Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Center for Økonomi og Ejendomme søger leder til ejendomsservice for institutioner

Vil du være med til at sikre en god ejendomsservice i Helsingør kommune?

Center for Økonomi og Ejendomme har ansvaret for kommunens samlede ejendomsdrift som omfatter den overordnede udvikling, styring og administration af ejendommene, løbende drift og vedligeholdelse samt servicefunktioner. Derudover har centret også ansvaret for kommunens samlede økonomifunktion.
Ejendomsservice er opdelt i fire serviceteams som servicerer kommunale ejendomme inden for geografiske distrikter. Til hvert serviceteam er en koordinerende serviceleder, som indgår som en del af servicetemaet, men derudover har ansvar og kompetence til at planlægge og fordele arbejdsopgaver og personaleressourcer inden for serviceteamet. Servicelederen har udelukkende den faglige ledelse af teamet. Personalesvaret for medarbejderne i området ligger hos lederen af Ejendomsservice. Der er 34 medarbejdere i området.
Som leder af Ejendomsservice referer du til centerchefen for Økonomi & Ejendomme og du vil have et nært samarbejde med lederkollegaerne i centeret, og vil samtidigt være i tæt dialog med brugerne på institutionerne.
Du skal fremadrettet, ud over at have ledelsesansvaret for den daglige drift og udvikling af området.
Som person forventes du at:


  • have erfaring med områderne ejendomsservice og rengøring

  • have gode samarbejdsevner og formår at opbygge relationer til samarbejdspartnere

  • have gode kommunikationsevner på alle niveauer

  • være modig og løsningsorienteret samt have fokus på eksekvering

  • kunne motivere og engagere medarbejdere

  • have erfaring med personaleledelse og gerne en lederuddannelse (f.eks. Diplom i ledelse)

  • have erfaring med udbud, contract management og økonomistyring
Stillingen ønskes besat pr. 1. august 2019.
Ansøgningsfrist er søndag den 19. maj 2019.
Det forventes, at samtale afholdes 27. maj 2019.
For en konkret uddybning af opgaver, kan du læse mere i job- og kravprofilen.
Har du uddybende spørgsmål til stillingsopslaget eller job- og kravprofilen, er du
meget velkommen til at kontakte centerchef for Økonomi og Ejendomme Michael Christensen, tlf. 25 31 27 21.
Du kan læse mere om kommunen på http://www.helsingor.dk (http://www.helsingor.dk/), eller se mere om området på www.kysten.dk (http://www.kysten.dk/).
Ansøgning skal sendes til:
Vi henviser til, at du søger jobbet via knappen ”Søg jobbet”.
Som ansat i Helsingør Kommune forventes det, at du har de mest basale IT-kompetencer, så du kan læse mails, skrive og indhente informationer på en pc.
Helsingør ligger tættere på, end du tror. Det tager ca. 35 min. med toget fra København. I toget får du en halv time for dig selv, til at slappe af, læse avis eller …? Kommer du i bil, kører du på motorvejen modsat alle de andre og stryger lige igennem. Det er tættere på, end du tror.

I Helsingør Kommune vægter vi, at medarbejdere og ledere udvikler deres faglighed. Derfor har vi fokus på at skabe sammenhæng mellem den ambitiøse udvikling af hele organisationen Helsingør Kommune og videreuddannelse af både medarbejdere og ledere – fagligt og personligt.

9 ud af 10 indbyggere bor mindre end 2 km fra vandet. Her mødes Hamlet og Kronborg med verdenskendt arkitektur og en hyggelig middelalderby på ét og samme sted. Tjek #OplevHelsingor og se selv.

 


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330014813Phoenix-53e18a1a12019-05-01T00:00:00Center for Økonomi og Ejendomme søger leder til ejendomsservice for institutionerVil du være med til at sikre en god ejendomsservice i Helsingør kommune?

Center for Økonomi og Ejendomme har ansvaret for kommunens samlede ejendomsdrift som omfatter den overordnede udvikling, styring og administration af ejendommene, løbende drift og vedligeholdelse samt servicefunktioner. Derudover har centret også ansvaret for kommunens samlede økonomifunktion.
Ejendomsservice er opdelt i fire serviceteams som servicerer kommunale ejendomme inden for geografiske distrikter. Til hvert serviceteam er en koordinerende serviceleder, som indgår som en del af servicetemaet, men derudover har ansvar og kompetence til at planlægge og fordele arbejdsopgaver og personaleressourcer inden for serviceteamet. Servicelederen har udelukkende den faglige ledelse af teamet. Personalesvaret for medarbejderne i området ligger hos lederen af Ejendomsservice. Der er 34 medarbejdere i området.
Som leder af Ejendomsservice referer du til centerchefen for Økonomi & Ejendomme og du vil have et nært samarbejde med lederkollegaerne i centeret, og vil samtidigt være i tæt dialog med brugerne på institutionerne.
Du skal fremadrettet, ud over at have ledelsesansvaret for den daglige drift og udvikling af området.
Som person forventes du at:

  • have erfaring med områderne ejendomsservice og rengøring

  • have gode samarbejdsevner og formår at opbygge relationer til samarbejdspartnere

  • have gode kommunikationsevner på alle niveauer

  • være modig og løsningsorienteret samt have fokus på eksekvering

  • kunne motivere og engagere medarbejdere

  • have erfaring med personaleledelse og gerne en lederuddannelse (f.eks. Diplom i ledelse)

  • have erfaring med udbud, contract management og økonomistyring
Stillingen ønskes besat pr. 1. august 2019.
Ansøgningsfrist er søndag den 19. maj 2019.
Det forventes, at samtale afholdes 27. maj 2019.
For en konkret uddybning af opgaver, kan du læse mere i job- og kravprofilen.
Har du uddybende spørgsmål til stillingsopslaget eller job- og kravprofilen, er du
meget velkommen til at kontakte centerchef for Økonomi og Ejendomme Michael Christensen, tlf. 25 31 27 21.
Du kan læse mere om kommunen på http://www.helsingor.dk (http://www.helsingor.dk/), eller se mere om området på www.kysten.dk (http://www.kysten.dk/).
Ansøgning skal sendes til:
Vi henviser til, at du søger jobbet via knappen ”Søg jobbet”.
Som ansat i Helsingør Kommune forventes det, at du har de mest basale IT-kompetencer, så du kan læse mails, skrive og indhente informationer på en pc.
Helsingør ligger tættere på, end du tror. Det tager ca. 35 min. med toget fra København. I toget får du en halv time for dig selv, til at slappe af, læse avis eller …? Kommer du i bil, kører du på motorvejen modsat alle de andre og stryger lige igennem. Det er tættere på, end du tror.

I Helsingør Kommune vægter vi, at medarbejdere og ledere udvikler deres faglighed. Derfor har vi fokus på at skabe sammenhæng mellem den ambitiøse udvikling af hele organisationen Helsingør Kommune og videreuddannelse af både medarbejdere og ledere – fagligt og personligt.

9 ud af 10 indbyggere bor mindre end 2 km fra vandet. Her mødes Hamlet og Kronborg med verdenskendt arkitektur og en hyggelig middelalderby på ét og samme sted. Tjek #OplevHelsingor og se selv.

 

2019-05-20T00:50:36.157 Vil du være med til at sikre en god ejendomsservice i Helsingør kommune?Center for Økonomi og Ejendomme har ansvaret for kommunens samlede ejendomsdrift som omfatter den overordnede udvikling, styring og administration af ejendommene, løbende drift og vedligeholdelse samt servicefunktioner. Derudover har centret også ansvaret for kommunens samlede økonomifunktion.Ejendomsservice er opdelt i fire serviceteams som servicerer kommunale ejendomme inden for geografiske distrikter. Til hvert serviceteam er en koordinerende serviceleder, som indgår som en del af servicetemaet, men derudover har ansvar og kompetence til at planlægge og fordele arbejdsopgaver og personaleressourcer inden for serviceteamet. Servicelederen har udelukkende den faglige ledelse af teamet. Personalesvaret for medarbejderne i området ligger hos lederen af Ejendomsservice. Der er 34 medarbejdere i området.Som leder af Ejendomsservice referer du til centerchefen for Økonomi & Ejendomme og du vil have et nært samarbejde med lederkollegaerne i centeret, og vil samtidigt være i tæt dialog med brugerne på institutionerne.Du skal fremadrettet, ud over at have ledelsesansvaret for den daglige drift og udvikling af området.Som person forventes du at:have erfaring med områderne ejendomsservice og rengøringhave gode samarbejdsevner og formår at opbygge relationer til samarbejdspartnerehave gode kommunikationsevner på alle niveauer være modig og løsningsorienteret samt have fokus på eksekveringkunne motivere og engagere medarbejderehave erfaring med personaleledelse og gerne en lederuddannelse (f.eks. Diplom i ledelse)have erfaring med udbud, contract management og økonomistyringStillingen ønskes besat pr. 1. august 2019.Ansøgningsfrist er søndag den 19. maj 2019.Det forventes, at samtale afholdes 27. maj 2019.For en konkret uddybning af opgaver, kan du læse mere i job- og kravprofilen.Har du uddybende spørgsmål til stillingsopslaget eller job- og kravprofilen, er dumeget velkommen til at kontakte centerchef for Økonomi og Ejendomme Michael Christensen, tlf. 25 31 27 21.Du kan læse mere om kommunen på http: www.helsingor.dk (http: www.helsingor.dk ), eller se mere om området på www.kysten.dk (http: www.kysten.dk ).Ansøgning skal sendes til:Vi henviser til, at du søger jobbet via knappen Søg jobbet .Som ansat i Helsingør Kommune forventes det, at du har de mest basale IT-kompetencer, så du kan læse mails, skrive og indhente informationer på en pc.Helsingør ligger tættere på, end du tror. Det tager ca. 35 min. med toget fra København. I toget får du en halv time for dig selv, til at slappe af, læse avis eller …? Kommer du i bil, kører du på motorvejen modsat alle de andre og stryger lige igennem. Det er tættere på, end du tror.I Helsingør Kommune vægter vi, at medarbejdere og ledere udvikler deres faglighed. Derfor har vi fokus på at skabe sammenhæng mellem den ambitiøse udvikling af hele organisationen Helsingør Kommune og videreuddannelse af både medarbejdere og ledere fagligt og personligt.9 ud af 10 indbyggere bor mindre end 2 km fra vandet. Her mødes Hamlet og Kronborg med verdenskendt arkitektur og en hyggelig middelalderby på ét og samme sted. Tjek OplevHelsingor og se selv.11jobnet53e18a1a100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-05-19T00:00:000000https://signatur.frontlab.com/ExtJobs/DefaultHosting/JobApplication.aspx?ClientId=2296&ERId=347710EuropaDanmarkSjælland & øerNordsjællandHelsingør3517437Helsingør Kommune11Stengade 593000Helsingør49282828DKDanmark0
mch11@helsingor.dkDKDanmarkDKDanmark
8Fuldtid46Permanent752129JobNet4981374498137410001-05-20190https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=53e18a1ahttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=53e18a1ahttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=53e18a1a&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=53e18a1a&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Ledelse_og_HR/Ledelse/2.jpgEr du en dygtig leder? Som Leder bliver du jævnligt mødt af spændende ledelsesrelaterede opgaver.12008001Dansk3Læse/ tale131918Leder6Ledelse361634029Michaelmch11@helsingor.dkDKDanmarkDKDanmark330025117Spændende og meningsfuldt lederjob i det nære sundhedsvæsen - er det dig, vi leder efter?Robot Lystholm Pleje- og Aktivitetscenter søger en leder med sygeplejerskebaggrund til vores plejeafsnit. Kort om os: Lystholm Pleje- og Aktivitetscenter er beliggende i Fredensborg i lyse og moderne fysiske rammer. Ud over plejeafsnit til 40 beboere har vi et midlertidigt afsnit med 23 pladser, et storkøkken og træningsfaciliteter for hjemmeboende borgere. Plejeafsnittene Bøgebo og Egebo har i alt 40 beboere, og der er ansat ca. 30 medarbejdere, herunder 1 sygeplejerske i hvert afsnit. En dag i dit nye job kunne se sådan ud: Du starter til morgenmøde på et af plejeafsnittene, hvor du sammen med dagens personale taler om, hvad der er særlig opmærksomhed på i forhold til beboernes sygepleje, praktiske forhold og dagens aktiviteter i øvrigt. I fordeler dagens opgaver så beboerne oplever mest mulig kontinuitet og personalets faglige kompetencer bringes bedst muligt i spil. Afsnittets sygeplejerske har nogle observationer omkring den komplekse pleje af en beboer, og I aftaler sammen, hvordan hun følger op og oplærer kontaktpersonerne i udførelsen. Hun vender også med det andet afsnits sygeplejerske, hvordan status på kompetenceudviklingen er der, i tilfælde af at der skal hjælpes på tværs af afsnittene. På det andet afsnit oplever en SSH at hun har vanskeligt ved at komme til at udføre personlig hygiejne hos en dement beboer. I taler om, hvad der kan afprøves og hvad der allerede ligger af erfaringer hos kollegerne måske I skal have kommunens demenskoordinatorer ud til fælles sparring i gruppen? Du og centerleder har sparringsmøde, og I følger op på, hvordan det går med dokumentationen og hvordan det går med at få struktur på beboernes selvvalgte aktiviteter klippekort. Du har en sygemeldt medarbejder og proces om dette vendes også. I aftaler at tage husets omkring sygemeldte op på næste fælles ledermøde i huset, så der er koordinerede holdninger og praksis på det. Husets vagtplanlægger orienterer dig om, at der er skaffet afløsere til weekenden, og at hun er i gang med at indhente ønsker til næste ferieperiode. I aftaler rammer for det, så hun kan tage de indledende tilbagemeldinger til personalet omkring godkendelser og hvor der er brug for at nogen kommer med alternative ønsker, for at få den samlede plan til at gå op. Du sparrer med din lederkollega på de midlertidige afsnit omkring et tværgående udviklingsprojekt omkring faglige snitflader mellem sygeplejersker og SOSU-personalet (hun er din forgænger som leder på plejeafsnittene, og har et godt kendskab til din personalegruppe). Du følger op på et møde med en af kommunens jobkonsulenter, her aftaler i nærmere omkring opstart af virksomhedspraktik for en ung kvinde. Du havde en længere arbejdsdag i går, da du holdt møde med aftenvagterne, og går derfor tidligt i dag. Du er ude af huset hele dagen i morgen, da du mødes med lederkollegerne på de øvrige centre til undervisning og netværksarbejde… Hvem er du? Du er sygeplejerske af uddannelse og har formentlig nogle års erfaring som leder eller koordinator på området. Du har gerne en diplomlederuddannelse med dig (eller er interesseret i på sigt at tage en). Det praktiske: Vi ønsker tiltrædelse pr. 1. august 2019. Du arbejder 37 timer ugentligt og vil få en høj grad af fleksibilitet i din arbejdstilrettelæggelse. Løn og ansættelsesforhold i henhold til gældende overenskomst og principper for lokal løndannelse. Yderligere oplysninger: Du kan læse mere om os på Fredensborg Kommunes hjemmeside: https: www.fredensborg.dk borger senior-og-pension pleje--og-aktivitetscentre lystholm-i-fredensborg Vil du høre mere om stillingen, eller er du interesseret i et besøg på Lystholm, før du evt. ansøger, er du velkommen til at ringe til Centerleder Charlotte Dyrby på tlf. 7256 2021, mobil 2224 9831. Send din ansøgning til os gennem linket nedenunder, senest torsdag den 30. maj. Ansættelsessamtaler afholdes fredag den 7. juni 2019. Går du videre fra første samtale vil der være test med testtilbagemelding på vores rådhus efter aftale 10.-12 juni. 2. samtale er fredag den 14. juni 2019.Lystholm Pleje- og Aktivitetscenter søger en leder med sygeplejerskebaggrund til vores plejeafsnit.

Kort om os:

Lystholm Pleje- og Aktivitetscenter er beliggende i Fredensborg i lyse og moderne fysiske rammer. Ud over plejeafsnit til 40 beboere har vi et midlertidigt afsnit med 23 pladser, et storkøkken og træningsfaciliteter for hjemmeboende borgere.

Plejeafsnittene Bøgebo og Egebo har i alt 40 beboere, og der er ansat ca. 30 medarbejdere, herunder 1 sygeplejerske i hvert afsnit.

En dag i dit nye job kunne se sådan ud:

Du starter til morgenmøde på et af plejeafsnittene, hvor du sammen med dagens personale taler om, hvad der er særlig opmærksomhed på i forhold til beboernes sygepleje, praktiske forhold og dagens aktiviteter i øvrigt. I fordeler dagens opgaver så beboerne oplever mest mulig kontinuitet og personalets faglige kompetencer bringes bedst muligt i spil.

Afsnittets sygeplejerske har nogle observationer omkring den komplekse pleje af en beboer, og I aftaler sammen, hvordan hun følger op og oplærer kontaktpersonerne i udførelsen. Hun vender også med det andet afsnits sygeplejerske, hvordan status på kompetenceudviklingen er der, i tilfælde af at der skal hjælpes på tværs af afsnittene.

På det andet afsnit oplever en SSH at hun har vanskeligt ved at komme til at udføre personlig hygiejne hos en dement beboer. I taler om, hvad der kan afprøves og hvad der allerede ligger af erfaringer hos kollegerne – måske I skal have kommunens demenskoordinatorer ud til fælles sparring i gruppen?

Du og centerleder har sparringsmøde, og I følger op på, hvordan det går med dokumentationen og hvordan det går med at få struktur på beboernes selvvalgte aktiviteter/klippekort. Du har en sygemeldt medarbejder og proces om dette vendes også. I aftaler at tage husets omkring sygemeldte op på næste fælles ledermøde i huset, så der er koordinerede holdninger og praksis på det.

Husets vagtplanlægger orienterer dig om, at der er skaffet afløsere til weekenden, og at hun er i gang med at indhente ønsker til næste ferieperiode. I aftaler rammer for det, så hun kan tage de indledende tilbagemeldinger til personalet omkring godkendelser og hvor der er brug for at nogen kommer med alternative ønsker, for at få den samlede plan til at gå op.

Du sparrer med din lederkollega på de midlertidige afsnit omkring et tværgående udviklingsprojekt omkring faglige snitflader mellem sygeplejersker og SOSU-personalet (hun er din forgænger som leder på plejeafsnittene, og har et godt kendskab til din personalegruppe).

Du følger op på et møde med en af kommunens jobkonsulenter, her aftaler i nærmere omkring opstart af virksomhedspraktik for en ung kvinde.

Du havde en længere arbejdsdag i går, da du holdt møde med aftenvagterne, og går derfor tidligt i dag.

Du er ude af huset hele dagen i morgen, da du mødes med lederkollegerne på de øvrige centre til undervisning og netværksarbejde…


Hvem er du?

Du er sygeplejerske af uddannelse og har formentlig nogle års erfaring som leder eller koordinator på området.

Du har gerne en diplomlederuddannelse med dig (eller er interesseret i på sigt at tage en).


Det praktiske:

Vi ønsker tiltrædelse pr. 1. august 2019.

Du arbejder 37 timer ugentligt og vil få en høj grad af fleksibilitet i din arbejdstilrettelæggelse.

Løn og ansættelsesforhold i henhold til gældende overenskomst og principper for lokal løndannelse.


Yderligere oplysninger:

Du kan læse mere om os på Fredensborg Kommunes hjemmeside: https://www.fredensborg.dk/borger/senior-og-pension/pleje--og-aktivitetscentre/lystholm-i-fredensborg

Vil du høre mere om stillingen, eller er du interesseret i et besøg på Lystholm, før du evt. ansøger, er du velkommen til at ringe til Centerleder Charlotte Dyrby på tlf. 7256 2021, mobil 2224 9831.

Send din ansøgning til os gennem linket nedenunder, senest torsdag den 30. maj.

Ansættelsessamtaler afholdes fredag den 7. juni 2019. Går du videre fra første samtale vil der være test med testtilbagemelding på vores rådhus efter aftale 10.-12/juni. 2. samtale er fredag den 14. juni 2019.
 

Fredensborg KommuneFredensborg2019-05-15T00:00:002019-05-30T00:00:00
330026346Leder til Børnehuset SkovfogedloddenBasic Vi søger en erfaren dagtilbudsleder med stærke faglige og relationelle kompetencerHalsnæs Kommune søger en dagtilbudsleder til Børnehuset Skovfogedlodden, som efter en organisatorisk omlægning med virkning fra den 1. august 2019 udgør et selvstændigt børnehus i den østlige del af Frederiksværk. Selvstændiggørelsen af Børnehuset Skovfogedlodden tager afsæt i et politisk ønske om at forankre kommunens børnehuse i de lokale nærmiljøer og dermed understøtte lokale fællesskaber og tilhørsforhold.Den ny dagtilbudsleders hovedopgave bliver at lede videreudviklingen af Børnehuset Skovfogedlodden efter nogle år præget af skift på ledelsesfronten. Vi forestiller os en dagtilbudsleder, som praktiserer ledelse på et solidt fundament af høj pædagogisk faglighed og professionel relationskompetence.Som dagtilbudsleder får du ansvaret for det fulde hus pædagogik, administration, drift, økonomi, personale mv. Du skal derfor have et balanceret blik for diversiteten i ledelsesopgaven.Vi lægger vægt på følgende profil:Faglige kompetencer hvad kan du? Du er pædagog, gerne med relevant efteruddannelse inden for det pædagogisk-psykologiske felt Du har ledelseserfaring og har bevist, at du er ambitiøs på dit fags vegne, handlekraftig og vedholdende Du har eller er i gang med en lederuddannelse Du er en dygtig pædagogisk håndværker, der kan etablere, udvikle og evaluere læringsmiljøer for børn og du smitter dine medarbejdere med din kunnen og dit engagement Du har erfaring med at arbejde med børn og forældre, som er nye på dansk Du er optaget af de pædagogiske udfordringer og det potentiale, der knytter sig til kulturmøder og deres betydning for børns udvikling, læring og deltagelsesmuligheder Du har erfaring med at arbejde med familier i udsatte boligområder Du lægger den faglige barre højt, og dit motto kunne være: Vi lykkes bedst sammen Du står som leder klippefast på, at omdrejningspunktet for den pædagogiske praksis altid er det enkelte barn og dets trivsel, læring og udvikling Du formår som leder at samle medarbejderne, motivere og rette et fælles fokus på kerneopgaven, herunder forældresamarbejde om børns trivsel, læring og udvikling Personlige kompetencer hvem er du? Du har dit etiske kompas i orden du er ordentlig i ord og handling Du har let ved at kommunikere og samarbejde med forskellige mennesker Du er god til at lytte og afkode mennesker omkring dig Du er positiv, nysgerrig, reflekterende og tænker gerne højt sammen med dine medarbejdere Du kommunikerer og handler tydeligt og transparent siger, hvad du gør, og gør, hvad du siger Du er ikke bange for at gå tæt på problemer du griber ind, håndterer og følger op, så alle oplever sig set og hørt Du tænker i muligheder og løsninger frem for at dvæle ved det, der driller Løn- og ansættelsesforholdStillingen er en fuldtidsstilling med tiltrædelse den 1. august 2019. Løn- og ansættelsesforhold følger gældende overenskomst og principper om ny løn. Ansøgningsfrist: Den 3. juni 2019 kl. 12.00.Vi forventer at afholde første samtalerunde den 12. juni og anden samtalerunde den 17. juni.Vi håber, at du har fået lyst til at vide mere om stillingenDu er i så fald velkommen til at kontakte chef for Børn, Unge og Læring Henrik Reumert på tlf. 30104172.Nu ved du, hvad vi lægger vægt på hos dig. Kunne du tænke dig at vide mere om os og Børnehuset Skovfogedlodden? Hvis ja, så klik på dokumentet Mere om os nedenfor.Mere om osLedelsesgrundlag dagtilbudFælles om fremtiden - Det gode liv i HalsnæsVi søger en erfaren dagtilbudsleder med stærke faglige og relationelle kompetencer

Halsnæs Kommune søger en dagtilbudsleder til Børnehuset Skovfogedlodden, som efter en organisatorisk omlægning med virkning fra den 1. august 2019 udgør et selvstændigt børnehus i den østlige del af Frederiksværk. Selvstændiggørelsen af Børnehuset Skovfogedlodden tager afsæt i et politisk ønske om at forankre kommunens børnehuse i de lokale nærmiljøer og dermed understøtte lokale fællesskaber og tilhørsforhold.

Den ny dagtilbudsleders hovedopgave bliver at lede videreudviklingen af Børnehuset Skovfogedlodden efter nogle år præget af skift på ledelsesfronten. Vi forestiller os en dagtilbudsleder, som praktiserer ledelse på et solidt fundament af høj pædagogisk faglighed og professionel relationskompetence.

Som dagtilbudsleder får du ansvaret for det fulde hus; pædagogik, administration, drift, økonomi, personale mv. Du skal derfor have et balanceret blik for diversiteten i ledelsesopgaven.

Vi lægger vægt på følgende profil:

Faglige kompetencer – hvad kan du?
  • Du er pædagog, gerne med relevant efteruddannelse inden for det pædagogisk-psykologiske felt
  • Du har ledelseserfaring og har bevist, at du er ambitiøs på dit fags vegne, handlekraftig og vedholdende
  • Du har eller er i gang med en lederuddannelse
  • Du er en dygtig pædagogisk håndværker, der kan etablere, udvikle og evaluere læringsmiljøer for børn – og du smitter dine medarbejdere med din kunnen og dit engagement
  • Du har erfaring med at arbejde med børn og forældre, som er nye på dansk
  • Du er optaget af de pædagogiske udfordringer og det potentiale, der knytter sig til kulturmøder og deres betydning for børns udvikling, læring og deltagelsesmuligheder
  • Du har erfaring med at arbejde med familier i udsatte boligområder
  • Du lægger den faglige barre højt, og dit motto kunne være: ’Vi lykkes bedst sammen’
  • Du står som leder klippefast på, at omdrejningspunktet for den pædagogiske praksis altid er det enkelte barn og dets trivsel, læring og udvikling
  • Du formår som leder at samle medarbejderne, motivere og rette et fælles fokus på kerneopgaven, herunder forældresamarbejde om børns trivsel, læring og udvikling
Personlige kompetencer – hvem er du?
  • Du har dit etiske kompas i orden – du er ordentlig i ord og handling
  • Du har let ved at kommunikere og samarbejde med forskellige mennesker
  • Du er god til at lytte og afkode mennesker omkring dig
  • Du er positiv, nysgerrig, reflekterende og tænker gerne højt sammen med dine medarbejdere
  • Du kommunikerer og handler tydeligt og transparent – siger, hvad du gør, og gør, hvad du siger
  • Du er ikke bange for at gå tæt på problemer – du griber ind, håndterer og følger op, så alle oplever sig set og hørt
  • Du tænker i muligheder og løsninger frem for at dvæle ved det, der driller
Løn- og ansættelsesforhold
Stillingen er en fuldtidsstilling med tiltrædelse den 1. august 2019. Løn- og ansættelsesforhold følger gældende overenskomst og principper om ny løn. Ansøgningsfrist: Den 3. juni 2019 kl. 12.00.
Vi forventer at afholde første samtalerunde den 12. juni og anden samtalerunde den 17. juni.

Vi håber, at du har fået lyst til at vide mere om stillingen
Du er i så fald velkommen til at kontakte chef for Børn, Unge og Læring Henrik Reumert på tlf. 30104172.

Nu ved du, hvad vi lægger vægt på hos dig. Kunne du tænke dig at vide mere om os og Børnehuset Skovfogedlodden? Hvis ja, så klik på dokumentet ’Mere om os’ nedenfor.

Mere om os
Ledelsesgrundlag dagtilbud
Fælles om fremtiden - Det gode liv i Halsnæs

ORS/Small/eff03612_logo.gifBørn, Unge og LæringFrederiksværk2019-05-16T18:09:26.3502019-06-03T00:00:00
330027099Børenehaveklasseleder til Ølsted SkoleBasic Ølsted Skole udvider og søger derfor en børnehaveklasselederHar du lyst til at være med til at udvikle identiteten på en skole, der bliver selvstændig fra 1. august? Skolen går fra at være en del af en større distriktsskole til nu at være en selvstændig skole, der skal udvides til også at have 8. og 9. årgang. Vi skal udvikle vores skole, der er forankret i et aktivt og engageret lokalområde, så det er vigtigt at du brænder for skoleudvikling. Ølsted Skole ligger i et naturskønt område tæt på Hillerød og Frederikssund. Der er gode offentlige transportmuligheder bl.a. med direkte togforbindelse til Hillerød. Hvis man kommer fra København, når man hurtigt Ølsted, da man kører imod trafikken.Vi søger en fagligt dygtig og engageret børnehaveklasseleder til vores 0. årgangsteam.Vi glæder os til at byde dig velkommen til en mindre skole, hvor vi har høje ambitioner for alle vores elever vi har et tæt kollegialt fællesskab og en stor viden om vores fælles børn glæde, dialog og ansvarlighed er nøgleord naturen er tæt på og er oplagt at inddrage i undervisningen Vi forventer, at du er ansvarsbevidst, stabil, fleksibel og interesseret i faglig udvikling er en dygtig klasseleder med stærke relationskompetencer, der kan skabe trivsel og gode faglige resultater for alle børn kan bygge bro mellem de pædagogiske læreplaner i børnehaven til fælles mål i folkeskolen kan indgå i et tæt og forpligtende teamsamarbejde for at skabe helhed og sammenhæng i børnenes dag på skolen Hvis du er blevet nysgerrig og tænker, det kunne være noget for dig, så kom endelig og besøg os. Vi er kun glade for at vise vores dejlige skole frem.Du kan ringe på skolens nummer 47 74 90 23 eller på nedstående mobilnumre og lave en aftale.Løn og ansættelsesforhold efter gældende overenskomst. Ved tilbud om ansættelse tages referencer, og straffeattest børneattest indhentes.Ansøgningsfrist mandag den 3.juni 2019 kl. 12.00 Vi forventer at afholde ansættelsessamtaler den 6. juni 2019 om eftermiddagen.For nærmere oplysninger kontakt Skoleleder Trine Stein Graakjær på tel. 21 51 46 53 eller Faglig leder Dan Wendelboe på tel. 92 43 91 71Ølsted Skole udvider og søger derfor en børnehaveklasseleder

Har du lyst til at være med til at udvikle identiteten på en skole, der bliver selvstændig fra 1. august? Skolen går fra at være en del af en større distriktsskole til nu at være en selvstændig skole, der skal udvides til også at have 8. og 9. årgang. Vi skal udvikle vores skole, der er forankret i et aktivt og engageret lokalområde, så det er vigtigt at du brænder for skoleudvikling. 

Ølsted Skole ligger i et naturskønt område tæt på Hillerød og Frederikssund. Der er gode offentlige transportmuligheder bl.a. med direkte togforbindelse til Hillerød. Hvis man kommer fra København, når man hurtigt Ølsted, da man kører imod trafikken.

Vi søger en fagligt dygtig og engageret børnehaveklasseleder til vores 0. årgangsteam.


Vi glæder os til at byde dig velkommen til en mindre skole, hvor
  • vi har høje ambitioner for alle vores elever
  • vi har et tæt kollegialt fællesskab og en stor viden om vores fælles børn
  • glæde, dialog og ansvarlighed er nøgleord
  • naturen er tæt på og er oplagt at inddrage i undervisningen
     
Vi forventer, at du
  • er ansvarsbevidst, stabil, fleksibel og interesseret i faglig udvikling
  • er en dygtig klasseleder med stærke relationskompetencer, der kan skabe trivsel og gode faglige resultater for alle børn
  • kan bygge bro mellem de pædagogiske læreplaner i børnehaven til fælles mål i folkeskolen
  • kan indgå i et tæt og forpligtende teamsamarbejde for at skabe helhed og sammenhæng i børnenes dag på skolen
Hvis du er blevet nysgerrig og tænker, det kunne være noget for dig, så kom endelig og besøg os. Vi er kun glade for at vise vores dejlige skole frem.
Du kan ringe på skolens nummer 47 74 90 23 eller på nedstående mobilnumre og lave en aftale.

Løn og ansættelsesforhold efter gældende overenskomst. Ved tilbud om ansættelse tages referencer, og straffeattest/ børneattest indhentes.

Ansøgningsfrist mandag den 3.juni 2019 kl. 12.00 – Vi forventer at afholde ansættelsessamtaler den 6. juni 2019 om eftermiddagen.

For nærmere oplysninger kontakt Skoleleder Trine Stein Graakjær på tel. 21 51 46 53 eller Faglig leder Dan Wendelboe på tel. 92 43 91 71
 

ORS/Small/73c65912_logo.gifBørn, Unge og LæringFrederiksværk2019-05-20T14:00:39.6402019-06-03T00:00:00
330029795Leder af Natur og VejBasic By, Erhverv, Kultur og MiljøNy stærk leder af driftsvirksomheden Natur og VejVi søger en leder der brænder for at realisere vores vision om, at kommunens fysiske rum skal være inspirerende og invitere til aktiv oplevelse i vores smukke natur, byer og grønne rum i Halsnæs. Både for os, der bor her, og for vores gæster.Du skal samtidig i udpræget grad være en, der kan lide at have styr på tingene og kan få ting til at ske.Som leder skal du have mod på at følge op på vores projekt om at skabe en lærende kultur, hvor vi med tavlemøder og løbende opsamling på erfaring med arbejdsprocesser, sørger for at holde os skarpe og at alle er med.Du skal også videreføre en god kultur for medarbejderinddragelse og arbejdsmiljøspørgsmål. Du skal således sidde som formand i Natur og Vejs MED-udvalg og Arbejdsmiljøgruppen.Du vil indgå i tæt samarbejde med lederne i de øvrige dele af kommunen med Forsyningen, lokale virksomheder og mange andre interessenter. Det kræver at du er udadvendt og kan lide at arbejde på tværs af fagfelter. Du vil indgå i ledergruppen i By, Erhverv, Kultur og Miljø, som i alt består af fire afdelinger på Rådhuset samt en række kommunale virksomheder som Rengøring, Bibliotekerne, Idrætshallerne og Museet. Derudover vil du indgå i kommunens bredere lederforum. Om osNatur og Vej er Halsnæs Kommunes egen driftsvirksomhed, som løser opgaverne inden for park, natur og vejdrift. Vi er foruden dig som ny leder i øjeblikket 21 faste medarbejdere inkl. 2 holdledere, 1 leder for nyttejobfunktionen, samt derudover 3 seniormedarbejdere, 4 sommervikarer, 1 EGU elev.Vi er ved at opbygge en ny styringsmodel inspireret af helhedsorienteret drift, hvor Natur og Vej i samarbejde med rådhuset i Frederiksværk skal prioritere og sørge for at alle opgaver løses bedst muligt inden for de økonomiske rammer. Dialog og faglig sparring mellem rådhus og virksomheden er derfor helt centralt for opgaveløsningen. Derudover er videreudvikling af allerede eksisterende driftsmetoder med blik for grønne og bæredygtige løsninger, samt forskønnelse af kommunens grønne områder og vejanlæggene, vigtige opgaver. Samtidigt skal vi have fokus rettet på en stabil drift og en god og konstruktiv dialog med samarbejdspartnere, både internt og eksternt. Alt dette vil vi gerne have dig til at stå i spidsen for.Lederen har tjenestested på Materielgården på Syrevej i Frederiksværk. Om dig Vi lægger vægt på, at du Har dokumenteret ledelseserfaring fra lignende stilling Er en synlig, tydelig og resultatorienteret leder Er serviceminded og dialogorienteret i forhold til borgere og kunder Er kvalitetsbevidst og kan tage ansvar for helheden Kan arbejde selvstændigt og struktureret Har en faglig uddannelse inden for Park- og Vejområdet, eller faglig erfaring her fra Er rutineret i brugen af div. IT udstyr som tablets, smartphone og pc er. Vi benytter i dag Soft Designs Tidsregistrering, Opgavestyring og Tip Halsnæs Har økonomisk og forretningsmæssig forståelse Har lyst til at være en aktiv del i udviklingen af Natur og Vej Løn- og ansættelsesvilkårStillingen ønskes besat pr. 1. august. Ansættelse sker på overenskomstvilkår, med en gensidig prøvetid på tre måneder.Aflønning sker med udgangspunkt i ansøgerens uddannelsesbaggrund og erfaring. Det endelige lønniveau og lønsammensætning aftales mellem Halsnæs Kommune og den forhandlingsberettigede organisation. Til stillingen er knyttet en attraktiv pensionsordning.Kommunen stiller de nødvendige redskaber til rådighed, herunder hjemmeopkobling og mobiltelefon. AnsættelsesprocesAnsøgningsfristen udløber tirsdag 11. juni kl. 12.00. Den relativt kort frist skyldes, at vi gerne vil have afklaring på ansættelse inden sommerferien.Der er planlagt gennemført to samtalerunder i henholdsvis uge 25 og 26.Kandidater, der går videre til anden samtale, vil forinden blive inviteret til at gennemføre en personprofil-test. Der indhentes referencer efter anden samtale, på den ansøger som er indstillet til ansættelse, ligesom der inden tiltrædelsen indhentes straffeattest og økonomiske oplysninger. KontaktHar du spørgsmål til stillingen er du velkommen til at kontakte Konstitueret leder Henrik Høy-Caspersen 60 23 07 01, eller chef for By, Erhverv, Kultur og Miljø Mette Daniella Marcker Christiansen, 22 61 77 48Om Halsnæs KommuneHalsnæs Kommune ligger i Nordsjælland i det nordvestlige hjørne af Region Hovedstaden. Kommunens største bysamfund er Frederiksværk og Hundested. Vi er ca. 31.000 borgere i kommunen, som ligger med vand til flere sider: Roskilde Fjord og Isefjord, Kattegat og Danmarks største sø, Arresø.Halsnæs Kommune ligger naturskønt mellem sø, fjord og hav godt 50 minutter fra Rådhuspladsen. Halsnæs er en del af Kongernes Nordsjælland og vores strande er en del af Den Danske Riviera.I 2018 fik Halsnæs Kommune en fælles fortælling for kommunen, som er vedtaget i byrådet. Fælles om fremtiden Det gode liv i HalsnæsFortællingen Fælles om Fremtiden handler først og fremmest om, hvordan vi - borgere, politikere og virksomheder sammen engagerer os i vores lokalsamfund og skaber et samfund med tryghed, trivsel og sammenhængskraft. Det nære fællesskab Det centrale er målsætningen om levende lokalsamfund med masser af sammenhængskraft. Lokalsamfund, hvor man passer på hinanden og sætter pris på det nære fællesskab. Der skal arbejdes for at beholde institutioner lokalt. Det gode liv for alle Fælles om Fremtiden handler også om, at alle i Halsnæs skal have muligheden for at få et godt liv, selv om de har forskellige forudsætninger for det. Det er et fælles ansvar at løfte dem, der skal have en ekstra hånd, og den opgave skal løftes af de enkelte borgere, civilsamfundet og kommunen i fællesskab. Et grønt Halsnæs for fremtiden Samtidig skaber den vilde og smukke natur i Halsnæs livskvalitet. Derfor skal vi passe godt på den, således at også vores børn og børnebørn kan have den samme nære adgang til vores unikke natur, samtidig med at flere turister skal have gode oplevelser i Halsnæs. Du kan læse mere om fortællingen på kommunens hjemmeside www.halsnaes.dk under Fælles om fremtiden. Kommunens administrative struktur består af en direktion med tre direktører og otte chef fagområder. Direktionen og chefgruppen udgør koncernledelsen. Derudover er kommunen organiseret med knap 30 kommunale virksomheder, som betjener og servicerer borgerne. I alt er der ca. 2.300 ansatte i kommunen. Rådhuset er den største kommunale virksomhed med ca. 400 ansatte, hvor administrationen udgør ca. 240 ansatte. Derudover rummer rådhuset Pædagogisk Psykologisk Rådgivning (PPR), Jobcentret, Visitationen, Sundhedsplejen, Dagplejen og Rengøringens administration m.fl.På kommunens hjemmeside www.halsnaes.dk kan du se forskelligt uddybende baggrundsmateriale om kommunen.By, Erhverv, Kultur og Miljø

Ny stærk leder af driftsvirksomheden Natur og Vej

Vi søger en leder der brænder for at realisere vores vision om, at kommunens fysiske rum skal være inspirerende og invitere til aktiv oplevelse i vores smukke natur, byer og grønne rum i Halsnæs. Både for os, der bor her, og for vores gæster.

Du skal samtidig i udpræget grad være en, der kan lide at have styr på tingene og kan få ting til at ske.

Som leder skal du have mod på at følge op på vores projekt om at skabe en lærende kultur, hvor vi med tavlemøder og løbende opsamling på erfaring med arbejdsprocesser, sørger for at holde os skarpe og at alle er med.

Du skal også videreføre en god kultur for medarbejderinddragelse og arbejdsmiljøspørgsmål. Du skal således sidde som formand i Natur og Vejs MED-udvalg og Arbejdsmiljøgruppen.

Du vil indgå i tæt samarbejde med lederne i de øvrige dele af kommunen med Forsyningen, lokale virksomheder og mange andre interessenter. Det kræver at du er udadvendt og kan lide at arbejde på tværs af fagfelter. Du vil indgå i ledergruppen i By, Erhverv, Kultur og Miljø, som i alt består af fire afdelinger på Rådhuset samt en række kommunale virksomheder som Rengøring, Bibliotekerne, Idrætshallerne og Museet. Derudover vil du indgå i kommunens bredere lederforum.
 
Om os
Natur og Vej er Halsnæs Kommunes egen driftsvirksomhed, som løser opgaverne inden for park, natur og vejdrift. Vi er foruden dig som ny leder  i øjeblikket 21 faste medarbejdere inkl. 2 holdledere, 1 leder for nyttejobfunktionen,  samt derudover  3 seniormedarbejdere, 4 sommervikarer, 1 EGU elev.

Vi er ved at opbygge en ny styringsmodel inspireret af helhedsorienteret drift, hvor Natur og Vej i samarbejde med rådhuset i Frederiksværk skal prioritere og sørge for at alle opgaver løses bedst muligt inden for de økonomiske rammer. Dialog og faglig sparring mellem rådhus og virksomheden er derfor helt centralt for opgaveløsningen. Derudover er videreudvikling af allerede eksisterende driftsmetoder med blik for grønne og bæredygtige løsninger, samt forskønnelse af kommunens grønne områder og vejanlæggene, vigtige opgaver. Samtidigt skal vi have fokus rettet på en stabil drift og en god og konstruktiv dialog med samarbejdspartnere, både internt og eksternt. Alt dette vil vi gerne have dig til at stå i spidsen for.

Lederen har tjenestested på Materielgården på Syrevej i Frederiksværk.
 
Om dig
Vi lægger vægt på, at du
  • Har dokumenteret ledelseserfaring fra lignende stilling
  • Er en synlig, tydelig og resultatorienteret leder
  • Er serviceminded og dialogorienteret i forhold til borgere og kunder
  • Er kvalitetsbevidst og kan tage ansvar for helheden
  • Kan arbejde selvstændigt og struktureret
  • Har en faglig uddannelse inden for Park- og Vejområdet, eller faglig erfaring her fra
  • Er rutineret i brugen af div. IT udstyr som tablets, smartphone og pc’er. Vi benytter i dag Soft Designs Tidsregistrering, Opgavestyring og Tip Halsnæs
  • Har økonomisk og forretningsmæssig forståelse
  • Har lyst til at være en aktiv del i udviklingen af Natur og Vej
 
Løn- og ansættelsesvilkår
Stillingen ønskes besat pr. 1. august.  Ansættelse sker på overenskomstvilkår, med en gensidig prøvetid på tre måneder.

Aflønning sker med udgangspunkt i ansøgerens uddannelsesbaggrund og erfaring. Det endelige lønniveau og lønsammensætning aftales mellem Halsnæs Kommune og den forhandlingsberettigede organisation. Til stillingen er knyttet en attraktiv pensionsordning.
Kommunen stiller de nødvendige redskaber til rådighed, herunder hjemmeopkobling og mobiltelefon.  

Ansættelsesproces
Ansøgningsfristen udløber tirsdag 11. juni kl. 12.00. Den relativt kort frist skyldes, at vi gerne vil have afklaring på ansættelse inden sommerferien.

Der er planlagt gennemført to samtalerunder i henholdsvis uge 25 og 26.
Kandidater, der går videre til anden samtale, vil forinden blive inviteret til at gennemføre en personprofil-test. Der indhentes referencer efter anden samtale, på den ansøger som er indstillet til ansættelse, ligesom der inden tiltrædelsen indhentes straffeattest og økonomiske oplysninger.
 
Kontakt
Har du spørgsmål til stillingen er du velkommen til at kontakte Konstitueret leder Henrik Høy-Caspersen 60 23 07 01, eller chef for By, Erhverv, Kultur og Miljø Mette Daniella Marcker Christiansen, 22 61 77 48

Om Halsnæs Kommune
Halsnæs Kommune ligger i Nordsjælland – i det nordvestlige hjørne af Region Hovedstaden. Kommunens største bysamfund er Frederiksværk og Hundested. Vi er ca. 31.000 borgere i kommunen, som ligger med vand til flere sider: Roskilde Fjord og Isefjord, Kattegat og Danmarks største sø, Arresø.

Halsnæs Kommune ligger naturskønt mellem sø, fjord og hav godt 50 minutter fra Rådhuspladsen. Halsnæs er en del af Kongernes Nordsjælland og vores strande er en del af Den Danske Riviera.

I 2018 fik Halsnæs Kommune en fælles fortælling for kommunen, som er vedtaget i byrådet.
 
Fælles om fremtiden – Det gode liv i Halsnæs
Fortællingen "Fælles om Fremtiden" handler først og fremmest om, hvordan vi - borgere, politikere og virksomheder – sammen engagerer os i vores lokalsamfund og skaber et samfund med tryghed, trivsel og sammenhængskraft. 

Det nære fællesskab; Det centrale er målsætningen om levende lokalsamfund med masser af sammenhængskraft. Lokalsamfund, hvor man passer på hinanden og sætter pris på det nære fællesskab. Der skal arbejdes for at beholde institutioner lokalt. 

Det gode liv for alle; Fælles om Fremtiden handler også om, at alle i Halsnæs skal have muligheden for at få et godt liv, selv om de har forskellige forudsætninger for det. Det er et fælles ansvar at løfte dem, der skal have en ekstra hånd, og den opgave skal løftes af de enkelte borgere, civilsamfundet og kommunen i fællesskab. 

Et grønt Halsnæs for fremtiden; Samtidig skaber den vilde og smukke natur i Halsnæs livskvalitet. Derfor skal vi passe godt på den, således at også vores børn og børnebørn kan have den samme nære adgang til vores unikke natur, samtidig med at flere turister skal have gode oplevelser i Halsnæs. 

Du kan læse mere om fortællingen på kommunens hjemmeside www.halsnaes.dk under Fælles om fremtiden.·

Kommunens administrative struktur består af en direktion med tre direktører og otte chef/fagområder. Direktionen og chefgruppen udgør koncernledelsen. Derudover er kommunen organiseret med knap 30 kommunale virksomheder, som betjener og servicerer borgerne. I alt er der ca. 2.300 ansatte i kommunen. 

Rådhuset er den største kommunale virksomhed med ca. 400 ansatte, hvor administrationen udgør ca. 240 ansatte. Derudover rummer rådhuset Pædagogisk Psykologisk Rådgivning (PPR), Jobcentret, Visitationen, Sundhedsplejen, Dagplejen og Rengøringens administration m.fl.

På kommunens hjemmeside www.halsnaes.dk kan du se forskelligt uddybende baggrundsmateriale om kommunen.

ORS/Small/d139e8e7_logo.gifNatur og VejFrederiksværk2019-05-23T10:02:46.4002019-06-11T00:00:00
330030219Leder af IdrætshallerneBasic By, Erhverv, Kultur og MiljøNy stærk leder af Idrætshallerne i HalsnæsVi søger en leder der brænder for at videreføre arbejdet med at realisere intentionerne i kommunens vision og idrætsstrategi, og som kan stille sig i spidsen for et velfungerende team af dygtige og engagerede medarbejdere i Idrætshallerne.Du skal være drevet af at gøre hallerne til et aktiv for forenings og idrætsliv og samtidig bevare et overblik med styr på basis i økonomi og drift inklusiv at lede et team af engagerede medarbejdere.Som leder skal du fortsat fremme en lærende kultur, hvor de ansatte inddrages i at skabe værdi for borgerne.Du forventes at videreføre en god kultur for medarbejderinddragelse og arbejdsmiljøspørgsmål, eksempelvis gennem personalemøder med MED-status samt i forhold til det løbende arbejde med arbejdsmiljøet.Du vil indgå i et tæt samspil med en række øvrige vigtige aktører i kommunen og vigtigst af alt, med det Idræts- og kulturliv, der benytter kommunens faciliteter. Det forventes at hallerne er et åbent sted, både kulturelt og fysisk. Du vil indgå i ledergruppen i By, Erhverv, Kultur og Miljø, som i alt består af fire afdelinger på Rådhuset samt en række kommunale virksomheder som Rengøring, Bibliotekerne, Idrætshallerne og Museet. Der vil være naturlige faglige samarbejdspartnere med eksempelvis kommunens idrætskonsulent, ledere af skolerne, Ejendomme og mange andre. Derudover vil du indgå i kommunens bredere lederforum. Om osIdrætshallerne i Halsnæs Kommune består af 3 idrætshaller, 1 svømmehal, 1 medborgerhus samt et udstillings- og formidlingssted. Samtidig er administration af lokaletildeling til fritids- og foreningsbrugere i en lang række øvrige faciliteter, skolehaller mm. forankret i Idrætshallerne.Der er i alt ansat 12 fastansatte medarbejder i Idrætshallerne. Her af 1 leder samt 2 assisterende halinspektører, der varetager den daglige ledelse af henholdsvis svømmehal samt de tørre anlæg. Udover at varetage den daglige drift, der i normalbilledet er fra kl. 06.00 om morgenen til ca. kl. 23.00 om aftenen, faciliterer virksomheden en række aktiviteter, særligt i svømmehallen med fokus på undervisning og træning i vand. Om dig Vi lægger vægt på, at du Har dokumenteret ledelseserfaring, gerne fra lignende stilling Er indstillet på, at forfølge trends og udvikling inden for fritidssektoren, og er indstillet på, at omsætte ideer til handling Er netværksorienteret såvel internt i kommunen som i branchen generelt Er en synlig, tydelig og resultat- og procesorienteret leder Er serviceminded og dialogorienteret i forhold til borgere, og har fokus på borger og brugeres behov Er kvalitetsbevidst og kan tage ansvar Kan arbejde selvstændigt og struktureret Er rutineret i brugen af div. IT udstyr som tablets, smartphone og pc er. Er digitalt orienteret særligt med fokus på facilitets- og lokalebooking Har økonomisk og forretningsmæssig forståelse Har lyst til at være en aktiv del i den videre udvikling af Idrætshallerne Er indstillet på, at tage en vagt på gulvet , når tingene brænder på Løn- og ansættelsesvilkårStillingen ønskes besat pr. 1. august. Ansættelse sker på overenskomstvilkår, med en gensidig prøvetid på tre måneder.Aflønning sker med udgangspunkt i ansøgerens uddannelsesbaggrund og erfaring. Det endelige lønniveau og lønsammensætning aftales mellem Halsnæs Kommune og den forhandlingsberettigede organisation. Til stillingen er knyttet en attraktiv pensionsordning.Kommunen stiller de nødvendige redskaber til rådighed, herunder mobiltelefon. Den faste arbejdsplads er med udgangspunkt i Frederiksværk Idrætshal. AnsættelsesprocesAnsøgningsfristen udløber tirsdag 11. juni kl. 12.00. Den relativt korte frist skyldes, at vi gerne vil have afklaring af ansættelse inden sommerferien.Der er planlagt gennemført to samtalerunder i henholdsvis uge 25 og 26.Kandidater, der går videre til anden samtale, vil forinden blive inviteret til at gennemføre en personprofil-test. Der indhentes referencer efter anden samtale, på den ansøger som er indstillet til ansættelse, ligesom der inden tiltrædelsen indhentes straffeattest og økonomiske oplysninger. KontaktHar du spørgsmål til stillingen er du velkommen til at kontakte leder Henrik Høy-Caspersen 60 23 07 01, eller chef for By, Erhverv, Kultur og Miljø Mette Daniella Marcker Christiansen, 22 61 77 48Om Halsnæs KommuneHalsnæs Kommune ligger i Nordsjælland i det nordvestlige hjørne af Region Hovedstaden. Kommunens største bysamfund er Frederiksværk og Hundested. Vi er ca. 31.000 borgere i kommunen, som ligger med vand til flere sider: Roskilde Fjord og Isefjord, Kattegat og Danmarks største sø, Arresø.Halsnæs Kommune ligger naturskønt mellem sø, fjord og hav godt 50 minutter fra Rådhuspladsen. Halsnæs er en del af Kongernes Nordsjælland og vores strande er en del af Den Danske Riviera.I 2018 fik Halsnæs Kommune en fælles fortælling for kommunen, som er vedtaget i byrådet. Fælles om fremtiden Det gode liv i HalsnæsFortællingen Fælles om Fremtiden handler først og fremmest om, hvordan vi - borgere, politikere og virksomheder sammen engagerer os i vores lokalsamfund og skaber et samfund med tryghed, trivsel og sammenhængskraft. Det nære fællesskab Det centrale er målsætningen om levende lokalsamfund med masser af sammenhængskraft. Lokalsamfund, hvor man passer på hinanden og sætter pris på det nære fællesskab. Der skal arbejdes for at beholde institutioner lokalt. Det gode liv for alle Fælles om Fremtiden handler også om, at alle i Halsnæs skal have muligheden for at få et godt liv, selv om de har forskellige forudsætninger for det. Det er et fælles ansvar at løfte dem, der skal have en ekstra hånd, og den opgave skal løftes af de enkelte borgere, civilsamfundet og kommunen i fællesskab. Et grønt Halsnæs for fremtiden Samtidig skaber den vilde og smukke natur i Halsnæs livskvalitet. Derfor skal vi passe godt på den, således at også vores børn og børnebørn kan have den samme nære adgang til vores unikke natur, samtidig med at flere turister skal have gode oplevelser i Halsnæs. Du kan læse mere om fortællingen på kommunens hjemmeside www.halsnaes.dk under Fælles om fremtiden. Kommunens administrative struktur består af en direktion med tre direktører og otte chef fagområder. Direktionen og chefgruppen udgør koncernledelsen. Derudover er kommunen organiseret med knap 30 kommunale virksomheder, som betjener og servicerer borgerne. I alt er der ca. 2.300 ansatte i kommunen. Rådhuset er den største kommunale virksomhed med ca. 400 ansatte, hvor administrationen udgør ca. 240 ansatte. Derudover rummer rådhuset Pædagogisk Psykologisk Rådgivning (PPR), Jobcentret, Visitationen, Sundhedsplejen, Dagplejen og Rengøringens administration m.fl.På kommunens hjemmeside www.halsnaes.dk kan du se forskelligt uddybende baggrundsmateriale om kommunen.By, Erhverv, Kultur og Miljø

Ny stærk leder af Idrætshallerne i Halsnæs

Vi søger en leder der brænder for at videreføre arbejdet med at realisere intentionerne i kommunens vision og idrætsstrategi, og som kan stille sig i spidsen for et velfungerende team af dygtige og engagerede medarbejdere i Idrætshallerne.

Du skal være drevet af at gøre hallerne til et aktiv for forenings og idrætsliv – og samtidig bevare et overblik med styr på basis i økonomi og drift – inklusiv at lede et team af engagerede medarbejdere.Som leder skal du  fortsat fremme en lærende kultur, hvor de ansatte inddrages i at skabe værdi for borgerne.

Du forventes at videreføre en god kultur for medarbejderinddragelse og arbejdsmiljøspørgsmål, eksempelvis gennem personalemøder med MED-status samt i forhold til det løbende arbejde med arbejdsmiljøet.

Du vil indgå i et tæt samspil med en række øvrige vigtige aktører i kommunen og vigtigst af alt, med det Idræts- og kulturliv, der benytter kommunens faciliteter. Det forventes at hallerne er et åbent sted, både kulturelt og fysisk.
 
Du vil indgå i ledergruppen i By, Erhverv, Kultur og Miljø, som i alt består af fire afdelinger på Rådhuset samt en række kommunale virksomheder som Rengøring, Bibliotekerne, Idrætshallerne og Museet. Der vil være naturlige faglige samarbejdspartnere med eksempelvis kommunens idrætskonsulent, ledere af skolerne, Ejendomme og mange andre. Derudover vil du indgå i kommunens bredere lederforum.
 
Om os
Idrætshallerne i Halsnæs Kommune består af 3 idrætshaller, 1 svømmehal, 1 medborgerhus samt et udstillings- og formidlingssted. Samtidig er administration af lokaletildeling til fritids- og foreningsbrugere i en lang række øvrige faciliteter, skolehaller mm. forankret i Idrætshallerne.

Der er i alt ansat 12 fastansatte medarbejder i Idrætshallerne. Her af 1 leder samt 2 assisterende halinspektører, der varetager den daglige ledelse af henholdsvis svømmehal samt de ”tørre” anlæg.  

Udover at varetage den daglige drift, der i normalbilledet er fra kl. 06.00 om morgenen til ca. kl. 23.00 om aftenen, faciliterer virksomheden en række aktiviteter, særligt i svømmehallen med fokus på undervisning og træning i vand.

 
Om dig
Vi lægger vægt på, at du
  • Har dokumenteret ledelseserfaring, gerne fra lignende stilling
  • Er indstillet på, at forfølge trends og udvikling inden for fritidssektoren, og er indstillet på, at omsætte ideer til handling
  • Er netværksorienteret såvel internt i kommunen som i branchen generelt
  • Er en synlig, tydelig og resultat- og procesorienteret leder
  • Er serviceminded og dialogorienteret i forhold til borgere, og har fokus på borger og brugeres behov
  • Er kvalitetsbevidst og kan tage ansvar
  • Kan arbejde selvstændigt og struktureret
  • Er rutineret i brugen af div. IT udstyr som tablets, smartphone og pc’er.
  • Er digitalt orienteret særligt med fokus på facilitets- og lokalebooking
  • Har økonomisk og forretningsmæssig forståelse
  • Har lyst til at være en aktiv del i den videre udvikling af Idrætshallerne
  • Er indstillet på, at tage en vagt ”på gulvet”, når tingene brænder på

Løn- og ansættelsesvilkår
Stillingen ønskes besat pr. 1. august.  Ansættelse sker på overenskomstvilkår, med en gensidig prøvetid på tre måneder.

Aflønning sker med udgangspunkt i ansøgerens uddannelsesbaggrund og erfaring. Det endelige lønniveau og lønsammensætning aftales mellem Halsnæs Kommune og den forhandlingsberettigede organisation. Til stillingen er knyttet en attraktiv pensionsordning.
Kommunen stiller de nødvendige redskaber til rådighed, herunder mobiltelefon. Den faste arbejdsplads er med udgangspunkt i Frederiksværk Idrætshal.
 
Ansættelsesproces
Ansøgningsfristen udløber tirsdag 11. juni kl. 12.00. Den relativt korte frist skyldes, at vi gerne vil have afklaring af ansættelse inden sommerferien.

Der er planlagt gennemført to samtalerunder i henholdsvis uge 25 og 26.
Kandidater, der går videre til anden samtale, vil forinden blive inviteret til at gennemføre en personprofil-test. Der indhentes referencer efter anden samtale, på den ansøger som er indstillet til ansættelse, ligesom der inden tiltrædelsen indhentes straffeattest og økonomiske oplysninger.
 
Kontakt
Har du spørgsmål til stillingen er du velkommen til at kontakte leder Henrik Høy-Caspersen 60 23 07 01, eller chef for By, Erhverv, Kultur og Miljø Mette Daniella Marcker Christiansen, 22 61 77 48

Om Halsnæs Kommune
Halsnæs Kommune ligger i Nordsjælland – i det nordvestlige hjørne af Region Hovedstaden. Kommunens største bysamfund er Frederiksværk og Hundested. Vi er ca. 31.000 borgere i kommunen, som ligger med vand til flere sider: Roskilde Fjord og Isefjord, Kattegat og Danmarks største sø, Arresø.

Halsnæs Kommune ligger naturskønt mellem sø, fjord og hav godt 50 minutter fra Rådhuspladsen. Halsnæs er en del af Kongernes Nordsjælland og vores strande er en del af Den Danske Riviera.

I 2018 fik Halsnæs Kommune en fælles fortælling for kommunen, som er vedtaget i byrådet.
 
Fælles om fremtiden – Det gode liv i Halsnæs
Fortællingen "Fælles om Fremtiden" handler først og fremmest om, hvordan vi - borgere, politikere og virksomheder – sammen engagerer os i vores lokalsamfund og skaber et samfund med tryghed, trivsel og sammenhængskraft. 

Det nære fællesskab; Det centrale er målsætningen om levende lokalsamfund med masser af sammenhængskraft. Lokalsamfund, hvor man passer på hinanden og sætter pris på det nære fællesskab. Der skal arbejdes for at beholde institutioner lokalt. 

Det gode liv for alle; Fælles om Fremtiden handler også om, at alle i Halsnæs skal have muligheden for at få et godt liv, selv om de har forskellige forudsætninger for det. Det er et fælles ansvar at løfte dem, der skal have en ekstra hånd, og den opgave skal løftes af de enkelte borgere, civilsamfundet og kommunen i fællesskab. 

Et grønt Halsnæs for fremtiden; Samtidig skaber den vilde og smukke natur i Halsnæs livskvalitet. Derfor skal vi passe godt på den, således at også vores børn og børnebørn kan have den samme nære adgang til vores unikke natur, samtidig med at flere turister skal have gode oplevelser i Halsnæs. 

Du kan læse mere om fortællingen på kommunens hjemmeside www.halsnaes.dk under Fælles om fremtiden.·

Kommunens administrative struktur består af en direktion med tre direktører og otte chef/fagområder. Direktionen og chefgruppen udgør koncernledelsen. Derudover er kommunen organiseret med knap 30 kommunale virksomheder, som betjener og servicerer borgerne. I alt er der ca. 2.300 ansatte i kommunen. 

Rådhuset er den største kommunale virksomhed med ca. 400 ansatte, hvor administrationen udgør ca. 240 ansatte. Derudover rummer rådhuset Pædagogisk Psykologisk Rådgivning (PPR), Jobcentret, Visitationen, Sundhedsplejen, Dagplejen og Rengøringens administration m.fl.

På kommunens hjemmeside www.halsnaes.dk kan du se forskelligt uddybende baggrundsmateriale om kommunen.

 

ORS/Small/c564caf3_logo.gifBy, Erhverv, Kultur og MiljøFrederiksværk2019-05-23T15:10:58.9032019-06-11T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Spændende og meningsfuldt lederjob i det nære sundhedsvæsen - er det dig, vi leder efter?

Fredensborg Kommune

Fredensborg
Lystholm Pleje- og Aktivitetscenter søger en leder med sygeplejerskebaggrund til vores plejeafsnit. Kort om os: Lystholm Pleje- og Aktivitetscenter er beliggende i Fredensborg i lyse og moderne fysiske rammer. Ud over plejeafsnit til 40 beboere har ...
Indrykket:15. maj 2019
Udløbsdato:30. maj 2019

Leder til Børnehuset Skovfogedlodden

Børn, Unge og Læring

Frederiksværk
Vi søger en erfaren dagtilbudsleder med stærke faglige og relationelle kompetencerHalsnæs Kommune søger en dagtilbudsleder til Børnehuset Skovfogedlodden, som efter en organisatorisk omlægning med virkning fra den 1. august 2019 udgør et selvstændig...
Indrykket:16. maj 2019
Udløbsdato:3. juni 2019

Børenehaveklasseleder til Ølsted Skole

Børn, Unge og Læring

Frederiksværk
Ølsted Skole udvider og søger derfor en børnehaveklasselederHar du lyst til at være med til at udvikle identiteten på en skole, der bliver selvstændig fra 1. august? Skolen går fra at være en del af en større distriktsskole til nu at være en selvstæ...
Indrykket:20. maj 2019
Udløbsdato:3. juni 2019

Leder af Natur og Vej

Natur og Vej

Frederiksværk
By, Erhverv, Kultur og MiljøNy stærk leder af driftsvirksomheden Natur og VejVi søger en leder der brænder for at realisere vores vision om, at kommunens fysiske rum skal være inspirerende og invitere til aktiv oplevelse i vores smukke natur, byer o...
Indrykket:23. maj 2019
Udløbsdato:11. juni 2019

Leder af Idrætshallerne

By, Erhverv, Kultur og Miljø

Frederiksværk
By, Erhverv, Kultur og MiljøNy stærk leder af Idrætshallerne i HalsnæsVi søger en leder der brænder for at videreføre arbejdet med at realisere intentionerne i kommunens vision og idrætsstrategi, og som kan stille sig i spidsen for et velfungerende ...
Indrykket:23. maj 2019
Udløbsdato:11. juni 2019