Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Bygningsingeniør/ konstruktør/ arkitekt

Vopa arbejder med vedligeholdelse og større renoveringsopgaver af etageboliger i København. Du vil komme til at indgå i vores team af erfarne bygningssagkyndige, hvor du vil få selvstændige arbejdsopgaver.

Du skal være skarp til kommunikation i mellem byggeriets parter, og have en bred
byggeteknisk forståelse for renovering og tilstandsvurdering.

Stillingen er en alsidig stilling med mange og varierende arbejdsopgaver, hvor ca. 50 % foregår ”i marken” og ca. 50 % på kontoret. Du vil få stort kendskab til tilstandsvurdering af ældre bygninger og mulighed for faglig sparring med kollegaer og samarbejdspartnere.

Vopa er en virksomhed i udvikling og vækst, vi søger derfor en dedikeret medarbejder som til gengæld får mulighed for at præge sin egen stilling og arbejdsopgaver.

Dine arbejdsopgaver vil bl.a. være:

  • Registrering og tilstandsvurdering af for vores kunders ejendomme, herunder klimaskærm & tekniske installationer. Ofte opsummeret i en vedligeholdelsesrapport.
  • Energirådgivning i forbindelse med renovering af ejendomme
  • Udarbejde arbejdsbeskrivelser, udbud, kontrahering og tilsyn med renoveringsprojekter
  • Løbende sparring med bestyrelse og beboere omkring byggetekniske spørgsmål.

Vi forventer, at du:

  • Desuden brænder for at undersøge bygninger, og formidle din viden, bl.a via skriftlige rapporter. Hvorfor god skriftlig kommunikation er et krav.
  • Er udadvendt og god til at kommunikere og formidle i skrift og tale
  • Er selvstændig, kvalitetsbevidst og pligtopfyldende

Vi tilbyder:

  • Planlægning af din egen arbejdsdag med mulighed for flexordning
  • En afvekslende hverdag i et uhøjtideligt arbejdsmiljø tæt på offentlige transportmidler
  • Søde og hjælpsomme kolleger
  • Sundhedsforsikring & frokostordning
  • Konkurrencedygtig løn efter kvalifikationer

Om Vopa:

Vi er en ung virksomhed, som har til huse på Vesterbrogade. Vi beskæftiger 8 medarbejdere med vedligeholdelse og administration af boligerforeninger i København.

Hvis det lyder som noget for dig, så send en motiveret ansøgning og CV til direktør Jeppe Skou js@vopa.dk snarest muligt, da vi løbende holder samtaler.


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

329939978Phoenix-0bd19e2912019-01-10T00:00:00Bygningsingeniør/ konstruktør/ arkitekt

Vopa arbejder med vedligeholdelse og større renoveringsopgaver af etageboliger i København. Du vil komme til at indgå i vores team af erfarne bygningssagkyndige, hvor du vil få selvstændige arbejdsopgaver.

Du skal være skarp til kommunikation i mellem byggeriets parter, og have en bred
byggeteknisk forståelse for renovering og tilstandsvurdering.

Stillingen er en alsidig stilling med mange og varierende arbejdsopgaver, hvor ca. 50 % foregår ”i marken” og ca. 50 % på kontoret. Du vil få stort kendskab til tilstandsvurdering af ældre bygninger og mulighed for faglig sparring med kollegaer og samarbejdspartnere.

Vopa er en virksomhed i udvikling og vækst, vi søger derfor en dedikeret medarbejder som til gengæld får mulighed for at præge sin egen stilling og arbejdsopgaver.

Dine arbejdsopgaver vil bl.a. være:

  • Registrering og tilstandsvurdering af for vores kunders ejendomme, herunder klimaskærm & tekniske installationer. Ofte opsummeret i en vedligeholdelsesrapport.
  • Energirådgivning i forbindelse med renovering af ejendomme
  • Udarbejde arbejdsbeskrivelser, udbud, kontrahering og tilsyn med renoveringsprojekter
  • Løbende sparring med bestyrelse og beboere omkring byggetekniske spørgsmål.

Vi forventer, at du:

  • Desuden brænder for at undersøge bygninger, og formidle din viden, bl.a via skriftlige rapporter. Hvorfor god skriftlig kommunikation er et krav.
  • Er udadvendt og god til at kommunikere og formidle i skrift og tale
  • Er selvstændig, kvalitetsbevidst og pligtopfyldende

Vi tilbyder:

  • Planlægning af din egen arbejdsdag med mulighed for flexordning
  • En afvekslende hverdag i et uhøjtideligt arbejdsmiljø tæt på offentlige transportmidler
  • Søde og hjælpsomme kolleger
  • Sundhedsforsikring & frokostordning
  • Konkurrencedygtig løn efter kvalifikationer

Om Vopa:

Vi er en ung virksomhed, som har til huse på Vesterbrogade. Vi beskæftiger 8 medarbejdere med vedligeholdelse og administration af boligerforeninger i København.

Hvis det lyder som noget for dig, så send en motiveret ansøgning og CV til direktør Jeppe Skou js@vopa.dk snarest muligt, da vi løbende holder samtaler.

2019-03-08T00:50:42.357 Vopa arbejder med vedligeholdelse og større renoveringsopgaver af etageboliger i København. Du vil komme til at indgå i vores team af erfarne bygningssagkyndige, hvor du vil få selvstændige arbejdsopgaver. Du skal være skarp til kommunikation i mellem byggeriets parter, og have en bred byggeteknisk forståelse for renovering og tilstandsvurdering. Stillingen er en alsidig stilling med mange og varierende arbejdsopgaver, hvor ca. 50 foregår i marken og ca. 50 på kontoret. Du vil få stort kendskab til tilstandsvurdering af ældre bygninger og mulighed for faglig sparring med kollegaer og samarbejdspartnere. Vopa er en virksomhed i udvikling og vækst, vi søger derfor en dedikeret medarbejder som til gengæld får mulighed for at præge sin egen stilling og arbejdsopgaver. Dine arbejdsopgaver vil bl.a. være: Registrering og tilstandsvurdering af for vores kunders ejendomme, herunder klimaskærm tekniske installationer. Ofte opsummeret i en vedligeholdelsesrapport. Energirådgivning i forbindelse med renovering af ejendomme Udarbejde arbejdsbeskrivelser, udbud, kontrahering og tilsyn med renoveringsprojekter Løbende sparring med bestyrelse og beboere omkring byggetekniske spørgsmål. Vi forventer, at du: Desuden brænder for at undersøge bygninger, og formidle din viden, bl.a via skriftlige rapporter. Hvorfor god skriftlig kommunikation er et krav. Er udadvendt og god til at kommunikere og formidle i skrift og tale Er selvstændig, kvalitetsbevidst og pligtopfyldende Vi tilbyder: Planlægning af din egen arbejdsdag med mulighed for flexordning En afvekslende hverdag i et uhøjtideligt arbejdsmiljø tæt på offentlige transportmidler Søde og hjælpsomme kolleger Sundhedsforsikring frokostordning Konkurrencedygtig løn efter kvalifikationer Om Vopa: Vi er en ung virksomhed, som har til huse på Vesterbrogade. Vi beskæftiger 8 medarbejdere med vedligeholdelse og administration af boligerforeninger i København. Hvis det lyder som noget for dig, så send en motiveret ansøgning og CV til direktør Jeppe Skou js@vopa.dk snarest muligt, da vi løbende holder samtaler.11Jobnet0bd19e29100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-03-07T00:00:0000010EuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnKøbenhavn3432273VOPA EJENDOMSADMINISTRATION ApS11Amagerfælledvej 562300København SDKDanmark0
js@vopa.dkDKDanmarkDKDanmark
8Fuldtid46Permanent691626JobNet492869249286921000https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=0bd19e29https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=0bd19e29https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=0bd19e29&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=0bd19e29&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Produktion_haandvaerk_og_transport/Bygge_og_anlaeg/3.jpgMed et job indenfor Bygge og anlæg bliver du mødt af spændende opgaver. Hvis du er interesseret, er jobbet som Bygningsingeniør lige noget for dig.165811581Dansk3Læse/ tale214202Bygningsingeniør21Bygge og anlæg360026510Jeppe Skou-Holtetjs@vopa.dkDKDanmarkDKDanmark330057218PROJEKRLEDER - Tværfaglig projektstyringRobot På vegne af AB Clausen A S Rådgivende ingeniører i Rødovre, der står overfor store bygge- og renoveringsopgaver i hele landet, søger Høi Thomassen en projektleder til tværfaglig projektstyring. AB Clausen A S Rådgivende Ingeniører har fokus på bærende konstruktioner og speciale inden for nybyggeri, renovering og ombygning. Gennem tværfaglig projektstyring samarbejder vi med en lang række specialister og fagspeci?kke virksomheder og kan således løfte alle discipliner inden for ingeniørrådgivning.Hvorfor vil vores kunde ansætte dig? Du er bygningsingeniør (diplom- eller civilingeniør). Du har min. 5 års erfaring med projektstyring i opstarts- og designfasen af nybyggeri- og renoveringsprojekter. Du kan koordinere på tværs af byggeriets fagligheder. Du har erfaring med kontrahering og tilbudsprocesser. Du er kommercielt stærk. Du har erfaring med bygherrerådgivning og planlægning. Du har erfaring med byggeriets entrepriseformer.Hvorfor skal du søge dette job? Du får ansvar for styring af bygge- og renoveringsprojekter fra 60-700 mio. kr. Du bliver udviklet fagligt og personligt. Du trives med at navigere på tværs af byggeriets interessenter.Hvad skal du ellers kunne? Du er en dygtig koordinator. Du kan arbejde struktureret og tager ansvar. Du har erfaring med projektledelse og projekteringsledelse.Du er en god kommunikator (verbalt og skriftligt).Hvad tilbyder AB Clausen A S dig? En ?ad organisk organisationsstruktur hvor der er kort mellem ledelse og medarbejdere. Ind?ydelse på beslutninger og retning for virksomheden. Læring og vidensdeling sker i fællesskabet (AB Clausen Academy). Et uformelt arbejdsmiljø, hvor vi løfter sammen og arbejder lige engagerede for at nå vores mål. Løn i forhold til kvali?kationer, pensionsordning, kørselsordning m.v.Hvis du vil vide mere: Så ring til Søren Thomassen eller Carsten Høi på tlf.: 29 27 71 88. Ansøgning: Høi Thomassen A S medvirker til at besætte stillingen og alle henvendelser sker hertil. Din henvendelse bliver behandlet fortroligt. For at beskytte dine persondata skal ansøgning og CV sendes i Word- eller pdf, være på dansk og kan kun sendes via denne mail: 188@ht-rekruttering.dkAnsøgningsmateriale der ikke overholder dette, bliver ikke behandlet. Du kan se vores privatlivspolitik her: www.ht-rekruttering.dk Privatliv kandidater.pdf Du får retursvar til den mail du sender dit materiale fra. Når vi har fundet den rette kandidat, tager vi stillingen af vores hjemmeside:www.ht-rekruttering.dk job.php

På vegne af AB Clausen A/S – Rådgivende ingeniører i Rødovre, der står overfor store bygge- og renoveringsopgaver i hele landet, søger Høi & Thomassen en projektleder til tværfaglig projektstyring.

AB Clausen A/S – Rådgivende Ingeniører har fokus på bærende konstruktioner og speciale inden for nybyggeri, renovering og ombygning.

Gennem tværfaglig projektstyring samarbejder vi med en lang række specialister og fagspeci?kke virksomheder og kan således løfte alle discipliner inden for ingeniørrådgivning.


Hvorfor vil vores kunde ansætte dig?
Du er bygningsingeniør (diplom- eller civilingeniør).
Du har min. 5 års erfaring med projektstyring i opstarts- og designfasen af nybyggeri- og renoveringsprojekter.
Du kan koordinere på tværs af byggeriets fagligheder.
Du har erfaring med kontrahering og tilbudsprocesser.
Du er kommercielt stærk.
Du har erfaring med bygherrerådgivning og planlægning.
Du har erfaring med byggeriets entrepriseformer.

Hvorfor skal du søge dette job?
Du får ansvar for styring af bygge- og renoveringsprojekter fra 60-700 mio. kr.
Du bliver udviklet fagligt og personligt.
Du trives med at navigere på tværs af byggeriets interessenter.

Hvad skal du ellers kunne?
Du er en dygtig koordinator.
Du kan arbejde struktureret og tager ansvar.
Du har erfaring med projektledelse og projekteringsledelse.
Du er en god kommunikator (verbalt og skriftligt).

Hvad tilbyder AB Clausen A/S dig?
En ?ad organisk organisationsstruktur hvor der er kort mellem ledelse og medarbejdere. Ind?ydelse på beslutninger og retning for virksomheden.
Læring og vidensdeling sker i fællesskabet (AB Clausen Academy).
Et uformelt arbejdsmiljø, hvor vi løfter sammen og arbejder lige engagerede for at nå vores mål.
Løn i forhold til kvali?kationer, pensionsordning, kørselsordning m.v.

Hvis du vil vide mere:
Så ring til Søren Thomassen eller Carsten Høi på tlf.: 29 27 71 88.

Ansøgning:
Høi & Thomassen A/S medvirker til at besætte stillingen og alle henvendelser sker hertil.

Din henvendelse bliver behandlet fortroligt.

For at beskytte dine persondata skal ansøgning og CV sendes i Word- eller pdf, være på dansk og kan kun sendes via denne mail: 188@ht-rekruttering.dk

Ansøgningsmateriale der ikke overholder dette, bliver ikke behandlet.

Du kan se vores privatlivspolitik her: www.ht-rekruttering.dk/Privatliv/kandidater.pdf

Du får retursvar til den mail du sender dit materiale fra.

Når vi har fundet den rette kandidat, tager vi stillingen af vores hjemmeside:
www.ht-rekruttering.dk/job.php

HØI & THOMASSEN A/SRødovre2019-07-09T00:00:002019-09-03T00:00:00
330054191Yngre trafikplanlægger til trafikmodelleringRobot I MOE Tetraplan har vi travlt med trafikmodelberegninger for en række af de aktuelt største og mest spændende infrastrukturprojekter herhjemme. Samtidig er vi i gang med at udvikle COMPASS, en ny avanceret aktivitetsbaseret trafikmodel for Hovedstadsområdet. Vi søger derfor en yngre trafikplanlægger, der kan indgå i vores trafikmodelteam. Du vil her deltage i gennemførelse af trafikmodelberegninger for såvel den kollektiv trafik som for cykel- og vejtrafikken samt arbejde med modeludvikling. Du vil også kunne komme til at arbejde med strategiske planlægningsopgaver. Du vil få mulighed for at blive udfordret med både enkle og komplekse trafikmodelopgaver i et stærkt og inspirerende fagligt miljø, og du vil komme til at deltage i alle faserne i et projektforløb. Din profil: Du er uddannet civilingeniør eller tilsvarende, gerne med et par års erfaring. Du har kendskab til og gerne erfaring med anvendelse af trafikmodeller samt et godt kendskab til GIS og håndtering af større datamængder. Du kan godt lide at tilegne dig ny viden og er ikke bange for at bidrage med den du har. Du er engageret, ansvarsbevidst og har ambitioner om faglig og personlig udvikling. Du kan både arbejde selvstændigt og i teams. Du har gode kommunikationsevner, både skriftligt og mundtligt. Du har et godt humør og en positiv indstilling. I MOE Tetraplan får du: Et job hos en af de førende danske rådgivere inden for trafikmodeller og prognoser Et spændende og inspirerende arbejdsmiljø blandt dygtige kolleger Gode kollegiale arbejdsforhold, hvor der er fokus på arbejdsglæde og godt arbejdsmiljø Gode arbejdsforhold i en virksomhed i vækst Erstat denne tekst med teaser Vi tilbyder Mange spændende og udfordrende projekter Et stærkt fagligt netværk med engagerede og kompetente kollegaer En kultur, hvor trivsel, samarbejde og arbejdsforhold prioriteres højt Et dynamisk og inspirerende miljø med rig mulighed for personlig udvikling En arbejdsplads hvor frihed under ansvar er en kerneværdi Gode karrieremuligheder som understøttes af interne uddannelsesforløb i MOE Akademi, hvor vi underviser i ledelse, projektstyring, BIM, og andre faglige områder Attraktive medarbejderforhold med bl.a. sundhedsforsikring, medarbejderbonus, frokostordning, aktive personaleklubber, sports- og kulturarrangementer, årlige studie- og skiture samt en attraktiv lønpakke

I MOE | Tetraplan har vi travlt med trafikmodelberegninger for en række af de aktuelt største og mest spændende infrastrukturprojekter herhjemme. Samtidig er vi i gang med at udvikle COMPASS, en ny avanceret aktivitetsbaseret trafikmodel for Hovedstadsområdet.

Vi søger derfor en yngre trafikplanlægger, der kan indgå i vores trafikmodelteam. Du vil her deltage i gennemførelse af trafikmodelberegninger for såvel den kollektiv trafik som for cykel- og vejtrafikken samt arbejde med modeludvikling. Du vil også kunne komme til at arbejde med strategiske planlægningsopgaver.

Du vil få mulighed for at blive udfordret med både enkle og komplekse trafikmodelopgaver i et stærkt og inspirerende fagligt miljø, og du vil komme til at deltage i alle faserne i et projektforløb.

Din profil:

  • Du er uddannet civilingeniør eller tilsvarende, gerne med et par års erfaring.
  • Du har kendskab til og gerne erfaring med anvendelse af trafikmodeller samt et godt kendskab til GIS og håndtering af større datamængder.
  • Du kan godt lide at tilegne dig ny viden og er ikke bange for at bidrage med den du har.
  • Du er engageret, ansvarsbevidst og har ambitioner om faglig og personlig udvikling.
  • Du kan både arbejde selvstændigt og i teams.
  • Du har gode kommunikationsevner, både skriftligt og mundtligt.
  • Du har et godt humør og en positiv indstilling.

I MOE | Tetraplan får du:

  • Et job hos en af de førende danske rådgivere inden for trafikmodeller og –prognoser
  • Et spændende og inspirerende arbejdsmiljø blandt dygtige kolleger
  • Gode kollegiale arbejdsforhold, hvor der er fokus på arbejdsglæde og godt arbejdsmiljø
  • Gode arbejdsforhold i en virksomhed i vækst
Erstat denne tekst med teaser

Vi tilbyder

  • Mange spændende og udfordrende projekter
  • Et stærkt fagligt netværk med engagerede og kompetente kollegaer
  • En kultur, hvor trivsel, samarbejde og arbejdsforhold prioriteres højt
  • Et dynamisk og inspirerende miljø med rig mulighed for personlig udvikling
  • En arbejdsplads hvor ”frihed under ansvar” er en kerneværdi
  • Gode karrieremuligheder som understøttes af interne uddannelsesforløb i MOE | Akademi, hvor vi underviser i ledelse, projektstyring, BIM, og andre faglige områder
  • Attraktive medarbejderforhold med bl.a. sundhedsforsikring, medarbejderbonus, frokostordning, aktive personaleklubber, sports- og kulturarrangementer, årlige studie- og skiture samt en attraktiv lønpakke
MOE A/SSøborg2019-07-05T00:00:002019-08-29T00:00:00
330068371Byggeledelse på jernbanen - er det dig?Robot Vi søger en byggeleder til at være med i udførelsen af anlægs- og fornyelsesprojekter på jernbanen vest for Storebælt. Du bliver en del af sektionen Anlæg Vest, Spor Vest, hvor du får en udfordrende hverdag og bliver en del af et dynamisk og fagligt stærkt projektmiljø. Du får tjenestested i Fredericia, men i forbindelse med udførelsen af projekterne, har du din faste gang på byggepladsen, som er forskellige steder på Fyn og i Jylland. Ansvar for byggeprocessen fra start til slut Som byggeleder koordinerer og gennemfører du bygge- og anlægsopgaver inden for aftalte rammer, og du sikrer leverancer inden for kvalitet, tid og økonomi. Du iværksætter aktiviteter for, at kontraktvilkår bliver overholdt, at der er styr på arbejdsmiljøet, og at jernbanesikkerheden er i top. Ligeledes sikrer du, at projekterne påvirker trafikken mindst muligt, og du koordinerer derfor med området, der står for den trafikale afvikling. Vi har et stort fokus på at gennemføre professionel byggeledelse, derfor får du rig mulighed for at dygtiggøre dig, for eksempel gennem et struktureret karriereforløb samt en række interne kurser for byggeledere. Ved store projekter er der mulighed for at virke som leder for byggepladsteamet, som typisk består af flere fagbyggeledere, fagtilsyn mfl. Desuden indgår du i et team, hvor du trods dit faglige ansvar bidrager til den fælles succes og derfor er klar til at give andre en hånd, når der er behov. Ansvarsbevidst faglig leder med initiativ og overblik Du har en akademisk eller teknisk baggrund, for eksempel som bygningskonstruktør eller ingeniør, samt erfaring som byggeleder. Du har personlig gennemslagskraft og er god til at forhandle. Du har desuden kørekort i kategori B. Med dine gode koordineringsevner og gennemslagskraft formår du at lede og styre en byggeplads med mange samarbejdspartnere. Du er engageret og god til at motivere projektdeltagerne, og du sikrer projekternes bygbarhed helt fra program- og projekteringsfasen, så byggepladsen under udførelsen leverer optimalt. Du formår at bevare overblikket også med flere projekter af gangen og du mestrer at kommunikere og samarbejde med mange forskellige mennesker. Du er desuden indstillet på at varetage opgaver på skæve tidspunkter af døgnet og i weekender, da jernbaneprojekterne gennemføres, så vi påvirker trafikken mindst muligt. Løn Er du akademiker, ansættes du i forhold til AC-overenskomsten, og lønnen fastsættes på baggrund af dine erfaringer og kvalifikationer. Er du uddannet bygningskonstruktør vil din ansættelse være omfattet af Fællesoverenskomsten mellem Finansministeriet og Offentligt Ansattes Organisationer Det statslige område, og enten Organisationsaftalen for Tekniske designere, byggeteknikere, produktionsteknologer, bygningskonstruktører, procesteknologer, konserveringsteknikere B.Sc., inventarkonduktører og tekniske designerelever m.fl. eller Organisationsaftalen for Bygningskonstruktører, kort- og landmålingsteknikere, kartografer og kortteknikere samt aftale om nyt lønsystem m.v. Er du uddannet håndværker vil din ansættelse være omfattet af Fællesoverenskomsten mellem Finansministeriet og Offentligt Ansattes Organisationer og Organisationsaftalen for Håndværkere i staten. Ansøgning og kontakt Vil du vide mere, så kontakt sektionschef Jesper Probst Jeberg. Vi vurderer ansøgninger og indkalder til samtaler løbende, så send din ansøgning og CV hurtigst muligt. For at søge stillingen klikker du på linket Søg stilling og følg instruktionerne.Vi søger en byggeleder til at være med i udførelsen af anlægs- og fornyelsesprojekter på jernbanen vest for Storebælt.

Du bliver en del af sektionen Anlæg Vest, Spor Vest, hvor du får en udfordrende hverdag og bliver en del af et dynamisk og fagligt stærkt projektmiljø.

Du får tjenestested i Fredericia, men i forbindelse med udførelsen af projekterne, har du din faste gang på byggepladsen, som er forskellige steder på Fyn og i Jylland.

Ansvar for byggeprocessen fra start til slut

Som byggeleder koordinerer og gennemfører du bygge- og anlægsopgaver inden for aftalte rammer, og du sikrer leverancer inden for kvalitet, tid og økonomi.

Du iværksætter aktiviteter for, at kontraktvilkår bliver overholdt, at der er styr på arbejdsmiljøet, og at jernbanesikkerheden er i top. Ligeledes sikrer du, at projekterne påvirker trafikken mindst muligt, og du koordinerer derfor med området, der står for den trafikale afvikling.

Vi har et stort fokus på at gennemføre professionel byggeledelse, derfor får du rig mulighed for at dygtiggøre dig, for eksempel gennem et struktureret karriereforløb samt en række interne kurser for byggeledere.

Ved store projekter er der mulighed for at virke som leder for byggepladsteamet, som typisk består af flere fagbyggeledere, fagtilsyn mfl. Desuden indgår du i et team, hvor du trods dit faglige ansvar bidrager til den fælles succes og derfor er klar til at give andre en hånd, når der er behov.

Ansvarsbevidst faglig leder med initiativ og overblik

Du har en akademisk eller teknisk baggrund, for eksempel som bygningskonstruktør eller ingeniør, samt erfaring som byggeleder. Du har personlig gennemslagskraft og er god til at forhandle. Du har desuden kørekort i kategori B.

Med dine gode koordineringsevner og gennemslagskraft formår du at lede og styre en byggeplads med mange samarbejdspartnere. Du er engageret og god til at motivere projektdeltagerne, og du sikrer projekternes bygbarhed helt fra program- og projekteringsfasen, så byggepladsen under udførelsen leverer optimalt. Du formår at bevare overblikket – også med flere projekter af gangen – og du mestrer at kommunikere og samarbejde med mange forskellige mennesker.

Du er desuden indstillet på at varetage opgaver på skæve tidspunkter af døgnet og i weekender, da jernbaneprojekterne gennemføres, så vi påvirker trafikken mindst muligt.


Løn

Er du akademiker, ansættes du i forhold til AC-overenskomsten, og lønnen fastsættes på baggrund af dine erfaringer og kvalifikationer.

Er du uddannet bygningskonstruktør vil din ansættelse være omfattet af Fællesoverenskomsten mellem Finansministeriet og Offentligt Ansattes Organisationer – Det statslige område, og enten Organisationsaftalen for Tekniske designere, byggeteknikere, produktionsteknologer, bygningskonstruktører, procesteknologer, konserveringsteknikere/B.Sc., inventarkonduktører og tekniske designerelever m.fl. eller Organisationsaftalen for Bygningskonstruktører, kort- og landmålingsteknikere, kartografer og kortteknikere samt aftale om nyt lønsystem m.v.

Er du uddannet håndværker vil din ansættelse være omfattet af Fællesoverenskomsten mellem Finansministeriet og Offentligt Ansattes Organisationer og Organisationsaftalen for Håndværkere i staten.

Ansøgning og kontakt

Vil du vide mere, så kontakt sektionschef Jesper Probst Jeberg. Vi vurderer ansøgninger og indkalder til samtaler løbende, så send din ansøgning og CV hurtigst muligt.

For at søge stillingen klikker du på linket ”Søg stilling” og følg instruktionerne.

Banedanmark, Carsten Niebuhrs Gade 43København Ø2019-08-05T00:00:002019-09-26T00:00:00
330068602Senior Projektchef til NCCRobot Senior Projektchef til NCC til nyoprettet stilling Til større, spændende, innovative og bæredygtige anlægsprojekter på Sjælland søger vi en erfaren senior-projektchef, der kan være med til at præge fremtidens anlægsprojekter i NCC. Om NCC Som bygge- og anlægsvirksomhed er NCC med til at skabe rammerne for fremtidens samfund, og vi lægger vægt på at udvikle og bygge ansvarligt, miljøbevidst og med fokus på mennesker. Vi er en værdibaseret virksomhed, hvor kerneværdierne er ærlighed, tillid og respekt. Vi ved, at vores styrke ligger hos vores kompetente medarbejdere, og derfor gør vi meget for at etablere et højt, fagligt ståsted, hvor vores medarbejdere kan udvikle sig sammen. Vi er også en organisation, hvor fællesskab og humor er en betydelig faktor, og hvor fun at work er noget, vi mener og hele tiden arbejder for. Om rollen Du vil få rollen som den overordnet ansvarlige for projektets gennemførelse i overensstemmelse med NCC s krav og forventninger, herunder levere de ønskede resultater ift. kundetilfredshed, arbejdsmiljø, tidsfrister og indtjening. Der er pt. ca. 40 funktionærer ansat i afdelingen, afdelingens trivselsmålinger ligger helt i top, og vores medarbejdere har lyst til at blive hos os. Det er vi selvfølgelig rigtige stolte af. I NCC er vi i stand til at håndtere projekter af en størrelse, hvor det ikke er alle, der kan følge med. Det er til din fordel, for det giver dig muligheden for at udvikle dig både som leder og fagligt ved at drive komplekse projekter, som udfordrer de eksisterende standarder i branchen. Projekternes ressourcer sammensættes fra projekt til projekt. Du refererer direkte til områdedirektøren. Opgaver ansvar personaleledelseVære en synlig og tilgængelig projektchef i en afdeling med et højt uddannelsesniveau.Løbende dialog med bygherrer og rådgiver.Være rollemodel.Skabe fleksibilitet, motivation og høj tilfredshed blandt medarbejdere.Udfordre og coache medarbejdere til opnåelse af forbedrede resultater.Sikre, at de rette kompetencer er til stede i projektet.Sikre, at der sker løbende uddannelse og udvikling af medarbejderne i afdelingen.Forestå ledelse af forandringsprocesser.Håndtere personaleadministrative opgaver.Sikre og facilitere professionel problemløsning i samarbejde med de involverede i projekterne.Deltage i tilbudsgivning. Dine faglige og personlige kompetencer Du er en erfaren leder med solid teknisk baggrund. Vi lægger vægt på, at du har minimum 5-7 års erfaring fra en lignende rolle som projektchef eller projektleder fra anlægsbranchen med ansvar for projekter i størrelsen 50 mio. Du ved, hvordan man optræder som leder og rollemodel, og du kører ikke efter den gamle skole, men har en åben og imødekommende ledelsesstil. Det er gennem teamwork, vi er stærkest, og det er din vigtigste opgave at sikre et godt samarbejde og et velfungerende arbejdsmiljø. Du skal være med til at sætte agendaen for vores afdeling til next level . Herudover ser vi gerne, at:Du er uddannet ingeniør, bygningskonstruktør eller lignende.Du er udpræget people manager.Du er ærlig, direkte og har gennemslagskraft til at skabe forandring gennem din ledelse og din likeability.Du er vant til tæt kundekontakt og er en tillidsfuld og ærlig leder, der opnår respekt via din faglighed og bidrager til vores sociale liv.Du understøtter NCC s overordnede mål og handlingsplaner.Du er en proaktiv og systematisk praktisk problemløser og baserer dine valg på fakta.Du er god til at spotte forbedringsområder og til at implementere forbedringer.Du tager ansvar for egen ledelsesudvikling i samarbejde med din leder.Du udviser synlig ledelse og deltager aktivt i ledelsesudvikling i NCC-regi. Ansøgning og kontakt Er du interesseret i stillingen, så send venligst din ansøgning og dit CV via linket nedenfor. Vi afholder løbende samtaler med egnede kandidater til stillingen, da den skal besættes snarest muligt. Stillingen kan derfor potentielt blive besat før ansøgningsfristens udløb vi venter dog gerne på den rigtige kandidat. BEM RK: Vi kan desværre ikke håndtere ansøgninger sendt pr. alm. mail. Har du spørgsmål til stillingen kan du kontakte Dorthe Majbrit Bonnicksen fra DeZignated ApS på telefon 45 2715 4303, som varetager samarbejdet med NCC i rekrutteringsprocessen. Vi ser frem til at høre fra dig. Du kan læse mere om NCC på www.ncc.dk.Senior Projektchef til NCC til nyoprettet stilling

Til større, spændende, innovative og bæredygtige anlægsprojekter på Sjælland søger vi en erfaren senior-projektchef, der kan være med til at præge fremtidens anlægsprojekter i NCC. 

Om NCC
Som bygge- og anlægsvirksomhed er NCC med til at skabe rammerne for fremtidens samfund, og vi lægger vægt på at udvikle og bygge ansvarligt, miljøbevidst og med fokus på mennesker.

Vi er en værdibaseret virksomhed, hvor kerneværdierne er ærlighed, tillid og respekt. Vi ved, at vores styrke ligger hos vores kompetente medarbejdere, og derfor gør vi meget for at etablere et højt, fagligt ståsted, hvor vores medarbejdere kan udvikle sig sammen. Vi er også en organisation, hvor fællesskab og humor er en betydelig faktor, og hvor ”fun at work” er noget, vi mener og hele tiden arbejder for. 

Om rollen
Du vil få rollen som den overordnet ansvarlige for projektets gennemførelse i overensstemmelse med NCC’s krav og forventninger, herunder levere de ønskede resultater ift. kundetilfredshed, arbejdsmiljø, tidsfrister og indtjening.  

Der er pt. ca. 40 funktionærer ansat i afdelingen, afdelingens trivselsmålinger ligger helt i top, og vores medarbejdere har lyst til at blive hos os. Det er vi selvfølgelig rigtige stolte af.

I NCC er vi i stand til at håndtere projekter af en størrelse, hvor det ikke er alle, der kan følge med. Det er til din fordel, for det giver dig muligheden for at udvikle dig – både som leder og fagligt ved at drive komplekse projekter, som udfordrer de eksisterende standarder i branchen. Projekternes ressourcer sammensættes fra projekt til projekt.

Du refererer direkte til områdedirektøren. 

Opgaver/ansvar/personaleledelse
  • Være en synlig og tilgængelig projektchef i en afdeling med et højt uddannelsesniveau.
  • Løbende dialog med bygherrer og rådgiver.
  • Være rollemodel.
  • Skabe fleksibilitet, motivation og høj tilfredshed blandt medarbejdere.
  • Udfordre og coache medarbejdere til opnåelse af forbedrede resultater.
  • Sikre, at de rette kompetencer er til stede i projektet.
  • Sikre, at der sker løbende uddannelse og udvikling af medarbejderne i afdelingen.
  • Forestå ledelse af forandringsprocesser.
  • Håndtere personaleadministrative opgaver.
  • Sikre og facilitere professionel problemløsning i samarbejde med de involverede i projekterne.
  • Deltage i tilbudsgivning.

Dine faglige og personlige kompetencer

Du er en erfaren leder med solid teknisk baggrund. Vi lægger vægt på, at du har minimum 5-7 års erfaring fra en lignende rolle som projektchef eller projektleder fra anlægsbranchen med ansvar for projekter i størrelsen +50 mio. Du ved, hvordan man optræder som leder og rollemodel, og du kører ikke efter den gamle skole, men har en åben og imødekommende ledelsesstil.

Det er gennem teamwork, vi er stærkest, og det er din vigtigste opgave at sikre et godt samarbejde og et velfungerende arbejdsmiljø. Du skal være med til at sætte agendaen for vores afdeling til ”next level".

Herudover ser vi gerne, at:
  • Du er uddannet ingeniør, bygningskonstruktør eller lignende.
  • Du er udpræget people manager.
  • Du er ærlig, direkte og har gennemslagskraft til at skabe forandring gennem din ledelse og din likeability.
  • Du er vant til tæt kundekontakt og er en tillidsfuld og ærlig leder, der opnår respekt via din faglighed og bidrager til vores sociale liv.
  • Du understøtter NCC’s overordnede mål og handlingsplaner.
  • Du er en proaktiv og systematisk/praktisk problemløser og baserer dine valg på fakta.
  • Du er god til at spotte forbedringsområder og til at implementere forbedringer.
  • Du tager ansvar for egen ledelsesudvikling i samarbejde med din leder.
  • Du udviser synlig ledelse og deltager aktivt i ledelsesudvikling i NCC-regi.

Ansøgning og kontakt
Er du interesseret i stillingen, så send venligst din ansøgning og dit CV via linket nedenfor. Vi afholder løbende samtaler med egnede kandidater til stillingen, da den skal besættes snarest muligt. Stillingen kan derfor potentielt blive besat før ansøgningsfristens udløb – vi venter dog gerne på den rigtige kandidat.
BEMÆRK: Vi kan desværre ikke håndtere ansøgninger sendt pr. alm. mail.
Har du spørgsmål til stillingen kan du kontakte Dorthe Majbrit Bonnicksen fra DeZignated ApS på telefon +45 2715 4303, som varetager samarbejdet med NCC i rekrutteringsprocessen. Vi ser frem til at høre fra dig.
Du kan læse mere om NCC på www.ncc.dk.


 

DeZignated ApSKøbenhavn S2019-08-06T00:00:002019-09-27T00:00:00
330071461Broprojekter på jernbanen - vi gør klar til elektrificeringRobot Vi søger en projekteringsleder til blandt andet at være med til at forberede jernbanen mellem Fredericia og Lindholm til elektrificering. Du indgår i sektionen Broer Vest, der er en del af Anlægsdivision, Banedanmarks byggeherreorganisation, som årligt kører en portefølje på omkring 300 projekter og omsætter for over 4 mia. kr. For os er succes, når vi leverer vores projekter som lovet. Dit ansættelsessted vil være på vores kontor i Fredericia. Jernbanen fra Fredericia til Lindholm skal gøres klar til elektrificering De forberedende arbejder til elektrificeringen omfatter udskiftning af eksisterende broer, ombygning af eksisterende veje, anlæg af erstatningsveje, hævning af brodæk eller sporsænkninger, rydning, potentialudligning samt arealerhvervelse. Der er også opgaver omkring geoteknik og afvanding. Du kan læse mere om hele elektrificeringsprojektet her. Din kerneopgave er at lede og styre vores rådgivere, herunder også gennemføre rådgiver- og entreprenørudbud samt varetage Banedanmarks bygherreinteresser. Du sikrer, at der projekteres på det korrekte grundlag, og du sørger for at rådgivernes leverancer lever op til vores krav og det, vi har aftalt. Du refererer typisk til en projektleder, som har det samlede ansvar for projektet. Som bygherre udbyder, leder og styrer vi vores rådgivere og entreprenører gennem projekternes levetid. Opgaverne har også grænseflader til blandt andet signalprogrammet, hastighedsopgraderinger, sporfornyelsesprojekter og driftsorganisationen. Derfor er arbejdsdagen også præget af et tæt samarbejde med andre områder i Banedanmark. Vi bruger 3D-modeller ved projektering, udførelse samt aflevering. Herudover er der andre typer anlægs- og fornyelsesprojekter, for eksempel inden for fornyelse og nyanlæg af broer, dæmninger, støttemure og perroner i Jylland og på Fyn. Broprojekterne kan omfatte udskiftning, hovedistandsættelse, reparation eller nedlæggelse af broer. Høj teknisk kompetence inden for anlæg og konstruktioner Du har en baggrund som anlægs- eller konstruktionsingeniør eller som bygningskonstruktør, og du har erfaring i teknisk projektledelse af større anlægs- og konstruktionsprojekter, udbudsprocesser, grænsefladekoordinering, projektopfølgning samt projektgranskning. Det er endvidere en klar fordel, hvis du har kompetencer inden for ledningshåndtering. Det er vigtigt, at du har høje tekniske kompetencer, tværfaglig forståelse og arbejder godt selvstændigt. Samtidig har du gode samarbejdsevner, da der er fokus på, at vi samlet leverer de forventede resultater. Du trives med at håndtere flere sideløbende opgaver, er god til at planlægge og går forrest for at løse problemer. Dine kommunikationsevner er gode såvel skriftligt som mundtligt. Alt i alt har du lyst til at arbejde for en velfungerende jernbane. Løn Har du en akademisk uddannelse, ansættes du i forhold til AC-overenskomsten, og lønnen fastsættes på baggrund af dine erfaringer og kvalifikationer. Er du uddannet bygningskonstruktør vil din ansættelse være omfattet af Fællesoverenskomsten mellem Finansministeriet og Offentligt Ansattes Organisationer Det statslige område, og enten Organisationsaftalen for Tekniske designere, byggeteknikere, produktionsteknologer, bygningskonstruktører, procesteknologer, konserveringsteknikere B.Sc., inventarkonduktører og tekniske designerelever m.fl. eller Organisationsaftalen for Bygningskonstruktører, kort- og landmålingsteknikere, landmålingsteknikere, kartografer og kortteknikere samt aftale om nyt lønsystem for tjenestemandsansatte kortteknikere og kartografer m.fl. i staten. Ansøgning og kontakt Vil du vide mere om stillingen, så kontakt anlægschef Tom Serup Andersen. Vi vurderer ansøgninger og indkalder til samtaler løbende så send din ansøgning og CV hurtigst muligt. For at søge stillingen klikker du på linket Søg stilling og følger instruktionerne. Vi søger en projekteringsleder til blandt andet at være med til at forberede jernbanen mellem Fredericia og Lindholm til elektrificering.

Du indgår i sektionen Broer Vest, der er en del af Anlægsdivision, Banedanmarks byggeherreorganisation, som årligt kører en portefølje på omkring 300 projekter og omsætter for over 4 mia. kr. For os er succes, når vi leverer vores projekter som lovet.

Dit ansættelsessted vil være på vores kontor i Fredericia.

Jernbanen fra Fredericia til Lindholm skal gøres klar til elektrificering

De forberedende arbejder til elektrificeringen omfatter udskiftning af eksisterende broer, ombygning af eksisterende veje, anlæg af erstatningsveje, hævning af brodæk eller sporsænkninger, rydning, potentialudligning samt arealerhvervelse. Der er også opgaver omkring geoteknik og afvanding. Du kan læse mere om hele elektrificeringsprojektet her.

Din kerneopgave er at lede og styre vores rådgivere, herunder også gennemføre rådgiver- og entreprenørudbud samt varetage Banedanmarks bygherreinteresser. Du sikrer, at der projekteres på det korrekte grundlag, og du sørger for at rådgivernes leverancer lever op til vores krav og det, vi har aftalt. Du refererer typisk til en projektleder, som har det samlede ansvar for projektet.

Som bygherre udbyder, leder og styrer vi vores rådgivere og entreprenører gennem projekternes levetid. Opgaverne har også grænseflader til blandt andet signalprogrammet, hastighedsopgraderinger, sporfornyelsesprojekter og driftsorganisationen. Derfor er arbejdsdagen også præget af et tæt samarbejde med andre områder i Banedanmark. Vi bruger 3D-modeller ved projektering, udførelse samt aflevering.

Herudover er der andre typer anlægs- og fornyelsesprojekter, for eksempel inden for fornyelse og nyanlæg af broer, dæmninger, støttemure og perroner i Jylland og på Fyn. Broprojekterne kan omfatte udskiftning, hovedistandsættelse, reparation eller nedlæggelse af broer.

Høj teknisk kompetence inden for anlæg og konstruktioner

Du har en baggrund som anlægs- eller konstruktionsingeniør eller som bygningskonstruktør, og du har erfaring i teknisk projektledelse af større anlægs- og konstruktionsprojekter, udbudsprocesser, grænsefladekoordinering, projektopfølgning samt projektgranskning. Det er endvidere en klar fordel, hvis du har kompetencer inden for ledningshåndtering.

Det er vigtigt, at du har høje tekniske kompetencer, tværfaglig forståelse og arbejder godt selvstændigt. Samtidig har du gode samarbejdsevner, da der er fokus på, at vi samlet leverer de forventede resultater. Du trives med at håndtere flere sideløbende opgaver, er god til at planlægge og går forrest for at løse problemer. Dine kommunikationsevner er gode såvel skriftligt som mundtligt.

Alt i alt har du lyst til at arbejde for en velfungerende jernbane.

Løn

Har du en akademisk uddannelse, ansættes du i forhold til AC-overenskomsten, og lønnen fastsættes på baggrund af dine erfaringer og kvalifikationer.

Er du uddannet bygningskonstruktør vil din ansættelse være omfattet af Fællesoverenskomsten mellem Finansministeriet og Offentligt Ansattes Organisationer – Det statslige område, og enten Organisationsaftalen for Tekniske designere, byggeteknikere, produktionsteknologer, bygningskonstruktører, procesteknologer, konserveringsteknikere/B.Sc., inventarkonduktører og tekniske designerelever m.fl. eller Organisationsaftalen for Bygningskonstruktører, kort- og landmålingsteknikere, landmålingsteknikere, kartografer og kortteknikere samt aftale om nyt lønsystem for tjenestemandsansatte kortteknikere og kartografer m.fl. i staten.

Ansøgning og kontakt

Vil du vide mere om stillingen, så kontakt anlægschef Tom Serup Andersen. Vi vurderer ansøgninger og indkalder til samtaler løbende så send din ansøgning og CV hurtigst muligt.

For at søge stillingen klikker du på linket ”Søg stilling” og følger instruktionerne.



Banedanmark, Carsten Niebuhrs Gade 43København Ø2019-08-12T00:00:002019-09-02T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

PROJEKRLEDER - Tværfaglig projektstyring

HØI & THOMASSEN A/S

Rødovre
På vegne af AB Clausen A S Rådgivende ingeniører i Rødovre, der står overfor store bygge- og renoveringsopgaver i hele landet, søger Høi Thomassen en projektleder til tværfaglig projektstyring. AB Clausen A S Rådgivende Ingeniører har fokus på bæren...
Indrykket:9. juli 2019
Udløbsdato:3. september 2019

Yngre trafikplanlægger til trafikmodellering

MOE A/S

Søborg
I MOE Tetraplan har vi travlt med trafikmodelberegninger for en række af de aktuelt største og mest spændende infrastrukturprojekter herhjemme. Samtidig er vi i gang med at udvikle COMPASS, en ny avanceret aktivitetsbaseret trafikmodel for Hovedstad...
Indrykket:5. juli 2019
Udløbsdato:29. august 2019

Byggeledelse på jernbanen - er det dig?

Banedanmark, Carsten Niebuhrs Gade 43

København Ø
Vi søger en byggeleder til at være med i udførelsen af anlægs- og fornyelsesprojekter på jernbanen vest for Storebælt. Du bliver en del af sektionen Anlæg Vest, Spor Vest, hvor du får en udfordrende hverdag og bliver en del af et dynamisk og fagligt...
Indrykket:5. august 2019
Udløbsdato:26. september 2019

Senior Projektchef til NCC

DeZignated ApS

København S
Senior Projektchef til NCC til nyoprettet stilling Til større, spændende, innovative og bæredygtige anlægsprojekter på Sjælland søger vi en erfaren senior-projektchef, der kan være med til at præge fremtidens anlægsprojekter i NCC. Om NCC Som bygge-...
Indrykket:6. august 2019
Udløbsdato:27. september 2019

Broprojekter på jernbanen - vi gør klar til elektrificering

Banedanmark, Carsten Niebuhrs Gade 43

København Ø
Vi søger en projekteringsleder til blandt andet at være med til at forberede jernbanen mellem Fredericia og Lindholm til elektrificering. Du indgår i sektionen Broer Vest, der er en del af Anlægsdivision, Banedanmarks byggeherreorganisation, som årl...
Indrykket:12. august 2019
Udløbsdato:2. september 2019