Byplanlægger / Ejendomsudvikler

For vores kunde – LandSyd I/S – søges en byplanlægger/ejendomsudvikler, som har fokus på højt viden-niveau og langvarige relationer til kunder og samarbejdspartnere.

Du er muligvis landinspektør, men kan også med en anden baggrund bringe nye kompetencer ind i virksomheden. Din rådgivning kan med god ret betragtes som ”planretlig due diligence”.

Primært arbejdssted i Esbjerg.

VIRKSOMHEDEN

LandSyd I/S er en landinspektørvirksomhed med kontorer i seks byer i Syd- og Sønderjylland. Virksomheden har 50-55 medarbejdere, hvoraf 11 partnere udgør ejerkredsen.

LandSyd er kendetegnet ved at have en stabil medarbejderstab med høj gennemsnitlig anciennitet, og værdier som høj kvalitet, videndeling og langvarige relationer til kunder og samarbejdspartnere har høj prioritet.

Virksomheden oplever et øget aktivitetsniveau og ønsker derfor at mande op med endnu en erfaren kollega. Opgaverne er meget alsidige, og derfor har virksomheden mulighed for at udnytte andre kompetencer, end man måske forventer at finde hos ”traditionelle” landinspektører. Andre faggrupper er derfor meget velkomne, og vil kunne bidrage positivt til virksomhedens fortsatte udvikling.

Yderligere information findes på www.landsyd.dk.

KANDIDATEN

Du har sandsynligvis den oplagte baggrund som landinspektør – men alsidigheden i opgaverne bevirker, at du også sagtens kan have en baggrund som arkitekt, landskabsarkitekt, biolog, eller sågar jurist.

Du skal først og fremmest have lyst til at dyrke langvarige kunderelationer, og yde personlig rådgivning på et højt fagligt niveau. Du har erfaring med ejendomsudvikling og -regulering, og er vant til at arbejde i teams, hvor forskellig faglighed forskellige fagligheder og personligheder bringes i spil.

Du prioriterer det gode samarbejde med høj faglighed og troværdighed, samt en pragmatisk og løsningsorienteret kommunikation til alle samarbejdspartnere, som kan være kommunale forvaltninger, investorer, projektudviklere m.fl.

Ellers er du karakteriseret ved at

  • Være empatisk og diplomat af natur.
  • Være struktureret og kvalitetsbevidst.
  • Være nysgerrig og løsningsorienteret.
  • Være alsidig og have lyst til at bringe alle dine kompetencer i spil.
  • Kunne lide at udvikle og realisere projekter.
  • Trives med en meget varieret hverdag.
  • Have minimum 5-7 års erfaring.
  • Beherske de gængse IT-værktøjer indenfor Office, GIS m.v.

STILLINGEN

Stillingen er kaldt ”byplanlægger/ejendomsudvikler”, men titlen er ikke afgørende, og din baggrund og præferencer kan sagtens ændre titlen til noget andet.

Din opgave er først og fremmest at yde rådgivning og faglig sparring til vores kunder. Du skal med udgangspunkt i kundernes behov kunne sikre det faglige grundlag for, om ideerne er gangbare, og holder vand hele vejen fra banken, via kommunen og til den endelige gennemførelse. Du skal med andre ord levere en ”planretlig due diligence” i forhold til kundens projekt.

Der vil som udgangspunkt være primære arbejdsområder indenfor

  • Lokalplaner
  • Miljøvurderinger og VVM
  • Landzoneansøgninger

Der ligger dog en række opgaver i huset, som kan tilrettelægges fleksibelt, alt efter kompetencer og interesser.

Det kunne være indenfor områder som

  • Matrikulært arbejde
  • Tinglysninger
  • Lodsejerforhandlinger
  • Ekspropriationer

Hvis du qua en alternativ faglig baggrund (arkitekt, biolog, jurist eller andet) måtte have specifikke interesser, tilrettelægger virksomheden gerne opgaverne, så dine kompetencer bliver bragt i spil på optimal vis. Det er du i høj grad selv med til at definere.

Der vil være mulighed for at kombinere det daglige arbejde i Esbjerg med hjemmearbejdsdage eller arbejde på de andre kontorer, når det giver mening i forhold til kunder og kolleger.

VIRKSOMHEDEN TILBYDER

Virksomheden tilbyder et fagligt og socialt miljø, hvor der er plads til at udvikle sig og samtidig også skubbe til virksomhedens udvikling. Der er løbende faglige og sociale arrangementer, som er medvirkende til at sikre både faglig udvikling og personlig trivsel.

Du tilbydes en lønpakke, som består af

  • Fast gage
  • Pensionsordning
  • Sundhedsforsikring
  • Mobil, IT m.v.

Kontaktperson i virksomheden er partner/indehaver Uffe Holm, som kan bidrage med yderligere information på mobil 2288 1518 eller mail uh@landsyd.dk.

TILTRÆDELSE

Hurtigst muligt, men der ventes gerne på den rette.

BESKYTTELSE AF PERSONDATA

Af hensyn til beskyttelse af persondata bedes du sikre, at de dokumenter du fremsender ifm. din ansøgning, ikke indeholder følsomme persondata som f.eks. dit CPR-nummer eller oplysninger om helbredsforhold, etnisk baggrund, politisk eller religiøs overbevisning, seksuelle forhold mv.

For at beskytte dine persondata modtager vi ikke CV, ansøgning mv. via mail.

ANSØGNING


Du har ikke vedlagt dokumenter til din ansøgning. Klik på 'OK' knappen nedenfor for at sende din ansøgning alligevel, eller klik på knappen "Annuller" og vedhæft dokumenter, før du sender din ansøgning igen.

Modtag jobannoncer der minder om dette job i din indbakke.Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privatlivspolitik. Du kan altid trække dit samtykke tilbage.

Mere af samme slags?

Modtag jobannoncer der minder om dette job i din indbakke.




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privatlivspolitik. Du kan altid trække dit samtykke tilbage.

Mere af samme slags?

Modtag jobannoncer der minder om dette job i din indbakke.




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privatlivspolitik. Du kan altid trække dit samtykke tilbage.