Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Calvin Klein søger en salgsassistent (37 timer) til vores Calvin Klein Outlet i Ringsted

Vi søger en resultatorienteret og positiv Salgsassistent med erfaring inden for detailhandel. Med passion for salg, service og visual merchandising. Vi søger en entreprenør, der kan imponere og gerne vil være en del af et team hvor tillid, omsorg og respekt er de bærende elementer. Du stræber efter at gøre det bedste, i alt hvad du gør, og du har en naturlig interesse for modebranchen og Calvin Klein.

BE CALVIN - KNOW IT - LOVE IT - MAKE IT PERSONAL

_____________________________________________________________________________________________

Jobbet:

Vi søger som sagt en salgsassistent på fuldtid (37 timer) til vores Calvin Klein Outlet i Ringsted. Du får som salgsassistent hos os en afgørende rolle for vores succes og inddrages naturligt i beslutningerne, der hvor du er.

Nøgleansvarområder:

  • Daglig drift og salg herunder lager og lagerbeholdning
  • Kundevejledning
  • Visual Merchandising

Personlige kvalifikationer:

  • Du skal have mindst to års erfaring inden for detailhandel
  • Du kan gå foran som en dygtig, ambitiøs og resultatorienteret sælger
  • Du har viljen til at arbejde hårdt og målrettet, kombineret med evnen til at bevare overblik og arbejde struktureret
  • Du har et solidt kendskab til modebranchen og forstår vigtigheden af at være frontløber
  • Du er fleksibel i forhold til arbejdstider
  • Du er ukompliceret, engageret og en hjælpsom kollega, som forstår at agere i et team

Sprogkundskaber:

Dansk: Tale, læse og skrive på ekspertniveau

Engelsk: Tale, læse og skrive på højt niveau

 

Du skal derudover kunne relatere til vores nordiske kultur - TC-Friends:

TRUST - CARE – FUN – RESPECT – IMPRESS – ENTREPRENEUR – NO DRAMA – DIVERSITY – SPEED

_____________________________________________________________________________________________

CK er en spændende arbejdsplads med masser af daglige udfordringer, hvor fokus ligger på at levere top kvalitet på alle områder og løbende uddanne og motivere den enkelte medarbejder og have det sjovt med det vi laver. Du vil blive en del af et stærkt fællesskab, med en levende virksomhedskultur.  Vi tilbyder løn efter kvalifikationer og en række personalegoder.

Du vil blive en del af PVH (Phillips-Van Heusen) der blandt andet ejer Calvin Klein og Tommy Hilfiger. Globalt er vi over 30.000 medarbejdere, som opererer på tværs af 40 lande og taler 20 forskellige sprog. Kontoret i København beskæftiger ca. 75 medarbejdere og er placeret på Danneskiold-Samsøe Allé.

Startdato: Hurtigst muligt 

Sidste ansøgningsdato er 24. november 2019

Ansøg via link 

Vi glæder os til at høre, hvorfor du skal være vores nye kollega.

  _____________________________________________________________________________________________

Calvin Klein er et stærkt internationalt brand og er kendt for sin skarpe, enkle, sexede stil og kvalitet. Det forventes derfor også, at du altid gør dit bedste. Vi ønsker at have kvalitet i alt, hvad vi gør, og have det sjovt mens vi gør det.


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330113097Phoenix-65826af012019-10-28T00:00:00Calvin Klein søger en salgsassistent (37 timer) til vores Calvin Klein Outlet i Ringsted

Vi søger en resultatorienteret og positiv Salgsassistent med erfaring inden for detailhandel. Med passion for salg, service og visual merchandising. Vi søger en entreprenør, der kan imponere og gerne vil være en del af et team hvor tillid, omsorg og respekt er de bærende elementer. Du stræber efter at gøre det bedste, i alt hvad du gør, og du har en naturlig interesse for modebranchen og Calvin Klein.

BE CALVIN - KNOW IT - LOVE IT - MAKE IT PERSONAL

_____________________________________________________________________________________________

Jobbet:

Vi søger som sagt en salgsassistent på fuldtid (37 timer) til vores Calvin Klein Outlet i Ringsted. Du får som salgsassistent hos os en afgørende rolle for vores succes og inddrages naturligt i beslutningerne, der hvor du er.

Nøgleansvarområder:

  • Daglig drift og salg herunder lager og lagerbeholdning
  • Kundevejledning
  • Visual Merchandising

Personlige kvalifikationer:

  • Du skal have mindst to års erfaring inden for detailhandel
  • Du kan gå foran som en dygtig, ambitiøs og resultatorienteret sælger
  • Du har viljen til at arbejde hårdt og målrettet, kombineret med evnen til at bevare overblik og arbejde struktureret
  • Du har et solidt kendskab til modebranchen og forstår vigtigheden af at være frontløber
  • Du er fleksibel i forhold til arbejdstider
  • Du er ukompliceret, engageret og en hjælpsom kollega, som forstår at agere i et team

Sprogkundskaber:

Dansk: Tale, læse og skrive på ekspertniveau

Engelsk: Tale, læse og skrive på højt niveau

 

Du skal derudover kunne relatere til vores nordiske kultur - TC-Friends:

TRUST - CARE – FUN – RESPECT – IMPRESS – ENTREPRENEUR – NO DRAMA – DIVERSITY – SPEED

_____________________________________________________________________________________________

CK er en spændende arbejdsplads med masser af daglige udfordringer, hvor fokus ligger på at levere top kvalitet på alle områder og løbende uddanne og motivere den enkelte medarbejder og have det sjovt med det vi laver. Du vil blive en del af et stærkt fællesskab, med en levende virksomhedskultur.  Vi tilbyder løn efter kvalifikationer og en række personalegoder.

Du vil blive en del af PVH (Phillips-Van Heusen) der blandt andet ejer Calvin Klein og Tommy Hilfiger. Globalt er vi over 30.000 medarbejdere, som opererer på tværs af 40 lande og taler 20 forskellige sprog. Kontoret i København beskæftiger ca. 75 medarbejdere og er placeret på Danneskiold-Samsøe Allé.

Startdato: Hurtigst muligt 

Sidste ansøgningsdato er 24. november 2019

Ansøg via link 

Vi glæder os til at høre, hvorfor du skal være vores nye kollega.

  _____________________________________________________________________________________________

Calvin Klein er et stærkt internationalt brand og er kendt for sin skarpe, enkle, sexede stil og kvalitet. Det forventes derfor også, at du altid gør dit bedste. Vi ønsker at have kvalitet i alt, hvad vi gør, og have det sjovt mens vi gør det.

2019-11-25T00:57:45.397 Vi søger en resultatorienteret og positiv Salgsassistent med erfaring inden for detailhandel. Med passion for salg, service og visual merchandising. Vi søger en entreprenør, der kan imponere og gerne vil være en del af et team hvor tillid, omsorg og respekt er de bærende elementer. Du stræber efter at gøre det bedste, i alt hvad du gør, og du har en naturlig interesse for modebranchen og Calvin Klein. BE CALVIN - KNOW IT - LOVE IT - MAKE IT PERSONAL _____________________________________________________________________________________________ Jobbet: Vi søger som sagt en salgsassistent på fuldtid (37 timer) til vores Calvin Klein Outlet i Ringsted. Du får som salgsassistent hos os en afgørende rolle for vores succes og inddrages naturligt i beslutningerne, der hvor du er. Nøgleansvarområder: Daglig drift og salg herunder lager og lagerbeholdning Kundevejledning Visual Merchandising Personlige kvalifikationer: Du skal have mindst to års erfaring inden for detailhandel Du kan gå foran som en dygtig, ambitiøs og resultatorienteret sælger Du har viljen til at arbejde hårdt og målrettet, kombineret med evnen til at bevare overblik og arbejde struktureret Du har et solidt kendskab til modebranchen og forstår vigtigheden af at være frontløber Du er fleksibel i forhold til arbejdstider Du er ukompliceret, engageret og en hjælpsom kollega, som forstår at agere i et team Sprogkundskaber: Dansk: Tale, læse og skrive på ekspertniveau Engelsk: Tale, læse og skrive på højt niveau Du skal derudover kunne relatere til vores nordiske kultur - TC-Friends: TRUST - CARE FUN RESPECT IMPRESS ENTREPRENEUR NO DRAMA DIVERSITY SPEED _____________________________________________________________________________________________ CK er en spændende arbejdsplads med masser af daglige udfordringer, hvor fokus ligger på at levere top kvalitet på alle områder og løbende uddanne og motivere den enkelte medarbejder og have det sjovt med det vi laver. Du vil blive en del af et stærkt fællesskab, med en levende virksomhedskultur. Vi tilbyder løn efter kvalifikationer og en række personalegoder. Du vil blive en del af PVH (Phillips-Van Heusen) der blandt andet ejer Calvin Klein og Tommy Hilfiger. Globalt er vi over 30.000 medarbejdere, som opererer på tværs af 40 lande og taler 20 forskellige sprog. Kontoret i København beskæftiger ca. 75 medarbejdere og er placeret på Danneskiold-Samsøe All . Startdato: Hurtigst muligt Sidste ansøgningsdato er 24. november 2019 Ansøg via link Vi glæder os til at høre, hvorfor du skal være vores nye kollega. _____________________________________________________________________________________________ Calvin Klein er et stærkt internationalt brand og er kendt for sin skarpe, enkle, sexede stil og kvalitet. Det forventes derfor også, at du altid gør dit bedste. Vi ønsker at have kvalitet i alt, hvad vi gør, og have det sjovt mens vi gør det.11jobnet65826af0100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-11-24T00:00:000000https://emea3.recruitmentplatform.com/appproc/index.cfm?event=createSessionAfterSessionClear&bSessionClear=true&ID=P2QFK026203F3VBQB8M79V758&jobboard=0&nPTID=118195&nProfileIdFoundInAGP=0EuropaDanmarkSjælland & øerVestsjællandHolbæk3637898CK - Ringsted Outlet11Ringsted Outlet - Kloster Center 84100RingstedDKDanmark0
DKDanmarkDKDanmark
8Fuldtid46Permanent843098JobNet5062665506266510024-10-20190https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=65826af0https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=65826af0https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=65826af0&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=65826af0&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Salg_marketing_og_kommunikation/Salg/5.jpgCalvin Klein søger en salgsassistent (37 timer) til vores Calvin Klein Outlet i Ringsted12009011Dansk3Læse/ tale522009Butiksassistent2Salg363349632noreply@ofir.comDKDanmarkDKDanmark330129842SALGSELEV TIL GÅRDBUTIK MED BESKÆFTIGELSE SØGESRobot Har du afsluttet grundforløbet, og vil du prøve kræfter med en alsidig praksis, hvor du lærer mere end at sætte varer på hylderne? Vi søger en kreativ salgselev med interesse for design, dekoration, blomster og en god sans for farve og indretning. Du vil også få mulighed for at øve dig i online markedsføring særligt på Instagram og facebook. Du vil blive en del af det kompetente team på Nygårdens Gårdbutik i Nykøbing Sjælland, som er en socialt ansvarlig virksomhed, hvor borgere med forskellige forudsætninger deltager i beskæftigelse i gårdbutikken og frugtplantagen. Gårdbutikken fungerer på normale forretningsbetingelser, og medarbejderne har en faglig baggrund indenfor salg og blomster. Nygårdens Gårdbutik er en rummelig arbejdsplads med fokus på kvalitet Du skal kunne arbejde hverdage, weekender og helligdage, og du skal have kørekort. Vi vil helst finde en, der kan starte snart, men vi venter gerne på den rette elev. Nygårdens Gårdbutik er en afdeling under REBOA Rehabiliterings- og aktivitetscenter, som du kan læse mere om nedenfor. Dine primære arbejdsopgaver vil være: Kundekontakt Oprettelse af varer, bestilling af varer, prissætning mm. Daglig egenkontrol Oplæring af indretning, opsætning af varer mm. Pasning af blomster Kreative arbejdsopgaver med blomster og dekorationer Planlægning af kundeaftener, events mm. Promoveringer på sociale medier Vi forventer, at du: Har afsluttet skoleforløbet Er i stand til at arbejde selvstændigt Er ansvarsfuld, stabil, fleksibel og initiativrig Kan kommunikere tydeligt, stille krav og holde strukturen i hverdagen Har vilje og lyst til at udvikle dig fagligt, samt medvirke til at skabe et godt arbejdsmiljø Kan håndtere uforudsigelighed og have mange bolde i luften Kan fremvise straffeattest og kørekort. Vi tilbyder: Et godt arbejds- og læringsmiljø med gode kollegaer Faglige ambitioner og engagement En arbejdsplads, der giver mulighed for at øge viden og kompetence indenfor psykiatrien. Hvis du har spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte teamleder Jeanett Weinreich i hverdagene fra kl.10-16 på 50600461. Lyder det som noget for dig, hører vi meget gerne fra dig. Motiveret ansøgning og CV sendes til ansoegning@gran-rh.dk hurtigst muligt og senest 19. januar 2019, da samtaler vil foregå løbende. I emnefeltet skrives: Ansøgning salgselev. Om Nygården og REBOA REBOA Rehabiliterings- og aktivitetscenter koordinerer en helhedsorienteret og professionel indsats omkring beskæftigelsen. REBOA har tilbud bestående af beskæftigelse i forskellige socialt ansvarlige virksomheder, STU og ressourceforløb, beskyttet beskæftigelse samt aktivitets- og samværstilbud. REBOA er en del af koncernen Gran Recovery and Health, som også omfatter Granhøjen Specialpsykiatrisk Behandling, Skovhus Privathospital, Mator og I S Kilden. Gran Recovery and Health har hovedkontor i Holbæk, hvor administrationen er samlet. Omkring 250 medarbejdere har deres daglige gang i vores botilbud, psykiatriske hospital og beskæftigelsestilbud, der ligger i Vestsjælland. Granhøjen er stiftet i 1985 og drives i dag som en ejerledet virksomhed. Virksomheden har fra start været præget af socialt entreprenørskab, der har skabt en række virksomheder, som i dag arbejder tæt sammen med Granhøjen. Læs mere på www.granhøjen.dk.

Har du afsluttet grundforløbet, og vil du prøve kræfter med en alsidig praksis, hvor du lærer mere end at sætte varer på hylderne? 

Vi søger en kreativ salgselev med interesse for design, dekoration, blomster og en god sans for farve og indretning. Du vil også få mulighed for at øve dig i online markedsføring særligt på Instagram og facebook. 

Du vil blive en del af det kompetente team på Nygårdens Gårdbutik i Nykøbing Sjælland, som er en socialt ansvarlig virksomhed, hvor borgere med forskellige forudsætninger deltager i beskæftigelse i gårdbutikken og frugtplantagen.  

Gårdbutikken fungerer på normale forretningsbetingelser, og medarbejderne har en faglig baggrund indenfor salg og blomster. Nygårdens Gårdbutik er en rummelig arbejdsplads med fokus på kvalitet 

Du skal kunne arbejde hverdage, weekender og helligdage, og du skal have kørekort. Vi vil helst finde en, der kan starte snart, men vi venter gerne på den rette elev. 

Nygårdens Gårdbutik er en afdeling under REBOA Rehabiliterings- og aktivitetscenter, som du kan læse mere om nedenfor. 

 

Dine primære arbejdsopgaver vil være: 

  • Kundekontakt 
  • Oprettelse af varer, bestilling af varer, prissætning mm. 
  • Daglig egenkontrol  
  • Oplæring af indretning, opsætning af varer mm. 
  • Pasning af blomster 
  • Kreative arbejdsopgaver med blomster og dekorationer 
  • Planlægning af kundeaftener, events mm. 
  • Promoveringer på sociale medier 

Vi forventer, at du: 

  • Har afsluttet skoleforløbet 
  • Er i stand til at arbejde selvstændigt 
  • Er ansvarsfuld, stabil, fleksibel og initiativrig 
  • Kan kommunikere tydeligt, stille krav og holde strukturen i hverdagen 
  • Har vilje og lyst til at udvikle dig fagligt, samt medvirke til at skabe et godt arbejdsmiljø 
  • Kan håndtere uforudsigelighed og have mange bolde i luften 
  • Kan fremvise straffeattest og kørekort. 

Vi tilbyder: 

  • Et godt arbejds- og læringsmiljø med gode kollegaer 
  • Faglige ambitioner og engagement 
  • En arbejdsplads, der giver mulighed for at øge viden og kompetence indenfor psykiatrien. 

Hvis du har spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte teamleder Jeanett Weinreich i hverdagene fra kl.10-16 på 50600461. 

Lyder det som noget for dig, hører vi meget gerne fra dig. Motiveret ansøgning og CV sendes til ansoegning@gran-rh.dk hurtigst muligt og senest 19. januar 2019, da samtaler vil foregå løbende. I emnefeltet skrives: Ansøgning salgselev.  

Om Nygården og REBOA 

REBOA Rehabiliterings- og aktivitetscenter koordinerer en helhedsorienteret og professionel indsats omkring beskæftigelsen.  

REBOA har tilbud bestående af beskæftigelse i forskellige socialt ansvarlige virksomheder, STU og ressourceforløb, beskyttet beskæftigelse samt aktivitets- og samværstilbud. 

REBOA er en del af koncernen Gran Recovery and Health, som også omfatter Granhøjen Specialpsykiatrisk Behandling, Skovhus Privathospital, Mator og I/S Kilden. 

Gran Recovery and Health har hovedkontor i Holbæk, hvor administrationen er samlet. Omkring 250 medarbejdere har deres daglige gang i vores botilbud, psykiatriske hospital og beskæftigelsestilbud, der ligger i Vestsjælland. 

Granhøjen er stiftet i 1985 og drives i dag som en ejerledet virksomhed. Virksomheden har fra start været præget af socialt entreprenørskab, der har skabt en række virksomheder, som i dag arbejder tæt sammen med Granhøjen.  

Læs mere på www.granhøjen.dk

GRANHØJEN A/SNykøbing Sj2019-11-25T00:00:002020-01-16T00:00:00
330125881Kunne du tænke dig at arbejde med Danmarks mest Exclusive sengebrand Hästens senge? Hos Hästens er vores fornemmeste opgave at forbedre folks livskvalitet, og nu leder vi efter en butikssælger/ butikschef til Hästens butik i Roskilde.Robot Er kunderne din første prioritet? Hvis du, instinktivt, svarer ja så se her! Hos H stens vil du arbejde med vores team i de forskellige afdelinger for at øge salget. Skabe de bedste mulige betingelser for kunderne til at opleve søvnkvalitet og tilbyde service i verdensklasse, samt levere en anderledes shopping oplevelse. Ansvarsområder: Du er fast i butikkens åbningstider, hvor du varetager henvendelser fra kunder fysisk i butikken samt på mail og telefon. Når du ikke har kunder, bruger du aktiv tiden på at planlægge events og aktiviteter, samt opfølgning på nye og eksisterende kunder. Du er altid ansvarlig for at butikken fremstår pæn og præsentabel og lever op til H stens brand værdier. Daglig rapportering af butikkens tal og budgetopnåelse. Deltagelse på lokale messer samt events. (Som kan ligge udenfor normal arbejdes tid). Gode arbejdsforhold med en fantastisk stemning i butikken, som smitter af på både kunder og kollegaer. Hvem er du? Du er energisk og kan tale med alle. Du har bevist at du kan inspirere mennesker. Du har selv en fremragende salgsteknik, som du forstår at videreformidle. Du er selvstændig og kan håndtere frihed under ansvar. Du brænder selv for at S LGE, nå dine mål og skabe de bedste resultater. Hvis du har branche og ledererfaring er det en klar fordel, men ikke en nødvendighed. Om H stens: H stens har produceret senge siden 1852.I 1852, da H stens begyndte at bygge senge var der ikke mange, som talte om miljøet. Men det gjorde vi. For vi vidste også dengang, at det naturlige altid er bedre. Ikke kun for din komfort, men også for vores miljø. Derfor bruger vi kun naturmaterialer. Forskellen er ikke kun synlig med det blotte øje. Det er også noget, man kan mærke og have det godt med. Tænk, at man faktisk kan ændre verden en lille smule hver nat, mens man sover . Ansøgningsfrist: Hurtigst muligt - vi afholder samtaler løbende. Har du spørgsmål, er du velkommen til at skrive til Michael Kramer BUSINESS OWNER, H stens Store Roskilde, Hillerød, Lyngby Rødovre på mk@hasten.dk. www.passion4sleep.dk Crafting Sleep Since 1852

 

Er kunderne din første prioritet? Hvis du, instinktivt, svarer ja – så se her!


Hos Hästens vil du arbejde med vores team i de forskellige afdelinger for at øge salget. Skabe de bedste mulige betingelser for kunderne til at opleve søvnkvalitet og tilbyde service i verdensklasse, samt levere en anderledes shopping oplevelse.


Ansvarsområder:


• Du er fast i butikkens åbningstider, hvor du varetager henvendelser fra kunder fysisk i butikken samt på mail og telefon.
• Når du ikke har kunder, bruger du aktiv tiden på at planlægge events og aktiviteter, samt opfølgning på nye og eksisterende kunder.
• Du er altid ansvarlig for at butikken fremstår pæn og præsentabel og lever op til Hästens brand værdier.
• Daglig rapportering af butikkens tal og budgetopnåelse.
• Deltagelse på lokale messer samt events. (Som kan ligge udenfor normal arbejdes tid).
• Gode arbejdsforhold med en fantastisk stemning i butikken, som smitter af på både kunder og kollegaer.
Hvem er du?
• Du er energisk og kan tale med alle.
• Du har bevist at du kan inspirere mennesker.
• Du har selv en fremragende salgsteknik, som du forstår at videreformidle.
• Du er selvstændig og kan håndtere frihed under ansvar.
• Du brænder selv for at SÆLGE, nå dine mål og skabe de bedste resultater.
• Hvis du har branche og ledererfaring er det en klar fordel, men ikke en nødvendighed.

Om Hästens: "Hästens har produceret senge siden 1852.
I 1852, da Hästens begyndte at bygge senge var der ikke mange, som talte om miljøet. Men det gjorde vi. For vi vidste også dengang, at det naturlige altid er bedre. Ikke kun for din komfort, men også for vores miljø. Derfor bruger vi kun naturmaterialer. Forskellen er ikke kun synlig med det blotte øje. Det er også noget, man kan mærke – og have det godt med. Tænk, at man faktisk kan ændre verden en lille smule hver nat, mens man sover".

Ansøgningsfrist: Hurtigst muligt - vi afholder samtaler løbende. Har du spørgsmål, er du velkommen til at skrive til


Michael Kramer BUSINESS OWNER, Hästens Store Roskilde, Hillerød, Lyngby & Rødovre på mk@hasten.dk.
www.passion4sleep.dk Crafting Sleep Since 1852

Passion4sleep ApSRoskilde2019-11-18T00:00:002019-12-14T00:00:00
330134709Salgsassistent til Maxi Zoo i Næstved, 8 timer om ugenRobot Brænder du for kundeservice og elsker du også dyr? Vi er 7 passionerede kolleger, der glæder os til at tage imod dig i vores Maxi Zoo-team i Næstved. Vi har en alsidig hverdag, som spænder lige fra rådgivning og betjening af butikkens mange kunder til varebestilling, vareopfyldning og rengøring. Du vil hurtigt få dine egne ansvarsområder og blive involveret i butikkens forskellige aktiviteter og salgsfremmende indsatser. Vi forventer du er: Salgs- og serviceminded Selvstændig og initiativrig Passioneret og hjælpsom Udadvendt og smilende Fleksibel og forandringsparat Du skal kunne lide og trives med at tage fat og have travlt. Du skal også elske dyr, som vi alle gør det i Maxi Zoo, og derudover skal du brænde for at give vores mange kunder en god oplevelse og en kompetent rådgivning. Vi tilbyder: Et spændende og afvekslende job med god oplæring. Vi kører månedlige salgskonkurrencer med spændende præmier og har en god sundhedsforsikring og personalekøbsordning for dig og din husstand. Og sidst men ikke mindst tilbyder vi et positivt og uformelt arbejdsmiljø, hvor der er fokus på kunden og kundens kæledyr. Vi har brug for din hjælp ca 8 timer om ugen, og det er primært aften og weekendarbejde, så du vil kunne kombinere dette job med et evt. studie. I ferieperioder vil vi kunne tilbyde dig flere timer. Det er vigtigt, at du er opmærksom på, at du vil skulle arbejde ca. hver anden weekend. Er du interesseret? Hvis du synes stillingen lyder interessant, så send os hurtigst muligt din ansøgning og dit cv. Kvalificerede ansøgere vil løbende blive indkaldt til samtale, og vi afslutter processen, så snart den rette kandidat er fundet. Vi skal gøre opmærksom på, at for at sikre kravene i persondataforordningen modtager vi ikke ansøgninger på mail eller fysisk i butikken.Brænder du for kundeservice og elsker du også dyr?

Vi er 7 passionerede kolleger, der glæder os til at tage imod dig i vores Maxi Zoo-team i Næstved.

Vi har en alsidig hverdag, som spænder lige fra rådgivning og betjening af butikkens mange kunder til varebestilling, vareopfyldning og rengøring. Du vil hurtigt få dine egne ansvarsområder og blive involveret i butikkens forskellige aktiviteter og salgsfremmende indsatser.

Vi forventer du er:
  • Salgs- og serviceminded
  • Selvstændig og initiativrig
  • Passioneret og hjælpsom
  • Udadvendt og smilende
  • Fleksibel og forandringsparat

Du skal kunne lide og trives med at tage fat og have travlt. Du skal også elske dyr, som vi alle gør det i Maxi Zoo, og derudover skal du brænde for at give vores mange kunder en god oplevelse og en kompetent rådgivning.

Vi tilbyder:

Et spændende og afvekslende job med god oplæring. Vi kører månedlige salgskonkurrencer med spændende præmier og har en god sundhedsforsikring og personalekøbsordning for dig og din husstand. Og sidst men ikke mindst tilbyder vi et positivt og uformelt arbejdsmiljø, hvor der er fokus på kunden og kundens kæledyr.

Vi har brug for din hjælp ca 8 timer om ugen, og det er primært aften og weekendarbejde, så du vil kunne kombinere dette job med et evt. studie. I ferieperioder vil vi kunne tilbyde dig flere timer. Det er vigtigt, at du er opmærksom på, at du vil skulle arbejde ca. hver anden weekend.

Er du interesseret?

Hvis du synes stillingen lyder interessant, så send os hurtigst muligt din ansøgning og dit cv. Kvalificerede ansøgere vil løbende blive indkaldt til samtale, og vi afslutter processen, så snart den rette kandidat er fundet.

Vi skal gøre opmærksom på, at for at sikre kravene i persondataforordningen modtager vi ikke ansøgninger på mail eller fysisk i butikken.

Maxi ZooNæstved2019-12-03T00:00:002019-12-23T00:00:00
330122743Butiksassistent til rideudstyrsbutik og webshopRobot Butiksassistent til rideudstyrsbutik og webshop Butiksassistent på 30-37 timer. Vi udvider medarbejderstaben - Er du vores nye kollega? Serviceminded og engageret butiksassistent søges til vores rideudstyrsafdeling! Da vi har meget travlt i vores webshop og butik udvider vi nu vores rideudstyrsafdeling med endnu en medarbejder en kollega som brænder for at give vores kunder en god og nærværende oplevelse ud over det sædvanlige, samtidig med at tage ansvar og initiativ i den daglige drift af butikken i en travl hverdag. En vigtig medarbejder Som medarbejder hos Lundemøllen får du med-ansvar for butikkens rideudstyrs- og hestefoderafdeling, som omfatter, pakning af webshopordrer (adskillige timer dagligt), ekspedition og vejledning af kunder, bestilling og udpakning af varer, lagerstyring, div. Forefaldende butiksarbejde og sikre at afdelingen altid er flot og indbydende. Der vil forekomme mindre ekspedition i butikkens øvrige afdelinger i særlige situationer ved sygdom, arrangementer eller alm. travlhed hvor vi hjælper hinanden. Du kan forvente en vekslende hverdag fyldt med udfordringer og godt kollegialt samarbejde i et tæt medarbejderteam fyldt med energi og gå-på-mod. For at få succes i jobbet er det afgørende at du er: - meget serviceminded og engageret i kunderne og forretningsgangen - bærer et højt ambitionsniveau i forhold til kundeservice - smilende, åben og med en god udstråling og karisma - selvstændig, moden og initiativtagende - Igangsætter for nye projekter, omrokering og trimning af butik etc. - loyal og fleksibel og vigtigtst af alt mødestabil. Vi forventer at du engagerer dig i dit arbejde, er 100 mødestabil, frisk og smilende samtidig med at du er en teamplayer . Du skal være initiativrig og kunne arbejde selvstændigt i det daglige. Du skal selv og sammen med dine kollegaer kunne sætte dig større og mindre mål og kunne evaluere på resultatet. Har du viden om hestefodring er det en fordel, men ikke et krav, dog er det et krav at du har har haft hest og dyrket hestesporten på et rimeligt niveau og har kendskab til de forskellige mærkevarer etc. indenfor rideudstyr. Det er en fordel men ikke et krav at have erfaring fra butiksarbejde, men du skal have karisma og lyst til at arbejde i butik og være nem at omgås. Du vil arbejde tæt med 4 andre kollegaer i rideudstyrsafdelingen og øvrigt 5 i andre afdelinger, i alt 10 medarbejdere. Løn og ansættelsesforhold Ansættelse som funktionær under ordnede forhold. Der vil være ansættelse på et fast timetal udfra det bedste match, vi søger med ansættelse på mellem 30 og 37 timer. Du skal være indstillet på arbejdstider indtil kl. 17.00 på hverdage, herunder rullende lørdagsfri og hverdagsfri. Der er ekstra åbent i butikken i december hvor vi deles om søndagsvagterne. Butikkens åbningstider er mandag fredag kl. 9.00-17.00 og lørdag kl. 9.00-13.00. Ansøgningen I din ansøgning vil vi gerne høre om dit faglige kendskab til heste og rideudstyr, og hvilken erfaring du har fra butik i forhold til salg og kundeservice, samt på hvilken måde du mener du kan bidrage til butikkens daglige drift. Butikserfaring er en fordel. Ansættelse 1. februar 2020 eller hurtigst muligt. Ansøgningsfrist Mandag d. 16. december 2019. Vi kan endnu ikke sige hvornår samtaler finder afsted grundet jul og travlhed i butikken hermed. Ansøgning sendes til mail: job@lundemoellen.dk. Vi sender ikke bekræftelse på modtagelse af ansøgning. Ansøgere kan forvente at få svar når stillingerne er besat, eller indenfor en måned efter ansøgningsfristen. Spørgsmål vedrørende stillingen bedes henvendt pr. mail grundet travlhed i butikken.

Butiksassistent til rideudstyrsbutik og webshop

 

Butiksassistent på 30-37 timer.

Vi udvider medarbejderstaben - Er du vores nye kollega?

Serviceminded og engageret butiksassistent søges til vores rideudstyrsafdeling! Da vi har meget travlt i vores webshop og butik udvider vi nu vores rideudstyrsafdeling med endnu en medarbejder  – en kollega som brænder for at give vores kunder en god og nærværende oplevelse ud over det sædvanlige, samtidig med at tage ansvar og initiativ i den daglige drift af butikken i en travl hverdag. 

 

 En vigtig medarbejder

Som medarbejder hos Lundemøllen får du med-ansvar for butikkens rideudstyrs- og hestefoderafdeling, som omfatter, pakning af webshopordrer (adskillige timer dagligt), ekspedition og vejledning af kunder, bestilling og udpakning af varer, lagerstyring, div. Forefaldende butiksarbejde og sikre at afdelingen altid er flot og indbydende. Der vil forekomme mindre ekspedition i butikkens øvrige afdelinger i særlige situationer ved sygdom, arrangementer eller alm. travlhed hvor vi hjælper hinanden. Du kan forvente en vekslende hverdag fyldt med udfordringer og godt kollegialt samarbejde i et tæt medarbejderteam fyldt med energi og gå-på-mod.

For at få succes i jobbet er det afgørende at du er:

- meget serviceminded og engageret i kunderne og forretningsgangen

- bærer et højt ambitionsniveau i forhold til kundeservice

- smilende, åben og med en god udstråling og karisma

- selvstændig, moden og initiativtagende

- Igangsætter for nye projekter, omrokering og trimning af butik etc.

- loyal og fleksibel og vigtigtst af alt – mødestabil.

 

Vi forventer at du engagerer dig i dit arbejde, er 100% mødestabil, frisk og smilende samtidig med at du er en ”teamplayer”. Du skal være initiativrig og kunne arbejde selvstændigt i det daglige. Du skal selv og sammen med dine kollegaer kunne sætte dig større og mindre mål og kunne evaluere på resultatet. Har du viden om hestefodring er det en fordel, men ikke et krav, dog er det et krav at du har/har haft hest og dyrket hestesporten på et rimeligt niveau og har kendskab til de forskellige mærkevarer etc. indenfor rideudstyr. Det er en fordel men ikke et krav at have erfaring fra butiksarbejde, men du skal have karisma og lyst til at arbejde i butik og være nem at omgås. Du vil arbejde tæt med 4 andre kollegaer i rideudstyrsafdelingen og øvrigt 5 i andre afdelinger, i alt 10 medarbejdere.

 

Løn og ansættelsesforhold

Ansættelse som funktionær under ordnede forhold. Der vil være ansættelse på et fast timetal udfra det bedste match, vi søger med ansættelse på mellem 30 og 37 timer.

Du skal være indstillet på arbejdstider indtil kl. 17.00 på hverdage, herunder rullende lørdagsfri og hverdagsfri. Der er ekstra åbent i butikken i december hvor vi deles om søndagsvagterne. Butikkens åbningstider er mandag – fredag kl. 9.00-17.00 og lørdag kl. 9.00-13.00.

 

Ansøgningen

 I din ansøgning vil vi gerne høre om dit faglige kendskab til heste og rideudstyr, og hvilken erfaring du har fra butik i forhold til salg og kundeservice, samt på hvilken måde du mener du kan bidrage til butikkens daglige drift. Butikserfaring er en fordel. Ansættelse 1. februar  2020 eller hurtigst muligt.

Ansøgningsfrist Mandag d. 16. december 2019.

Vi kan endnu ikke sige hvornår samtaler finder afsted grundet jul og travlhed i butikken hermed.

Ansøgning sendes til mail: job@lundemoellen.dk. Vi sender ikke bekræftelse på modtagelse af ansøgning. Ansøgere kan forvente at få svar når stillingerne er besat, eller indenfor en måned efter ansøgningsfristen. Spørgsmål vedrørende stillingen bedes henvendt pr. mail grundet travlhed i butikken.      

Lundemøllen A/SFuglebjerg2019-11-12T00:00:002019-12-16T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

SALGSELEV TIL GÅRDBUTIK MED BESKÆFTIGELSE SØGES

GRANHØJEN A/S

Nykøbing Sj
Har du afsluttet grundforløbet, og vil du prøve kræfter med en alsidig praksis, hvor du lærer mere end at sætte varer på hylderne? Vi søger en kreativ salgselev med interesse for design, dekoration, blomster og en god sans for farve og indretning. D...
Indrykket:25. november 2019
Udløbsdato:16. januar 2020

Kunne du tænke dig at arbejde med Danmarks mest Exclusive sengebrand Hästens senge? Hos Hästens er vores fornemmeste opgave at forbedre folks livskvalitet, og nu leder vi efter en butikssælger/ butikschef til Hästens butik i Roskilde.

Passion4sleep ApS

Roskilde
Er kunderne din første prioritet? Hvis du, instinktivt, svarer ja så se her! Hos H stens vil du arbejde med vores team i de forskellige afdelinger for at øge salget. Skabe de bedste mulige betingelser for kunderne til at opleve søvnkvalitet og tilby...
Indrykket:18. november 2019
Udløbsdato:14. december 2019

Salgsassistent til Maxi Zoo i Næstved, 8 timer om ugen

Maxi Zoo

Næstved
Brænder du for kundeservice og elsker du også dyr? Vi er 7 passionerede kolleger, der glæder os til at tage imod dig i vores Maxi Zoo-team i Næstved. Vi har en alsidig hverdag, som spænder lige fra rådgivning og betjening af butikkens mange kunder t...
Indrykket:3. december 2019
Udløbsdato:23. december 2019

Butiksassistent til rideudstyrsbutik og webshop

Lundemøllen A/S

Fuglebjerg
Butiksassistent til rideudstyrsbutik og webshop Butiksassistent på 30-37 timer. Vi udvider medarbejderstaben - Er du vores nye kollega? Serviceminded og engageret butiksassistent søges til vores rideudstyrsafdeling! Da vi har meget travlt i vores we...
Indrykket:12. november 2019
Udløbsdato:16. december 2019