Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Bygningskonstruktør/Arkitekt til Realdania By & Byg - Odense

Har du stor lyst og passion for drift og vedligeholdelse af først og fremmest fredede og bevaringsværdige bygninger?
Er du konstruktør/arkitekt med flere års erfaring og gerne med afsæt i en håndværksmæssig baggrund? Så er det måske dig vi leder efter. Vi har fornyelig ansat en tilsvarende profil, men vi ønsker at styrke afdelingen yderligere med en profil som har et solidt erfaringsgrundlag.

Om Realdania By & Byg
Realdania By & Byg fører Realdanias mission og strategier om livskvalitet i det byggede miljø ud i livet gennem ejerskab af bygninger og arealer til byudvikling. Realdania By & Byg udvikler eksperimenterende byggeri – konkrete eksempler, der kan inspirere til udvikling af moderne byggerier. Derudover køber, restaurerer og udlejer Realdania By & Byg bygningsværker, der repræsenterer væsentlige eksempler på byggestil og arkitektur fra forskellige tidsperioder og egne i Danmark, ligesom selskabet medvirker ved areal- og byudvikling. Når Realdania By & Byg investerer i ejendomme og arealer, sker det for at udvikle eller sikre kvaliteter, som ellers ville gå tabt., og typisk kun ved projekter, som andre ikke kan løfte. Det er ved alle projekter en forudsætning, at anvendelsen er nutidig, og at driften er økonomisk bæredygtig.

Om rollen
Som medarbejder bliver du en del af en spændende virksomhed med rigtig mange forskellige kompetencer, og du bliver placeret i en stærk og kompetent afdeling, som har ansvaret for driften og vedligeholdelsen af Realdania By & Byg’s ejendomsportefølje. Du får ansvaret for egen portefølje af ejendomme. Du skal arbejde ud fra kontoret i Odense midtby, og du refererer til afdelingschefen for henholdsvis Jura og Drift. Din portefølje dækker hele Danmark, der må derfor forventes en del transport rundt i landet. Din opgaver vil omfattende følgende:
 

  • Planlægning og budgetlægning af vedligeholdelsesarbejder
  • Tilbudsindhentning, og kontraktindgåelse med leverandører, håndværkere og specialister
  • Dialog med håndværkere (forståelse for processen på en byggeplads, er essentielt)
  • Ansvarlig for løbende rapportering af projektstatus, herunder afvigelser og risikovurdering
  • Byggeledelse, kvalitetsstyring og tilsyn
  • Budget- og resultatansvar
  • Løbende dialog med lejere

Dine faglige og personlige kompetencer
Du har en baggrund som bygningskonstruktør/arkitekt, flere års erfaring er et ultimativt krav for at kunne bestride stillingen. Du har konkret erfaring fra eksempelvis en tegnestue eller byggeherrebranchen, men vi er dog åben for at du kan have tilegnet dig ekspertisen ad anden vej. Har du tillige en håndværksmæssig baggrund er det en meget stor fordel. Vi vægter i øvrigt følgende personlige kompetencer:
 
  • Overholdelse af tidsrammer og tidshorisonter, du er struktureret og når i mål
  • Stor loyalitet og ejerskabsfølelse
  • Troværdighed
  • Gode kommunikative evner, du forstår at tale med alle dine stakeholders på en faglig og tillidsvækkende måde
  • Du har forretningsforståelse og har en kommerciel tilgang til arbejdet
  • Du fungerer godt i krydsfeltet med mange forskellige interessenter, kollegaer og øvrige samarbejdspartner

Som udgangspunkt tror vi på, som bygherre og ejer, at passion, forståelse og respekt for bygninger, er fundamentet for succes i denne rolle.


Vi tilbyder dig et spændende og selvstændigt job i en unik virksomhed, med et godt socialt arbejdsklima. Du får ca. 30 kollegaer, hvoraf halvdelen sidder i Odense i smukke rammer. Du får mulighed for at udvikle dig som medarbejder i samarbejde med dygtige kollegaer, i omgivelser hvor team-ånd og den enkeltes trivsel er en væsentlig del af virksomhedskulturen. Derudover tilbydes du en løn, der modsvarer dine kvalifikationer, pension, sundhedsforsikring og en god frokostordning. Alle henvendelser behandles naturligvis fortroligt.

Tiltrædelse 1. december 2019.

Ansøgning og kontakt
Er du interesseret i stillingen, så send venligst din ansøgning og dit CV via linket nedenfor. Vi afholder løbende samtaler med egnede kandidater til stillingen, da den skal besættes snarest muligt. Stillingen kan derfor potentielt blive besat før ansøgningsfristens udløb – vi venter dog gerne på den rigtige kandidat.  BEMÆRK: Vi kan desværre ikke håndtere ansøgninger sendt pr. alm. mail. Har du spørgsmål til stillingen kan du kontakte Dorthe Majbrit Bonnicksen fra DeZignated ApS på telefon +45 2715 4303, som varetager rekrutteringsprocessen i samarbejde med Realdania By & Byg. Vi ser frem til at høre fra dig.
Du kan læse mere på https://realdania.dk/om-os/realdaniabyogbyg
 


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330091598Phoenix-35285f3d12019-09-18T00:00:00Bygningskonstruktør/Arkitekt til Realdania By & Byg - OdenseHar du stor lyst og passion for drift og vedligeholdelse af først og fremmest fredede og bevaringsværdige bygninger?
Er du konstruktør/arkitekt med flere års erfaring og gerne med afsæt i en håndværksmæssig baggrund? Så er det måske dig vi leder efter. Vi har fornyelig ansat en tilsvarende profil, men vi ønsker at styrke afdelingen yderligere med en profil som har et solidt erfaringsgrundlag.

Om Realdania By & Byg
Realdania By & Byg fører Realdanias mission og strategier om livskvalitet i det byggede miljø ud i livet gennem ejerskab af bygninger og arealer til byudvikling. Realdania By & Byg udvikler eksperimenterende byggeri – konkrete eksempler, der kan inspirere til udvikling af moderne byggerier. Derudover køber, restaurerer og udlejer Realdania By & Byg bygningsværker, der repræsenterer væsentlige eksempler på byggestil og arkitektur fra forskellige tidsperioder og egne i Danmark, ligesom selskabet medvirker ved areal- og byudvikling. Når Realdania By & Byg investerer i ejendomme og arealer, sker det for at udvikle eller sikre kvaliteter, som ellers ville gå tabt., og typisk kun ved projekter, som andre ikke kan løfte. Det er ved alle projekter en forudsætning, at anvendelsen er nutidig, og at driften er økonomisk bæredygtig.

Om rollen
Som medarbejder bliver du en del af en spændende virksomhed med rigtig mange forskellige kompetencer, og du bliver placeret i en stærk og kompetent afdeling, som har ansvaret for driften og vedligeholdelsen af Realdania By & Byg’s ejendomsportefølje. Du får ansvaret for egen portefølje af ejendomme. Du skal arbejde ud fra kontoret i Odense midtby, og du refererer til afdelingschefen for henholdsvis Jura og Drift. Din portefølje dækker hele Danmark, der må derfor forventes en del transport rundt i landet. Din opgaver vil omfattende følgende:
 
  • Planlægning og budgetlægning af vedligeholdelsesarbejder
  • Tilbudsindhentning, og kontraktindgåelse med leverandører, håndværkere og specialister
  • Dialog med håndværkere (forståelse for processen på en byggeplads, er essentielt)
  • Ansvarlig for løbende rapportering af projektstatus, herunder afvigelser og risikovurdering
  • Byggeledelse, kvalitetsstyring og tilsyn
  • Budget- og resultatansvar
  • Løbende dialog med lejere

Dine faglige og personlige kompetencer
Du har en baggrund som bygningskonstruktør/arkitekt, flere års erfaring er et ultimativt krav for at kunne bestride stillingen. Du har konkret erfaring fra eksempelvis en tegnestue eller byggeherrebranchen, men vi er dog åben for at du kan have tilegnet dig ekspertisen ad anden vej. Har du tillige en håndværksmæssig baggrund er det en meget stor fordel. Vi vægter i øvrigt følgende personlige kompetencer:
 
  • Overholdelse af tidsrammer og tidshorisonter, du er struktureret og når i mål
  • Stor loyalitet og ejerskabsfølelse
  • Troværdighed
  • Gode kommunikative evner, du forstår at tale med alle dine stakeholders på en faglig og tillidsvækkende måde
  • Du har forretningsforståelse og har en kommerciel tilgang til arbejdet
  • Du fungerer godt i krydsfeltet med mange forskellige interessenter, kollegaer og øvrige samarbejdspartner

Som udgangspunkt tror vi på, som bygherre og ejer, at passion, forståelse og respekt for bygninger, er fundamentet for succes i denne rolle.


Vi tilbyder dig et spændende og selvstændigt job i en unik virksomhed, med et godt socialt arbejdsklima. Du får ca. 30 kollegaer, hvoraf halvdelen sidder i Odense i smukke rammer. Du får mulighed for at udvikle dig som medarbejder i samarbejde med dygtige kollegaer, i omgivelser hvor team-ånd og den enkeltes trivsel er en væsentlig del af virksomhedskulturen. Derudover tilbydes du en løn, der modsvarer dine kvalifikationer, pension, sundhedsforsikring og en god frokostordning. Alle henvendelser behandles naturligvis fortroligt.

Tiltrædelse 1. december 2019.

Ansøgning og kontakt
Er du interesseret i stillingen, så send venligst din ansøgning og dit CV via linket nedenfor. Vi afholder løbende samtaler med egnede kandidater til stillingen, da den skal besættes snarest muligt. Stillingen kan derfor potentielt blive besat før ansøgningsfristens udløb – vi venter dog gerne på den rigtige kandidat.  BEMÆRK: Vi kan desværre ikke håndtere ansøgninger sendt pr. alm. mail. Har du spørgsmål til stillingen kan du kontakte Dorthe Majbrit Bonnicksen fra DeZignated ApS på telefon +45 2715 4303, som varetager rekrutteringsprocessen i samarbejde med Realdania By & Byg. Vi ser frem til at høre fra dig.
Du kan læse mere på https://realdania.dk/om-os/realdaniabyogbyg
 

2019-10-24T19:51:24.407 Har du stor lyst og passion for drift og vedligeholdelse af først og fremmest fredede og bevaringsværdige bygninger? Er du konstruktør arkitekt med flere års erfaring og gerne med afsæt i en håndværksmæssig baggrund? Så er det måske dig vi leder efter. Vi har fornyelig ansat en tilsvarende profil, men vi ønsker at styrke afdelingen yderligere med en profil som har et solidt erfaringsgrundlag. Om Realdania By Byg Realdania By Byg fører Realdanias mission og strategier om livskvalitet i det byggede miljø ud i livet gennem ejerskab af bygninger og arealer til byudvikling. Realdania By Byg udvikler eksperimenterende byggeri konkrete eksempler, der kan inspirere til udvikling af moderne byggerier. Derudover køber, restaurerer og udlejer Realdania By Byg bygningsværker, der repræsenterer væsentlige eksempler på byggestil og arkitektur fra forskellige tidsperioder og egne i Danmark, ligesom selskabet medvirker ved areal- og byudvikling. Når Realdania By Byg investerer i ejendomme og arealer, sker det for at udvikle eller sikre kvaliteter, som ellers ville gå tabt., og typisk kun ved projekter, som andre ikke kan løfte. Det er ved alle projekter en forudsætning, at anvendelsen er nutidig, og at driften er økonomisk bæredygtig. Om rollen Som medarbejder bliver du en del af en spændende virksomhed med rigtig mange forskellige kompetencer, og du bliver placeret i en stærk og kompetent afdeling, som har ansvaret for driften og vedligeholdelsen af Realdania By Byg s ejendomsportefølje. Du får ansvaret for egen portefølje af ejendomme. Du skal arbejde ud fra kontoret i Odense midtby, og du refererer til afdelingschefen for henholdsvis Jura og Drift. Din portefølje dækker hele Danmark, der må derfor forventes en del transport rundt i landet. Din opgaver vil omfattende følgende: Planlægning og budgetlægning af vedligeholdelsesarbejderTilbudsindhentning, og kontraktindgåelse med leverandører, håndværkere og specialisterDialog med håndværkere (forståelse for processen på en byggeplads, er essentielt)Ansvarlig for løbende rapportering af projektstatus, herunder afvigelser og risikovurderingByggeledelse, kvalitetsstyring og tilsynBudget- og resultatansvarLøbende dialog med lejere Dine faglige og personlige kompetencer Du har en baggrund som bygningskonstruktør arkitekt, flere års erfaring er et ultimativt krav for at kunne bestride stillingen. Du har konkret erfaring fra eksempelvis en tegnestue eller byggeherrebranchen, men vi er dog åben for at du kan have tilegnet dig ekspertisen ad anden vej. Har du tillige en håndværksmæssig baggrund er det en meget stor fordel. Vi vægter i øvrigt følgende personlige kompetencer: Overholdelse af tidsrammer og tidshorisonter, du er struktureret og når i målStor loyalitet og ejerskabsfølelseTroværdighedGode kommunikative evner, du forstår at tale med alle dine stakeholders på en faglig og tillidsvækkende mådeDu har forretningsforståelse og har en kommerciel tilgang til arbejdetDu fungerer godt i krydsfeltet med mange forskellige interessenter, kollegaer og øvrige samarbejdspartner Som udgangspunkt tror vi på, som bygherre og ejer, at passion, forståelse og respekt for bygninger, er fundamentet for succes i denne rolle. Vi tilbyder dig et spændende og selvstændigt job i en unik virksomhed, med et godt socialt arbejdsklima. Du får ca. 30 kollegaer, hvoraf halvdelen sidder i Odense i smukke rammer. Du får mulighed for at udvikle dig som medarbejder i samarbejde med dygtige kollegaer, i omgivelser hvor team-ånd og den enkeltes trivsel er en væsentlig del af virksomhedskulturen. Derudover tilbydes du en løn, der modsvarer dine kvalifikationer, pension, sundhedsforsikring og en god frokostordning. Alle henvendelser behandles naturligvis fortroligt. Tiltrædelse 1. december 2019. Ansøgning og kontakt Er du interesseret i stillingen, så send venligst din ansøgning og dit CV via linket nedenfor. Vi afholder løbende samtaler med egnede kandidater til stillingen, da den skal besættes snarest muligt. Stillingen kan derfor potentielt blive besat før ansøgningsfristens udløb vi venter dog gerne på den rigtige kandidat. BEM RK: Vi kan desværre ikke håndtere ansøgninger sendt pr. alm. mail. Har du spørgsmål til stillingen kan du kontakte Dorthe Majbrit Bonnicksen fra DeZignated ApS på telefon 45 2715 4303, som varetager rekrutteringsprocessen i samarbejde med Realdania By Byg. Vi ser frem til at høre fra dig. Du kan læse mere på https: realdania.dk om-os realdaniabyogbyg11jobnet35285f3d100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-11-11T00:00:000000https://dezignated.emply.net/recruitment/vacancyApply.aspx?publishingId=143c8322-bb14-480a-b197-ae1f834bf6e50EuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnKøbenhavn3613941DeZignated ApS11Arne Jacobsens Allé 152300København SDKDanmark0
DKDanmarkDKDanmark
8Fuldtid46Permanent824499JobNet5045578504557810016-09-20190https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=35285f3dhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=35285f3dhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=35285f3d&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=35285f3d&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Produktion_haandvaerk_og_transport/Bygge_og_anlaeg/3.jpgBygningskonstruktør/Arkitekt til Realdania By & Byg - Odense165811581Dansk3Læse/ tale214203Bygningskonstruktør21Bygge og anlæg362754117noreply@ofir.comDKDanmarkDKDanmark330135829Erfaren konstruktionsingeniør til Nybyg BoligerRobot Er du vild med statiske udfordringer og avancerede beregninger, og har du ambitioner om at blive certificeret til konstruktionsklasse 3 og 4 eller 3. parts kontrol ? Forretningsområdet Renovering Nybyg er i stadig udvikling og arbejder med mange og spændende opgaver, hvorfor vi søger nye kollega, der kan bidrage i projekterne og styrke det faglige niveau i forretningsområdet. Nybyg er 1 af 5 afdelinger i forretningsområdet Renovering Nybyg, og her får du mulighed for at blive en del af en unik virksomhedskultur præget af høj faglighed, god indbyrdes faglig sparring, og hvor samarbejde på tværs af faggrænser mellem 60 dedikerede kollegaer er i højsædet. Virksomhedskulturen hos MOE er bygget op omkring, at man hjælper hinanden, sidder lidt længere fremme på stolen, og at man generelt går ind og præger projekterne og samarbejdet i projekterne - også i den helt tidlige fase. Der er gode og spændende projekter, der lige er kommet ind i forretningsområdet, og der er udsyn til andre nye og udfordrende projekter. Vi arbejder i øjeblikket bl.a. med boligbyggerier i Ørestaden, seniorbofællesskaber og plejeboliger. Bæredygtighed og UNs 17 Verdensmål er en vigtig faktor i den måde vi arbejder og udvikler vore projekter. Brænder du for træbyggeri vil du også have muligheden for at drive den faglige udvikling i forretningsområdet Renovering Nybyg. Vi forventer, at du bliver certificeret til konstruktionsklasse 3 og 4 indenfor det første år af din ansættelse. Din profil Du er konstruktionsingeniør med 8-10 års erfaring Du har erfaring fra en lignende stilling, hvor du har fungeret som den faglige ansvarlige inden for bærende konstruktioner på større projekter Du er en selvmotiverende person, der er god til selv at planlægge både dit og andres arbejde Du er god til hurtigt og effektivt at få opstillet de statiske hovedprincipper og få disse videreformidlet til resten af projektholdet Du besidder et godt overblik og har sans for detaljer også uden at det går ud over din effektivitet Du brænder for at præge den faglige udvikling Du er vant til at arbejde i Tekla eller Revit Dine primære arbejdsopgaver Projektering af bærende konstruktioner primært i bolig- og erhvervsprojekter. Der vil også være mulighed for renoveringsprojekter, hvis du brænder for denne type opgaver Fagleder på større projekter Styrke den faglige udvikling i forretningsområdet sammen med kompetencechefen for bærende konstruktioner Du forestår fastlæggelse af konstruktive principper i tilbudssager Tilsyn og opfølgning Myndigheds- og kundekontakt Et succeskriterium er, at du er blevet certificeret til konstruktionsklasse 3 og 4 inden for det første år af din ansættelse Vi tilbyder Mange spændende og udfordrende projekter Et stærkt fagligt netværk med engagerede og kompetente kollegaer En kultur, hvor trivsel, samarbejde og arbejdsforhold prioriteres højt Et dynamisk og inspirerende miljø med rig mulighed for personlig udvikling En arbejdsplads hvor frihed under ansvar er en kerneværdi Gode karrieremuligheder som understøttes af interne uddannelsesforløb i MOE Akademi, hvor vi underviser i ledelse, projektstyring, BIM, og andre faglige områder Attraktive medarbejderforhold med bl.a. sundhedsforsikring, medarbejderbonus, frokostordning, aktive personaleklubber, sports- og kulturarrangementer, årlige studie- og skiture samt en attraktiv lønpakke Vi indkalder løbende til samtaler.Er du vild med statiske udfordringer og avancerede beregninger, og har du ambitioner om at blive certificeret til konstruktionsklasse 3 og 4 eller 3. parts kontrol ?

Forretningsområdet Renovering & Nybyg er i stadig udvikling og arbejder med mange og spændende opgaver, hvorfor vi søger nye kollega, der kan bidrage i projekterne og styrke det faglige niveau i forretningsområdet.
Nybyg er 1 af 5 afdelinger i forretningsområdet Renovering & Nybyg, og her får du mulighed for at blive en del af en unik virksomhedskultur præget af høj faglighed, god indbyrdes faglig sparring, og hvor samarbejde på tværs af faggrænser mellem 60 dedikerede kollegaer er i højsædet. Virksomhedskulturen hos MOE er bygget op omkring, at man hjælper hinanden, sidder lidt længere fremme på stolen, og at man generelt går ind og præger projekterne og samarbejdet i projekterne - også i den helt tidlige fase. Der er gode og spændende projekter, der lige er kommet ind i forretningsområdet, og der er udsyn til andre nye og udfordrende projekter. Vi arbejder i øjeblikket bl.a. med boligbyggerier i Ørestaden, seniorbofællesskaber og plejeboliger. Bæredygtighed og UNs 17 Verdensmål er en vigtig faktor i den måde vi arbejder og udvikler vore projekter.
Brænder du for træbyggeri vil du også have muligheden for at drive den faglige udvikling i forretningsområdet Renovering & Nybyg.

Vi forventer, at du bliver certificeret til konstruktionsklasse 3 og 4 indenfor det første år af din ansættelse.

Din profil

  • Du er konstruktionsingeniør med 8-10 års erfaring
  • Du har erfaring fra en lignende stilling, hvor du har fungeret som den faglige ansvarlige inden for bærende konstruktioner på større projekter
  • Du er en selvmotiverende person, der er god til selv at planlægge både dit og andres arbejde
  • Du er god til hurtigt og effektivt at få opstillet de statiske hovedprincipper og få disse videreformidlet til resten af projektholdet
  • Du besidder et godt overblik og har sans for detaljer også uden at det går ud over din effektivitet
  • Du brænder for at præge den faglige udvikling
  • Du er vant til at arbejde i Tekla eller Revit

Dine primære arbejdsopgaver

  • Projektering af bærende konstruktioner primært i bolig- og erhvervsprojekter. Der vil også være mulighed for renoveringsprojekter, hvis du brænder for denne type opgaver
  • Fagleder på større projekter
  • Styrke den faglige udvikling i forretningsområdet sammen med kompetencechefen for bærende konstruktioner
  • Du forestår fastlæggelse af konstruktive principper i tilbudssager
  • Tilsyn og opfølgning
  • Myndigheds- og kundekontakt
  • Et succeskriterium er, at du er blevet certificeret til konstruktionsklasse 3 og 4 inden for det første år af din ansættelse

Vi tilbyder

  • Mange spændende og udfordrende projekter
  • Et stærkt fagligt netværk med engagerede og kompetente kollegaer
  • En kultur, hvor trivsel, samarbejde og arbejdsforhold prioriteres højt
  • Et dynamisk og inspirerende miljø med rig mulighed for personlig udvikling
  • En arbejdsplads hvor ”frihed under ansvar” er en kerneværdi
  • Gode karrieremuligheder som understøttes af interne uddannelsesforløb i MOE | Akademi, hvor vi underviser i ledelse, projektstyring, BIM, og andre faglige områder
  • Attraktive medarbejderforhold med bl.a. sundhedsforsikring, medarbejderbonus, frokostordning, aktive personaleklubber, sports- og kulturarrangementer, årlige studie- og skiture samt en attraktiv lønpakke

Vi indkalder løbende til samtaler.

MOE A/SSøborg2019-12-05T00:00:002020-01-30T00:00:00
330135102Studentermedhjælp til Rudersdal EjendommeRobot Om jobbet Ejendomme benytter i dag Facility Management systemet Caretaker til at holde styr på stamdata på bygningerne og vedligeholdelsesopgaver m.m. Du skal arbejde i dette program og oprette og indtaste data om bygningsdele lokaler, arealer osv. En del af jobbet er desuden at hjælpe medarbejdere med diverse opgaver indenfor ejendomsvedligehold, fremsøgning af data, opdatering af tegnings- og fotoarkiver og andre forefaldende opgaver. Du har kørekort eller er hurtig på en cykel, da der skal påregnes en del kørsel til ejendommene. Din profil Du er formodentlige under uddannelse til enten bygningskonstruktør, ingeniør eller maskinmester. Du arbejder selvstændigt, men er også en god teamplayer, der kan lide at samarbejde og dele viden med dine kolleger. Du er i besiddelse af stor datadisciplin, og udviser omhyggelighed, præcision, grundighed og arbejder struktureret i din opgaveløsning. Du har forståelse og interesse for Database (Sql) og Tegningsmateriale. Du er bekendt med bygningstermer og bygningsdele. Du kan anvende Autocad Revit (redigering af eksisterende tegningsfiler) og Microsoft Office, specielt Excel, på avanceret niveau. Du har kompetencer indenfor eller erfaring med opmåling af ejendomme v lasermåler (brutto netto) og korrigere tegninger eller oprette nye. Derfor skal du vælge os Du får et spændende job på en attraktiv arbejdsplads, der er præget af fællesskab. Du bliver en del af en dynamisk afdeling med et godt arbejdsmiljø, hvor vi er motiveret af at gøre en forskel både for vores brugere, borgere og for hinanden. Du kommer til at lære en masse og udvide dine kompetancer indenfor data og FM. Rudersdal Ejendomme er ISO certificeret i kvalitetsledelse og arbejder generelt med høje fælles standarder. Rudersdal Kommune har fokus på medarbejdertrivsel, arbejdsmiljø, kvalitet og kompetenceudvikling, og der satses på en høj grad af medarbejderindflydelse og ansvar. Ansættelsesvilkår Jobbet er på 10-15 timer pr. uge med start hurtigst muligt. Om os Ejendomsafdelingen beskæftiger 30 medarbejdere og har til opgave at have et stærkt strategisk helhedssyn på ejendomsporteføljen bestående af ca. 400 ejendomme og 400.000 m2 ejendomsareal. Afdelingen beskæftiger sig bredt med en lang række opgaver i form af nybyggeri, vedligehold, energi- vand- og varmeforbrug, rengøring, udleje af kommunale og boliger og erhvervsejendomme, tilsyn med almene boliger og køb og salg af ejendomme. Medarbejder i afdelingen spænder vidt i faglighed fra arkitekter og bygningskonstruktører til maskinmestre, ingeniører, administratorer og jurister. Ejendomsafdelingen er en del af området Teknik og Miljø og har til huse på Rådhuset i Holte på Øverødvej 2, 2840 Holte, tæt på Holte Station og Kongevejen. Herudover består Teknik og Miljø af afdelingerne Natur, Park og Miljø, Vej og Drift. Du kan læse mere om Rudersdal Kommune på www.rudersdal.dk Ansøgning, samtale og kontakt Du søger jobbet ved at klikke på knappen søg stilling nedenfor.Om jobbet

Ejendomme benytter i dag Facility Management systemet Caretaker til at holde styr på stamdata på bygningerne og vedligeholdelsesopgaver m.m. Du skal arbejde i dette program og oprette og indtaste data om bygningsdele lokaler, arealer osv.

En del af jobbet er desuden at hjælpe medarbejdere med diverse opgaver indenfor ejendomsvedligehold, fremsøgning af data, opdatering af tegnings- og fotoarkiver og andre forefaldende opgaver.

Du har kørekort eller er hurtig på en cykel, da der skal påregnes en del kørsel til ejendommene.

Din profil

Du er formodentlige under uddannelse til enten bygningskonstruktør, ingeniør eller maskinmester. Du arbejder selvstændigt, men er også en god teamplayer, der kan lide at samarbejde og dele viden med dine kolleger. Du er i besiddelse af stor datadisciplin, og udviser omhyggelighed, præcision, grundighed og arbejder struktureret i din opgaveløsning. Du har forståelse og interesse for Database (Sql) og Tegningsmateriale. Du er bekendt med bygningstermer og bygningsdele. Du kan anvende Autocad/Revit (redigering af eksisterende tegningsfiler) og Microsoft Office, specielt Excel, på avanceret niveau. Du har kompetencer indenfor eller erfaring med opmåling af ejendomme v/ lasermåler (brutto/netto) og korrigere tegninger eller oprette nye.

Derfor skal du vælge os

Du får et spændende job på en attraktiv arbejdsplads, der er præget af fællesskab. Du bliver en del af en dynamisk afdeling med et godt arbejdsmiljø, hvor vi er motiveret af at gøre en forskel både for vores brugere, borgere og for hinanden. Du kommer til at lære en masse og udvide dine kompetancer indenfor data og FM.

Rudersdal Ejendomme er ISO certificeret i kvalitetsledelse og arbejder generelt med høje fælles standarder.

Rudersdal Kommune har fokus på medarbejdertrivsel, arbejdsmiljø, kvalitet og kompetenceudvikling, og der satses på en høj grad af medarbejderindflydelse og ansvar.

Ansættelsesvilkår

Jobbet er på 10-15 timer pr. uge med start hurtigst muligt.

Om os

Ejendomsafdelingen beskæftiger 30 medarbejdere og har til opgave at have et stærkt strategisk helhedssyn på ejendomsporteføljen bestående af ca. 400 ejendomme og 400.000 m2 ejendomsareal. Afdelingen beskæftiger sig bredt med en lang række opgaver i form af nybyggeri, vedligehold, energi- vand- og varmeforbrug, rengøring, udleje af kommunale og boliger og erhvervsejendomme, tilsyn med almene boliger og køb og salg af ejendomme. Medarbejder i afdelingen spænder vidt i faglighed fra arkitekter og bygningskonstruktører til maskinmestre, ingeniører, administratorer og jurister.

Ejendomsafdelingen er en del af området Teknik og Miljø og har til huse på Rådhuset i Holte på Øverødvej 2, 2840 Holte, tæt på Holte Station og Kongevejen. Herudover består Teknik og Miljø af afdelingerne Natur, Park og Miljø, Vej og Drift.

Du kan læse mere om Rudersdal Kommune på www.rudersdal.dk

Ansøgning, samtale og kontakt

Du søger jobbet ved at klikke på knappen ”søg stilling” nedenfor.

Rudersdal KommuneHolte2019-12-04T00:00:002019-12-24T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Erfaren konstruktionsingeniør til Nybyg Boliger

MOE A/S

Søborg
Er du vild med statiske udfordringer og avancerede beregninger, og har du ambitioner om at blive certificeret til konstruktionsklasse 3 og 4 eller 3. parts kontrol ? Forretningsområdet Renovering Nybyg er i stadig udvikling og arbejder med mange og ...
Indrykket:5. december 2019
Udløbsdato:30. januar 2020

Studentermedhjælp til Rudersdal Ejendomme

Rudersdal Kommune

Holte
Om jobbet Ejendomme benytter i dag Facility Management systemet Caretaker til at holde styr på stamdata på bygningerne og vedligeholdelsesopgaver m.m. Du skal arbejde i dette program og oprette og indtaste data om bygningsdele lokaler, arealer osv. ...
Indrykket:4. december 2019
Udløbsdato:24. december 2019