Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Centerchef Børn og Unge

Vi søger en ny centerchef til vores Børn og Unge område. Er det dig vi leder efter?
Det er dig vi leder efter, hvis du er fremsynet og strategisk og gennem følgeskab og tværgående samarbejde formår at skabe forandringer og fælles resultater. Det er dig vi leder efter, hvis du samtidigt kan dykke ned i detaljen og har styr på driften. Det er dig vi leder efter, hvis du har politisk tæft, stor ledelseserfaring og et godt kendskab til hele 0-16 års området.

Du er ikke hvem som helst
Som du måske kan læse, er det ikke hvem som helst vi leder efter.
Du vil nemlig blive en helt central nøglefigur som skal sikre samspillet og resultaterne for kommunens børn og unge, hvor politikerne og administrationen rammesætter vilkårene for området.

Du kommer med en tillidsbaseret tilgang, hvor du motiverer, involverer og skaber engagement og samtidig evner at få ord til at blive til handling på tværs i organisationen og sammen med børn og forældre. Du sætter retning og holder fast med dit overskud og med gennemslagskraft.

Nogle af de første opgaver som du får ansvaret for er det fortsatte tværfaglige samarbejde omkring samskabelse og implementeringen af vores fælles mindset for det tværgående samarbejde. En anden stor opgave er realiseringen af den nye pædagogiske læreplan og arbejdet med inkluderende fællesskaber i skoler og dagtilbud. Indsatsen for udsatte børnefamilier og for sårbare børn og unge kommer også til at fylde på skrivebordet.

Du tager fat med udgangspunkt i alle de gode og velfungerende tiltag, vi har i forvejen, og supplerer med nye ideer og visioner. Og du implementerer det hele med mod og følgeskab. Du værdsætter og trives med at arbejde i en handlekraftig kommune.

Se her før du søger
Der er selvfølgelig meget mere du skal vide, før du beslutter dig for at søge jobbet.

På kommunens hjemmeside kan du læse meget mere om kommunen

Desuden har vi samlet nogle centrale oplysninger til dig her:


Yderligere oplysninger
Du er også velkommen til at ringe til direktør for området Vibeke Lei Stoustrup på tlf. 30 10 58 53 eller kommunaldirektør Jes Lunde på tlf. 99 88 99 01.

Ansøgningsfrist
Vi skal have din ansøgning senest 12. august 2019 kl. 8.00.

Kommunen ønsker at fremme ligestilling og mangfoldighed, og opfordrer derfor alle kvalificerede og interesserede uanset alder, køn, religion, handicap og etnisk tilhørsforhold til at søge stillingen.

Den 1. januar 2019 blev der indført røgfri arbejdstid – og matrikler for alle ansatte i Rebild Kommune

 


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330051462Phoenix-96c1331212019-07-01T00:00:00Centerchef Børn og UngeVi søger en ny centerchef til vores Børn og Unge område. Er det dig vi leder efter?
Det er dig vi leder efter, hvis du er fremsynet og strategisk og gennem følgeskab og tværgående samarbejde formår at skabe forandringer og fælles resultater. Det er dig vi leder efter, hvis du samtidigt kan dykke ned i detaljen og har styr på driften. Det er dig vi leder efter, hvis du har politisk tæft, stor ledelseserfaring og et godt kendskab til hele 0-16 års området.

Du er ikke hvem som helst
Som du måske kan læse, er det ikke hvem som helst vi leder efter.
Du vil nemlig blive en helt central nøglefigur som skal sikre samspillet og resultaterne for kommunens børn og unge, hvor politikerne og administrationen rammesætter vilkårene for området.

Du kommer med en tillidsbaseret tilgang, hvor du motiverer, involverer og skaber engagement og samtidig evner at få ord til at blive til handling på tværs i organisationen og sammen med børn og forældre. Du sætter retning og holder fast med dit overskud og med gennemslagskraft.

Nogle af de første opgaver som du får ansvaret for er det fortsatte tværfaglige samarbejde omkring samskabelse og implementeringen af vores fælles mindset for det tværgående samarbejde. En anden stor opgave er realiseringen af den nye pædagogiske læreplan og arbejdet med inkluderende fællesskaber i skoler og dagtilbud. Indsatsen for udsatte børnefamilier og for sårbare børn og unge kommer også til at fylde på skrivebordet.

Du tager fat med udgangspunkt i alle de gode og velfungerende tiltag, vi har i forvejen, og supplerer med nye ideer og visioner. Og du implementerer det hele med mod og følgeskab. Du værdsætter og trives med at arbejde i en handlekraftig kommune.

Se her før du søger
Der er selvfølgelig meget mere du skal vide, før du beslutter dig for at søge jobbet.

På kommunens hjemmeside kan du læse meget mere om kommunen

Desuden har vi samlet nogle centrale oplysninger til dig her:
Yderligere oplysninger
Du er også velkommen til at ringe til direktør for området Vibeke Lei Stoustrup på tlf. 30 10 58 53 eller kommunaldirektør Jes Lunde på tlf. 99 88 99 01.

Ansøgningsfrist
Vi skal have din ansøgning senest 12. august 2019 kl. 8.00.

Kommunen ønsker at fremme ligestilling og mangfoldighed, og opfordrer derfor alle kvalificerede og interesserede uanset alder, køn, religion, handicap og etnisk tilhørsforhold til at søge stillingen.

Den 1. januar 2019 blev der indført røgfri arbejdstid – og matrikler for alle ansatte i Rebild Kommune

 

2019-08-13T00:52:12.137 Vi søger en ny centerchef til vores Børn og Unge område. Er det dig vi leder efter?Det er dig vi leder efter, hvis du er fremsynet og strategisk og gennem følgeskab og tværgående samarbejde formår at skabe forandringer og fælles resultater. Det er dig vi leder efter, hvis du samtidigt kan dykke ned i detaljen og har styr på driften. Det er dig vi leder efter, hvis du har politisk tæft, stor ledelseserfaring og et godt kendskab til hele 0-16 års området.Du er ikke hvem som helstSom du måske kan læse, er det ikke hvem som helst vi leder efter.Du vil nemlig blive en helt central nøglefigur som skal sikre samspillet og resultaterne for kommunens børn og unge, hvor politikerne og administrationen rammesætter vilkårene for området.Du kommer med en tillidsbaseret tilgang, hvor du motiverer, involverer og skaber engagement og samtidig evner at få ord til at blive til handling på tværs i organisationen og sammen med børn og forældre. Du sætter retning og holder fast med dit overskud og med gennemslagskraft.Nogle af de første opgaver som du får ansvaret for er det fortsatte tværfaglige samarbejde omkring samskabelse og implementeringen af vores fælles mindset for det tværgående samarbejde. En anden stor opgave er realiseringen af den nye pædagogiske læreplan og arbejdet med inkluderende fællesskaber i skoler og dagtilbud. Indsatsen for udsatte børnefamilier og for sårbare børn og unge kommer også til at fylde på skrivebordet.Du tager fat med udgangspunkt i alle de gode og velfungerende tiltag, vi har i forvejen, og supplerer med nye ideer og visioner. Og du implementerer det hele med mod og følgeskab. Du værdsætter og trives med at arbejde i en handlekraftig kommune.Se her før du søgerDer er selvfølgelig meget mere du skal vide, før du beslutter dig for at søge jobbet.På kommunens hjemmeside kan du læse meget mere om kommunenDesuden har vi samlet nogle centrale oplysninger til dig her:Job- og personprofil Vision 2030 Et aktivt liv - sammen Ledelsesgrundlag: Ledelse - sådan! Personalepolitik Børne- og ungepolitikKontrakt for Center Børn og UngeYderligere oplysningerDu er også velkommen til at ringe til direktør for området Vibeke Lei Stoustrup på tlf. 30 10 58 53 eller kommunaldirektør Jes Lunde på tlf. 99 88 99 01.AnsøgningsfristVi skal have din ansøgning senest 12. august 2019 kl. 8.00.Kommunen ønsker at fremme ligestilling og mangfoldighed, og opfordrer derfor alle kvalificerede og interesserede uanset alder, køn, religion, handicap og etnisk tilhørsforhold til at søge stillingen.Den 1. januar 2019 blev der indført røgfri arbejdstid og matrikler for alle ansatte i Rebild Kommune11jobnet96c13312100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-08-12T00:00:000000https://signatur.frontlab.com/ExtJobs/DefaultHosting/JobApplication.aspx?ClientId=1541&ERId=359210EuropaDanmarkJyllandNordjyllandRebild3555045Rebild Kommune11Hobrovej 1109530StøvringDKDanmark0
DKDanmarkDKDanmark
8Fuldtid46Permanent785422JobNet5011707501170710028-06-20190https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=96c13312https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=96c13312https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=96c13312&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=96c13312&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Ledelse_og_HR/Ledelse/4.jpgCenterchef Børn og Unge12007991Dansk3Læse/ tale123204Afdelingschef6Ledelse362162107noreply@ofir.comDKDanmarkDKDanmark330113094ReservedelschefRobot Hjallerup Maskinforretning A S søger en dynamisk og erfaren reservedelschef til vores reservedelslager i Hjørring Virksomheden tilbyder En udfordrende stilling med rig mulighed for faglig og personlig udvikling. Virksomheden har en stærk virksomhedskultur med et godt arbejdsmiljø, hvor medarbejderne værdsætter hinanden. Om jobbet Du bliver ansvarlig for ledelse af afdelingens 4 engagerede og dygtige reservedelsekspedienter og i samarbejde med medarbejderne at servicere eksterne kunder og 6 værkstedsmontører. Endvidere skal du medvirke til at udvikle og optimere arbejdsprocesser og lagerstyringen i virksomheden. Personlige kvalifikationer: Det er et job som stiller krav til selvstændighed, planlægning og et godt overblik. - Du formår at motivere dine medarbejdere gennem synlig og praktisk ledelse - Du er kunde- og serviceminded - Du arbejder struktureret og har ordenssans - Du er kvalitetsbevidst og resultatorienteret - Du er velfungerende i et travlt miljø og samtidig kan du bevare overblikket og humøret Faglige kvalifikationer: - Du er udlært lagerekspedient eller har erfaring indenfor området - Du har kendskab til landbrugsbranchen og ledererfaring. - Du besidder gode IT- og engelske kundskaber Du tilbydes Løn efter kvalifikationer. For yderligere information kontakt: Eftermarkedschef Orla Vest Jensen Tlf.: 28 99 96 48 Ansøgningsfrist Vi holder løbende samtaler og forventer at stillingen bliver besat hurtigst muligt. Tiltrædelse efter aftale. Send din ansøgning som pdf til: jobs@hjmf.dk eller til Hjallerup Maskinforretning A S Att.: Alice Bøcker, Navervej 1, 9320 Hjallerup. Om virksomheden Hjallerup Maskinforretning A S servicerer og forhandler landbrugsmaskiner, med hovedvægt på AGCO Fendt, Valtra og Massey Ferguson. Vi har et bredt produktsortiment på vores reservedelslagre og i vores butikker, som henvender sig til landmænd, entreprenører, industri og det private marked. Hjallerup Maskinforretning har eksisteret i 91 år og har 110 ansatte med afdelinger i Hjørring, Støvring og Randers. Læs mere: www.hjmf.dk

Hjallerup Maskinforretning A/S søger en dynamisk og erfaren reservedelschef til vores reservedelslager i Hjørring

 

Virksomheden tilbyder

En udfordrende stilling med rig mulighed for faglig og personlig udvikling.

Virksomheden har en stærk virksomhedskultur med et godt arbejdsmiljø, hvor medarbejderne værdsætter hinanden.

 

Om jobbet

Du bliver ansvarlig for ledelse af afdelingens 4 engagerede og dygtige reservedelsekspedienter og i samarbejde med medarbejderne at servicere eksterne kunder og 6 værkstedsmontører.

Endvidere skal du medvirke til at udvikle og optimere arbejdsprocesser og lagerstyringen i virksomheden.

 

Personlige kvalifikationer:

Det er et job som stiller krav til selvstændighed, planlægning og et godt overblik.

- Du formår at motivere dine medarbejdere gennem synlig og praktisk ledelse

- Du er kunde- og serviceminded

- Du arbejder struktureret og har ordenssans

- Du er kvalitetsbevidst og resultatorienteret

- Du er velfungerende i et travlt miljø og samtidig kan du bevare overblikket og humøret

 

Faglige kvalifikationer:

- Du er udlært lagerekspedient eller har erfaring indenfor området

- Du har kendskab til landbrugsbranchen og ledererfaring.

- Du besidder gode IT- og engelske kundskaber

 

Du tilbydes

Løn efter kvalifikationer.

 

For yderligere information kontakt:

Eftermarkedschef Orla Vest Jensen

Tlf.: 28 99 96 48

 

Ansøgningsfrist

Vi holder løbende samtaler og forventer at stillingen bliver besat hurtigst muligt.

Tiltrædelse efter aftale.

 

Send din ansøgning som pdf til:

jobs@hjmf.dk

eller til Hjallerup Maskinforretning A/S

Att.: Alice Bøcker, Navervej 1, 9320 Hjallerup.

 

Om virksomheden

Hjallerup Maskinforretning A/S servicerer og forhandler landbrugsmaskiner, med hovedvægt på AGCO – Fendt, Valtra og Massey Ferguson.

Vi har et bredt produktsortiment på vores reservedelslagre og i vores butikker, som henvender sig til landmænd, entreprenører, industri og det private marked.

Hjallerup Maskinforretning har eksisteret i 91 år og har 110 ansatte med afdelinger i Hjørring, Støvring og Randers.

Læs mere: www.hjmf.dk

HJALLERUP MASKINFORRETNING A/SHjallerup2019-10-28T00:00:002019-12-19T00:00:00
330122479Afdelingsleder til ASF-afdelingen, Biersted SkoleRobot Biersted Skole er en velfungerende skole med ca. 325 elever fordelt på 0.-9. årgang i hovedskolen.ASF-afdelingen udgør Jammerbugt Kommunes vidtgående specialundervisningstilbud særligt rettet mod børn med Autisme Spektrum Forstyrrelser. Afdelingen har p.t. 52 elever fra 0.-10. klasse og 22 engagerede medarbejdere. Biersted Skole er beliggende ca. 20 minutters kørsel nord for Aalborg.Opgaven som afdelingslederSom afdelingsleder bliver du en del af ledelsesteamet på Biersted Skole. Vi prioriterer at være i tæt dialog med hinanden og vægter vores samarbejde højt.Som afdelingsleder får du både tværorganisatoriske og afdelingsrelaterede opgaver. Du bliver daglig leder af ASF-afdelingen inkl. skolefritidsordningen og får opgaver, der relaterer sig hertil f.eks. personaleansvar, budgetansvar, forældrekontakt samt en mindre undervisningsforpligtigelse. Den endelige fordeling af de tværorganisatoriske opgaver vil bl.a. ske ud fra hvem, vi ansætter, og vil bestå af ledelsesopgaver indenfor både pædagogiske og administrative opgaver. Følgende områder ser vi som en mulig portefølje:Ledelse af skolens vejlederteam.Ledelse af skolens IT-team samt kontakt til eksterne samarbejdspartnere.Ledelseskontakt til det kommunale ejendomscenter.Ledelsesrepræsentant i arbejdsmiljøgruppen.Vi søger en afdelingsleder der:Er læreruddannet og fagligt velfunderet inden for det specialpædagogiske område.Har en lederuddannelse eller er på vej dertil.Har gode samarbejdsevner og evner at involvere de relevante interessenter i beslutningsprocesserne.Opleves som anerkendende, empatisk og lyttende, og som er nærværende og synlig i dagligdagenEr vedholdende og følger de valgte satsninger til dørs.Har modet til at være leder og står fast også under pres.Kan bringe skolens visioner og værdier i spil i sin ledelsespraksis.Bidrager aktivt ind i ledelsesteamet med nærvær, energi, handlekraft og sidst men ikke mindst humor.Som afdelingsleder vil du bl.a. opleve:En specialafdeling med pædagogiske og faglige ambitioner på elevernes og medarbejdernes vegne.Et personale der er dybt engagerede og professionelle, og som vil dialogen og samarbejdet med ledelsen.At blive en del af et ledelsesteam med et stærkt didaktisk fokus i forhold til skolens udvikling, og som reflekterer over egen ledelsespraksis.At blive tovholder på en række specifikke ledelsesopgaver, som fordeles i ledelsesteamet efter kompetencer.At blive en del af det kommunale specialklassenetværk.Et udfordrende og ansvarsfuldt job med mange forskelligartede opgaver.Ansøgere opfordres til at besøge skolen efter aftale. Du kan også se flere oplysninger om skolen på: www.bierstedskole.aula.dk, eller indhente nærmere oplysninger hos skoleleder Birgitte Johansen på telefon 72 57 80 20.Løn- og ansættelsesvilkår i henhold til gældende overenskomst.AnsøgningsfristAnsøgningen skal være skolen i hænde senest den 28. november kl. 12.00.Samtaler afholdes i to runder henholdsvis den 3. december og 12. december 2019. For de ansøgere, der går videre til anden runde, vil der forud for denne blive indhentet referencer efter aftale med ansøgeren.Stillingen ønskes besat pr. 1. februar 2020 eller snarest derefter.Ansøgere skal være indforstået med, at Jammerbugt Kommune indhenter børneattest.Biersted Skole er en velfungerende skole med ca. 325 elever fordelt på 0.-9. årgang i hovedskolen.
ASF-afdelingen udgør Jammerbugt Kommunes vidtgående specialundervisningstilbud særligt rettet mod børn med Autisme Spektrum Forstyrrelser. Afdelingen har p.t. 52 elever fra 0.-10. klasse og 22 engagerede medarbejdere. Biersted Skole er beliggende ca. 20 minutters kørsel nord for Aalborg.

Opgaven som afdelingsleder
Som afdelingsleder bliver du en del af ledelsesteamet på Biersted Skole. Vi prioriterer at være i tæt dialog med hinanden og vægter vores samarbejde højt.

Som afdelingsleder får du både tværorganisatoriske og afdelingsrelaterede opgaver. Du bliver daglig leder af ASF-afdelingen inkl. skolefritidsordningen og får opgaver, der relaterer sig hertil f.eks. personaleansvar, budgetansvar, forældrekontakt samt en mindre undervisningsforpligtigelse. Den endelige fordeling af de tværorganisatoriske opgaver vil bl.a. ske ud fra hvem, vi ansætter, og vil bestå af ledelsesopgaver indenfor både pædagogiske og administrative opgaver. Følgende områder ser vi som en mulig portefølje:
  • Ledelse af skolens vejlederteam.
  • Ledelse af skolens IT-team samt kontakt til eksterne samarbejdspartnere.
  • Ledelseskontakt til det kommunale ejendomscenter.
  • Ledelsesrepræsentant i arbejdsmiljøgruppen.

Vi søger en afdelingsleder der:
  • Er læreruddannet og fagligt velfunderet inden for det specialpædagogiske område.
  • Har en lederuddannelse – eller er på vej dertil.
  • Har gode samarbejdsevner og evner at involvere de relevante interessenter i beslutningsprocesserne.
  • Opleves som anerkendende, empatisk og lyttende, og som er nærværende og synlig i dagligdagen
  • Er vedholdende og følger de valgte satsninger til dørs.
  • Har modet til at være leder og står fast – også under pres.
  • Kan bringe skolens visioner og værdier i spil i sin ledelsespraksis.
  • Bidrager aktivt ind i ledelsesteamet med nærvær, energi, handlekraft og sidst men ikke mindst humor.

Som afdelingsleder vil du bl.a. opleve:
  • En specialafdeling med pædagogiske og faglige ambitioner på elevernes og medarbejdernes vegne.
  • Et personale der er dybt engagerede og professionelle, og som vil dialogen og samarbejdet med ledelsen.
  • At blive en del af et ledelsesteam med et stærkt didaktisk fokus i forhold til skolens udvikling, og som reflekterer over egen ledelsespraksis.
  • At blive tovholder på en række specifikke ledelsesopgaver, som fordeles i ledelsesteamet efter kompetencer.
  • At blive en del af det kommunale specialklassenetværk.
  • Et udfordrende og ansvarsfuldt job med mange forskelligartede opgaver.

Ansøgere opfordres til at besøge skolen efter aftale. Du kan også se flere oplysninger om skolen på: www.bierstedskole.aula.dk, eller indhente nærmere oplysninger hos skoleleder Birgitte Johansen på telefon 72 57 80 20.

Løn- og ansættelsesvilkår i henhold til gældende overenskomst.

Ansøgningsfrist
Ansøgningen skal være skolen i hænde senest den 28. november kl. 12.00.

Samtaler afholdes i to runder henholdsvis den 3. december og 12. december 2019. For de ansøgere, der går videre til anden runde, vil der forud for denne blive indhentet referencer efter aftale med ansøgeren.

Stillingen ønskes besat pr. 1. februar 2020 eller snarest derefter.

Ansøgere skal være indforstået med, at Jammerbugt Kommune indhenter børneattest.

 

Jammerbugt KommuneAabybro2019-11-11T00:00:002019-11-28T00:00:00
330117917Strategisk afdelingschef for Analyse og Økonomi ved Børn og SkoleRobot Vil du være med til at sikre et bæredygtigt fundament for, at vi, også i fremtiden, kan fortsætte den positive udvikling af børne-, familie- og skoleområdet i Randers Kommune? Her får du mulighed for at være med til fortsat, at sikre en god økonomisk udvikling på området, understøtte strategisk brug af data gennem ledelsesinformation samt understøttelse af forvaltningens it-processer.Børn og Skole i Randers Kommune søger en ambitiøs og engageret afdelingschef til vores nyoprettede analyse- og økonomiafdeling. Som afdelingschef for Analyse og Økonomi bliver du en del af et stærkt chefgruppeteam i forvaltningen, og en vigtig samarbejdspartner for både direktør, sekretariatschef og fagchefer. Afdelingschefen for Analyse og Økonomi vil derudover blive en del af den tværgående sekretariatschefgruppe.Kort om stillingenAfdelingschefen har det opgave- og personalemæssige ansvar for analyse og økonomiafdelingen og skal sikre et stærkt og effektivt samarbejde med kommunens centrale økonomiafdeling og it-afdelinger samt de øvrige forvaltningers decentrale økonomifunktioner.Som afdelingschef er det vigtigt, at du er på forkant, har overblik og orienterer dig ind i relevante strategiske og politiske sammenhænge på børne-, familie- og skoleområdet for at sikre kvaliteten af forvaltningens økonomistyring. Det er ligeledes vigtigt, at du er i stand til at omsætte ny lovgivning og politiske beslutninger til konkrete og kvalificerede handlinger.Centrale opgaverStrategisk understøttelse af budgetprocesser, budgetopfølgninger, m.v.Ansvar for forvaltningens økonomistyring i tæt samarbejde med fagchefer og direktørAnsvar for beskrivelse af økonomi i alle politiske sager.Proaktiv understøttelse af aftaleenhedernes økonomistyring og anvendelse af ledelsesinformation.Sikre den rette ledelsesinformation til understøttelse af ledere, chefer, direktøren og de politiske udvalg. Børn og Skole arbejder aktuelt med præcisering af, hvilken ledelsesinformation der skal produceres til hvert ledelsesniveau og til de politiske udvalg. Efterfølgende skal der følges op på anvendelsen af denne information.Strategisk understøttelse af forvaltningens it-processer både som egen proces og matrixproces. Du vil få systemejerskab over forvaltningens it-systemer, og vil indgå i et tæt samarbejde med kommunens it-afdeling. Forvaltningen er i øjeblikket i gang med et større it-udbud, og en aktuel opgave vil derfor være implementering af henholdsvis et nyt økonomi- og administrationssystem for skole og dagtilbud i samarbejde med de decentrale institutioner. En anden aktuel opgave er implementeringen af Aula, som netop er implementeret på skoleområdet og som forventes implementeret på dagtilbudsområdet i 2020.Vi lægger vægt på, at duHar en relevant uddannelse med en ledelsesmæssig overbygning samt ledelseserfaring eller dokumentation for tidligere opnåede resultaterFaglig indsigt i og erfaring med kommunaløkonomiHar flair for data og kan anvende den til at understøtte optimeringen af kerneydelser.Har erfaring med at arbejde i en politisk styret organisation og forståelse for at navigere i et aktivt politisk systemHar analytiske evner og kan udvikle, planlægge, implementere og følge op ud fra en sikker procesforståelse samt en evne til at arbejde på tværs af organisationenHar stærke kommunikative evner både skriftligt og mundtligtKendskab til børne-, familie- og skoleområdet vil være en fordel.Vi tilbyder digEn central placering i forvaltningen med stor indflydelse på de overordnede linjer for økonomi, analyse og it.Et spændende og udfordrende arbejde tæt på både det politiske niveau og de decentrale enheder.Et fleksibelt og godt arbejdsmiljø både socialt og fagligt, hvor samarbejde mellem medarbejdere og afdelinger prioriteres højt.Dygtige og engagerede kolleger.Gode muligheder for faglig og personlig udvikling.For yderligere informationØnsker du yderligere information om stillingen er du velkommen til at kontakte direktør for Børn og Skole Michael Maaløe på tlf.: 51 18 54 40 eller sekretariatschef Birgitte Guldberg på tlf.: 30 68 65 22.Læs stillings- og personprofil herVi afholder to samtalerunder. 1. samtale afholdes mandag 2. december i tidsrummet 09.00-14.30 og 2. samtale afholdes fredag den 13. december i tidsrummet 09.00-12.00. For de kandidater, der går videre til 2. samtale, vil der blive lavet en personprofil, hvor profiltilbagemeldingen finder sted mandag den 9. december i tidsrummet 12.30-15.30.Ansættelsesudvalget består afMichael Maaløe, direktør Børn og SkoleLars Sønderby, økonomidirektørØkonomi, It og Digitalisering, Personale og HRBirgitte Guldberg, sekretariatschef Børn og SkoleJesper Kousholt, skolechefAnn Hermansen, familiechefDorte Brøns, børnechefBirgit Juul Jensen, teamkoordinator Børn og SkoleAase Bøgedal Troelsgaard, økonomikonsulentAnne-Mette Barrett Bach, konsulent.Løn- og ansættelsesvilkårStillingen besættes på overenskomstvilkår efter konkret forhandling i henhold til cheflønsaftalen på et niveau, der for den erfarne ansøger med de rette kvalifikationer kan forventes at ligge på ca. 720.000 kr. i årsløn pension.TiltrædelseStillingen ønskes besat fra 1. februar 2020 eller hurtigst muligt.Ansøgningsfrist21. november 2019Ansøgningen skal være Randers Kommune i hænde via vores rekrutteringssystem senest den 21. november 2019, kl. 23.59.AnsættelsesforholdFuldtidAnsættelsesforholdFuldtidTiltrædelse01-02-2020Ansøgningsfrist21-11-2019 23:59Virksomhedens oplysningerBørn og Skole SekretariatKontaktpersonDirektør Michael Maaløe tlf. 5118 5440 Sekretariatschef Birgitte Guldberg tlf. 3068 6522Vil du være med til at sikre et bæredygtigt fundament for, at vi, også i fremtiden, kan fortsætte den positive udvikling af børne-, familie- og skoleområdet i Randers Kommune? Her får du mulighed for at være med til fortsat, at sikre en god økonomisk udvikling på området, understøtte strategisk brug af data gennem ledelsesinformation samt understøttelse af forvaltningens it-processer.

Børn og Skole i Randers Kommune søger en ambitiøs og engageret afdelingschef til vores nyoprettede analyse- og økonomiafdeling. Som afdelingschef for Analyse og Økonomi bliver du en del af et stærkt chefgruppeteam i forvaltningen, og en vigtig samarbejdspartner for både direktør, sekretariatschef og fagchefer. Afdelingschefen for Analyse og Økonomi vil derudover blive en del af den tværgående sekretariatschefgruppe.

Kort om stillingen
Afdelingschefen har det opgave- og personalemæssige ansvar for analyse og økonomiafdelingen og skal sikre et stærkt og effektivt samarbejde med kommunens centrale økonomiafdeling og it-afdelinger samt de øvrige forvaltningers decentrale økonomifunktioner.

Som afdelingschef er det vigtigt, at du er på forkant, har overblik og orienterer dig ind i relevante strategiske og politiske sammenhænge på børne-, familie- og skoleområdet for at sikre kvaliteten af forvaltningens økonomistyring. Det er ligeledes vigtigt, at du er i stand til at omsætte ny lovgivning og politiske beslutninger til konkrete og kvalificerede handlinger.

Centrale opgaver
  • Strategisk understøttelse af budgetprocesser, budgetopfølgninger, m.v.
  • Ansvar for forvaltningens økonomistyring i tæt samarbejde med fagchefer og direktør
  • Ansvar for beskrivelse af økonomi i alle politiske sager.
  • Proaktiv understøttelse af aftaleenhedernes økonomistyring og anvendelse af ledelsesinformation.
  • Sikre den rette ledelsesinformation til understøttelse af ledere, chefer, direktøren og de politiske udvalg. Børn og Skole arbejder aktuelt med præcisering af, hvilken ledelsesinformation der skal produceres til hvert ledelsesniveau og til de politiske udvalg. Efterfølgende skal der følges op på anvendelsen af denne information.
  • Strategisk understøttelse af forvaltningens it-processer både som egen proces og matrixproces. Du vil få systemejerskab over forvaltningens it-systemer, og vil indgå i et tæt samarbejde med kommunens it-afdeling. Forvaltningen er i øjeblikket i gang med et større it-udbud, og en aktuel opgave vil derfor være implementering af henholdsvis et nyt økonomi- og administrationssystem for skole og dagtilbud i samarbejde med de decentrale institutioner. En anden aktuel opgave er implementeringen af Aula, som netop er implementeret på skoleområdet og som forventes implementeret på dagtilbudsområdet i 2020.

Vi lægger vægt på, at du
  • Har en relevant uddannelse med en ledelsesmæssig overbygning samt ledelseserfaring eller dokumentation for tidligere opnåede resultater
  • Faglig indsigt i og erfaring med kommunaløkonomi
  • Har flair for data og kan anvende den til at understøtte optimeringen af kerneydelser.
  • Har erfaring med at arbejde i en politisk styret organisation og forståelse for at navigere i et aktivt politisk system
  • Har analytiske evner og kan udvikle, planlægge, implementere og følge op ud fra en sikker procesforståelse samt en evne til at arbejde på tværs af organisationen
  • Har stærke kommunikative evner – både skriftligt og mundtligt
  • Kendskab til børne-, familie- og skoleområdet vil være en fordel.

Vi tilbyder dig
  • En central placering i forvaltningen med stor indflydelse på de overordnede linjer for økonomi, analyse og it.
  • Et spændende og udfordrende arbejde tæt på både det politiske niveau og de decentrale enheder.
  • Et fleksibelt og godt arbejdsmiljø – både socialt og fagligt, hvor samarbejde mellem medarbejdere og afdelinger prioriteres højt.
  • Dygtige og engagerede kolleger.
  • Gode muligheder for faglig og personlig udvikling.

For yderligere information
Ønsker du yderligere information om stillingen er du velkommen til at kontakte direktør for Børn og Skole Michael Maaløe på tlf.: 51 18 54 40 eller sekretariatschef Birgitte Guldberg på tlf.: 30 68 65 22.

Læs stillings- og personprofil her

Vi afholder to samtalerunder. 1. samtale afholdes mandag 2. december i tidsrummet 09.00-14.30 og 2. samtale afholdes fredag den 13. december i tidsrummet 09.00-12.00. For de kandidater, der går videre til 2. samtale, vil der blive lavet en personprofil, hvor profiltilbagemeldingen finder sted mandag den 9. december i tidsrummet 12.30-15.30.

Ansættelsesudvalget består af
  • Michael Maaløe, direktør Børn og Skole
  • Lars Sønderby, økonomidirektørØkonomi, It og Digitalisering, Personale og HR
  • Birgitte Guldberg, sekretariatschef Børn og Skole
  • Jesper Kousholt, skolechef
  • Ann Hermansen, familiechef
  • Dorte Brøns, børnechef
  • Birgit Juul Jensen, teamkoordinator Børn og Skole
  • Aase Bøgedal Troelsgaard, økonomikonsulent
  • Anne-Mette Barrett Bach, konsulent.

Løn- og ansættelsesvilkår
Stillingen besættes på overenskomstvilkår efter konkret forhandling i henhold til cheflønsaftalen på et niveau, der for den erfarne ansøger med de rette kvalifikationer kan forventes at ligge på ca. 720.000 kr. i årsløn + pension.

Tiltrædelse
Stillingen ønskes besat fra 1. februar 2020 eller hurtigst muligt.

Ansøgningsfrist
21. november 2019

Ansøgningen skal være Randers Kommune i hænde via vores rekrutteringssystem senest den 21. november 2019, kl. 23.59.

Ansættelsesforhold
Fuldtid

Ansættelsesforhold
Fuldtid

Tiltrædelse
01-02-2020

Ansøgningsfrist
21-11-2019 23:59

Virksomhedens oplysninger
Børn og Skole Sekretariat

Kontaktperson
Direktør Michael Maaløe tlf. 5118 5440 Sekretariatschef Birgitte Guldberg tlf. 3068 6522

 

Randers KommuneRanders C2019-11-05T00:00:002019-11-21T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Reservedelschef

HJALLERUP MASKINFORRETNING A/S

Hjallerup
Hjallerup Maskinforretning A S søger en dynamisk og erfaren reservedelschef til vores reservedelslager i Hjørring Virksomheden tilbyder En udfordrende stilling med rig mulighed for faglig og personlig udvikling. Virksomheden har en stærk virksomheds...
Indrykket:28. oktober 2019
Udløbsdato:19. december 2019

Afdelingsleder til ASF-afdelingen, Biersted Skole

Jammerbugt Kommune

Aabybro
Biersted Skole er en velfungerende skole med ca. 325 elever fordelt på 0.-9. årgang i hovedskolen.ASF-afdelingen udgør Jammerbugt Kommunes vidtgående specialundervisningstilbud særligt rettet mod børn med Autisme Spektrum Forstyrrelser. Afdelingen h...
Indrykket:11. november 2019
Udløbsdato:28. november 2019

Strategisk afdelingschef for Analyse og Økonomi ved Børn og Skole

Randers Kommune

Randers C
Vil du være med til at sikre et bæredygtigt fundament for, at vi, også i fremtiden, kan fortsætte den positive udvikling af børne-, familie- og skoleområdet i Randers Kommune? Her får du mulighed for at være med til fortsat, at sikre en god økonomis...
Indrykket:5. november 2019
Udløbsdato:21. november 2019