Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Cafe og Aktivitetsteamet søger en aktivitetsmedarbejder

Er du vores nye kollega i Cafe og Aktivitetsteamet Brydehuset - Handicap og socialpsykiatri?
 
Stillingen er på 37 timer om ugen. Ansættelse hurtigst muligt eller senest pr. d. 1. juni 2018.
 
VI TILBYDER ET ARBEJDE SOM AKTIVITETSMEDARBEJDER, HVOR DU ER MED TIL AT

  • Ansvarlig for planlægning, koordinering og udførelse af aktiviteter i samarbejde m. kolleger.
  • Skaber overensstemmelse mellem krav til og ressourcer hos den enkelte borger, og derigennem sikrer borgerens medbestemmelse.
  • Sikrer fokus på kerneopgaven og at værdigrundlaget i enheden udleves.
  • Mestrer den kognitive metode/samtaleteknikker.
  • Er bevidst om egne kompetencer i forhold til opgaven.
  • Bidrager til et motivationsskabende miljø.
  • Indgår i et aktivt samarbejde, og giver observationer og faglige vurderinger videre til samarbejdspartnere, der indgår i borgerens forløb.
  • Være bidragsyder til en kultur, hvor den høje faglighed og kerneopgaven er i centrum.
  • Faglig supervision ved ekstern supervisor.
 
OM DIG
  • Du har en mellemlang videregående pædagogisk uddannelse samt psykiatrisk viden, forståelse og erfaring fra arbejdet i psykiatrien og evt. fra, herunder til tider udad reagerende borgere.
  • Du arbejder ud fra en Recovery-orienteret tilgang til rehabilitering.
  • Har fag-faglig indsigt og kan udvikle faglighed hos andre og i afdelingen som helhed.
  • Er indstillet på at arbejde selvstændigt og fleksibelt, og evner at planlægge og prioritere arbejdsopgaverne.
  • Erfaring med at lede eller facilitere gruppeaktiviteter for unge borgere, og kompetencer inden for Pc spil, Musik, sportsaktiviteter og madlavning.
  • Er nærværende med en moden tilgang til såvel opgaver som samarbejdet med kollegaerne.
  • Empati og agerer respektfuldt i samværet med borgerne.
 
ARBEJDSOPGAVERNE
  • Vi har tiltagende fokus på peer to peer og brugerstyring.
LIDT OM OS
Vi er 7 medarbejdere (2 mænd og 4 kvinder), der i samarbejde driver 2 cafe og aktivitetssteder beliggende i Ballerup. Teamet er organiseret i Brydehuset, som du kan læse mere om her: www.Brydehuset.dk

LØN OG ANSÆTTELSE
Løn og ansættelse ifølge gældende overenskomst efter principper om lokal løndannelse med den forhandlingsberettigede organisation.
 
YDERLIGERE INFORMATION
Du er velkommen til at ringe og høre mere om stillingen i tidsrummet kl. 8-9 eller 15-16 hos afdelingsleder Suzanne Møllegaard på telefon 2630 1321.
 
ANSØGNINGSFRIST: 20. APRIL 2018
Ansættelsessamtaler vil finde sted i uge 17

Vi foretrækker, at du sender din ansøgning online. Klik på ”send ansøgning” og vedhæft din ansøgning, dit CV og dit uddannelsesbevis.





Ballerup Kommune

Ikke det rigtige job?

Opret en jobagent og få dit nye job direkte i indbakken



Opret jobagent her