Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Bygningsingeniør Statisk beregning Kundekontakt

Scandinavian WeldTech producer og lever unikke stål- og kompositløsninger til byggebranchen i Norden. Vores projektportefølje tæller bl.a. København Tivoli, Europaskolen og Mærsk på Amerikas plads.

Grundet vækstambitioner og en unik markedsposition, søger vi en ny kollega til vores salgsafdeling. Du får en arbejdsplads i et internationalt miljø, hvor omgangstonen er uformel og behagelig. Vi består af et stærkt team af konstruktører, projektledere samt tekniske designere, og vi har stålfabrikker både i Sverige og Tyskland.

Vi sørger for at du får den bedste start på dit nye job!

 

Jobbet som Kundekonsulent

Den første periode vil gå med at lære dig at kende og omvendt. Du får beregningsopgaver som matcher dit udgangspunkt, og vi vil sikre at du lærer vores produkter, organisation og hjælpeværktøjer at kende bedst muligt.

 

I takt med din progressive udvikling, vil du gradvist blive betroet mere ansvar. Du får det fulde ansvar fra kundens første henvendelse og frem til tilbuddet er blevet til en ordre. Herefter overdrager du projektet til dine kollager i projektafdelingen, som eksekverer ordren.

 

Opgaver og ansvar

  • Lave statiske beregninger af vores kompositbjælker og søjler i vores værktøjer (EXCEL og RSTAB)
  • Mængdeberegning og tilhørende beskrivelser og dokumentation
  • Tage imod kundehenvendelser og kommunikere med øvrige samarbejdspartnere
  • Nedbryde forespørgsler til tilbud med tilhørende dokumentation
  • Sikre at projektet kan dokumenteres, er produceret og leveres inden for ønsket tidsramme
  • Økonomisk ansvarlig for egne projekter.

 

Vores forventninger til dig

Stillingen er ideel for dig som har erfaring med konstruktionsopgaver og ønsker en mere front-office stilling, med mere kundekontakt.

 

Din baggrund:

  • Du er uddannet bygningsingeniør med speciale i konstruktion
  • Du har 1 -3 års erfaring som konstruktionsingeniør
  • Erfaring med stålkontruktioner vil være en fordel

 

Som person er du åben og dialogsøgende. Du er både detaljeorienteret og sikrer at beregninger og dokumentation er korrekt udformet, men du evner også at perspektivere hele projektet og forudse problemstillinger – analytisk.

 

Scandinavian WeldTech

Scandinavian WeldTech har designet, produceret og leveret kvalitets stålkonstruktioner til byggebranchen siden 1950'erne. I dag leverer vi bærende komposit- og stålkontruktioner til hele norden, samt Tyskland. Nu udvider vi vores medarbejderstab på vores kontor i Ørestad.

 

Rekrutteringsprocessen

Vi har travlt og behandler ansøgninger løbende.

 

EXACTsearch er ansvarlig for rekrutteringsprocessen og har du nogle indledende spørgsmål, så ring til Gazmend Salihi på 2629 3524. Send din ansøgning på gs@exactsearch.dk.

 

Hos EXACTsearch hjælper vi vores kandidater ved at tilbyde dem coaching og sparring på et højt niveau, samt fleksible og tilpassende interviewtider ml. 8-20. Vi headhunter ingeniører og specialister til den rådgivende ingeniørbranche og maskinindustrien. Vi har valgt at specialisere os i det tekniske felt, fordi vi selv er teknikere. Med mere end 10 års erfaring indenfor teknik og rekruttering, er vi eksperter i at identificere specialister. Læs mere om EXACTsearch på www.exactsearch.dk eller kontakt os på +45 2629 3524.


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

329786227Phoenix-750a1bf612018-04-03T00:00:00Bygningsingeniør Statisk beregning Kundekontakt

Scandinavian WeldTech producer og lever unikke stål- og kompositløsninger til byggebranchen i Norden. Vores projektportefølje tæller bl.a. København Tivoli, Europaskolen og Mærsk på Amerikas plads.

Grundet vækstambitioner og en unik markedsposition, søger vi en ny kollega til vores salgsafdeling. Du får en arbejdsplads i et internationalt miljø, hvor omgangstonen er uformel og behagelig. Vi består af et stærkt team af konstruktører, projektledere samt tekniske designere, og vi har stålfabrikker både i Sverige og Tyskland.

Vi sørger for at du får den bedste start på dit nye job!

 

Jobbet som Kundekonsulent

Den første periode vil gå med at lære dig at kende og omvendt. Du får beregningsopgaver som matcher dit udgangspunkt, og vi vil sikre at du lærer vores produkter, organisation og hjælpeværktøjer at kende bedst muligt.

 

I takt med din progressive udvikling, vil du gradvist blive betroet mere ansvar. Du får det fulde ansvar fra kundens første henvendelse og frem til tilbuddet er blevet til en ordre. Herefter overdrager du projektet til dine kollager i projektafdelingen, som eksekverer ordren.

 

Opgaver og ansvar

  • Lave statiske beregninger af vores kompositbjælker og søjler i vores værktøjer (EXCEL og RSTAB)
  • Mængdeberegning og tilhørende beskrivelser og dokumentation
  • Tage imod kundehenvendelser og kommunikere med øvrige samarbejdspartnere
  • Nedbryde forespørgsler til tilbud med tilhørende dokumentation
  • Sikre at projektet kan dokumenteres, er produceret og leveres inden for ønsket tidsramme
  • Økonomisk ansvarlig for egne projekter.

 

Vores forventninger til dig

Stillingen er ideel for dig som har erfaring med konstruktionsopgaver og ønsker en mere front-office stilling, med mere kundekontakt.

 

Din baggrund:

  • Du er uddannet bygningsingeniør med speciale i konstruktion
  • Du har 1 -3 års erfaring som konstruktionsingeniør
  • Erfaring med stålkontruktioner vil være en fordel

 

Som person er du åben og dialogsøgende. Du er både detaljeorienteret og sikrer at beregninger og dokumentation er korrekt udformet, men du evner også at perspektivere hele projektet og forudse problemstillinger – analytisk.

 

Scandinavian WeldTech

Scandinavian WeldTech har designet, produceret og leveret kvalitets stålkonstruktioner til byggebranchen siden 1950'erne. I dag leverer vi bærende komposit- og stålkontruktioner til hele norden, samt Tyskland. Nu udvider vi vores medarbejderstab på vores kontor i Ørestad.

 

Rekrutteringsprocessen

Vi har travlt og behandler ansøgninger løbende.

 

EXACTsearch er ansvarlig for rekrutteringsprocessen og har du nogle indledende spørgsmål, så ring til Gazmend Salihi på 2629 3524. Send din ansøgning på gs@exactsearch.dk.

 

Hos EXACTsearch hjælper vi vores kandidater ved at tilbyde dem coaching og sparring på et højt niveau, samt fleksible og tilpassende interviewtider ml. 8-20. Vi headhunter ingeniører og specialister til den rådgivende ingeniørbranche og maskinindustrien. Vi har valgt at specialisere os i det tekniske felt, fordi vi selv er teknikere. Med mere end 10 års erfaring indenfor teknik og rekruttering, er vi eksperter i at identificere specialister. Læs mere om EXACTsearch på www.exactsearch.dk eller kontakt os på +45 2629 3524.

2018-05-30T00:50:20.577 Scandinavian WeldTech producer og lever unikke stål- og kompositløsninger til byggebranchen i Norden. Vores projektportefølje tæller bl.a. København Tivoli, Europaskolen og Mærsk på Amerikas plads. Grundet vækstambitioner og en unik markedsposition, søger vi en ny kollega til vores salgsafdeling. Du får en arbejdsplads i et internationalt miljø, hvor omgangstonen er uformel og behagelig. Vi består af et stærkt team af konstruktører, projektledere samt tekniske designere, og vi har stålfabrikker både i Sverige og Tyskland. Vi sørger for at du får den bedste start på dit nye job! Jobbet som Kundekonsulent Den første periode vil gå med at lære dig at kende og omvendt. Du får beregningsopgaver som matcher dit udgangspunkt, og vi vil sikre at du lærer vores produkter, organisation og hjælpeværktøjer at kende bedst muligt. I takt med din progressive udvikling, vil du gradvist blive betroet mere ansvar. Du får det fulde ansvar fra kundens første henvendelse og frem til tilbuddet er blevet til en ordre. Herefter overdrager du projektet til dine kollager i projektafdelingen, som eksekverer ordren. Opgaver og ansvar Lave statiske beregninger af vores kompositbjælker og søjler i vores værktøjer (EXCEL og RSTAB) Mængdeberegning og tilhørende beskrivelser og dokumentation Tage imod kundehenvendelser og kommunikere med øvrige samarbejdspartnere Nedbryde forespørgsler til tilbud med tilhørende dokumentation Sikre at projektet kan dokumenteres, er produceret og leveres inden for ønsket tidsramme Økonomisk ansvarlig for egne projekter. Vores forventninger til dig Stillingen er ideel for dig som har erfaring med konstruktionsopgaver og ønsker en mere front-office stilling, med mere kundekontakt. Din baggrund: Du er uddannet bygningsingeniør med speciale i konstruktion Du har 1 -3 års erfaring som konstruktionsingeniør Erfaring med stålkontruktioner vil være en fordel Som person er du åben og dialogsøgende. Du er både detaljeorienteret og sikrer at beregninger og dokumentation er korrekt udformet, men du evner også at perspektivere hele projektet og forudse problemstillinger analytisk. Scandinavian WeldTech Scandinavian WeldTech har designet, produceret og leveret kvalitets stålkonstruktioner til byggebranchen siden 1950 erne. I dag leverer vi bærende komposit- og stålkontruktioner til hele norden, samt Tyskland. Nu udvider vi vores medarbejderstab på vores kontor i Ørestad. Rekrutteringsprocessen Vi har travlt og behandler ansøgninger løbende. EXACTsearch er ansvarlig for rekrutteringsprocessen og har du nogle indledende spørgsmål, så ring til Gazmend Salihi på 2629 3524. Send din ansøgning på gs@exactsearch.dk. Hos EXACTsearch hjælper vi vores kandidater ved at tilbyde dem coaching og sparring på et højt niveau, samt fleksible og tilpassende interviewtider ml. 8-20. Vi headhunter ingeniører og specialister til den rådgivende ingeniørbranche og maskinindustrien. Vi har valgt at specialisere os i det tekniske felt, fordi vi selv er teknikere. Med mere end 10 års erfaring indenfor teknik og rekruttering, er vi eksperter i at identificere specialister. Læs mere om EXACTsearch på www.exactsearch.dk eller kontakt os på 45 2629 3524.11Jobnet750a1bf6100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2018-05-29T00:00:000010https://exactsearch.dk/jobportal/0EuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnKøbenhavn3203887EXACTsearch11Skøjtevej 27E2770KastrupDKDanmark0
gs@exactsearch.dkDKDanmarkDKDanmark
8Fuldtid46Permanent548203JobNet48030871000https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=750a1bf6https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=750a1bf6https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=750a1bf6&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=750a1bf6&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Produktion_haandvaerk_og_transport/Bygge_og_anlaeg/2.jpgSøger du nye udfordringer indenfor Bygge og anlæg?169811311Dansk3Læse/ tale214202Bygningsingeniør21Bygge og anlæg354139872Gazmend Salihigs@exactsearch.dkDKDanmarkDKDanmark329948134Erfaren Bygningsingeniør til Konstruktion, Rådgivning og Projektering - StorkøbenhavnRobot Erfaren Bygningsingeniør til Konstruktion, Rådgivning og Projektering For vores kunde, som er en landsdækkende rådgivende ingeniør- og arkitekt virksomhed, søger vi til deres afdeling i Storkøbenhavn en erfaren Bygningsingeniør. Vores kunde er et velkonsolideret, spændende og dynamisk rådgivende ingeniør- og arkitekt firma med ca. 80 ansatte. Vores kunde er professionelt ledet, oplever en gunstig vækst, både organisk og med nye kunder. Derfor er det vigtigt, at du har lyst til at løse mange forskellige typer af opgaver og projekter. Din rolle Du begejstres af at rådgive kunder med en stor og bred viden om byggeri. Du deler værdien i at sikre et tværfagligt sammenspil i løsningen af opgaver mellem ingeniører, arkitekter og konstruktører. Dette er netop den ekstra værdi, kunderne får med en optimal full service rådgivning. Din rolle er at rådgive bygherrer og via dit arbejde med projektering og fagtilsyn sikre kvaliteten i gennemførelsen af kundernes byggerier. Dette kræver, at du kan kommunikere klart og tydeligt med såvel bygherren som entreprenører og håndværkere, og at du har en bred faglig baggrund, hvor du kan finde og forklare de gode og sunde løsninger. Som ingeniør sikrer du, at de bedste løsninger bliver projekteret og forelagt for bygherren. Du er garant for at byggerierne holder, og dine beregninger og vurderinger er dokumenteret og fagligt korrekt udført. Det er vigtigt, at du har lyst til at løse mange forskellige typer af opgaver og projekter. Du vil få ansvaret for projekter der varierer i omfang, størrelse og funktion fra store komplicerede projekter til små enkle sager. Vores kunde arbejder nemlig både med renovering, ombygning, tilbygning og nybyg. Du vil indgå i et fagteam, der samarbejder på tværs af alle afdelinger. Du er fagligt ambitiøs, og du tænker helhedsorienteret og pragmatisk. Du er god til at sætte dig ind i kundernes behov og arbejder ud fra et klart værdisæt omkring kvalitet og ordentlighed, som viser sig i en struktureret tilgang til dine projekter og dit arbejde. Du er grundig i beslutningsfasen, har et godt overblik og sans for væsentlige detaljer. Du er lyttende af natur og værdsætter et mangfoldigt og tværfagligt samarbejde. Den rette person Du har som person og kollega et godt drive og motiveres af at gennemføre projekter både selvstændigt og sammen med andre. Du er samtidig god til at sætte dig ind i kundernes behov og arbejder ud fra et klart værdisæt omkring kvalitet og ordentlighed. Du har en struktureret og handlekraftig tilgang til dine projekter, har et godt overblik og sans for væsentlige detaljer. Du forstår at lytte, men kan også skære igennem og nå bygherres mål. Du er en tillidsvækkende relations skaber, som trives i et fællesskab med en fri omgangstone og godt humør. Personlige kompetencer Som person motiveres du af virksomhedens værdisæt om ordentlighed, og desuden har du et stort drive, en proaktiv positiv tilgang til opgaverne, og du elsker at have såvel indflydelse som ansvar for den fælles arbejdsplads, arbejdsmiljø, resultater og værdiskabelse. Faglige kompetencer Vi forventer at den rette kandidat har En allround konstruktionsmæssig viden og indsigt indenfor stål beton mur træ Stor tegningsforståelse og gode beregnings- og analytiske evner Lyst til at arbejde med hverdagens byggeri Flair for IT og ingeniørmæssige programmer beregningsmoduler Ingeniørbaggrund (konstruktion) med min. 8-10 års solid erfaring Gode evner i at gennemskue det komplicerede og har syn for praktisk udførelse af byggerier Lyst til at arbejde selvstændigt og besidder et drive og engagement der sikrer fremdriften og et godt projektforløb Erfaring i at føre tilsyn med byggerier og sikre faglige korrekte løsninger Gode kommunikative evner i dansk, både mundligt og skriftligt Om vores kunde Virksomheden der er et solidt A S, vægter en arbejdskultur præget af tværfaglighed, frihed med ansvar, uddannelse, videndeling og et godt arbejdsmiljø med en positiv atmosfære. Man møder ind hver dag for at skabe en god arbejdsplads, hvor det er godt at komme - godt for kunder, for medarbejdere, for samarbejdspartnere og for gæster. Virksomheden tager kunden i hånden og hjælper kunden med troværdig rådgivning i alle byggeriets faser, lige fra bygherrerådgivning i id fasen over projektering til bygningsvurderinger og helhedsplaner. Virksomheden tilbyder Du tilbydes en spændende stilling i en dynamisk og særdeles velrenommeret virksomhed, hvor du får stor indflydelse på din egen hverdag. Du vil blive grundigt introduceret i forretningen, og får vejledning og støtte i dit arbejde. Attraktiv lønpakke Der er optimale muligheder for udvikling i et arbejdsmiljø, hvor åbenhed, arbejdsglæde og humor vægtes højt. Ansøgning ERHR EffektivRekruttering varetager processen, hvorfor alle henvendelser og ansøgninger skal igennem vores ansøgningssystem. Ingen ved vores kunde får kendskab til dit kandidatur, før du giver din accept. Har du spørgsmål til jobbet, er du velkommen til at kontakte Claus Bønløkke på 4040 6633 cb@erhr.dk, Jørgen Ole Jensen på 6017 1707 joj@erhr.dk eller Michael Folmann på 2121 6464 mf@erhr.dk Søg jobbet via vores ansøgningsformular på www.erhr.dk

Erfaren Bygningsingeniør til Konstruktion, Rådgivning og Projektering

For vores kunde, som er en landsdækkende rådgivende ingeniør- og arkitekt virksomhed, søger vi til deres afdeling i Storkøbenhavn en erfaren Bygningsingeniør.

Vores kunde er et velkonsolideret, spændende og dynamisk rådgivende ingeniør- og arkitekt firma med ca. 80 ansatte.

Vores kunde er professionelt ledet, oplever en gunstig vækst, både organisk og med nye kunder. Derfor er det vigtigt, at du har lyst til at løse mange forskellige typer af opgaver og projekter.

Din rolle
Du begejstres af at rådgive kunder med en stor og bred viden om byggeri. Du deler værdien i at sikre et tværfagligt sammenspil i løsningen af opgaver mellem ingeniører, arkitekter og konstruktører. Dette er netop den ekstra værdi, kunderne får med en optimal full service rådgivning.

Din rolle er at rådgive bygherrer og via dit arbejde med projektering og fagtilsyn sikre kvaliteten i gennemførelsen af kundernes byggerier. Dette kræver, at du kan kommunikere klart og tydeligt med såvel bygherren som entreprenører og håndværkere, og at du har en bred faglig baggrund, hvor du kan finde og forklare de gode og sunde løsninger.

Som ingeniør sikrer du, at de bedste løsninger bliver projekteret og forelagt for bygherren. Du er garant for at byggerierne holder, og dine beregninger og vurderinger er dokumenteret og fagligt korrekt udført.

Det er vigtigt, at du har lyst til at løse mange forskellige typer af opgaver og projekter. Du vil få ansvaret for projekter der varierer i omfang, størrelse og funktion; fra store komplicerede projekter til små enkle sager. Vores kunde arbejder nemlig både med renovering, ombygning, tilbygning og nybyg. Du vil indgå i et fagteam, der samarbejder på tværs af alle afdelinger.

Du er fagligt ambitiøs, og du tænker helhedsorienteret og pragmatisk.
Du er god til at sætte dig ind i kundernes behov og arbejder ud fra et klart værdisæt omkring kvalitet og ordentlighed, som viser sig i en struktureret tilgang til dine projekter og dit arbejde.
Du er grundig i beslutningsfasen, har et godt overblik og sans for væsentlige detaljer.
Du er lyttende af natur og værdsætter et mangfoldigt og tværfagligt samarbejde.


Den rette person
Du har som person og kollega et godt drive og motiveres af at gennemføre projekter – både selvstændigt og sammen med andre. Du er samtidig god til at sætte dig ind i kundernes behov og arbejder ud fra et klart værdisæt omkring kvalitet og ordentlighed. Du har en struktureret og handlekraftig tilgang til dine projekter, har et godt overblik og sans for væsentlige detaljer. Du forstår at lytte, men kan også skære igennem og nå bygherres mål.

Du er en tillidsvækkende relations skaber, som trives i et fællesskab med en fri omgangstone og godt humør.


Personlige kompetencer

Som person motiveres du af virksomhedens værdisæt om ordentlighed, og desuden har du et stort drive, en proaktiv positiv tilgang til opgaverne, og du elsker at have såvel indflydelse som ansvar for den fælles arbejdsplads, arbejdsmiljø, resultater og værdiskabelse.

Faglige kompetencer

Vi forventer at den rette kandidat har

  • En allround konstruktionsmæssig viden og indsigt indenfor stål/beton/mur/træ
  • Stor tegningsforståelse og gode beregnings- og analytiske evner
  • Lyst til at arbejde med hverdagens byggeri
  • Flair for IT og ingeniørmæssige programmer/beregningsmoduler
  • Ingeniørbaggrund (konstruktion) med min. 8-10 års solid erfaring
  • Gode evner i at gennemskue det komplicerede og har syn for praktisk udførelse af byggerier
  • Lyst til at arbejde selvstændigt og besidder et ”drive” og engagement der sikrer fremdriften og et godt projektforløb
  • Erfaring i at føre tilsyn med byggerier og sikre faglige korrekte løsninger
  • Gode kommunikative evner i dansk, både mundligt og skriftligt

Om vores kunde

Virksomheden der er et solidt A/S, vægter en arbejdskultur præget af tværfaglighed, frihed med ansvar, uddannelse, videndeling og et godt arbejdsmiljø med en positiv atmosfære.
Man møder ind hver dag for at skabe en god arbejdsplads, hvor det er godt at komme - godt for kunder, for medarbejdere, for samarbejdspartnere og for gæster.
Virksomheden ’tager kunden i hånden’ og hjælper kunden med troværdig rådgivning i alle byggeriets faser, lige fra bygherrerådgivning i idéfasen over projektering til bygningsvurderinger og helhedsplaner.

Virksomheden tilbyder

Du tilbydes en spændende stilling i en dynamisk og særdeles velrenommeret virksomhed, hvor du får stor indflydelse på din egen hverdag.

Du vil blive grundigt introduceret i forretningen, og får vejledning og støtte i dit arbejde.

Attraktiv lønpakke
Der er optimale muligheder for udvikling i et arbejdsmiljø, hvor åbenhed, arbejdsglæde og humor vægtes højt.

Ansøgning

ERHR/EffektivRekruttering varetager processen, hvorfor alle henvendelser og ansøgninger skal igennem vores ansøgningssystem.

Ingen ved vores kunde får kendskab til dit kandidatur, før du giver din accept.

Har du spørgsmål til jobbet, er du velkommen til at kontakte Claus Bønløkke på 4040 6633 cb@erhr.dk, Jørgen Ole Jensen på 6017 1707 joj@erhr.dk eller Michael Folmann på 2121 6464 mf@erhr.dk

Søg jobbet via vores ansøgningsformular på www.erhr.dk

Effektiv RekrutteringKøbenhavn K2019-01-29T00:00:002019-03-25T00:00:00
329939978Bygningsingeniør/ konstruktør/ arkitektRobot Vopa arbejder med vedligeholdelse og større renoveringsopgaver af etageboliger i København. Du vil komme til at indgå i vores team af erfarne bygningssagkyndige, hvor du vil få selvstændige arbejdsopgaver. Du skal være skarp til kommunikation i mellem byggeriets parter, og have en bred byggeteknisk forståelse for renovering og tilstandsvurdering. Stillingen er en alsidig stilling med mange og varierende arbejdsopgaver, hvor ca. 50 foregår i marken og ca. 50 på kontoret. Du vil få stort kendskab til tilstandsvurdering af ældre bygninger og mulighed for faglig sparring med kollegaer og samarbejdspartnere. Vopa er en virksomhed i udvikling og vækst, vi søger derfor en dedikeret medarbejder som til gengæld får mulighed for at præge sin egen stilling og arbejdsopgaver. Dine arbejdsopgaver vil bl.a. være: Registrering og tilstandsvurdering af for vores kunders ejendomme, herunder klimaskærm tekniske installationer. Ofte opsummeret i en vedligeholdelsesrapport. Energirådgivning i forbindelse med renovering af ejendomme Udarbejde arbejdsbeskrivelser, udbud, kontrahering og tilsyn med renoveringsprojekter Løbende sparring med bestyrelse og beboere omkring byggetekniske spørgsmål. Vi forventer, at du: Desuden brænder for at undersøge bygninger, og formidle din viden, bl.a via skriftlige rapporter. Hvorfor god skriftlig kommunikation er et krav. Er udadvendt og god til at kommunikere og formidle i skrift og tale Er selvstændig, kvalitetsbevidst og pligtopfyldende Vi tilbyder: Planlægning af din egen arbejdsdag med mulighed for flexordning En afvekslende hverdag i et uhøjtideligt arbejdsmiljø tæt på offentlige transportmidler Søde og hjælpsomme kolleger Sundhedsforsikring frokostordning Konkurrencedygtig løn efter kvalifikationer Om Vopa: Vi er en ung virksomhed, som har til huse på Vesterbrogade. Vi beskæftiger 8 medarbejdere med vedligeholdelse og administration af boligerforeninger i København. Hvis det lyder som noget for dig, så send en motiveret ansøgning og CV til direktør Jeppe Skou js@vopa.dk snarest muligt, da vi løbende holder samtaler.

Vopa arbejder med vedligeholdelse og større renoveringsopgaver af etageboliger i København. Du vil komme til at indgå i vores team af erfarne bygningssagkyndige, hvor du vil få selvstændige arbejdsopgaver.

Du skal være skarp til kommunikation i mellem byggeriets parter, og have en bred
byggeteknisk forståelse for renovering og tilstandsvurdering.

Stillingen er en alsidig stilling med mange og varierende arbejdsopgaver, hvor ca. 50 % foregår ”i marken” og ca. 50 % på kontoret. Du vil få stort kendskab til tilstandsvurdering af ældre bygninger og mulighed for faglig sparring med kollegaer og samarbejdspartnere.

Vopa er en virksomhed i udvikling og vækst, vi søger derfor en dedikeret medarbejder som til gengæld får mulighed for at præge sin egen stilling og arbejdsopgaver.

Dine arbejdsopgaver vil bl.a. være:

  • Registrering og tilstandsvurdering af for vores kunders ejendomme, herunder klimaskærm & tekniske installationer. Ofte opsummeret i en vedligeholdelsesrapport.
  • Energirådgivning i forbindelse med renovering af ejendomme
  • Udarbejde arbejdsbeskrivelser, udbud, kontrahering og tilsyn med renoveringsprojekter
  • Løbende sparring med bestyrelse og beboere omkring byggetekniske spørgsmål.

Vi forventer, at du:

  • Desuden brænder for at undersøge bygninger, og formidle din viden, bl.a via skriftlige rapporter. Hvorfor god skriftlig kommunikation er et krav.
  • Er udadvendt og god til at kommunikere og formidle i skrift og tale
  • Er selvstændig, kvalitetsbevidst og pligtopfyldende

Vi tilbyder:

  • Planlægning af din egen arbejdsdag med mulighed for flexordning
  • En afvekslende hverdag i et uhøjtideligt arbejdsmiljø tæt på offentlige transportmidler
  • Søde og hjælpsomme kolleger
  • Sundhedsforsikring & frokostordning
  • Konkurrencedygtig løn efter kvalifikationer

Om Vopa:

Vi er en ung virksomhed, som har til huse på Vesterbrogade. Vi beskæftiger 8 medarbejdere med vedligeholdelse og administration af boligerforeninger i København.

Hvis det lyder som noget for dig, så send en motiveret ansøgning og CV til direktør Jeppe Skou js@vopa.dk snarest muligt, da vi løbende holder samtaler.

VOPA EJENDOMSADMINISTRATION ApSKøbenhavn S2019-01-10T00:00:002019-03-07T00:00:00
329951888Structural EngineerRobot We invite you to bring your engineering skills and positive energy into play as you work with engineers, who are at the forefront of innovative design techniques within the offshore Energy business. To succeed in this role, you must have a master s degree in structural, naval or mechanical engineering and sound knowledge of structural steel design. Are you our new Structural Engineer? Click the apply-button to send your application. Inviting bright minds Do you want to push the boundaries of your profession and develop your excellence in an open, collaborative and empowering culture? We work to create a sustainable future and our inspiring projects and innovative solutions aim to set the standard among our peers. You will join a global company that has been growing successfully since its founding in 1945. Together, we lead and leave a positive impact on societies, companies and people around the world. You will join our Offshore Structures department As our new Structural Engineer, you will be part of a department in Ramboll Energy that counts more than 60 employees primarily located in Denmark, but the department do also have teams in Norway, India and Qatar. The department is primarily working with new design and reassessment incl. service life extension of substructures jackets for both the offshore Oil Gas industry and the Offshore Wind industry. The department offers also services within advanced detailed finite element analyses (ANSYS), inspection planning, hazard (fire and explosion) engineering, noise and vibration assessment and finally structural health monitoring systems (SHMS). Your key tasks and responsibilities include: New design of offshore substructures jackets incl. input for 3D and 2D drafting. Reassessment of and service life extension of aging offshore platforms. Setup and run complex analyses (ROSAP, SACS and or SESAM). Detailed design of structural details. Engineering related to structural health monitoring, noise and vibration assessment, inspection planning and fire and explosion analyses. Preparation of installation and or removal procedures incl. input to animation movies. Your starting point for constant growth From the moment you join Ramboll, we will support your personal and professional development so that you grow with the company. For this role, we believe your starting point is: Master s degree in structural, naval or mechanical engineering. Sound knowledge of structural steel design, static and dynamic engineering. 0-5 years of working experience as a structural engineer within the offshore industry. Solid knowledge of Excel, MathCad, Matlab and preferably ANSYS, Workbench and LS-DYNA. Excellent oral and written English skills. With your drive and proactive approach, you take responsibility for your tasks and your project deliveries. During project work, you use your sharp analytical approach to help the team create innovative solutions. At the same time, you are outgoing, social and like a good laugh in an informal team atmosphere. Finally, you like to be part of a global team where you use your cultural awareness to build strong relations. Welcome to our Energy division Ramboll is at the forefront of addressing the green transition and offers a holistic approach to energy that supports the sector on the journey towards more sustainable solutions. With 1,800 experts in 14 countries, covering the full spectrum of technologies and all parts of the value chain from production and transmission to distribution, we plan, design and implement energy solutions all over the world. Ramboll in Denmark Ramboll is the leading engineering, design and consultancy company in Denmark and has more than 3,500 experts working across 13 offices applying their passion to deliver innovative solutions in markets as diverse as Buildings, Transport, Planning Urban Design, Water, Environment Health, Energy and Management Consulting. We invite you to contribute to a sustainable future working in an open, collaborative and empowering culture. How to apply Apply online. Attach your CV, cover letter and relevant documents showcasing why you are the right fit for the role, when you are available to start, and your preferred location of employment. We look forward to receiving your application. Deadline: 01.03.2019 Apply Apply with LinkedIn

We invite you to bring your engineering skills and positive energy into play as you work with engineers, who are at the forefront of innovative design techniques within the offshore Energy business. To succeed in this role, you must have a master’s degree in structural, naval or mechanical engineering and sound knowledge of structural steel design. Are you our new Structural Engineer? Click the apply-button to send your application.

 

Inviting bright minds

Do you want to push the boundaries of your profession and develop your excellence in an open, collaborative and empowering culture? We work to create a sustainable future and our inspiring projects and innovative solutions aim to set the standard among our peers. You will join a global company that has been growing successfully since its founding in 1945. Together, we lead and leave a positive impact on societies, companies and people around the world.

 

You will join our Offshore Structures department

As our new Structural Engineer, you will be part of a department in Ramboll Energy that counts more than 60 employees primarily located in Denmark, but the department do also have teams in Norway, India and Qatar. The department is primarily working with new design and reassessment incl. service life extension of substructures/jackets for both the offshore Oil & Gas industry and the Offshore Wind industry. The department offers also services within advanced detailed finite element analyses (ANSYS), inspection planning, hazard (fire and explosion) engineering, noise and vibration assessment and finally structural health monitoring systems (SHMS).

 

Your key tasks and responsibilities include:

  • New design of offshore substructures/jackets incl. input for 3D and 2D drafting.
  • Reassessment of and service life extension of aging offshore platforms.
  • Setup and run complex analyses (ROSAP, SACS and/or SESAM).
  • Detailed design of structural details.
  • Engineering related to structural health monitoring, noise and vibration assessment, inspection planning and fire and explosion analyses.
  • Preparation of installation and/or removal procedures incl. input to animation movies.  

 

Your starting point for constant growth

From the moment you join Ramboll, we will support your personal and professional development so that you grow with the company. For this role, we believe your starting point is:

  • Master’s degree in structural, naval or mechanical engineering.
  • Sound knowledge of structural steel design, static and dynamic engineering.
  • 0-5 years of working experience as a structural engineer within the offshore industry.
  • Solid knowledge of Excel, MathCad, Matlab and preferably ANSYS, Workbench and LS-DYNA.
  • Excellent oral and written English skills.

 

With your drive and proactive approach, you take responsibility for your tasks and your project deliveries. During project work, you use your sharp analytical approach to help the team create innovative solutions. At the same time, you are outgoing, social and like a good laugh in an informal team atmosphere. Finally, you like to be part of a global team where you use your cultural awareness to build strong relations.

 

Welcome to our Energy division

Ramboll is at the forefront of addressing the green transition and offers a holistic approach to energy that supports the sector on the journey towards more sustainable solutions. With 1,800 experts in 14 countries, covering the full spectrum of technologies and all parts of the value chain from production and transmission to distribution, we plan, design and implement energy solutions all over the world.

 

Ramboll in Denmark

Ramboll is the leading engineering, design and consultancy company in Denmark and has more than 3,500 experts working across 13 offices applying their passion to deliver innovative solutions in markets as diverse as Buildings, Transport, Planning & Urban Design, Water, Environment & Health, Energy and Management Consulting. We invite you to contribute to a sustainable future working in an open, collaborative and empowering culture.

 

How to apply

Apply online. Attach your CV, cover letter and relevant documents showcasing why you are the right fit for the role, when you are available to start, and your preferred location of employment. We look forward to receiving your application.

Deadline: 01.03.2019

  • Apply
  • Apply with LinkedIn
RAMBØLL DANMARK A/SKøbenhavn S2019-01-31T00:00:002019-03-01T00:00:00
329957805Experienced Process EngineerRobot Are you ready to take on international challenges and have the whole world as your work place? Do you have a passion for and solid knowledge of unit operations? Then you could be one of our future Process Engineers. The Process Design department is responsible for the cement process related calculations in FLSmidth, from raw material crushing, handling and grinding to pyro-processing and subsequently cement grinding and storage. We are looking for someone who values teamwork and will contribute to the innovative environment. We aim for the products of the future to deliver sustainable productivity enhancements that are value adding, smart and competitive, which will benefit customers around the world. Process design and dimensioning of cement plants In this role, your overall focus will be on process design and dimensioning of new cement plants and upgrade projects as well as servicing plants under commissioning and operation. In cooperation with Sales and the customer, you will be responsible for selecting process solutions and machines including the required technical process related documentation, e.g. heat and mass balances. You will participate in negotiations with customers and give advice on chemical and process control. When the plant is under commissioning or in operation, you will evaluate the performance and suggest optimisations etc. You will with time be part of assessing and developing solutions and participate in various R D projects as well as providing continuous input to feasibility studies and troubleshooting. You can look forward to a specialised role that could be a stepping-stone to a future career within FLSmidth. You can expect about 40-60 travel days per year. You will work in an international environment with highly motivated and dedicated colleagues and take on a role where you will have great opportunities to use your influence. Experienced process engineer with a digital mind-set We are looking for someone with: Some years of experience, preferably from the cement industry or similar industries Solid knowledge of unit operations, control engineering and chemical process engineering Strong IT skills and experience in data analysis, modelling and programming e.g. Python Effective networking and communication skills English at a high level both written and spoken. Other languages such as Arabic, French or Spanish would be a distinct benefit To succeed in the role you need to be a strong team player with a solution-oriented approach to tasks, who advocates for technology best practices, and thrives on understanding and solving complex problems. In addition, you are open-minded and take on international challenges with passion. Our commitment to you FLSmidth helps build societies all over the world by contributing to the infrastructure needed for global economic growth. You take off for a career in an international environment in close collaboration with customers, suppliers and colleagues all over the world based on our values: Competence, Co-operation and Responsibility. Ensuring that safety stays on top of mind is part of FLSmidth s commitment of being a responsible employer and we focus on developing your talent through ongoing training. We offer you a job where you have influence to organize your daily work access to a large, global network of colleagues and subject matter experts, and ultimately a great place to work. The position is based in our global headquarters in Valby, Denmark. Please note that we are only accepting applications from those who have the right to live and work in Denmark. We focus on developing your talent through ongoing training and opportunities to lead challenging projects. Application and contact Closing date for applications is no later than February 24, 2019. Please read more about FLSmidth on LinkedIn or http: www.flsmidth.com. Questions about the position may be directed to Sine Bøgh Skaarup, Head of Global Process Design Lab at sibs@flsmidth.com.

Are you ready to take on international challenges and have the whole world as your work place? Do you have a passion for and solid knowledge of unit operations? Then you could be one of our future Process Engineers. The Process Design department is responsible for the cement process related calculations in FLSmidth, from raw material crushing, handling and grinding to pyro-processing and subsequently cement grinding and storage.

 

 
We are looking for someone who values teamwork and will contribute to the innovative environment. We aim for the products of the future to deliver sustainable productivity enhancements that are value adding, smart and competitive, which will benefit customers around the world.
 
Process design and dimensioning of cement plants
In this role, your overall focus will be on process design and dimensioning of new cement plants and upgrade projects as well as servicing plants under commissioning and operation. In cooperation with Sales and the customer, you will be responsible for selecting process solutions and machines including the required technical process related documentation, e.g. heat and mass balances. You will participate in negotiations with customers and give advice on chemical and process control. When the plant is under commissioning or in operation, you will evaluate the performance and suggest optimisations etc. You will with time be part of assessing and developing solutions and participate in various R&D projects as well as providing continuous input to feasibility studies and troubleshooting. You can look forward to a specialised role that could be a stepping-stone to a future career within FLSmidth. You can expect about 40-60 travel days per year.
 
You will work in an international environment with highly motivated and dedicated colleagues and take on a role where you will have great opportunities to use your influence.
 
Experienced process engineer with a digital mind-set
We are looking for someone with:

 

  • Some years of experience, preferably from the cement industry or similar industries
  • Solid knowledge of unit operations, control engineering and chemical process engineering
  • Strong IT skills and experience in data analysis, modelling and programming e.g. Python
  • Effective networking and communication skills
  • English at a high level both written and spoken. Other languages such as Arabic, French or Spanish would be a distinct benefit

To succeed in the role you need to be a strong team player with a solution-oriented approach to tasks, who advocates for technology best practices, and thrives on understanding and solving complex problems.
In addition, you are open-minded and take on international challenges with passion.
 
Our commitment to you
FLSmidth helps build societies all over the world by contributing to the infrastructure needed for global economic growth.
You take off for a career in an international environment in close collaboration with customers, suppliers and colleagues all over the world based on our values: Competence, Co-operation and Responsibility.
Ensuring that safety stays on top of mind is part of FLSmidth’s commitment of being a responsible employer and we focus on developing your talent through ongoing training.
We offer you a job where you have influence to organize your daily work; access to a large, global network of colleagues and subject matter experts, and ultimately a great place to work. The position is based in our global headquarters in Valby, Denmark.
 
Please note that we are only accepting applications from those who have the right to live and work in Denmark.
 
We focus on developing your talent through ongoing training and opportunities to lead challenging projects.
 
Application and contact
Closing date for applications is no later than February 24, 2019.  Please read more about FLSmidth on LinkedIn or http://www.flsmidth.com. Questions about the position may be directed to Sine Bøgh Skaarup, Head of Global Process Design & Lab at sibs@flsmidth.com.

 

FLSMIDTH & CO. A/SValby2019-02-08T00:00:002019-02-24T00:00:00
329950429ByggelederRobot Byggeleder med bred byggefaglig baggrund til ARKITEKTGRUPPEN Virksomhed: ARKITEKTGRUPPEN er en projektudviklings virksomhed med egen byggeorganisation, grundlagt i 1986. Hos ARKITEKTGRUPPEN udvikles byggeprojekter i samarbejde med arkitektfirmaer, investorer og brugere der med byggeriets arkitektur og funktionalitet skaber attraktive boliger og erhvervsbyggeri. Byggerierne udføres af underentreprenører og styres af ARKITEKTGRUPPENS projekt- og byggeledelse der er placeret på byggepladsen under hele byggeriet. Blandt kunderne finder man de danske pensionskasser og store private ejendomsselskaber. ARKITEKTGRUPPEN har base i Odense og kontor i København. Der er i dag ca. 60 medarbejdere beskæftiget, primært ingeniører, konstruktører byggeteknikere og funktionærer. Læs mere om virksomheden på www.arkitektgruppen.dk Jobbet: Det er byggelederens opgave at føre tilsyn med underentreprenører, fagentreprenører og øvrige leverandører på aktuelle projekter, med ansvar for kvalitetssikring, samt overholdelse af tidsplaner. Derudover medvirker byggelederen også aktivt til at sikre overholdelse af sikkerheden på byggepladsen, i samarbejde med projektledelsen. Det er endvidere byggelederens ansvar at sikre styring af ressourcer, og daglig tidsplanlægning, udarbejdelse af arbejdsplaner og opfølgning. Faglige kompetencer: Du har erfaring med teamledelse, og kan medvirke til at skabe et godt og tillidsfuldt samarbejde på byggepladsen. Du har en bred byggefaglig viden, og erfaring i samarbejde med underentreprenører, for større og gerne flere byggeprojekter samtidig. Din baggrund kan f.eks. være en håndværksmæssig uddannelse, efterfulgt af minimum en uddannelse som bygningskonstruktør BTH, eller ingeniør indenfor byggeri, men vigtigst er byggeteknisk erfaring med hele forløbet fra forskellige byggeprojekter, og fagentrepriser fra 20 mio. og opefter. Endelig har du en god økonomisk indsigt, god forretningsforståelse, kombineret med gode kontakt- og forhandlingsevner, og gennemslagskraft. Derudover har du stærke kompetencer på struktur og overblik, samt gode IT-kundskaber. Officepakken er et integreret værktøj i din dagligdag. Personlige kompetencer: Som person besidder du et stort drive, et højt engagement, en proaktiv indstilling, samt en entreprenant tilgang til opgaverne, og kan fremelske forudseenhed. Du tager 100 ejerskab på opgaverne, selvom du indgår i teams. Du er ærlig og står ved dine holdninger, men du er også rummelig og evner at engagere andre. Som leder er du resultatorienteret, synlig og aktiv i processerne, og god til at kommunikere. Virksomheden tilbyder: Du tilbydes en spændende stilling i en dynamisk og velrenommeret virksomhed, hvor du får stor indflydelse på din hverdag. Du vil blive grundigt introduceret i ARKITEKTGRUPPEN s forretning, og få vejledning og støtte i dit arbejde. Lønpakken indebærer fast løn pensionsordning. Der er optimale muligheder for udvikling i et arbejdsmiljø, hvor åbenhed, arbejdsglæde og humor vægtes højt. Har du spørgsmål til jobbet, er du velkommen til at kontakte Jørgen Ole Jensen på 60 17 17 07 joj@erhr.dk

Byggeleder med bred byggefaglig baggrund til ARKITEKTGRUPPEN

Virksomhed:

ARKITEKTGRUPPEN er en projektudviklings virksomhed med egen byggeorganisation, grundlagt i 1986.

Hos ARKITEKTGRUPPEN udvikles byggeprojekter i samarbejde med arkitektfirmaer, investorer og brugere der med byggeriets arkitektur og funktionalitet skaber attraktive boliger og erhvervsbyggeri. Byggerierne udføres af underentreprenører og styres af ARKITEKTGRUPPENS projekt- og byggeledelse der er placeret på byggepladsen under hele byggeriet. Blandt kunderne finder man de danske pensionskasser og store private ejendomsselskaber. ARKITEKTGRUPPEN har base i Odense og kontor i København. Der er i dag ca. 60 medarbejdere beskæftiget, primært ingeniører, konstruktører byggeteknikere og funktionærer. Læs mere om virksomheden på www.arkitektgruppen.dk

Jobbet:

Det er byggelederens opgave at føre tilsyn med underentreprenører, fagentreprenører og øvrige leverandører på aktuelle projekter, med ansvar for kvalitetssikring, samt overholdelse af tidsplaner. Derudover medvirker byggelederen også aktivt til at sikre overholdelse af sikkerheden på byggepladsen, i samarbejde med projektledelsen. Det er endvidere byggelederens ansvar at sikre styring af ressourcer, og daglig tidsplanlægning, udarbejdelse af arbejdsplaner og opfølgning.

Faglige kompetencer:

Du har erfaring med teamledelse, og kan medvirke til at skabe et godt og tillidsfuldt samarbejde på byggepladsen. Du har en bred byggefaglig viden, og erfaring i samarbejde med underentreprenører, for større og gerne flere byggeprojekter samtidig. Din baggrund kan f.eks. være en håndværksmæssig uddannelse, efterfulgt af minimum en uddannelse som bygningskonstruktør BTH, eller ingeniør indenfor byggeri, men vigtigst er byggeteknisk erfaring med hele forløbet fra forskellige byggeprojekter, og fagentrepriser fra 20 mio. og opefter. Endelig har du en god økonomisk indsigt, god forretningsforståelse, kombineret med gode kontakt- og forhandlingsevner, og gennemslagskraft. Derudover har du stærke kompetencer på struktur og overblik, samt gode IT-kundskaber. Officepakken er et integreret værktøj i din dagligdag.

Personlige kompetencer:

Som person besidder du et stort drive, et højt engagement, en proaktiv indstilling, samt en entreprenant tilgang til opgaverne, og kan fremelske forudseenhed. Du tager 100% ejerskab på opgaverne, selvom du indgår i teams. Du er ærlig og står ved dine holdninger, men du er også rummelig og evner at engagere andre. Som leder er du resultatorienteret, synlig og aktiv i processerne, og god til at kommunikere.

Virksomheden tilbyder:

Du tilbydes en spændende stilling i en dynamisk og velrenommeret virksomhed, hvor du får stor indflydelse på din hverdag. Du vil blive grundigt introduceret i ARKITEKTGRUPPEN’s forretning, og få vejledning og støtte i dit arbejde. Lønpakken indebærer fast løn + pensionsordning. Der er optimale muligheder for udvikling i et arbejdsmiljø, hvor åbenhed, arbejdsglæde og humor vægtes højt.

Har du spørgsmål til jobbet, er du velkommen til at kontakte Jørgen Ole Jensen på 60 17 17 07 joj@erhr.dk

Effektiv RekrutteringKøbenhavn Ø2019-01-29T00:00:002019-03-26T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Erfaren Bygningsingeniør til Konstruktion, Rådgivning og Projektering - Storkøbenhavn

Effektiv Rekruttering

København K
Erfaren Bygningsingeniør til Konstruktion, Rådgivning og Projektering For vores kunde, som er en landsdækkende rådgivende ingeniør- og arkitekt virksomhed, søger vi til deres afdeling i Storkøbenhavn en erfaren Bygningsingeniør. Vores kunde er et ve...
Indrykket:29. januar 2019
Udløbsdato:25. marts 2019

Bygningsingeniør/ konstruktør/ arkitekt

VOPA EJENDOMSADMINISTRATION ApS

København S
Vopa arbejder med vedligeholdelse og større renoveringsopgaver af etageboliger i København. Du vil komme til at indgå i vores team af erfarne bygningssagkyndige, hvor du vil få selvstændige arbejdsopgaver. Du skal være skarp til kommunikation i mell...
Indrykket:10. januar 2019
Udløbsdato:7. marts 2019

Structural Engineer

RAMBØLL DANMARK A/S

København S
We invite you to bring your engineering skills and positive energy into play as you work with engineers, who are at the forefront of innovative design techniques within the offshore Energy business. To succeed in this role, you must have a master s ...
Indrykket:31. januar 2019
Udløbsdato:1. marts 2019

Experienced Process Engineer

FLSMIDTH & CO. A/S

Valby
Are you ready to take on international challenges and have the whole world as your work place? Do you have a passion for and solid knowledge of unit operations? Then you could be one of our future Process Engineers. The Process Design department is ...
Indrykket:8. februar 2019
Udløbsdato:24. februar 2019

Byggeleder

Effektiv Rekruttering

København Ø
Byggeleder med bred byggefaglig baggrund til ARKITEKTGRUPPEN Virksomhed: ARKITEKTGRUPPEN er en projektudviklings virksomhed med egen byggeorganisation, grundlagt i 1986. Hos ARKITEKTGRUPPEN udvikles byggeprojekter i samarbejde med arkitektfirmaer, i...
Indrykket:29. januar 2019
Udløbsdato:26. marts 2019