Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Annoncen er udløbet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Byggesagsbehandler til Greve Kommune

Til en nyoprettet stilling søger vi en byggesagsbehandler til Greve Kommune. Der er stor efterspørgsel på at komme til at bygge i Greve Kommune. Over de næste 4 år udbygges Greve Kommune fx med 300 boliger om året og større udbygninger er undervejs i en række erhvervsområder. Sideløbende med den store byggeaktivitet, vil der som følge af Covid 19, være fokus på sikkerhed og sundhed i ejendomme, som udlejes til vandrende arbejdstagere.

Om jobbets indhold

Du indgå i byggesagsgruppens daglige arbejde, hvor du vil få mulighed for at behandle byggesager indenfor boliger af alle typer, planlovsdispensationer, lovliggørelsessager, sager indenfor skimmelsvamp og landzonesager. Samtidigt skal du medvirke til at øge kommunens tilsyn med boligforholdene for vandrende arbejdstagere, hvor kommunen fører tilsyn i medfør af byggelovens regler herom samt evt. nye regler på området.

Du vil komme til at arbejde i et byggesagsteam med fagligt erfarne medarbejdere indenfor byggesagsområdet. Vi er et velfungerende team med mulighed for sparring på opgaver og mulighed for at præge udviklingen. Vi arbejder hele tiden på at finpudse vores arbejdsgange og herunder udvikle forhåndsdialogen med ansøgerne. Samtidigt arbejder vi med at kunne se ansøgernes behov, have en klar kommunikation og en høj troværdighed.

Om dig

Vi forventer, at du:

  • Har en uddannelse som bygningskonstruktør, ingeniør eller lignende.
  • Gerne erfaring fra lignende stilling som byggesagsbehandler
  • Er servicemindet og især har forståelse for at balancere myndighedsrollen.
  • Er god til at arbejde selvstændigt og god til at koordinere og samarbejde.
  • Er fagligt velfunderet i områdets lovgivning.
  • Kommunikerer klart i skrift og tale med alle.
  • Kan kommunikere på engelsk og gerne andre fremmedsprog
  • Har kørekort til alm. personbil.
Mere om os

Stillingen er placeret i byggesagsteamet, der er en del af enheden for Byg & Miljø. I byggesagsteamet er vi i øjeblikket 6 byggesagsbehandlere og 2 administrative medarbejdere til BBR, DAR samt oprettelse og afslutning af byggesager. Enheden for Byg og Miljø er en del af Center for Teknik og Miljø, der består af i alt 4 faglige enheder, som dækker alle kommunens opgaver på det tekniske område.

Vi tilbyder

Ansættelse vil være hurtigst muligt. Løn- og ansættelsesvilkår i henhold til gældende overenskomst mellem Kommunernes Landsforening og den relevante faglige organisation. Lønnen forhandles i henhold til Ny Løn. For den rette kandidat er der mulighed for et modsvarende tillæg. Arbejdstiden er 37 timer/uge med flextids ordning.

Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Byg & Miljøchef Peter H. Schaarup, phs@greve.dk på tlf. 43 97 94 31 eller byggesagsbehandler Anders Ryberg Dalum på tlf. 43 97 32 81.

Vi afholder samtaler torsdag den 21. januar 2021.

Ansøgningsfrist: Mandag den 18. januar 2021

Ansøgningen skal sendes via ansøgningslinket.

Du kan finde yderligere oplysninger om Greve Kommune på www.greve.dk.


Mere af samme slags?

Modtag jobannoncer der minder om dette job i din indbakke.




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privatlivspolitik. Du kan altid trække dit samtykke tilbage.

Mere af samme slags?

Modtag jobannoncer der minder om dette job i din indbakke.




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privatlivspolitik. Du kan altid trække dit samtykke tilbage.