Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Bygningsingeniør/ konstruktør/ arkitekt

Vopa arbejder med vedligeholdelse og større renoveringsopgaver af etageboliger i København. Du vil komme til at indgå i vores team af erfarne bygningssagkyndige, hvor du vil få selvstændige arbejdsopgaver.

Du skal være skarp til kommunikation i mellem byggeriets parter, og have en bred
byggeteknisk forståelse for renovering og tilstandsvurdering.

Stillingen er en alsidig stilling med mange og varierende arbejdsopgaver, hvor ca. 50 % foregår ”i marken” og ca. 50 % på kontoret. Du vil få stort kendskab til tilstandsvurdering af ældre bygninger og mulighed for faglig sparring med kollegaer og samarbejdspartnere.

Vopa er en virksomhed i udvikling og vækst, vi søger derfor en dedikeret medarbejder som til gengæld får mulighed for at præge sin egen stilling og arbejdsopgaver.

Dine arbejdsopgaver vil bl.a. være:

  • Registrering og tilstandsvurdering af for vores kunders ejendomme, herunder klimaskærm & tekniske installationer. Ofte opsummeret i en vedligeholdelsesrapport.
  • Energirådgivning i forbindelse med renovering af ejendomme
  • Udarbejde arbejdsbeskrivelser, udbud, kontrahering og tilsyn med renoveringsprojekter
  • Løbende sparring med bestyrelse og beboere omkring byggetekniske spørgsmål.

Vi forventer, at du:

  • Desuden brænder for at undersøge bygninger, og formidle din viden, bl.a via skriftlige rapporter. Hvorfor god skriftlig kommunikation er et krav.
  • Er udadvendt og god til at kommunikere og formidle i skrift og tale
  • Er selvstændig, kvalitetsbevidst og pligtopfyldende

Vi tilbyder:

  • Planlægning af din egen arbejdsdag med mulighed for flexordning
  • En afvekslende hverdag i et uhøjtideligt arbejdsmiljø tæt på offentlige transportmidler
  • Søde og hjælpsomme kolleger
  • Sundhedsforsikring & frokostordning
  • Konkurrencedygtig løn efter kvalifikationer

Om Vopa:

Vi er en ung virksomhed, som har til huse på Vesterbrogade. Vi beskæftiger 8 medarbejdere med vedligeholdelse og administration af boligerforeninger i København.

Hvis det lyder som noget for dig, så send en motiveret ansøgning og CV til direktør Jeppe Skou js@vopa.dk snarest muligt, da vi løbende holder samtaler.


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

329939978Phoenix-0bd19e2912019-01-10T00:00:00Bygningsingeniør/ konstruktør/ arkitekt

Vopa arbejder med vedligeholdelse og større renoveringsopgaver af etageboliger i København. Du vil komme til at indgå i vores team af erfarne bygningssagkyndige, hvor du vil få selvstændige arbejdsopgaver.

Du skal være skarp til kommunikation i mellem byggeriets parter, og have en bred
byggeteknisk forståelse for renovering og tilstandsvurdering.

Stillingen er en alsidig stilling med mange og varierende arbejdsopgaver, hvor ca. 50 % foregår ”i marken” og ca. 50 % på kontoret. Du vil få stort kendskab til tilstandsvurdering af ældre bygninger og mulighed for faglig sparring med kollegaer og samarbejdspartnere.

Vopa er en virksomhed i udvikling og vækst, vi søger derfor en dedikeret medarbejder som til gengæld får mulighed for at præge sin egen stilling og arbejdsopgaver.

Dine arbejdsopgaver vil bl.a. være:

  • Registrering og tilstandsvurdering af for vores kunders ejendomme, herunder klimaskærm & tekniske installationer. Ofte opsummeret i en vedligeholdelsesrapport.
  • Energirådgivning i forbindelse med renovering af ejendomme
  • Udarbejde arbejdsbeskrivelser, udbud, kontrahering og tilsyn med renoveringsprojekter
  • Løbende sparring med bestyrelse og beboere omkring byggetekniske spørgsmål.

Vi forventer, at du:

  • Desuden brænder for at undersøge bygninger, og formidle din viden, bl.a via skriftlige rapporter. Hvorfor god skriftlig kommunikation er et krav.
  • Er udadvendt og god til at kommunikere og formidle i skrift og tale
  • Er selvstændig, kvalitetsbevidst og pligtopfyldende

Vi tilbyder:

  • Planlægning af din egen arbejdsdag med mulighed for flexordning
  • En afvekslende hverdag i et uhøjtideligt arbejdsmiljø tæt på offentlige transportmidler
  • Søde og hjælpsomme kolleger
  • Sundhedsforsikring & frokostordning
  • Konkurrencedygtig løn efter kvalifikationer

Om Vopa:

Vi er en ung virksomhed, som har til huse på Vesterbrogade. Vi beskæftiger 8 medarbejdere med vedligeholdelse og administration af boligerforeninger i København.

Hvis det lyder som noget for dig, så send en motiveret ansøgning og CV til direktør Jeppe Skou js@vopa.dk snarest muligt, da vi løbende holder samtaler.

2019-03-08T00:50:42.357 Vopa arbejder med vedligeholdelse og større renoveringsopgaver af etageboliger i København. Du vil komme til at indgå i vores team af erfarne bygningssagkyndige, hvor du vil få selvstændige arbejdsopgaver. Du skal være skarp til kommunikation i mellem byggeriets parter, og have en bred byggeteknisk forståelse for renovering og tilstandsvurdering. Stillingen er en alsidig stilling med mange og varierende arbejdsopgaver, hvor ca. 50 foregår i marken og ca. 50 på kontoret. Du vil få stort kendskab til tilstandsvurdering af ældre bygninger og mulighed for faglig sparring med kollegaer og samarbejdspartnere. Vopa er en virksomhed i udvikling og vækst, vi søger derfor en dedikeret medarbejder som til gengæld får mulighed for at præge sin egen stilling og arbejdsopgaver. Dine arbejdsopgaver vil bl.a. være: Registrering og tilstandsvurdering af for vores kunders ejendomme, herunder klimaskærm tekniske installationer. Ofte opsummeret i en vedligeholdelsesrapport. Energirådgivning i forbindelse med renovering af ejendomme Udarbejde arbejdsbeskrivelser, udbud, kontrahering og tilsyn med renoveringsprojekter Løbende sparring med bestyrelse og beboere omkring byggetekniske spørgsmål. Vi forventer, at du: Desuden brænder for at undersøge bygninger, og formidle din viden, bl.a via skriftlige rapporter. Hvorfor god skriftlig kommunikation er et krav. Er udadvendt og god til at kommunikere og formidle i skrift og tale Er selvstændig, kvalitetsbevidst og pligtopfyldende Vi tilbyder: Planlægning af din egen arbejdsdag med mulighed for flexordning En afvekslende hverdag i et uhøjtideligt arbejdsmiljø tæt på offentlige transportmidler Søde og hjælpsomme kolleger Sundhedsforsikring frokostordning Konkurrencedygtig løn efter kvalifikationer Om Vopa: Vi er en ung virksomhed, som har til huse på Vesterbrogade. Vi beskæftiger 8 medarbejdere med vedligeholdelse og administration af boligerforeninger i København. Hvis det lyder som noget for dig, så send en motiveret ansøgning og CV til direktør Jeppe Skou js@vopa.dk snarest muligt, da vi løbende holder samtaler.11Jobnet0bd19e29100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-03-07T00:00:0000010EuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnKøbenhavn3432273VOPA EJENDOMSADMINISTRATION ApS11Amagerfælledvej 562300København SDKDanmark0
js@vopa.dkDKDanmarkDKDanmark
8Fuldtid46Permanent691626JobNet492869249286921000https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=0bd19e29https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=0bd19e29https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=0bd19e29&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=0bd19e29&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Produktion_haandvaerk_og_transport/Bygge_og_anlaeg/3.jpgMed et job indenfor Bygge og anlæg bliver du mødt af spændende opgaver. Hvis du er interesseret, er jobbet som Bygningsingeniør lige noget for dig.165811581Dansk3Læse/ tale214202Bygningsingeniør21Bygge og anlæg360026510Jeppe Skou-Holtetjs@vopa.dkDKDanmarkDKDanmark329980371VVS-projektleder til renovering og ombygningRobot Peter Jahn Partnere har mere end 30 års erfaring med renovering og forbedring af danske bygninger, som rådgivende ingeniører inden for bæredygtige renoveringsprojekter, vedligeholdelse, fornyelse og forbedring af ejendomme. Kunden i centrum Hos Peter Jahn Partnere har vi vores kunders behov i fokus. Det betyder, at vi tilpasser og skræddersyr vores projekter efter hvert behov. Efter hvert projekt gennemfører vi en kundetilfredshedsundersøgelse, som vi bruger i den løbende forbedring af den service, vi tilbyder vores kunder. Dygtig VVS-projektleder søges Som VVS-projektleder vil du være ansvarlig for det VVS-tekniske i vores byggesager. Du vil arbejde på tværs af projekter både i projekterings- og udførselsfasen og dine opgaver vil derfor være både projektering og tilsyn. Til daglig vil dit arbejde også være med til at give vores kunder den bedste rådgivning og service samt sikre en høj kundetilfredshed. Primære opgaver Du vil være ansvarlig for At VVS-installationerne bliver projekteret og installeret korrekt i vores byggesager At uddelegere opgaver til interne medarbejdere, samt eventuelt eksterne underrådgivere At sikre en fornuftig rentabilitet ud fra vores interne krav Være med til at definere projekternes indhold, målsætninger og økonomiske rammer Dine arbejdsopgaver Projektering og dimensionering af VVS-installationer Kvalitetssikre hele projekteringsfasen Kommunikere med alle relevante parter og formidle problemstillinger og løsninger til alle faggrupper Deltage i salg og afklaringsmøder med kunden Føre tilsyn, styring og opfølgning på byggepladsen Myndigheds- og kundekontakt Styre byggesagerne og sikre, at aftalerne bliver overholdt jf. aftale Tæt samarbejde med entreprenørfirmaer og underleverandører Din baggrund og kvalifikationer Du har en videregående uddannelse inden for VVS-teknik, og du har erfaring med at projektere og udføre VVS-installationer. Du har siddet i en tilsvarende stilling i minimum 5 år - enten hos en rådgivende ingeniør- eller arkitektvirksomhed - eller du har erfaring med n eller flere af delprocesserne, og ønsker nu at tage det fulde ansvar som projektleder. Din teoretiske baggrund er enten: VVS-ingeniør VVS-installatør Bygningskonstruktør med en håndværksmæssig baggrund inden for VVS Det er en fordel, hvis du også har arbejdet med renoveringsopgaver. Som person skal du kunne: Bevare overblikket over flere projekter ad gangen og trives med at have mange bolde i luften Kommunikere med alle persontyper og faggrupper (skrift og tale) Planlægge og koordinere for at overholde deadlines Bevare både helikopterview og kunne dykke ned i detaljerne Have gennemslagskraft Evne at påtage dig ansvaret og være proaktiv Have stærke analytiske evner Vi tilbyder Du vil blive en del af et dynamisk team og tilbydes et godt arbejdsmiljø samt en løn, der står mål med dine kvalifikationer og jobindsats. Hos Peter Jahn Partnere går vi meget op i den enkeltes trivsel og hverdag, idet vi mener, at et godt sammenhold styrker arbejdsglæden og produktiviteten. Vi arrangerer løbende hen over året en række fælles arrangementer, herunder julefrokost, sommerfest, skovtur, koncerter, cykelture, løbeture, skitur samt andre arrangementer både internt og sammen med vores mange samarbejdspartnere. Rekrutteringsprocessen EXACTsearch EXACTsearch varetager rekrutteringsprocessen. Har du nogle indledende spørgsmål, er du velkommen til at kontakte Headhunter Gazmend Salihi på 45 2629 3524 hverdage mellem kl. 8.00 20.00. Alle ansøgninger behandles løbende og fortroligt.

Peter Jahn & Partnere har mere end 30 års erfaring med renovering og forbedring af danske bygninger, som rådgivende ingeniører inden for bæredygtige renoveringsprojekter, vedligeholdelse, fornyelse og forbedring af ejendomme.

Kunden i centrum

Hos Peter Jahn & Partnere har vi vores kunders behov i fokus. Det betyder, at vi tilpasser og skræddersyr vores projekter efter hvert behov. Efter hvert projekt gennemfører vi en kundetilfredshedsundersøgelse, som vi bruger i den løbende forbedring af den service, vi tilbyder vores kunder.

Dygtig VVS-projektleder søges

Som VVS-projektleder vil du være ansvarlig for det VVS-tekniske i vores byggesager. Du vil arbejde på tværs af projekter – både i projekterings- og udførselsfasen – og dine opgaver vil derfor være både projektering og tilsyn.

Til daglig vil dit arbejde også være med til at give vores kunder den bedste rådgivning og service samt sikre en høj kundetilfredshed.

Primære opgaver

Du vil være ansvarlig for

  • At VVS-installationerne bliver projekteret og installeret korrekt i vores byggesager
  • At uddelegere opgaver til interne medarbejdere, samt eventuelt eksterne underrådgivere
  • At sikre en fornuftig rentabilitet ud fra vores interne krav
  • Være med til at definere projekternes indhold, målsætninger og økonomiske rammer

Dine arbejdsopgaver

  • Projektering og dimensionering af VVS-installationer
  • Kvalitetssikre hele projekteringsfasen
  • Kommunikere med alle relevante parter og formidle problemstillinger og løsninger til alle faggrupper
  • Deltage i salg og afklaringsmøder med kunden
  • Føre tilsyn, styring og opfølgning på byggepladsen
  • Myndigheds- og kundekontakt
  • Styre byggesagerne og sikre, at aftalerne bliver overholdt jf. aftale
  • Tæt samarbejde med entreprenørfirmaer og underleverandører

Din baggrund og kvalifikationer

Du har en videregående uddannelse inden for VVS-teknik, og du har erfaring med at projektere og udføre VVS-installationer. Du har siddet i en tilsvarende stilling i minimum 5 år - enten hos en rådgivende ingeniør- eller arkitektvirksomhed - eller du har erfaring med én eller flere af delprocesserne, og ønsker nu at tage det fulde ansvar som projektleder.

Din teoretiske baggrund er enten:

  • VVS-ingeniør
  • VVS-installatør
  • Bygningskonstruktør med en håndværksmæssig baggrund inden for VVS

Det er en fordel, hvis du også har arbejdet med renoveringsopgaver.

Som person skal du kunne:

  • Bevare overblikket over flere projekter ad gangen og trives med at have mange bolde i luften
  • Kommunikere med alle persontyper og faggrupper (skrift og tale)
  • Planlægge og koordinere for at overholde deadlines
  • Bevare både helikopterview og kunne dykke ned i detaljerne
  • Have gennemslagskraft
  • Evne at påtage dig ansvaret og være proaktiv
  • Have stærke analytiske evner

Vi tilbyder

Du vil blive en del af et dynamisk team og tilbydes et godt arbejdsmiljø samt en løn, der står mål med dine kvalifikationer og jobindsats.

Hos Peter Jahn & Partnere går vi meget op i den enkeltes trivsel og hverdag, idet vi mener, at et godt sammenhold styrker arbejdsglæden og produktiviteten.

Vi arrangerer løbende hen over året en række fælles arrangementer, herunder julefrokost, sommerfest, skovtur, koncerter, cykelture, løbeture, skitur samt andre arrangementer både internt og sammen med vores mange samarbejdspartnere.

Rekrutteringsprocessen – EXACTsearch

EXACTsearch varetager rekrutteringsprocessen. Har du nogle indledende spørgsmål, er du velkommen til at kontakte Headhunter Gazmend Salihi på +45 2629 3524 hverdage mellem kl. 8.00 – 20.00. Alle ansøgninger behandles løbende og fortroligt.

EXACTsearchKøbenhavn Ø2019-03-26T00:00:002019-05-18T00:00:00
329980368Projektleder til renovering og kunderådgivningRobot Peter Jahn Partnere har mere end 30 års erfaring med renovering og forbedring af danske bygninger, som rådgivende ingeniører inden for bæredygtige renoveringsprojekter, vedligeholdelse, fornyelse og forbedring af ejendomme. Kunden i centrum Hos Peter Jahn Partnere har vi vores kunders behov i fokus. Det betyder, at vi tilpasser og skræddersyr vores projekter efter hvert behov. Efter hvert projekt gennemfører vi en kundetilfredshedsundersøgelse, som vi bruger i den løbende forbedring af den service, vi tilbyder vores kunder. Bygherrerådgiver til renovering og ombygning Som projektleder hos Peter Jahn Partnere og som bygherrerådgiver for vores kunder, skal du være i stand til at arbejde selvstændigt med dine egne projekter. Du vil have det fulde ansvar for, at projektet bliver udført i henhold til de indgåede aftaler, og at kunden er fuldt tilfreds med resultatet. Det vil blive dit ansvar, at projekterne overholder de aftalte deadlines, de økonomiske krav og den forventede kvalitet. Du vil have ansvaret for projektteamet og ansvaret for at lede tekniske tegnere og andre administrative ressourcer, så du kan have fokus på at drive projekterne. Primære opgaver Deltage i salg og afklaringsmøder med kunden Være med til at definere projekternes indhold, målsætninger og økonomiske rammer Styre byggesagerne og sikre at aftalerne bliver overholdt jf. aftale Tæt samarbejde med entreprenørfirmaer og underleverandører Udføre byggestyring under udførsel Kvalitetssikre hele projekteringsfasen Kommunikere med alle relevante stakeholders og formidle problemstillinger og løsninger til alle faggrupper Uddelegere opgaver til interne medarbejdere, samt eventuelt eksterne underrådgivere Lave kvalitetssikring på delprocesserne Sikre en fornuftig rentabilitet ud fra vores interne krav Din baggrund og kvalifikationer Du er uddannet bygningsingeniør, bygningskonstruktør eller arkitekt. Vi forestiller os, at du har siddet i en tilsvarende stilling i minimum 5 år, enten hos en rådgivende ingeniør- eller arkitektvirksomhed, eller at du har erfaring med n eller flere af delprocesserne og nu ønsker at tage det fulde ansvar som projektleder. Det er en fordel, hvis du også har arbejdet med renoveringsopgaver. Du har: Evnen til at bruge din akkumulerede viden aktivt i hverdagen Gennemslagskraft, bevarer overblikket og forstår at kommunikere til forskellige persontyper En naturlig evne for at påtage dig ansvaret, og du er proaktiv Stærke analytiske evner, og du trives med at have mange bolde i luften på n gang Gode forhandlings- og forretningsevner Gode evner til at kommunikere både internt og eksternt (skrift og tale) Vi tilbyder Du vil blive en del af et dynamisk team og tilbydes et godt arbejdsmiljø samt en løn, der står mål med dine kvalifikationer og jobindsats. Hos Peter Jahn Partnere går vi meget op i den enkeltes trivsel og hverdag, idet vi mener, at et godt sammenhold styrker arbejdsglæden og produktiviteten. Vi arrangerer løbende hen over året en række fælles arrangementer, herunder julefrokost, sommerfest, skovtur, koncerter, cykelture, løbeture, skitur samt andre arrangementer både internt og sammen med vores mange samarbejdspartnere. Rekrutteringsprocessen EXACTsearch EXACTsearch varetager rekrutteringsprocessen. Har du nogle indledende spørgsmål, er du velkommen til at kontakte Headhunter Gazmend Salihi på 45 2629 3524 hverdage mellem kl. 8.00 20.00. Alle ansøgninger behandles løbende og fortroligt.

Peter Jahn & Partnere har mere end 30 års erfaring med renovering og forbedring af danske bygninger, som rådgivende ingeniører inden for bæredygtige renoveringsprojekter, vedligeholdelse, fornyelse og forbedring af ejendomme.

Kunden i centrum

Hos Peter Jahn & Partnere har vi vores kunders behov i fokus. Det betyder, at vi tilpasser og skræddersyr vores projekter efter hvert behov. Efter hvert projekt gennemfører vi en kundetilfredshedsundersøgelse, som vi bruger i den løbende forbedring af den service, vi tilbyder vores kunder.

Bygherrerådgiver til renovering og ombygning

Som projektleder hos Peter Jahn & Partnere og som bygherrerådgiver for vores kunder, skal du være i stand til at arbejde selvstændigt med dine egne projekter. Du vil have det fulde ansvar for, at projektet bliver udført i henhold til de indgåede aftaler, og at kunden er fuldt tilfreds med resultatet.

Det vil blive dit ansvar, at projekterne overholder de aftalte deadlines, de økonomiske krav og den forventede kvalitet. Du vil have ansvaret for projektteamet og ansvaret for at lede tekniske tegnere og andre administrative ressourcer, så du kan have fokus på at drive projekterne.

Primære opgaver

  • Deltage i salg og afklaringsmøder med kunden
  • Være med til at definere projekternes indhold, målsætninger og økonomiske rammer
  • Styre byggesagerne og sikre at aftalerne bliver overholdt jf. aftale
  • Tæt samarbejde med entreprenørfirmaer og underleverandører
  • Udføre byggestyring under udførsel
  • Kvalitetssikre hele projekteringsfasen
  • Kommunikere med alle relevante stakeholders og formidle problemstillinger og løsninger til alle faggrupper
  • Uddelegere opgaver til interne medarbejdere, samt eventuelt eksterne underrådgivere
  • Lave kvalitetssikring på delprocesserne
  • Sikre en fornuftig rentabilitet ud fra vores interne krav

Din baggrund og kvalifikationer

Du er uddannet bygningsingeniør, bygningskonstruktør eller arkitekt. Vi forestiller os, at du har siddet i en tilsvarende stilling i minimum 5 år, enten hos en rådgivende ingeniør- eller arkitektvirksomhed, eller at du har erfaring med én eller flere af delprocesserne og nu ønsker at tage det fulde ansvar som projektleder. Det er en fordel, hvis du også har arbejdet med renoveringsopgaver.

Du har:

  • Evnen til at bruge din akkumulerede viden aktivt i hverdagen
  • Gennemslagskraft, bevarer overblikket og forstår at kommunikere til forskellige persontyper
  • En naturlig evne for at påtage dig ansvaret, og du er proaktiv
  • Stærke analytiske evner, og du trives med at have mange bolde i luften på én gang
  • Gode forhandlings- og forretningsevner
  • Gode evner til at kommunikere både internt og eksternt (skrift og tale)

Vi tilbyder

Du vil blive en del af et dynamisk team og tilbydes et godt arbejdsmiljø samt en løn, der står mål med dine kvalifikationer og jobindsats.

Hos Peter Jahn & Partnere går vi meget op i den enkeltes trivsel og hverdag, idet vi mener, at et godt sammenhold styrker arbejdsglæden og produktiviteten.

Vi arrangerer løbende hen over året en række fælles arrangementer, herunder julefrokost, sommerfest, skovtur, koncerter, cykelture, løbeture, skitur samt andre arrangementer både internt og sammen med vores mange samarbejdspartnere.

Rekrutteringsprocessen – EXACTsearch

EXACTsearch varetager rekrutteringsprocessen. Har du nogle indledende spørgsmål, er du velkommen til at kontakte Headhunter Gazmend Salihi på +45 2629 3524 hverdage mellem kl. 8.00 – 20.00. Alle ansøgninger behandles løbende og fortroligt.

EXACTsearchKøbenhavn Ø2019-03-23T00:00:002019-05-18T00:00:00
329971224KONSTRUKTIONSINGENIØRRobot Høi Thomassen søger på vegne af vores kunde, der er rådgivende ingeniører i trekantsområdet, en erfaren konstruktionsingeniør der skal styrke rådgivningen indenfor områderne træ, beton og stål. Hvorfor skal vores kunde ansætte dig? Du er bygningsingeniør eller civilingeniør med konstruktion som speciale. Du har min. 4 års erfaring med projektering af projekter indenfor nybyggeri og renovering. Du har min. 4 års erfaring med at udarbejde udbud på projekter i fag- og hovedentreprise. Du har erfaring med at udføre besigtigelser, tilsyn, registrering og deltagelse i projekterings- og byggemøder. Du har erfaring med projektledelse - gerne fra rådgiver-, entreprenør- og bygherreside.Hvorfor skal du søge dette job? Du skal, sammen med den anden fagleder, sikre fagligheden i projekterne. Du kan lide at sparre med og kvalitetssikre dine kollegers projekter. Du er indstillet på at videreudvikle din faglighed indenfor træ, murværk, beton og stål. Du får en central rolle på vores kontorer. Hvad skal du ellers kunne? Du kan besigtige og føre tilsyn med nybyggeri og renoveringsprojekter. Du kan anvende IT og digitale værktøjer. Du har erfaring med relevant byggelovgivning, licitationsloven, AB 92, ABT 93 mv. Hvad tilbyder vores kunde dig iøvrigt? En spændende hverdag hvor du står med ansvaret for at at vi holder hvad vi har lovet kunden. Mange berørings?ader såvel internt som eksternt. At blive en del af en meget stærk holdånd i et team af dygtige kolleger med humor og åbenhed. Ca. 42 kolleger på vores kontorer i Østjylland. Lønpakken fastsættes i forhold til dine kvali? kationer. Er du interesseret i at høre mere om stillingen? Ring til Søren Thomassen eller Carsten Høi på tlf.: 29 27 71 88. Ansøgning: Vil du søge stillingen, skal din ansøgning og CV være i Word- eller pdf-format og være på dansk og kan kun sendes via denne mail: 163@ht-rekruttering.dk Ansøgningsmateriale mm. der ikke overholder dette, bliver ikke behandlet.Når vi har fundet den rette kandidat, tager vi stillingsannoncen af vores hjemmeside: www.ht-rekruttering.dk job.php

Høi & Thomassen søger på vegne af vores kunde, der er rådgivende ingeniører i trekantsområdet, en erfaren konstruktionsingeniør der skal styrke rådgivningen indenfor områderne træ, beton og stål.

Hvorfor skal vores kunde ansætte dig?
Du er bygningsingeniør eller civilingeniør med konstruktion som speciale.
Du har min. 4 års erfaring med projektering af projekter indenfor nybyggeri og renovering. Du har min. 4 års erfaring med at udarbejde udbud på projekter i fag- og hovedentreprise. Du har erfaring med at udføre besigtigelser, tilsyn, registrering og deltagelse i projekterings- og byggemøder.
Du har erfaring med projektledelse - gerne fra rådgiver-, entreprenør- og bygherreside.

Hvorfor skal du søge dette job?
Du skal, sammen med den anden fagleder, sikre fagligheden i projekterne.
Du kan lide at sparre med og kvalitetssikre dine kollegers projekter.
Du er indstillet på at videreudvikle din faglighed indenfor træ, murværk, beton og stål.
Du får en central rolle på vores kontorer. 

Hvad skal du ellers kunne?
Du kan besigtige og føre tilsyn med nybyggeri og renoveringsprojekter.
Du kan anvende IT og digitale værktøjer.
Du har erfaring med relevant byggelovgivning, licitationsloven, AB 92, ABT 93 mv.

Hvad tilbyder vores kunde dig iøvrigt?
En spændende hverdag hvor du står med ansvaret for at at vi holder hvad vi har lovet kunden.
Mange berørings?ader såvel internt som eksternt.
At blive en del af en meget stærk holdånd i et team af dygtige kolleger med humor og åbenhed.
Ca. 42 kolleger på vores kontorer i Østjylland.
Lønpakken fastsættes i forhold til dine kvali? kationer.

Er du interesseret i at høre mere om stillingen?
Ring til Søren Thomassen eller Carsten Høi på tlf.: 29 27 71 88.

Ansøgning:
Vil du søge stillingen, skal din ansøgning og CV være i Word- eller pdf-format og være på dansk og kan kun sendes via denne mail: 163@ht-rekruttering.dk 

Ansøgningsmateriale mm. der ikke overholder dette, bliver ikke behandlet.

Når vi har fundet den rette kandidat, tager vi stillingsannoncen af vores hjemmeside:
www.ht-rekruttering.dk/job.php

HØI & THOMASSEN A/SKolding2019-03-05T00:00:002019-04-30T00:00:00
329971216VVS/HVAC-ingeniørRobot På vegne af vores kunde, der er rådgivende ingeniør i trekantsområdet, søger vi en erfaren HVAC VVS ingeniør der skal styrke vores rådgivning indenfor det installationstekniske område. Hvorfor skal vores kunde ansætte dig? Du er bygningsingeniør med HVAC VVS som speciale. Du har min. 4 års erfaring med fag- og hovedentrepriser. Du har min. 4 års erfaring fra rådgiver-, entreprenør- eller bygherreside. Du er en dygtig og succesfuld VVS ingeniør fra projekter indenfor nybyggeri og renovering. Du kan udarbejde udbud på installationstekniske projekter. Hvorfor skal du søge dette job? Du kan lide at sparre med og kvalitetssikre dine kollegers projekter. Du er indstillet på at videreudvikle din faglighed indenfor VVS, HVAC, CTS, ventilation, kloak, energi osv. Du får en central rolle på det ene af vores kontorer i trekantsområdet. Hvad skal du ellers kunne? Du kan besigtige og føre tilsyn med installationsprojekter. Du deltager i projekterings- og byggemøder. Du kan anvende IT og digitale værktøjer. Du har min. 4 års erfaring med relevant byggelovgivning, licitationsloven, AB 92, ABT 93 mv. Hvad tilbyder vores kunde dig iøvrigt? En spændende hverdag hvor du står med ansvaret for at at vi holder hvad vi har lovet kunden. Mange berørings?ader såvel internt som eksternt. At blive en del af en meget stærk holdånd i et team af dygtige kolleger med humor og åbenhed. Ca. 42 kolleger på vores kontorer i Østjylland. Lønpakken fastsættes i forhold til dine kvali?kationer. Er du interesseret i at høre mere om stillingen? Ring til Søren Thomassen eller Carsten Høi på tlf.: 29 27 71 88. Ansøgning: Vil du søge stillingen, skal din ansøgning og CV skal være i Word- eller pdf-format og være på på dansk og kan kun sendes via denne mail: 162@ht-rekruttering.dk Ansøgningsmateriale mm. der ikke overholder dette, bliver ikke behandlet.Når vi har fundet den rette kandidat, tager vi stillingsannoncen af vores hjemmeside: www.ht-rekruttering.dk job.php

På vegne af vores kunde, der er rådgivende ingeniør i trekantsområdet, søger vi en erfaren HVAC/VVS ingeniør der skal styrke vores rådgivning indenfor det installationstekniske område.

Hvorfor skal vores kunde ansætte dig?
Du er bygningsingeniør med HVAC/VVS som speciale.
Du har min. 4 års erfaring med fag- og hovedentrepriser.
Du har min. 4 års erfaring fra rådgiver-, entreprenør- eller bygherreside.
Du er en dygtig og succesfuld VVS ingeniør fra projekter indenfor nybyggeri og renovering. Du kan udarbejde udbud på installationstekniske projekter.

Hvorfor skal du søge dette job?
Du kan lide at sparre med og kvalitetssikre dine kollegers projekter.
Du er indstillet på at videreudvikle din faglighed indenfor VVS, HVAC, CTS, ventilation, kloak, energi osv.
Du får en central rolle på det ene af vores kontorer i trekantsområdet.

Hvad skal du ellers kunne?
Du kan besigtige og føre tilsyn med installationsprojekter.
Du deltager i projekterings- og byggemøder.
Du kan anvende IT og digitale værktøjer.
Du har min. 4 års erfaring med relevant byggelovgivning, licitationsloven, AB 92, ABT 93 mv.

Hvad tilbyder vores kunde dig iøvrigt?
En spændende hverdag hvor du står med ansvaret for at at vi holder hvad vi har lovet kunden.
Mange berørings?ader såvel internt som eksternt.
At blive en del af en meget stærk holdånd i et team af dygtige kolleger med humor og åbenhed.
Ca. 42 kolleger på vores kontorer i Østjylland.
Lønpakken fastsættes i forhold til dine kvali?kationer.

Er du interesseret i at høre mere om stillingen?
Ring til Søren Thomassen eller Carsten Høi på tlf.: 29 27 71 88.

Ansøgning:
Vil du søge stillingen, skal din ansøgning og CV skal være i Word- eller pdf-format og være på på dansk og kan kun sendes via denne mail:  162@ht-rekruttering.dk 

Ansøgningsmateriale mm. der ikke overholder dette, bliver ikke behandlet.

Når vi har fundet den rette kandidat, tager vi stillingsannoncen af vores hjemmeside:
www.ht-rekruttering.dk/job.php

HØI & THOMASSEN A/SKolding2019-03-05T00:00:002019-04-30T00:00:00
330003210Nyuddannet ingeniør til Banedanmarks graduateprogram inden for sporområdet i FredericiaRobot Er du nyuddannet ingeniør, eller afslutter du snart din ingeniøruddannelse? Og interesserer du dig for jernbanedrift? I sommeren 2019 ansætter vi et nyt hold af ingeniører i vores 1-årige graduateforløb. Som graduate bliver du en del af vores stærke ingeniørfaglige miljø med rig mulighed for at opbygge et omfattende fagligt netværk i jernbanebranchen. Du vil få mulighed for at opnå en specialiseret faglig profil sammen med de dygtigste eksperter inden for sporteknikken i Danmark. Du vil også få chancen for at deltage i spændende projekter og løse udfordrende, tværgående opgaver. Kompleksiteten i dine opgaver og ansvarsområder stiger løbende, så du hele tiden bliver udfordret på din faglige kunnen. Sideløbende deltager du i en række interne jernbanefaglige kurser og får mulighed for at deltage i eksterne specialist- eller kandidatkurser. Graduateforløbet er 1-årigt og starter 1. september 2019. Som graduate i Spor designes dit forløb således, at din tid deles ligeligt mellem vores to enheder Anlæg Vest og Infrastruktur. Dine turnusværter følger dig hele vejen igennem forløbet. Du vil begynde dit forløb i vores Anlægsdivision, hvor du vil arbejde med større anlægsprojekter i et projektteam, hvor dit primære fagområde vil blive spor. Efter det første halve år fortsætter dit forløb i Infrastukturdivisionen, hvor du vil have mulighed for at opbygge en stærk faglig viden inden for sporteknikken. Arbejdsstedet er i Fredericia. Vi udvikler og specialiserer dig I Anlægsdivisionen vil du prøve kræfter med rollen som projekteringsleder inden for faget spor. Projekteringslederen har den direkte kontakt til rådgiveren på den pågældende opgave. I et tæt samarbejde med Banedanmarks projektteam og rådgiveren vil du som projekteringsleder skulle styre opgaven og økonomien. Du vil få mulighed for at prøve kræfter med både hoved- og fagentrepriser på henholdsvis spor- og broentreprise. Denne del af arbejdet vil foregå med udgangspunkt fra vores kontor i Fredericia, men der vil af og til være arbejdsdage på andre byggepladser i Jylland, bland andet Aalborg. Med graduateforløbet i de to enheder vil du få et godt indblik i forskellige tekniske løsninger og problemstillinger samt vigtigheden af et godt samarbejde mellem drift og anlæg og fokus på helheden i projekterne. I Infrastruktur vil du arbejde med opgaver, hvor du får et indgående kendskab til regler og normer, især på sporområdet, hvilket bruges som grundlag for design og vedligeholdelsen af sporet. Derudover vil du udføre analysearbejde og assistere med udviklingsprojekter. I Infrastruktur vil du også få et indblik i hvordan Banedanmark dagligt inspicerer, måler og vedligeholder infrastrukturen. I afdelingen vil du også have mulighed for at opleve, hvordan Banedanmark vedligeholder banen på tæt hold. Nyuddannet ingeniør og fuld af gå-på-mod Du er nyuddannet ingeniør eller afslutter din ingeniøruddannelse inden den 1. september 2019. Uddannelsen kan f.eks. være med retning inden for byggeteknologi, byggeri, infrastruktur eller lignende. Du behøver ikke at have jernbaneerfaring. Det vigtigste for os er, at du har en stor interesse for feltet, og at du aktivt gør dig tanker om, hvad du ønsker at få ud af dit forløb. Du har drive og gå-på-mod, og du er ikke bange for ret hurtigt at få selvstændigt ansvar for dine opgaver. Din indlæringskurve bliver stejl, og dét skal du synes er spændende. Derudover skal du være åben for de muligheder forløbet giver og have lysten til at prøve kræfter fagligt ude i den virkelige verden. Du får titlen turnusingeniør. Karrieremuligheder i Banedanmark Når du er færdig med graduateprogrammet har du gode muligheder for at søge stillinger hos os som fagspecialist, teknisk projektleder eller byggeleder. Bemærk dog, at vi ikke kan garantere fastansættelse efter endt forløb. Læs mere om os på www.banedanmark.dk. Løn Du ansættes i forhold til AC-overenskomsten, og lønnen fastsættes på baggrund af dine erfaringer og kvalifikationer. Ansøgning og kontakt Vil du vide mere om jobbet som turnusingeniør i Spor, så kontakt anlægschef Jesper Jeberg, eller sektionschef i Infrastruktur, Pernille Jøndrup. For at søge stillingen klikker du på linket Søg stillingen og følger instruktionerne.Er du nyuddannet ingeniør, eller afslutter du snart din ingeniøruddannelse? Og interesserer du dig for jernbanedrift?
I sommeren 2019 ansætter vi et nyt hold af ingeniører i vores 1-årige graduateforløb. Som graduate bliver du en del af vores stærke ingeniørfaglige miljø med rig mulighed for at opbygge et omfattende fagligt netværk i jernbanebranchen. Du vil få mulighed for at opnå en specialiseret faglig profil sammen med de dygtigste eksperter inden for sporteknikken i Danmark. Du vil også få chancen for at deltage i spændende projekter og løse udfordrende, tværgående opgaver.

Kompleksiteten i dine opgaver og ansvarsområder stiger løbende, så du hele tiden bliver
udfordret på din faglige kunnen. Sideløbende deltager du i en række interne
jernbanefaglige kurser og får mulighed for at deltage i eksterne specialist- eller
kandidatkurser.

Graduateforløbet er 1-årigt og starter 1. september 2019. Som graduate i Spor designes dit forløb således, at din tid deles ligeligt mellem vores to enheder Anlæg Vest og Infrastruktur. Dine turnusværter følger dig hele vejen igennem forløbet.

Du vil begynde dit forløb i vores Anlægsdivision, hvor du vil arbejde med større anlægsprojekter i et projektteam, hvor dit primære fagområde vil blive spor. Efter det første halve år fortsætter dit forløb i Infrastukturdivisionen, hvor du vil have mulighed for at opbygge en stærk faglig viden inden for sporteknikken.

Arbejdsstedet er i Fredericia.

Vi udvikler og specialiserer dig
I Anlægsdivisionen vil du prøve kræfter med rollen som projekteringsleder inden for faget spor. Projekteringslederen har den direkte kontakt til rådgiveren på den pågældende opgave. I et tæt samarbejde med Banedanmarks projektteam og rådgiveren vil du som projekteringsleder skulle styre opgaven og økonomien. Du vil få mulighed for at prøve kræfter med både hoved- og fagentrepriser på henholdsvis spor- og broentreprise. Denne del af arbejdet vil foregå med udgangspunkt fra vores kontor i Fredericia, men der vil af og til være arbejdsdage på andre byggepladser i Jylland, bland andet Aalborg.

Med graduateforløbet i de to enheder vil du få et godt indblik i forskellige tekniske løsninger og problemstillinger samt vigtigheden af et godt samarbejde mellem drift og anlæg og fokus på helheden i projekterne.

I Infrastruktur vil du arbejde med opgaver, hvor du får et indgående kendskab til regler og
normer, især på sporområdet, hvilket bruges som grundlag for design og vedligeholdelsen af sporet. Derudover vil du udføre analysearbejde og assistere med udviklingsprojekter. I Infrastruktur vil du også få et indblik i hvordan Banedanmark dagligt inspicerer, måler og vedligeholder infrastrukturen. I afdelingen vil du også have mulighed for at opleve, hvordan Banedanmark vedligeholder banen på tæt hold.

Nyuddannet ingeniør og fuld af gå-på-mod
Du er nyuddannet ingeniør eller afslutter din ingeniøruddannelse inden den 1. september 2019. Uddannelsen kan f.eks. være med retning inden for byggeteknologi, byggeri, infrastruktur eller lignende. Du behøver ikke at have jernbaneerfaring. Det vigtigste for os er, at du har en stor interesse for feltet, og at du aktivt gør dig tanker om, hvad du ønsker at få ud af dit forløb.

Du har drive og gå-på-mod, og du er ikke bange for ret hurtigt at få selvstændigt ansvar for dine opgaver. Din indlæringskurve bliver stejl, og dét skal du synes er spændende. Derudover skal du være åben for de muligheder forløbet giver og have lysten til at prøve kræfter fagligt ude i den virkelige verden.

Du får titlen turnusingeniør.

Karrieremuligheder i Banedanmark
Når du er færdig med graduateprogrammet har du gode muligheder for at søge stillinger hos os som fagspecialist, teknisk projektleder eller byggeleder. Bemærk dog, at vi ikke kan garantere fastansættelse efter endt forløb.
Læs mere om os på www.banedanmark.dk.

Løn
Du ansættes i forhold til AC-overenskomsten, og lønnen fastsættes på baggrund af dine erfaringer og kvalifikationer.

Ansøgning og kontakt
Vil du vide mere om jobbet som turnusingeniør i Spor, så kontakt anlægschef Jesper Jeberg, eller sektionschef i Infrastruktur, Pernille Jøndrup.
For at søge stillingen klikker du på linket ”Søg stillingen” og følger instruktionerne.
Banedanmark, Carsten Niebuhrs Gade 43København Ø2019-04-08T00:00:002019-05-08T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

VVS-projektleder til renovering og ombygning

EXACTsearch

København Ø
Peter Jahn Partnere har mere end 30 års erfaring med renovering og forbedring af danske bygninger, som rådgivende ingeniører inden for bæredygtige renoveringsprojekter, vedligeholdelse, fornyelse og forbedring af ejendomme. Kunden i centrum Hos Pete...
Indrykket:26. marts 2019
Udløbsdato:18. maj 2019

Projektleder til renovering og kunderådgivning

EXACTsearch

København Ø
Peter Jahn Partnere har mere end 30 års erfaring med renovering og forbedring af danske bygninger, som rådgivende ingeniører inden for bæredygtige renoveringsprojekter, vedligeholdelse, fornyelse og forbedring af ejendomme. Kunden i centrum Hos Pete...
Indrykket:23. marts 2019
Udløbsdato:18. maj 2019

KONSTRUKTIONSINGENIØR

HØI & THOMASSEN A/S

Kolding
Høi Thomassen søger på vegne af vores kunde, der er rådgivende ingeniører i trekantsområdet, en erfaren konstruktionsingeniør der skal styrke rådgivningen indenfor områderne træ, beton og stål. Hvorfor skal vores kunde ansætte dig? Du er bygningsing...
Indrykket:5. marts 2019
Udløbsdato:30. april 2019

VVS/HVAC-ingeniør

HØI & THOMASSEN A/S

Kolding
På vegne af vores kunde, der er rådgivende ingeniør i trekantsområdet, søger vi en erfaren HVAC VVS ingeniør der skal styrke vores rådgivning indenfor det installationstekniske område. Hvorfor skal vores kunde ansætte dig? Du er bygningsingeniør med...
Indrykket:5. marts 2019
Udløbsdato:30. april 2019

Nyuddannet ingeniør til Banedanmarks graduateprogram inden for sporområdet i Fredericia

Banedanmark, Carsten Niebuhrs Gade 43

København Ø
Er du nyuddannet ingeniør, eller afslutter du snart din ingeniøruddannelse? Og interesserer du dig for jernbanedrift? I sommeren 2019 ansætter vi et nyt hold af ingeniører i vores 1-årige graduateforløb. Som graduate bliver du en del af vores stærke...
Indrykket:8. april 2019
Udløbsdato:8. maj 2019