Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Byplanlægger til Teknik og Miljø

Haderslev Kommune er inde i en spændende udvikling med flere udviklingsprojekter. Vi søger en planlægger, der kan favne at arbejde med planlægning både på de store linjer og i detaljerne. Du vil skulle arbejde med vores kommuneplan, udarbejdelse af lokalplaner, strategisk energiplanlægning, myndighedsopgaver og på sigt også opgaver indenfor kystbeskyttelse. Du vil også få en rolle i Jomfrusti-projektet, som er et byomdannelses- og klimatilpasningsprojekt. Vi tilbyder et spændende job med masser af ansvar til planlæggeren, der kan lide at favne bredt og har lyst til at sikre gode løsninger til gavn for borgerne.
 
I Haderslev Kommune vil vi helhedstænkningen, og derfor består Afdelingen for Planlægning af både planlæggere, trafikplanlæggere og naturplanlæggere. Vi er 20 engagerede og kompetente medarbejdere, der arbejder tæt sammen og tilsammen besidder en bred vifte af faglighed. Vi hjælper og støtter hinanden i en travl hverdag, hvor der skabes plads til fordybelse og sjov. Vi vil hinanden.
 
Med dig på holdet vil vi være 11 planlæggere, som arbejder med kommune- og lokalplanlægning, plan- og landzoneadministration, byudvikling, bevaringsværdige bygninger, klima, kystbeskyttelse, VVM, miljøvurdering og energiplanlægning. Vi arbejder både med projekter og de daglige gøremål i forbindelse med myndighedsrollen.
 
Arbejdsområder
Du vil få en varieret opgaveportefølje som planlægger. Nogle dage vil byde på overordnet strategiplanlægning og andre dage vil gå med konkret hjælp og vejledning til borgere. Det er forventningen, at du kan sætte dig for bordenden ved større projekter, lige såvel som du er den, man tager fat i, når man har brug for sparring. Endelig vil der være en forventning om, at du byder godt ind på de daglige forespørgsler fra borgere, bygherrer, kollegaer m.fl.

Dine opgaver vil bl.a. omfatte at: 

  • deltage i det strategiske planarbejde, herunder kommuneplanarbejde og strategisk energiplanlægning
  • udarbejde lokalplaner
  • deltage i tværgående projekter, enten som projektleder eller projektmedarbejder
  • deltage i tværgående arbejdsgrupper/netværk
  • udarbejde planer, analyser, sagsfremstillinger m.m.
Dine faglige kompetencer
Vi forventer, at du har:
  • en planlægningsmæssig uddannelse som f.eks. arkitekt eller landinspektør. Nyuddannede er velkomne til at søge
  • erfaring med projektledelse eller gode evner på feltet, som sikrer god inddragelse af kolleger, borgere og virksomheder
  • en helhedsorienteret tankegang, der kan sikre sammenhæng i planlægningen
  • gode kommunikative evner og kan udtrykke dig klart i både skrift og tale
  • god indsigt i den relevante lovgivning, herunder planloven
  • erfaring med at arbejde i den kommunale eller offentlige sektor; dette er dog ikke et krav. 
Dine personlige kompetencer
Som person forventer vi, at du er: 
  • fleksibel, serviceorienteret, tillidsvækkende og troværdig
  • udadvendt og trives i den dynamiske dialog med kolleger, borgere og virksomheder
  • empatisk, lyttende og uhøjtidelig
  • inddragende og med gode samarbejdsevner.
Vi tilbyder
En spændende arbejdsplads, hvor vi ikke går af vejen for at prøve noget nyt. Vi lægger vægt på et godt arbejdsmiljø, hvor værdierne ligeværdighed, enhed, tillid og trivsel er omdrejningspunktet. Vi har en åben og uformel omgangstone.

I Teknik og Miljø arbejder vi aktivt for at skabe muligheder for, at mennesker kan leve et godt liv, og virksomheder kan skabe en god forretning under respekt for fælleskabet – dette arbejde vil du blive en naturlig del af.

I Afdelingen for Planlægning glæder dine kolleger sig til at byde dig velkommen. Vi sætter en ære i, at planlægningsarbejdet sker på et højt fagligt niveau, og ser frem til at udvikle kommunen sammen med dig. Hos os får du en arbejdsdag med masser af udfordringer i et rart og anerkendende arbejdsmiljø.

Dit daglige arbejdssted vil være ”Schaumanns Klædefabrik”, Simmerstedvej 1A, Haderslev.

Løn og ansættelsesforhold
Løn- og ansættelse sker efter gældende overenskomst og principperne i ny løn.

Tiltrædelsestidspunkt
1. september 2019, eller efter nærmere aftale.

Vil du vide mere?
Så kontakt endelig afdelingsleder for Planlægning, Christina Vedel-Birch Andersen, på telefon 20 23 84 74 eller cvba@haderslev.dk

Ansøgningsfrist
Send din ansøgning og dit CV samt bilag via linket, senest onsdag den 19. juni 2019, kl. 8.00.

Ansættelsessamtaler forventes gennemført i uge 26, juni 2019.

Haderslev Kommune er en værdibaseret organisation.

Vores fælles værdier – ligeværdighed, enhed, tillid og trivsel – er afsæt for både ledelse og samarbejde, og der er fleksibilitet og frihed til forskel, når vi løser vores kerneopgave.

Fra januar 2020 indfører Haderslev Kommune røgfri arbejdstid. Medarbejdernes sundhed er i fokus og med røgfri arbejdstid vil vi beskytte medarbejdere mod tobaksrøg i arbejdsmiljøet, støtte medarbejdere, der gerne vil være røgfri, og sikre at nye medarbejdere og unge ikke begynder at ryge på arbejdspladsen.


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330028283Phoenix-b5eafe7d12019-05-21T16:01:16.463Byplanlægger til Teknik og MiljøHaderslev Kommune er inde i en spændende udvikling med flere udviklingsprojekter. Vi søger en planlægger, der kan favne at arbejde med planlægning både på de store linjer og i detaljerne. Du vil skulle arbejde med vores kommuneplan, udarbejdelse af lokalplaner, strategisk energiplanlægning, myndighedsopgaver og på sigt også opgaver indenfor kystbeskyttelse. Du vil også få en rolle i Jomfrusti-projektet, som er et byomdannelses- og klimatilpasningsprojekt. Vi tilbyder et spændende job med masser af ansvar til planlæggeren, der kan lide at favne bredt og har lyst til at sikre gode løsninger til gavn for borgerne.
 
I Haderslev Kommune vil vi helhedstænkningen, og derfor består Afdelingen for Planlægning af både planlæggere, trafikplanlæggere og naturplanlæggere. Vi er 20 engagerede og kompetente medarbejdere, der arbejder tæt sammen og tilsammen besidder en bred vifte af faglighed. Vi hjælper og støtter hinanden i en travl hverdag, hvor der skabes plads til fordybelse og sjov. Vi vil hinanden.
 
Med dig på holdet vil vi være 11 planlæggere, som arbejder med kommune- og lokalplanlægning, plan- og landzoneadministration, byudvikling, bevaringsværdige bygninger, klima, kystbeskyttelse, VVM, miljøvurdering og energiplanlægning. Vi arbejder både med projekter og de daglige gøremål i forbindelse med myndighedsrollen.
 
Arbejdsområder
Du vil få en varieret opgaveportefølje som planlægger. Nogle dage vil byde på overordnet strategiplanlægning og andre dage vil gå med konkret hjælp og vejledning til borgere. Det er forventningen, at du kan sætte dig for bordenden ved større projekter, lige såvel som du er den, man tager fat i, når man har brug for sparring. Endelig vil der være en forventning om, at du byder godt ind på de daglige forespørgsler fra borgere, bygherrer, kollegaer m.fl.

Dine opgaver vil bl.a. omfatte at: 
  • deltage i det strategiske planarbejde, herunder kommuneplanarbejde og strategisk energiplanlægning
  • udarbejde lokalplaner
  • deltage i tværgående projekter, enten som projektleder eller projektmedarbejder
  • deltage i tværgående arbejdsgrupper/netværk
  • udarbejde planer, analyser, sagsfremstillinger m.m.
Dine faglige kompetencer
Vi forventer, at du har:
  • en planlægningsmæssig uddannelse som f.eks. arkitekt eller landinspektør. Nyuddannede er velkomne til at søge
  • erfaring med projektledelse eller gode evner på feltet, som sikrer god inddragelse af kolleger, borgere og virksomheder
  • en helhedsorienteret tankegang, der kan sikre sammenhæng i planlægningen
  • gode kommunikative evner og kan udtrykke dig klart i både skrift og tale
  • god indsigt i den relevante lovgivning, herunder planloven
  • erfaring med at arbejde i den kommunale eller offentlige sektor; dette er dog ikke et krav. 
Dine personlige kompetencer
Som person forventer vi, at du er: 
  • fleksibel, serviceorienteret, tillidsvækkende og troværdig
  • udadvendt og trives i den dynamiske dialog med kolleger, borgere og virksomheder
  • empatisk, lyttende og uhøjtidelig
  • inddragende og med gode samarbejdsevner.
Vi tilbyder
En spændende arbejdsplads, hvor vi ikke går af vejen for at prøve noget nyt. Vi lægger vægt på et godt arbejdsmiljø, hvor værdierne ligeværdighed, enhed, tillid og trivsel er omdrejningspunktet. Vi har en åben og uformel omgangstone.

I Teknik og Miljø arbejder vi aktivt for at skabe muligheder for, at mennesker kan leve et godt liv, og virksomheder kan skabe en god forretning under respekt for fælleskabet – dette arbejde vil du blive en naturlig del af.

I Afdelingen for Planlægning glæder dine kolleger sig til at byde dig velkommen. Vi sætter en ære i, at planlægningsarbejdet sker på et højt fagligt niveau, og ser frem til at udvikle kommunen sammen med dig. Hos os får du en arbejdsdag med masser af udfordringer i et rart og anerkendende arbejdsmiljø.

Dit daglige arbejdssted vil være ”Schaumanns Klædefabrik”, Simmerstedvej 1A, Haderslev.

Løn og ansættelsesforhold
Løn- og ansættelse sker efter gældende overenskomst og principperne i ny løn.

Tiltrædelsestidspunkt
1. september 2019, eller efter nærmere aftale.

Vil du vide mere?
Så kontakt endelig afdelingsleder for Planlægning, Christina Vedel-Birch Andersen, på telefon 20 23 84 74 eller cvba@haderslev.dk

Ansøgningsfrist
Send din ansøgning og dit CV samt bilag via linket, senest onsdag den 19. juni 2019, kl. 8.00.

Ansættelsessamtaler forventes gennemført i uge 26, juni 2019.

Haderslev Kommune er en værdibaseret organisation.

Vores fælles værdier – ligeværdighed, enhed, tillid og trivsel – er afsæt for både ledelse og samarbejde, og der er fleksibilitet og frihed til forskel, når vi løser vores kerneopgave.

Fra januar 2020 indfører Haderslev Kommune røgfri arbejdstid. Medarbejdernes sundhed er i fokus og med røgfri arbejdstid vil vi beskytte medarbejdere mod tobaksrøg i arbejdsmiljøet, støtte medarbejdere, der gerne vil være røgfri, og sikre at nye medarbejdere og unge ikke begynder at ryge på arbejdspladsen.

2019-06-19T08:50:05.037 Haderslev Kommune er inde i en spændende udvikling med flere udviklingsprojekter. Vi søger en planlægger, der kan favne at arbejde med planlægning både på de store linjer og i detaljerne. Du vil skulle arbejde med vores kommuneplan, udarbejdelse af lokalplaner, strategisk energiplanlægning, myndighedsopgaver og på sigt også opgaver indenfor kystbeskyttelse. Du vil også få en rolle i Jomfrusti-projektet, som er et byomdannelses- og klimatilpasningsprojekt. Vi tilbyder et spændende job med masser af ansvar til planlæggeren, der kan lide at favne bredt og har lyst til at sikre gode løsninger til gavn for borgerne. I Haderslev Kommune vil vi helhedstænkningen, og derfor består Afdelingen for Planlægning af både planlæggere, trafikplanlæggere og naturplanlæggere. Vi er 20 engagerede og kompetente medarbejdere, der arbejder tæt sammen og tilsammen besidder en bred vifte af faglighed. Vi hjælper og støtter hinanden i en travl hverdag, hvor der skabes plads til fordybelse og sjov. Vi vil hinanden. Med dig på holdet vil vi være 11 planlæggere, som arbejder med kommune- og lokalplanlægning, plan- og landzoneadministration, byudvikling, bevaringsværdige bygninger, klima, kystbeskyttelse, VVM, miljøvurdering og energiplanlægning. Vi arbejder både med projekter og de daglige gøremål i forbindelse med myndighedsrollen. ArbejdsområderDu vil få en varieret opgaveportefølje som planlægger. Nogle dage vil byde på overordnet strategiplanlægning og andre dage vil gå med konkret hjælp og vejledning til borgere. Det er forventningen, at du kan sætte dig for bordenden ved større projekter, lige såvel som du er den, man tager fat i, når man har brug for sparring. Endelig vil der være en forventning om, at du byder godt ind på de daglige forespørgsler fra borgere, bygherrer, kollegaer m.fl.Dine opgaver vil bl.a. omfatte at: deltage i det strategiske planarbejde, herunder kommuneplanarbejde og strategisk energiplanlægning udarbejde lokalplaner deltage i tværgående projekter, enten som projektleder eller projektmedarbejder deltage i tværgående arbejdsgrupper netværk udarbejde planer, analyser, sagsfremstillinger m.m. Dine faglige kompetencerVi forventer, at du har: en planlægningsmæssig uddannelse som f.eks. arkitekt eller landinspektør. Nyuddannede er velkomne til at søge erfaring med projektledelse eller gode evner på feltet, som sikrer god inddragelse af kolleger, borgere og virksomheder en helhedsorienteret tankegang, der kan sikre sammenhæng i planlægningen gode kommunikative evner og kan udtrykke dig klart i både skrift og tale god indsigt i den relevante lovgivning, herunder planloven erfaring med at arbejde i den kommunale eller offentlige sektor dette er dog ikke et krav. Dine personlige kompetencerSom person forventer vi, at du er: fleksibel, serviceorienteret, tillidsvækkende og troværdig udadvendt og trives i den dynamiske dialog med kolleger, borgere og virksomheder empatisk, lyttende og uhøjtidelig inddragende og med gode samarbejdsevner. Vi tilbyderEn spændende arbejdsplads, hvor vi ikke går af vejen for at prøve noget nyt. Vi lægger vægt på et godt arbejdsmiljø, hvor værdierne ligeværdighed, enhed, tillid og trivsel er omdrejningspunktet. Vi har en åben og uformel omgangstone.I Teknik og Miljø arbejder vi aktivt for at skabe muligheder for, at mennesker kan leve et godt liv, og virksomheder kan skabe en god forretning under respekt for fælleskabet dette arbejde vil du blive en naturlig del af.I Afdelingen for Planlægning glæder dine kolleger sig til at byde dig velkommen. Vi sætter en ære i, at planlægningsarbejdet sker på et højt fagligt niveau, og ser frem til at udvikle kommunen sammen med dig. Hos os får du en arbejdsdag med masser af udfordringer i et rart og anerkendende arbejdsmiljø.Dit daglige arbejdssted vil være Schaumanns Klædefabrik , Simmerstedvej 1A, Haderslev.Løn og ansættelsesforholdLøn- og ansættelse sker efter gældende overenskomst og principperne i ny løn.Tiltrædelsestidspunkt1. september 2019, eller efter nærmere aftale.Vil du vide mere?Så kontakt endelig afdelingsleder for Planlægning, Christina Vedel-Birch Andersen, på telefon 20 23 84 74 eller cvba@haderslev.dkAnsøgningsfristSend din ansøgning og dit CV samt bilag via linket, senest onsdag den 19. juni 2019, kl. 8.00.Ansættelsessamtaler forventes gennemført i uge 26, juni 2019.Haderslev Kommune er en værdibaseret organisation. Vores fælles værdier ligeværdighed, enhed, tillid og trivsel er afsæt for både ledelse og samarbejde, og der er fleksibilitet og frihed til forskel, når vi løser vores kerneopgave.Fra januar 2020 indfører Haderslev Kommune røgfri arbejdstid. Medarbejdernes sundhed er i fokus og med røgfri arbejdstid vil vi beskytte medarbejdere mod tobaksrøg i arbejdsmiljøet, støtte medarbejdere, der gerne vil være røgfri, og sikre at nye medarbejdere og unge ikke begynder at ryge på arbejdspladsen.10Phoenixb5eafe7d101000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-06-19T00:00:000010https://haderslev.emply.net/recruitment/vacancyApply.aspx?publishingId=49cc8d49-78b9-4aed-965a-ac4b235edb160EuropaDanmarkJyllandSyd- og SønderjyllandHaderslev3531118Planlægning11Simmerstedvej 16100HaderslevDKDanmarkORS/b5eafe7d_logo.gifORS/Small/b5eafe7d_logo.gif0
tilb@haderslev.dkDKDanmarkDanmark
8Fuldtid46Permanent764592EmplyOfir Minimum07edce38-e8bc-4c05-9709-11f3d1edbb49_353700021-05-20191https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=b5eafe7dhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=b5eafe7dhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=b5eafe7d&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=b5eafe7d&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Produktion_haandvaerk_og_transport/Bygge_og_anlaeg/1.jpgByplanlægger til Teknik og Miljø12008001Dansk3Læse/ tale214104Byplanlægger21Bygge og anlæg361844769Christina Vedel-Birch Andersentilb@haderslev.dkDanmarkDanmark330126911Strategisk byplanlægger med overblik til Plan & Byggeri, Tønder KommuneBasic Ønsker du at blive en vigtig del af en fagligt meget kompetent afdeling med et godt arbejdsmiljø? Formår du at arbejde strategisk for at sikre en optimal planlægning i dialog med relevante interessenter (borgere, politikere, lokalråd, grundejerforeninger, etc.)? Så er det dig, vi søger til en udfordrende stilling med mange spændende opgaver og rig mulighed for sparring. Du bliver en del af en velfungerende organisation med mange udviklingsinitiativer og en sund økonomi. Medarbejderne er meget bevidste om hele tiden at være i bevægelse for at kunne levere service og ydelser af høj kvalitet. Organisationen er flad og uformel, og det forventes, at du tænker på tværs og tager tværgående ansvar. Dette forudsætter dialog med mange parter både i og uden for organisationen. Om jobbet Du vil være en drivende kraft i større udviklingsplaner med bystrategisk fokus. Med reference til afdelingslederen for Plan & Byggeri kan du også se frem til at arbejde med mange alsidige opgaver inden for lokalplanlægning, lokalplanadministration, administration af planloven generelt samt energimæssig planlægning både i by, landsby eller landområder, der er kendetegnet ved udfordringer med vand og mange restriktioner. Faglige kvalifikationer Du har en relevant uddannelsesbaggrund som fx bygningsingeniør, arkitekt eller landinspektør og minimum 3 års erfaring med byplanlægning. Det er et krav, at du har erfaring med planloven og anden relevant lovgivning på området. Herudover ser vi gerne, at du har erfaring fra det kommunale område og er vant til at arbejde i en politisk ledet organisation. Du har en skarp analytisk sans og udpræget gode formidlingsevner i tale og på skrift. Du er en kompetent IT-bruger. Du taler og skriver dansk på højt niveau. Personlige kompetencer Du har en struktureret, effektiv og proaktiv tilgang til dine opgaver. Du har stærke kommunikative evner, og du forstår at møde folk i øjenhøjde og samarbejde på tværs af organisationen. Du kan tænke innovativt og udviklende i forhold til opgaveløsningen. Vi tilbyder dig Et attraktivt job med en stor grad af frihed under ansvar og mulighed for både faglige og personlige udfordringer. Du bliver en del af et stærkt fællesskab med en uformel kultur, hvor der sættes pris på at have indflydelse og ansvar for den fælles arbejdsplads, arbejdsmiljøet, resultater og værdiskabelse. Teknik & Byggeri beskæftiger 17 medarbejdere og har til huse i en nyere tilbygning til rådhuset. Ansøgning JKS CAREER varetager rekrutteringsprocessen for Tønder Kommune, Plan & Byggeri, og er du interesseret i at søge denne spændende stilling, bedes du sende en ansøgning, CV samt relevante bilag via Søg stillingen nedenfor. Ansøg hurtigst muligt, da vi holder samtaler løbende. Grundet persondataforordningen modtager vi ikke CV og ansøgning på mail. Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte chefkonsulent Anika Gormsen på tlf. 45 3085 1295. Om Tønder Kommune Tønder Kommune er en spændende og alsidig kommune - et godt sted at leve og bo med mange muligheder, oplevelser kort sagt RIG PÅ TUR… Læs og se mere på disse links: https: www.epaper.dk toekomuser29 https: https: www.youtube.com watch?v LvHnYEOfqccØnsker du at blive en vigtig del af en fagligt meget kompetent afdeling med et godt arbejdsmiljø? Formår du at arbejde strategisk for at sikre en optimal planlægning i dialog med relevante interessenter (borgere, politikere, lokalråd, grundejerforeninger, etc.)?

 

Så er det dig, vi søger til en udfordrende stilling med mange spændende opgaver og rig mulighed for sparring. 

Du bliver en del af en velfungerende organisation med mange udviklingsinitiativer og en sund økonomi. Medarbejderne er meget bevidste om hele tiden at være i bevægelse for at kunne levere service og ydelser af høj kvalitet. Organisationen er flad og uformel, og det forventes, at du tænker på tværs og tager tværgående ansvar. Dette forudsætter dialog med mange parter både i og uden for organisationen. 

Om jobbet
Du vil være en drivende kraft i større udviklingsplaner med bystrategisk fokus. Med reference til afdelingslederen for Plan & Byggeri kan du også se frem til at arbejde med mange alsidige opgaver inden for lokalplanlægning, lokalplanadministration, administration af planloven generelt samt energimæssig planlægning både i by, landsby eller landområder, der er kendetegnet ved udfordringer med vand og mange restriktioner.

Faglige kvalifikationer 
Du har en relevant uddannelsesbaggrund som fx bygningsingeniør, arkitekt eller landinspektør og minimum 3 års erfaring med byplanlægning. Det er et krav, at du har erfaring med planloven og anden relevant lovgivning på området. Herudover ser vi gerne, at du har erfaring fra det kommunale område og er vant til at arbejde i en politisk ledet organisation. Du har en skarp analytisk sans og udpræget gode formidlingsevner i tale og på skrift. Du er en kompetent IT-bruger. Du taler og skriver dansk på højt niveau.

Personlige kompetencer
Du har en struktureret, effektiv og proaktiv tilgang til dine opgaver. Du har stærke kommunikative evner, og du forstår at møde folk i øjenhøjde og samarbejde på tværs af organisationen. Du kan tænke innovativt og udviklende i forhold til opgaveløsningen. 

Vi tilbyder dig
Et attraktivt job med en stor grad af frihed under ansvar og mulighed for både faglige og personlige udfordringer. Du bliver en del af et stærkt fællesskab med en uformel kultur, hvor der sættes pris på at have indflydelse og ansvar for den fælles arbejdsplads, arbejdsmiljøet, resultater og værdiskabelse. 

Teknik & Byggeri beskæftiger 17 medarbejdere og har til huse i en nyere tilbygning til rådhuset.

Ansøgning
JKS CAREER varetager rekrutteringsprocessen for Tønder Kommune, Plan & Byggeri, og er du interesseret i at søge denne spændende stilling, bedes du sende en ansøgning, CV samt relevante bilag via Søg stillingen nedenfor. Ansøg hurtigst muligt, da vi holder samtaler løbende. 

Grundet persondataforordningen modtager vi ikke CV og ansøgning på mail. 

Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte chefkonsulent Anika Gormsen på tlf. +45 3085 1295.

Om Tønder Kommune
Tønder Kommune er en spændende og alsidig kommune - et godt sted at leve og bo med mange muligheder, oplevelser – kort sagt RIG PÅ TUR…

Læs og se mere på disse links:

https://www.epaper.dk/toekomuser29

https://https://www.youtube.com/watch?v=LvHnYEOfqcc

ORS/Small/34ff0759_logo.pngJKS A/STønder2019-11-19T14:01:25.2772019-12-12T00:00:00
330128660Byplanlægger til Teknik & MiljøBasic Formår du at arbejde strategisk for at sikre en optimal planlægning i dialog med relevante interessenter? I Planafdelingen udarbejder vi kommuneplaner og lokalplaner samt byudviklingsplaner og bebyggelsesplaner. Vi administrerer planloven, hvilket vil sige, at vi arbejder med dispensationer, håndhævelser og landzonetilladelser samt foretager planmæssige vurderinger, både for kollegaer og borgere. Vi er også i gang med landskabskarakterkortlægning og deltager i en række spændende projekter, der knytter sig til fysisk planlægning. I de kommende år har vi rigtig mange spændende opgaver, hvor vi er med til at skabe levende byer for mennesker og plads til det hele i byen og på landet. Vejle med Vilje Hvis du vil til Vejle, finder du et af Danmarks dejligste steder at bo og et arbejds- og friluftsliv fuldt af muligheder. Vejle Kommune har en årlig befolkningstilvækst på mere end 1.000 indbyggere, og der er adgang til ca. 500.000 arbejdspladser inden for en times kørsel. Vi bidrager til kommunens vision ved at være proaktive i projekter på tværs af forvaltninger og fagområder og tilfører den nødvendige kompetence, så gode idéer får de bedste forudsætninger for at lykkes. Vi arbejder ud fra kommunens arkitekturpolitik og går i tæt dialog med bygherre for både at sikre høj kvalitet og de bedste løsninger til det enkelte sted. Vores ambition er at skabe spændende byer, fantastiske landskaber og innovativ arkitektur. Vi søger en byplanlægger med interesse for og gerne erfaring med: Lokalplanlægning Projektledelse, ledelse af lokalplanprocesser Administration af planloven Tværgående byudviklingsprojekter Borgerinvolveringsprocesser Viden om landskabsplanlægning Din profil og dine kvalifikationer Du har gennem din uddannelse og erhvervserfaring indgående kendskab til lokalplanlægning og det at arbejde i en politisk ledet organisation. Du har blik for sammenhænge i byen og i landskabet. Du er byplanlægger og kan f.eks. være uddannet arkitekt, ingeniør, urban designer, landinspektør, landskabsarkitekt eller lignende. Det vil også være en fordel med viden og erfaring vedr. landskabsplanlægning. Personligt er du fleksibel og serviceorienteret, og du kan lide kontakten med borgere og erhvervsliv, hvor du kender værdien af god service. Du løser dine opgaver med gåpåmod, energi og godt humør. I forhold til opgaverne søger vi dig, der kan lide og er god til det grafiske, illustrative arbejde, foruden at du mestrer en vis systematik, er struktureret, omhyggelig og kvalitetsbevidst. Du arbejder i GIS, Adobe-pakken og andre gængse IT-systemer. Du taler og skriver dansk. Du tager ansvar for at følge tingene til dørs, og du indgår positivt i samarbejdet med dine kollegaer. Vi lægger også vægt på, at du er med til at skabe en god arbejdsplads sammen med dine kollegaer. Vi tilbyder dig En arbejdsplads med fagligt engagerede og kompetente medarbejdere En bred vifte af spændende opgaver inden for byplanlægning Mulighed for kompetenceudvikling En planafdeling med et helt særligt fagligt miljø, hvor vi som kolleger hjælper og udvikler hinanden En planafdeling med et uformelt socialt miljø, der er rig på traditioner og har plads til skæve påfund. Ansættelsesvilkår Løn og ansættelse efter gældende overenskomst og regler om ny løn. Stillingen er en fuldtidsstilling og ønskes besat fra den 1. marts 2020 eller snarest derefter. Om os I Planafdelingen er vi 18 ansatte, og vi bor attraktivt på Kirketorvet 22, i hjertet af Vejle ca. 100 m fra banegården. Flere oplysninger Hvis du ønsker at høre mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte byplanlægger Mette Holm Pedersen på telefon 7681 2264 eller afdelingschef Henrik Børsting Aagaard på tlf. 7681 2250. Link til egen hjemmeside: Du kan læse mere om os på www.vejle.dk Ansøgningsfrist Vi skal have din ansøgning senest den 15. december 2019. Vi afholder to samtalerunder. Vi forventer at gennemføre 1. samtale torsdag 9. januar 2020 og fredag 10. januar 2020, mens 2. samtale forventes tirsdag 14. januar 2020 og torsdag 16. januar 2020. Profilanalyse Vi benytter personprofilanalyse og eventuelt cases i forbindelse med 2. samtale.

Formår du at arbejde strategisk for at sikre en optimal planlægning i dialog med relevante interessenter?

I Planafdelingen udarbejder vi kommuneplaner og lokalplaner samt byudviklingsplaner og bebyggelsesplaner. Vi administrerer planloven, hvilket vil sige, at vi arbejder med dispensationer, håndhævelser og landzonetilladelser samt foretager planmæssige vurderinger, både for kollegaer og borgere. Vi er også i gang med landskabskarakterkortlægning og deltager i en række spændende projekter, der knytter sig til fysisk planlægning.

I de kommende år har vi rigtig mange spændende opgaver, hvor vi er med til at skabe levende byer for mennesker og ”plads til det hele” i byen og på landet.

Vejle med Vilje

Hvis du vil til Vejle, finder du et af Danmarks dejligste steder at bo og et arbejds- og friluftsliv fuldt af muligheder. Vejle Kommune har en årlig befolkningstilvækst på mere end 1.000 indbyggere, og der er adgang til ca. 500.000 arbejdspladser inden for en times kørsel.

Vi bidrager til kommunens vision ved at være proaktive i projekter på tværs af forvaltninger og fagområder og tilfører den nødvendige kompetence, så gode idéer får de bedste forudsætninger for at lykkes.
Vi arbejder ud fra kommunens arkitekturpolitik og går i tæt dialog med bygherre for både at sikre høj kvalitet og de bedste løsninger til det enkelte sted. Vores ambition er at skabe spændende byer, fantastiske landskaber og innovativ arkitektur.

Vi søger en byplanlægger med interesse for og gerne erfaring med:

  • Lokalplanlægning
  • Projektledelse, ledelse af lokalplanprocesser
  • Administration af planloven
  • Tværgående byudviklingsprojekter
  • Borgerinvolveringsprocesser
  • Viden om landskabsplanlægning

Din profil og dine kvalifikationer

Du har gennem din uddannelse og erhvervserfaring indgående kendskab til lokalplanlægning og det at arbejde i en politisk ledet organisation. Du har blik for sammenhænge i byen og i landskabet.

Du er byplanlægger og kan f.eks. være uddannet arkitekt, ingeniør, urban designer, landinspektør, landskabsarkitekt eller lignende. Det vil også være en fordel med viden og erfaring vedr. landskabsplanlægning.

Personligt er du fleksibel og serviceorienteret, og du kan lide kontakten med borgere og erhvervsliv, hvor du kender værdien af god service. Du løser dine opgaver med gåpåmod, energi og godt humør.

I forhold til opgaverne søger vi dig, der kan lide og er god til det grafiske, illustrative arbejde, foruden at du mestrer en vis systematik, er struktureret, omhyggelig og kvalitetsbevidst. Du arbejder i GIS, Adobe-pakken og andre gængse IT-systemer. Du taler og skriver dansk. Du tager ansvar for at følge tingene til dørs, og du indgår positivt i samarbejdet med dine kollegaer. Vi lægger også vægt på, at du er med til at skabe en god arbejdsplads sammen med dine kollegaer.

Vi tilbyder dig

  • En arbejdsplads med fagligt engagerede og kompetente medarbejdere
  • En bred vifte af spændende opgaver inden for byplanlægning
  • Mulighed for kompetenceudvikling
  • En planafdeling med et helt særligt fagligt miljø, hvor vi som kolleger hjælper og udvikler hinanden
  • En planafdeling med et uformelt socialt miljø, der er rig på traditioner og har plads til skæve påfund.

Ansættelsesvilkår

Løn og ansættelse efter gældende overenskomst og regler om ny løn.

Stillingen er en fuldtidsstilling og ønskes besat fra den 1. marts 2020 eller snarest derefter.

Om os

I Planafdelingen er vi 18 ansatte, og vi bor attraktivt på Kirketorvet 22, i hjertet af Vejle ca. 100 m fra banegården.

Flere oplysninger

Hvis du ønsker at høre mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte byplanlægger Mette Holm Pedersen på telefon 7681 2264 eller afdelingschef Henrik Børsting Aagaard på tlf. 7681 2250.

Link til egen hjemmeside:

Du kan læse mere om os på www.vejle.dk 

Ansøgningsfrist

Vi skal have din ansøgning senest den 15. december 2019.

Vi afholder to samtalerunder. Vi forventer at gennemføre 1. samtale torsdag 9. januar 2020 og fredag 10. januar 2020, mens 2. samtale forventes tirsdag 14. januar 2020 og torsdag 16. januar 2020.

Profilanalyse
Vi benytter personprofilanalyse og eventuelt cases i forbindelse med 2. samtale.

ORS/Small/2394c611_logo.pngTeknik & MiljøVejle2019-11-21T17:00:43.2672019-12-15T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Strategisk byplanlægger med overblik til Plan & Byggeri, Tønder Kommune

JKS A/S

Tønder
Ønsker du at blive en vigtig del af en fagligt meget kompetent afdeling med et godt arbejdsmiljø? Formår du at arbejde strategisk for at sikre en optimal planlægning i dialog med relevante interessenter (borgere, politikere, lokalråd, grundejerforen...
Indrykket:19. november 2019
Udløbsdato:12. december 2019

Byplanlægger til Teknik & Miljø

Teknik & Miljø

Vejle
Formår du at arbejde strategisk for at sikre en optimal planlægning i dialog med relevante interessenter? I Planafdelingen udarbejder vi kommuneplaner og lokalplaner samt byudviklingsplaner og bebyggelsesplaner. Vi administrerer planloven, hvilket v...
Indrykket:21. november 2019
Udløbsdato:15. december 2019