Byggemedarbejder til byggeplads i Tjele

Har du erfaring indenfor entreprenør branchen?

Adecco Construction har travlt og søger dygtige folk til byggeplads i Tjele.

 

Arbejdsopgaver:

Opgaven er at gå til hånde med forfaldende arbejde på byggepladsen,

  • praktisk hjælp i forbindelse med anlægsopgaver
  • evt. mulighed for maskinkørsel
  • Oprydning mm.

Faglige kompetencer:

  • Du har praktisk erfaring fra en byggeplads
  • Du er selvkørende og tager ansvar for dine opgaver
  • Du er stabil og møder til tiden
  • Du har kørekort
  • Arbejdet foregår udendørs og kan være fysisk krævende

Vi tilbyder:

  • God løn- og ansættelsesforhold efter gældende overenskomst
  • Mulighed for mange timer

 

Længerevarende projektansættelse m. mulighed for efterfølgende fastansættelse

 

Er du interesseret, så kontakt mig venligst på mail: lone.danielsen@adecco.dk.

Vedhæft dit CV samt svende- og kursusbeviser samt en opdateret straffeattest.

 

Vi glæder os til at høre fra dig.


Du har ikke vedlagt dokumenter til din ansøgning. Klik på 'OK' knappen nedenfor for at sende din ansøgning alligevel, eller klik på knappen "Annuller" og vedhæft dokumenter, før du sender din ansøgning igen.

Ikke det rigtige job?

Opret en jobagent og få dit nye job direkte i indbakken



Opret jobagent her

Andre job der matcher din søgning

Indrykket:26. januar 2018
Udløbsdato:2. marts 2018

Byggesagsbehandler

Glostrup Kommune

Center for Miljø og Teknik Kunne du tænke dig at blive byggesagsbehandler? I Glostrup Kommune går det godt, og der bliver bygget meget. Vi søger derfor en byggesagsbehandler til vores Team Byg, som kan hjælpe os med vores spændende opgaveportefølje....
Indrykket:9. februar 2018
Udløbsdato:2. marts 2018

Driftskonsulent til Center for Trafik og Ejendomme

Hvidovre Kommune

Brøndby
Vi søger en engageret driftskonsulent med solid byggeteknisk viden, der vil være med til at udvikle, vedligeholde og drive Hvidovre Kommunes ejendomme. Baggrund Drift- og energiteamet, som driftskonsulenten bliver en del af, varetager primært opgave...