Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Centerchef

Om jobbet
Chef, der har fokus på sikker drift og ser udviklingsmuligheder

Den landsdækkende udvikling på det specialiserede voksensocialområde viser, at man må forvente og imødese en øget borgertilgang. En udvikling Kalundborg Kommune i høj grad er klar til at understøtte med en drifts- og fremtidssikret, bæredygtig organisation, hvor der er fokus på kvalitet for borgerne med mulighed for faglig udvikling og driftssikkerhed.

Den ledige chefstilling i Bo & Aktivitet, som er et center der har fokus på livskvalitet og rehabilitering i blivende tilbud, driver de længerevarende tilbud under §108 og Almenboligloven §105 med støtte fra §83 og/eller §85. Derudover driver centeret også ledsagerordningen, den beskyttede beskæftigelse samt øvrige aktivitets- og samværstilbud. Dette spændende område, søger en chef, der har blik for sikker drift og kan stå i spidsen for at drive udviklingen og som evner at se nye muligheder. En chef der har værdierne åbenhed, nysgerrighed og respekt med som en naturlig del af sin ledelse.

Organiseringen på området er netop blevet justeret, så den i endnu højere grad understøtter den tværgående udviklingsindsats i hele kommunen. Vi har prioriteret en høj faglig specialisering og skabt en organisation, der kan håndtere udviklingen og de udfordringer vi står overfor, samtidig med, at den sikrer en ensartet kvalitet i indsatserne.

Vores nye organisation er kendetegnet ved, at vi:

  • Baserer vores tilgang på tillid
  • Har styr på den grundlæggende drift
  • Kender vores udfordringer

Afsættet for det specialiserede voksensocialområde hedder ”Fælles Sprog og Fundament” – det er det, du kan se på forsiden af denne profil. For hele organisationen hedder det ”Fælles retning”, som er grundlaget for vores målsætning om at samarbejde for bedre resultater. Der er højt til loftet på alle måder.

Ubureaukratisk og med en flad struktur. ”Man bliver aldrig slået i hovedet her, når man afprøver noget” (citat: centerchefkollega). Vi tillægger det betydning, at gode ideer og innovative tiltag vokser og bliver til ”ude” i organisationen fordi vores medarbejdere gerne vil gøre en forskel for borgerne i hverdagen snarere end fordi de er besluttet politisk eller ledelsesmæssigt.

Du skal være centerchef hos os, fordi du brænder for at gøre en forskel, er nysgerrig på og har viden om det specialiserede voksensocialområde, samt kendskab til botilbud. Du er en talentfuld leder, og har et godt ”styr på”-gen. Og så skal det at trække på samme hammel ligge fuldstændig naturligt til dig. Fælles retning er nemlig ikke bare noget, vi siger – det er noget, vi gør.

Se hele Job- og personprofilen her:

http://reader.livedition.dk/kalundborg/1992/

 

Din profil
Chefens baggrund og bagage

De allervigtigste kompetencer og erfaringer vil være:

  • At være nysgerrig samt interesseret i det specialiserede voksensocialområde og dets udvikling. Din uddannelsesmæssige baggrund er ikke afgørende, men du kommer med viden og erfaring fra området og kender til dets udfordringer.
  • En dygtig leder, der er god til at lede såvel ned som op men også til siden i en flad struktur. Der er en vis ledelseserfaring men under alle omstændigheder et stort ledelsesmæssigt talent, dokumenterede resultater og betydelig faglig gennemslagskraft.
  • Du er tydelig i din ledelse og ikke er konfliktsky – selvsagt uden at være konfliktgenererende.

Vi ser gerne, at vi ”fanger” det store ledelsesmæssige talent ”på vej”, der kan vise niveau i en central chefstilling hos os. Vi tager også med lige så stor glæde imod det erfarne menneske, der kan se, at denne stilling netop passer ind på nuværende tidspunkt i karrieren.

Du har en god fornemmelse for arbejdet i en politisk styret organisation, men om det er kommune eller anden type organisation, er vi mere fleksible på.

Du er veluddannet – og du har eller er i gang med at tage en relevant ledelsesmæssig efteruddannelse.

 

Hvis du vil vide mere
Du er velkommen til at kontakte Kommunaldirektør Jan Lysgaard Thomsen tlf. 22 66 12 36

 

Ansøgning
Ansøgningen uploades senest søndag den 3. november 2019.

 

Om os
Kalundborg er en kommune i vækst.

Kommunen huser en af Sjællands største industrikoncentrationer uden for København med nogle af Danmarks største energi- og procesvirksomheder. Vi opbygger et banebrydende center for udvikling af avanceret biotek produktion, uddannelse og startups, ligesom den verdenskendte Kalundborg Symbiose ikke bare er et eksempel på fremsynet energieffektiv og bæredygtig produktion, men også et udtryk for en helt særlig måde at tænke cirkulær økonomi på.

Erhvervslivet efterspørger både akademikere og faglært arbejdskraft, ligesom der er behov for velkvalificerede medarbejdere i den offentlige sektor. Her kan du ikke bare finde et godt job - du kan også skabe dig en karriere. Kommunen har knap 49.000 borgere og vi bliver stadigt flere, der vælger at bo tæt på den smukke vestsjællandske natur.

Vi er 3.300 kommunalt ansatte, og vi arbejder alle strategisk med at skabe mere samarbejde med hinanden og eksterne partnere - borgere, virksomheder og andre myndigheder. Det gør vi for at opnå bedre resultater og understøtte, at kommunen når sin vision om at være et godt sted at bo, leve, arbejde og drive virksomhed.

Læs mere om kommunen: www.imaginekalundborg.dk  

I Kalundborg Kommune har vi en generel politik om indhentning af straffeattest.


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330106546Phoenix-e78e1ea512019-10-14T00:00:00Centerchef

Om jobbet
Chef, der har fokus på sikker drift og ser udviklingsmuligheder

Den landsdækkende udvikling på det specialiserede voksensocialområde viser, at man må forvente og imødese en øget borgertilgang. En udvikling Kalundborg Kommune i høj grad er klar til at understøtte med en drifts- og fremtidssikret, bæredygtig organisation, hvor der er fokus på kvalitet for borgerne med mulighed for faglig udvikling og driftssikkerhed.

Den ledige chefstilling i Bo & Aktivitet, som er et center der har fokus på livskvalitet og rehabilitering i blivende tilbud, driver de længerevarende tilbud under §108 og Almenboligloven §105 med støtte fra §83 og/eller §85. Derudover driver centeret også ledsagerordningen, den beskyttede beskæftigelse samt øvrige aktivitets- og samværstilbud. Dette spændende område, søger en chef, der har blik for sikker drift og kan stå i spidsen for at drive udviklingen og som evner at se nye muligheder. En chef der har værdierne åbenhed, nysgerrighed og respekt med som en naturlig del af sin ledelse.

Organiseringen på området er netop blevet justeret, så den i endnu højere grad understøtter den tværgående udviklingsindsats i hele kommunen. Vi har prioriteret en høj faglig specialisering og skabt en organisation, der kan håndtere udviklingen og de udfordringer vi står overfor, samtidig med, at den sikrer en ensartet kvalitet i indsatserne.

Vores nye organisation er kendetegnet ved, at vi:

  • Baserer vores tilgang på tillid
  • Har styr på den grundlæggende drift
  • Kender vores udfordringer

Afsættet for det specialiserede voksensocialområde hedder ”Fælles Sprog og Fundament” – det er det, du kan se på forsiden af denne profil. For hele organisationen hedder det ”Fælles retning”, som er grundlaget for vores målsætning om at samarbejde for bedre resultater. Der er højt til loftet på alle måder.

Ubureaukratisk og med en flad struktur. ”Man bliver aldrig slået i hovedet her, når man afprøver noget” (citat: centerchefkollega). Vi tillægger det betydning, at gode ideer og innovative tiltag vokser og bliver til ”ude” i organisationen fordi vores medarbejdere gerne vil gøre en forskel for borgerne i hverdagen snarere end fordi de er besluttet politisk eller ledelsesmæssigt.

Du skal være centerchef hos os, fordi du brænder for at gøre en forskel, er nysgerrig på og har viden om det specialiserede voksensocialområde, samt kendskab til botilbud. Du er en talentfuld leder, og har et godt ”styr på”-gen. Og så skal det at trække på samme hammel ligge fuldstændig naturligt til dig. Fælles retning er nemlig ikke bare noget, vi siger – det er noget, vi gør.

Se hele Job- og personprofilen her:

http://reader.livedition.dk/kalundborg/1992/

 

Din profil
Chefens baggrund og bagage

De allervigtigste kompetencer og erfaringer vil være:

  • At være nysgerrig samt interesseret i det specialiserede voksensocialområde og dets udvikling. Din uddannelsesmæssige baggrund er ikke afgørende, men du kommer med viden og erfaring fra området og kender til dets udfordringer.
  • En dygtig leder, der er god til at lede såvel ned som op men også til siden i en flad struktur. Der er en vis ledelseserfaring men under alle omstændigheder et stort ledelsesmæssigt talent, dokumenterede resultater og betydelig faglig gennemslagskraft.
  • Du er tydelig i din ledelse og ikke er konfliktsky – selvsagt uden at være konfliktgenererende.

Vi ser gerne, at vi ”fanger” det store ledelsesmæssige talent ”på vej”, der kan vise niveau i en central chefstilling hos os. Vi tager også med lige så stor glæde imod det erfarne menneske, der kan se, at denne stilling netop passer ind på nuværende tidspunkt i karrieren.

Du har en god fornemmelse for arbejdet i en politisk styret organisation, men om det er kommune eller anden type organisation, er vi mere fleksible på.

Du er veluddannet – og du har eller er i gang med at tage en relevant ledelsesmæssig efteruddannelse.

 

Hvis du vil vide mere
Du er velkommen til at kontakte Kommunaldirektør Jan Lysgaard Thomsen tlf. 22 66 12 36

 

Ansøgning
Ansøgningen uploades senest søndag den 3. november 2019.

 

Om os
Kalundborg er en kommune i vækst.

Kommunen huser en af Sjællands største industrikoncentrationer uden for København med nogle af Danmarks største energi- og procesvirksomheder. Vi opbygger et banebrydende center for udvikling af avanceret biotek produktion, uddannelse og startups, ligesom den verdenskendte Kalundborg Symbiose ikke bare er et eksempel på fremsynet energieffektiv og bæredygtig produktion, men også et udtryk for en helt særlig måde at tænke cirkulær økonomi på.

Erhvervslivet efterspørger både akademikere og faglært arbejdskraft, ligesom der er behov for velkvalificerede medarbejdere i den offentlige sektor. Her kan du ikke bare finde et godt job - du kan også skabe dig en karriere. Kommunen har knap 49.000 borgere og vi bliver stadigt flere, der vælger at bo tæt på den smukke vestsjællandske natur.

Vi er 3.300 kommunalt ansatte, og vi arbejder alle strategisk med at skabe mere samarbejde med hinanden og eksterne partnere - borgere, virksomheder og andre myndigheder. Det gør vi for at opnå bedre resultater og understøtte, at kommunen når sin vision om at være et godt sted at bo, leve, arbejde og drive virksomhed.

Læs mere om kommunen: www.imaginekalundborg.dk  

I Kalundborg Kommune har vi en generel politik om indhentning af straffeattest.

2019-11-04T00:52:24.027 Om jobbetChef, der har fokus på sikker drift og ser udviklingsmuligheder Den landsdækkende udvikling på det specialiserede voksensocialområde viser, at man må forvente og imødese en øget borgertilgang. En udvikling Kalundborg Kommune i høj grad er klar til at understøtte med en drifts- og fremtidssikret, bæredygtig organisation, hvor der er fokus på kvalitet for borgerne med mulighed for faglig udvikling og driftssikkerhed. Den ledige chefstilling i Bo Aktivitet, som er et center der har fokus på livskvalitet og rehabilitering i blivende tilbud, driver de længerevarende tilbud under 108 og Almenboligloven 105 med støtte fra 83 og eller 85. Derudover driver centeret også ledsagerordningen, den beskyttede beskæftigelse samt øvrige aktivitets- og samværstilbud. Dette spændende område, søger en chef, der har blik for sikker drift og kan stå i spidsen for at drive udviklingen og som evner at se nye muligheder. En chef der har værdierne åbenhed, nysgerrighed og respekt med som en naturlig del af sin ledelse. Organiseringen på området er netop blevet justeret, så den i endnu højere grad understøtter den tværgående udviklingsindsats i hele kommunen. Vi har prioriteret en høj faglig specialisering og skabt en organisation, der kan håndtere udviklingen og de udfordringer vi står overfor, samtidig med, at den sikrer en ensartet kvalitet i indsatserne. Vores nye organisation er kendetegnet ved, at vi: Baserer vores tilgang på tillid Har styr på den grundlæggende drift Kender vores udfordringer Afsættet for det specialiserede voksensocialområde hedder Fælles Sprog og Fundament det er det, du kan se på forsiden af denne profil. For hele organisationen hedder det Fælles retning , som er grundlaget for vores målsætning om at samarbejde for bedre resultater. Der er højt til loftet på alle måder. Ubureaukratisk og med en flad struktur. Man bliver aldrig slået i hovedet her, når man afprøver noget (citat: centerchefkollega). Vi tillægger det betydning, at gode ideer og innovative tiltag vokser og bliver til ude i organisationen fordi vores medarbejdere gerne vil gøre en forskel for borgerne i hverdagen snarere end fordi de er besluttet politisk eller ledelsesmæssigt. Du skal være centerchef hos os, fordi du brænder for at gøre en forskel, er nysgerrig på og har viden om det specialiserede voksensocialområde, samt kendskab til botilbud. Du er en talentfuld leder, og har et godt styr på -gen. Og så skal det at trække på samme hammel ligge fuldstændig naturligt til dig. Fælles retning er nemlig ikke bare noget, vi siger det er noget, vi gør. Se hele Job- og personprofilen her: http: reader.livedition.dk kalundborg 1992 Din profilChefens baggrund og bagage De allervigtigste kompetencer og erfaringer vil være: At være nysgerrig samt interesseret i det specialiserede voksensocialområde og dets udvikling. Din uddannelsesmæssige baggrund er ikke afgørende, men du kommer med viden og erfaring fra området og kender til dets udfordringer. En dygtig leder, der er god til at lede såvel ned som op men også til siden i en flad struktur. Der er en vis ledelseserfaring men under alle omstændigheder et stort ledelsesmæssigt talent, dokumenterede resultater og betydelig faglig gennemslagskraft. Du er tydelig i din ledelse og ikke er konfliktsky selvsagt uden at være konfliktgenererende. Vi ser gerne, at vi fanger det store ledelsesmæssige talent på vej , der kan vise niveau i en central chefstilling hos os. Vi tager også med lige så stor glæde imod det erfarne menneske, der kan se, at denne stilling netop passer ind på nuværende tidspunkt i karrieren. Du har en god fornemmelse for arbejdet i en politisk styret organisation, men om det er kommune eller anden type organisation, er vi mere fleksible på. Du er veluddannet og du har eller er i gang med at tage en relevant ledelsesmæssig efteruddannelse. Hvis du vil vide mereDu er velkommen til at kontakte Kommunaldirektør Jan Lysgaard Thomsen tlf. 22 66 12 36 AnsøgningAnsøgningen uploades senest søndag den 3. november 2019. Om osKalundborg er en kommune i vækst. Kommunen huser en af Sjællands største industrikoncentrationer uden for København med nogle af Danmarks største energi- og procesvirksomheder. Vi opbygger et banebrydende center for udvikling af avanceret biotek produktion, uddannelse og startups, ligesom den verdenskendte Kalundborg Symbiose ikke bare er et eksempel på fremsynet energieffektiv og bæredygtig produktion, men også et udtryk for en helt særlig måde at tænke cirkulær økonomi på. Erhvervslivet efterspørger både akademikere og faglært arbejdskraft, ligesom der er behov for velkvalificerede medarbejdere i den offentlige sektor. Her kan du ikke bare finde et godt job - du kan også skabe dig en karriere. Kommunen har knap 49.000 borgere og vi bliver stadigt flere, der vælger at bo tæt på den smukke vestsjællandske natur. Vi er 3.300 kommunalt ansatte, og vi arbejder alle strategisk med at skabe mere samarbejde med hinanden og eksterne partnere - borgere, virksomheder og andre myndigheder. Det gør vi for at opnå bedre resultater og understøtte, at kommunen når sin vision om at være et godt sted at bo, leve, arbejde og drive virksomhed. Læs mere om kommunen: www.imaginekalundborg.dk I Kalundborg Kommune har vi en generel politik om indhentning af straffeattest.11jobnete78e1ea5100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-11-03T00:00:000000https://emea3.recruitmentplatform.com/appproc/index.cfm?event=createSessionAfterSessionClear&bSessionClear=true&ID=PUFFK026203F3VBQBV76GLOTE&jobboard=0&nPTID=226727&nProfileIdFoundInAGP=0EuropaDanmarkSjælland & øerVestsjællandKalundborg3630776Bo og Aktivitet11Stejlhøj 24400KalundborgDKDanmark0
DKDanmarkDKDanmark
8Fuldtid46Permanent838744JobNet5058761505876110014-10-20190https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=e78e1ea5https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=e78e1ea5https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=e78e1ea5&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=e78e1ea5&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Ledelse_og_HR/Ledelse/1.jpgCenterchef12008011Dansk3Læse/ tale123204Afdelingschef6Ledelse363145153noreply@ofir.comDKDanmarkDKDanmark330122421Afdelingsleder til NyrupskolenRobot Om jobbetAfdelingsleder 6.- 9. klasse til Nyrupskolen i Kalundborg Nyrupskolen er en almen folkeskole beliggende i et naturskønt område i starten af Røsnæshalvøen. Vi har stolte traditioner både inden for det faglige, sociale og kulturelle område, hvor både elever og personale har et højt fagligt niveau. Derfor synes vi, at vi har: verdens bedste skole verdens bedste personale verdens bedste forældre, og ikke mindst verdens bedste børn , men vi mangler snarest muligt verdens bedste afdelingsleder for vores elever og personale i 6.- 9. klasse. Du kan læse den fulde jobprofil her: http: reader.livedition.dk kalundborg 2012 Profilen finder du også på skolens hjemmeside www.nyrupskolen.dk, under Ledige stillinger. Her kan du samtidig finde en beskrivelse af den opgavefordeling, som vi tidligere har haft på skolen, og som der tages udgangspunkt i ved ansættelsen. Din profilVi søger en afdelingsleder, der er uddannet lærer og har været beskæftiget på en skole der dækker aldersklassetrin fra 0.- 9. klasse har lyst og vilje til at videreføre den udvikling, som ledelse, medarbejdere, skolebestyrelsen og Kalundborg kommunes kommunalbestyrelse udstikker, med det mål at skabe en attraktiv arbejdsplads der skaber gode resultater. er kreativt tænkende, har humor, og kan lede med et glimt i øjet er visionær og udviklingsorienteret er handlekraftig og synlig, men samtidig evner at være lyttende og anerkendende har administrativt og pædagogisk sans og overblik, og har kendskab til IT skaber udvikling på skolen i tæt samarbejde med ledelse, medarbejdere, forældre og elever har fokus på at skabe gode resultater Derfor skal du vælge osVi lægger vægt på faglighed i undervisningen, og de praktisk musiske fag prioriteres højt. Derfor præsterer vi godt ved de afsluttende prøver for 9. klasse. Du kan se de seneste resultater her: https: uddannelsesstatistik.dk Pages Institutions 323001.aspx Der er et veludviklet teamarbejde, hvor der arbejdes i afdelingsteam og klasseteam. Nyrupskolen er organiseret i et ledelsesteam bestående af skoleleder, to afdelingsledere og en SFO-leder. Vi er en arbejdsplads med et godt miljø, hvor vi arbejder værdibaseret, og lægger vægt på en god kommunikation og information mellem alle ansatte på skolen. Du kan se en video om skolen på dette link: https: youtu.be nn1ubvzCDF4 Løn og ansættelsesvilkårAnsættelse i henhold til gældende overenskomst og regler om ny løn. Hvis du vil vide mereFås ved henvendelse til skoleleder John Saxild-Hansen eller souschef Linette Rønne Johansen på telefon 59 53 46 00 eller via mail josh@kalundborg.dk AnsøgningEn nærmere beskrivelse af tidsfrister og ansættelsesforløb er beskrevet i stillingsprofilen, som findes via ovenstående link eller på skolens hjemmeside. Inden du sender din ansøgning, forventes det at du kontakter skolen. Ansøgningsfristen er fredag den 29. november 2019. Om osKalundborg er en kommune i vækst. Kommunen huser en af Sjællands største industrikoncentrationer uden for København med nogle af Danmarks største energi- og procesvirksomheder. Vi opbygger et banebrydende center for udvikling af avanceret biotek produktion, uddannelse og startups, ligesom den verdenskendte Kalundborg Symbiose ikke bare er et eksempel på fremsynet energieffektiv og bæredygtig produktion, men også et udtryk for en helt særlig måde at tænke cirkulær økonomi på. Erhvervslivet efterspørger både akademikere og faglært arbejdskraft, ligesom der er behov for velkvalificerede medarbejdere i den offentlige sektor. Her kan du ikke bare finde et godt job - du kan også skabe dig en karriere. Kommunen har knap 49.000 borgere og vi bliver stadigt flere, der vælger at bo tæt på den smukke vestsjællandske natur. Vi er 3.300 kommunalt ansatte, og vi arbejder alle strategisk med at skabe mere samarbejde med hinanden og eksterne partnere - borgere, virksomheder og andre myndigheder. Det gør vi for at opnå bedre resultater og understøtte, at kommunen når sin vision om at være et godt sted at bo, leve, arbejde og drive virksomhed. Læs mere om kommunen: www.imaginekalundborg.dk I Kalundborg Kommune har vi en generel politik om indhentning af straffeattest.

Om jobbet
Afdelingsleder 6.- 9. klasse til Nyrupskolen i Kalundborg

Nyrupskolen er en almen folkeskole beliggende i et naturskønt område i starten af Røsnæshalvøen. Vi har stolte traditioner både inden for det faglige, sociale og kulturelle område, hvor både elever og personale har et højt fagligt niveau.

Derfor synes vi, at vi har:

  • verdens bedste skole
  • verdens bedste personale
  • verdens bedste forældre, og ikke mindst
  • verdens bedste børn…,

men vi mangler snarest muligt verdens bedste afdelingsleder for vores elever og personale i 6.- 9. klasse.

Du kan læse den fulde jobprofil her:

http://reader.livedition.dk/kalundborg/2012/

Profilen finder du også på skolens hjemmeside www.nyrupskolen.dk, under Ledige stillinger. Her kan du samtidig finde en beskrivelse af den opgavefordeling, som vi tidligere har haft på skolen, og som der tages udgangspunkt i ved ansættelsen.

 

Din profil
Vi søger en afdelingsleder, der

  • er uddannet lærer og har været beskæftiget på en skole der dækker aldersklassetrin fra 0.- 9. klasse
  • har lyst og vilje til at videreføre den udvikling, som ledelse, medarbejdere, skolebestyrelsen og Kalundborg kommunes kommunalbestyrelse udstikker, med det mål at skabe en attraktiv arbejdsplads der skaber gode resultater.
  • er kreativt tænkende, har humor, og kan lede med et glimt i øjet
  • er visionær og udviklingsorienteret
  • er handlekraftig og synlig, men samtidig evner at være lyttende og anerkendende
  • har administrativt og pædagogisk sans og overblik, og har kendskab til IT
  • skaber udvikling på skolen i tæt samarbejde med ledelse, medarbejdere, forældre og elever
  • har fokus på at skabe gode resultater

 

Derfor skal du vælge os
Vi lægger vægt på faglighed i undervisningen, og de praktisk/musiske fag prioriteres højt. Derfor præsterer vi godt ved de afsluttende prøver for 9. klasse. Du kan se de seneste resultater her: https://uddannelsesstatistik.dk/Pages/Institutions/323001.aspx

Der er et veludviklet teamarbejde, hvor der arbejdes i afdelingsteam og klasseteam.

Nyrupskolen er organiseret i et ledelsesteam bestående af skoleleder, to afdelingsledere og en SFO-leder. 

Vi er en arbejdsplads med et godt miljø, hvor vi arbejder værdibaseret, og lægger vægt på en god kommunikation og information mellem alle ansatte på skolen. 

Du kan se en video om skolen på dette link: https://youtu.be/nn1ubvzCDF4

 

Løn og ansættelsesvilkår
Ansættelse i henhold til gældende overenskomst og regler om ny løn.

 

Hvis du vil vide mere
Fås ved henvendelse til skoleleder John Saxild-Hansen eller souschef Linette Rønne Johansen på telefon 59 53 46 00 eller via mail josh@kalundborg.dk

 

Ansøgning
En nærmere beskrivelse af tidsfrister og ansættelsesforløb er beskrevet i stillingsprofilen, som findes via ovenstående link eller på skolens hjemmeside. Inden du sender din ansøgning, forventes det at du kontakter skolen.

Ansøgningsfristen er fredag den 29. november 2019.

 

Om os
Kalundborg er en kommune i vækst.

Kommunen huser en af Sjællands største industrikoncentrationer uden for København med nogle af Danmarks største energi- og procesvirksomheder. Vi opbygger et banebrydende center for udvikling af avanceret biotek produktion, uddannelse og startups, ligesom den verdenskendte Kalundborg Symbiose ikke bare er et eksempel på fremsynet energieffektiv og bæredygtig produktion, men også et udtryk for en helt særlig måde at tænke cirkulær økonomi på.

Erhvervslivet efterspørger både akademikere og faglært arbejdskraft, ligesom der er behov for velkvalificerede medarbejdere i den offentlige sektor. Her kan du ikke bare finde et godt job - du kan også skabe dig en karriere. Kommunen har knap 49.000 borgere og vi bliver stadigt flere, der vælger at bo tæt på den smukke vestsjællandske natur.

Vi er 3.300 kommunalt ansatte, og vi arbejder alle strategisk med at skabe mere samarbejde med hinanden og eksterne partnere - borgere, virksomheder og andre myndigheder. Det gør vi for at opnå bedre resultater og understøtte, at kommunen når sin vision om at være et godt sted at bo, leve, arbejde og drive virksomhed.

Læs mere om kommunen: www.imaginekalundborg.dk  

I Kalundborg Kommune har vi en generel politik om indhentning af straffeattest.

NYRUPSKOLENKalundborg2019-11-11T00:00:002019-11-29T00:00:00
330128495Funktionschef til Jordforurening og Grundvandsbeskyttelse i Region SjællandRobot Vil du arbejde for beskytte borgerne i Region Sjælland mod jordforurening? Brænder du for, at vi også fremover kan indvinde godt grundvand i regionen? Har du erfaring med jordforureningsområdet, politisk betjening, kommunikation og netværksopbygning? Så er du måske vores nye chef for enheden for Jordforurening og Grundvandsbeskyttelse. Et lederjob med fokus på både driftsledelse og strategisk udvikling Du vil som funktionschef i Regional Udvikling få masser af muligheder for at præge fremtiden for Region Sjælland. Vi kæmper for, at vores region skal være et attraktivt sted at leve, arbejde og drive virksomhed. Her har enheden for Jordforurening og Grundvandsbeskyttelse en central myndighedsrolle med at sikre borgere og grundvandet mod virkningerne af Jordforurening. Enheden for Jordforurening og Grundvandsbeskyttelse består af 28 dygtige og engagerede medarbejdere og ledes i tæt samarbejde mellem to funktionschefer. Du bliver chef for 10-15 af medarbejderne i enheden, hvor der bliver lagt vægt på et godt samarbejde og et positivt arbejdsmiljø. Du skal gå forrest i den strategiske udvikling af området samt motivere og inspirere dine medarbejdere og samarbejdspartnere til at levere fælles og fremtidssikrede løsninger på et højt prioriteret område. Som funktionschef vil du referere til direktøren for Regional Udvikling og indgå i ledelsesteamet i Regional Udvikling. Dine vigtigste opgaver: Daglig ledelse af enhedens medarbejdere i tæt samarbejde med den anden funktionschef Samarbejde med den øvrige ledelse i Regional Udvikling Sikre godt samarbejde med eksterne samarbejdspartnere på jord- og grundvandsområdet Politisk betjening En naturvidenskabelig profil med lederambitioner Uddannelse som ingeniør, geolog eller cand.scient. er relevant for stillingen. Det er en fordel, hvis du har ledelseserfaring enten fra det offentlige eller private samt erfaring med myndighedsopgaver indenfor jordforureningsområdet, herunder pesticidområdet. Opgaverne foregår i tæt samspil med andre myndigheder, borgere og aktører. Derfor lægger vi vægt på, at du evner at skabe gode relationer til eksterne parter og kommunikere klart og tydeligt. Dine vigtigste kompetencer: Du har et højt engagement og stor gennemslagskraft Du har politisk tæft Du tænker naturligt i strategiske helheder, samtidig med at du bevarer et skarpt blik for detaljen. Du følger opgaverne helt til dørs Du trives i en travl og omskiftelig hverdag Hvorfor er denne stilling dit næste lederjob? Vil du være en del af et udviklende fagligt miljø med engagerede kolleger og et godt arbejdsmiljø, hvor arbejdsglæde, trivsel og medindflydelse er højt prioriteret? Trives du bedst med afvekslende arbejdsopgaver og en udadvendt kontakt til omverden? Er dit næste karriereskridt et lederjob med gode muligheder for efteruddannelse og tilknytning til et ledernetværk? Så er du muligvis på vej til at søge dit næste job, som i øvrigt ligger bekvemt i Regionshuset i Sorø blot 45 minutters kørsel fra hovedstadsområdet og fra Fyn. Du ansættes på fuld tid hurtigst muligt. Løn og ansættelsesvilkår i henhold til gældende overenskomst og principperne i ny løn i Region Sjælland. Vil du vide mere Du er velkommen til at kontakte direktør Carsten Krabbe tlf. 6025 5902 eller funktionschef Ane-Marie Westergaard tlf. 2132 1042, hvis du har konkrete spørgsmål til stillingen. Ansøgning Send os en motiveret ansøgning og dit CV via vores rekrutteringssystem senest d. d. 5. december. Første samtalerunde finder sted tirsdag d. 10 december. En evt. anden samtale vil finde sted enten torsdag d. 12 eller fredag d. 13 december. Om Regional Udvikling Enheden for Jordforurening og Grundvandsbeskyttelse er en del af afdelingen for Regional Udvikling. Regional Udvikling har en bred vifte af myndigheds- og udviklingsopgaver inden for kollektiv trafik, koordinering af uddannelser, håndtering af jord- og grundvandsforurening, bæredygtig råstofindvinding samt udviklingen inden for infrastruktur, yderområder, grøn omstilling, klimatilpasning og grænseoverskridende samarbejder. Vi er ca. 65 medarbejdere i afdelingen. Vi har i vores arbejde borgeren i centrum, og vi arbejder oftest i strategiske partnerskaber med andre interessenter og aktører. Læs evt. mere om Regional Udvikling på www.regionsjaelland.dk omregionen Organisation oevrigeafdelingerogenheder Sider regional-udvikling.aspx Om Region Sjælland Vi er regionens største arbejdsplads med mere end 18.000 medarbejdere og et budget på 19 mia. kroner. Vi løser opgaver inden for sundhed, psykiatri og regional udvikling og driver en række sociale institutioner. Klik ind på www.regionsjaelland.dk og læs mere om regionens opgaver, struktur og geografi. Du finder os også på Facebook, Twitter og LinkedIn.

Vil du arbejde for beskytte borgerne i Region Sjælland mod jordforurening? Brænder du for, at vi også fremover kan indvinde godt grundvand i regionen? Har du erfaring med jordforureningsområdet, politisk betjening, kommunikation og netværksopbygning? Så er du måske vores nye chef for enheden for Jordforurening og Grundvandsbeskyttelse.

Et lederjob med fokus på både driftsledelse og strategisk udvikling

Du vil som funktionschef i Regional Udvikling få masser af muligheder for at præge fremtiden for Region Sjælland. Vi kæmper for, at vores region skal være et attraktivt sted at leve, arbejde og drive virksomhed. Her har enheden for Jordforurening og Grundvandsbeskyttelse en central myndighedsrolle med at sikre borgere og grundvandet mod virkningerne af Jordforurening.

Enheden for Jordforurening og Grundvandsbeskyttelse består af 28 dygtige og engagerede medarbejdere og ledes i tæt samarbejde mellem to funktionschefer. Du bliver chef for 10-15 af medarbejderne i enheden, hvor der bliver lagt vægt på et godt samarbejde og et positivt arbejdsmiljø. Du skal gå forrest i den strategiske udvikling af området samt motivere og inspirere dine medarbejdere og samarbejdspartnere til at levere fælles og fremtidssikrede løsninger på et højt prioriteret område. Som funktionschef vil du referere til direktøren for Regional Udvikling og indgå i ledelsesteamet i Regional Udvikling.

Dine vigtigste opgaver:

  • Daglig ledelse af enhedens medarbejdere i tæt samarbejde med den anden funktionschef

  • Samarbejde med den øvrige ledelse i Regional Udvikling

  • Sikre godt samarbejde med eksterne samarbejdspartnere på jord- og grundvandsområdet

  • Politisk betjening

En naturvidenskabelig profil med lederambitioner

Uddannelse som ingeniør, geolog eller cand.scient. er relevant for stillingen. Det er en fordel, hvis du har ledelseserfaring enten fra det offentlige eller private samt erfaring med myndighedsopgaver indenfor jordforureningsområdet, herunder pesticidområdet. Opgaverne foregår i tæt samspil med andre myndigheder, borgere og aktører. Derfor lægger vi vægt på, at du evner at skabe gode relationer til eksterne parter og kommunikere klart og tydeligt.

Dine vigtigste kompetencer:

  • Du har et højt engagement og stor gennemslagskraft

  • Du har politisk tæft

  • Du tænker naturligt i strategiske helheder, samtidig med at du bevarer et skarpt blik for detaljen.

  • Du følger opgaverne helt til dørs

  • Du trives i en travl og omskiftelig hverdag

Hvorfor er denne stilling dit næste lederjob?

Vil du være en del af et udviklende fagligt miljø med engagerede kolleger og et godt arbejdsmiljø, hvor arbejdsglæde, trivsel og medindflydelse er højt prioriteret? Trives du bedst med afvekslende arbejdsopgaver og en udadvendt kontakt til omverden? Er dit næste karriereskridt et lederjob med gode muligheder for efteruddannelse og tilknytning til et ledernetværk?

Så er du muligvis på vej til at søge dit næste job, som i øvrigt ligger bekvemt i Regionshuset i Sorø blot 45 minutters kørsel fra hovedstadsområdet og fra Fyn.

Du ansættes på fuld tid hurtigst muligt. Løn og ansættelsesvilkår i henhold til gældende overenskomst og principperne i ny løn i Region Sjælland.

Vil du vide mere

Du er velkommen til at kontakte direktør Carsten Krabbe tlf. 6025 5902 eller funktionschef Ane-Marie Westergaard tlf. 2132 1042, hvis du har konkrete spørgsmål til stillingen.

Ansøgning

Send os en motiveret ansøgning og dit CV via vores rekrutteringssystem senest d. d. 5. december.

Første samtalerunde finder sted tirsdag d. 10 december. En evt. anden samtale vil finde sted enten torsdag d. 12 eller fredag d. 13 december.

Om Regional Udvikling

Enheden for Jordforurening og Grundvandsbeskyttelse er en del af afdelingen for Regional Udvikling. Regional Udvikling har en bred vifte af myndigheds- og udviklingsopgaver inden for kollektiv trafik, koordinering af uddannelser, håndtering af jord- og grundvandsforurening, bæredygtig råstofindvinding samt udviklingen inden for infrastruktur, yderområder, grøn omstilling, klimatilpasning og grænseoverskridende samarbejder. Vi er ca. 65 medarbejdere i afdelingen. Vi har i vores arbejde borgeren i centrum, og vi arbejder oftest i strategiske partnerskaber med andre interessenter og aktører. Læs evt. mere om Regional Udvikling på www.regionsjaelland.dk/omregionen/Organisation/oevrigeafdelingerogenheder/Sider/regional-udvikling.aspx

Om Region Sjælland
Vi er regionens største arbejdsplads med mere end 18.000 medarbejdere og et budget på 19 mia. kroner. Vi løser opgaver inden for sundhed, psykiatri og regional udvikling og driver en række sociale institutioner. Klik ind på www.regionsjaelland.dk og læs mere om regionens opgaver, struktur og geografi. Du finder os også på Facebook, Twitter og LinkedIn.

Region SjællandSorø2019-11-21T00:00:002019-12-05T00:00:00
330124435Formidlings- og kommunikationschefRobot Vores formidlingschef går på pension. Vi søger derfor en ny kollega til at stå i spidsen for udviklingen af museets formidling og kommunikation. Stillingen ønskes besat 1. februar 2020 eller snarest muligt derefter. Som formidlings- og kommunikationschef vil du indgå i museets ledergruppe, der består af kulturarvschefen, administrationschefen, forskningschefen og museets direktør. Du får fornøjelsen af at være leder for et dedikeret team bestående af 8 fastansatte samt en række projektansatte medarbejdere med kompetencer indenfor formidling, undervisning, grafisk arbejde, kommunikation, markedsføring og frivillige. Museum Vestsjælland står overfor en række omfattende tiltag, hvor formidling og kommunikation er væsentlige udviklingsområder. Som vores nye kollega vil du stå i spidsen for udviklingen af nye basisudstillinger og formidlingstiltag samt en gentænkning af vores kommunikation med brugerne. Målet er at øge andelen af brugere både i form af besøgende til vores udstillinger og aktiviteter samt undervisningsgrupper og brugere af formidlingstiltag udenfor museumshusene. Udviklingen skal ske i tæt samarbejde med medarbejdere og den øvrige ledelse. Gode samarbejdsevner og ledelseskompetencer er derfor en forudsætning i stillingen. Vi ønsker os en formidlingschef, der er nytænkende og inddragende, men også drivende for udviklingen af vores museumstilbud. Så har du visioner og erfaringer med ledelse, kulturformidling og kommunikation, og kan du både lytte og lære, men også udfordre os på gængse opfattelser og tilgange, er du lige den, vi søger. Vi forventer at du: Har en relevant uddannelse på kandidatniveau eller derover Har erfaring med ledelse fra museer eller lignende kulturinstitutioner Har erfaring med kommunikation og markedsføring Har bred erfaring med projektstyring herunder budget- og målopfølgning Har erfaring med udvikling af kulturformidling som udstillinger, events og aktiviteter Har erfaring med fundraising og ansøgningsarbejde Er stærk både i mundtlig og skriftlig kommunikation Har fokus på brugerinddragelse, målgrupper og gæsters forskellige behov og forventninger Har let ved at samarbejde på tværs af museets mange fagligheder og med vores mange eksterne samarbejdspartnere Har blik for forretningsudvikling på kulturområdet Og sidst men ikke mindst søger vi en kollega med nye tilgange, fuld af gode ideer og visioner og med humor og lyst til at indgå i vores fællesskab. Stillingen er på 37 timer om ugen. Arbejde om aftenen og i weekender kan forekomme. Løn efter gældende overenskomst. Det primære arbejdssted er Sorø Museum, men arbejdsfeltet er hele museets ansvarsområde, så arbejde på andre lokaliteter forekommer. Læs mere om Museum Vestsjælland på www.vestmuseum.dk Spørgsmål om stillingen kan rettes til museumsdirektør Eskil Vagn Olsen på tlf. 41379256 eller mail: evo@vestmuseum.dk. Send din ansøgning til job@vestmuseum.dk . Ansøgning, CV og relevante bilag bedes sendt i en samlet fil som pdf. Ansøgningsfrist 9. december 2019. Samtaler forventes afholdt den 16. december eventuel anden samtalerunde afholdes den 18. december.

Vores formidlingschef går på pension. Vi søger derfor en ny kollega til at stå i spidsen for udviklingen af museets formidling og kommunikation.

Stillingen ønskes besat 1. februar 2020 eller snarest muligt derefter.

Som formidlings- og kommunikationschef vil du indgå i museets ledergruppe, der består af kulturarvschefen, administrationschefen, forskningschefen og museets direktør.

Du får fornøjelsen af at være leder for et dedikeret team bestående af 8 fastansatte samt en række projektansatte medarbejdere med kompetencer indenfor formidling, undervisning, grafisk arbejde, kommunikation, markedsføring og frivillige.

Museum Vestsjælland står overfor en række omfattende tiltag, hvor formidling og kommunikation er væsentlige udviklingsområder. Som vores nye kollega vil du stå i spidsen for udviklingen af nye basisudstillinger og formidlingstiltag samt en gentænkning af vores kommunikation med brugerne. Målet er at øge andelen af brugere både i form af besøgende til vores udstillinger og aktiviteter samt undervisningsgrupper og brugere af formidlingstiltag udenfor museumshusene. Udviklingen skal ske i tæt samarbejde med medarbejdere og den øvrige ledelse. Gode samarbejdsevner og ledelseskompetencer er derfor en forudsætning i stillingen.

Vi ønsker os en formidlingschef, der er nytænkende og inddragende, men også drivende for udviklingen af vores museumstilbud. Så har du visioner og erfaringer med ledelse, kulturformidling og kommunikation, og kan du både lytte og lære, men også udfordre os på gængse opfattelser og tilgange, er du lige den, vi søger.

Vi forventer at du:

  • Har en relevant uddannelse på kandidatniveau eller derover
  • Har erfaring med ledelse fra museer eller lignende kulturinstitutioner
  • Har erfaring med kommunikation og markedsføring
  • Har bred erfaring med projektstyring – herunder budget- og målopfølgning
  • Har erfaring med udvikling af kulturformidling som udstillinger, events og aktiviteter
  • Har erfaring med fundraising og ansøgningsarbejde
  • Er stærk både i mundtlig og skriftlig kommunikation
  • Har fokus på brugerinddragelse, målgrupper og gæsters forskellige behov og forventninger
  • Har let ved at samarbejde på tværs af museets mange fagligheder og med vores mange eksterne samarbejdspartnere
  • Har blik for forretningsudvikling på kulturområdet

Og sidst men ikke mindst søger vi en kollega med nye tilgange, fuld af gode ideer og visioner og med humor og lyst til at indgå i vores fællesskab.

Stillingen er på 37 timer om ugen. Arbejde om aftenen og i weekender kan forekomme. Løn efter gældende overenskomst.

Det primære arbejdssted er Sorø Museum, men arbejdsfeltet er hele museets ansvarsområde, så arbejde på andre lokaliteter forekommer.

Læs mere om Museum Vestsjælland på www.vestmuseum.dk Spørgsmål om stillingen kan rettes til museumsdirektør Eskil Vagn Olsen på tlf. 41379256 eller mail: evo@vestmuseum.dk. Send din ansøgning til job@vestmuseum.dk . Ansøgning, CV og relevante bilag bedes sendt i en samlet fil som pdf. Ansøgningsfrist 9. december 2019. Samtaler forventes afholdt den 16. december eventuel anden samtalerunde afholdes den 18. december.

Museum Vestsjælland - Administration og ArkæologiHolbæk2019-11-14T00:00:002019-12-09T00:00:00
330123295Afdelingsleder til CampusskolenRobot Under mottoet Campusskolen griber dine muligheder søger vi en erfaren og dygtig afdelingsleder til vores ledelsesteam. Vi håber at finde en person, der vil engagere sig i et velfungerende ledelsesteam, som består af en skoleleder, en viceskoleleder, en pædagogisk afdelingsleder og en administrativ leder. Sammen med ledelsesteamet skal du være med til at lede Campusskolens mange dygtige medarbejdere i videreudviklingen af en god skole. Om Campusskolen og Ringsted 10. klassecenter Campusskolen blev i 2012 etableret som Ringsted kommunes udskolingsskole. Vi har ca. 700 elever og 65 lærere. Der er 8-9 spor på hver af vores 7.-9. årgange ligesom, at vi også huser kommunens 10. klassecenter med ca. 100 elever, en specialiseret indsats - Campus og en modtageklasse. Vi arbejder naturligt med at inkludere flest mulige elever i vores almen-del både fra vores specialiserede indsats og fra vores distrikt generelt. Har du lyst til et spændende og alsidigt job, med et godt og velfungerende ledelsesteam, på en arbejdsplads med en ambition om at være i toppen af landets bedste skoler, vil vi se frem til at modtage din ansøgning. Hvem er du? Vi søger en afdelingsleder med skarpe personlige og faglige kompetencer. Du trives godt i samarbejdet med unge mennesker, for det er dem, vi er her for. Du har lyst til ledelse, har erfaring med det, er relations-stærk og indstillet på at tage fat i en ofte hektisk hverdag, med mange forskellige opgaver. Vi søger en afdelingsleder som kan udøve pædagogisk ledelse og personaleledelse af vores specialiserede indsats Campus og det generelle specialområde. Specialområdet er under udvikling i Ringsted kommune, hvorfor vi søger en leder som er omstillingsparat, som har indsigt i både specialområdet og almenområdet, og som derved kan kvalificere specialområdet på Campusskolen i tilknytning til de tiltag der vil være kommunalt. Vi forventer:At du har erfaring med specialområdet - herunder revisitationer og tilsyn med andre specialtilbud.At du arbejder målrettet med god og ansvarlig inklusion til almenområdet.At du praktiserer et systemisk børne- og ungesyn.At du kan sætte en klar ramme, struktur og mål for arbejdet med det specialiserede område.At du har erfaring med og kan afholde tværfaglige dialogmøder netværksmøder med elever, forældre og eksterne parter.At du kan være med til at lede strategiske processer og kan varetage driftsmæssige ledelsesopgaver. Vi leder efter en kollega med stærke personlige kompetencer, som også besidder nogle af disse nøgleord:Du kan skabe overblik og bevare dit gode humør, når der er fart på.Du er parat til at gribe nye opgaver, og kan holde fast i dem, til der er fundet gode løsninger.Du er god til at motivere og fremme et godt arbejdsmiljø. Hvem er vi? På Campusskolen arbejder vi med involverende ledelse, og ledelsesteamet har en grundlæggende tro på, at man bedst skaber resultater ved at være i tæt og konstruktiv dialog med medarbejderne og eleverne. Vi arbejder systemisk med fokus på elevens ressourcer og potentialer. Det er vigtigt for os, at den nye afdelingsleder deler den grundopfattelse. Vi arbejder systematisk med indsatsområder, hvor vi ønsker at se forandringer, og du skal derfor være god til at følge projekter helt til dørs. I dette skoleår understøtter vores virksomhedsstrategi de kommunale politiske målsætninger for skoleområdet, hvormed vi ønsker en progression inden for fagligheden, elevernes trivsel, medarbejdernes trivsel, og vores kommunikation både internt og eksternt. Dette arbejder vil du blive en central del af. Vi afholder ansættelsessamtaler den 11. december 2019 og den 17. december 2019. Vi sætter pris på, at du kommer og besøger os inden ansøgningsfristen. Du kan aftale en tid ved at ringe til skolens kontor, 57627390. Løn og ansættelsesvilkår Ansættelse og aflønning sker i henhold til relevant overenskomst. Det er en del af Ringsted Kommunes ansættelsespolitik at fremme ligelig kønsfordeling og etnisk ligestilling. Vi opfordrer både personer med dansk og anden etnisk baggrund til at søge den opslåede stilling. Vi ser frem til at modtage din ansøgning.Under mottoet ”Campusskolen griber dine muligheder” søger vi en erfaren og dygtig afdelingsleder til vores ledelsesteam.

Vi håber at finde en person, der vil engagere sig i et velfungerende ledelsesteam, som består af en skoleleder, en viceskoleleder, en pædagogisk afdelingsleder og en administrativ leder. Sammen med ledelsesteamet skal du være med til at lede Campusskolens mange dygtige medarbejdere i videreudviklingen af en god skole.
 
Om Campusskolen og Ringsted 10. klassecenter
Campusskolen blev i 2012 etableret som Ringsted kommunes udskolingsskole. Vi har ca. 700 elever og 65 lærere.
Der er 8-9 spor på hver af vores 7.-9. årgange ligesom, at vi også huser kommunens 10. klassecenter med ca. 100 elever, en specialiseret indsats - Campus+ og en modtageklasse. Vi arbejder naturligt med at inkludere flest mulige elever i vores almen-del – både fra vores specialiserede indsats og fra vores distrikt generelt. 

Har du lyst til et spændende og alsidigt job, med et godt og velfungerende ledelsesteam, på en arbejdsplads med en ambition om at være i toppen af landets bedste skoler, vil vi se frem til at modtage din ansøgning.
 
Hvem er du?
Vi søger en afdelingsleder med skarpe personlige og faglige kompetencer. Du trives godt i samarbejdet med unge mennesker, for det er dem, vi er her for. Du har lyst til ledelse, har erfaring med det, er relations-stærk og indstillet på at tage fat i en ofte hektisk hverdag, med mange forskellige opgaver.
Vi søger en afdelingsleder som kan udøve pædagogisk ledelse og personaleledelse af vores specialiserede indsats Campus+ og det generelle specialområde.  Specialområdet er under udvikling i Ringsted kommune, hvorfor vi søger en leder som er omstillingsparat, som har indsigt i både specialområdet og almenområdet, og som derved kan kvalificere specialområdet på Campusskolen i tilknytning til de tiltag der vil være kommunalt.

Vi forventer:
  • At du har erfaring med specialområdet - herunder revisitationer og tilsyn med andre specialtilbud.
  • At du arbejder målrettet med god og ansvarlig inklusion til almenområdet.
  • At du praktiserer et systemisk børne- og ungesyn.
  • At du kan sætte en klar ramme, struktur og mål for arbejdet med det specialiserede område.
  • At du har erfaring med og kan afholde tværfaglige dialogmøder/netværksmøder med elever, forældre og eksterne parter.
  • At du kan være med til at lede strategiske processer og kan varetage driftsmæssige ledelsesopgaver.
     
Vi leder efter en kollega med stærke personlige kompetencer, som også besidder nogle af disse nøgleord:
  • Du kan skabe overblik og bevare dit gode humør, når der er fart på.
  • Du er parat til at gribe nye opgaver, og kan holde fast i dem, til der er fundet gode løsninger.
  • Du er god til at motivere og fremme et godt arbejdsmiljø.
     
Hvem er vi?
På Campusskolen arbejder vi med involverende ledelse, og ledelsesteamet har en grundlæggende tro på, at man bedst skaber resultater ved at være i tæt og konstruktiv dialog med medarbejderne og eleverne. Vi arbejder systemisk med fokus på elevens ressourcer og potentialer. Det er vigtigt for os, at den nye afdelingsleder deler den grundopfattelse.
Vi arbejder systematisk med indsatsområder, hvor vi ønsker at se forandringer, og du skal derfor være god til at følge projekter helt til dørs. I dette skoleår understøtter vores virksomhedsstrategi de kommunale politiske målsætninger for skoleområdet, hvormed vi ønsker en progression inden for fagligheden, elevernes trivsel, medarbejdernes trivsel, og vores kommunikation både internt og eksternt. Dette arbejder vil du blive en central del af.
 
Vi afholder ansættelsessamtaler den 11. december 2019 og den 17. december 2019.

Vi sætter pris på, at du kommer og besøger os inden ansøgningsfristen. Du kan aftale en tid ved at ringe til skolens kontor, 57627390.

Løn og ansættelsesvilkår
Ansættelse og aflønning sker i henhold til relevant overenskomst.
Det er en del af Ringsted Kommunes ansættelsespolitik at fremme ligelig kønsfordeling og etnisk ligestilling. Vi opfordrer både personer med dansk og anden etnisk baggrund til at søge den opslåede stilling.

Vi ser frem til at modtage din ansøgning.

SkolecenterRingsted2019-11-12T00:00:002019-12-08T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Afdelingsleder til Nyrupskolen

NYRUPSKOLEN

Kalundborg
Om jobbetAfdelingsleder 6.- 9. klasse til Nyrupskolen i Kalundborg Nyrupskolen er en almen folkeskole beliggende i et naturskønt område i starten af Røsnæshalvøen. Vi har stolte traditioner både inden for det faglige, sociale og kulturelle område, h...
Indrykket:11. november 2019
Udløbsdato:29. november 2019

Funktionschef til Jordforurening og Grundvandsbeskyttelse i Region Sjælland

Region Sjælland

Sorø
Vil du arbejde for beskytte borgerne i Region Sjælland mod jordforurening? Brænder du for, at vi også fremover kan indvinde godt grundvand i regionen? Har du erfaring med jordforureningsområdet, politisk betjening, kommunikation og netværksopbygning...
Indrykket:21. november 2019
Udløbsdato:5. december 2019

Formidlings- og kommunikationschef

Museum Vestsjælland - Administration og Arkæologi

Holbæk
Vores formidlingschef går på pension. Vi søger derfor en ny kollega til at stå i spidsen for udviklingen af museets formidling og kommunikation. Stillingen ønskes besat 1. februar 2020 eller snarest muligt derefter. Som formidlings- og kommunikation...
Indrykket:14. november 2019
Udløbsdato:9. december 2019

Afdelingsleder til Campusskolen

Skolecenter

Ringsted
Under mottoet Campusskolen griber dine muligheder søger vi en erfaren og dygtig afdelingsleder til vores ledelsesteam. Vi håber at finde en person, der vil engagere sig i et velfungerende ledelsesteam, som består af en skoleleder, en viceskoleleder,...
Indrykket:12. november 2019
Udløbsdato:8. december 2019