Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Bygherrerådgiver

Bygherrerådgiver
Bygherrerådgiver Vesthimmerlands Kommunes Ejendomscenter



Om jobbet



Du bliver en del af Ejendomscenteret på 6 medarbejdere, som varetager en bred vifte af opgaver relateret til Vesthimmerlands Kommunes bygningsmasse, samt udøvelse af myndighedsforpligtigelsen relateret til indeklima. Teamet ligger i afdelingen Projekter & Ejendomme, og heri ligger også kommunens byggesagsbehandling, administrationen af kommunens lejeboliger, projekterne i Havn, Natur og Byrum samt lokalplanlægningen.



Stillingen er et skridt på vejen mod øget aktivitet på bygherreområdet i teamet. Det er planen at Team Ejendom skal kunne tilbyde en større kapacitet inden for rådgivningsområdet, og dette bevirker at starten af ansættelsen vil være præget af indkøring, mindre ad-hoc opgaver sammen med teamets eksisterende bygherrerådgiver, samt opgaver som bygningsvedligeholdelse.

Rådgivningen for de interne kunder er en vigtig brik i at sikre, at kommunen får nybygget eller renoveret til bedst muligt gavn for de ansatte og kommunens borgere, i den bedste kvalitet og til den rigtige pris.



Som den interne rådgiver får du derfor det fulde ansvar inden for byggeprocessen heri kommunikation, kvalitet, tid og økonomi, og vil være den drivende kraft og koordinator fra idé til færdigt projekt.



Opgaverne som Bygherrerådgiver er derfor en bred stilling og her nævnes bl.a.


  • håndtering af fag-, hoved- og totalentrepriser, 1- og 5-års-gennemgange,



  • projektledelse og projekteringsledelse, sparring med forvaltningerne heri procesledelse,



  • udbud i alle faser, udarbejdelse af byggeprogram, kontrakthåndtering, byggeledelse i udførelsesfasen, afleveringsforretning, overdragelse til slutbrugerne og efterfølgende opfølgning mod bygningernes fulde drift,



  • Teknik- og Økonomiforvaltningen

    I Teknik- og Økonomiforvaltningen arbejder vi målrettet på at tilbyde landets bedste service, både overfor hinanden og overfor vores "kunder". Vi lægger stor vægt på service og hjælpsomhed i den overbevisning, at det giver arbejdsglæde, trivsel og tid. Det er derfor vigtigt, at den kontakt vi har med kollegaer og institutioner er både nærværende, kompetent og servicerende. Med en sådan dialogbaseret sagsbehandling opnår vi større værdiskabelse for alle.



    Afdelingen Projekter & Ejendomme samler de fagligheder, der har med byggeri og projekter at gøre. Derigennem vil vi vinde synergi i alle projekter. Samlet er vi 28 kollegaer fordelt på 5 teams, som er i gang med at udvikle de samarbejder, der kan tænkes ind i afdelingen.

    Din profil

    Du skal have evnen til at drive og koordinerer egne arbejder, holde mange bolde i luften samtidig og drive projekterne til afslutning. Dette kræver en systematisk tilgang til opgaverne, og det er også et krav at du kan håndtere og behandle det økonomiske overblik.

    Du skal være stærk i kommunikationen.

    Du skal være empatisk og hjælpsom over for både kunder og kolleger.

    Du skal kunne forstå og acceptere, at arbejdet foregår i en politisk organisation.

    Du skal være løsningsorienteret både i teamets fælles opgaver og i den enkelte byggesag.

    Du skal have en positiv og nysgerrig tilgang til nye teknologier samt implementeringen af disse, og det er vigtigt at du holder dig opdateret inden for byggelovgivningen og udviklingen inden for materialer og konstruktioner.

    Det vil være en stor fordel, hvis ansøgeren som minimum har 5 års erfaring inden for bygherrerådgivning.

    Vi tilbyder

    Spændende udfordringer på en arbejdsplads, der aldrig må tage sig selv for givet. Dagligdagen foregår i et uformelt og afslappet miljø, der alligevel er resultatsøgende og skaber gode løsninger.

    Du vil få en interessant, travl og afvekslende hverdag i Farsø, hvor den ugentlige arbejdstid er 37 timer i gennemsnit. Vi ”slipper tiden fri” og signalerer hermed frihed under ansvar således, at arbejde og familieliv går op i sidste ende.

    Ansættelse vil være hurtigst muligt.

    Løn- og ansættelsesvilkår

    Løn- og ansættelsesforhold er i henhold til gældende overenskomst mellem Kommunernes Landsforening og den relevante faglige organisation. Lønnen forhandles i henhold til Ny Løn. Arbejdstiden er 37 timer/uge.

    Det forventes at ansøger har kørekort til alm. bil.

    Yderligere oplysninger

    Spørgsmål til stillingen kan rettes til Teamleder Hans Ebdrup Kjær på tlf. 40145842 eller hebk@vesthimmerland.dk.

    Ansøgningen skal ske via vores digitale rekrutteringsløsning, hvor du skal ansøge stillingen online.



    Ansøgningsfristen er d. 18. februar og ansættelsessamtaler afholdes d. 26-27. februar 2018 på Rådhuset i Farsø.



    Ikke det rigtige job?

    Opret en jobagent og få dit nye job direkte i indbakken



    Opret jobagent her