleverandører samt godkendelser af fakturaer
  • Byggetilladelser og anden myndighedskontakt

Du bliver en af to Bygningskonstruktører, som har ansvar for egne projekter, så der vil være mulighed for faglig sparring og support. Din primære arbejdsplads er fra kontoret og produktionen i Holstebro da langt de fleste opgaver kan løses med mail og telefon, men du skal også forvente, at der kan være besøg på byggeplads, messer og lignende. Du får ikke direkte ledelsesansvar men forventes at indtage en ledende rolle overfor underleverandører og interne medarbejdere involveret i projektet. Du skal forvente at arbejde på 2-4 projekter parallelt afhængig af projektstørrelse.

Om dig
Du har den nødvendige og relevante byggefaglige uddannelse kombineret med nogle års praktisk erfaring, så du rent fagligt kan løse opgaven såvel styringsmæssigt, ledelsesmæssigt og tegningsmæssigt. Du er erfaren i Revit/Autocad, og har du særlige Revit kompetencer for eksempel til materialeudtræk eller lignende, er det en fordel. Det vil være en fordel, hvis du har en håndværksmæssig baggrund eller har arbejdet i en produktions/elementvirksomhed, men det er ikke et krav.

Du har formentlig allerede erfaring med indkøb og forhandling af priser samt har fundet din metode til at holde styr på alle underleverandører herunder i forhold til tidsplaner, kvalitet m.m. Du er opsøgende og tæt på dine opgaver, så du ved, hvor du skal holde fokus, som den dygtige forretningsmand, der ved, hvor han kan tjene sine penge. I det hele taget forventes du, at være åben for forandringer, interesseret i nye materialer og metoder, samt at du skal være selvledet, så du holder dig selv effektiv. Andre ting der kendetegner dig er godt samarbejde, hjælpsom og positiv. Du brænder for udvikling og forbedring og vil gøre det bedste for kunden, også når det betyder, der kommer højt tempo med deadlines, der skal nås.

Godt kendskab til Microsoft Office, særligt Excel, er en klar fordel. Du skal være god til at kommunikere klart og tydeligt såvel skriftligt som mundtligt på dansk og engelsk. Du skal have almindeligt kørekort.

Holm Huse tilbyder
Du tilbydes en spændende og udviklende stilling i en mindre organisation med en flad struktur, en ung og uformel omgangstone, og hvor der i høj grad arbejdes med frihed under ansvar. Der er plads til sjov og godt humør parallelt med at opgaven kræver seriøs fokus. Du lærer at håndtere alle aspekter i opførelsen af fabriksproducerede elementbyggerier. Du kommer tæt på udviklingsprocessen og nye materialer og får derfor chancen for at være med til at skabe rammerne om Danmarks bedst isolerede hus.

Ansøgning og kontakt
Send din ansøgning og CV hurtigst muligt til PRO&CO via knappen ”Søg stillingen”. Samtaler afholdes løbende.

Om Holm Huse. Virksomhedens 15-20 ansatte har kontor og fabrik i Holstebro. Den ejerledede virksomhed har siden 1965 opført lavenergi boliger med vedligeholdsfri materialer. Et miljø- og energieffektivt produkt der løbende tilpasses og optimeres med nye materialer. Se mere på www.holmhuse.dk

PRO&CO A/SHolstebro2019-11-07T00:00:002020-01-02T00:00:00
330117771CTS teknikerRobot Frisk og topmotiveret CTS tekniker søges til spændende opgaver i Jylland. Kan du nikke genkendende til følgende? Du har gåpåmod og er topmotiveret Du kan lide at arbejde med mennesker Du arbejder selvstændig og trives med frihed under ansvar Du er struktureret, har ordenssans og er fleksibel Du ønsker en spændende og alsidig arbejdsdag, med gode kollegaer og stor teamspirit Så er du måske lige netop den CTS tekniker, vi søger til vores afdeling i Århus, hvor du vil stå for at servicere, renovere og ombygge kunders CTS anlæg i Jylland. Hvem er vi? Jysk CTS A S er en af de førende virksomheder indenfor intelligent bygningsautomatik med voksende aktiviteter indenfor ny installation, renovering og servicering af CTS og IBI systemer. Vi er et certificeret Honeywell og Tridium systemhus og besidder nogle af branchens bedste kompetencer, hvilket gør, at vi leverer nogle af de mest effektive løsninger. Jysk CTS blev grundlagt i 2003 og har siden været under rivende udvikling, hvor vi i dag har fire afdelinger og over 50 medarbejdere. Det der kendetegner virksomheden er, at vi alle har en passioneret tilgang til at udfordre og udvikle CTS-løsninger, for at levere den bedste løsning og kvalitet til vores kunder. Hvad skal du lave? Renovere og ombygge CTS anlæg, små som store opgaver Servicere og vedligeholde CTS anlæg for vores kunder Supportere vores kunder med kompetent rådgivning og løsninger Se nye muligheder for at afsætte vores produkter hos eksisterende kunder Vi ser gerne, at du: Har en dyb teknisk forståelse og indsigt Har erfaring indenfor og stor forståelse for CTS IBI, VVS og ventilation Kan lide kundekontakt og er serviceminded Har en generel god programforståelse Er en rutineret PC-bruger Har kørekort Til gengæld tilbyder vi: Et selvstændigt job, men med fokus på sammenhold og godt arbejdsklima Et stærkt team, hvor vi altid står klar til at hjælpe hinanden med at løse opgaver og problemer undervejs, så du aldrig står alene Et arbejde med klare retningslinjer, men stadig en uformel og positiv omgangstone med flere sociale arrangementer Et job med frihed under ansvar, hvor der er mulighed for at planlægge din arbejdsdag, som det passer dig, så længe opgaverne løses indenfor tidsrammen Mulighed for at udvikle dine kompetencer både fagligt, personligt og uddannelsesmæssigt En løn der matcher dine kvalifikationer, samt pensions- og sundhedsordning Vil du være med på vores hold? Så tøv ikke med at sende din ansøgning til job@jysk-cts.dk og skriv 8210-TEK i emnefeltet. Vi afholder samtaler løbende til den rette kandidat er fundet, så vent endelig ikke med at søge jobbet. Hvis du har spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at ringe til serviceleder Kim Devantier på tlf. 41 78 79 90. Er du interesseret i at vide mere om Jysk CTS, kan du besøge vores hjemmeside www.jysk-cts.dk. Vi glæder os til at høre fra dig!

Frisk og topmotiveret CTS tekniker søges til spændende opgaver i Jylland.

Kan du nikke genkendende til følgende?

  • • Du har gåpåmod og er topmotiveret
  • • Du kan lide at arbejde med mennesker
  • • Du arbejder selvstændig og trives med frihed under ansvar
  • • Du er struktureret, har ordenssans og er fleksibel
  • • Du ønsker en spændende og alsidig arbejdsdag, med gode kollegaer og stor teamspirit

Så er du måske lige netop den CTS tekniker, vi søger til vores afdeling i Århus, hvor du vil stå for at servicere, renovere og ombygge kunders CTS anlæg i Jylland.

Hvem er vi?

Jysk CTS A/S er en af de førende virksomheder indenfor intelligent bygningsautomatik med voksende aktiviteter indenfor ny installation, renovering og servicering af CTS og IBI systemer.

Vi er et certificeret Honeywell og Tridium systemhus og besidder nogle af branchens bedste kompetencer, hvilket gør, at vi leverer nogle af de mest effektive løsninger. Jysk CTS blev grundlagt i 2003 og har siden været under rivende udvikling, hvor vi i dag har fire afdelinger og over 50 medarbejdere. Det der kendetegner virksomheden er, at vi alle har en passioneret tilgang til at udfordre og udvikle CTS-løsninger, for at levere den bedste løsning og kvalitet til vores kunder.

Hvad skal du lave?

• Renovere og ombygge CTS anlæg, små som store opgaver

• Servicere og vedligeholde CTS anlæg for vores kunder

• Supportere vores kunder med kompetent rådgivning og løsninger

• Se nye muligheder for at afsætte vores produkter hos eksisterende kunder

Vi ser gerne, at du:

• Har en dyb teknisk forståelse og indsigt

• Har erfaring indenfor og stor forståelse for CTS/IBI, VVS og ventilation

• Kan lide kundekontakt og er serviceminded

• Har en generel god programforståelse

• Er en rutineret PC-bruger

• Har kørekort

Til gengæld tilbyder vi:

• Et selvstændigt job, men med fokus på sammenhold og godt arbejdsklima

• Et stærkt team, hvor vi altid står klar til at hjælpe hinanden med at løse opgaver og problemer undervejs, så du aldrig står alene

• Et arbejde med klare retningslinjer, men stadig en uformel og positiv omgangstone med flere sociale arrangementer

• Et job med frihed under ansvar, hvor der er mulighed for at planlægge din arbejdsdag, som det passer dig, så længe opgaverne løses indenfor tidsrammen

• Mulighed for at udvikle dine kompetencer både fagligt, personligt og uddannelsesmæssigt

• En løn der matcher dine kvalifikationer, samt pensions- og sundhedsordning

Vil du være med på vores hold?

Så tøv ikke med at sende din ansøgning til job@jysk-cts.dk og skriv "8210-TEK" i emnefeltet. Vi afholder samtaler løbende til den rette kandidat er fundet, så vent endelig ikke med at søge jobbet.

Hvis du har spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at ringe til serviceleder Kim Devantier på tlf. 41 78 79 90.

Er du interesseret i at vide mere om Jysk CTS, kan du besøge vores hjemmeside www.jysk-cts.dk. Vi glæder os til at høre fra dig!

 

 

Jysk CTS A/SAarhus V2019-11-05T00:00:002019-12-16T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Projekterende medarbejder til Kjargaard Byg a/s, Ikast

KJARGAARD BYG A/S

Ikast
Her er jobbet for dig, som elsker at tegne og modellere og er fuldstændig på hjemmebane i Revit Der er masser af spændende opgaver og et højt aktivitetsniveau på tegnestuen hos Kjargaard Byg. Det vil vi gerne dele med en ny kollega, der vil være med...
Indrykket:4. december 2019
Udløbsdato:27. januar 2020

BYGGELEDER SØGES

JENS JENSEN MURER- OG ENTREPRENØR A/S

Holstebro
Vi har travlt og søger derfor ny kollega til vores entrepriseafdeling. Du vil få en væsentlig rolle i vores nuværende team og, i samarbejde med projektchefen, få ansvaret for den daglige ledelse af alle faser i udvalgte byggeopgaver, herunder kalkul...
Indrykket:18. november 2019
Udløbsdato:10. december 2019

Bygningskonstruktør - der vil være med til at gøre en forskel

PRO&CO A/S

Holstebro
Brænder du for bæredygtigt byggeri, energioptimering og vedligeholdsfri materialer? Ønsker du en bred stilling, hvor du får ansvar for byggeprojekter fra salget er gennemført til aflevering af nøgle? Så kan det være dig, vi søger til denne stilling....
Indrykket:7. november 2019
Udløbsdato:2. januar 2020

CTS tekniker

Jysk CTS A/S

Aarhus V
Frisk og topmotiveret CTS tekniker søges til spændende opgaver i Jylland. Kan du nikke genkendende til følgende? Du har gåpåmod og er topmotiveret Du kan lide at arbejde med mennesker Du arbejder selvstændig og trives med frihed under ansvar Du er s...
Indrykket:5. november 2019
Udløbsdato:16. december 2019