Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Centerdirektør Holbæk Sportsby

Er du en ambitiøs leder med stort drive og lyst til et toplederjob indenfor fritidssektoren, hvor du får mulighed for at præge Fremtidens Idrætsbillede i Holbæk Kommune – så tilbyder vi et spændende job som centerdirektør i Holbæk Sportsby.
 
Holbæk Sportsby er et ambitiøst projekt under opførsel og bliver ved åbningen omkring nytår 2019 et fantastisk center med fokus på Fællesskab – Samarbejde – Bevægelse og Sundhed.
 
Visionen for Holbæk Sportsby:
”Gennem nye måder at være sammen på sportsligt og socialt, skal vi i fællesskab skabe en kultur, hvor læring, inspiration og vedkommenhed er nogle af de centrale kendetegn for Holbæk Sportsby.”
 
Den kommende Centerdirektør skal stå i spidsen for ovenstående vision og bliver, med reference til bestyrelsen, overordnet strategisk og operationelt ansvarlig for opbygning og udvikling af en stærk organisation.
 
DGI Facilitetsudvikling står for ansættelsesprocessen på vegne af Holbæk Sportsby.
 
Skulle du have yderligere spørgsmål til jobbet, kan du kontakte bestyrelsesmedlem Klaus Rasmussen på tel. 2637 1126. Læs mere om hvem vi er på www.holbaeksportsby.dk
  
Centerdirektørens ansvarsområder og primære opgaver:

  • Overordnet strategisk og operationelt ansvar for opbygning og udvikling af Holbæk Sportsbys organisation.
  • Overordnet ledelsesansvar for den daglige drift, personale, økonomi og salg i Holbæk Sportsby.
  • Overordnet økonomisk ansvar for Holbæk Sportsbys drift, herunder ansvar for gennem kommerciel virksomhed at sikre tilstrækkelige indtægter til at målene kan opfyldes og Holbæk Sportsby fortsat kan udvikles.
  • Ansvarlig for eksekvering af indholdet i OPP kontrakten mellem Fonden Holbæk Sportsby og Holbæk Kommune.
  • Stå for at ”sætte holdet” og sikre en kontinuerlig udvikling af personalegruppens personlige som faglige kompetencer, med udgangspunkt i fondens værdisæt.
  • Samarbejde og forhandle med Holbæk Kommune og andre offentlige myndigheder/ interessenter.

Personprofil:
Vi forudsætter, at vores kommende centerdirektør brænder for at arbejde med ledelse indenfor sundhed, motion og frivillighed. Den formelle uddannelsesbaggrund er ikke afgørende, men uddannelser indenfor ledelse og økonomi vil dog være en fordel.
 
Relevant erfaring i øvrigt:
  • Du er vant til at arbejde med strategisk ledelse, inkl. økonomiansvar.
  • Du har erfaring med at opbygge og udvikle en ny organisation.
  • Du har stor forståelse for arbejdet i en organisation med mange frivillige.

Personlige kompetencer:
  • Du er netværksskabende og udadvendt i forhold til lokalområdets idræts-, kultur- og erhvervsliv.
  • Du har gode sociale kompetencer og evne til at indgå i konstruktivt samspil med mange forskellige interessenter.
  • Du har drive og færdigheder til at motivere og inspirere dine medarbejdere og omgivelser.
  • Du forstår at udvikle medarbejdere gennem nærhed, coaching, motiverende mål og processer såvel som gennem et højt informationsniveau.
  • Du arbejder struktureret og kan prioritere, planlægge og koordinere opgaverne samt sikre, at aftaler overholdes.

Vilkår:
Der er tale om fuldtidsstilling med ledelsesansvar.
Forventet tiltrædelse: 1. maj 2018


Ikke det rigtige job?

Opret en jobagent og få dit nye job direkte i indbakken



Opret jobagent her