Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Center for Komplekse Symptomer søger ny kollega til spændende 37 timers stilling i vores sekretariat

Center for Komplekse Symptomer er en ny afdeling under Socialmedicinsk Center. I Center for Komplekse Symptomer undersøger og behandler vi patienter med funktionelle lidelser og helbredsangst, læs mere på vores hjemmeside: https://www.frederiksberghospital.dk/socialmedicinsk-enhed/center-for-komplekse-symptomer/Sider/Center-for-Komplekse-Symptomer.aspx

Patienterne kommer både til individuelle tider og gruppeforløb. Vi ser ca. 350 nye patienter årligt.

I sekretariatet i Center for Komplekse Symptomer sidder vi to sekretærer sammen og arbejder tæt sammen med de øvrige faggrupper: læger, psykologer, socialfaglige og fysioterapeuter.

Vi er i alt 15 medarbejdere i afdelingen.

I hele Socialmedicinsk Center er vi samlet set 13 lægesekretærer, som dels arbejder med hver vores ansvarsområder, men også har opgaver, som vi skiftes til at varetage.

Arbejdsopgaverne omfatter:

  • Koordinering af patientforløb, kalenderaftaler og møder
  • Koordinering af undervisning og gruppeforløb for patienterne
  • Modtagelse af patienter i receptionen i et rul med de øvrige sekretærer i afdelingen
  • Besvarelse af telefonhenvendelser
  • Visitation, booking, arbejdslister m.m. i Sundhedsplatformen
  • Spændende og forskelligartede ad hoc-opgaver
Vi tilbyder:

  • Et interessant og anderledes speciale i et lille nyoprettet afsnit under løbende udvikling
  • Tværfagligt samarbejde i et højfagligt miljø med et stort og smittende engagement
  • Fleksibilitet og medbestemmelse ift. arbejdstilrettelæggelse
  • Et velfungerende sekretærteam, hvor vi støtter og hjælper hinanden
  • Godt humør og god stemning i en afdeling, der vægter det sociale samvær højt
  • Mulighed for at følge afdelingens undervisning
Vi forventer at du:

  • Er uddannet lægesekretær og rutineret i Sundhedsplatformen
  • Behersker Office-pakken
  • Evner at tage ansvar for egne opgaver og er god til at kommunikere
  • Er fleksibel med en problemløsende indstilling
  • Er anerkendende i din tilgang til såvel kollegaer som patienter
  • Er positiv, uformel og har et godt humør
  • Er åben og nysgerrig overfor nye opgaver
  • Er mødestabil
Ansættelsesforhold:

Stillingen er til besættelse 01.10.2020 eller snarest derefter.

Løn- og ansættelsesvilkår:
Følger overenskomst vedrørende løn- og arbejdsforhold for lægesekretærer indgået mellem HK/Kommunal og regionernes lønnings- og takstnævn.

Ansøgningsprocedure:
Hvis du vil vide mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte lægesekretær Helle Thiel på telefon: 38 64 98 03 eller på helle.thiel.01@regionh.dk eller ledende lægesekretær Dorte Ernst Helsengreen på telefon: 38 64 98 46.

Ansøgningsfrist:
Ansøgning og CV sendes online via linket herunder senest

d. 23. september 2020

Samtaler forventes afholdt primo uge 40, 2020.




Mere af samme slags?

Modtag jobannoncer der minder om dette job i din indbakke.




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privatlivspolitik. Du kan altid trække dit samtykke tilbage.

Mere af samme slags?

Modtag jobannoncer der minder om dette job i din indbakke.




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privatlivspolitik. Du kan altid trække dit samtykke tilbage.