Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Centerleder til nyt center i Beskæftigelsesafdelingen

”Vi gør det, vi siger” i Silkeborg Kommunes Beskæftigelsesafdeling.  
 
Det betyder, at vi gør ord til handling, når vi siger, at vi tror på borgeren og på fællesskabet. Vi er konsekvente og lader tillidsdagsordenen gennemsyre alt vores arbejde. Vi arbejder bl.a. med forskningsrettede indsatser og er på forkant med udviklingen. Vi har tillid til, at det lykkes, når vi vil det sammen. Derfor er der et kæmpestort engagement om opgaven blandt både ledere og medarbejdere, og derfor lykkes vi rigtig godt med mange af vores indsatser. 
 
Om jobbet 
Beskæftigelsesafdelingen ændrer struktur pr. 1. maj 2018 for at skabe bedre rammer for sammenhæng, enkelhed og faglighed. Du vil blive leder for et nyt center: Jobcenter Rehabilitering & Integration. Da vi er i fuld gang med implementeringen af den nye organisation, ændrer centret måske navn, når vi er endelig på plads. 
Som centerleder får du i høj grad mulighed for at sætte dit præg på opgaveløsningen og det nye center med ca. 110 medarbejdere, som har ansvar for beskæftigelsesindsatsen for aktivitetsparate kontanthjælpsmodtagere, revalidender og borgere i ressourceforløb og integrationsydelse. Det skal gøres med harmoni og opmærksomhed på vores fælles dna, når der skal skabes en ny samlet kultur. 
 
Centeret er som Beskæftigelsesafdelingens to øvrige jobcentre organiseret i nye opgavefællesskaber med både myndigheds- og udføreropgaver for vores målgrupper. Som centerleder får du ansvaret for den samlede indsats i Jobcenteret – sammen med 4 funktionsledere.  
Du bliver en del af et ledelsesteam med Beskæftigelseschefen og 5 center- og stabsledere.  
 
Vi forventer, at du fagligt har: 
  • Dokumenteret ledererfaring, da du med udgangspunkt i vores ledelsesgrundlag er bindeled mellem det strategiske niveau og driften. Du skal have erfaring med at lede på tværs – både udadtil samt opad, nedad og på tværs internt i organisationen 
  • Lederuddannelse. Alternativt skal du være indstillet på at tage en sådan 
  • Indsigt og/eller interesse i området, der har høj kompleksitet og tyngde i forhold til lovstof 
  • Øje for koblingen mellem Beskæftigelsesafdelingen og civilsamfundet, da vi har en høj prioritet af fællesskabet og samskabelsen med vores omgivende samarbejdspartnere. (virksomheder, sundheds-/socialområdet, lokalområder, frivillige, private netværk, organisationer m.v.) 
  • Økonomisk indsigt og overblik. Refleksion og analytiske evner er et must, da du får et budgetansvar på ca. 230 mio. kr. 
Du kan finde mere omkring vores forventninger til dine faglige kvalifikationer i nedenstående job- og personprofil.  
 
Vi ønsker, at du:  
  • Udviser ordentlighed og troværdighed 
  • Er empatisk og bakker op om vores værdisæt 
  • Er nysgerrig og kreativ, så du – sammen med dine medarbejdere – tør afprøve nye tiltag med blik for borgerne og virksomhederne 
  • Formår at skabe følgeskab, har fokus på målene og er vedholdende med et kritisk blik 
  • Er saglig og autentisk 
  • Er nærværende og lydhør 
  • Sætter en ”ære” i at ville og lykkes sammen. 
Vi tilbyder: 
En organisation med topengagerede og højt kvalificerede medarbejdere med stort fagligt niveau, der med en stor grad af medindflydelse arbejder fleksibelt i forhold til opgaverne. Dialogen er med til at fremme og vedligeholde god trivsel og godt arbejdsmiljø. Vi er bredt tværfagligt sammensat med forskellige faggrupper.  
 
Vil du vide mere om jobbet:  
Du kan kontakte Beskæftigelseschef Jørgen Haunstrup på tlf. 21 33 75 35. (Han træffes dog ikke i perioden 12. – 28. februar. I dette tidsrum kan stabsleder Rasmus Salbøg på tlf. 61 65 57 49 eller centerleder Simon Mæng på tlf. 20 59 83 84 kontaktes). 
 
Tiltrædelse: 
1. maj 2018. 
 
Løn- og ansættelsesvilkår: 
Løn- og ansættelsesvilkår efter gældende overenskomst og aftale om lokal løndannelse. 
 
Ansøgningsfrist søndag 4. marts 2018. 
Første samtale afholdes torsdag 8. marts og anden samtale onsdag 21. marts.  
Kandidater, der går videre til anden samtale, må påregne at skulle gennemføre en Garuda Kompetence Profil med personlig tilbagemelding inden anden samtale. 
 
Find yderligere information om Silkeborg Kommune på kommunens hjemmeside.  
Find også vores ledelsesgrundlag, Job- og Personprofilen og herunder andre relevante dokumenter for denne stilling på ”Bliv Leder hos os”.  
 
Vi foretrækker, at du sender din ansøgning online. 
Klik på Send ansøgning. Vedhæft din ansøgning og relevante bilag. 
 
Har du ikke internetadgang, kan du sende din ansøgning i et almindeligt brev til Silkeborg Kommune, Organisation og Personale, Søvej 1, 8600 Silkeborg. Husk at anføre job nr. 144522. 
 


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

329757798Phoenix-73cc8e4712018-02-08T17:01:43.173Centerleder til nyt center i Beskæftigelsesafdelingen
”Vi gør det, vi siger” i Silkeborg Kommunes Beskæftigelsesafdeling.  
 
Det betyder, at vi gør ord til handling, når vi siger, at vi tror på borgeren og på fællesskabet. Vi er konsekvente og lader tillidsdagsordenen gennemsyre alt vores arbejde. Vi arbejder bl.a. med forskningsrettede indsatser og er på forkant med udviklingen. Vi har tillid til, at det lykkes, når vi vil det sammen. Derfor er der et kæmpestort engagement om opgaven blandt både ledere og medarbejdere, og derfor lykkes vi rigtig godt med mange af vores indsatser. 
 
Om jobbet 
Beskæftigelsesafdelingen ændrer struktur pr. 1. maj 2018 for at skabe bedre rammer for sammenhæng, enkelhed og faglighed. Du vil blive leder for et nyt center: Jobcenter Rehabilitering & Integration. Da vi er i fuld gang med implementeringen af den nye organisation, ændrer centret måske navn, når vi er endelig på plads. 
Som centerleder får du i høj grad mulighed for at sætte dit præg på opgaveløsningen og det nye center med ca. 110 medarbejdere, som har ansvar for beskæftigelsesindsatsen for aktivitetsparate kontanthjælpsmodtagere, revalidender og borgere i ressourceforløb og integrationsydelse. Det skal gøres med harmoni og opmærksomhed på vores fælles dna, når der skal skabes en ny samlet kultur. 
 
Centeret er som Beskæftigelsesafdelingens to øvrige jobcentre organiseret i nye opgavefællesskaber med både myndigheds- og udføreropgaver for vores målgrupper. Som centerleder får du ansvaret for den samlede indsats i Jobcenteret – sammen med 4 funktionsledere.  
Du bliver en del af et ledelsesteam med Beskæftigelseschefen og 5 center- og stabsledere.  
 
Vi forventer, at du fagligt har: 
  • Dokumenteret ledererfaring, da du med udgangspunkt i vores ledelsesgrundlag er bindeled mellem det strategiske niveau og driften. Du skal have erfaring med at lede på tværs – både udadtil samt opad, nedad og på tværs internt i organisationen 
  • Lederuddannelse. Alternativt skal du være indstillet på at tage en sådan 
  • Indsigt og/eller interesse i området, der har høj kompleksitet og tyngde i forhold til lovstof 
  • Øje for koblingen mellem Beskæftigelsesafdelingen og civilsamfundet, da vi har en høj prioritet af fællesskabet og samskabelsen med vores omgivende samarbejdspartnere. (virksomheder, sundheds-/socialområdet, lokalområder, frivillige, private netværk, organisationer m.v.) 
  • Økonomisk indsigt og overblik. Refleksion og analytiske evner er et must, da du får et budgetansvar på ca. 230 mio. kr. 
Du kan finde mere omkring vores forventninger til dine faglige kvalifikationer i nedenstående job- og personprofil.  
 
Vi ønsker, at du:  
  • Udviser ordentlighed og troværdighed 
  • Er empatisk og bakker op om vores værdisæt 
  • Er nysgerrig og kreativ, så du – sammen med dine medarbejdere – tør afprøve nye tiltag med blik for borgerne og virksomhederne 
  • Formår at skabe følgeskab, har fokus på målene og er vedholdende med et kritisk blik 
  • Er saglig og autentisk 
  • Er nærværende og lydhør 
  • Sætter en ”ære” i at ville og lykkes sammen. 
Vi tilbyder: 
En organisation med topengagerede og højt kvalificerede medarbejdere med stort fagligt niveau, der med en stor grad af medindflydelse arbejder fleksibelt i forhold til opgaverne. Dialogen er med til at fremme og vedligeholde god trivsel og godt arbejdsmiljø. Vi er bredt tværfagligt sammensat med forskellige faggrupper.  
 
Vil du vide mere om jobbet:  
Du kan kontakte Beskæftigelseschef Jørgen Haunstrup på tlf. 21 33 75 35. (Han træffes dog ikke i perioden 12. – 28. februar. I dette tidsrum kan stabsleder Rasmus Salbøg på tlf. 61 65 57 49 eller centerleder Simon Mæng på tlf. 20 59 83 84 kontaktes). 
 
Tiltrædelse: 
1. maj 2018. 
 
Løn- og ansættelsesvilkår: 
Løn- og ansættelsesvilkår efter gældende overenskomst og aftale om lokal løndannelse. 
 
Ansøgningsfrist søndag 4. marts 2018. 
Første samtale afholdes torsdag 8. marts og anden samtale onsdag 21. marts.  
Kandidater, der går videre til anden samtale, må påregne at skulle gennemføre en Garuda Kompetence Profil med personlig tilbagemelding inden anden samtale. 
 
Find yderligere information om Silkeborg Kommune på kommunens hjemmeside.  
Find også vores ledelsesgrundlag, Job- og Personprofilen og herunder andre relevante dokumenter for denne stilling på ”Bliv Leder hos os”.  
 
Vi foretrækker, at du sender din ansøgning online. 
Klik på Send ansøgning. Vedhæft din ansøgning og relevante bilag. 
 
Har du ikke internetadgang, kan du sende din ansøgning i et almindeligt brev til Silkeborg Kommune, Organisation og Personale, Søvej 1, 8600 Silkeborg. Husk at anføre job nr. 144522. 
 
2018-03-05T00:01:29.490 Vi gør det, vi siger i Silkeborg Kommunes Beskæftigelsesafdeling. Det betyder, at vi gør ord til handling, når vi siger, at vi tror på borgeren og på fællesskabet. Vi er konsekvente og lader tillidsdagsordenen gennemsyre alt vores arbejde. Vi arbejder bl.a. med forskningsrettede indsatser og er på forkant med udviklingen. Vi har tillid til, at det lykkes, når vi vil det sammen. Derfor er der et kæmpestort engagement om opgaven blandt både ledere og medarbejdere, og derfor lykkes vi rigtig godt med mange af vores indsatser. Om jobbet Beskæftigelsesafdelingen ændrer struktur pr. 1. maj 2018 for at skabe bedre rammer for sammenhæng, enkelhed og faglighed. Du vil blive leder for et nyt center: Jobcenter Rehabilitering & Integration. Da vi er i fuld gang med implementeringen af den nye organisation, ændrer centret måske navn, når vi er endelig på plads. Som centerleder får du i høj grad mulighed for at sætte dit præg på opgaveløsningen og det nye center med ca. 110 medarbejdere, som har ansvar for beskæftigelsesindsatsen for aktivitetsparate kontanthjælpsmodtagere, revalidender og borgere i ressourceforløb og integrationsydelse. Det skal gøres med harmoni og opmærksomhed på vores fælles dna, når der skal skabes en ny samlet kultur. Centeret er som Beskæftigelsesafdelingens to øvrige jobcentre organiseret i nye opgavefællesskaber med både myndigheds- og udføreropgaver for vores målgrupper. Som centerleder får du ansvaret for den samlede indsats i Jobcenteret sammen med 4 funktionsledere. Du bliver en del af et ledelsesteam med Beskæftigelseschefen og 5 center- og stabsledere. Vi forventer, at du fagligt har: Dokumenteret ledererfaring, da du med udgangspunkt i vores ledelsesgrundlag er bindeled mellem det strategiske niveau og driften. Du skal have erfaring med at lede på tværs både udadtil samt opad, nedad og på tværs internt i organisationen Lederuddannelse. Alternativt skal du være indstillet på at tage en sådan Indsigt og eller interesse i området, der har høj kompleksitet og tyngde i forhold til lovstof Øje for koblingen mellem Beskæftigelsesafdelingen og civilsamfundet, da vi har en høj prioritet af fællesskabet og samskabelsen med vores omgivende samarbejdspartnere. (virksomheder, sundheds- socialområdet, lokalområder, frivillige, private netværk, organisationer m.v.) Økonomisk indsigt og overblik. Refleksion og analytiske evner er et must, da du får et budgetansvar på ca. 230 mio. kr. Du kan finde mere omkring vores forventninger til dine faglige kvalifikationer i nedenstående job- og personprofil. Vi ønsker, at du: Udviser ordentlighed og troværdighed Er empatisk og bakker op om vores værdisæt Er nysgerrig og kreativ, så du sammen med dine medarbejdere tør afprøve nye tiltag med blik for borgerne og virksomhederne Formår at skabe følgeskab, har fokus på målene og er vedholdende med et kritisk blik Er saglig og autentisk Er nærværende og lydhør Sætter en ære i at ville og lykkes sammen. Vi tilbyder: En organisation med topengagerede og højt kvalificerede medarbejdere med stort fagligt niveau, der med en stor grad af medindflydelse arbejder fleksibelt i forhold til opgaverne. Dialogen er med til at fremme og vedligeholde god trivsel og godt arbejdsmiljø. Vi er bredt tværfagligt sammensat med forskellige faggrupper. Vil du vide mere om jobbet: Du kan kontakte Beskæftigelseschef Jørgen Haunstrup på tlf. 21 33 75 35. (Han træffes dog ikke i perioden 12. 28. februar. I dette tidsrum kan stabsleder Rasmus Salbøg på tlf. 61 65 57 49 eller centerleder Simon Mæng på tlf. 20 59 83 84 kontaktes). Tiltrædelse: 1. maj 2018. Løn- og ansættelsesvilkår: Løn- og ansættelsesvilkår efter gældende overenskomst og aftale om lokal løndannelse. Ansøgningsfrist søndag 4. marts 2018. Første samtale afholdes torsdag 8. marts og anden samtale onsdag 21. marts. Kandidater, der går videre til anden samtale, må påregne at skulle gennemføre en Garuda Kompetence Profil med personlig tilbagemelding inden anden samtale. Find yderligere information om Silkeborg Kommune på kommunens hjemmeside. Find også vores ledelsesgrundlag, Job- og Personprofilen og herunder andre relevante dokumenter for denne stilling på Bliv Leder hos os . Vi foretrækker, at du sender din ansøgning online. Klik på Send ansøgning. Vedhæft din ansøgning og relevante bilag. Har du ikke internetadgang, kan du sende din ansøgning i et almindeligt brev til Silkeborg Kommune, Organisation og Personale, Søvej 1, 8600 Silkeborg. Husk at anføre job nr. 144522.10Phoenix73cc8e47101000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2018-03-04T00:00:000000https://candidate.hr-manager.net/ApplicationInit.aspx?cid=1393&ProjectId=144522&DepartmentId=19959&MediaId=4616&SkipAdvertisement=true0EuropaDanmarkJyllandMidtjyllandSilkeborg3105464Beskæftigelsesafdelingen11Søvej 18600SilkeborgDKDanmarkORS/73cc8e47_logo.pngORS/Small/73cc8e47_logo.png156.171069009.54971400
DKDanmarkDKDanmark
8Fuldtid46Permanent523232SilkeborgMinimum0001https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=73cc8e47https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=73cc8e47https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=73cc8e47&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=73cc8e47&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static-int.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Ledelse_og_HR/Ledelse/5.jpgHos Beskæftigelsesafdelingen søger vi en medarbejder, der er frisk på nye spændende udfordringer.12008001Dansk3Læse/ tale131919Centerleder6Ledelse352892528importimport_73cc8e47DKDanmarkDKDanmarkda-DK