Byggeri København søger stærke projektledere til en af Danmarks største bygherreorganisationer

Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Annoncen er udløbet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Er du en dygtig projektleder? Vil du være med til at forme fremtidens København?

Så tilbyder vi dig til gengæld et spændende job med udfordringer og gode kollegaer.

København udvikler sig og har etableret sig som et internationalt forbillede for grønne løsninger og moderne storbyliv. Udviklingen betyder, at der er stor efterspørgsel efter nye skoler, daginstitutioner, idrætsanlæg, kulturtilbud og botilbud for socialt udsatte borgere. Denne opgave løses af Byggeri København, som er Københavns Kommunes interne bygherreorganisation. Vi mangler dygtige projektledere med mod på at forme fremtidens København.

Om Byggeri København
I Byggeri København er vi sammen om kerneopgaven: at levere gode byggerier til den rette tid, økonomi og kvalitet. Som hele kommunens bygherreorganisation har vi en bred kontaktflade både internt i kommunen til fagforvaltningerne og Økonomiforvaltningen og eksternt til rådgivere og entreprenører, herunder aktørerne i vores to strategiske partnerskaber.

Vi har et erklæret mål om at levere mere byggeri for pengene, der står færdigt til tiden, er langtidsholdbart og fungerer i hverdagen for brugerne og borgerne. Vi er ca. 100 medarbejdere, som er ansvarlige for omtrent 150 igangværende byggeprojekter, der både omfatter renovering og nybyggeri, særligt for Børne- og Ungdomsforvaltningen, Socialforvaltningen og Kultur- og Fritidsforvaltningen.

Byggeri København har som ansvar at bygge videre på Københavns tradition for gedigent offentligt byggeri af høj arkitektonisk kvalitet med grønne ambitioner og udvikling af bæredygtigt byggeri. Vores samlede projektportefølje er på ca. 7 mia. kr., og vi har hidtil haft en årlig omsætning på ca. 1,9 mia. kr.

Dine opgaver
Hos os får du reel indflydelse på dine byggeprojekter i en travl hverdag med varierende opgaver, politisk bevågenhed og masser af arbejdsglæde. Typisk arbejder du med projekter for en af kommunens bestillerforvaltninger som botilbud for Socialforvaltningen, skoler og institutioner for Børne- og Ungdomsforvaltningen og forskellige idræts- og kulturtilbud for Kultur- og Fritidsforvaltningen.

Som Københavns Kommunes interne bygherrerådgiver kommer du til at sidde for bordenden i projektets forskellige faser og styre processen fra idéoplæg frem mod færdigt projekt sammen med rådgivere og entreprenører og alle øvrige involverede parter i dine byggeprojekter. Du får et tæt samarbejde med både bestillerforvaltningerne, brugerne, stadsarkitekten, byggesagsbehandlingen, byudviklingen, driften og den øvrige forvaltning på Rådhuset.

Hos os kommer du til at arbejde tæt sammen med en lang række fagligheder og har dermed mulighed for at dygtiggøre dig inden for byggeriets mange facetter. Samtidigt kan du i det daglige regne med sparring fra dine dygtige kolleger i Byggekontoret. Vi har fokus på god og effektiv byggestyring, og det er derfor vigtigt, at du kan lide at tage ansvar, kan tænke i helheder og har et godt overblik.

Vi tilbyder dig

  • en fantastisk mulighed for at arbejde som Københavns Kommunes bygherre
  • en spændende arbejdsplads med varierende opgaver og roller
  • et unikt samarbejde med kolleger i organisationen på meget højt fagligt niveau
  • et tæt samarbejde om projektets faser med Byggeri Københavns jurister, økonomer, bæredygtighedskonsulenter og mange andre dygtige specialister
  • en dynamisk afdeling med plads til udvikling og baseret på samarbejde og tillid
  • et selvstændigt job med stor indflydelse og ansvar, der giver personligt ejerskab til opgaverne
  •  et åbent arbejdsmiljø mellem kollegaer og ledelse
  • en socialt og fagligt aktiv enhed med fokus på vidensdeling
  • et byggekontor med en god trivsel og et rigtig godt sammenhold

Vi forventer, at du

  • har en uddannelse inden for byggeriet som arkitekt, ingeniør, konstruktør eller tilsvarende erfaring med projektledelse som bygherre, og du må godt være i begyndelsen af din karriere
  • har erfaring med byggeprojektledelse og bygherrerådgivning
  • er dygtig til at sætte rammerne for et byggeprojekt og kan styre et projektforløb
  • kan holde lige dele fokus på tid, økonomi og kvalitet
  • kan sætte dig for bordenden
  • kan samarbejde struktureret i krydsfeltet mellem bestiller, brugere, leverandører og myndigheder
  • har gode formidlingsevner såvel skriftligt som mundtligt
  • har lyst til og mod på at arbejde i en politisk styret organisation
  • har en personlighed, der bidrager aktivt til både kontoret og enheden

Løn- og ansættelsesvilkår
Der er tale om fastansættelse på 37 timer om ugen. Løn- og ansættelsesforhold er i henhold til gældende overenskomst med flekstid og efter aftale med den forhandlingsberettigede organisation.

Ansættelse forventes at ske pr. 1. maj 2023 eller efter aftale.

Vil du vide mere?
Læs mere om ByK på http://byk.kk.dk

Har du spørgsmål, kan du kontakte kontorchef Tina Brandt på 2938 7091.

Søg via linket senest søndag den 26. februar 2023
Der bliver forventeligt afholdt samtaler i uge 10 og 11.

Økonomiforvaltningen 
Økonomiforvaltningen er en af Københavns Kommunes syv forvaltninger. Vi arbejder for overborgmesteren, Borgerrepræsentationen og Økonomiudvalget og understøtter derved kommunale beslutningsorganer på højeste niveau. Sideløbende varetager vi de overordnede, koordinerende opgaver vedrørende kommunens økonomi, personale, ligestilling, fysisk planlægning, administration, beredskab, kommunikation og den generelle udvikling af byen. Vores mål er at fastholde og udvikle København som en af verdens bedste byer at bo i – og skabe øget vækst gennem viden, innovation og beskæftigelse.

Skriv i din ansøgning, at du fandt jobbet på ofir.dk


Byggeri København søger stærke projektledere til en af Danmarks største bygherreorganisationer

Er du en dygtig projektleder? Vil du være med til at forme fremtidens København?

Så tilbyder vi dig til gengæld et spændende job med udfordringer og gode kollegaer.

København udvikler sig og har etableret sig som et internationalt forbillede for grønne løsninger og moderne storbyliv. Udviklingen betyder, at der er stor efterspørgsel efter nye skoler, daginstitutioner, idrætsanlæg, kulturtilbud og botilbud for socialt udsatte borgere. Denne opgave løses af Byggeri København, som er Københavns Kommunes interne bygherreorganisation. Vi mangler dygtige projektledere med mod på at forme fremtidens København.

Om Byggeri København
I Byggeri København er vi sammen om kerneopgaven: at levere gode byggerier til den rette tid, økonomi og kvalitet. Som hele kommunens bygherreorganisation har vi en bred kontaktflade både internt i kommunen til fagforvaltningerne og Økonomiforvaltningen og eksternt til rådgivere og entreprenører, herunder aktørerne i vores to strategiske partnerskaber.

Vi har et erklæret mål om at levere mere byggeri for pengene, der står færdigt til tiden, er langtidsholdbart og fungerer i hverdagen for brugerne og borgerne. Vi er ca. 100 medarbejdere, som er ansvarlige for omtrent 150 igangværende byggeprojekter, der både omfatter renovering og nybyggeri, særligt for Børne- og Ungdomsforvaltningen, Socialforvaltningen og Kultur- og Fritidsforvaltningen.

Byggeri København har som ansvar at bygge videre på Københavns tradition for gedigent offentligt byggeri af høj arkitektonisk kvalitet med grønne ambitioner og udvikling af bæredygtigt byggeri. Vores samlede projektportefølje er på ca. 7 mia. kr., og vi har hidtil haft en årlig omsætning på ca. 1,9 mia. kr.

Dine opgaver
Hos os får du reel indflydelse på dine byggeprojekter i en travl hverdag med varierende opgaver, politisk bevågenhed og masser af arbejdsglæde. Typisk arbejder du med projekter for en af kommunens bestillerforvaltninger som botilbud for Socialforvaltningen, skoler og institutioner for Børne- og Ungdomsforvaltningen og forskellige idræts- og kulturtilbud for Kultur- og Fritidsforvaltningen.

Som Københavns Kommunes interne bygherrerådgiver kommer du til at sidde for bordenden i projektets forskellige faser og styre processen fra idéoplæg frem mod færdigt projekt sammen med rådgivere og entreprenører og alle øvrige involverede parter i dine byggeprojekter. Du får et tæt samarbejde med både bestillerforvaltningerne, brugerne, stadsarkitekten, byggesagsbehandlingen, byudviklingen, driften og den øvrige forvaltning på Rådhuset.

Hos os kommer du til at arbejde tæt sammen med en lang række fagligheder og har dermed mulighed for at dygtiggøre dig inden for byggeriets mange facetter. Samtidigt kan du i det daglige regne med sparring fra dine dygtige kolleger i Byggekontoret. Vi har fokus på god og effektiv byggestyring, og det er derfor vigtigt, at du kan lide at tage ansvar, kan tænke i helheder og har et godt overblik.

Vi tilbyder dig

  • en fantastisk mulighed for at arbejde som Københavns Kommunes bygherre
  • en spændende arbejdsplads med varierende opgaver og roller
  • et unikt samarbejde med kolleger i organisationen på meget højt fagligt niveau
  • et tæt samarbejde om projektets faser med Byggeri Københavns jurister, økonomer, bæredygtighedskonsulenter og mange andre dygtige specialister
  • en dynamisk afdeling med plads til udvikling og baseret på samarbejde og tillid
  • et selvstændigt job med stor indflydelse og ansvar, der giver personligt ejerskab til opgaverne
  •  et åbent arbejdsmiljø mellem kollegaer og ledelse
  • en socialt og fagligt aktiv enhed med fokus på vidensdeling
  • et byggekontor med en god trivsel og et rigtig godt sammenhold

Vi forventer, at du

  • har en uddannelse inden for byggeriet som arkitekt, ingeniør, konstruktør eller tilsvarende erfaring med projektledelse som bygherre, og du må godt være i begyndelsen af din karriere
  • har erfaring med byggeprojektledelse og bygherrerådgivning
  • er dygtig til at sætte rammerne for et byggeprojekt og kan styre et projektforløb
  • kan holde lige dele fokus på tid, økonomi og kvalitet
  • kan sætte dig for bordenden
  • kan samarbejde struktureret i krydsfeltet mellem bestiller, brugere, leverandører og myndigheder
  • har gode formidlingsevner såvel skriftligt som mundtligt
  • har lyst til og mod på at arbejde i en politisk styret organisation
  • har en personlighed, der bidrager aktivt til både kontoret og enheden

Løn- og ansættelsesvilkår
Der er tale om fastansættelse på 37 timer om ugen. Løn- og ansættelsesforhold er i henhold til gældende overenskomst med flekstid og efter aftale med den forhandlingsberettigede organisation.

Ansættelse forventes at ske pr. 1. maj 2023 eller efter aftale.

Vil du vide mere?
Læs mere om ByK på http://byk.kk.dk

Har du spørgsmål, kan du kontakte kontorchef Tina Brandt på 2938 7091.

Søg via linket senest søndag den 26. februar 2023
Der bliver forventeligt afholdt samtaler i uge 10 og 11.

Økonomiforvaltningen 
Økonomiforvaltningen er en af Københavns Kommunes syv forvaltninger. Vi arbejder for overborgmesteren, Borgerrepræsentationen og Økonomiudvalget og understøtter derved kommunale beslutningsorganer på højeste niveau. Sideløbende varetager vi de overordnede, koordinerende opgaver vedrørende kommunens økonomi, personale, ligestilling, fysisk planlægning, administration, beredskab, kommunikation og den generelle udvikling af byen. Vores mål er at fastholde og udvikle København som en af verdens bedste byer at bo i – og skabe øget vækst gennem viden, innovation og beskæftigelse.

Skriv i din ansøgning, at du fandt jobbet på ofir.dk


+

Mere af samme slags?

Modtag jobannoncer der minder om dette job i din indbakke.




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privatlivspolitik. Du kan altid trække dit samtykke tilbage.