Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Centerleder

Vi søger en ny Centerleder til Billund Idrætscenter – så hvis du har lyst til at stå i spidsen for den fremtidige videreudvikling af centret, så kan det være dig vi leder efter.

Billund Idrætscenter er Billunds lokale samlingssted indenfor idræt, fællesskab og folkelighed. I spidsen for det, har vi brug for en dygtig og engageret leder, som kan være frontfiguren, der med et stort overblik kan motivere medarbejdere til at levere den bedst mulige service for centrets mange brugere. Samtidig skal du både have kompetencerne til at kunne videreudvikle centret, så det forbliver et attraktivt samlingssted i Billund.

Vi forventer at du som centerleder:

• Kan lede og udvikle personale og institution, og samtidigt træffe de svære beslutninger, når det bliver nødvendigt.

• Er en synlig leder som vil samarbejde med de mange forskellige interessegrupper, bl.a. foreninger, frivillige og erhvervsliv.

• Er en inddragende og faciliterende leder, som kan arbejde konsekvent og strategisk med den videre udvikling af centret.

• Er ansvarsfuld og har styr på tingene.

• Er en stærk og tydelig til at kommunikere.

• Er serviceminded, men samtidig har den rette gennemslagskraft og autoritet når det er nødvendigt.

• Kan styre centrets økonomi og har flair for administration.

• Er fleksibel i forhold til arbejdstider.

• Har indsigt i foreningslivet og har forståelse for den frivillige verden.

Billund Idrætscenter er et kommunalt drevet idrætscenter som i dag består af 3 idrætshaller, et springcenter, mødelokaler, en stor foyer, café, udendørs fodboldbaner samt kunstgræsbane og beach-anlæg. Lige ved siden af ligger Billundskolen, der går til og med 9. klasse. Skolen og skolens SFO benytter dagligt idrætscentrets faciliteter. Ligeledes er der lavet en aftale om madordning mellem idrætscentret og skolen.

Løn- og ansættelsesvilkår

Stillingen ønskes besat pr. 1. oktober 2019. Løn- og ansættelsesvilkår i henhold til gældende overenskomst.

Yderligere oplysninger om stillingen kan fås ved at kontakte Områdechef for Kultur og Fritid, Rasmus Kaufmann, direkte tlf. 79727601/31156136 eller mail raka@billund.dk

Du kan via linket læse om Billund Kommunes Kultur- og Fritidspolitik og finde yderligere information om Billund Idrætscenter på www.billundidraetscenter.dk

Ansøgning sendes digitalt via Billund Kommunes rekrutteringssystem.

Ansøgningsfrist og det videre forløb

Ansøgning med relevante bilag skal være indsendt elektronisk senest den 2. august 2019, kl. 12.00. 1. samtalerunde finder sted tirsdag den 13. august 2019.

De kandidater, der udvælges til 2. samtalerunde skal være indstillet på at gennemføre en personlig profiltest.

2. samtalerunde afholdes tirsdag d. 20. august 2019.

 


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330049356Phoenix-f8a405dd12019-06-26T12:00:49.653Centerleder

Vi søger en ny Centerleder til Billund Idrætscenter – så hvis du har lyst til at stå i spidsen for den fremtidige videreudvikling af centret, så kan det være dig vi leder efter.

Billund Idrætscenter er Billunds lokale samlingssted indenfor idræt, fællesskab og folkelighed. I spidsen for det, har vi brug for en dygtig og engageret leder, som kan være frontfiguren, der med et stort overblik kan motivere medarbejdere til at levere den bedst mulige service for centrets mange brugere. Samtidig skal du både have kompetencerne til at kunne videreudvikle centret, så det forbliver et attraktivt samlingssted i Billund.

Vi forventer at du som centerleder:

• Kan lede og udvikle personale og institution, og samtidigt træffe de svære beslutninger, når det bliver nødvendigt.

• Er en synlig leder som vil samarbejde med de mange forskellige interessegrupper, bl.a. foreninger, frivillige og erhvervsliv.

• Er en inddragende og faciliterende leder, som kan arbejde konsekvent og strategisk med den videre udvikling af centret.

• Er ansvarsfuld og har styr på tingene.

• Er en stærk og tydelig til at kommunikere.

• Er serviceminded, men samtidig har den rette gennemslagskraft og autoritet når det er nødvendigt.

• Kan styre centrets økonomi og har flair for administration.

• Er fleksibel i forhold til arbejdstider.

• Har indsigt i foreningslivet og har forståelse for den frivillige verden.

Billund Idrætscenter er et kommunalt drevet idrætscenter som i dag består af 3 idrætshaller, et springcenter, mødelokaler, en stor foyer, café, udendørs fodboldbaner samt kunstgræsbane og beach-anlæg. Lige ved siden af ligger Billundskolen, der går til og med 9. klasse. Skolen og skolens SFO benytter dagligt idrætscentrets faciliteter. Ligeledes er der lavet en aftale om madordning mellem idrætscentret og skolen.

Løn- og ansættelsesvilkår

Stillingen ønskes besat pr. 1. oktober 2019. Løn- og ansættelsesvilkår i henhold til gældende overenskomst.

Yderligere oplysninger om stillingen kan fås ved at kontakte Områdechef for Kultur og Fritid, Rasmus Kaufmann, direkte tlf. 79727601/31156136 eller mail raka@billund.dk

Du kan via linket læse om Billund Kommunes Kultur- og Fritidspolitik og finde yderligere information om Billund Idrætscenter på www.billundidraetscenter.dk

Ansøgning sendes digitalt via Billund Kommunes rekrutteringssystem.

Ansøgningsfrist og det videre forløb

Ansøgning med relevante bilag skal være indsendt elektronisk senest den 2. august 2019, kl. 12.00. 1. samtalerunde finder sted tirsdag den 13. august 2019.

De kandidater, der udvælges til 2. samtalerunde skal være indstillet på at gennemføre en personlig profiltest.

2. samtalerunde afholdes tirsdag d. 20. august 2019.

 

2019-08-02T12:50:43.300 Vi søger en ny Centerleder til Billund Idrætscenter så hvis du har lyst til at stå i spidsen for den fremtidige videreudvikling af centret, så kan det være dig vi leder efter. Billund Idrætscenter er Billunds lokale samlingssted indenfor idræt, fællesskab og folkelighed. I spidsen for det, har vi brug for en dygtig og engageret leder, som kan være frontfiguren, der med et stort overblik kan motivere medarbejdere til at levere den bedst mulige service for centrets mange brugere. Samtidig skal du både have kompetencerne til at kunne videreudvikle centret, så det forbliver et attraktivt samlingssted i Billund. Vi forventer at du som centerleder: • Kan lede og udvikle personale og institution, og samtidigt træffe de svære beslutninger, når det bliver nødvendigt. • Er en synlig leder som vil samarbejde med de mange forskellige interessegrupper, bl.a. foreninger, frivillige og erhvervsliv. • Er en inddragende og faciliterende leder, som kan arbejde konsekvent og strategisk med den videre udvikling af centret. • Er ansvarsfuld og har styr på tingene. • Er en stærk og tydelig til at kommunikere. • Er serviceminded, men samtidig har den rette gennemslagskraft og autoritet når det er nødvendigt. • Kan styre centrets økonomi og har flair for administration. • Er fleksibel i forhold til arbejdstider. • Har indsigt i foreningslivet og har forståelse for den frivillige verden. Billund Idrætscenter er et kommunalt drevet idrætscenter som i dag består af 3 idrætshaller, et springcenter, mødelokaler, en stor foyer, café, udendørs fodboldbaner samt kunstgræsbane og beach-anlæg. Lige ved siden af ligger Billundskolen, der går til og med 9. klasse. Skolen og skolens SFO benytter dagligt idrætscentrets faciliteter. Ligeledes er der lavet en aftale om madordning mellem idrætscentret og skolen. Løn- og ansættelsesvilkår Stillingen ønskes besat pr. 1. oktober 2019. Løn- og ansættelsesvilkår i henhold til gældende overenskomst. Yderligere oplysninger om stillingen kan fås ved at kontakte Områdechef for Kultur og Fritid, Rasmus Kaufmann, direkte tlf. 79727601 31156136 eller mail raka@billund.dk Du kan via linket læse om Billund Kommunes Kultur- og Fritidspolitik og finde yderligere information om Billund Idrætscenter på www.billundidraetscenter.dk Ansøgning sendes digitalt via Billund Kommunes rekrutteringssystem. Ansøgningsfrist og det videre forløb Ansøgning med relevante bilag skal være indsendt elektronisk senest den 2. august 2019, kl. 12.00. 1. samtalerunde finder sted tirsdag den 13. august 2019. De kandidater, der udvælges til 2. samtalerunde skal være indstillet på at gennemføre en personlig profiltest. 2. samtalerunde afholdes tirsdag d. 20. august 2019.10Phoenixf8a405dd101000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-08-02T00:00:000000https://candidate.hr-manager.net/ApplicationInit.aspx?cid=1392&ProjectId=144274&DepartmentId=19980&MediaId=4617&SkipAdvertisement=true0EuropaDanmarkJyllandSyd- og SønderjyllandBillundEuropaDanmarkJyllandSyd- og SønderjyllandVejle3552683Billund Idrætscenter11Kærvej 5017190BillundDKDanmarkORS/f8a405dd_logo.pngORS/Small/f8a405dd_logo.png0DKDanmarkDanmark8Fuldtid46Permanent783812BillundMedium14427400126-06-20191https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=f8a405ddhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=f8a405ddhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=f8a405dd&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=f8a405dd&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonCenterleder1Dansk3Læse/ tale131919Centerleder6Ledelse362138269raka@billund.dkDanmarkDanmark330124519Centerleder til Haderslev RusmiddelcenterProfile Haderslev Rusmiddelcenter skal have ny centerleder - er det dig?Som leder af Rusmiddelcenteret vil du blive en del af ledergruppen i Socialpsykiatri og Misbrug. Vi tror på at samarbejde på tværs er vejen frem for at kunne hjælpe borgerne bedst muligt. Du skal derfor være indstillet på ikke kun at lede og udvikle Rusmiddelcentret, men i høj grad også at løse opgaver og udvikle fremtidens tilbud på tværs af organisationen - i fællesskab med de andre ledere.I Haderslev Kommune arbejder vi ud fra det dobbelte lederskab. Det betyder at du som leder indgår i en helhed, hvor du først og fremmest er leder i kommunen som organisation og dernæst for egen arbejdsplads. Ledere i Haderslev Kommune skal have en række kompetencer. Disse kompetencer defineres som fem lederkvaliteter: Vi udviser integritet Vi er visionære Vi har bruger- og borgerfokus Vi er kommunikerende Vi har fokus på samarbejde. Som ny leder i Rusmiddelcenteret forventer vi at du: Har erfaring med ledelse Ser meningen med fleksible løsninger og udgangspunkt i det enkelte menneskes behov og kan rumme at behandle mennesker forskelligt Kan lede, hvor borgere og medarbejdere mødes i grænselandet mellem behov og faglighed Er samarbejdsorienteret i mindset og handlinger og tror på, at samarbejde er vejen frem Er velfunderet og tydelig som leder Har stor viden om misbrugsområdet og lovgivningen herom - herunder lovgivningen om mellemkommunale refusioner Har en anerkendende og mentaliserende tilgang til både borgere og medarbejdere Er udviklingsorienteret, nytænkende og visionær Har forståelse for og kan lede i et politisk system. Haderslev Kommunes Rusmiddelcenter er et center med 13 medarbejdere, som tilbyder behandling og samtaler om brug og misbrug af rusmidler til borgere fra 18 år.Her tilbydes blandt andet: Åben rådgivning Ambulant behandling Medicinudlevering Netbaseret alkoholbehandling MOVE - vi er en af de kommuner som er kommet med i Socialstyrelsens udviklingsprojekt og skal fra januar i gang med at uddanne alle behandlere i metoden og tilgangen. Haderslev Rusmiddelcenter ligger i Haderslevs nye sundhedscenter sammen med både socialpsykiatri, lokalpsykiatri, sundhedspleje, praktiserende læger m.m., så grundlaget for det gode samarbejde er tæt på.Vil du vide mere?Så kontakt gerne afdelingsleder i Socialpsykiatri og Misbrug, Lene Kamp på telefon 60 21 66 82. Stillingen er på 37 timer pr. uge og ønskes besat pr. 1. februar 2020. Løn og ansættelsesvilkår sker i henhold til gældende overenskomst og kvalifikationer.Ansøgningsfrist:Send din ansøgning, CV og bilag, senest den 4. december 2019 kl. 12:00.Samtalen forventes afholdt den 9. december og eventuelt 2. samtale den 17.december 2019.Haderslev Kommune er en værdibaseret organisation.Vores fælles værdier ligeværdighed, enhed, tillid og trivsel er afsæt for både ledelse og samarbejde, og der er fleksibilitet og frihed til forskel, når vi løser vores kerneopgave.Fra januar 2020 indfører Haderslev Kommune røgfri arbejdstid. Medarbejdernes sundhed er i fokus og med røgfri arbejdstid vil vi beskytte medarbejdere mod tobaksrøg i arbejdsmiljøet, støtte medarbejdere, der gerne vil være røgfri, og sikre at nye medarbejdere og unge ikke begynder at ryge på arbejdspladsen.Haderslev Rusmiddelcenter skal have ny centerleder - er det dig?

Som leder af Rusmiddelcenteret vil du blive en del af ledergruppen i Socialpsykiatri og Misbrug. Vi tror på at samarbejde på tværs er vejen frem for at kunne hjælpe borgerne bedst muligt. Du skal derfor være indstillet på ikke kun at lede og udvikle Rusmiddelcentret, men i høj grad også at løse opgaver og udvikle fremtidens tilbud på tværs af organisationen - i fællesskab med de andre ledere.

I Haderslev Kommune arbejder vi ud fra det dobbelte lederskab. Det betyder at du som leder indgår i en helhed, hvor du først og fremmest er leder i kommunen som organisation og dernæst for egen arbejdsplads. Ledere i Haderslev Kommune skal have en række kompetencer. Disse kompetencer defineres som fem lederkvaliteter:
  • Vi udviser integritet
  • Vi er visionære
  • Vi har bruger- og borgerfokus
  • Vi er kommunikerende
  • Vi har fokus på samarbejde.
Som ny leder i Rusmiddelcenteret forventer vi at du:
  • Har erfaring med ledelse
  • Ser meningen med fleksible løsninger og udgangspunkt i det enkelte menneskes behov og kan rumme at behandle mennesker forskelligt
  • Kan lede, hvor borgere og medarbejdere mødes – i grænselandet mellem behov og faglighed
  • Er samarbejdsorienteret i mindset og handlinger og tror på, at samarbejde er vejen frem
  • Er velfunderet og tydelig som leder
  • Har stor viden om misbrugsområdet og lovgivningen herom - herunder lovgivningen om mellemkommunale refusioner
  • Har en anerkendende og mentaliserende tilgang til både borgere og medarbejdere
  • Er udviklingsorienteret, nytænkende og visionær
  • Har forståelse for og kan lede i et politisk system.
Haderslev Kommunes Rusmiddelcenter er et center med 13 medarbejdere, som tilbyder behandling og samtaler om brug og misbrug af rusmidler til borgere fra 18 år.

Her tilbydes blandt andet:
  • Åben rådgivning
  • Ambulant behandling
  • Medicinudlevering
  • Netbaseret alkoholbehandling
  • MOVE - vi er en af de kommuner som er kommet med i Socialstyrelsens udviklingsprojekt og skal fra januar i gang med at uddanne alle behandlere i metoden og tilgangen.
Haderslev Rusmiddelcenter ligger i Haderslevs nye sundhedscenter sammen med både socialpsykiatri, lokalpsykiatri, sundhedspleje, praktiserende læger m.m., så grundlaget for det gode samarbejde er tæt på.

Vil du vide mere?
Så kontakt gerne afdelingsleder i Socialpsykiatri og Misbrug, Lene Kamp på telefon 60 21 66 82.
 
Stillingen er på 37 timer pr. uge og ønskes besat pr. 1. februar 2020. Løn og ansættelsesvilkår sker i henhold til gældende overenskomst og kvalifikationer.

Ansøgningsfrist:
Send din ansøgning, CV og bilag, senest den 4. december 2019 kl. 12:00.

Samtalen forventes afholdt den 9. december og eventuelt 2. samtale den 17.december 2019.

Haderslev Kommune er en værdibaseret organisation.

Vores fælles værdier – ligeværdighed, enhed, tillid og trivsel – er afsæt for både ledelse og samarbejde, og der er fleksibilitet og frihed til forskel, når vi løser vores kerneopgave.

Fra januar 2020 indfører Haderslev Kommune røgfri arbejdstid. Medarbejdernes sundhed er i fokus og med røgfri arbejdstid vil vi beskytte medarbejdere mod tobaksrøg i arbejdsmiljøet, støtte medarbejdere, der gerne vil være røgfri, og sikre at nye medarbejdere og unge ikke begynder at ryge på arbejdspladsen. 

ORS/Small/a96417e0_logo.gifHaderslev RusmiddelcenterHaderslev2019-11-14T11:01:10.3302019-12-04T00:00:00
330119237Assisterende centerleder til Plejecenter HolmegårdenBasic Brænder du for at gøre en forskel? Så er det dig, vi søger. Om jobbet Vi søger en assisterende leder, der i samspil med centerlederen kan sætte rammer for det gode borger- og arbejdsliv samt for den faglige udvikling. Du skal arbejde med ledelse i et center, hvor vi til stadighed arbejder på at skabe optimale og trygge rammer for borgernes rehabiliteringsforløb og hverdagsliv. Vi forventer af dig Er uddannet sygeplejerske, gerne med erfaring fra lignende stilling Har erfaring med og flair for systematisk at arbejde med administrative opgaver som arbejdsplanlægning, arbejdstidsregler og overenskomst mv for en stor pers-nalegruppe med øje for kerneopgaven, bedst udnyttelse af ressourcerne samt arbejdsmiljøet Er en habil IT bruger og kan arbejde i KMD tjenestetid, Nexus FSIII Er lydhør, har situationsfornemmelse, gode kommunikative og empatiske evner Tager ansvar, har gode samarbejdsevner, kan formidle og har ledelseskraft Kan holde overblik og overskue komplekse sammenhænge, arbejde deeskalerende og konfliktløsende Er helhedsorienteret og kan prioritere opgaver samt fastholde personale i forhold til rammer og retning, samt gå i detaljen når nødvendigt Har en anerkendende og motiverende kommunikation i samarbejdet med borgere, pårørende, medarbejdere, interne som eksterne samarbejdspartnere Har flair for kvalitetsudvikling og innovation. Vi tilbyder dig At blive en del af et center i udvikling, hvor vi sætter omsorgen, den empatiske og rehabiliterende tilgang i højsædet Et spændende og udfordrende arbejde med afvekslende arbejdsopgaver og mulighed for udvikling Et godt arbejdsmiljø med dygtige og engagerede kolleger, hvor god tone, og dialog vægtes og hvor vi behandler hinanden med respekt og tillid At være en del af et tværfagligt arbejdsfællesskab med indflydelse og mulighed for at sætte dit faglige særpræg på opgaverne At blive en del af en ledergruppe hvor faglig sparring er en mulighed Ansættelsesvilkår Løn- og ansættelsesvilkår efter overenskomst og lokal løn. Om os Holmegården har 66 plejeboliger med 70 beboere i alderen 35-102 år med forskellige behandlings-, omsorgs og plejebehov fordelt på 2 huse med 3 afdelinger i hver. Der er tilknyttet åbent dagcenter og café med et rigt og alsidigt aktivitetstilbud. Vi ønsker at beboerne oplever tryghed og selvbestemmelse, værdighed og ansvar for eget liv med mulighed for deltagelse i et fællesskab når ønsket. Derfor er vi optaget af, hvordan vi sammen med borgeren og pårørende kan skabe gode vilkår og rammer omkring livet, der leves på et plejecenter. Personalegruppen består af sygeplejersker, pædagoger, ergoterapeuter, fysioterapeut, social- og sundhedsassistenter, social og sundhedshjælpere, sygehjælpere, beskæftigelsesassistenter, ernærings-, hus- og rengøringsassistenter samt vicevært. Vi modtager og uddanner elever fra sundhedsuddannelserne. Flere oplysninger Ønsker du flere oplysninger, kan du kontakte centerleder Anne Kamuk på 41 17 43 83. Du kan læse mere om os på www.holmegaarden.vejle.dk Ansøgningsfrist Vi skal have din ansøgning senest den 20. november 2019 Privat straffeattest Ved ansættelse i Senior, Vejle kommune, skal der afleveres privat straffeattest. Den kan hentes på www.borger.dk Send din ansøgning Vi foretrækker, at du søger stillingen online ved at bruge knappen Send ansøgning . Husk at vedhæfte din ansøgning og CV samt andre relevante bilag. Når du har sendt ansøgningen, modtager du en e-mail som kvittering. Vær opmærksom på, at mailen kan være placeret i din mappe Uønsket post. Vejle Kommune opfordrer alle til at søge stillingen uanset køn, alder, etnisk baggrund, handicap m.v. Overvejer du at flytte til Vejle? Så kan du få hjælp til bosætning og jobsøgning til din evt. partner. Se mere på www.vejle.dk tilflytter

Brænder du for at gøre en forskel? Så er det dig, vi søger.   

Om jobbet
Vi søger en assisterende leder, der i samspil med centerlederen kan sætte rammer for det gode borger- og arbejdsliv samt for den faglige udvikling. Du skal arbejde med ledelse i et center, hvor vi til stadighed arbejder på at skabe optimale og trygge rammer for borgernes rehabiliteringsforløb og hverdagsliv.

Vi forventer af dig

  • Er uddannet sygeplejerske, gerne med erfaring fra lignende stilling
  • Har erfaring med og flair for systematisk at arbejde med administrative opgaver som arbejdsplanlægning, arbejdstidsregler og overenskomst mv for en stor pers-nalegruppe med øje for kerneopgaven, bedst udnyttelse af ressourcerne samt arbejdsmiljøet
  • Er en habil IT bruger og kan arbejde i KMD tjenestetid, Nexus/ FSIII
  • Er lydhør, har situationsfornemmelse, gode kommunikative og empatiske evner 
  • Tager ansvar, har gode samarbejdsevner, kan formidle og har ledelseskraft
  • Kan holde overblik og overskue komplekse sammenhænge, arbejde deeskalerende og konfliktløsende
  • Er helhedsorienteret og kan prioritere opgaver samt fastholde personale i forhold til rammer og retning, samt gå i detaljen når nødvendigt
  • Har en anerkendende og motiverende kommunikation i samarbejdet med borgere, pårørende, medarbejdere, interne som eksterne samarbejdspartnere
  • Har flair for kvalitetsudvikling og innovation.  

 Vi tilbyder dig   

  • At blive en del af et center i udvikling, hvor vi sætter omsorgen, den empatiske og rehabiliterende tilgang i højsædet
  • Et spændende og udfordrende arbejde med afvekslende arbejdsopgaver og mulighed for udvikling 
  • Et godt arbejdsmiljø med dygtige og engagerede kolleger, hvor god tone, og dialog vægtes og hvor vi behandler hinanden med respekt og tillid
  • At være en del af et tværfagligt arbejdsfællesskab med indflydelse og mulighed for at sætte dit faglige særpræg på opgaverne
  • At blive en del af en ledergruppe hvor faglig sparring er en mulighed  

Ansættelsesvilkår
Løn- og ansættelsesvilkår efter overenskomst og lokal løn.  

Om os  
Holmegården har 66 plejeboliger med 70 beboere i alderen 35-102 år med forskellige behandlings-, omsorgs og plejebehov fordelt på 2 huse med 3 afdelinger i hver. Der er tilknyttet åbent dagcenter og café med et rigt og alsidigt aktivitetstilbud.

Vi ønsker at beboerne oplever tryghed og selvbestemmelse, værdighed og ansvar for eget liv med mulighed for deltagelse i et fællesskab når ønsket. Derfor er vi optaget af, hvordan vi sammen med borgeren og pårørende kan skabe gode vilkår og rammer omkring livet, der leves på et plejecenter.

Personalegruppen består af sygeplejersker, pædagoger, ergoterapeuter, fysioterapeut, social- og sundhedsassistenter, social og sundhedshjælpere, sygehjælpere, beskæftigelsesassistenter, ernærings-, hus- og rengøringsassistenter samt vicevært. Vi modtager og uddanner elever fra sundhedsuddannelserne.  

Flere oplysninger  
Ønsker du flere oplysninger, kan du kontakte centerleder Anne Kamuk på 41 17 43 83. 
Du kan læse mere om os på www.holmegaarden.vejle.dk

Ansøgningsfrist  
Vi skal have din ansøgning senest den 20. november 2019

Privat straffeattest 
Ved ansættelse i Senior, Vejle kommune, skal der afleveres privat straffeattest. Den kan hentes på www.borger.dk  

 Send din ansøgning   

Vi foretrækker, at du søger stillingen online ved at bruge knappen ”Send ansøgning”. Husk at vedhæfte din ansøgning og CV samt andre relevante bilag.  

Når du har sendt ansøgningen, modtager du en e-mail som kvittering.  Vær opmærksom på, at mailen kan være placeret i din mappe Uønsket post.  

Vejle Kommune opfordrer alle til at søge stillingen uanset køn, alder, etnisk baggrund, handicap m.v.  

Overvejer du at flytte til Vejle? Så kan du få hjælp til bosætning og jobsøgning til din evt. partner. Se mere på www.vejle.dk/tilflytter

ORS/Small/5c84e62c_logo.pngPlejecenter Holmegården, Vejle KommuneVejle2019-11-06T17:01:16.3972019-11-20T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Centerleder til Haderslev Rusmiddelcenter

Haderslev Rusmiddelcenter

Haderslev
Haderslev Rusmiddelcenter skal have ny centerleder - er det dig?Som leder af Rusmiddelcenteret vil du blive en del af ledergruppen i Socialpsykiatri og Misbrug. Vi tror på at samarbejde på tværs er vejen frem for at kunne hjælpe borgerne bedst mulig...
Indrykket:14. november 2019
Udløbsdato:4. december 2019

Assisterende centerleder til Plejecenter Holmegården

Plejecenter Holmegården, Vejle Kommune

Vejle
Brænder du for at gøre en forskel? Så er det dig, vi søger. Om jobbet Vi søger en assisterende leder, der i samspil med centerlederen kan sætte rammer for det gode borger- og arbejdsliv samt for den faglige udvikling. Du skal arbejde med ledelse i e...
Indrykket:6. november 2019
Udløbsdato:20. november 2019