Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Annoncen er udløbet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Byggeledere til gennemførelse af vores vejopretningsprojekter til enheden Vejdata og Genopretning, Mobilitet, Klimatilpasning og Byvedligehold, Københavns Kommune

Vi søger byggeledere, der vil være med til at anlægge verdens bedste cykelby med fokus på trafiksikkerhed, fremkommelighed og genanvendelse.

Der er tryk på udviklingen i København. Her er Teknik- og Miljøforvaltningen en central aktør, og vi står for de fysiske forandringer i byen. Det er vores ambition at skabe verdens bedste storbymiljø og et unikt byliv i København. 

For at nå vores mål og sætte gang i samfundets hjul har vi brug for erfarne byggeledere, som kan sikre en effektiv udførelse af vores vejgenopretningsprojekter. Som byggeleder i enheden Vejdata og Genopretning er du med til at styre gennemførelsen af anlægsprojekter inden for genopretning af veje. Du kommer bl.a. til at have ansvaret for kontrakt-, økonomi-, og tidsstyring i udførelsesfasen, herunder at afholde byggemøder, udføre tilsyn, koordinere fagtilsyn med rådgivere og sikre god kommunikation med borgere og andre interessenter.

Om dig
Du er fx ingeniør eller konstruktør og har erfaring med anlægsarbejder på offentlige arealer, gerne fra entreprenørbranchen, en projekterende rådgivningsvirksomhed eller anden offentlig/privat bygherre.

Du er en engageret og dynamisk person, der er god til at skabe overblik og har stærke evner med hensyn til at prioritere og strukturere opgaver. Du har personlig gennemslagskraft, er optaget af at nå i mål, samtidig med at du har fokus på økonomi, tid, kvalitet og proces.

Du er imødekommende og konstruktiv, og du kommunikerer direkte, åbent og inddragende. Du taler og skriver et professionelt dansk, ligesom du behersker de mest anvendte IT-programmer og har let ved at tilegne dig ny viden. Du trives både med at arbejde på kontor og på byggeplads i et vekslende omfang.

Vi forventer, at du kan:

  • Arbejde med AB92 og AB18 
  • Formulere dig klart og tydeligt i skrift og tale (både i direkte kontakt med borgerne og over telefon)
  • Arbejde selvstændigt og styre egen opgaveløsning, men du også er god til at arbejde i teams og inddrage andre nødvendige fagligheder både internt og eksternt
  • Navigere i en organisation med mange interne og eksterne interessenter
  • Fremvise, at du har gennemført ’Vejen som arbejdsplads’

Om os
Enheden er placeret i Afdeling for Mobilitet, Klimatilpasning og Byvedligehold. Enhedens ca. 30 medarbejdere har forskellige baggrunde inden for planlægning, anlæg, projektstyring, byggeledelse, trafikingeniør, landskabsarkitektur mv., og alle har et stort fokus på samarbejde på tværs af fagligheder, mens vi løser opgaverne i alle projektets faser.

Vi arbejder i en tværfaglig teamstruktur, hvor alle både har egne ansvarsområder og indgår i løsningen af kollegaers projekter. På den måde sikrer vi den nødvendige vidensdeling. Hvert team er bredt sammensat, hvilket skaber et stærkt fagligt og professionelt miljø, hvor vi supplerer hinanden og har højt til loftet. Vi er engagerede i vores arbejde og stolte af at bidrage til den positive udvikling af København.

Ansat i Københavns Kommune
Vi lægger vægt på en uformel arbejdstone og et godt humør i et fagligt inspirerende miljø med plads til at forsøge nye løsninger. Som ansat i Københavns Kommune har du arbejdsforhold, der gør det muligt at balancere arbejdsliv og privatliv, idet du gennemsnitligt har en 37-timers arbejdsuge inkl. frokostpause. Arbejdspladsen er beliggende på Islands Brygge.
Løn- og ansættelsesvilkår i henhold til gældende overenskomst afhængigt af dine kvalifikationer og efter forhandling med Københavns Kommune.

Yderligere oplysninger
Hvis du har spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte teamkoordinator Henrik Preisler Mathiesen på 5137 0440 eller byggeleder Mevlüt Altuntas på 2147 0518.
Du kan læse mere om Københavns Kommune og Teknik- og Miljøforvaltningen her www.kk.dk og www.tmf.kk.dk

Søg via nedenstående link senest søndag den 18. oktober 2020 
Vi forventer at gennemføre ansættelsessamtaler med udvalgte kandidater i uge 45 og 46 med ansættelsesstart snarest muligt derefter.

Om Teknik- og Miljøforvaltningen
Forvaltningen varetager myndighedsopgaver og servicerer borgere og erhvervsliv, blandt andet inden for miljøområdet, lokalplanlægning, byfornyelse, byggesagsbehandling og trafikområdet. Desuden er det Teknik- og Miljøforvaltningen, der står for renholdelsen, vedligeholdelse og udvikling af byens veje og parker, foretager parkeringskontrol og driver de københavnske kirkegårde. Vi beskæftiger ca. 2.050 medarbejdere og administrerer et bruttobudget på knap 3 mia. kr.


Mere af samme slags?

Modtag jobannoncer der minder om dette job i din indbakke.




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privatlivspolitik. Du kan altid trække dit samtykke tilbage.

Mere af samme slags?

Modtag jobannoncer der minder om dette job i din indbakke.




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privatlivspolitik. Du kan altid trække dit samtykke tilbage.