Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Center for Særlig Social Indsats søger 2 kollegaer til at sidde målrettet med BPA-sager og merudgifter

Er du en af vores nye kollegaer?.

Hvis du ved hvilke bestemmelser i Serviceloven, som ovenstående typer af sager dækker over, så læs videre…

Vi har besluttet, at der er et behov for at gå den mere specialiserede vej og konverterer derfor rådgiverstillinger til specialiststillinger på ovenstående områder og kun inden for voksenområdet.

Vi vil prioritere ansøgere med konkret sagsbehandlingserfaring på myndighedsniveau inden for området, men som minimum forventes det, at du har erfaring med selvstændige forvaltningsretlige afgørelser.

Vi stiller ikke krav om bestemt uddannelse, så du kan være jurist, rådgiver eller administrativt uddannet. Det vigtigste er, at du har erfaring og interesse for opgaverne og kan arbejde selvstændigt.

Arbejdet består af:


  • Sagsbehandling af ansøgninger og opfølgninger i henhold til Serviceloven – primært på BPA og merudgifter.

  • Møder med borger for at afdække behov med henblik på at lave korrekte og fyldestgørende vurderinger og afgørelser.

  • At bidrage til at understøtte borgernes udvikling, så de kan mestre og få lov til at leve deres liv med mindst mulig indblanding fra kommunen, men med den rette og tilpassede indsats.

  • At kunne finde den gyldne vej, så borgerne får, hvad de har krav på, men også med et blik for kommunens økonomi, når løsninger vælges og afgørelser træffes.

  • Bidrage til løsning af de ad hoc opgaver, som løbende forekommer i en afdeling.

    Visitation og Indsats er kendetegnet ved, at fagligheden og kvaliteten i borgersamarbejdet hele tiden tilpasses. Du skal derfor have lyst til at bidrage og deltage engageret i udviklingen af afdelingens samlede faglighed.

    Vi tilstræber at have et arbejdsmiljø med en høj grad af frihed i tilrettelæggelsen af arbejdet, og du kan i vid udstrækning selv planlægge din arbejdsdag. Helsingør Kommune tilbyder supervision, og kompetenceudvikling og trivsel vægtes højt. Ud over dine faglige kompetencer, forventer vi yderligere, at du aktivt bidrager til trivslen på arbejdspladsen, da vi vægter godt kollegialt arbejdsfællesskab med respekt for personlig forskellighed.

    Løn efter gældende overenskomst.

    Såfremt du ønsker yderligere oplysninger, er du velkommen til at kontakte leder Anne Kyung Nielsen på tlf.nr. 25313196. Du kan læse mere om os på www.helsingorkommune.dk

    Ansøgningsfrist er søndag den 25. august. Vi holder samtaler den 27. og den 28. august. Vi forventer, at ansættelse kan ske pr. 1. oktober 2019.

Helsingør Kommune anerkender mangfoldigheden som en styrke og opfordrer derfor alle ansøgere uanset køn, alder, handicap, religion, etnisk oprindelse eller seksuel orientering til at søge ledige stillinger.

I Helsingør Kommune vægter vi, at medarbejdere og ledere udvikler deres faglighed. Derfor har vi fokus på at skabe sammenhæng mellem den ambitiøse udvikling af hele organisationen Helsingør Kommune og videreuddannelse af både medarbejdere og ledere – fagligt og personligt.

9 ud af 10 indbyggere bor mindre end 2 km fra vandet. Her mødes Hamlet og Kronborg med verdenskendt arkitektur og en hyggelig middelalderby på ét og samme sted. Tjek #OplevHelsingor og se selv.

 


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330069059Phoenix-a226d88e12019-08-06T00:00:00Center for Særlig Social Indsats søger 2 kollegaer til at sidde målrettet med BPA-sager og merudgifterEr du en af vores nye kollegaer?.

Hvis du ved hvilke bestemmelser i Serviceloven, som ovenstående typer af sager dækker over, så læs videre…

Vi har besluttet, at der er et behov for at gå den mere specialiserede vej og konverterer derfor rådgiverstillinger til specialiststillinger på ovenstående områder og kun inden for voksenområdet.

Vi vil prioritere ansøgere med konkret sagsbehandlingserfaring på myndighedsniveau inden for området, men som minimum forventes det, at du har erfaring med selvstændige forvaltningsretlige afgørelser.

Vi stiller ikke krav om bestemt uddannelse, så du kan være jurist, rådgiver eller administrativt uddannet. Det vigtigste er, at du har erfaring og interesse for opgaverne og kan arbejde selvstændigt.

Arbejdet består af:


  • Sagsbehandling af ansøgninger og opfølgninger i henhold til Serviceloven – primært på BPA og merudgifter.

  • Møder med borger for at afdække behov med henblik på at lave korrekte og fyldestgørende vurderinger og afgørelser.

  • At bidrage til at understøtte borgernes udvikling, så de kan mestre og få lov til at leve deres liv med mindst mulig indblanding fra kommunen, men med den rette og tilpassede indsats.

  • At kunne finde den gyldne vej, så borgerne får, hvad de har krav på, men også med et blik for kommunens økonomi, når løsninger vælges og afgørelser træffes.

  • Bidrage til løsning af de ad hoc opgaver, som løbende forekommer i en afdeling.

    Visitation og Indsats er kendetegnet ved, at fagligheden og kvaliteten i borgersamarbejdet hele tiden tilpasses. Du skal derfor have lyst til at bidrage og deltage engageret i udviklingen af afdelingens samlede faglighed.

    Vi tilstræber at have et arbejdsmiljø med en høj grad af frihed i tilrettelæggelsen af arbejdet, og du kan i vid udstrækning selv planlægge din arbejdsdag. Helsingør Kommune tilbyder supervision, og kompetenceudvikling og trivsel vægtes højt. Ud over dine faglige kompetencer, forventer vi yderligere, at du aktivt bidrager til trivslen på arbejdspladsen, da vi vægter godt kollegialt arbejdsfællesskab med respekt for personlig forskellighed.

    Løn efter gældende overenskomst.

    Såfremt du ønsker yderligere oplysninger, er du velkommen til at kontakte leder Anne Kyung Nielsen på tlf.nr. 25313196. Du kan læse mere om os på www.helsingorkommune.dk

    Ansøgningsfrist er søndag den 25. august. Vi holder samtaler den 27. og den 28. august. Vi forventer, at ansættelse kan ske pr. 1. oktober 2019.

Helsingør Kommune anerkender mangfoldigheden som en styrke og opfordrer derfor alle ansøgere uanset køn, alder, handicap, religion, etnisk oprindelse eller seksuel orientering til at søge ledige stillinger.

I Helsingør Kommune vægter vi, at medarbejdere og ledere udvikler deres faglighed. Derfor har vi fokus på at skabe sammenhæng mellem den ambitiøse udvikling af hele organisationen Helsingør Kommune og videreuddannelse af både medarbejdere og ledere – fagligt og personligt.

9 ud af 10 indbyggere bor mindre end 2 km fra vandet. Her mødes Hamlet og Kronborg med verdenskendt arkitektur og en hyggelig middelalderby på ét og samme sted. Tjek #OplevHelsingor og se selv.

 

2019-08-26T00:52:37.953 Er du en af vores nye kollegaer?.Hvis du ved hvilke bestemmelser i Serviceloven, som ovenstående typer af sager dækker over, så læs videre…Vi har besluttet, at der er et behov for at gå den mere specialiserede vej og konverterer derfor rådgiverstillinger til specialiststillinger på ovenstående områder og kun inden for voksenområdet.Vi vil prioritere ansøgere med konkret sagsbehandlingserfaring på myndighedsniveau inden for området, men som minimum forventes det, at du har erfaring med selvstændige forvaltningsretlige afgørelser.Vi stiller ikke krav om bestemt uddannelse, så du kan være jurist, rådgiver eller administrativt uddannet. Det vigtigste er, at du har erfaring og interesse for opgaverne og kan arbejde selvstændigt.Arbejdet består af:Sagsbehandling af ansøgninger og opfølgninger i henhold til Serviceloven primært på BPA og merudgifter.Møder med borger for at afdække behov med henblik på at lave korrekte og fyldestgørende vurderinger og afgørelser.At bidrage til at understøtte borgernes udvikling, så de kan mestre og få lov til at leve deres liv med mindst mulig indblanding fra kommunen, men med den rette og tilpassede indsats.At kunne finde den gyldne vej, så borgerne får, hvad de har krav på, men også med et blik for kommunens økonomi, når løsninger vælges og afgørelser træffes. Bidrage til løsning af de ad hoc opgaver, som løbende forekommer i en afdeling.Visitation og Indsats er kendetegnet ved, at fagligheden og kvaliteten i borgersamarbejdet hele tiden tilpasses. Du skal derfor have lyst til at bidrage og deltage engageret i udviklingen af afdelingens samlede faglighed. Vi tilstræber at have et arbejdsmiljø med en høj grad af frihed i tilrettelæggelsen af arbejdet, og du kan i vid udstrækning selv planlægge din arbejdsdag. Helsingør Kommune tilbyder supervision, og kompetenceudvikling og trivsel vægtes højt. Ud over dine faglige kompetencer, forventer vi yderligere, at du aktivt bidrager til trivslen på arbejdspladsen, da vi vægter godt kollegialt arbejdsfællesskab med respekt for personlig forskellighed.Løn efter gældende overenskomst.Såfremt du ønsker yderligere oplysninger, er du velkommen til at kontakte leder Anne Kyung Nielsen på tlf.nr. 25313196. Du kan læse mere om os på www.helsingorkommune.dk Ansøgningsfrist er søndag den 25. august. Vi holder samtaler den 27. og den 28. august. Vi forventer, at ansættelse kan ske pr. 1. oktober 2019. Helsingør Kommune anerkender mangfoldigheden som en styrke og opfordrer derfor alle ansøgere uanset køn, alder, handicap, religion, etnisk oprindelse eller seksuel orientering til at søge ledige stillinger.I Helsingør Kommune vægter vi, at medarbejdere og ledere udvikler deres faglighed. Derfor har vi fokus på at skabe sammenhæng mellem den ambitiøse udvikling af hele organisationen Helsingør Kommune og videreuddannelse af både medarbejdere og ledere fagligt og personligt.9 ud af 10 indbyggere bor mindre end 2 km fra vandet. Her mødes Hamlet og Kronborg med verdenskendt arkitektur og en hyggelig middelalderby på ét og samme sted. Tjek OplevHelsingor og se selv.11jobneta226d88e100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-08-25T00:00:000000https://signatur.frontlab.com/ExtJobs/DefaultHosting/JobApplication.aspx?ClientId=2296&ERId=367650EuropaDanmarkSjælland & øerNordsjællandHelsingør3571346Helsingør Kommune11Stengade 593000HelsingørDKDanmark0
DKDanmarkDKDanmark
8Fuldtid46Permanent802070JobNet5026823502682310006-08-20190https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=a226d88ehttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=a226d88ehttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=a226d88e&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=a226d88e&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Kontor/Kontor_og_administration/2.jpgCenter for Særlig Social Indsats søger 2 kollegaer til at sidde målrettet med BPA-sager og merudgifter12008001Dansk3Læse/ tale419014Kontorassistent5Kontor og administration362280806hth25@helsingor.dkDKDanmarkDKDanmark330083556Helsingør Stift søger sagsbehandler (HK)Robot En stilling på 32 timer ugentligt ved Helsingør Stiftsadministration er ledig. Stillingen ønskes besat fra den 1. oktober 2019 eller snarest derefter. Helsingør Stiftsadministration har 11 ansatte og varetager varierende opgaver i forbindelse med administration af folkekirkens økonomi, bygninger og personale i Helsingør Stift. Vi søger en medarbejder, der har en serviceminded og fleksibel indstilling til arbejdet, gode samarbejdsevner, evne til selvstændigt at tilrettelægge og udføre arbejdsopgaver samt erfaring med anvendelse af IT. Vi anvender PC-baseret netværk, installeret med Windows 10, F2 (elektronisk journal- og sagsbehandlingssystem), Ibistic, Office365: Outlook (2016), Word, Excel, Onedrive samt diverse specialprogrammer. Kunne du tænke dig blandt andet at arbejde med: Søge dagpengerefusion via www.virk.dk Håndtering af leverandørfakturaer i Ibistic ifm bogholders fravær Indgå i sekretariatsfunktion Der er til stillingen er knyttet en funktion vedrørende varetagelse af praktisk hjælp blandt andet i forbindelse med møder i huset, kontakt til håndværkere, indkøb m.v. Alle interesserede uanset alder, køn, race, religion eller etnisk tilhørsforhold opfordres til at søge. Løn- og ansættelsesforhold i henhold til Overenskomst mellem Finansministeriet og HK Stat. Basislønnen Løngruppe 2 sats I (Ny Løn) udgør pr. måned 20.926,99 kr. (32 timer ugen). Lønnen vil kunne forhandles. Yderligere oplysninger om stillingen kan fås ved henvendelse til Susanne Kjær Bauer på tlf. 49 21 35 00. Der påregnes ansættelsessamtaler i uge 39. Ansøgning, som skal være os i hænde senest den 19. september 2019, sendes til kmhel@km.dk eller Helsingør Stiftsadministration, Hestemøllestræde 3 A, 3000 Helsingør.

En stilling på 32 timer ugentligt ved Helsingør Stiftsadministration er ledig. Stillingen ønskes besat fra den 1. oktober 2019 eller snarest derefter. 

Helsingør Stiftsadministration har 11 ansatte og varetager varierende opgaver i forbindelse med administration af folkekirkens økonomi, bygninger og personale i Helsingør Stift. 

Vi søger en medarbejder, der har en serviceminded og fleksibel indstilling til arbejdet, gode samarbejdsevner, evne til selvstændigt at tilrettelægge og udføre arbejdsopgaver samt erfaring med anvendelse af IT. Vi anvender PC-baseret netværk, installeret med Windows 10, F2 (elektronisk journal- og sagsbehandlingssystem), Ibistic, Office365: Outlook (2016), Word, Excel, Onedrive samt diverse specialprogrammer. 

Kunne du tænke dig blandt andet at arbejde med: 

  • Søge dagpengerefusion via www.virk.dk
  • Håndtering af leverandørfakturaer i Ibistic ifm bogholders fravær
  • Indgå i sekretariatsfunktion 

Der er til stillingen er knyttet en funktion vedrørende varetagelse af praktisk hjælp blandt andet i forbindelse med møder i huset, kontakt til håndværkere, indkøb m.v. 

Alle interesserede uanset alder, køn, race, religion eller etnisk tilhørsforhold opfordres til at søge. 

Løn- og ansættelsesforhold i henhold til Overenskomst mellem Finansministeriet og HK/Stat. Basislønnen – Løngruppe 2 sats I (Ny Løn) udgør pr. måned 20.926,99 kr. (32 timer/ugen). Lønnen vil kunne forhandles. 

Yderligere oplysninger om stillingen kan fås ved henvendelse til Susanne Kjær Bauer på tlf. 49 21 35 00. 

Der påregnes ansættelsessamtaler i uge 39. 

Ansøgning, som skal være os i hænde senest den 19. september 2019, sendes til kmhel@km.dk eller Helsingør Stiftsadministration, Hestemøllestræde 3 A, 3000 Helsingør.

 

 

HELSINGØR STIFTSADMINISTRATIONHelsingør2019-09-04T00:00:002019-09-19T00:00:00
330088657Erfaren bogholder / Kontorassistent søges til fitnessvirksomhedRobot Her er en rigtig god mulighed for at få et job med søde kolleger og et praktisk arbejde. Vi er en ung dynamisk fitness webshop i Hillerød, som lige nu søger en dygtig bogholder kontorassistent. Ønskede kompetencer Du er uddannet inden for økonomi og har god erfaring med bogholderi regnskab Det er en fordel, hvis du har erfaring med E-conomic, men ikke et krav Du arbejder hurtigt, effektivt og selvstændigt, uden at gå på kompromis med kvaliteten Du arbejder systematisk og struktureret, samt har sans for detaljer Du er positiv, ærlig og har et godt humør Dine primære arbejdsopgaver: Daglig bogføring Afstemninger Indberetninger statistik Moms Klargøring af materiale til revision i forbindelse med årsafslutning m.m. Refusion Hjælpe med kundeservice i spidsbelastninger, ferie mv. Diverse administrative småopgaver på kontoret Der er tale om en fuldtidsstilling på 37 timer om ugen. Arbejdet foregår på vores kontor i Karlebo (5 km uden for Hillerød). Arbejdstiden vil være fra kl. 8 til kl. 16 (fredag til kl. 15:30) Lyder det som noget for dig, så send din motiverede ansøgning og CV nu til jobs@billig-fitness.dk Vi indkalder løbende kandidater til samtale - har du ikke hørt fra os inden 01.10 er stillingen besat til anden side Tiltrædelse hurtigst muligt

Her er en rigtig god mulighed for at få et job med søde kolleger og et praktisk arbejde. Vi er en ung dynamisk fitness webshop i Hillerød, som lige nu søger en dygtig bogholder / kontorassistent.

Ønskede kompetencer;

  • Du er uddannet inden for økonomi og har god erfaring med bogholderi/regnskab
  • Det er en fordel, hvis du har erfaring med E-conomic, men ikke et krav
  • Du arbejder hurtigt, effektivt og selvstændigt, uden at gå på kompromis med kvaliteten
  • Du arbejder systematisk og struktureret, samt har sans for detaljer
  • Du er positiv, ærlig og har et godt humør

Dine primære arbejdsopgaver:

  • Daglig bogføring
  • Afstemninger
  • Indberetninger / statistik
  • Moms
  • Klargøring af materiale til revision i forbindelse med årsafslutning m.m.
  • Refusion
  • Hjælpe med kundeservice i spidsbelastninger, ferie mv.
  • Diverse administrative småopgaver på kontoret

Der er tale om en fuldtidsstilling på 37 timer om ugen. Arbejdet foregår på vores kontor i Karlebo (5 km uden for Hillerød). Arbejdstiden vil være fra kl. 8 til kl. 16 (fredag til kl. 15:30)

Lyder det som noget for dig, så send din motiverede ansøgning og CV nu til jobs@billig-fitness.dk

Vi indkalder løbende kandidater til samtale - har du ikke hørt fra os inden 01.10 er stillingen besat til anden side

Tiltrædelse hurtigst muligt

Fitness & Nutrition ApSHillerød2019-09-12T00:00:002019-09-22T00:00:00
330083852Projektassistent til administrative og koordinerende opgaverRobot Er du en stærk og serviceminded koordinator, trives du med administrative opgaver og vil du understøtte bygge- og anlægsprojekter i RegionH? Så er du måske vores næste projektassistent. Om os Center for Ejendomme (CEJ) er et to et halvt år gammelt koncerncenter i Region Hovedstaden. Vi varetager regionens ejendomsportefølje på ca. to mio. kvadratmeter. Sammen skaber, driver og optimerer vi de fysiske rammer for Region Hovedstadens hospitaler, virksomheder og centre samt står for relaterede ejendomsservices. Vi er med til at sikre optimale fysiske rammer for regionens ca. 40.000 ansatte og for de patienter, der skal føle sig ventet og velkommen , overalt hvor de kommer på regionens matrikler. Om Stillingen Vi søger en serviceminded og målrettet projektassistent, som i et stærkt fagligt og socialt fællesskab kan arbejde målrettet med at forbedre rammevilkårene for projektchefens eksekvering af byggeprojekter. Vi tilbyder en spændende og udfordrende stilling som projektassistent under byggeprojekt i enheden Plan og Byg. De primære arbejdsopgaver er at: bidrage til gennemførelsen af de strategiske hovedindsatser kvalitetssikre paradigmer og værktøjer, der anvendes i forbindelse med byggeprojekterne indsamle, systematisere og formidle oplysninger på tværs af enhedens byggesektioner med henblik på at styrke det tværgående samarbejde assistere på konkrete byggeprojekter med eksempelvis mødegennemførelse, dokumentudarbejdelse og interessenthåndtering Om dig Vi forestiller os at du har en længerevarende erfaring fra lignende stillinger. Du er muligvis uddannet teknisk assistent, men din uddannelsesmæssige baggrund er ikke det vigtigste. Vi forventer, at du har: evne til at strukturere og bevare overblikket evne til at arbejde selvstændigt samt planlægge og prioritere opgaver gode samarbejds-, kommunikations- og forhandlingsevner, der kan udfoldes på tværs af organisatoriske skel og faglige grænser god forståelse for de politiske og administrative processer i en offentlig virksomhed Vi tilbyder Som projektassistent i Center for Ejendomme vil du få en spændende arbejdsplads med gode muligheder for personlig og faglig udvikling. Du vil få engagerede og dygtige kollegaer i et miljø hvor åbenhed, tillid og helhedssyn er de væsentligste værdier. Yderligere oplysninger Kontakt Enhedschef Flemming Correll på tlf: 9117 8566 eller mail: flemming.correll@regionh.dk for yderligere oplysninger om stillingen. Løn og ansættelsesvilkår Løn og ansættelsesvilkår efter gældende overenskomst med mulighed for forhandling af tillæg efter kvalifikationer. Du vil i udgangspunktet skulle arbejde i Herlev, men der kan forekomme opgaver på andre af regionens matrikler. Ansøgningsprocedure Søg stillingen ved at sende din ansøgning, dit CV og relevante uddannelsesbeviser via link i annoncen. Ansøgningsfrist torsdag d. 19. september. Vi holder samtaler i starten af uge 39 Vi ser frem til at modtage din ansøgning.Er du en stærk og serviceminded koordinator, trives du med administrative opgaver og vil du understøtte bygge- og anlægsprojekter i RegionH?

Så er du måske vores næste projektassistent.

Om os
Center for Ejendomme (CEJ) er et to et halvt år gammelt koncerncenter i Region Hovedstaden. Vi varetager regionens ejendomsportefølje på ca. to mio. kvadratmeter. Sammen skaber, driver og optimerer vi de fysiske rammer for Region Hovedstadens hospitaler, virksomheder og centre samt står for relaterede ejendomsservices. Vi er med til at sikre optimale fysiske rammer for regionens ca. 40.000 ansatte og for de patienter, der skal føle sig ”ventet og velkommen”, overalt hvor de kommer på regionens matrikler.

Om Stillingen
Vi søger en serviceminded og målrettet projektassistent, som i et stærkt fagligt og socialt fællesskab kan arbejde målrettet med at forbedre rammevilkårene for projektchefens eksekvering af byggeprojekter.

Vi tilbyder en spændende og udfordrende stilling som projektassistent under byggeprojekt i enheden Plan og Byg.

De primære arbejdsopgaver er at:

  • bidrage til gennemførelsen af de strategiske hovedindsatser
  • kvalitetssikre paradigmer og værktøjer, der anvendes i forbindelse med byggeprojekterne
  • indsamle, systematisere og formidle oplysninger på tværs af enhedens byggesektioner med henblik på at styrke det tværgående samarbejde
  • assistere på konkrete byggeprojekter med eksempelvis mødegennemførelse, dokumentudarbejdelse og interessenthåndtering
Om dig
Vi forestiller os at du har en længerevarende erfaring fra lignende stillinger.

Du er muligvis uddannet teknisk assistent, men din uddannelsesmæssige baggrund er ikke det vigtigste.

Vi forventer, at du har:

  • evne til at strukturere og bevare overblikket
  • evne til at arbejde selvstændigt samt planlægge og prioritere opgaver
  • gode samarbejds-, kommunikations- og forhandlingsevner, der kan udfoldes på tværs af organisatoriske skel og faglige grænser
  • god forståelse for de politiske og administrative processer i en offentlig virksomhed
Vi tilbyder
Som projektassistent i Center for Ejendomme vil du få en spændende arbejdsplads med gode muligheder for personlig og faglig udvikling.

Du vil få engagerede og dygtige kollegaer i et miljø hvor åbenhed, tillid og helhedssyn er de væsentligste værdier.

Yderligere oplysninger
Kontakt Enhedschef Flemming Correll på tlf: 9117 8566 eller mail: flemming.correll@regionh.dk for yderligere oplysninger om stillingen.

Løn og ansættelsesvilkår
Løn og ansættelsesvilkår efter gældende overenskomst med mulighed for forhandling af tillæg efter kvalifikationer.

Du vil i udgangspunktet skulle arbejde i Herlev, men der kan forekomme opgaver på andre af regionens matrikler.

Ansøgningsprocedure
Søg stillingen ved at sende din ansøgning, dit CV og relevante uddannelsesbeviser via link i annoncen.

Ansøgningsfrist torsdag d. 19. september.

Vi holder samtaler i starten af uge 39



Vi ser frem til at modtage din ansøgning.

Region HovedstadenHillerød2019-09-04T00:00:002019-09-19T00:00:00
330081716Hjertevarm driftsmedarbejder til området for genbrug og donation.Robot Genbrug og Donation, der en organisation i enheden Logistik & Forsyning, søger en fuldtidsmedarbejder, der skal være med til at holde styr på lager og udstyr i forbindelse med genbrug og bortdonation af hospitalernes overskydende udstyr. Om os Region Hovedstadens hospitaler udfaser løbende brugt udstyr, som stadig kan anvendes andre steder. Vi arbejder systematisk med genbrug, så brugt udstyr kan komme til gavn hos nogen, der har brug for det. Udstyret genbruges både på egne hospitaler og sendes til udviklingslande som større donationer. Til at løfte opgaven på lager og i værkstedet, har vi brug for en ny kollega. Genbrug og Donation har lager og værksted i Glostrup, og indgår i enheden Logistik & Forsyning, der ligger under Center for Ejendomme. Om stillingen Dine opgaver på lager og værksted bliver bl.a. at: kategorisere, sortere og registrere udstyr udføre reparation af udstyr deltage i planlægning af logistik indgå i organisationens daglige drift være en del af mentorteamet, der støtter borgere i jobafklaringsforløb håndtere forespørgsler og klargøre forsendelser udføre containerpakninger udføre forfaldende lagerarbejde Du bliver en del af en organisation i vækst, som bliver mødt med nye opgaver og projekter. Du vil løbende have berøring med hospitalerne, med borgere i jobafklaringsforløb, med specialister samt eksterne samarbejdspartnere. Om dig Du har gerne en baggrund fra drift eller kender til værksted og lager, selvom det ikke er et must. Vi leder efter en kollega, der elsker genbrug, og som gør, hvad der skal til, for at vi kommer i mål. Driften er omskiftelig, og du skal være klar på at bevæge dig imellem flere typer af opgaver på en gang. Du er en person der: kan arbejde selvstændigt og er proaktiv har teknisk snilde eller er vant til at bruge værktøj. er struktureret og kan prioritere i egen arbejdsdag er serviceorienteret har evne for at arbejde sammen med mange forskellige mennesker har ordenssans er omstillingsparat Du brænder for at gøre en forskel, og giver gerne det ekstra, for at vi kommer i mål. Du er energisk og bidrager med en positiv arbejdsmoral i et til tider fysisk krævende arbejdsmiljø. Løn- og ansættelsesvilkår Løn- og ansættelsesvilkår i henhold til gældende overenskomst. Stillingen er en fuldtidsstilling, og forventes besat hurtigst muligt. Yderligere oplysninger Du kan få flere oplysninger om stillingen hos driftsansvarlig Daniel Dyrholm-Gaardbo på tlf. 20 11 85 21 eller sektionschef Julie Dalbøl på tlf. 20 58 26 35. Ansøgningsproces Send din ansøgning og CV via link i annoncen senest d. 20. september 2019. Samtaler forventes afholdt i uge 39 og 40 Vi ser frem til at modtage din ansøgning.Genbrug og Donation, der en organisation i enheden Logistik & Forsyning, søger en fuldtidsmedarbejder, der skal være med til at holde styr på lager og udstyr i forbindelse med genbrug og bortdonation af hospitalernes overskydende udstyr.

Om os
Region Hovedstadens hospitaler udfaser løbende brugt udstyr, som stadig kan anvendes andre steder.

Vi arbejder systematisk med genbrug, så brugt udstyr kan komme til gavn hos nogen, der har brug for det.

Udstyret genbruges både på egne hospitaler og sendes til udviklingslande som større donationer.

Til at løfte opgaven på lager og i værkstedet, har vi brug for en ny kollega.

Genbrug og Donation har lager og værksted i Glostrup, og indgår i enheden Logistik & Forsyning, der ligger under Center for Ejendomme.

Om stillingen
Dine opgaver på lager og værksted bliver bl.a. at:

  • kategorisere, sortere og registrere udstyr
  • udføre reparation af udstyr
  • deltage i planlægning af logistik
  • indgå i organisationens daglige drift
  • være en del af mentorteamet, der støtter borgere i jobafklaringsforløb
  • håndtere forespørgsler og klargøre forsendelser
  • udføre containerpakninger
  • udføre forfaldende lagerarbejde
Du bliver en del af en organisation i vækst, som bliver mødt med nye opgaver og projekter. Du vil løbende have berøring med hospitalerne, med borgere i jobafklaringsforløb, med specialister samt eksterne samarbejdspartnere.

Om dig
Du har gerne en baggrund fra drift eller kender til værksted og lager, selvom det ikke er et must. Vi leder efter en kollega, der elsker genbrug, og som gør, hvad der skal til, for at vi kommer i mål. Driften er omskiftelig, og du skal være klar på at bevæge dig imellem flere typer af opgaver på en gang.

Du er en person der:

  • kan arbejde selvstændigt og er proaktiv
  • har teknisk snilde eller er vant til at bruge værktøj.
  • er struktureret og kan prioritere i egen arbejdsdag
  • er serviceorienteret
  • har evne for at arbejde sammen med mange forskellige mennesker
  • har ordenssans
  • er omstillingsparat
Du brænder for at gøre en forskel, og giver gerne det ekstra, for at vi kommer i mål. Du er energisk og bidrager med en positiv arbejdsmoral i et til tider fysisk krævende arbejdsmiljø.

Løn- og ansættelsesvilkår
Løn- og ansættelsesvilkår i henhold til gældende overenskomst.

Stillingen er en fuldtidsstilling, og forventes besat hurtigst muligt.

Yderligere oplysninger
Du kan få flere oplysninger om stillingen hos driftsansvarlig Daniel Dyrholm-Gaardbo på tlf. 20 11 85 21 eller sektionschef Julie Dalbøl på tlf. 20 58 26 35.

Ansøgningsproces
Send din ansøgning og CV via link i annoncen senest d. 20. september 2019.

Samtaler forventes afholdt i uge 39 og 40



Vi ser frem til at modtage din ansøgning.



Region HovedstadenHillerød2019-08-30T00:00:002019-09-20T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Helsingør Stift søger sagsbehandler (HK)

HELSINGØR STIFTSADMINISTRATION

Helsingør
En stilling på 32 timer ugentligt ved Helsingør Stiftsadministration er ledig. Stillingen ønskes besat fra den 1. oktober 2019 eller snarest derefter. Helsingør Stiftsadministration har 11 ansatte og varetager varierende opgaver i forbindelse med ad...
Indrykket:4. september 2019
Udløbsdato:19. september 2019

Erfaren bogholder / Kontorassistent søges til fitnessvirksomhed

Fitness & Nutrition ApS

Hillerød
Her er en rigtig god mulighed for at få et job med søde kolleger og et praktisk arbejde. Vi er en ung dynamisk fitness webshop i Hillerød, som lige nu søger en dygtig bogholder kontorassistent. Ønskede kompetencer Du er uddannet inden for økonomi og...
Indrykket:12. september 2019
Udløbsdato:22. september 2019

Projektassistent til administrative og koordinerende opgaver

Region Hovedstaden

Hillerød
Er du en stærk og serviceminded koordinator, trives du med administrative opgaver og vil du understøtte bygge- og anlægsprojekter i RegionH? Så er du måske vores næste projektassistent. Om os Center for Ejendomme (CEJ) er et to et halvt år gammelt k...
Indrykket:4. september 2019
Udløbsdato:19. september 2019

Hjertevarm driftsmedarbejder til området for genbrug og donation.

Region Hovedstaden

Hillerød
Genbrug og Donation, der en organisation i enheden Logistik & Forsyning, søger en fuldtidsmedarbejder, der skal være med til at holde styr på lager og udstyr i forbindelse med genbrug og bortdonation af hospitalernes overskydende udstyr. Om os Regio...
Indrykket:30. august 2019
Udløbsdato:20. september 2019