Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Center for Ejerledede Virksomheder søger en studentermedhjælper til projektstyring og kommunikationsopgaver

Center for Ejerledede Virksomheder søger en studentermedhjælper til projektstyring og kommunikationsopgaver

Center for Ejerledede Virksomheder (ved Department of Accounting, Copenhagen Business School) har til formål at forbedre ledelse og ejerskab i danske ejerledede virksomheder – dvs. de små og mellemstore virksomheder som (kort fortalt) er ejet og ledet af den samme person, og som udgør 80% af danske virksomheder. Vi udvikler ny forskningsbaseret viden og værktøjer, som anvendes til at udvikle ledelse, ejerskab og ejerskifte i små og mellemstore ejerledede virksomheder i Danmark. Vi søger en studentermedhjælper 10-15 timer om ugen til at hjælpe med projektstyring, kommunikations- og formidlingsopgaver.

Hvad kommer du til at lave?

Du får som studentermedhjælper mulighed for at deltage i udvikling af et forskningscenter. Opgaverne vil spænde fra kommunikative opgaver til deltagelse i projekthåndtering og -styring. Opgaverne løser du i samarbejde med centrets administrative leder, de øvrige medarbejdere i centret heriblandt forskere, samt eksterne samarbejdspartnere.
Du vil bl.a. komme til at arbejde med følgende:

Kommunikation og formidling. Du kommer til at bidrage til kommunikationen af centrets forskning, værktøjer og uddannelser til erhvervslivet, udvikling af formidlingsmateriale målrettet centrets målgrupper samt pressemateriale. Du står også for udsendelsen af vores halvårlige nyhedsbrev samt vedligeholdelse af vores hjemmeside.

Planlægning og afvikling af events. Vi afholder løbende konferencer, workshops, kurser o.l., og du vil stå bag planlægningen og afviklingen af disse.

Deltagelse i projekthåndtering. På centret har vi gang i mange projekter, og vi vil gerne have dit bidrag til udviklingen samt rapportering af disse.

Administrative opgaver. Ind imellem vil stillingen indebære diverse ad-hoc opgaver som led i ledelse og styring af centret.

Hvad forventer vi af dig?
  1. Du er god til at formulere dig. Stillingen kræver, at du har stærke skriftlige og mundtlige formulerings- og formidlingsevner på dansk og engelsk og har lyst til bruge din evner til at medvirke til, at de, for nogle svære emner, kommer på dagsorden.
     
  2. Du har kendskab til eller interesse for SMV’er og lyst til at bidrage til udviklingen af et forskningscenter. Vores målgruppe er danske SVM’er samt deres rådgivere, og det vil derfor være et plus, hvis du har erfaring med eller interesse i at arbejde med denne gruppe og synes, at spændingsfeltet mellem praksis og forskning er spændende.
     
  3. Du arbejder selvstændigt. Som studentermedhjælper vil du få ansvar for hele eller dele af opgaveløsningerne, ligesom du vil indgå i samarbejdsaktiviteter med centrets øvrige medarbejdere samt repræsentanter for forskningsmiljøer og erhvervslivet. Det vil derfor være vigtigt, at du kan arbejde selvstændigt med en veludviklet kvalitetssans, og at du samtidig kan håndtere forskelligartede samarbejdsflader og arbejdsopgaver.
Løn og ansættelsesvilkår

Ansættelse vil ske i henhold til HK-organisationsaftalen og Fællesoverenskomsten mellem Finansministeriet og Offentligt Ansatte Organisationer (OAO-S Fællesoverenskomsten).

Timelønnen udgør mellem kr. 116 og kr. 126 og afhænger af tidligere beskæftigelse inden for kontorfaget og uddannelsesniveau. Der indbetales pension, hvis der er 9 måneders forudgående beskæftigelse inden for den offentlige sektor. Pensionsbidraget udgør 10,28 % af de pensionsgivende løndele.

Det er en forudsætning for ansættelsen, at du er aktiv studerende ved en højere læreanstalt.

Yderligere oplysninger

Du kan finde yderligere information om CEV på www.cbs.dk/cev

Eventuelle spørgsmål kan rettes til leder Jette P. Jørgensen, CEV, på mail jpj.ccg@cbs.dk eller telefon 25159882.

Ansøgningsfrist: 22. juni 2019.
Opstart: august 2019 eller efter aftale.


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330031110Phoenix-1b7b658312019-06-03T00:00:00Center for Ejerledede Virksomheder søger en studentermedhjælper til projektstyring og kommunikationsopgaver

Center for Ejerledede Virksomheder søger en studentermedhjælper til projektstyring og kommunikationsopgaver

Center for Ejerledede Virksomheder (ved Department of Accounting, Copenhagen Business School) har til formål at forbedre ledelse og ejerskab i danske ejerledede virksomheder – dvs. de små og mellemstore virksomheder som (kort fortalt) er ejet og ledet af den samme person, og som udgør 80% af danske virksomheder. Vi udvikler ny forskningsbaseret viden og værktøjer, som anvendes til at udvikle ledelse, ejerskab og ejerskifte i små og mellemstore ejerledede virksomheder i Danmark. Vi søger en studentermedhjælper 10-15 timer om ugen til at hjælpe med projektstyring, kommunikations- og formidlingsopgaver.

Hvad kommer du til at lave?

Du får som studentermedhjælper mulighed for at deltage i udvikling af et forskningscenter. Opgaverne vil spænde fra kommunikative opgaver til deltagelse i projekthåndtering og -styring. Opgaverne løser du i samarbejde med centrets administrative leder, de øvrige medarbejdere i centret heriblandt forskere, samt eksterne samarbejdspartnere.
Du vil bl.a. komme til at arbejde med følgende:

Kommunikation og formidling. Du kommer til at bidrage til kommunikationen af centrets forskning, værktøjer og uddannelser til erhvervslivet, udvikling af formidlingsmateriale målrettet centrets målgrupper samt pressemateriale. Du står også for udsendelsen af vores halvårlige nyhedsbrev samt vedligeholdelse af vores hjemmeside.

Planlægning og afvikling af events. Vi afholder løbende konferencer, workshops, kurser o.l., og du vil stå bag planlægningen og afviklingen af disse.

Deltagelse i projekthåndtering. På centret har vi gang i mange projekter, og vi vil gerne have dit bidrag til udviklingen samt rapportering af disse.

Administrative opgaver. Ind imellem vil stillingen indebære diverse ad-hoc opgaver som led i ledelse og styring af centret.

Hvad forventer vi af dig?
  1. Du er god til at formulere dig. Stillingen kræver, at du har stærke skriftlige og mundtlige formulerings- og formidlingsevner på dansk og engelsk og har lyst til bruge din evner til at medvirke til, at de, for nogle svære emner, kommer på dagsorden.
     
  2. Du har kendskab til eller interesse for SMV’er og lyst til at bidrage til udviklingen af et forskningscenter. Vores målgruppe er danske SVM’er samt deres rådgivere, og det vil derfor være et plus, hvis du har erfaring med eller interesse i at arbejde med denne gruppe og synes, at spændingsfeltet mellem praksis og forskning er spændende.
     
  3. Du arbejder selvstændigt. Som studentermedhjælper vil du få ansvar for hele eller dele af opgaveløsningerne, ligesom du vil indgå i samarbejdsaktiviteter med centrets øvrige medarbejdere samt repræsentanter for forskningsmiljøer og erhvervslivet. Det vil derfor være vigtigt, at du kan arbejde selvstændigt med en veludviklet kvalitetssans, og at du samtidig kan håndtere forskelligartede samarbejdsflader og arbejdsopgaver.
Løn og ansættelsesvilkår

Ansættelse vil ske i henhold til HK-organisationsaftalen og Fællesoverenskomsten mellem Finansministeriet og Offentligt Ansatte Organisationer (OAO-S Fællesoverenskomsten).

Timelønnen udgør mellem kr. 116 og kr. 126 og afhænger af tidligere beskæftigelse inden for kontorfaget og uddannelsesniveau. Der indbetales pension, hvis der er 9 måneders forudgående beskæftigelse inden for den offentlige sektor. Pensionsbidraget udgør 10,28 % af de pensionsgivende løndele.

Det er en forudsætning for ansættelsen, at du er aktiv studerende ved en højere læreanstalt.

Yderligere oplysninger

Du kan finde yderligere information om CEV på www.cbs.dk/cev

Eventuelle spørgsmål kan rettes til leder Jette P. Jørgensen, CEV, på mail jpj.ccg@cbs.dk eller telefon 25159882.

Ansøgningsfrist: 22. juni 2019.
Opstart: august 2019 eller efter aftale.

2019-06-21T17:50:54.727 Center for Ejerledede Virksomheder søger en studentermedhjælper til projektstyring og kommunikationsopgaver Center for Ejerledede Virksomheder (ved Department of Accounting, Copenhagen Business School) har til formål at forbedre ledelse og ejerskab i danske ejerledede virksomheder dvs. de små og mellemstore virksomheder som (kort fortalt) er ejet og ledet af den samme person, og som udgør 80 af danske virksomheder. Vi udvikler ny forskningsbaseret viden og værktøjer, som anvendes til at udvikle ledelse, ejerskab og ejerskifte i små og mellemstore ejerledede virksomheder i Danmark. Vi søger en studentermedhjælper 10-15 timer om ugen til at hjælpe med projektstyring, kommunikations- og formidlingsopgaver. Hvad kommer du til at lave? Du får som studentermedhjælper mulighed for at deltage i udvikling af et forskningscenter. Opgaverne vil spænde fra kommunikative opgaver til deltagelse i projekthåndtering og -styring. Opgaverne løser du i samarbejde med centrets administrative leder, de øvrige medarbejdere i centret heriblandt forskere, samt eksterne samarbejdspartnere. Du vil bl.a. komme til at arbejde med følgende: Kommunikation og formidling. Du kommer til at bidrage til kommunikationen af centrets forskning, værktøjer og uddannelser til erhvervslivet, udvikling af formidlingsmateriale målrettet centrets målgrupper samt pressemateriale. Du står også for udsendelsen af vores halvårlige nyhedsbrev samt vedligeholdelse af vores hjemmeside. Planlægning og afvikling af events. Vi afholder løbende konferencer, workshops, kurser o.l., og du vil stå bag planlægningen og afviklingen af disse. Deltagelse i projekthåndtering. På centret har vi gang i mange projekter, og vi vil gerne have dit bidrag til udviklingen samt rapportering af disse. Administrative opgaver. Ind imellem vil stillingen indebære diverse ad-hoc opgaver som led i ledelse og styring af centret. Hvad forventer vi af dig?Du er god til at formulere dig. Stillingen kræver, at du har stærke skriftlige og mundtlige formulerings- og formidlingsevner på dansk og engelsk og har lyst til bruge din evner til at medvirke til, at de, for nogle svære emner, kommer på dagsorden. Du har kendskab til eller interesse for SMV er og lyst til at bidrage til udviklingen af et forskningscenter. Vores målgruppe er danske SVM er samt deres rådgivere, og det vil derfor være et plus, hvis du har erfaring med eller interesse i at arbejde med denne gruppe og synes, at spændingsfeltet mellem praksis og forskning er spændende. Du arbejder selvstændigt. Som studentermedhjælper vil du få ansvar for hele eller dele af opgaveløsningerne, ligesom du vil indgå i samarbejdsaktiviteter med centrets øvrige medarbejdere samt repræsentanter for forskningsmiljøer og erhvervslivet. Det vil derfor være vigtigt, at du kan arbejde selvstændigt med en veludviklet kvalitetssans, og at du samtidig kan håndtere forskelligartede samarbejdsflader og arbejdsopgaver.Løn og ansættelsesvilkår Ansættelse vil ske i henhold til HK-organisationsaftalen og Fællesoverenskomsten mellem Finansministeriet og Offentligt Ansatte Organisationer (OAO-S Fællesoverenskomsten). Timelønnen udgør mellem kr. 116 og kr. 126 og afhænger af tidligere beskæftigelse inden for kontorfaget og uddannelsesniveau. Der indbetales pension, hvis der er 9 måneders forudgående beskæftigelse inden for den offentlige sektor. Pensionsbidraget udgør 10,28 af de pensionsgivende løndele. Det er en forudsætning for ansættelsen, at du er aktiv studerende ved en højere læreanstalt. Yderligere oplysninger Du kan finde yderligere information om CEV på www.cbs.dk cev Eventuelle spørgsmål kan rettes til leder Jette P. Jørgensen, CEV, på mail jpj.ccg@cbs.dk eller telefon 25159882. Ansøgningsfrist: 22. juni 2019. Opstart: august 2019 eller efter aftale.11jobnet1b7b6583100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-06-22T00:00:0000010EuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnKøbenhavnEuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnFrederiksberg3534432Copenhagen Business School11Solbjerg Plads 32000FrederiksbergDKDanmark0cev.acc@cbs.dkDKDanmarkDKDanmark7Deltid46Permanent767160JobNet4995106499510610024-05-20190https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=1b7b6583https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=1b7b6583https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=1b7b6583&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=1b7b6583&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Oevrige/1.jpgSøger du nye udfordringer indenfor Øvrige?12007991Dansk3Læse/ tale419022Studentermedhjælper0Øvrige361890785Sofie Isaksencev.acc@cbs.dkDKDanmarkDKDanmark330055459Engagerede projektassistenter (studentermedhjælpere) til projektledelseskontor i Koncern ITBasic Er du studerende med interesse for projektledelse og digitalisering og vil du være med til at effektivisere Københavns Kommune? Kontoret for Projektledelse og Testmanagement i Koncern IT søger et par veloplagte og engagerede studentermedhjælpere. Vi er et team på 19 projektledere, fem studentermedhjælpere (projektassistenter) og to test managers, som aldersmæssigt spænder bredt, lige fra 23 til midt i 60 erne. Stemningen i afdelingen er præget af en en professionel, men uformel omgangstone med højt til loftet og humor i højsædet. Som studentermedhjælper i Koncern IT bliver din opgave at assistere dine kollegaer med projektledelsesopgaver i vores store projektportefølje. Vores projekter spænder både over tekniske projekter, udviklingsprojekter og organisatoriske implementeringer, og du vil få mulighed for selvstændigt ansvar for en bred vifte af opgavetyper. Dine opgaver vil bl.a. bestå af at bistå kollegaer ved gennemførsel af projekter projektkoordineringsopgaver mindre projektledelsesopgaver udarbejdelse af forskellige typer af projektdokumentation tal- og analyseopgaver til brug for udarbejdelse af business cases, effektiviseringsforslag og indstillingsnotater andre administrative opgaver I opgaveløsningen arbejder vi efter to forskellige projektmodeller og -metoder, alt efter projektets karakter og forudsætninger. En traditionel Prince2 baseret projektmodel og en agil projektmodel baseret på DSDM. Om dig Det er et krav, at du er i gang med en videregående uddannelse, fx HA. Pro, HA. IT, scient.pol, BSc eller Cand. IT eller tilsvarende. Vi forventer, at du har næsten har afsluttet det første år på studiet og har lyst til at arbejde med alle aspekter af projektledelse. Vi forventer, at du er kvalitetsbevidst og pligtopfyldende serviceminded og fleksibel erfaren bruger af MS Office struktureret, løsningsorienteret og villig til at tage selvstændigt ansvar for opgaveløsningen god til at samarbejde og har stor lyst til at arbejde med projektledelse. Arbejdstiden er ca. 15 timer ugentligt fordelt på to dage om ugen. Arbejdstiden er fleksibel og kan planlægges under hensyntagen til både studie, eksamensperioder og ferie. Fysisk er vi placeret i et stort og moderne domicil ved Fuglebakken Station med et godt arbejdsklima, nye kontorfaciliteter, fitnessrum og en god kantineordning. Løn- og ansættelsesforhold Løn- og ansættelsesvilkår i henhold til gældende overenskomst. Stillingerne ønskes besat hurtigst muligt. Mere information Hvis du ønsker mere information om stillingerne, er du velkommen til at kontakte fagkoordinator Stina Nyks Meggele på 2169 2723. Du kan læse mere om afdelingen på vores LinkedIn side www.linkedin.com showcase 11431344 . Send gerne ansøgning og CV samt kopi af eksamensbevis karakterudskrift og evt. anbefalinger. Søg via nedenstående link senest mandag den 12. august 2019. Om Koncern IT Vi er KIT Københavns Kommunes Koncern IT. Vi går på arbejde for at digitalisere Danmarks største arbejdsplads. Vi har en høj faglighed, og vi brænder for nye teknologier. Vi udnytter vores mange fagligheder, og sammen sikrer vi plads til mere velfærd og gør hverdagen nemmere for borgerne i København. Mød os på Koncernit.kk.dk

Er du studerende med interesse for projektledelse og digitalisering – og vil du være med til at effektivisere Københavns Kommune?

Kontoret for Projektledelse og Testmanagement i Koncern IT søger et par veloplagte og engagerede studentermedhjælpere.

Vi er et team på 19 projektledere, fem studentermedhjælpere (projektassistenter) og to test managers, som aldersmæssigt spænder bredt, lige fra 23 til midt i 60’erne. Stemningen i afdelingen er præget af en en professionel, men uformel omgangstone med højt til loftet og humor i højsædet. Som studentermedhjælper i Koncern IT bliver din opgave at assistere dine kollegaer med projektledelsesopgaver i vores store projektportefølje.

Vores projekter spænder både over tekniske projekter, udviklingsprojekter og organisatoriske implementeringer, og du vil få mulighed for selvstændigt ansvar for en bred vifte af opgavetyper.

Dine opgaver vil bl.a. bestå af

  • at bistå kollegaer ved gennemførsel af projekter
  • projektkoordineringsopgaver
  • mindre projektledelsesopgaver
  • udarbejdelse af forskellige typer af projektdokumentation
  • tal- og analyseopgaver til brug for udarbejdelse af business cases, effektiviseringsforslag og indstillingsnotater
  • andre administrative opgaver

I opgaveløsningen arbejder vi efter to forskellige projektmodeller og -metoder, alt efter projektets karakter og forudsætninger. En traditionel Prince2 baseret projektmodel og en agil projektmodel baseret på DSDM.

Om dig
Det er et krav, at du er i gang med en videregående uddannelse, fx HA. Pro, HA. IT, scient.pol, BSc eller Cand. IT eller tilsvarende. Vi forventer, at du har/næsten har afsluttet det første år på studiet og har lyst til at arbejde med alle aspekter af projektledelse.

Vi forventer, at du er

  • kvalitetsbevidst og pligtopfyldende
  • serviceminded og fleksibel
  • erfaren bruger af MS Office
  • struktureret, løsningsorienteret og villig til at tage selvstændigt ansvar for opgaveløsningen
  • god til at samarbejde

og har stor lyst til at arbejde med projektledelse.

Arbejdstiden er ca. 15 timer ugentligt fordelt på to dage om ugen. Arbejdstiden er fleksibel og kan planlægges under hensyntagen til både studie, eksamensperioder og ferie. Fysisk er vi placeret i et stort og moderne domicil ved Fuglebakken Station med et godt arbejdsklima, nye kontorfaciliteter, fitnessrum og en god kantineordning.

Løn- og ansættelsesforhold
Løn- og ansættelsesvilkår i henhold til gældende overenskomst. Stillingerne ønskes besat hurtigst muligt.

Mere information
Hvis du ønsker mere information om stillingerne, er du velkommen til at kontakte fagkoordinator Stina Nyks Meggele på 2169 2723. Du kan læse mere om afdelingen på vores LinkedIn side www.linkedin.com/showcase/11431344/.

Send gerne ansøgning og CV samt kopi af eksamensbevis/karakterudskrift og evt. anbefalinger.

Søg via nedenstående link senest mandag den 12. august 2019.

Om Koncern IT
Vi er KIT – Københavns Kommunes Koncern IT. Vi går på arbejde for at digitalisere Danmarks største arbejdsplads. Vi har en høj faglighed, og vi brænder for nye teknologier. Vi udnytter vores mange fagligheder, og sammen sikrer vi plads til mere velfærd og gør hverdagen nemmere for borgerne i København. Mød os på Koncernit.kk.dk

ORS/Small/fd6c8faf_logo.pngProjektledelse og Test ManagementKøbenhavn NV2019-07-05T16:01:27.7702019-08-09T00:00:00
330057000Studentermedhjælper til Københavns StadsarkivBasic Københavns Stadsarkiv søger en studentermedhjælper på 13 timer om ugen til vejledning af brugerne på Stadsarkivets læsesal samt til vekslende opgaver i forbindelse med publikumsafdelingens forskellige opgaver. Arbejdsopgaver Vejledning af brugere på den fysiske læsesal og på Stadsarkivets digitale platforme Besvarelse af forespørgsler og udførelse af mindre undersøgelser Registreringsopgaver, skanning og kopiering Upload af tekster og billeder Vi søger dig, der studerer historie eller etnologi har lyst til vejlederrollen har gode it-kompetencer er god til at læse håndskrift er god til at formulere dig på skrift har gode kommunikations- og samarbejdsevner er interesseret i Københavns kulturhistorie Erfaring med registrering af arkivmateriale og fotos er en fordel. Stadsarkivets læsesal er åben tirsdag, onsdag og torsdag. Vi forventer, at dine arbejdstimer fleksibelt kan lægges indenfor denne tidsramme efter aftale. Københavns Stadsarkiv er en del af enheden Historie & Kunst i Kultur- og Fritidsforvaltningen, Københavns Kommune. Enheden omfatter endvidere Nikolaj Kunsthal, Københavns Museum og Thorvaldsens Museum. Arbejdet på Københavns Stadsarkiv planlægges og gennemføres i sammenhæng med strategi- og indsatsområder i Historie & Kunst. Løn- og ansættelsesforhold Tiltrædelse den 3. september 2019. Løn- og ansættelsesvilkår er i henhold til gældende aftale (HK-overenskomst). Yderligere oplysninger Yderligere oplysninger kan indhentes hos arkivar Nicolai Eberholst på 2464 0337. Søg via nedenstående link senest søndag den 11. august 2019 Vi holder samtaler den 21. august 2019.

Københavns Stadsarkiv søger en studentermedhjælper på 13 timer om ugen til vejledning af brugerne på Stadsarkivets læsesal samt til vekslende opgaver i forbindelse med publikumsafdelingens forskellige opgaver.

Arbejdsopgaver

  • Vejledning af brugere på den fysiske læsesal og på Stadsarkivets digitale platforme
  • Besvarelse af forespørgsler og udførelse af mindre undersøgelser
  • Registreringsopgaver, skanning og kopiering
  • Upload af tekster og billeder

Vi søger dig, der 

  • studerer historie eller etnologi
  • har lyst til vejlederrollen
  • har gode it-kompetencer
  • er god til at læse håndskrift
  • er god til at formulere dig på skrift
  • har gode kommunikations- og samarbejdsevner
  • er interesseret i Københavns kulturhistorie

Erfaring med registrering af arkivmateriale og fotos er en fordel.

Stadsarkivets læsesal er åben tirsdag, onsdag og torsdag. Vi forventer, at dine arbejdstimer fleksibelt kan lægges indenfor denne tidsramme efter aftale.

Københavns Stadsarkiv er en del af enheden Historie & Kunst i Kultur- og Fritidsforvaltningen, Københavns Kommune. Enheden omfatter endvidere Nikolaj Kunsthal, Københavns Museum og Thorvaldsens Museum. Arbejdet på Københavns Stadsarkiv planlægges og gennemføres i sammenhæng med strategi- og indsatsområder i Historie & Kunst.

Løn- og ansættelsesforhold
Tiltrædelse den 3. september 2019.

Løn- og ansættelsesvilkår er i henhold til gældende aftale (HK-overenskomst).

Yderligere oplysninger
Yderligere oplysninger kan indhentes hos arkivar Nicolai Eberholst på 2464 0337.

Søg via nedenstående link senest søndag den 11. august 2019
Vi holder samtaler den 21. august 2019. 

ORS/Small/fd6c8faf_logo.pngKøbenhavns StadsarkivKøbenhavn V2019-07-09T12:01:02.4772019-08-11T00:00:00
330047642Dygtig studentermedhjælper til administration af Erasmusstipendier til studerendeRobot Vil du gerne have erfaring med administration af EU-programmer? Sætter du pris på at arbejde selvstændigt? Er du omhyggelig og detaljeorienteret, og lægger du vægt på høj kvalitet i arbejdet? Så har vi jobbet til dig! Du bliver en del af den internationale enhed i Studieservice på Københavns Professionshøjskole (KP), der er placeret på Campus Carlsberg, og som varetager en bred vifte af opgaver relateret til KP s internationale aktiviteter. Dine primære opgaver vil knytte sig til administration af KP s Erasmusbevillinger til studerende, herunder vejledning af studerende, kvalitetssikring af procedurer samt sikring af dokumentation. Derudover vil der i perioder være andre administrative opgaver, f.eks. i relation til diverse indberetninger. Om dig Du har interesse for og gerne erfaring med administration forvaltning. Derudover forventer vi, at du: er studerende på en videregående uddannelse, gerne inden for samfundsvidenskab, forvaltning, administration eller lignende og gerne med en universitetsbaggrund er stabil og pligtopfyldende, da der er tale om en meget selvstændig funktion har gode IT-kompetencer herunder Office pakken. har flair for at arbejde i databaser (oplæring finder sted) er omhyggelig, detaljeorienteret og god til at systematisere arbejdsopgaver er god til at vejlede og samarbejde er god til at bevare overblik, når der er mange opgaver behersker dansk og engelsk på højt niveau skriftligt og mundtligt. Vi kan tilbyde: Grundig oplæring Godt arbejdsklima Selvstændigt arbejde Fleksibel arbejdstilrettelæggelse Løn- og ansættelsesvilkår Du bliver ansat som studentermedhjælper med start 1. september 2019 eller snarest muligt. Stillingen er på 10-15 timer ugentligt fordelt efter aftale i tidsrummet 08.00-16.00. Du bliver ansat som studentermedhjælper, og din ansættelse vil være omfattet af Fællesoverenskomsten mellem Finansministeriet og Offentligt Ansattes Organisationer Det statslige område og Organisationsaftalen mellem Finansministeriet og HK Stat. Det er en betingelse, at du er studieaktiv på et videregående studie under hele ansættelsen. Timelønnen er afhængig af tidligere beskæftigelse inden for kontorfaget. Arbejdspladsen er beliggende på Campus Carlsberg, Hummeltorvet 3, 1799 København V. Vil du vide mere? Hovedstadsregionen har brug for stærke professionelle, der er uddannet til at møde og besvare fremtidens udfordringer. Som en samlet professionshøjskole har vi med vores bredde og volumen en ambition om at blive toneangivende på uddannelsesområdet. Læs mere om visionen og ambitionen for Københavns Professionshøjskole på www.kp.dk og om vores strategi. For yderligere oplysninger om stillingerne er du velkommen til at kontakte konsulent Birgit Breusch på 51380331 birb@kp.dk eller konsulent Laura Vøgg 41898685 lauv@kp.dk Interesseret? Send din ansøgning og CV via ansøgerknappen senest søndag den 18. august 2019. Samtaler afholdes ultimo august. Københavns Professionshøjskole skeler hverken til køn, alder, etnicitet eller lignende, men alene til kompetence og talent.Vil du gerne have erfaring med administration af EU-programmer? Sætter du pris på at arbejde selvstændigt? Er du omhyggelig og detaljeorienteret, og lægger du vægt på høj kvalitet i arbejdet? Så har vi jobbet til dig!



Du bliver en del af den internationale enhed i Studieservice på Københavns Professionshøjskole (KP), der er placeret på Campus Carlsberg, og som varetager en bred vifte af opgaver relateret til KP's internationale aktiviteter.



Dine primære opgaver vil knytte sig til administration af KP's Erasmusbevillinger til studerende, herunder vejledning af studerende, kvalitetssikring af procedurer samt sikring af dokumentation.



Derudover vil der i perioder være andre administrative opgaver, f.eks. i relation til diverse indberetninger.



Om dig
Du har interesse for og gerne erfaring med administration/forvaltning.



Derudover forventer vi, at du:

  • er studerende på en videregående uddannelse, gerne inden for samfundsvidenskab, forvaltning, administration eller lignende og gerne med en universitetsbaggrund
  • er stabil og pligtopfyldende, da der er tale om en meget selvstændig funktion
  • har gode IT-kompetencer – herunder Office pakken.
  • har flair for at arbejde i databaser (oplæring finder sted)
  • er omhyggelig, detaljeorienteret og god til at systematisere arbejdsopgaver
  • er god til at vejlede og samarbejde
  • er god til at bevare overblik, når der er mange opgaver
  • behersker dansk og engelsk på højt niveau skriftligt og mundtligt.


Vi kan tilbyde:

  • Grundig oplæring
  • Godt arbejdsklima
  • Selvstændigt arbejde
  • Fleksibel arbejdstilrettelæggelse
Løn- og ansættelsesvilkår
Du bliver ansat som studentermedhjælper med start 1. september 2019 eller snarest muligt.

Stillingen er på 10-15 timer ugentligt fordelt efter aftale i tidsrummet 08.00-16.00.



Du bliver ansat som studentermedhjælper, og din ansættelse vil være omfattet af Fællesoverenskomsten mellem Finansministeriet og Offentligt Ansattes Organisationer – Det statslige område og Organisationsaftalen mellem Finansministeriet og HK/Stat.

Det er en betingelse, at du er studieaktiv på et videregående studie under hele ansættelsen. Timelønnen er afhængig af tidligere beskæftigelse inden for kontorfaget.

Arbejdspladsen er beliggende på Campus Carlsberg, Hummeltorvet 3, 1799 København V.



Vil du vide mere?
Hovedstadsregionen har brug for stærke professionelle, der er uddannet til at møde og besvare fremtidens udfordringer. Som en samlet professionshøjskole har vi med vores bredde og volumen en ambition om at blive toneangivende på uddannelsesområdet.

Læs mere om visionen og ambitionen for Københavns Professionshøjskole på www.kp.dk og om vores strategi.

For yderligere oplysninger om stillingerne er du velkommen til at kontakte konsulent Birgit Breusch på 51380331/ birb@kp.dk eller konsulent Laura Vøgg 41898685/ lauv@kp.dk



Interesseret?
Send din ansøgning og CV via ansøgerknappen senest søndag den 18. august 2019.

Samtaler afholdes ultimo august.



Københavns Professionshøjskole skeler hverken til køn, alder, etnicitet eller lignende, men alene til kompetence og talent.

Administration + Efter- og videreuddannelserKøbenhavn N2019-06-25T00:00:002019-08-12T00:00:00
330045776Selvstændig og serviceminded studentermedhjælper til uddannelsesbibliotekRobot Studerer du på en videregående uddannelse? Og har du lyst til at få et godt kendskab til arbejdet i et uddannelsesbibliotek og hjælpe vores brugere og undervisere? Så har vi et godt job som studentermedhjælper på KP Biblioteket på Campus Nordsjælland i Hillerød. Om jobbet Vi er et mindre bibliotek, hvor der tit er travlt, og vi lægger vægt på at møde vores brugere med et smil. Arbejdsopgaverne omfatter blandt andet: Brugerbetjening udlånsvagter Sætte bøger og tidsskrifter på plads Færdiggøre materialer til udlån Driftsopgaver i biblioteket Efter oplæring forventer vi, at du arbejder selvstændigt og har udlånsvagter. Derudover vil du i det daglige have kontakt med vores Informationsspecialister. Om dig Vi forventer af dig, at du: er studerende på en videregående uddannelse, f.eks. kan du læse til Informationsspecialist Bibliotekar, være studerende på Campus Nordsjælland, eller andet. er udadvendt og imødekommende er serviceminded og er god til at kommunikere kan arbejde selvstændigt er struktureret og kan bevare overblikket, når der er travlt er mødestabil, så vi kan regne med dig i forhold til udlånsvagter Løn- og ansættelsesvilkår Stillingen er til besættelse den 1. september 2019. Arbejdstiden er gennemsnitligt på 7½ time ugentligt. Arbejdsskema aftales mellem dig og biblioteket, så det passer ind i forhold til din undervisning og eksamensperioder. Du bliver ansat som studentermedhjælper og din ansættelse vil være omfattet af Fællesoverenskomsten mellem Finansministeriet og Offentligt Ansattes Organisationer Det statslige område og Organisationsaftalen mellem Finansministeriet og HK Stat. Det er en betingelse, at du er studieaktiv på et videregående studie under hele ansættelsen. Timelønnen er afhængig af tidligere beskæftigelse inden for kontorfaget. Arbejdspladsen er beliggende på KP Biblioteket på Campus Nordsjælland, Carlsbergvej 14, 3400 Hillerød. Vil du vide mere? Hovedstadsregionen har brug for stærke professionelle, der er uddannet til at møde og besvare fremtidens udfordringer. Som en samlet professionshøjskole har vi med vores bredde og volumen en ambition om at blive toneangivende på uddannelsesområdet. Læs mere om visionen og ambitionen for Københavns Professionshøjskole på www.kp.dk og om biblioteket her: https: phbibliotek.dk. Yderligere oplysninger kan fås hos informationsspecialist Eva Christensen Kragh på tlf. 4189 7959, mail: evkr@kp.dk eller informationsspecialist Gitte Fogh- Andersen på tlf. 4189 8081, mail: gfa3@kp.dk. Interesseret? Send din ansøgning, CV og eksamensbeviser via ansøgerknappen senest søndag d. 18. august 2019. Ansættelsessamtaler forventes at finde sted i uge 34 og 35. Københavns Professionshøjskole skeler hverken til køn, alder, etnicitet eller lignende, men alene til kompetence og talent.Studerer du på en videregående uddannelse? Og har du lyst til at få et godt kendskab til arbejdet i et uddannelsesbibliotek og hjælpe vores brugere og undervisere? Så har vi et godt job som studentermedhjælper på KP Biblioteket på Campus Nordsjælland i Hillerød.



Om jobbet
Vi er et mindre bibliotek, hvor der tit er travlt, og vi lægger vægt på at møde vores brugere med et smil.

Arbejdsopgaverne omfatter blandt andet:



  • Brugerbetjening/udlånsvagter
  • Sætte bøger og tidsskrifter på plads
  • Færdiggøre materialer til udlån
  • Driftsopgaver i biblioteket


Efter oplæring forventer vi, at du arbejder selvstændigt og har udlånsvagter. Derudover vil du i det daglige have kontakt med vores Informationsspecialister.



Om dig
Vi forventer af dig, at du:

  • er studerende på en videregående uddannelse, f.eks. kan du læse til Informationsspecialist/Bibliotekar, være studerende på Campus Nordsjælland, eller andet.
  • er udadvendt og imødekommende
  • er serviceminded og er god til at kommunikere
  • kan arbejde selvstændigt
  • er struktureret og kan bevare overblikket, når der er travlt
  • er mødestabil, så vi kan regne med dig i forhold til udlånsvagter


Løn- og ansættelsesvilkår
Stillingen er til besættelse den 1. september 2019. Arbejdstiden er gennemsnitligt på 7½ time ugentligt. Arbejdsskema aftales mellem dig og biblioteket, så det passer ind i forhold til din undervisning og eksamensperioder.

Du bliver ansat som studentermedhjælper og din ansættelse vil være omfattet af Fællesoverenskomsten mellem Finansministeriet og Offentligt Ansattes Organisationer – Det statslige område og Organisationsaftalen mellem Finansministeriet og HK/Stat.

Det er en betingelse, at du er studieaktiv på et videregående studie under hele ansættelsen. Timelønnen er afhængig af tidligere beskæftigelse inden for kontorfaget.





Arbejdspladsen er beliggende på KP Biblioteket på Campus Nordsjælland, Carlsbergvej 14, 3400 Hillerød.



Vil du vide mere?
Hovedstadsregionen har brug for stærke professionelle, der er uddannet til at møde og besvare fremtidens udfordringer. Som en samlet professionshøjskole har vi med vores bredde og volumen en ambition om at blive toneangivende på uddannelsesområdet.



Læs mere om visionen og ambitionen for Københavns Professionshøjskole på www.kp.dk og om biblioteket her: https://phbibliotek.dk.



Yderligere oplysninger kan fås hos informationsspecialist Eva Christensen Kragh på tlf. 4189 7959, mail: evkr@kp.dk eller informationsspecialist Gitte Fogh- Andersen på tlf. 4189 8081, mail: gfa3@kp.dk.



Interesseret?
Send din ansøgning, CV og eksamensbeviser via ansøgerknappen senest søndag d. 18. august 2019.



Ansættelsessamtaler forventes at finde sted i uge 34 og 35.



Københavns Professionshøjskole skeler hverken til køn, alder, etnicitet eller lignende, men alene til kompetence og talent.

Administration + Efter- og videreuddannelserHillerød2019-06-20T00:00:002019-08-12T00:00:00
330045619Studentermedhjælper til IT-driftRobot Ea Energianalyse rådgiver og forsker inden for energi- og klimaområdet. Vores kunder er myndigheder, energiselskaber og brancheorganisationer i Danmark og i udlandet, fx Kina, Baltikum, Mellemamerika og Afrika. Vi er en virksomhed med en flad struktur, stærk samarbejdskultur, uformel tone og høje fælles ambitioner, hvor vi lægger vægt på kvalitet og uafhængighed. Systemadministration IT-drift Vi søger en deltidsansat studentermedhjælper, som kan hjælpe med at drive vores systemer og netværk med høj oppetid og høj tilfredshed hos brugerne. Vi forestiller os at du: Er i gang med en IT-uddannelse. Det kunne være datalog, datamatiker, datatekniker eller lign. Kender Windows Server platformen Opsætning, konfiguration og drift af egne servere og netværk. Er omhyggelig og samarbejdsorienteret, samt har lyst til at lære nyt. Stort plus hvis du kender til SharePoint, Office, SQL, C og Powershell. Vi kan tilbyde dig: 14 timer uge med stor fleksibilitet Så du kan planlægge din tid efter eksaminer mv. Godt internationalt miljø med andre studerende og sociale aktiviteter. Vi værdsætter initiativ højt! IT-systemer Vi har 30 ansatte som bruger fildeling via SharePoint Online og Office 365. Endvidere egne servere med MS SQL Server og beregningssoftware til tunge beregninger. Vi udvikler løbende software til internt brug en aktivitet du også vil blive en del af. Ansøgning Send venligst din ansøgning og CV til job@eaea.dk inden 1. august 2019. Vi behandler ansøgninger løbende. Yderligere oplysninger hos Jens Frandsen, jfr@eaea.dk eller 6035 3556.

Ea Energianalyse rådgiver og forsker inden for energi- og klimaområdet. Vores kunder er myndigheder, energiselskaber og brancheorganisationer i Danmark og i udlandet, fx Kina, Baltikum, Mellemamerika og Afrika. Vi er en virksomhed med en flad struktur, stærk samarbejdskultur, uformel tone og høje fælles ambitioner, hvor vi lægger vægt på kvalitet og uafhængighed.

 

Systemadministration & IT-drift

Vi søger en deltidsansat studentermedhjælper, som kan hjælpe med at drive vores systemer og netværk med høj oppetid og høj tilfredshed hos brugerne.

Vi forestiller os at du:

  • Er i gang med en IT-uddannelse. Det kunne være datalog, datamatiker, datatekniker eller lign.
  • Kender Windows Server platformen
  • Opsætning, konfiguration og drift af egne servere og netværk.
  • Er omhyggelig og samarbejdsorienteret, samt har lyst til at lære nyt.

 

Stort plus hvis du kender til SharePoint, Office, SQL, C# og Powershell.

 

Vi kan tilbyde dig:

  • 14 timer/uge med stor fleksibilitet – Så du kan planlægge din tid efter eksaminer mv.
  • Godt internationalt miljø med andre studerende og sociale aktiviteter.
  • Vi værdsætter initiativ højt!

 

IT-systemer

Vi har 30 ansatte som bruger fildeling via SharePoint Online og Office 365. Endvidere egne servere med MS SQL Server og beregningssoftware til tunge beregninger. Vi udvikler løbende software til internt brug – en aktivitet du også vil blive en del af.

 

Ansøgning

Send venligst din ansøgning og CV til job@eaea.dk inden 1. august 2019. Vi behandler ansøgninger løbende. Yderligere oplysninger hos Jens Frandsen, jfr@eaea.dk eller 6035 3556.

EA ENERGIANALYSE A/SKøbenhavn K2019-06-18T00:00:002019-08-01T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Engagerede projektassistenter (studentermedhjælpere) til projektledelseskontor i Koncern IT

Projektledelse og Test Management

København NV
Er du studerende med interesse for projektledelse og digitalisering og vil du være med til at effektivisere Københavns Kommune? Kontoret for Projektledelse og Testmanagement i Koncern IT søger et par veloplagte og engagerede studentermedhjælpere. Vi...
Indrykket:5. juli 2019
Udløbsdato:9. august 2019

Studentermedhjælper til Københavns Stadsarkiv

Københavns Stadsarkiv

København V
Københavns Stadsarkiv søger en studentermedhjælper på 13 timer om ugen til vejledning af brugerne på Stadsarkivets læsesal samt til vekslende opgaver i forbindelse med publikumsafdelingens forskellige opgaver. Arbejdsopgaver Vejledning af brugere på...
Indrykket:9. juli 2019
Udløbsdato:11. august 2019

Dygtig studentermedhjælper til administration af Erasmusstipendier til studerende

Administration + Efter- og videreuddannelser

København N
Vil du gerne have erfaring med administration af EU-programmer? Sætter du pris på at arbejde selvstændigt? Er du omhyggelig og detaljeorienteret, og lægger du vægt på høj kvalitet i arbejdet? Så har vi jobbet til dig! Du bliver en del af den interna...
Indrykket:25. juni 2019
Udløbsdato:12. august 2019

Selvstændig og serviceminded studentermedhjælper til uddannelsesbibliotek

Administration + Efter- og videreuddannelser

Hillerød
Studerer du på en videregående uddannelse? Og har du lyst til at få et godt kendskab til arbejdet i et uddannelsesbibliotek og hjælpe vores brugere og undervisere? Så har vi et godt job som studentermedhjælper på KP Biblioteket på Campus Nordsjællan...
Indrykket:20. juni 2019
Udløbsdato:12. august 2019

Studentermedhjælper til IT-drift

EA ENERGIANALYSE A/S

København K
Ea Energianalyse rådgiver og forsker inden for energi- og klimaområdet. Vores kunder er myndigheder, energiselskaber og brancheorganisationer i Danmark og i udlandet, fx Kina, Baltikum, Mellemamerika og Afrika. Vi er en virksomhed med en flad strukt...
Indrykket:18. juni 2019
Udløbsdato:1. august 2019