Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Center for Teknik og Miljø søger to kollegaer til nyt administrativt team

Center for Teknik og Miljø søger to administrative medarbejdere til et nyoprettet team. Medarbejderne vil skulle løse en blanding af både faste og ad hoc opgaver. Vi tror på, at vi ved at samle de to stillinger i ét team får både en mere robust opgaveløsning samtidig med, at det bliver en mere spændende og udfordrende hverdag for de to medarbejdere.

Om os
Center for Teknik og Miljø er et af syv centre i Herlev Kommune. Centerets opgaver er at varetage myndigheds- og driftsopgaver samt projekter indenfor miljø, jord, affald, vand, byggeri, GIS og geodata, trafik, parker, natur og vandløb samt renholdelse og serviceopgaver.

Du vil blive en del af et team på to administrative medarbejdere, med to forskellige arbejdsprofiler, men som kan supplere hinanden fagligt. Vi søger således én medarbejder, der primært varetager opgaver for affaldsteamet og én medarbejder, der primært varetager opgaver for resten af centret. Medarbejderne vil dog fungere som backup for hinanden ved fravær.

Om stillingerne

Stilling 1: Opgaverne for affaldsteamet er bl.a.:
 

   • Ansvaret for den daglige drift af affaldsordninger
   • Kontakt med borgere, boligforeninger og renovatør
   • Ansvar for IT-fagsystemet RenoWeb
   • Økonomi, fakturabehandling, bodsberegning
   • Opkrævning og sagsbehandling i forbindelse med erhvervsaffaldsgebyrer


Stilling 2: Opgaverne for centret omfatter bl.a.:
 

   • Tovholder på projekter, der går på tværs af centerets teams
   • Varetagelse af administrative opgaver, som f.eks. posthåndtering (elektronisk), kalenderstyring, mødeindkaldelse, referatskrivning og telefonbetjening
   • Superbruger i vores ESDH-system, som er SBSYS (under implementering)
   • Sekretær for centrets MED-udvalg
   • Dagsordensansvarlig ifht. centrets sager til Chefgruppe, Direktion samt Miljø-, Klima- og Teknikudvalget
   • Understøttelse af centrets ledelse (centerchef, teamledere og teamkoordinatorer) 


Af din ansøgning skal det fremgå, hvilken stilling du mener, du med dine kvalifikationer er bedst til at varetage.

Om dig
De administrative opgaver er mangfoldige, så det er vigtigt, at du kan bevare overblikket i en travl hverdag, hvor opgaverne kan komme dumpende. Du behersker skriftlig kommunikation og kan slet ikke undgå at bemærke kommafejl, osv. Du elsker orden og struktur i administrative opgaver, og kan holde styr på tidsplaner, årshjul, økonomi m.m.

Vi forventer, at du er kommunalt uddannet, som administrationsbachelor eller lignende. Derudover lægger vi vægt på, at du:
 

   • er tillidsvækkende og kan håndtere kontakten til mange borgere og kollegaer
   • er reflekterende, systematisk og målrettet
   • er stabil, serviceminded og et imødekommende og et positivt menneske
   • er struktureret og har blik for detaljen
   • behersker skriftlig kommunikation og kan skabe overblik
   • kan arbejde selvstændigt og holde styr på deadlines
   • er god til at tænke nye veje i opgaveløsningen
   • har erfaring med kontering og bogføring – og gerne kendskab til OPUS
   • ser digitalisering og forenkling af arbejdsgange, som en forudsætning for udvikling
   • er ansvarsfuld og engageret i forhold til at bidrage til et godt arbejdsmiljø og den løbende udvikling af området
   • har erfaring med offentlig administration


Vi kan tilbyde
 

   • et udfordrende og selvstændigt job
   • en travl og spændende arbejdsplads
   • kollegial sparring
   • job på en arbejdsplads, hvor vi arbejder med værdibaseret ledelse
   • et godt arbejdsklima og et center i udvikling


Løn- og ansættelsesvilkår
Stillingerne er fuldtidsstillinger på 37 timer med flekstidsordning. Løn- og ansættelsesforhold i henhold til gældende overenskomst.

Ansøgningsfrist
Vi skal have din ansøgning senest den 17. april 2018. Vi forventer at holde ansættelsessamtaler den 19. og 20. april og eventuelt 2. samtale ugen efter.

Få mere at vide
Du kan læse mere på Herlev Kommune på herlev.dk, og har du spørgsmål til stillingerne, er du meget velkommen til at kontakte teamleder Cecilie Juhl Stentoft på tlf. 44 52 64 42.


Ikke det rigtige job?

Opret en jobagent og få dit nye job direkte i indbakken



Opret jobagent her