Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Annoncen er udløbet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Bygningskonstruktør e.l. til Københavns Ejendomme og Indkøb (Kødbyen)

Har du byggetekniske evner og kan løse opgaver inden for drift og vedligehold af bygninger – så er du måske vores nye kollega.

Københavns Ejendomme og Indkøb er ansvarlig for at drifte, vedligeholde og udvikle Københavns Kommunes 2,6 mio. etagemeter bygninger, herunder også de fredede og bevaringsværdige bygninger i Kødbyen.

Din primære opgave bliver at bestille eksterne håndværkere via kommunens rammeaftaler, styre opgaven/byggesagen og koordinere hele sagsforløbet med vores udlejningsekspert. Dit mål er at sørge for, at håndværkerne udfører et ordentlig stykke arbejde til den aftalte tid, kvalitet og pris.

Du vil blive ansat i Center for Kundeservice med et særligt fokus på klargøring af lejemål i Kødbyen.

Du skal varetage opgaver som

  • Styring af byggesager, herunder udbudsprocesser samt byggeriets faser og økonomistyring.
  • Styring af eksterne leverandører, herunder økonomiansvar og sikring af nødvendig hensyntagen til lejere i Kødbyen f.eks. i forhold til støjgener o.l.
  • Kvalitetssikring af leverandørers arbejder og håndtering af reklamationer overfor leverandører.
  • Styring, bestilling og opdatering af drifts- og vedligeholdelsesopgaver i vores FM-system.
  • Besigtelse af skader og vurdering af opgavernes omfang og kompleksitet.
  • Ind- og fraflytningssyn.
  • Udføre bygningssyn og sikre data til den planlagte vedligeholdelse.
  • Opgaverne spænder bredt fra maling af en væg til helhedsrenovering og udskiftning af bygningsdele.

Vi forventer, at du

  • har den rette tekniske viden og har relevant erfaring fra byggebranchen.
  • er god til at kommunikere og koordinere med kunderne, så de er fuldt informeret om, hvad vi laver – og hvornår.
  • er god til at forventningsafstemme med kunder og leverandører, så vi undgår misforståelser og ubehagelige overraskelser.
  • har forståelse for IT-understøttet arbejde, fordele ved centrale rammeaftaler på håndværkeraftaler og indkøbscompliance.
  • føler dig tilpas i et dynamisk arbejdsmiljø med en travl hverdag.
  • har en uddannelsesmæssig baggrund som bygningskonstruktør e.l.

Vi tilbyder

  • en spændende og udfordrende stilling i en organisation, hvor åbenhed, professionalisme og engagement er grundlæggende værdier.
  • et godt, tillidsbaseret arbejdsklima med en uformel tone.
  • dygtige og engagerede kollegaer med mange forskellige faglige baggrunde, som bidrager til et dynamisk og professionelt arbejdsmiljø.
  • selvstændig planlægning af opgaver og fleksible arbejdstider.

Arbejdet har en høj grad af personlig planlægning med ansvar for at tilrettelægge egne opgaver. Planlægning sker i høj grad i koordinering med dine kollegaer og på tværs af andre kontorer med ejendomsadministratorer og jurister.

Vi har stor fokus på kunderettet service og effektiv ejendomsdrift. Det er afgørende for os, at vi har medarbejdere, som er engagerede og løsningsorienterede, så vi kan opnå de bedste resultater i samarbejde med vores kunder.

Vi arbejder i storrumskontor, hvilket bidrager til høj vidensdeling og et energisk arbejdsmiljø. Københavns Ejendomme og Indkøb tilpasser sig løbende udviklingen indenfor Facility Management, hvilket kræver forandringsparathed og lyst til udvikling.

Om Center for Kundeservice
Center for Kundeservice varetager en bred vifte af ejendomsrelaterede opgaver med særligt fokus på afhjælpende vedligehold og samtidig sikre den gode kundeoplevelse for alle de kunder, der er i kontakt med Københavns Ejendomme og Indkøb.

Løn- og ansættelsesvilkår
Løn- og ansættelsesvilkår er i henhold til gældende overenskomst med Københavns Kommune og principperne i Ny Løn. Arbejdstiden er 37 timer ugentligt med flekstidsordning.

Du ansættes i Økonomiforvaltningen, Københavns Ejendomme og Indkøb, Center for Kundeservice og vil referere til Kundechefen.

Københavns Ejendomme og Indkøb har til huse på Borups Alle 177, 2400 København NV – tæt på offentlig transport. Din primære arbejdsplads vil være på Københavns Ejendomme og Indkøbs kontor i Kødbyen, Ingerslevsgade 56, 1705 København V.

Forventet tiltrædelsesdato den 1. juni 2021.

Vil du vide mere?
Du kan få yderligere oplysninger hos kundechef Mads Uldall på 5171 4342 eller bygningsingeniør Anitta Rothberg 21547443, som sammen med bygningskonstruktør Bjørn Thelle Kjær udgør ansættelsesudvalget.

Søg via nedenstående link senest mandag den 12. april 2021
Sens os motiveret ansøgning og CV.
Vi forventer at holde samtaler den 19. april og den 23. april.

Københavns Ejendomme og Indkøb
Københavns Ejendomme og Indkøb har ansvaret for Københavns Kommunes ejendomsportefølje og for, at vi køber effektivt ind i kommunen. Vores ca. 1.800 medarbejdere arbejder hver dag for en serviceorienteret ejendomsadministration og vedligeholdelse af kommunens mere end 2,6 mio. m2. Ligesom vi understøtter kommunens samlede indkøb på ca. 6,5 mia. kr. årligt. Gennem effektiv ejendomsservice, drift og vedligehold og en professionel indkøbsorganisering frigør vi ressourcer til, at vores 45.000 kolleger i Københavns Kommune kan skabe en bedre hverdag for københavnerne. Du kan læse mere om os på www.kobenhavnsejendomme.kk.dk.
 

 


ellerDownload

Mere af samme slags?

Modtag jobannoncer der minder om dette job i din indbakke.




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privatlivspolitik. Du kan altid trække dit samtykke tilbage.