Ældre og rehabiliteringsafdelingen ved Vejen kommune søger pr. 1. marts 2021 en inspirerende og engageret centerleder med sundhedsfaglige kompetencer til Plejecenteret Enghaven.
Er du vores nye centerleder, som samler trådene og understøtter rammerne for samarbejdet medarbejdere, beboere/pårørende og frivillige imellem om det gode og aktive hverdagsliv på Enghaven?
Om Enghaven:
Plejecenteret Enghaven har 52 plejeboliger fordelt på 34 pleje boliger, 2 midlertidige pladser og 16 demenspladser i Enghuset. Desuden er der et aktivitetsdaghjem, et modtagekøkken og rengøringsteam på centeret. Til Enghaven er der tilknyttet et demensdaghjem, der er placeret i Skodborg ca. 9 km fra Rødding. Daghjemmet har åbent 3 dage om ugen og det er personale fra Enghuset der arbejder der.
Til centeret er der tilknyttet et frivilligt netværk og et velfungerende og aktivt Bruger- og pårørenderåd.
Ud over en erfaren medarbejdergruppe på ca. 65 medarbejdere, er der tilknyttet en vagtplanlægger, teamkoordinator og centersygeplejerske.
I 2021 skal vi i gang med en større ombygning og udvidelse af centeret til i alt 67 pladser. Et spændende projekt der vil skabe nye og bedre rammer for at skabe en hjemlig og tryg hverdag for centerets beboere.
Der vil i forbindelse hermed blive opslået en stilling som assisterende leder, der skal understøtte centerlederen i ledelsen af Enghaven.
Hvad kan vi tilbyde:
- Ansættelse i en værdibaseret organisation
- Et center, hvor vi arbejder aktiv med kulturen og at have beboer og borgers behov i fokus for at skabe det gode hverdagsliv.
- Et velfungerende center med en sund økonomi
- Engagerede, motiverede og faglig dygtige medarbejdere
- At du bliver en del af et dynamisk lederteam og vil opleve et tværfagligt fællesskab, som skal bidrage til at skabe sammenhæng for beboere og borgere – vi kalder det Fælles faglighed.
Vi fokuserer på høj medarbejdertilfredshed, et godt arbejdsmiljø og en sund økonomistyring.
Vi forventer, at du er uddannet Sygeplejerske eller Social- og Sundhedsassistent.
Samtidig har du erfaring fra tidligere lederjob og gerne en lederuddannelse på diplomniveau eller interesse for at ville tage den
Desuden kan du sige ja til:
- At du har et stærkt drive for at fremme og styrke rammerne for beboernes livsglæde.
- At du viser, at den enkelte borgers livskvalitet, værdighed og selvbestemmelse er nøgleværdierne i samarbejdet om det gode hverdagsliv, og at du bidrager med faglig viden og indsats til at understøtte dette.
- At du kan se dig selv i og lede ud fra Vejen kommunes værdier om Nytænkning, Anerkendelse, Sammenhæng og Ansvarlighed og visionen om at ”Være to skridt foran”.
- At du er tillidsskabende - udviser synlig og nærværende ledelse for der igennem at sikre trivsel, arbejdsglæde og faglig udvikling hos medarbejdere.
- At du kan gå foran med energi og entusiasme, der sikrer, at du får følgeskab og at aftaler, initiativer mm. bliver kommunikeret og gennemført.
- At du har indsigt i og erfaring med ressource og økonomistyring
Er du inspireret og har lyst til at høre mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte Områdeleder Kirsten Grøndahl Carlsen
kigc@vejen.dk/30170958.
Løn- og ansættelsesvilkår i henhold til gældende lederoverenskomst og forhåndsaftale. Så frem du ikke er ansat i kommunen, vil der være en prøvetid på 3 måneder.
Ansættelsen er betinget af en tilfredsstillende og aktuel straffeattest, som skal medbringes, hvis du indkaldes til samtale. Den kan hentes gratis på
www.borger.dk Ansøgning: Vi foretrækker, at du søger stillingen online ved at bruge knappen ”send ansøgning”. Husk at vedhæfte din ansøgning og CV samt andre relevante bilag.
Ansøgningsfrist: den 24. januar 2021
Ansættelsessamtaler: Samtaler forventes afholdt tirsdag den 26. januar 2021 fra kl. 8