Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Center for Børn og Familie søger dygtig økonomikonsulent

Har du lyst til at udvikle og vedligeholde et solidt styringsgrundlag på det specialiserede børn- og ungeområde?

Ser du sammenhængen mellem udviklingen af den faglige kvalitet og et solidt styringsgrundlag?
Brænder du for opgaver med økonomi, ledelsesinformation og systemudvikling? Ønsker du at stå i spidsen for videreudvikling af vort fremtidige styringsgrundlag inden for det specialiserede børne- og ungeområde? Kan du svare ja til disse spørgsmål, så er dette job helt sikkert noget for dig.

Du er en knalddygtig økonomikonsulent, som kan hjælpe os med fortsat at udvikle værktøjer og metoder til et bedre styringsgrundlag. Du har dog også passion for ”rugbrødsarbejdet” og kan se dig selv i en systematisk dataregistrering.
Du er tydelig i din kommunikation – og du forstår at tilpasse din kommunikation til forskellige målgrupper.
Du er nysgerrig og vedholdende af natur – og du får tingene til at ske. Du formår at gennemføre og formidle økonomiske analyser – og skaber sammenhæng og forståelse for både sagsbehandlere, chefer og politikere.

Du har en økonomisk uddannelse – og har erfaring med økonomistyring.

Vi har behov for dig, som

  • Har en betydelig indsigt i økonomistyring og budgetopfølgning på det specialiserede børne- og ungeområde både i forhold til myndighed og udfører
  • Har en skarp analytisk sans, som du anvender både i maskinrummet og på balkonen
  • Synes at det er spændende og har erfaring med at optimere og effektivisere arbejdsgange
  • Er klar til forandring og har lyst til at indgå i tværfaglige projekter
  • Har viden om og erfaring med at arbejde i en politisk organisation.

Dine arbejdsopgaver vil bestå af
  • Udvikling og vedligeholdelse af et solidt styringsgrundlag
    • Optimering af sagsgangen på økonomiområdet
    • Udarbejdelse af budgetgrundlag og budgetopfølgning
    • Tilvejebringelse af ledelsesinformation
    • Økonomiske analyser
    • Fokus på forebyggelse, kvalitet og faglig udvikling på området
  • Udarbejdelse af notater og sagsfremstillinger

Systemer
Vi arbejder i DUBU, KMD-sag, KMD Børn og Voksne, PRISME, Targit, Excel, Word og Acces

Vi tilbyder dig
  • Et spændende og udviklende job, hvor du er en del af et team med dygtige og gode kollegaer.
  • Et uhøjtideligt og godt arbejdsmiljø både fagligt og socialt

Stillingen ønskes besat hurtigst muligt og gerne senest 1. juni 2018

Frist for ansøgninger
  • onsdag den 18. april kl. 12.00

Flere informationer
Vi forventer at holde ansættelsessamtaler i uge 17.

Flere oplysninger
Alle interesserede er velkomne til at kontakte os med spørgsmål om jobbet og en eventuel drøftelse af personlige kvalifikationer i forhold hertil. Alle henvendelser behandles fortroligt. Henvendelse kan rettes til:
  • Afdelingsleder, Maj-Britt Thy – 51 53 94 54
  • Afdelingsleder, Keld Vejen Hansen – 21 28 15 88
  • Centerchef, Berit Vilsbøll – 29 38 54 31
Løn- og ansættelsesvilkår sker i henhold til gældende overenskomst mellem KL og relevant faglig organisation.

 


Ikke det rigtige job?

Opret en jobagent og få dit nye job direkte i indbakken



Opret jobagent her