Centerchef Børn og Unge

Vi søger en ny centerchef til vores Børn og Unge område. Er det dig vi leder efter?
Det er dig vi leder efter, hvis du er fremsynet og strategisk og gennem følgeskab og tværgående samarbejde formår at skabe forandringer og fælles resultater. Det er dig vi leder efter, hvis du samtidigt kan dykke ned i detaljen og har styr på driften. Det er dig vi leder efter, hvis du har politisk tæft, stor ledelseserfaring og et godt kendskab til hele 0-16 års området.

Du er ikke hvem som helst
Som du måske kan læse, er det ikke hvem som helst vi leder efter.
Du vil nemlig blive en helt central nøglefigur som skal sikre samspillet og resultaterne for kommunens børn og unge, hvor politikerne og administrationen rammesætter vilkårene for området.

Du kommer med en tillidsbaseret tilgang, hvor du motiverer, involverer og skaber engagement og samtidig evner at få ord til at blive til handling på tværs i organisationen og sammen med børn og forældre. Du sætter retning og holder fast med dit overskud og med gennemslagskraft.

Nogle af de første opgaver som du får ansvaret for er det fortsatte tværfaglige samarbejde omkring samskabelse og implementeringen af vores fælles mindset for det tværgående samarbejde. En anden stor opgave er realiseringen af den nye pædagogiske læreplan og arbejdet med inkluderende fællesskaber i skoler og dagtilbud. Indsatsen for udsatte børnefamilier og for sårbare børn og unge kommer også til at fylde på skrivebordet.

Du tager fat med udgangspunkt i alle de gode og velfungerende tiltag, vi har i forvejen, og supplerer med nye ideer og visioner. Og du implementerer det hele med mod og følgeskab. Du værdsætter og trives med at arbejde i en handlekraftig kommune.

Se her før du søger
Der er selvfølgelig meget mere du skal vide, før du beslutter dig for at søge jobbet.

På kommunens hjemmeside kan du læse meget mere om kommunen

Desuden har vi samlet nogle centrale oplysninger til dig her:


Yderligere oplysninger
Du er også velkommen til at ringe til direktør for området Vibeke Lei Stoustrup på tlf. 30 10 58 53 eller kommunaldirektør Jes Lunde på tlf. 99 88 99 01.

Ansøgningsfrist
Vi skal have din ansøgning senest 12. august 2019 kl. 8.00.

Kommunen ønsker at fremme ligestilling og mangfoldighed, og opfordrer derfor alle kvalificerede og interesserede uanset alder, køn, religion, handicap og etnisk tilhørsforhold til at søge stillingen.

Den 1. januar 2019 blev der indført røgfri arbejdstid – og matrikler for alle ansatte i Rebild Kommune

 


Du har ikke vedlagt dokumenter til din ansøgning. Klik på 'OK' knappen nedenfor for at sende din ansøgning alligevel, eller klik på knappen "Annuller" og vedhæft dokumenter, før du sender din ansøgning igen.

Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330051462Phoenix-96c1331212019-07-01T00:00:00Centerchef Børn og UngeVi søger en ny centerchef til vores Børn og Unge område. Er det dig vi leder efter?
Det er dig vi leder efter, hvis du er fremsynet og strategisk og gennem følgeskab og tværgående samarbejde formår at skabe forandringer og fælles resultater. Det er dig vi leder efter, hvis du samtidigt kan dykke ned i detaljen og har styr på driften. Det er dig vi leder efter, hvis du har politisk tæft, stor ledelseserfaring og et godt kendskab til hele 0-16 års området.

Du er ikke hvem som helst
Som du måske kan læse, er det ikke hvem som helst vi leder efter.
Du vil nemlig blive en helt central nøglefigur som skal sikre samspillet og resultaterne for kommunens børn og unge, hvor politikerne og administrationen rammesætter vilkårene for området.

Du kommer med en tillidsbaseret tilgang, hvor du motiverer, involverer og skaber engagement og samtidig evner at få ord til at blive til handling på tværs i organisationen og sammen med børn og forældre. Du sætter retning og holder fast med dit overskud og med gennemslagskraft.

Nogle af de første opgaver som du får ansvaret for er det fortsatte tværfaglige samarbejde omkring samskabelse og implementeringen af vores fælles mindset for det tværgående samarbejde. En anden stor opgave er realiseringen af den nye pædagogiske læreplan og arbejdet med inkluderende fællesskaber i skoler og dagtilbud. Indsatsen for udsatte børnefamilier og for sårbare børn og unge kommer også til at fylde på skrivebordet.

Du tager fat med udgangspunkt i alle de gode og velfungerende tiltag, vi har i forvejen, og supplerer med nye ideer og visioner. Og du implementerer det hele med mod og følgeskab. Du værdsætter og trives med at arbejde i en handlekraftig kommune.

Se her før du søger
Der er selvfølgelig meget mere du skal vide, før du beslutter dig for at søge jobbet.

På kommunens hjemmeside kan du læse meget mere om kommunen

Desuden har vi samlet nogle centrale oplysninger til dig her:
Yderligere oplysninger
Du er også velkommen til at ringe til direktør for området Vibeke Lei Stoustrup på tlf. 30 10 58 53 eller kommunaldirektør Jes Lunde på tlf. 99 88 99 01.

Ansøgningsfrist
Vi skal have din ansøgning senest 12. august 2019 kl. 8.00.

Kommunen ønsker at fremme ligestilling og mangfoldighed, og opfordrer derfor alle kvalificerede og interesserede uanset alder, køn, religion, handicap og etnisk tilhørsforhold til at søge stillingen.

Den 1. januar 2019 blev der indført røgfri arbejdstid – og matrikler for alle ansatte i Rebild Kommune

 

Vi søger en ny centerchef til vores Børn og Unge område. Er det dig vi leder efter?Det er dig vi leder efter, hvis du er fremsynet og strategisk og gennem følgeskab og tværgående samarbejde formår at skabe forandringer og fælles resultater. Det er dig vi leder efter, hvis du samtidigt kan dykke ned i detaljen og har styr på driften. Det er dig vi leder efter, hvis du har politisk tæft, stor ledelseserfaring og et godt kendskab til hele 0-16 års området.Du er ikke hvem som helstSom du måske kan læse, er det ikke hvem som helst vi leder efter.Du vil nemlig blive en helt central nøglefigur som skal sikre samspillet og resultaterne for kommunens børn og unge, hvor politikerne og administrationen rammesætter vilkårene for området.Du kommer med en tillidsbaseret tilgang, hvor du motiverer, involverer og skaber engagement og samtidig evner at få ord til at blive til handling på tværs i organisationen og sammen med børn og forældre. Du sætter retning og holder fast med dit overskud og med gennemslagskraft.Nogle af de første opgaver som du får ansvaret for er det fortsatte tværfaglige samarbejde omkring samskabelse og implementeringen af vores fælles mindset for det tværgående samarbejde. En anden stor opgave er realiseringen af den nye pædagogiske læreplan og arbejdet med inkluderende fællesskaber i skoler og dagtilbud. Indsatsen for udsatte børnefamilier og for sårbare børn og unge kommer også til at fylde på skrivebordet.Du tager fat med udgangspunkt i alle de gode og velfungerende tiltag, vi har i forvejen, og supplerer med nye ideer og visioner. Og du implementerer det hele med mod og følgeskab. Du værdsætter og trives med at arbejde i en handlekraftig kommune.Se her før du søgerDer er selvfølgelig meget mere du skal vide, før du beslutter dig for at søge jobbet.På kommunens hjemmeside kan du læse meget mere om kommunenDesuden har vi samlet nogle centrale oplysninger til dig her:Job- og personprofil Vision 2030 Et aktivt liv - sammen Ledelsesgrundlag: Ledelse - sådan! Personalepolitik Børne- og ungepolitikKontrakt for Center Børn og UngeYderligere oplysningerDu er også velkommen til at ringe til direktør for området Vibeke Lei Stoustrup på tlf. 30 10 58 53 eller kommunaldirektør Jes Lunde på tlf. 99 88 99 01.AnsøgningsfristVi skal have din ansøgning senest 12. august 2019 kl. 8.00.Kommunen ønsker at fremme ligestilling og mangfoldighed, og opfordrer derfor alle kvalificerede og interesserede uanset alder, køn, religion, handicap og etnisk tilhørsforhold til at søge stillingen.Den 1. januar 2019 blev der indført røgfri arbejdstid og matrikler for alle ansatte i Rebild Kommune11jobnet96c13312100000000000aDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-08-12T00:00:000000https://signatur.frontlab.com/ExtJobs/DefaultHosting/JobApplication.aspx?ClientId=1541&ERId=359210EuropaDanmarkJyllandNordjyllandRebild3555045Rebild Kommune11Hobrovej 1109530StøvringDKDanmark0
DKDanmarkDKDanmark
8Fuldtid46Permanent785422JobNet5011707501170710028-06-20190https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=96c13312https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=96c13312https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=96c13312&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=96c13312&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Ledelse_og_HR/Ledelse/4.jpgHar du et højt ambitionsniveau? Hos Rebild Kommune får du rige muligheder for at påvirke virksomheden i en positiv retning.12007991Dansk3Læse/ tale123204Afdelingschef6Ledelse362162107noreply@ofir.comDKDanmarkDKDanmark330054366Strategisk sekretariatschef med gode relationelle kompetencerProfile ldre og Sundhed er en afdeling i ldre- og Handicapforvaltningen i Danmarks 3. største kommune og varetager kommunens tilbud indenfor ældre- og sundhedsområdet. ldre og Sundhed består af 4 funktionsenheder Plejeboliger, Sygepleje, Træning Aktivitet og Frit Valg. Funktionerne understøttes af ldre - og Sundhedssekretariatet, hvor fokus er at skabe sammenhænge på tværs af afdelingen, både i forhold til drift, udvikling og implementering af nye tiltag. Med afsæt i vores ledelsesgrundlag På Sporet og de tre spor: Vi leder i fællesskab Vi prioriterer nærvær Der er brug for alle søger vi en sekretariatschef, som drives af at skabe organisatorisk sammenhængskraft og formår at lede i fællesskab ved at understøtte, at viden og ressourcer kobles på tværs af en stor organisation, som altid er i bevægelse.Du kan læse På Sporet her. Nøgleposition i ldre og SundhedStillingen som sekretariatschef er en absolut nøgleposition i ldre og Sundhed. Sekretariatet har en meget stor kontakt- og berøringsflade på tværs og op og ned i hele afdelingen og i forvaltningen. Alt (næsten) - med interesse og betydning for politikerne, for organisationen, for kerneopgaven og i sidste instans for borgerne - involverer sekretariatet. Men først og fremmest har sekretariatet en understøttende og tværgående funktion krumtappen i ldre og Sundhed. Centralt i stillingen er det tætte parløb med ldre- og Sundhedschefen i dennes roller og opgaver opad i organisationen til forvaltningsledelsen (FL), rådmanden og det politiske udvalg. Sekretariatschefen er stedfortrædende for afdelingschefen og de facto dennes nærmeste samarbejdspartner og support. Der lander rigtig mange sager og opgaver på afdelingens bord. Det er en vigtig opgave for sekretariatschefen at gribe samt sortere og prioritere i disse sager og opgaver samt sikre, at de håndteres og fordeles sikkert og effektivt. I afdelingens chefgruppe er det sekretariatschefens opgave at bidrage til den tværgående planlægning og de tværgående projekter. Det er sekretariatschefen sekretariatet, der bidrager til og løfter de tværgående projekter og opgaver, og herigennem medvirker en realisering af ambitionerne med udgangspunkt i afdelingens ledelsesgrundlag På Sporet . Chefgruppen er kendetegnet ved et fokus på tværgående teamledelse og der er en åben og inddragende dialog, som du vil blive inviteret til at bidrage ind i og sætte dit personlige præg på. Ikke mindre vigtig er ledelsesopgaven i sekretariatet, hvor personaleledelsesopgaven omfatter ledelse af to teamledere samt af medarbejderne i Planlægning og Udvikling. Her er forventningen, at Sekretariatschefen sætter tydelig retning og kan agere sparringspartner og har en delegerende og tillidsbaseret ledelsesstil. ldre- og Sundhedssekretariatet er inddelt i tre teams: Team planlægning og udviklingTeamet består af 9 konsulenter, 4 sundhedsfaglige udviklingskonsulenter samt personaleressourcer i forhold til frivillighedsområdet samt understøttelse af Bedre ældreliv .Teamet arbejder med klassiske sagsfremstillingsopgaver, økonomi, analyse- samt implementeringsopgaver og spiller ofte en centrale rolle i initiering og styring af tværgående projekter og arbejdsgrupper. Du har den faglige og personalemæssige ledelse af teamet, dog deles den faglige ledelse af de sundhedsfaglige udviklingskonsulenter med sygeplejechefen. Team administration og økonomiTeamet varetager en lang række administrative opgaver og understøtter ldre og Sundheds ledere i blandt andet rekruttering, personaleadministration og it-support. Teamet varetager desuden opgaver indenfor uddannelsesområdet.Teamet refererer til en teamleder. Team for teknisk serviceTeamet består af afdelingens servicemedarbejdere og håndværkere, som varetager tekniske serviceopgaver i relation til bygninger, biler, kaldeanlæg mm. Teamet refererer til en teamleder. Dine primære arbejdsopgaver vil være, at: Lede og sparre med medarbejdere, teams og ledere i ldre- og Sundhedssekretariatet og i samarbejde hermed fortsat udvikle sekretariatet som et centralt omdrejningspunkt for sikker drift og udvikling af hele afdelingen. Agere sparringspartner for ldre- og Sundhedschefen Være samarbejdspartner for Funktionscheferne i understøttelsen af enhedernes drift og udvikling, herunder afstemme forventninger og ressourcer mellem sekretariatet og funktionsenhederne Være organisatorisk bindeled mellem det politiske udvalg og funktionerne og være drivkraft bag omsætning af strategier og visioner ud i enhederne Samarbejde med fagforeninger og interesseorganisationer omkring eksempelvis uddannelsesområdet. Forventningerne og kravene til sekretariatschefen er således store men du kan også have store forventninger til os. ldre- og Sundhed er en del af en udviklingsorienteret og proaktiv forvaltning. Her er højt til loftet og vi er en organisation med fokus på læring. Vi bestræber os dagligt på at udvikle gode og meningsfulde løsninger og samarbejder, som i sidste ende skal komme vores borgere til gavn. Samtidigt er det vigtigt for os, at bevare en arbejdsplads, hvor det både er sjovt og udviklende at møde ind og der også er smil og overskud, når vi går hjem. Den rette kandidatI det her job skal man virkelig være skabt til at holde overblik, være rammesættende og styre tid. Du skal være analytisk stærk og have præference for struktur fremfor ideudvikling. Du evner at agere og navigere i en stor organisation og har gode relationelle kompetencer og et skarpt blik for at koble viden på tværs af en kompleks organisation. Konkret forventer vi, at: Du har en relevant uddannelsesmæssig baggrund, fx Cand.scient.adm, Cand.Scient.Pol eller Cand. oecon Du kommer med ledelseserfaring meget gerne fra en stor, politisk ledet organisation Du kan det administrative håndværk og har styr på projekt- og procesværktøjerne, og du ved, hvordan du formidler en præcis bestilling til dine medarbejdere Du har en relativ skarp økonomiforståelse Du har erfaring med understøttelse af politiske udvalg Du vil og kan lede gennem andre og motiveres af at skabe løsninger i fællesskab Du har en delegerende og tillidsbaseret ledelsesstil Du er en stærk og troværdig kommunikator både i tale og skrift. Som person er du åben, troværdig og robust og din erfaring har givet dig en gennemslagskraft, som du bruger til at skabe ro til at træffe kvalificerede beslutninger, selv når stormen suser og bølgerne går højt. Din ledelsesstil kendetegnes af ordentlighed og du forstår vigtigheden af, at udvise loyalitet både op og ned i organisationen. Vil du vide mereHvis du har spørgsmål til jobbet eller ansættelsesprocessen, er du velkommen til at kontakte ldre- og Sundhedschef Annette Secher på tlf.nr. 2520 3800. Ansøgningsfrist er søndag den 11. august 2019 og forventet tiltrædelse den 1. oktober 2019. Ansættelsessamtaler: 1. runde holdes fredag den 16. august 2019 2. runde holdes torsdag den 23. august 2019 Der gennemføres persontest i uge 34 for de ansøgere, der går videre til 2. runde. Vi anvender Insights personprofil. Læs mereDu kan finde flere informationer om Aalborg kommune, ldre- og Handicapforvaltningen samt ldre og Sundhed via nedenstående links: ldre- og Handicapforvaltningens vision og ledelsesgrundlag Aalborg Kommunes personalepolitik Velkommen i ldre og SundhedOrganisationsdiagram ldre og SundhedAalborg kommunes hjemmeside Se filmen om På Sporet her Arbejdspladsens adresseStoremosevej 19, 9310 Vodskov. Løn og ansættelsesforholdStillingen er omfattet af lokal løn. Ansættelse og aflønning sker iht. aftale om aflønning af chefer mellem KL og den forhandlingsberettigede organisation. Lønniveauet er i omegnen af 685.000 kr. årligt pension. Der kan herudover aftales kvalifikationstillæg for særlige kompetencer.Forud for endelig ansættelse skal der foreligge en straffeattest og indhentes referencer.Send ansøgningDu sender din ansøgning ved at trykke på knappen Send ansøgning og udfylde den formular, som kommer frem. Det er også muligt at vedhæfte bilag som f.eks. ansøgning og CV i begrænset omfang.Aalborg Kommune opfordrer alle kvalificerede ansøgere uanset alder, køn, religion, handicap eller etnisk tilhørsforhold til at søge stillingen.Ældre og Sundhed er en afdeling i Ældre- og Handicapforvaltningen i Danmarks 3. største kommune og varetager kommunens tilbud indenfor ældre- og sundhedsområdet.
Ældre og Sundhed består af 4 funktionsenheder; Plejeboliger, Sygepleje, Træning & Aktivitet og Frit Valg. Funktionerne understøttes af Ældre - og Sundhedssekretariatet, hvor fokus er at skabe sammenhænge på tværs af afdelingen, både i forhold til drift, udvikling og implementering af nye tiltag.
 
Med afsæt i vores ledelsesgrundlag ”På Sporet” og de tre spor:
  • Vi leder i fællesskab
  • Vi prioriterer nærvær
  • Der er brug for alle
søger vi en sekretariatschef, som drives af at skabe organisatorisk sammenhængskraft og formår at lede i fællesskab ved at understøtte, at viden og ressourcer kobles på tværs af en stor organisation, som altid er i bevægelse.
Du kan læse ”På Sporet” her.
 
Nøgleposition i Ældre og Sundhed
Stillingen som sekretariatschef er en absolut nøgleposition i Ældre og Sundhed. Sekretariatet har en meget stor kontakt- og berøringsflade på tværs og op og ned i hele afdelingen – og i forvaltningen. Alt (næsten) - med interesse og betydning for politikerne, for organisationen, for kerneopgaven og i sidste instans for borgerne - involverer sekretariatet. Men først og fremmest har sekretariatet en understøttende og tværgående funktion – krumtappen i Ældre og Sundhed.
 
Centralt i stillingen er det tætte parløb med Ældre- og Sundhedschefen i dennes roller og opgaver opad i organisationen til forvaltningsledelsen (FL), rådmanden og det politiske udvalg. Sekretariatschefen er stedfortrædende for afdelingschefen og de facto dennes nærmeste samarbejdspartner og support. Der lander rigtig mange sager og opgaver på afdelingens bord. Det er en vigtig opgave for sekretariatschefen at gribe samt sortere og prioritere i disse sager og opgaver samt sikre, at de håndteres og fordeles sikkert og effektivt.
 
I afdelingens chefgruppe er det sekretariatschefens opgave at bidrage til den tværgående planlægning og de tværgående projekter. Det er sekretariatschefen/sekretariatet, der bidrager til og løfter de tværgående projekter og opgaver, og herigennem medvirker en realisering af ambitionerne med udgangspunkt i afdelingens ledelsesgrundlag ”På Sporet”. Chefgruppen er kendetegnet ved et fokus på tværgående teamledelse og der er en åben og inddragende dialog, som du vil blive inviteret til at bidrage ind i og sætte dit personlige præg på.
 
Ikke mindre vigtig er ledelsesopgaven i sekretariatet, hvor personaleledelsesopgaven omfatter ledelse af to teamledere samt af medarbejderne i Planlægning og Udvikling. Her er forventningen, at Sekretariatschefen sætter tydelig retning og kan agere sparringspartner og har en delegerende og tillidsbaseret ledelsesstil.
 
Ældre- og Sundhedssekretariatet er inddelt i tre teams:
 
  • Team planlægning og udvikling
    Teamet består af 9 konsulenter, 4 sundhedsfaglige udviklingskonsulenter samt personaleressourcer i forhold til frivillighedsområdet samt understøttelse af ”Bedre ældreliv”.
    Teamet arbejder med klassiske sagsfremstillingsopgaver, økonomi, analyse- samt implementeringsopgaver og spiller ofte en centrale rolle i initiering og styring af tværgående projekter og arbejdsgrupper. Du har den faglige og personalemæssige ledelse af teamet, dog deles den faglige ledelse af de sundhedsfaglige udviklingskonsulenter med sygeplejechefen.
  • Team administration og økonomi
    Teamet varetager en lang række administrative opgaver og understøtter Ældre og Sundheds ledere i blandt andet rekruttering, personaleadministration og it-support. Teamet varetager desuden opgaver indenfor uddannelsesområdet.
    Teamet refererer til en teamleder.
  • Team for teknisk service
    Teamet består af afdelingens servicemedarbejdere og håndværkere, som varetager tekniske serviceopgaver i relation til bygninger, biler, kaldeanlæg mm. Teamet refererer til en teamleder.
Dine primære arbejdsopgaver vil være, at:
  • Lede og sparre med medarbejdere, teams og ledere i Ældre- og Sundhedssekretariatet og i samarbejde hermed fortsat udvikle sekretariatet som et centralt omdrejningspunkt for sikker drift og udvikling af hele afdelingen.
  • Agere sparringspartner for Ældre- og Sundhedschefen
  • Være samarbejdspartner for Funktionscheferne i understøttelsen af enhedernes drift og udvikling, herunder afstemme forventninger og ressourcer mellem sekretariatet og funktionsenhederne
  • Være organisatorisk bindeled mellem det politiske udvalg og funktionerne og være drivkraft bag omsætning af strategier og visioner ud i enhederne
  • Samarbejde med fagforeninger og interesseorganisationer omkring eksempelvis uddannelsesområdet.
Forventningerne og kravene til sekretariatschefen er således store – men du kan også have store forventninger til os. Ældre- og Sundhed er en del af en udviklingsorienteret og proaktiv forvaltning. Her er højt til loftet og vi er en organisation med fokus på læring. Vi bestræber os dagligt på at udvikle gode og meningsfulde løsninger og samarbejder, som i sidste ende skal komme vores borgere til gavn. Samtidigt er det vigtigt for os, at bevare en arbejdsplads, hvor det både er sjovt og udviklende at møde ind – og der også er smil og overskud, når vi går hjem.
 
Den rette kandidat
I det her job skal man virkelig være skabt til at holde overblik, være rammesættende og styre tid.  Du skal være analytisk stærk og have præference for struktur fremfor ideudvikling. Du evner at agere og navigere i en stor organisation og har gode relationelle kompetencer og et skarpt blik for at koble viden på tværs af en kompleks organisation.
 
Konkret forventer vi, at:
  • Du har en relevant uddannelsesmæssig baggrund, fx Cand.scient.adm, Cand.Scient.Pol eller Cand. oecon
  • Du kommer med ledelseserfaring – meget gerne fra en stor, politisk ledet organisation
  • Du kan det administrative håndværk og har styr på projekt- og procesværktøjerne, og du ved, hvordan du formidler en præcis bestilling til dine medarbejdere
  • Du har en relativ skarp økonomiforståelse
  • Du har erfaring med understøttelse af politiske udvalg
  • Du vil og kan lede gennem andre og motiveres af at skabe løsninger i fællesskab
  • Du har en delegerende og tillidsbaseret ledelsesstil
  • Du er en stærk og troværdig kommunikator – både i tale og skrift.
Som person er du åben, troværdig og robust og din erfaring har givet dig en gennemslagskraft, som du bruger til at skabe ro til at træffe kvalificerede beslutninger, selv når stormen suser og bølgerne går højt. Din ledelsesstil kendetegnes af ordentlighed og du forstår vigtigheden af, at udvise loyalitet både op og ned i organisationen.
 
Vil du vide mere
Hvis du har spørgsmål til jobbet eller ansættelsesprocessen, er du velkommen til at kontakte Ældre- og Sundhedschef Annette Secher på tlf.nr. 2520 3800.
 
Ansøgningsfrist er søndag den 11. august 2019 og forventet tiltrædelse den 1. oktober 2019.
 
Ansættelsessamtaler:
  • 1. runde holdes fredag den 16. august 2019
  • 2. runde holdes torsdag den 23. august 2019
Der gennemføres persontest i uge 34 for de ansøgere, der går videre til 2. runde. Vi anvender Insights personprofil.
 
Læs mere
Du kan finde flere informationer om Aalborg kommune, Ældre- og Handicapforvaltningen samt Ældre og Sundhed via nedenstående links:
 
Ældre- og Handicapforvaltningens vision og ledelsesgrundlag

Aalborg Kommunes personalepolitik

Velkommen i Ældre og Sundhed

Organisationsdiagram Ældre og Sundhed

Aalborg kommunes hjemmeside
 
Se filmen om På Sporet her
 
Arbejdspladsens adresse
Storemosevej 19, 9310 Vodskov.
 
Løn og ansættelsesforhold
Stillingen er omfattet af lokal løn. Ansættelse og aflønning sker iht. aftale om aflønning af chefer mellem KL og den forhandlingsberettigede organisation. Lønniveauet er i omegnen af 685.000 kr. årligt + pension. Der kan herudover aftales kvalifikationstillæg for særlige kompetencer.

Forud for endelig ansættelse skal der foreligge en straffeattest og indhentes referencer.

Send ansøgning
Du sender din ansøgning ved at trykke på knappen "Send ansøgning" og udfylde den formular, som kommer frem. Det er også muligt at vedhæfte bilag som f.eks. ansøgning og CV i begrænset omfang.

Aalborg Kommune opfordrer alle kvalificerede ansøgere uanset alder, køn, religion, handicap eller etnisk tilhørsforhold til at søge stillingen.

ORS/Small/33318d74_logo.gifÆldre og SundhedssekretariatVodskov2019-07-04T16:02:15.0102019-08-11T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Strategisk sekretariatschef med gode relationelle kompetencer

Ældre og Sundhedssekretariat

Vodskov
ldre og Sundhed er en afdeling i ldre- og Handicapforvaltningen i Danmarks 3. største kommune og varetager kommunens tilbud indenfor ældre- og sundhedsområdet. ldre og Sundhed består af 4 funktionsenheder Plejeboliger, Sygepleje, Træning Aktivitet o...
Indrykket:4. juli 2019
Udløbsdato:11. august 2019