Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Center for Ejerledede Virksomheder søger en studentermedhjælper til projektstyring og kommunikationsopgaver

Center for Ejerledede Virksomheder søger en studentermedhjælper til projektstyring og kommunikationsopgaver

Center for Ejerledede Virksomheder (ved Department of Accounting, Copenhagen Business School) har til formål at forbedre ledelse og ejerskab i danske ejerledede virksomheder – dvs. de små og mellemstore virksomheder som (kort fortalt) er ejet og ledet af den samme person, og som udgør 80% af danske virksomheder. Vi udvikler ny forskningsbaseret viden og værktøjer, som anvendes til at udvikle ledelse, ejerskab og ejerskifte i små og mellemstore ejerledede virksomheder i Danmark. Vi søger en studentermedhjælper 10-15 timer om ugen til at hjælpe med projektstyring, kommunikations- og formidlingsopgaver.

Hvad kommer du til at lave?

Du får som studentermedhjælper mulighed for at deltage i udvikling af et forskningscenter. Opgaverne vil spænde fra kommunikative opgaver til deltagelse i projekthåndtering og -styring. Opgaverne løser du i samarbejde med centrets administrative leder, de øvrige medarbejdere i centret heriblandt forskere, samt eksterne samarbejdspartnere.
Du vil bl.a. komme til at arbejde med følgende:

Kommunikation og formidling. Du kommer til at bidrage til kommunikationen af centrets forskning, værktøjer og uddannelser til erhvervslivet, udvikling af formidlingsmateriale målrettet centrets målgrupper samt pressemateriale. Du står også for udsendelsen af vores halvårlige nyhedsbrev samt vedligeholdelse af vores hjemmeside.

Planlægning og afvikling af events. Vi afholder løbende konferencer, workshops, kurser o.l., og du vil stå bag planlægningen og afviklingen af disse.

Deltagelse i projekthåndtering. På centret har vi gang i mange projekter, og vi vil gerne have dit bidrag til udviklingen samt rapportering af disse.

Administrative opgaver. Ind imellem vil stillingen indebære diverse ad-hoc opgaver som led i ledelse og styring af centret.

Hvad forventer vi af dig?
  1. Du er god til at formulere dig. Stillingen kræver, at du har stærke skriftlige og mundtlige formulerings- og formidlingsevner på dansk og engelsk og har lyst til bruge din evner til at medvirke til, at de, for nogle svære emner, kommer på dagsorden.
     
  2. Du har kendskab til eller interesse for SMV’er og lyst til at bidrage til udviklingen af et forskningscenter. Vores målgruppe er danske SVM’er samt deres rådgivere, og det vil derfor være et plus, hvis du har erfaring med eller interesse i at arbejde med denne gruppe og synes, at spændingsfeltet mellem praksis og forskning er spændende.
     
  3. Du arbejder selvstændigt. Som studentermedhjælper vil du få ansvar for hele eller dele af opgaveløsningerne, ligesom du vil indgå i samarbejdsaktiviteter med centrets øvrige medarbejdere samt repræsentanter for forskningsmiljøer og erhvervslivet. Det vil derfor være vigtigt, at du kan arbejde selvstændigt med en veludviklet kvalitetssans, og at du samtidig kan håndtere forskelligartede samarbejdsflader og arbejdsopgaver.
Løn og ansættelsesvilkår

Ansættelse vil ske i henhold til HK-organisationsaftalen og Fællesoverenskomsten mellem Finansministeriet og Offentligt Ansatte Organisationer (OAO-S Fællesoverenskomsten).

Timelønnen udgør mellem kr. 116 og kr. 126 og afhænger af tidligere beskæftigelse inden for kontorfaget og uddannelsesniveau. Der indbetales pension, hvis der er 9 måneders forudgående beskæftigelse inden for den offentlige sektor. Pensionsbidraget udgør 10,28 % af de pensionsgivende løndele.

Det er en forudsætning for ansættelsen, at du er aktiv studerende ved en højere læreanstalt.

Yderligere oplysninger

Du kan finde yderligere information om CEV på www.cbs.dk/cev

Eventuelle spørgsmål kan rettes til leder Jette P. Jørgensen, CEV, på mail jpj.ccg@cbs.dk eller telefon 25159882.

Ansøgningsfrist: 22. juni 2019.
Opstart: august 2019 eller efter aftale.


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330031110Phoenix-1b7b658312019-06-03T00:00:00Center for Ejerledede Virksomheder søger en studentermedhjælper til projektstyring og kommunikationsopgaver

Center for Ejerledede Virksomheder søger en studentermedhjælper til projektstyring og kommunikationsopgaver

Center for Ejerledede Virksomheder (ved Department of Accounting, Copenhagen Business School) har til formål at forbedre ledelse og ejerskab i danske ejerledede virksomheder – dvs. de små og mellemstore virksomheder som (kort fortalt) er ejet og ledet af den samme person, og som udgør 80% af danske virksomheder. Vi udvikler ny forskningsbaseret viden og værktøjer, som anvendes til at udvikle ledelse, ejerskab og ejerskifte i små og mellemstore ejerledede virksomheder i Danmark. Vi søger en studentermedhjælper 10-15 timer om ugen til at hjælpe med projektstyring, kommunikations- og formidlingsopgaver.

Hvad kommer du til at lave?

Du får som studentermedhjælper mulighed for at deltage i udvikling af et forskningscenter. Opgaverne vil spænde fra kommunikative opgaver til deltagelse i projekthåndtering og -styring. Opgaverne løser du i samarbejde med centrets administrative leder, de øvrige medarbejdere i centret heriblandt forskere, samt eksterne samarbejdspartnere.
Du vil bl.a. komme til at arbejde med følgende:

Kommunikation og formidling. Du kommer til at bidrage til kommunikationen af centrets forskning, værktøjer og uddannelser til erhvervslivet, udvikling af formidlingsmateriale målrettet centrets målgrupper samt pressemateriale. Du står også for udsendelsen af vores halvårlige nyhedsbrev samt vedligeholdelse af vores hjemmeside.

Planlægning og afvikling af events. Vi afholder løbende konferencer, workshops, kurser o.l., og du vil stå bag planlægningen og afviklingen af disse.

Deltagelse i projekthåndtering. På centret har vi gang i mange projekter, og vi vil gerne have dit bidrag til udviklingen samt rapportering af disse.

Administrative opgaver. Ind imellem vil stillingen indebære diverse ad-hoc opgaver som led i ledelse og styring af centret.

Hvad forventer vi af dig?
  1. Du er god til at formulere dig. Stillingen kræver, at du har stærke skriftlige og mundtlige formulerings- og formidlingsevner på dansk og engelsk og har lyst til bruge din evner til at medvirke til, at de, for nogle svære emner, kommer på dagsorden.
     
  2. Du har kendskab til eller interesse for SMV’er og lyst til at bidrage til udviklingen af et forskningscenter. Vores målgruppe er danske SVM’er samt deres rådgivere, og det vil derfor være et plus, hvis du har erfaring med eller interesse i at arbejde med denne gruppe og synes, at spændingsfeltet mellem praksis og forskning er spændende.
     
  3. Du arbejder selvstændigt. Som studentermedhjælper vil du få ansvar for hele eller dele af opgaveløsningerne, ligesom du vil indgå i samarbejdsaktiviteter med centrets øvrige medarbejdere samt repræsentanter for forskningsmiljøer og erhvervslivet. Det vil derfor være vigtigt, at du kan arbejde selvstændigt med en veludviklet kvalitetssans, og at du samtidig kan håndtere forskelligartede samarbejdsflader og arbejdsopgaver.
Løn og ansættelsesvilkår

Ansættelse vil ske i henhold til HK-organisationsaftalen og Fællesoverenskomsten mellem Finansministeriet og Offentligt Ansatte Organisationer (OAO-S Fællesoverenskomsten).

Timelønnen udgør mellem kr. 116 og kr. 126 og afhænger af tidligere beskæftigelse inden for kontorfaget og uddannelsesniveau. Der indbetales pension, hvis der er 9 måneders forudgående beskæftigelse inden for den offentlige sektor. Pensionsbidraget udgør 10,28 % af de pensionsgivende løndele.

Det er en forudsætning for ansættelsen, at du er aktiv studerende ved en højere læreanstalt.

Yderligere oplysninger

Du kan finde yderligere information om CEV på www.cbs.dk/cev

Eventuelle spørgsmål kan rettes til leder Jette P. Jørgensen, CEV, på mail jpj.ccg@cbs.dk eller telefon 25159882.

Ansøgningsfrist: 22. juni 2019.
Opstart: august 2019 eller efter aftale.

2019-06-21T17:50:54.727 Center for Ejerledede Virksomheder søger en studentermedhjælper til projektstyring og kommunikationsopgaver Center for Ejerledede Virksomheder (ved Department of Accounting, Copenhagen Business School) har til formål at forbedre ledelse og ejerskab i danske ejerledede virksomheder dvs. de små og mellemstore virksomheder som (kort fortalt) er ejet og ledet af den samme person, og som udgør 80 af danske virksomheder. Vi udvikler ny forskningsbaseret viden og værktøjer, som anvendes til at udvikle ledelse, ejerskab og ejerskifte i små og mellemstore ejerledede virksomheder i Danmark. Vi søger en studentermedhjælper 10-15 timer om ugen til at hjælpe med projektstyring, kommunikations- og formidlingsopgaver. Hvad kommer du til at lave? Du får som studentermedhjælper mulighed for at deltage i udvikling af et forskningscenter. Opgaverne vil spænde fra kommunikative opgaver til deltagelse i projekthåndtering og -styring. Opgaverne løser du i samarbejde med centrets administrative leder, de øvrige medarbejdere i centret heriblandt forskere, samt eksterne samarbejdspartnere. Du vil bl.a. komme til at arbejde med følgende: Kommunikation og formidling. Du kommer til at bidrage til kommunikationen af centrets forskning, værktøjer og uddannelser til erhvervslivet, udvikling af formidlingsmateriale målrettet centrets målgrupper samt pressemateriale. Du står også for udsendelsen af vores halvårlige nyhedsbrev samt vedligeholdelse af vores hjemmeside. Planlægning og afvikling af events. Vi afholder løbende konferencer, workshops, kurser o.l., og du vil stå bag planlægningen og afviklingen af disse. Deltagelse i projekthåndtering. På centret har vi gang i mange projekter, og vi vil gerne have dit bidrag til udviklingen samt rapportering af disse. Administrative opgaver. Ind imellem vil stillingen indebære diverse ad-hoc opgaver som led i ledelse og styring af centret. Hvad forventer vi af dig?Du er god til at formulere dig. Stillingen kræver, at du har stærke skriftlige og mundtlige formulerings- og formidlingsevner på dansk og engelsk og har lyst til bruge din evner til at medvirke til, at de, for nogle svære emner, kommer på dagsorden. Du har kendskab til eller interesse for SMV er og lyst til at bidrage til udviklingen af et forskningscenter. Vores målgruppe er danske SVM er samt deres rådgivere, og det vil derfor være et plus, hvis du har erfaring med eller interesse i at arbejde med denne gruppe og synes, at spændingsfeltet mellem praksis og forskning er spændende. Du arbejder selvstændigt. Som studentermedhjælper vil du få ansvar for hele eller dele af opgaveløsningerne, ligesom du vil indgå i samarbejdsaktiviteter med centrets øvrige medarbejdere samt repræsentanter for forskningsmiljøer og erhvervslivet. Det vil derfor være vigtigt, at du kan arbejde selvstændigt med en veludviklet kvalitetssans, og at du samtidig kan håndtere forskelligartede samarbejdsflader og arbejdsopgaver.Løn og ansættelsesvilkår Ansættelse vil ske i henhold til HK-organisationsaftalen og Fællesoverenskomsten mellem Finansministeriet og Offentligt Ansatte Organisationer (OAO-S Fællesoverenskomsten). Timelønnen udgør mellem kr. 116 og kr. 126 og afhænger af tidligere beskæftigelse inden for kontorfaget og uddannelsesniveau. Der indbetales pension, hvis der er 9 måneders forudgående beskæftigelse inden for den offentlige sektor. Pensionsbidraget udgør 10,28 af de pensionsgivende løndele. Det er en forudsætning for ansættelsen, at du er aktiv studerende ved en højere læreanstalt. Yderligere oplysninger Du kan finde yderligere information om CEV på www.cbs.dk cev Eventuelle spørgsmål kan rettes til leder Jette P. Jørgensen, CEV, på mail jpj.ccg@cbs.dk eller telefon 25159882. Ansøgningsfrist: 22. juni 2019. Opstart: august 2019 eller efter aftale.11jobnet1b7b6583100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-06-22T00:00:0000010EuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnKøbenhavnEuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnFrederiksberg3534432Copenhagen Business School11Solbjerg Plads 32000FrederiksbergDKDanmark0cev.acc@cbs.dkDKDanmarkDKDanmark7Deltid46Permanent767160JobNet4995106499510610024-05-20190https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=1b7b6583https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=1b7b6583https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=1b7b6583&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=1b7b6583&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Oevrige/1.jpgCenter for Ejerledede Virksomheder søger en studentermedhjælper til projektstyring og kommunikationsopgaver12007991Dansk3Læse/ tale419022Studentermedhjælper0Øvrige361890785Sofie Isaksencev.acc@cbs.dkDKDanmarkDKDanmark330119297Studentermedhjælper til udvikling af de nye ejendomsvurderingerRobot Brænder du for at arbejde i innovative projekter? Vil du være med til at løfte en vigtig samfundsopgave? Er du talentfuld og ambitiøs og med personligt drive? Så er du måske vores nye studentermedhjælper til implementeringsdelen af det kommende ejendomsvurderingssystem. Hvem er vi? Du bliver ansat i kontoret for Administrationsgrundlag og Implementering, hvor vi beskæftiger os med formidling og implementering i relation til det nye ejendomsvurderingssystem. Vi står for udarbejdelse af de juridiske instrukser, som sagsbehandlerne i Vurderingsstyrelsen skal arbejde efter, vi skriver de breve som borgerne modtager, og vi udvikler undervisningen i de nye systemer i tæt samarbejde med Vurderingsstyrelsen. Som studentermedhjælper i kontoret leverer du i hovedsagen bistand til projektlederen for det team, som udarbejder instrukser til sagsbehandlerne i Vurderingsstyrelsen. Teamet består af ca. 15 personer. Dine opgaver omfatter, men begrænser sig ikke til, at bidrage til at udarbejde rapporter, hjælpe med journalisering o.lign, støtte projektledelsen i vedligeholdelse og fortsat udvikling af brugen af SAFe værktøjerne i teamet, herunder at indlægge features, følge op på mål mv. yde støtte til teamets medlemmer ved diverse opgaver ved udarbejdelse af administrationsgrundlag fx vedligeholdelse af standard m.v. vedligeholdelse af og støtte til at bruge systemer, eksempelvis Version 1 confluence bidrage til identificering og håndtering af forhindringer for teams (under ledelse af projektleder) skrive udkast til nyhedsinformationer, breve mv. Du bliver en del af et kontor, hvor vi hjælper hinanden og vægter samarbejdet om opgaverne højt. Om dig Du er fagligt dygtig og engageret. Du interesserer dig for agil udvikling og er god til at kommunikere med mennesker på tværs af fagligheder. Du er struktureret og trives i et travlt og dynamisk miljø, hvor forandringer er en evig konstant. Du studerer It og projektledelse eller er i gang med en juridisk eller erhvervsfaglig uddannelse og har en særlig interesse for It og eller projektledelse, fx stud. IT, stud. merc, stud.jur eller stud.merc. jur etc. Ansøgning og kontakt Send din ansøgning med CV, eksamenspapirer og eventuelle udtalelser via linket Søg jobbet , så vi har den senest den 21. november. Vi vil gerne have, at du starter så hurtigt som muligt, og afholder derfor løbende samtaler. Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte projektleder Merete Permin på tlf. 72372932. Din arbejdstid er i gennemsnit 15 timer om ugen. Løn og ansættelsesvilkår sker i henhold til Fællesoverenskomsten mellem Finansministeriet og Offentligt Ansattes organisation Det Statslige Område og Cirkulære om organisationsaftalen for Kontorfunktionærer, laboranter, IT-medarbejdere (HK) i Staten. Der vil forud for ansættelsen blive indhentet straffeattest. Ansættelsesområdet er skatteministeriet med tilhørende institutioner. Dit arbejdssted vil være Osvald Helmuths Vej 4, 2000 Frederiksberg. Udviklings- og Forenklingsstyrelsen I samarbejde med Skatteministeriets øvrige styrelser udvikler vi en fremtidsparat og sikker digital forvaltning Udviklings- og Forenklingsstyrelsen har til opgave at forenkle og udvikle it-løsninger og forretningsprocesser. Samtidig har styrelsen ansvar for at sikre stabil drift og vedligeholdelse af skatteforvaltningens eksisterende it-systemer. Vores medarbejdere er fagligt kompetente og specialiserede og samtidig i stand til at arbejde tæt sammen med andre fagligheder på tværs af Skatteministeriet. Kun gennem et stærkt fagligt fællesskab på tværs af fagområderne kan vi lykkes med den omfangsrige og komplekse opgave, vi har. Vi søger løbende nye kolleger, som deler vores ambition om at sikre fundamentet for finansieringen af den offentlige sektor. Skatteministeriets koncern opfordrer alle kvalificerede ansøgere uanset alder, køn, religion eller etnisk tilhørsforhold til at søge stillingen.Brænder du for at arbejde i innovative projekter? Vil du være med til at løfte en vigtig samfundsopgave? Er du talentfuld og ambitiøs og med personligt drive? Så er du måske vores nye studentermedhjælper til implementeringsdelen af det kommende ejendomsvurderingssystem.

Hvem er vi?
Du bliver ansat i kontoret for Administrationsgrundlag og Implementering, hvor vi beskæftiger os med formidling og implementering i relation til det nye ejendomsvurderingssystem. Vi står for udarbejdelse af de juridiske instrukser, som sagsbehandlerne i Vurderingsstyrelsen skal arbejde efter, vi skriver de breve som borgerne modtager, og vi udvikler undervisningen i de nye systemer i tæt samarbejde med Vurderingsstyrelsen.

Som studentermedhjælper i kontoret leverer du i hovedsagen bistand til projektlederen for det team, som udarbejder instrukser til sagsbehandlerne i Vurderingsstyrelsen. Teamet består af ca. 15 personer. Dine opgaver omfatter, men begrænser sig ikke til, at;

  • bidrage til at udarbejde rapporter, hjælpe med journalisering o.lign,
  • støtte projektledelsen i vedligeholdelse og fortsat udvikling af brugen af SAFe værktøjerne i teamet, herunder at indlægge features, følge op på mål mv.
  • yde støtte til teamets medlemmer ved diverse opgaver ved udarbejdelse af administrationsgrundlag fx vedligeholdelse af standard m.v.
  • vedligeholdelse af og støtte til at bruge systemer, eksempelvis Version 1/confluence
  • bidrage til identificering og håndtering af forhindringer for teams (under ledelse af projektleder)
  • skrive udkast til nyhedsinformationer, breve mv.


Du bliver en del af et kontor, hvor vi hjælper hinanden og vægter samarbejdet om opgaverne højt.

Om dig
Du er fagligt dygtig og engageret. Du interesserer dig for agil udvikling og er god til at kommunikere med mennesker på tværs af fagligheder. Du er struktureret og trives i et travlt og dynamisk miljø, hvor forandringer er en evig konstant.

Du studerer It og projektledelse eller er i gang med en juridisk eller erhvervsfaglig uddannelse og har en særlig interesse for It og eller projektledelse, fx stud. IT, stud. merc, stud.jur eller stud.merc. jur etc.

Ansøgning og kontakt

Send din ansøgning med CV, eksamenspapirer og eventuelle udtalelser via linket ”Søg jobbet”, så vi har den senest den 21. november. Vi vil gerne have, at du starter så hurtigt som muligt, og afholder derfor løbende samtaler. Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte projektleder Merete Permin på tlf. 72372932.

Din arbejdstid er i gennemsnit 15 timer om ugen.

Løn og ansættelsesvilkår sker i henhold til Fællesoverenskomsten mellem Finansministeriet og Offentligt Ansattes organisation – Det Statslige Område og Cirkulære om organisationsaftalen for Kontorfunktionærer, laboranter, IT-medarbejdere (HK) i Staten.

Der vil forud for ansættelsen blive indhentet straffeattest.

Ansættelsesområdet er skatteministeriet med tilhørende institutioner. Dit arbejdssted vil være Osvald Helmuths Vej 4, 2000 Frederiksberg.

Udviklings- og Forenklingsstyrelsen

’I samarbejde med Skatteministeriets øvrige styrelser udvikler vi en fremtidsparat og sikker digital forvaltning’

Udviklings- og Forenklingsstyrelsen har til opgave at forenkle og udvikle it-løsninger og forretningsprocesser. Samtidig har styrelsen ansvar for at sikre stabil drift og vedligeholdelse af skatteforvaltningens eksisterende it-systemer. Vores medarbejdere er fagligt kompetente og specialiserede og samtidig i stand til at arbejde tæt sammen med andre fagligheder på tværs af Skatteministeriet. Kun gennem et stærkt fagligt fællesskab på tværs af fagområderne kan vi lykkes med den omfangsrige og komplekse opgave, vi har.

Vi søger løbende nye kolleger, som deler vores ambition om at sikre fundamentet for finansieringen af den offentlige sektor.

Skatteministeriets koncern opfordrer alle kvalificerede ansøgere uanset alder, køn, religion eller etnisk tilhørsforhold til at søge stillingen.

Skatteforvaltningen, FrederiksbergFrederiksberg2019-11-06T00:00:002019-11-21T00:00:00
330118477Analytisk stærk studentermedhjælper til Område for Bedre Regulering i ErhvervsstyrelsenRobot Er du i gang med en samfundsvidenskabelig uddannelse og interesseret i at gøre det lettere og enklere at drive ærlig og sund virksomhed i Danmark? Så er du måske vores nye studentermedhjælper i Erhvervsstyrelsens Område for Bedre Regulering. Om stillingen I Område for Bedre Regulering arbejder vi for at skabe gode vilkår for dansk erhvervsliv. Det gør vi ved at sikre, at erhvervsreguleringen består af enkle og overskuelige regler, samt at de altid bliver besluttet med øje for de væsentligste konsekvenser for erhvervslivet. I tæt samarbejde med myndigheder og erhvervsliv fjerner vi unødvendigt bureaukrati i eksisterende regulering og forebygger byrder i forslag til ny regulering. Derudover gennemfører vi konkrete projekter, som har til formål at forbedre digitale selvbetjeningsløsninger, så de bliver endnu mere brugervenlige og effektive at benytte for virksomhederne. Vi er også sekretariat for Erhvervslivets EU- og regelforum, der peger på områder, hvor virksomheder oplever de største byrder og kommer med forslag til forenklinger. En central opgave i Område for Bedre Regulering er at vurdere de administrative konsekvenser for erhvervslivet ved forslag til nye love og bekendtgørelser samt at kvantificere reguleringen, der medfører væsentlige konsekvenser. Desuden screener vi ministeriernes vurderinger af reguleringens relevans for principper om agil erhvervsrettet regulering og om EU-implementering. I kontoret modtager vi således al ny erhvervsrettet regulering i høring, og vi hjælper andre ministerier med at udarbejde gode erhvervsøkonomiske konsekvensvurderinger. Student med interesse for erhvervspolitik Som studentermedhjælper i kontoret bliver din primære opgave at bistå i screening af ny lovgivning og udarbejdelse af høringssvar om ny regulerings administrative konsekvenser for erhvervslivet. Herunder at vejlede ministerier i deres anvendelse af principperne for agil erhvervsrettet regulering og overholdelse af principperne for overimplementering. Vi lægger vægt på, at du: er i gang med en videregående samfundsvidenskabelig uddannelse kan bidrage med nye ideer til enklere løsninger for erhvervslivet kan tage ansvar for egne opgaver kan gå analytisk til værks og er hurtig til at finde ind til kernen i komplekse problemstillinger er grundig og systematisk i dit arbejde har gode skriftlige og mundtlige formuleringsevner har praktisk erfaring fra andre studiejobs eller praktikophold Det vil være en fordel, men ikke et krav, at du har indsigt i forvaltning og eller i virksomhedernes administration. Om os Erhvervsstyrelsen er en del af Erhvervsministeriet og har omkring 700 medarbejdere, som arbejder på tre forskellige lokationer i landet. Denne stilling er placeret på Langelinie Allé i København. Erhvervsstyrelsen er en ambitiøs og moderne myndighed. Vi lægger vægt på at skabe resultater af høj kvalitet, og vi er ikke bange for at gå nye veje for at finde løsninger. Derfor arbejder vi bl.a. med nye teknologier og data til at effektivisere vores drift og skabe værdi for virksomhederne. Vi lærer gerne af andre, og vi arbejder altid i partnerskab med andre myndigheder, organisationer og virksomheder. Du kan læse mere om Erhvervsstyrelsen på www.erst.dk. Om ansættelsen Ansættelse sker efter overenskomst mellem HK STAT og Finansministeriet. Din ugentlige arbejdstid bliver 15-20 timer, og vi ønsker, at ansættelsen påbegyndes hurtigst muligt. Vi er fleksible i forhold til undervisning og eksamensperioder din uddannelse er trods alt det vigtigste. Hvis du vil høre mere om stillingen eller om vores arbejde, er du velkommen til at kontakte fuldmægtig Aslak A. S. Nalepa på tlf. 45 35 29 14 20. Oplysninger om løn- og ansættelsesvilkår kan fås ved henvendelse til HR-rekrutteringspartner Diana O. Jørgensen på tlf. 45 91 33 71 39. Interesseret? Lyder det som noget for dig? Så skynd dig at klikke på Søg stilling nederst i annoncen, eller søg via vores hjemmeside på http: www.erhvervsstyrelsen.dk jobs. Din ansøgning med CV og eksamenspapirer skal være modtaget senest onsdag den 20. november 2019 kl. 12. Vi planlægger at holde samtaler i uge 48 og 49 Vi ønsker en medarbejdersammensætning, der afspejler det omgivende samfund. Derfor opfordrer vi alle uanset personlig baggrund til at søge.Er du i gang med en samfundsvidenskabelig uddannelse og interesseret i at gøre det lettere og enklere at drive ærlig og sund virksomhed i Danmark? Så er du måske vores nye studentermedhjælper i Erhvervsstyrelsens Område for Bedre Regulering.

Om stillingen
I Område for Bedre Regulering arbejder vi for at skabe gode vilkår for dansk erhvervsliv. Det gør vi ved at sikre, at erhvervsreguleringen består af enkle og overskuelige regler, samt at de altid bliver besluttet med øje for de væsentligste konsekvenser for erhvervslivet. I tæt samarbejde med myndigheder og erhvervsliv fjerner vi unødvendigt bureaukrati i eksisterende regulering og forebygger byrder i forslag til ny regulering. Derudover gennemfører vi konkrete projekter, som har til formål at forbedre digitale selvbetjeningsløsninger, så de bliver endnu mere brugervenlige og effektive at benytte for virksomhederne. Vi er også sekretariat for Erhvervslivets EU- og regelforum, der peger på områder, hvor virksomheder oplever de største byrder og kommer med forslag til forenklinger.

En central opgave i Område for Bedre Regulering er at vurdere de administrative konsekvenser for erhvervslivet ved forslag til nye love og bekendtgørelser samt at kvantificere reguleringen, der medfører væsentlige konsekvenser. Desuden screener vi ministeriernes vurderinger af reguleringens relevans for principper om agil erhvervsrettet regulering og om EU-implementering. I kontoret modtager vi således al ny erhvervsrettet regulering i høring, og vi hjælper andre ministerier med at udarbejde gode erhvervsøkonomiske konsekvensvurderinger.

Student med interesse for erhvervspolitik
Som studentermedhjælper i kontoret bliver din primære opgave at bistå i screening af ny lovgivning og udarbejdelse af høringssvar om ny regulerings administrative konsekvenser for erhvervslivet. Herunder at vejlede ministerier i deres anvendelse af principperne for agil erhvervsrettet regulering og overholdelse af principperne for overimplementering.

Vi lægger vægt på, at du:

  • er i gang med en videregående samfundsvidenskabelig uddannelse
  • kan bidrage med nye ideer til enklere løsninger for erhvervslivet
  • kan tage ansvar for egne opgaver
  • kan gå analytisk til værks og er hurtig til at finde ind til kernen i komplekse problemstillinger
  • er grundig og systematisk i dit arbejde
  • har gode skriftlige og mundtlige formuleringsevner
  • har praktisk erfaring fra andre studiejobs eller praktikophold
Det vil være en fordel, men ikke et krav, at du har indsigt i forvaltning og/eller i virksomhedernes administration.


Om os
Erhvervsstyrelsen er en del af Erhvervsministeriet og har omkring 700 medarbejdere, som arbejder på tre forskellige lokationer i landet. Denne stilling er placeret på Langelinie Allé i København.

Erhvervsstyrelsen er en ambitiøs og moderne myndighed. Vi lægger vægt på at skabe resultater af høj kvalitet, og vi er ikke bange for at gå nye veje for at finde løsninger. Derfor arbejder vi bl.a. med nye teknologier og data til at effektivisere vores drift og skabe værdi for virksomhederne. Vi lærer gerne af andre, og vi arbejder altid i partnerskab med andre myndigheder, organisationer og virksomheder.

Du kan læse mere om Erhvervsstyrelsen på www.erst.dk.

Om ansættelsen
Ansættelse sker efter overenskomst mellem HK/STAT og Finansministeriet. Din ugentlige arbejdstid bliver 15-20 timer, og vi ønsker, at ansættelsen påbegyndes hurtigst muligt. Vi er fleksible i forhold til undervisning og eksamensperioder – din uddannelse er trods alt det vigtigste.


Hvis du vil høre mere om stillingen eller om vores arbejde, er du velkommen til at kontakte fuldmægtig Aslak A. S. Nalepa på tlf. +45 35 29 14 20. Oplysninger om løn- og ansættelsesvilkår kan fås ved henvendelse til HR-rekrutteringspartner Diana O. Jørgensen på tlf. +45 91 33 71 39.

Interesseret?
Lyder det som noget for dig? Så skynd dig at klikke på ”Søg stilling” nederst i annoncen, eller søg via vores hjemmeside på http://www.erhvervsstyrelsen.dk/jobs. Din ansøgning med CV og eksamenspapirer skal være modtaget senest onsdag den 20. november 2019 kl. 12.

Vi planlægger at holde samtaler i uge 48 og 49

Vi ønsker en medarbejdersammensætning, der afspejler det omgivende samfund. Derfor opfordrer vi alle uanset personlig baggrund til at søge.



ErhvervsstyrelsenKøbenhavn Ø2019-11-05T00:00:002019-11-20T00:00:00
330117595Studentermedhjælpere til undervisning, børneaktiviteter og omvisningRobot Studentermedhjælpere til undervisning, børneaktiviteter og omvisning på Det Kgl. Bibliotek Er du vild med historie, litteratur og kultur, og kan du omsætte faglig viden til læring for børn og unge? Så er du måske vores nye kollega. Det Kgl. Bibliotek tilbyder læringsforløb til grundskolen og ungdomsuddannelser samt fritidsaktiviteter til børn og deres voksne i Den Sorte Diamant. Til at varetage undervisningsforløbene og deltage i fritidsarrangementerne søger Kulturafdelingen på Det Kgl. Bibliotek 5 studentermedhjælpere til ansættelse fra 15. januar 2020. Kulturafdelingen Kulturafdelingen har ansvar for Det Kgl. Biblioteks kulturelle aktiviteter og formidling, herunder udstillinger, koncerter, foredrag, litteraturarrangementer og kulturnetværket Students Only! Afdelingen har desuden ansvaret for udlejning af lokaler til møder og konferencer samt ansvar for driften af kulturklubben Diamantklubben og butikken i Den Sorte Diamant. Dine opgaver Din primære arbejdsopgave bliver at formidle bibliotekets udstillinger og samlinger til elever i grundskolen og på ungdomsuddannelser på en vedkommende måde, der inddrager og engagerer eleverne og bygger på dialog. Du vil få udførlige manualer med øvelser og faglig information, samt blive grundigt oplært. Derudover vil du skulle formidle bibliotekets udstillinger til voksne grupper på mere traditionelle omvisninger. Vi forventer, at du også vil deltage ved bibliotekets arrangementer for børn og familier, som bliver afviklet ca. 6-8 gange om året af 1-3 dages varighed, typisk i forbindelse med skoleferier eller på lørdage. Undervisning på Det Kgl. Bibliotek bygger på ekspertviden, gejst, dialog og en lang tradition for at indsamle, forske, formidle og skabe oplevelser ud fra dansk historie og kultur. Vi håber, at du lige som os brænder for at begejstre børn og unge og pirre deres nysgerrighed, inspirere dem til refleksion og stimulere deres kritiske evner. Du kan læse mere om undervisning på Det Kgl. Bibliotek her: www.kb.dk undervisning Dine kvalifikationer Vi forventer, at du har: lyst til at formidle fagligt stof til børn og unge, og mod på at sætte dig ind i forskellige undervisningsmetoder og museumspædagogik. interesse for litteratur, kultur og historie og aktivt studerende ved en lang- eller mellemlang videregående uddannelse. en fleksibel og løsningsorienteret tilgang til koordinering af vagter. Det er en fordel, hvis du tidligere har arbejdet med formidling til børn og unge, men ikke en forudsætning. Du skal i hele ansættelsesperioden være studerende på en videregående uddannelse, og have mere end ét år tilbage på dit studie. Praktiske informationer om undervisningsforløbene Du vil indgå i et team af studerende, der sammen har ansvar for at varetage undervisningsforløb og omvisninger. Du vil få en fast ugedag, hvor du er ansvarlig for den pågældende dags undervisningsforløb samt omvisninger for voksne grupper. Vi forventer, at der vil være 1-5 forløb pr. medarbejder pr. uge svarende til en arbejdsbyrde på 3-15 timer pr. uge. Det forventes, at du anvender tid til forberedelse samt oprydning mv. i forbindelse med de enkelte forløb. Løn Ansættelse og aflønning sker som studentermedhjælp i henhold til fællesoverenskomst mellem Finansministeriet og Offentligt Ansattes Organisationer Det Statslige Område (OAO-fællesoverenskomsten) samt organisationsaftale mellem Finansministeriet og HK STAT. Ved gennemførelse af omvisninger vil du blive aflønnet efter Det Kgl. Biblioteks regulativ for omvisere. Der vil forud for ansættelsen blive indhentet straffeattest og børneattest. Ansøgning Hvis ovenstående lyder som et job for dig, bedes du fremsende CV med eksamensudskrift og ansøgning elektronisk ved at klikke på knappen Søg Stillingen allernederst i stillingsopslaget på Det Kgl. Biblioteks hjemmeside. Ved eventuelle tekniske problemer, kontakt venligst HR Manager Talent Solutions på 7244 0644. Du bedes vedhæfte din ansøg­ning samt dokumentation fra dit studiested, der viser at du er aktiv studerende. Ansøgningen skal være modtaget se­nest mandag d. 2. december 2019. Ønsker du yderligere oplysninger om jobbet, kan du kontakte kontorfuldmægtig Anne Louise Nygaard Westtoft alnm@kb.dk eller på 91 32 43 23. Alle interesserede uanset alder, køn, religion eller etnisk tilhørsforhold opfordres til at søge. Det Kgl. Bibliotek er Danmarks nationale bibliotek. 850 medarbejdere er optaget af at bevare og formidle kulturarv og sikre viden til uddannelse, forskning, oplysning og oplevelse. Et bredt publikum besøger hver dag Det Kgl. Biblioteks mange betjeningssteder, og endnu flere benytter de digitale kanaler og services. Biblioteket hører under Kulturministeriet og omsætter årligt for 650 mio. kr.Studentermedhjælpere til undervisning, børneaktiviteter og omvisning på Det Kgl. Bibliotek

Er du vild med historie, litteratur og kultur, og kan du omsætte faglig viden til læring for børn og unge? Så er du måske vores nye kollega.

Det Kgl. Bibliotek tilbyder læringsforløb til grundskolen og ungdomsuddannelser samt fritidsaktiviteter til børn og deres voksne i Den Sorte Diamant. Til at varetage undervisningsforløbene og deltage i fritidsarrangementerne søger Kulturafdelingen på Det Kgl. Bibliotek 5 studentermedhjælpere til ansættelse fra 15. januar 2020.

Kulturafdelingen
Kulturafdelingen har ansvar for Det Kgl. Biblioteks kulturelle aktiviteter og formidling, herunder udstillinger, koncerter, foredrag, litteraturarrangementer og kulturnetværket Students Only! Afdelingen har desuden ansvaret for udlejning af lokaler til møder og konferencer samt ansvar for driften af kulturklubben Diamantklubben og butikken i Den Sorte Diamant.

Dine opgaver

  • Din primære arbejdsopgave bliver at formidle bibliotekets udstillinger og samlinger til elever i grundskolen og på ungdomsuddannelser på en vedkommende måde, der inddrager og engagerer eleverne og bygger på dialog. Du vil få udførlige manualer med øvelser og faglig information, samt blive grundigt oplært.
  • Derudover vil du skulle formidle bibliotekets udstillinger til voksne grupper på mere traditionelle omvisninger.
  • Vi forventer, at du også vil deltage ved bibliotekets arrangementer for børn og familier, som bliver afviklet ca. 6-8 gange om året af 1-3 dages varighed, typisk i forbindelse med skoleferier eller på lørdage.
Undervisning på Det Kgl. Bibliotek bygger på ekspertviden, gejst, dialog og en lang tradition for at indsamle, forske, formidle og skabe oplevelser ud fra dansk historie og kultur. Vi håber, at du lige som os brænder for at begejstre børn og unge og pirre deres nysgerrighed, inspirere dem til refleksion og stimulere deres kritiske evner. Du kan læse mere om undervisning på Det Kgl. Bibliotek her: www.kb.dk/undervisning

Dine kvalifikationer
Vi forventer, at du har:

  • lyst til at formidle fagligt stof til børn og unge, og mod på at sætte dig ind i forskellige undervisningsmetoder og museumspædagogik.
  • interesse for litteratur, kultur og historie og aktivt studerende ved en lang- eller mellemlang videregående uddannelse.
  • en fleksibel og løsningsorienteret tilgang til koordinering af vagter.
Det er en fordel, hvis du tidligere har arbejdet med formidling til børn og unge, men ikke en forudsætning.

Du skal i hele ansættelsesperioden være studerende på en videregående uddannelse, og have mere end ét år tilbage på dit studie.

Praktiske informationer om undervisningsforløbene
Du vil indgå i et team af studerende, der sammen har ansvar for at varetage undervisningsforløb og omvisninger. Du vil få en fast ugedag, hvor du er ansvarlig for den pågældende dags undervisningsforløb samt omvisninger for voksne grupper.

Vi forventer, at der vil være 1-5 forløb pr. medarbejder pr. uge svarende til en arbejdsbyrde på 3-15 timer pr. uge. Det forventes, at du anvender tid til forberedelse samt oprydning mv. i forbindelse med de enkelte forløb.

Løn
Ansættelse og aflønning sker som studentermedhjælp i henhold til fællesoverenskomst mellem Finansministeriet og Offentligt Ansattes Organisationer – Det Statslige Område (OAO-fællesoverenskomsten) samt organisationsaftale mellem Finansministeriet og HK/STAT.

Ved gennemførelse af omvisninger vil du blive aflønnet efter Det Kgl. Biblioteks regulativ for omvisere.

Der vil forud for ansættelsen blive indhentet straffeattest og børneattest.

Ansøgning
Hvis ovenstående lyder som et job for dig, bedes du fremsende CV med eksamensudskrift og ansøgning elektronisk ved at klikke på knappen ”Søg Stillingen” allernederst i stillingsopslaget på Det Kgl. Biblioteks hjemmeside. Ved eventuelle tekniske problemer, kontakt venligst HR Manager Talent Solutions på 7244 0644.

Du bedes vedhæfte din ansøg­ning samt dokumentation fra dit studiested, der viser at du er aktiv studerende. Ansøgningen skal være modtaget se­nest mandag d. 2. december 2019.

Ønsker du yderligere oplysninger om jobbet, kan du kontakte kontorfuldmægtig Anne Louise Nygaard Westtoft alnm@kb.dk eller på 91 32 43 23.

Alle interesserede uanset alder, køn, religion eller etnisk tilhørsforhold opfordres til at søge.

Det Kgl. Bibliotek er Danmarks nationale bibliotek. 850 medarbejdere er optaget af at bevare og formidle kulturarv og sikre viden til uddannelse, forskning, oplysning og oplevelse. Et bredt publikum besøger hver dag Det Kgl. Biblioteks mange betjeningssteder, og endnu flere benytter de digitale kanaler og services. Biblioteket hører under Kulturministeriet og omsætter årligt for 650 mio. kr.

Det Kgl. Bibliotek KøbenhavnKøbenhavn K2019-11-04T00:00:002019-12-02T00:00:00
330117395Studentermedhjælper til IT-supporten på Copenhagen Business SchoolRobot Studentermedhjælper til IT-supporten på Copenhagen Business School Til IT-supporten på CBS søger vi nye studentermedhjælpere. Vi har brug for dig, som elsker at svare på det samme spørgsmål 100 gange på en dag. Dig som elsker at hjælpe andre. Dig som tænker løsningsorienteret, når du møder en opgave, og dig som elsker logikken bag IT og de svar som man altid kan finde, hvis man leder længe nok. Jobbet: IT-supporten supporterer medarbejdere og studerende på CBS. Brugerne er en mangfoldig målgruppe med forskellige behov. Du vil ofte være den første person, som de møder, når de har en it-udfordring, og du løser tit problemet med det samme. Det indebærer at du proaktivt gennem din ansættelse skal sætte dig ind i den brede portefølje af it-ressourcer, it-faciliteter og procedurer, som IT-afdelingen leverer. Opgaverne varierer i teknisk niveau, og kan spænde fra udlevering af studiekort og opsætning af trådløst netværk på Mac PC til mere udfordrende opgaver, såsom fejlsøgning på pc med blå skærm eller defekt software. Derudover har du mulighed for at specialisere dig yderligere inden for et, eller flere, ansvarsområder som f.eks. AV, Office 365, Canvas, Print, og STADS. Du kommer til at arbejde på campus-området, og kommer til at være en del af et synligt servicepunkt for medarbejdere og studerende, som samlet håndterer henvendelser for både IT og AV, Information, samt betjentfunktionen. Du kan derfor forvente også at svare på spørgsmål relateret til campus, og agerer informationsmedarbejder når dette er nødvendigt. Vi arbejder i et meget dynamisk miljø og har i det daglige medarbejdere på hele campus. Derfor snakker vi sammen på tværs af enheder, både personligt og via telefon, og vi husker at spørge hinanden når vi er i tvivl. Vi sætter en ære i at vores brugere får en god service, og at de får løst deres problemer. Vi er dem som sender sagen videre, og sikrer at den ikke falder til jorden eller bliver forsinket. Vi vil gerne sikre, at sager kommer hurtigt igennem med holdbare løsninger, så brugerne ikke skal tilbage til os igen med en uforløst sag. Vi bruger gerne tid på at se hvor vi kan optimere sagsbehandling, så vi får tid til de svære sager og hvor de lette sager hurtigere kommer igennem, således at vi hele tiden kan sikre at brugerne får den mest optimale og holdbare support. Din profil: Du studerer på en videregående uddannelse. Du har evt. erfaring med kundeservice, gerne inden for IT-support, men dette er ikke et krav. Du ser dig selv som IT-superbruger, men ikke nødvendigvis tekniknørden. Du har en naturlig interesse for IT, lysten til at lære, og sætter pris på at få dine egne ansvarsområder. Erfaring med Mac er en fordel, men ikke et krav. Du arbejder selvstændigt, formår at kommunikere på mange niveauer og forstår vigtigheden i, at have en seriøs indstilling til jobbet. Du kan lide at fordybe dig i problemstillinger, men forstår også vigtigheden i en hurtig behandling i travle perioder. CBS har en international profil med mange udvekslings-studerende og udenlandske forskere, og det forventes derfor, at du er velformuleret i dansk og engelsk på skrift og i tale. Herudover er du fleksibel og kan arbejde både i dagtimerne såvel som i aftentimerne, og der må også forventes en weekendvagt en gang imellem. Arbejdstider og løn: Vi tilbyder en arbejdsuge på op til 14 timer, hvoraf det er et krav at du kan have min. en vagt om ugen i dagtimerne. Vi er fleksible i forhold til arbejdstid hvilket betyder, at du i perioder både kan arbejde mere eller mindre. Du kommer til at indgå i et team på ca. 28 studerende og 14 medarbejdere på fast tid, og vi kan tilbyde en attraktiv løn jf. Prosa overenskomst. Der vil være en grundig oplæring i CBS systemportefølje og de systemer, som du skal kunne yde support til. Yderligere oplysninger: Hvis du vil vide mere om stillingens indhold, er du velkommen til at kontakte IT-vejlederkoordinator Pernille Kjærsgaard, pk.it@cbs.dk, tlf. 3815 5782. Ansøgningsfrist: Ansøgningsfristen er d. 25. november 2019. Samtaler afholdes i uge 49 og 50. Din ansøgning: Ansøgning sendes via ansøgningslinket, med titlen Ansøgning til stilling som IT-Vejleder

Studentermedhjælper til IT-supporten på Copenhagen Business School

Til IT-supporten på CBS søger vi nye studentermedhjælpere.

Vi har brug for dig, som elsker at svare på det samme spørgsmål 100 gange på en dag. Dig som elsker at hjælpe andre. Dig som tænker løsningsorienteret, når du møder en opgave, og dig som elsker logikken bag IT og de svar som man altid kan finde, hvis man leder længe nok.

Jobbet:

IT-supporten supporterer medarbejdere og studerende på CBS. Brugerne er en mangfoldig målgruppe med forskellige behov. Du vil ofte være den første person, som de møder, når de har en it-udfordring, og du løser tit problemet med det samme. Det indebærer at du proaktivt gennem din ansættelse skal sætte dig ind i den brede portefølje af it-ressourcer, it-faciliteter og procedurer, som IT-afdelingen leverer.

Opgaverne varierer i teknisk niveau, og kan spænde fra udlevering af studiekort og opsætning af trådløst netværk på Mac/PC til mere udfordrende opgaver, såsom fejlsøgning på pc med blå skærm eller defekt software. Derudover har du mulighed for at specialisere dig yderligere inden for et, eller flere, ansvarsområder som f.eks. AV, Office 365, Canvas, Print, og STADS.  

Du kommer til at arbejde på campus-området, og kommer til at være en del af et synligt servicepunkt for medarbejdere og studerende, som samlet håndterer henvendelser for både IT og AV, Information, samt betjentfunktionen. Du kan derfor forvente også at svare på spørgsmål relateret til campus, og agerer informationsmedarbejder når dette er nødvendigt. Vi arbejder i et meget dynamisk miljø og har i det daglige medarbejdere på hele campus. Derfor snakker vi sammen på tværs af enheder, både personligt og via telefon, og vi husker at spørge hinanden når vi er i tvivl. Vi sætter en ære i at vores brugere får en god service, og at de får løst deres problemer. Vi er dem som sender sagen videre, og sikrer at den ikke falder til jorden eller bliver forsinket. Vi vil gerne sikre, at sager kommer hurtigt igennem med holdbare løsninger, så brugerne ikke skal tilbage til os igen med en uforløst sag. Vi bruger gerne tid på at se hvor vi kan optimere sagsbehandling, så vi får tid til de svære sager og hvor de lette sager hurtigere kommer igennem, således at vi hele tiden kan sikre at brugerne får den mest optimale og holdbare support.

Din profil:

Du studerer på en videregående uddannelse. Du har evt. erfaring med kundeservice, gerne inden for IT-support, men dette er ikke et krav. Du ser dig selv som IT-superbruger, men ikke nødvendigvis tekniknørden. Du har en naturlig interesse for IT, lysten til at lære, og sætter pris på at få dine egne ansvarsområder. Erfaring med Mac er en fordel, men ikke et krav. Du arbejder selvstændigt, formår at kommunikere på mange niveauer og forstår vigtigheden i, at have en seriøs indstilling til jobbet. Du kan lide at fordybe dig i problemstillinger, men forstår også vigtigheden i en hurtig behandling i travle perioder. CBS har en international profil med mange udvekslings-studerende og udenlandske forskere, og det forventes derfor, at du er velformuleret i dansk og engelsk på skrift og i tale.

Herudover er du fleksibel og kan arbejde både i dagtimerne såvel som i aftentimerne, og der må også forventes en weekendvagt en gang imellem.

Arbejdstider og løn:

Vi tilbyder en arbejdsuge på op til 14 timer, hvoraf det er et krav at du kan have min. en vagt om ugen i dagtimerne. Vi er fleksible i forhold til arbejdstid hvilket betyder, at du i perioder både kan arbejde mere eller mindre. Du kommer til at indgå i et team på ca. 28 studerende og 14 medarbejdere på fast tid, og vi kan tilbyde en attraktiv løn jf. Prosa overenskomst. Der vil være en grundig oplæring i CBS systemportefølje og de systemer, som du skal kunne yde support til.

Yderligere oplysninger:

Hvis du vil vide mere om stillingens indhold, er du velkommen til at kontakte IT-vejlederkoordinator Pernille Kjærsgaard, pk.it@cbs.dk, tlf. 3815 5782.

Ansøgningsfrist:

Ansøgningsfristen er d. 25. november 2019. Samtaler afholdes i uge 49 og 50.

Din ansøgning:

Ansøgning sendes via ansøgningslinket, med titlen "Ansøgning til stilling som IT-Vejleder"

Copenhagen Business SchoolFrederiksberg2019-11-12T00:00:002019-12-12T00:00:00
330119440Studentermedhjælper - FM-enhedenRobot Er du interesseret i at arbejde med data og ledelsesinformation i FM-enheden på Bispebjerg og Frederiksberg hospitaler, så har vi en nyoprettet stilling som studentermedhjælper til besættelse snarest muligt. Du vil blive en del af FM Økonomi, som er en stabsfunktion for FM-ledelsen. Vores primære opgave er økonomistyring, herunder levering af månedlig ledelsesinformation, budgetopfølgning, data til datadrevet ledelse, controlling m.m. Du vil primært komme til at arbejde med produktion af data til datadrevet ledelse samt bistå i arbejdet med dataanalyser. Vi tilbyder en stilling med ansvar og udfordringer i et uformelt miljø i en organisation med visioner for fremtiden. FM-enheden FM-enhedens næsten 600 medarbejdere er fordelt på Køkken, Logistik, Portører, Rengøring og Vaskeri. Vores funktion er at understøtte optimale arbejdsbetingelser for det kliniske personale, samt at sikre patienterne så behagelige og velfungerende rammer som muligt. Vi forventer, at du Er i gang med en relevant økonomisk uddannelse, f.eks. cand.polit., cand.oecon. eller lign., og har 2-3 år tilbage af studiet. Har flair og interesse for at arbejde med data og har analytisk sans Er god til Excel en fordel med kendskab til Power-pivot, men ikke et krav Kan arbejde selvstændigt og tager ansvar for dine opgaver Er systematisk og velorganiseret Er åben og har et godt humør Vi tilbyder en arbejdsplads med engagerede, interesserede og fagligt dygtige kollegaer med respekt for hospitalets kerneopgave. Vi deler viden og tager hensyn. Vi har en venlig omgangsform og har vedvarende fokus på udvikling i opgaveløsningen. Arbejdstiden er 12 timer om ugen. Vi tager hensyn til dit studie i placering af din arbejdstid. Har du spørgsmål er du velkommen til at kontakte Stabschef i FM Økonomi Peter Lykke-Meyer Børgesen på telefon 51 19 72 92. Løn- og ansættelsesvilkår i henhold til overenskomst. Ansøgningsfrist: Den 29. november 2019 kl. 12:00Er du interesseret i at arbejde med data og ledelsesinformation i FM-enheden på Bispebjerg og Frederiksberg hospitaler, så har vi en nyoprettet stilling som studentermedhjælper til besættelse snarest muligt.

Du vil blive en del af FM Økonomi, som er en stabsfunktion for FM-ledelsen. Vores primære opgave er økonomistyring, herunder levering af månedlig ledelsesinformation, budgetopfølgning, data til datadrevet ledelse, controlling m.m.

Du vil primært komme til at arbejde med produktion af data til datadrevet ledelse samt bistå i arbejdet med dataanalyser. Vi tilbyder en stilling med ansvar og udfordringer i et uformelt miljø i en organisation med visioner for fremtiden.

FM-enheden

FM-enhedens næsten 600 medarbejdere er fordelt på Køkken, Logistik, Portører, Rengøring og Vaskeri. Vores funktion er at understøtte optimale arbejdsbetingelser for det kliniske personale, samt at sikre patienterne så behagelige og velfungerende rammer som muligt.

Vi forventer, at du

  • Er i gang med en relevant økonomisk uddannelse, f.eks. cand.polit., cand.oecon. eller lign., og har 2-3 år tilbage af studiet.
  • Har flair og interesse for at arbejde med data og har analytisk sans
  • Er god til Excel – en fordel med kendskab til Power-pivot, men ikke et krav
  • Kan arbejde selvstændigt og tager ansvar for dine opgaver
  • Er systematisk og velorganiseret
  • Er åben og har et godt humør
Vi tilbyder en arbejdsplads med engagerede, interesserede og fagligt dygtige kollegaer med respekt for hospitalets kerneopgave. Vi deler viden og tager hensyn. Vi har en venlig omgangsform og har vedvarende fokus på udvikling i opgaveløsningen.

Arbejdstiden er 12 timer om ugen. Vi tager hensyn til dit studie i placering af din arbejdstid.

Har du spørgsmål er du velkommen til at kontakte Stabschef i FM Økonomi Peter Lykke-Meyer Børgesen på telefon 51 19 72 92.

Løn- og ansættelsesvilkår i henhold til overenskomst.

Ansøgningsfrist: Den 29. november 2019 kl. 12:00



Bispebjerg HospitalKøbenhavn NV2019-11-06T00:00:002019-11-29T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Studentermedhjælper til udvikling af de nye ejendomsvurderinger

Skatteforvaltningen, Frederiksberg

Frederiksberg
Brænder du for at arbejde i innovative projekter? Vil du være med til at løfte en vigtig samfundsopgave? Er du talentfuld og ambitiøs og med personligt drive? Så er du måske vores nye studentermedhjælper til implementeringsdelen af det kommende ejen...
Indrykket:6. november 2019
Udløbsdato:21. november 2019

Analytisk stærk studentermedhjælper til Område for Bedre Regulering i Erhvervsstyrelsen

Erhvervsstyrelsen

København Ø
Er du i gang med en samfundsvidenskabelig uddannelse og interesseret i at gøre det lettere og enklere at drive ærlig og sund virksomhed i Danmark? Så er du måske vores nye studentermedhjælper i Erhvervsstyrelsens Område for Bedre Regulering. Om stil...
Indrykket:5. november 2019
Udløbsdato:20. november 2019

Studentermedhjælpere til undervisning, børneaktiviteter og omvisning

Det Kgl. Bibliotek København

København K
Studentermedhjælpere til undervisning, børneaktiviteter og omvisning på Det Kgl. Bibliotek Er du vild med historie, litteratur og kultur, og kan du omsætte faglig viden til læring for børn og unge? Så er du måske vores nye kollega. Det Kgl. Bibliote...
Indrykket:4. november 2019
Udløbsdato:2. december 2019

Studentermedhjælper til IT-supporten på Copenhagen Business School

Copenhagen Business School

Frederiksberg
Studentermedhjælper til IT-supporten på Copenhagen Business School Til IT-supporten på CBS søger vi nye studentermedhjælpere. Vi har brug for dig, som elsker at svare på det samme spørgsmål 100 gange på en dag. Dig som elsker at hjælpe andre. Dig so...
Indrykket:12. november 2019
Udløbsdato:12. december 2019

Studentermedhjælper - FM-enheden

Bispebjerg Hospital

København NV
Er du interesseret i at arbejde med data og ledelsesinformation i FM-enheden på Bispebjerg og Frederiksberg hospitaler, så har vi en nyoprettet stilling som studentermedhjælper til besættelse snarest muligt. Du vil blive en del af FM Økonomi, som er...
Indrykket:6. november 2019
Udløbsdato:29. november 2019