Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Center for Økonomi og Ejendomme søger leder til ejendomsservice for institutioner

Vil du være med til at sikre en god ejendomsservice i Helsingør kommune?

Center for Økonomi og Ejendomme har ansvaret for kommunens samlede ejendomsdrift som omfatter den overordnede udvikling, styring og administration af ejendommene, løbende drift og vedligeholdelse samt servicefunktioner. Derudover har centret også ansvaret for kommunens samlede økonomifunktion.
Ejendomsservice er opdelt i fire serviceteams som servicerer kommunale ejendomme inden for geografiske distrikter. Til hvert serviceteam er en koordinerende serviceleder, som indgår som en del af servicetemaet, men derudover har ansvar og kompetence til at planlægge og fordele arbejdsopgaver og personaleressourcer inden for serviceteamet. Servicelederen har udelukkende den faglige ledelse af teamet. Personalesvaret for medarbejderne i området ligger hos lederen af Ejendomsservice. Der er 34 medarbejdere i området.
Som leder af Ejendomsservice referer du til centerchefen for Økonomi & Ejendomme og du vil have et nært samarbejde med lederkollegaerne i centeret, og vil samtidigt være i tæt dialog med brugerne på institutionerne.
Du skal fremadrettet, ud over at have ledelsesansvaret for den daglige drift og udvikling af området.
Som person forventes du at:


  • have erfaring med områderne ejendomsservice og rengøring

  • have gode samarbejdsevner og formår at opbygge relationer til samarbejdspartnere

  • have gode kommunikationsevner på alle niveauer

  • være modig og løsningsorienteret samt have fokus på eksekvering

  • kunne motivere og engagere medarbejdere

  • have erfaring med personaleledelse og gerne en lederuddannelse (f.eks. Diplom i ledelse)

  • have erfaring med udbud, contract management og økonomistyring
Stillingen ønskes besat pr. 1. august 2019.
Ansøgningsfrist er søndag den 19. maj 2019.
Det forventes, at samtale afholdes 27. maj 2019.
For en konkret uddybning af opgaver, kan du læse mere i job- og kravprofilen.
Har du uddybende spørgsmål til stillingsopslaget eller job- og kravprofilen, er du
meget velkommen til at kontakte centerchef for Økonomi og Ejendomme Michael Christensen, tlf. 25 31 27 21.
Du kan læse mere om kommunen på http://www.helsingor.dk (http://www.helsingor.dk/), eller se mere om området på www.kysten.dk (http://www.kysten.dk/).
Ansøgning skal sendes til:
Vi henviser til, at du søger jobbet via knappen ”Søg jobbet”.
Som ansat i Helsingør Kommune forventes det, at du har de mest basale IT-kompetencer, så du kan læse mails, skrive og indhente informationer på en pc.
Helsingør ligger tættere på, end du tror. Det tager ca. 35 min. med toget fra København. I toget får du en halv time for dig selv, til at slappe af, læse avis eller …? Kommer du i bil, kører du på motorvejen modsat alle de andre og stryger lige igennem. Det er tættere på, end du tror.

I Helsingør Kommune vægter vi, at medarbejdere og ledere udvikler deres faglighed. Derfor har vi fokus på at skabe sammenhæng mellem den ambitiøse udvikling af hele organisationen Helsingør Kommune og videreuddannelse af både medarbejdere og ledere – fagligt og personligt.

9 ud af 10 indbyggere bor mindre end 2 km fra vandet. Her mødes Hamlet og Kronborg med verdenskendt arkitektur og en hyggelig middelalderby på ét og samme sted. Tjek #OplevHelsingor og se selv.

 


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330014813Phoenix-53e18a1a12019-05-01T00:00:00Center for Økonomi og Ejendomme søger leder til ejendomsservice for institutionerVil du være med til at sikre en god ejendomsservice i Helsingør kommune?

Center for Økonomi og Ejendomme har ansvaret for kommunens samlede ejendomsdrift som omfatter den overordnede udvikling, styring og administration af ejendommene, løbende drift og vedligeholdelse samt servicefunktioner. Derudover har centret også ansvaret for kommunens samlede økonomifunktion.
Ejendomsservice er opdelt i fire serviceteams som servicerer kommunale ejendomme inden for geografiske distrikter. Til hvert serviceteam er en koordinerende serviceleder, som indgår som en del af servicetemaet, men derudover har ansvar og kompetence til at planlægge og fordele arbejdsopgaver og personaleressourcer inden for serviceteamet. Servicelederen har udelukkende den faglige ledelse af teamet. Personalesvaret for medarbejderne i området ligger hos lederen af Ejendomsservice. Der er 34 medarbejdere i området.
Som leder af Ejendomsservice referer du til centerchefen for Økonomi & Ejendomme og du vil have et nært samarbejde med lederkollegaerne i centeret, og vil samtidigt være i tæt dialog med brugerne på institutionerne.
Du skal fremadrettet, ud over at have ledelsesansvaret for den daglige drift og udvikling af området.
Som person forventes du at:

  • have erfaring med områderne ejendomsservice og rengøring

  • have gode samarbejdsevner og formår at opbygge relationer til samarbejdspartnere

  • have gode kommunikationsevner på alle niveauer

  • være modig og løsningsorienteret samt have fokus på eksekvering

  • kunne motivere og engagere medarbejdere

  • have erfaring med personaleledelse og gerne en lederuddannelse (f.eks. Diplom i ledelse)

  • have erfaring med udbud, contract management og økonomistyring
Stillingen ønskes besat pr. 1. august 2019.
Ansøgningsfrist er søndag den 19. maj 2019.
Det forventes, at samtale afholdes 27. maj 2019.
For en konkret uddybning af opgaver, kan du læse mere i job- og kravprofilen.
Har du uddybende spørgsmål til stillingsopslaget eller job- og kravprofilen, er du
meget velkommen til at kontakte centerchef for Økonomi og Ejendomme Michael Christensen, tlf. 25 31 27 21.
Du kan læse mere om kommunen på http://www.helsingor.dk (http://www.helsingor.dk/), eller se mere om området på www.kysten.dk (http://www.kysten.dk/).
Ansøgning skal sendes til:
Vi henviser til, at du søger jobbet via knappen ”Søg jobbet”.
Som ansat i Helsingør Kommune forventes det, at du har de mest basale IT-kompetencer, så du kan læse mails, skrive og indhente informationer på en pc.
Helsingør ligger tættere på, end du tror. Det tager ca. 35 min. med toget fra København. I toget får du en halv time for dig selv, til at slappe af, læse avis eller …? Kommer du i bil, kører du på motorvejen modsat alle de andre og stryger lige igennem. Det er tættere på, end du tror.

I Helsingør Kommune vægter vi, at medarbejdere og ledere udvikler deres faglighed. Derfor har vi fokus på at skabe sammenhæng mellem den ambitiøse udvikling af hele organisationen Helsingør Kommune og videreuddannelse af både medarbejdere og ledere – fagligt og personligt.

9 ud af 10 indbyggere bor mindre end 2 km fra vandet. Her mødes Hamlet og Kronborg med verdenskendt arkitektur og en hyggelig middelalderby på ét og samme sted. Tjek #OplevHelsingor og se selv.

 

2019-05-20T00:50:36.157 Vil du være med til at sikre en god ejendomsservice i Helsingør kommune?Center for Økonomi og Ejendomme har ansvaret for kommunens samlede ejendomsdrift som omfatter den overordnede udvikling, styring og administration af ejendommene, løbende drift og vedligeholdelse samt servicefunktioner. Derudover har centret også ansvaret for kommunens samlede økonomifunktion.Ejendomsservice er opdelt i fire serviceteams som servicerer kommunale ejendomme inden for geografiske distrikter. Til hvert serviceteam er en koordinerende serviceleder, som indgår som en del af servicetemaet, men derudover har ansvar og kompetence til at planlægge og fordele arbejdsopgaver og personaleressourcer inden for serviceteamet. Servicelederen har udelukkende den faglige ledelse af teamet. Personalesvaret for medarbejderne i området ligger hos lederen af Ejendomsservice. Der er 34 medarbejdere i området.Som leder af Ejendomsservice referer du til centerchefen for Økonomi & Ejendomme og du vil have et nært samarbejde med lederkollegaerne i centeret, og vil samtidigt være i tæt dialog med brugerne på institutionerne.Du skal fremadrettet, ud over at have ledelsesansvaret for den daglige drift og udvikling af området.Som person forventes du at:have erfaring med områderne ejendomsservice og rengøringhave gode samarbejdsevner og formår at opbygge relationer til samarbejdspartnerehave gode kommunikationsevner på alle niveauer være modig og løsningsorienteret samt have fokus på eksekveringkunne motivere og engagere medarbejderehave erfaring med personaleledelse og gerne en lederuddannelse (f.eks. Diplom i ledelse)have erfaring med udbud, contract management og økonomistyringStillingen ønskes besat pr. 1. august 2019.Ansøgningsfrist er søndag den 19. maj 2019.Det forventes, at samtale afholdes 27. maj 2019.For en konkret uddybning af opgaver, kan du læse mere i job- og kravprofilen.Har du uddybende spørgsmål til stillingsopslaget eller job- og kravprofilen, er dumeget velkommen til at kontakte centerchef for Økonomi og Ejendomme Michael Christensen, tlf. 25 31 27 21.Du kan læse mere om kommunen på http: www.helsingor.dk (http: www.helsingor.dk ), eller se mere om området på www.kysten.dk (http: www.kysten.dk ).Ansøgning skal sendes til:Vi henviser til, at du søger jobbet via knappen Søg jobbet .Som ansat i Helsingør Kommune forventes det, at du har de mest basale IT-kompetencer, så du kan læse mails, skrive og indhente informationer på en pc.Helsingør ligger tættere på, end du tror. Det tager ca. 35 min. med toget fra København. I toget får du en halv time for dig selv, til at slappe af, læse avis eller …? Kommer du i bil, kører du på motorvejen modsat alle de andre og stryger lige igennem. Det er tættere på, end du tror.I Helsingør Kommune vægter vi, at medarbejdere og ledere udvikler deres faglighed. Derfor har vi fokus på at skabe sammenhæng mellem den ambitiøse udvikling af hele organisationen Helsingør Kommune og videreuddannelse af både medarbejdere og ledere fagligt og personligt.9 ud af 10 indbyggere bor mindre end 2 km fra vandet. Her mødes Hamlet og Kronborg med verdenskendt arkitektur og en hyggelig middelalderby på ét og samme sted. Tjek OplevHelsingor og se selv.11jobnet53e18a1a100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-05-19T00:00:000000https://signatur.frontlab.com/ExtJobs/DefaultHosting/JobApplication.aspx?ClientId=2296&ERId=347710EuropaDanmarkSjælland & øerNordsjællandHelsingør3517437Helsingør Kommune11Stengade 593000Helsingør49282828DKDanmark0
mch11@helsingor.dkDKDanmarkDKDanmark
8Fuldtid46Permanent752129JobNet4981374498137410001-05-20190https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=53e18a1ahttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=53e18a1ahttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=53e18a1a&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=53e18a1a&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Ledelse_og_HR/Ledelse/2.jpgCenter for Økonomi og Ejendomme søger leder til ejendomsservice for institutioner12008001Dansk3Læse/ tale131918Leder6Ledelse361634029Michaelmch11@helsingor.dkDKDanmarkDKDanmark330082136Leder til Børnehuset SpodsbjergBasic Leder til integreret daginstitution i HundestedHalsnæs Kommune søger en leder til Børnehuset Spodsbjerg, der kan fortsætte institutionens gode udvikling.Børnehuset Spodsbjerg er et integreret dagtilbud, der har børnegrupper fra 0 5 år, fordelt på to vuggestuegrupper og fire børnehavegrupper. Samarbejde vægtes højt, og huset arbejder ud fra værdierne respekt, tillid og anerkendelse. Huset vil opleves som t dagtilbud, der understøtter børns trivsel, udvikling og læring med fokus på deltagelse i fællesskaber og sproglig udvikling. Der arbejdes evidensbaseret og beskriver læringsmål gennem tegn på læring -modellen. Børnehuset Spodsbjerg har en velfungerende og engageret personalegruppe, der tilstræber et højt fagligt niveau, hvor struktur og organisering er med til at sikre gode rammer for børnenes leg, udvikling, læring og dannelse.Som dagtilbudsleder får du ansvaret for hele paletten etablering og udvikling af pædagogiske læreplaner og miljøer, administration, drift, økonomi, personale mv. Du skal derfor have et balanceret blik for diversiteten i ledelsesopgaven.Vi lægger i øvrigt vægt på følgende profil:Faglige kompetencer hvad kan du? Du er pædagog, gerne med relevant efteruddannelse Du har ledelseserfaring og har bevist, at du er ambitiøs, handlekraftig og vedholdende Du har eller er i gang med en lederuddannelse Du er en dygtig pædagogisk håndværker, der kan etablere, udvikle og evaluere læringsmiljøer for børn og du smitter dine medarbejdere med din kunnen Du lægger den faglige barre højt, og dit motto kunne være: Vi lykkes bedst sammen Du står som leder klippefast på, at omdrejningspunktet for den pædagogiske praksis er det enkelte barn og dets trivsel og udvikling Du formår som leder at samle medarbejderne, motivere og rette et fælles fokus på kerneopgaven, herunder forældresamarbejde om børns læring og udvikling Personlige kompetencer hvem er du? Du har dit etiske kompas i orden du er ordentlig i ord og handling Du er positiv og imødekommende Du har let ved at kommunikere og samarbejde med forskellige mennesker Du er nysgerrig, reflekterende og tænker gerne højt sammen med dine medarbejdere Du kommunikerer og handler tydeligt siger, hvad du gør, og gør, hvad du siger Du er ikke bange for at gå tæt på problemer du griber ind og følger op, så alle føler sig set og hørt Du tænker i muligheder og løsninger frem for at dvæle ved det, der driller Yderligere informationHar du spørgsmål til Børnehuset Spodsbjerg om stillingen, kan du kontakte chef for Børn, Unge og Læring Henrik Reumert på telefon 30 10 41 72.Løn og ansættelsesvilkårLøn og ansættelsesforhold i henhold til gældende overenskomst efter principper om lokal løndannelse for ledere. Lønnen fastsættes efter forhandling med den forhandlingsberettigede.Tidsplan Ansøgningsfrist 22. september 2019Invitation pr. mail 23. september 20191. samtale 24. september 20192. samtale 25. september 2019Tiltrædelse 1. november 2019Nu ved du, hvad vi lægger vægt på hos dig. Kunne du tænke dig at vide mere om os og Børnehuset Spodsbjerg? Hvis ja, så klik på dokumentet Mere om os nedenfor.Mere om osLedelsesgrundlag dagtilbudFælles om fremtiden - Det gode liv i Halsnæs Om Halsnæs KommuneHalsnæs er ikke som alle andre. Halsnæs byder på rå, nærværende og autentiske oplevelser i Kongernes Nordsjælland, der giver enestående muligheder for at udfolde sig. Halsnæs er ikke for fint, og det føles ægte. I Halsnæs byder vi folk indenfor i en afslappet stemning, hvor alle kan deltage og være sig selv.Halsnæs Kommune er en moderne og rummelig arbejdsplads i stadig forandring. Vi er en røgfri arbejdsplads fra 1. august 2020. Læs mere om Halsnæs Kommune på www.halsnaes.dk eller på vores LinkedIn-profil. Vi opfordrer alle kvalificerede ansøgere uanset alder, køn, handicap, religion eller etnisk tilhørsforhold til at søge stillingen.Leder til integreret daginstitution i Hundested
Halsnæs Kommune søger en leder til Børnehuset Spodsbjerg, der kan fortsætte institutionens gode udvikling.

Børnehuset Spodsbjerg er et integreret dagtilbud, der har børnegrupper fra 0–5 år, fordelt på to vuggestuegrupper og fire børnehavegrupper. Samarbejde vægtes højt, og huset arbejder ud fra værdierne respekt, tillid og anerkendelse. Huset vil opleves som ét dagtilbud, der understøtter børns trivsel, udvikling og læring med fokus på deltagelse i fællesskaber og sproglig udvikling. Der arbejdes evidensbaseret og beskriver læringsmål gennem ”tegn på læring”-modellen. 

Børnehuset Spodsbjerg har en velfungerende og engageret personalegruppe, der tilstræber et højt fagligt niveau, hvor struktur og organisering er med til at sikre gode rammer for børnenes leg, udvikling, læring og dannelse.

Som dagtilbudsleder får du ansvaret for ’hele paletten’; etablering og udvikling af pædagogiske læreplaner og miljøer, administration, drift, økonomi, personale mv. Du skal derfor have et balanceret blik for diversiteten i ledelsesopgaven.

Vi lægger i øvrigt vægt på følgende profil:

Faglige kompetencer – hvad kan du?
  • Du er pædagog, gerne med relevant efteruddannelse
  • Du har ledelseserfaring og har bevist, at du er ambitiøs, handlekraftig og vedholdende
  • Du har eller er i gang med en lederuddannelse
  • Du er en dygtig pædagogisk håndværker, der kan etablere, udvikle og evaluere læringsmiljøer for børn – og du smitter dine medarbejdere med din kunnen
  • Du lægger den faglige barre højt, og dit motto kunne være: ’Vi lykkes bedst sammen’
  • Du står som leder klippefast på, at omdrejningspunktet for den pædagogiske praksis er det enkelte barn og dets trivsel og udvikling
  • Du formår som leder at samle medarbejderne, motivere og rette et fælles fokus på kerneopgaven, herunder forældresamarbejde om børns læring og udvikling

Personlige kompetencer – hvem er du?
  • Du har dit etiske kompas i orden – du er ordentlig i ord og handling
  • Du er positiv og imødekommende
  • Du har let ved at kommunikere og samarbejde med forskellige mennesker
  • Du er nysgerrig, reflekterende og tænker gerne højt sammen med dine medarbejdere
  • Du kommunikerer og handler tydeligt – siger, hvad du gør, og gør, hvad du siger
  • Du er ikke bange for at gå tæt på problemer – du griber ind og følger op, så alle føler sig set og hørt
  • Du tænker i muligheder og løsninger frem for at dvæle ved det, der driller

Yderligere information
Har du spørgsmål til Børnehuset Spodsbjerg om stillingen, kan du kontakte chef for Børn, Unge og Læring Henrik Reumert på telefon 30 10 41 72.

Løn og ansættelsesvilkår
Løn og ansættelsesforhold i henhold til gældende overenskomst efter principper om lokal løndannelse for ledere. Lønnen fastsættes efter forhandling med den forhandlingsberettigede.

Tidsplan
Ansøgningsfrist                   22. september 2019
Invitation pr. mail                23. september 2019
1. samtale                           24. september 2019
2. samtale                           25. september 2019
Tiltrædelse                          1. november 2019

Nu ved du, hvad vi lægger vægt på hos dig. Kunne du tænke dig at vide mere om os og Børnehuset Spodsbjerg? Hvis ja, så klik på dokumentet ’Mere om os’ nedenfor.

Mere om os
Ledelsesgrundlag dagtilbud
Fælles om fremtiden - Det gode liv i Halsnæs

Om Halsnæs Kommune
Halsnæs er ikke som alle andre. Halsnæs byder på rå, nærværende og autentiske oplevelser i Kongernes Nordsjælland, der giver enestående muligheder for at udfolde sig. Halsnæs er ikke for fint, og det føles ægte. I Halsnæs byder vi folk indenfor i en afslappet stemning, hvor alle kan deltage og være sig selv.

Halsnæs Kommune er en moderne og rummelig arbejdsplads i stadig forandring. Vi er en røgfri arbejdsplads fra 1. august 2020. Læs mere om Halsnæs Kommune på www.halsnaes.dk eller på vores LinkedIn-profil. Vi opfordrer alle kvalificerede ansøgere uanset alder, køn, handicap, religion eller etnisk tilhørsforhold til at søge stillingen.
ORS/Small/b9d5c7ef_logo.gifBørn, Unge og LæringFrederiksværk2019-09-02T13:00:39.3272019-09-22T00:00:00
330076197Leder til autisme bosted i GillelejeRobot Leder til autisme bosted i Gilleleje Bostedets målgruppe er borgere som er diagnosticeret med Autismespektrum-forstyrrelser og komorbide diagnoser. Bostederne er små enheder med 4-6 beboere. Vi har brug for en dygtig og engageret leder som er fagligt stærk og kan gå forrest. Vi tilrettelægger en pædagogik specielt for hver beboer, som tilgodeser netop dennes behov og forudsætninger. Vi har tid til at gå i dybden med vores borgere. Vi arbejder ud fra princippet om, at alle gerne vil samarbejde og blive hørt. Det handler om at skabe trivsel og arbejde frem mod nærmeste udviklingstrin. Af dig forventer vi høj faglighed og lysten til at lære mere, fordi vi hele tiden arbejder på at blive dygtigere. Vi er meget specialiserede, og det skal du også være. I vores arbejde benytter vi os af TEACCH, som handler om at være anerkendende og bruge struktureret og visualiseret pædagogik. Low arousal er vores vigtigste redskab i arbejdet med beboerne. Alt sammen for at give beboerne tryghed og en så selvstændig tilværelse i eget hjem som muligt. Vi forventer, at du: Er uddannet pædagog, socialrådgiver, psykolog eller andet relevant Har ledelseserfaring og eller ledelses uddannelse. Har gode samarbejdsevner At du er tydelig i sprog og handling Er fagligt velfunderet At du er psykisk robust, kombineret med en stor personlig rummelighed At du har mod, overblik og intuition At du er loyal, engageret, ansvarlig og villig til refleksion Kan omstille dig og tænke kreativt, så der findes løsninger og ikke skabes unødige barrierer Vi tilbyder: God faglig sparring og supervision Engagerede medarbejdere Spændende faglige udfordringer

Leder til autisme bosted i Gilleleje

Bostedets målgruppe er borgere som er diagnosticeret med Autismespektrum-forstyrrelser og komorbide diagnoser. Bostederne er små enheder med 4-6 beboere. Vi har brug for en dygtig og engageret leder som er fagligt stærk og kan gå forrest.

Vi tilrettelægger en pædagogik specielt for hver beboer, som tilgodeser netop dennes behov og forudsætninger. Vi har tid til at gå i dybden med vores borgere. Vi arbejder ud fra princippet om, at alle gerne vil samarbejde og blive hørt. Det handler om at skabe trivsel og arbejde frem mod nærmeste udviklingstrin.

Af dig forventer vi høj faglighed og lysten til at lære mere, fordi vi hele tiden arbejder på at blive dygtigere. Vi er meget specialiserede, og det skal du også være. I vores arbejde benytter vi os af TEACCH, som handler om at være anerkendende og bruge struktureret og visualiseret pædagogik. Low arousal er vores vigtigste redskab i arbejdet med beboerne. Alt sammen for at give beboerne tryghed og en så selvstændig tilværelse i eget hjem som muligt.

Vi forventer, at du:

  • Er uddannet pædagog, socialrådgiver, psykolog eller andet relevant
  • Har ledelseserfaring og/eller ledelses uddannelse.
  • Har gode samarbejdsevner
  • At du er tydelig i sprog og handling
  • Er fagligt velfunderet
  • At du er psykisk robust, kombineret med en stor personlig rummelighed
  • At du har mod, overblik og intuition
  • At du er loyal, engageret, ansvarlig og villig til refleksion
  • Kan omstille dig og tænke kreativt, så der findes løsninger og ikke skabes unødige barrierer

Vi tilbyder:

  • God faglig sparring og supervision
  • Engagerede medarbejdere
  • Spændende faglige udfordringer
S/I Bostedet Breine-ÅsenGilleleje2019-08-21T00:00:002019-10-14T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Leder til Børnehuset Spodsbjerg

Børn, Unge og Læring

Frederiksværk
Leder til integreret daginstitution i HundestedHalsnæs Kommune søger en leder til Børnehuset Spodsbjerg, der kan fortsætte institutionens gode udvikling.Børnehuset Spodsbjerg er et integreret dagtilbud, der har børnegrupper fra 0 5 år, fordelt på to...
Indrykket:2. september 2019
Udløbsdato:22. september 2019

Leder til autisme bosted i Gilleleje

S/I Bostedet Breine-Åsen

Gilleleje
Leder til autisme bosted i Gilleleje Bostedets målgruppe er borgere som er diagnosticeret med Autismespektrum-forstyrrelser og komorbide diagnoser. Bostederne er små enheder med 4-6 beboere. Vi har brug for en dygtig og engageret leder som er faglig...
Indrykket:21. august 2019
Udløbsdato:14. oktober 2019