Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Centerleder til Rådgivnings- og Kontaktcentret Kallerupvej

Er du en ildsjæl, der brænder for at lede et sted, der, sammen med frivilliges engagement og indsats, gør en forskel for mennesker med demens og deres familier?
 
Vores leder af centret har søgt nye udfordringer, og derfor søger vi pr. 1. april eller snarest herefter en ny leder af Rådgivnings- og kontaktcentret Kallerupvej, Kallerupvej 58, 5230 Odense M.

Hvem er vi?
Rådgivnings- og kontaktcentret Kallerupvej er en selvejende institution, oprettet i 2000 i samarbejde med Alzheimerforeningen og Odense Kommune. Centret har en driftsaftale med Odense Kommune.
Centret har i sin form været til inspiration for Sundhedsstyrelsen, der i 2017 har udbudt puljemidler til at etablere lignende centre andre steder i landet.
I centret er der ud over lederen ansat en deltids bibliotekar for Teknologi-biblioteket. Der er tilknyttet ca. 50 frivillige til centret. De frivillige er personer med tidlige demens, pårørende, fagpersoner og andre interesserede. Der er desuden tilknyttet en regnskabsfører/bogholder til centret.
Centret er ét af fire centre med forskellige målgrupper og med driftsaftale med Ældre- og Handicapforvaltningen i Odense Kommune, hvor der også er ansat daglige ledere.
 
Jobbet
Som leder af centret er du

  • ansvarlig for at lede og/eller koordinere de mange aktiviteter og frivillige i huset. Du er også selv aktiv omkring afvikling af nogle af aktiviteterne samt inddrage og involvere både frivillige, familier og brugere.
  • ansvarlig for husets ansigt ud ad til, men gerne via de mennesker, der med forskellig baggrund har tilknyttet sig centret.
  • den kontaktperson, der tager imod henvendelser fra nye mennesker med demens eller nye familier, der har brug for råd, forståelse og støtte.
  • ansvarlig for administrative og praktiske opgaver.
  • ansvarlig for økonomien, og samarbejder med den tilknyttede bogholder herom.
  • i jævnlig kontakt med både den lokale og landsdækkende Alzheimerforening, samt andre samarbejdspartnere.
  • ansvarlig for at udvikle nye tiltag med afsæt i de ønsker og behov, som brugere af huset har. Herunder søge/sikre den nødvendige finansiering til at igangsætte dette.
Hvem er du?
Du har en relevant sundhedsfaglig baggrund med særligt kendskab til demens og med lovgivningen på området.
Du har erfaring med samarbejde med mennesker med demens i alle aldre og med deres familier.
Du har erfaring med og viden om gruppedynamik og konfliktløsning.
Du kender til frivillighedens dynamik og har måske erfaring med ledelse af frivillige.
Du har erfaring med at arbejde med projekter.
Du er god til at lytte og møde andre mennesker hvor de er.
Du er god til at få det bedste frem i andre og til at inddrage og uddelegere.
Du har overblik og kan have mange bolde i luften.
Du er god til at etablere netværk og samarbejdsrelationer både for dig selv og for andre.
Du er idé-rig og handlekraftig.
 
Løn- og ansættelsesvilkår efter gældende overenskomst.

Vil du vide mere?
Kan du kontakte Formand Kirsten Rask på telefon 20400770
eller
Kontaktperson i Odense Kommune og repræsentant i Kallerupvejs bestyrelse, Leder for Team Frivillighed, Anne Grete Pilgaard, på telefon 30942758.

Ansøgningen sendes til Kirsten Rask på mail: kirsten.rask.odensen@gmail.com senest den 25. februar 2018. Der afholdes samtaler onsdag den 28. februar 2018.
 


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

329759678Phoenix-25da61a412018-02-12T13:06:39.210Centerleder til Rådgivnings- og Kontaktcentret KallerupvejEr du en ildsjæl, der brænder for at lede et sted, der, sammen med frivilliges engagement og indsats, gør en forskel for mennesker med demens og deres familier?
 
Vores leder af centret har søgt nye udfordringer, og derfor søger vi pr. 1. april eller snarest herefter en ny leder af Rådgivnings- og kontaktcentret Kallerupvej, Kallerupvej 58, 5230 Odense M.

Hvem er vi?
Rådgivnings- og kontaktcentret Kallerupvej er en selvejende institution, oprettet i 2000 i samarbejde med Alzheimerforeningen og Odense Kommune. Centret har en driftsaftale med Odense Kommune.
Centret har i sin form været til inspiration for Sundhedsstyrelsen, der i 2017 har udbudt puljemidler til at etablere lignende centre andre steder i landet.
I centret er der ud over lederen ansat en deltids bibliotekar for Teknologi-biblioteket. Der er tilknyttet ca. 50 frivillige til centret. De frivillige er personer med tidlige demens, pårørende, fagpersoner og andre interesserede. Der er desuden tilknyttet en regnskabsfører/bogholder til centret.
Centret er ét af fire centre med forskellige målgrupper og med driftsaftale med Ældre- og Handicapforvaltningen i Odense Kommune, hvor der også er ansat daglige ledere.
 
Jobbet
Som leder af centret er du
  • ansvarlig for at lede og/eller koordinere de mange aktiviteter og frivillige i huset. Du er også selv aktiv omkring afvikling af nogle af aktiviteterne samt inddrage og involvere både frivillige, familier og brugere.
  • ansvarlig for husets ansigt ud ad til, men gerne via de mennesker, der med forskellig baggrund har tilknyttet sig centret.
  • den kontaktperson, der tager imod henvendelser fra nye mennesker med demens eller nye familier, der har brug for råd, forståelse og støtte.
  • ansvarlig for administrative og praktiske opgaver.
  • ansvarlig for økonomien, og samarbejder med den tilknyttede bogholder herom.
  • i jævnlig kontakt med både den lokale og landsdækkende Alzheimerforening, samt andre samarbejdspartnere.
  • ansvarlig for at udvikle nye tiltag med afsæt i de ønsker og behov, som brugere af huset har. Herunder søge/sikre den nødvendige finansiering til at igangsætte dette.
Hvem er du?
Du har en relevant sundhedsfaglig baggrund med særligt kendskab til demens og med lovgivningen på området.
Du har erfaring med samarbejde med mennesker med demens i alle aldre og med deres familier.
Du har erfaring med og viden om gruppedynamik og konfliktløsning.
Du kender til frivillighedens dynamik og har måske erfaring med ledelse af frivillige.
Du har erfaring med at arbejde med projekter.
Du er god til at lytte og møde andre mennesker hvor de er.
Du er god til at få det bedste frem i andre og til at inddrage og uddelegere.
Du har overblik og kan have mange bolde i luften.
Du er god til at etablere netværk og samarbejdsrelationer både for dig selv og for andre.
Du er idé-rig og handlekraftig.
 
Løn- og ansættelsesvilkår efter gældende overenskomst.

Vil du vide mere?
Kan du kontakte Formand Kirsten Rask på telefon 20400770
eller
Kontaktperson i Odense Kommune og repræsentant i Kallerupvejs bestyrelse, Leder for Team Frivillighed, Anne Grete Pilgaard, på telefon 30942758.

Ansøgningen sendes til Kirsten Rask på mail: kirsten.rask.odensen@gmail.com senest den 25. februar 2018. Der afholdes samtaler onsdag den 28. februar 2018.
 
2018-02-26T01:03:32.247 Er du en ildsjæl, der brænder for at lede et sted, der, sammen med frivilliges engagement og indsats, gør en forskel for mennesker med demens og deres familier? Vores leder af centret har søgt nye udfordringer, og derfor søger vi pr. 1. april eller snarest herefter en ny leder af Rådgivnings- og kontaktcentret Kallerupvej, Kallerupvej 58, 5230 Odense M.Hvem er vi?Rådgivnings- og kontaktcentret Kallerupvej er en selvejende institution, oprettet i 2000 i samarbejde med Alzheimerforeningen og Odense Kommune. Centret har en driftsaftale med Odense Kommune.Centret har i sin form været til inspiration for Sundhedsstyrelsen, der i 2017 har udbudt puljemidler til at etablere lignende centre andre steder i landet.I centret er der ud over lederen ansat en deltids bibliotekar for Teknologi-biblioteket. Der er tilknyttet ca. 50 frivillige til centret. De frivillige er personer med tidlige demens, pårørende, fagpersoner og andre interesserede. Der er desuden tilknyttet en regnskabsfører bogholder til centret.Centret er ét af fire centre med forskellige målgrupper og med driftsaftale med Ældre- og Handicapforvaltningen i Odense Kommune, hvor der også er ansat daglige ledere. Jobbet Som leder af centret er duansvarlig for at lede og eller koordinere de mange aktiviteter og frivillige i huset. Du er også selv aktiv omkring afvikling af nogle af aktiviteterne samt inddrage og involvere både frivillige, familier og brugere.ansvarlig for husets ansigt ud ad til, men gerne via de mennesker, der med forskellig baggrund har tilknyttet sig centret.den kontaktperson, der tager imod henvendelser fra nye mennesker med demens eller nye familier, der har brug for råd, forståelse og støtte.ansvarlig for administrative og praktiske opgaver.ansvarlig for økonomien, og samarbejder med den tilknyttede bogholder herom.i jævnlig kontakt med både den lokale og landsdækkende Alzheimerforening, samt andre samarbejdspartnere.ansvarlig for at udvikle nye tiltag med afsæt i de ønsker og behov, som brugere af huset har. Herunder søge sikre den nødvendige finansiering til at igangsætte dette. Hvem er du?Du har en relevant sundhedsfaglig baggrund med særligt kendskab til demens og med lovgivningen på området.Du har erfaring med samarbejde med mennesker med demens i alle aldre og med deres familier.Du har erfaring med og viden om gruppedynamik og konfliktløsning.Du kender til frivillighedens dynamik og har måske erfaring med ledelse af frivillige.Du har erfaring med at arbejde med projekter.Du er god til at lytte og møde andre mennesker hvor de er.Du er god til at få det bedste frem i andre og til at inddrage og uddelegere.Du har overblik og kan have mange bolde i luften.Du er god til at etablere netværk og samarbejdsrelationer både for dig selv og for andre.Du er idé-rig og handlekraftig. Løn- og ansættelsesvilkår efter gældende overenskomst.Vil du vide mere?Kan du kontakte Formand Kirsten Rask på telefon 20400770ellerKontaktperson i Odense Kommune og repræsentant i Kallerupvejs bestyrelse, Leder for Team Frivillighed, Anne Grete Pilgaard, på telefon 30942758.Ansøgningen sendes til Kirsten Rask på mail: kirsten.rask.odensen@gmail.com senest den 25. februar 2018. Der afholdes samtaler onsdag den 28. februar 2018.10Phoenix25da61a4101000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2018-02-25T00:00:0000010EuropaDanmarkEuropaDanmarkFyn & Sydfynske øerFynOdense3109956Rådgivnings- og kontaktcentret Kallerupvej11Kallerupvej 585230Odense MDKDanmarkORS/25da61a4_logo.pngORS/Small/25da61a4_logo.png155.3779330010.40399800
kirsten.rask.odensen@gmail.comDKDanmarkDKDanmark
8Fuldtid46Permanent524841PhoenixMedium0011https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=25da61a4https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=25da61a4https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=25da61a4&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=25da61a4&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static-int.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Ledelse_og_HR/Ledelse/4.jpgØnsker du et spændende job som Centerleder? Hos Rådgivnings- og kontaktcentret Kallerupvej tilbyder vi arbejdsplads med fokus på den enkelte medarbejder.12007991Dansk3Læse/ tale131919Centerleder6Ledelse353002100kirsten.rask.odensen@gmail.comkirsten.rask.odensen@gmail.comDKDanmarkDKDanmark329939488Markedsorienteret og analytisk praktikcenterleder søgesRobot Markedsorienteret og analytisk praktikcenterleder søges Syddansk Erhvervsskole søger ny leder for praktikcenteret med reference til skolens markeds- og kommunikationschef. Praktikcenteret spiller en central rolle i at afdække og imødekomme branchernes behov for lærlinge samt sikre skolens strategiske målsætning om, at alle vores elever har en læreplads inden udgangen af 2. grundforløb. Som praktikcenterleder får du personaleledelsen af skolens korps på 10 virksomhedskonsulenter, som arbejder intenst og målrettet på at skabe og vedligeholde tætte kontakter til de mange virksomheder, der er potentielle til at indgå uddannelsesaftaler med vores elever. Området er for nyligt blevet omorganiseret, både hvad angår ledelse og struktur. Konsulenterne arbejder som noget nyt i tre teams, der samlet dækker alle skolens 35 uddannelser i Odense, Vejle og Grindsted. Arbejdsopgaver: Lede skolens konsulentkorps, der arbejder på at matche elever med virksomhederPlanlægge og gennemføre salgs- og opfølgningsaktiviteter over for konsulentkorpsetBidrage med et analytisk perspektiv på det lærepladsopsøgende arbejdeStyrke praktikcenterets organisering gennem en stærk forandringsledelseDeltage i det opfølgende arbejde og i det hele taget være coach for konsulentkorpsetBidrage til at rekruttere flere elever i et tæt samarbejde med den øvrige Markeds- og kommunikationsafdelingDeltage i tværgående projekter og arbejdsgrupper med syn for helhedenBidrage til at Syddansk Erhvervsskole udvikler sig efter markedets behov. Hvem søger vi efter? Du har en stærk, erhvervsrelateret baggrund og samtidig betydelig erfaring fra erhvervsskolesektoren. Det vil være en fordel, hvis du har kendskab til det lærepladssøgende arbejde. Vi forventer, at du undervejs i din karriere har erhvervet uddannelse på videregående niveau. Vi lægger vægt på dine evner til og erfaring med at initiere og koordinere strategiske udviklingsprojekter, der matcher indholdet i stillingen. Du har flair for formidling i en politisk styret organisation og kommunikerer tydeligt og inspirerende. Du er god til at motivere og er en loyal ambassadør for skolens strategi og den ambitiøse indsats for at tiltrække nye elever og få flere elever i lære. Du er analytisk stærk og arbejder struktureret og målrettet. Du er drevet af en vilje og lyst til at levere inden for de givne rammer og deadlines, og du formår at sparre med ledere og medarbejdere på strategisk, taktisk og operationelt niveau. Samarbejde og netværk Du vil få et tæt samarbejde med projektleder og supportkonsulenter, der varetager de administrative opgaver med relation til elevernes lærepladser. Dette samarbejde vil skabe en helhed i opgavevaretagelsen og virksomhedernes oplevelse af mødet med skolen om lærepladser. På Syddansk Erhvervsskole kan elever - der endnu ikke har indgået uddannelsesaftale med en virksomhed, og som er berettiget til at fortsætte i en uddannelse med skolepraktik, imens de søger læreplads - arbejde som skolepraktikelever på skolen. Skolepraktikken er organiseret med skolepraktikinstruktører i de enkelte uddannelsesafdelinger, og instruktørerne bliver også en central del af dit interne netværk. Skolens øvrige afdelinger og ledere bliver en del af dine samarbejdsrelationer, så der skabes synergi mellem uddannelserne og praktikcenterets arbejdsfelt. Som leder for praktikcenteret vil du bidrage til den fortsatte strategiske indsats med at sikre de bedste muligheder for, at vores elever lykkes med at finde læreplads - og samtidig styrke Syddansk Erhvervsskole som et attraktivt uddannelsesvalg for kommende elever. Ansættelse Stillingen er på fuldtid med løn og pension i henhold til gældende overenskomst. Arbejdssted er med udgangspunkt i Odense. Tiltrædelse efter aftale. Ansættelsessamtaler finder sted i uge 4 og 5. Hvis du bliver inviteret til anden runde, skal du være indstillet på at medvirke i test. Send din ansøgning, CV og relevante uddannelsesbeviser via http: www.Syddansk Erhvervsskole.dk kontakt ledige-stillinger senest tirsdag den 22. januar 2019. Alle med relevant ansøgerprofil opfordres til at søge. Mere at vide? Du kan læse mere om Syddansk Erhvervsskole på sde.dk, og du er meget velkommen til at kontakte markeds- og kommunikationschef Lars Havelund på telefon 2425 6505.

Markedsorienteret og analytisk praktikcenterleder søges

Syddansk Erhvervsskole søger ny leder for praktikcenteret med reference til skolens markeds- og kommunikationschef. Praktikcenteret spiller en central rolle i at afdække og imødekomme branchernes behov for lærlinge samt sikre skolens strategiske målsætning om, at alle vores elever har en læreplads inden udgangen af 2. grundforløb.

Som praktikcenterleder får du personaleledelsen af skolens korps på 10 virksomhedskonsulenter, som arbejder intenst og målrettet på at skabe og vedligeholde tætte kontakter til de mange virksomheder, der er potentielle til at indgå uddannelsesaftaler med vores elever. Området er for nyligt blevet omorganiseret, både hvad angår ledelse og struktur. Konsulenterne arbejder som noget nyt i tre teams, der samlet dækker alle skolens 35 uddannelser i Odense, Vejle og Grindsted.

 

Arbejdsopgaver:

  • Lede skolens konsulentkorps, der arbejder på at matche elever med virksomheder
  • Planlægge og gennemføre salgs- og opfølgningsaktiviteter over for konsulentkorpset
  • Bidrage med et analytisk perspektiv på det lærepladsopsøgende arbejde
  • Styrke praktikcenterets organisering gennem en stærk forandringsledelse
  • Deltage i det opfølgende arbejde og i det hele taget være coach for konsulentkorpset
  • Bidrage til at rekruttere flere elever i et tæt samarbejde med den øvrige Markeds- og kommunikationsafdeling
  • Deltage i tværgående projekter og arbejdsgrupper med syn for helheden
  • Bidrage til at Syddansk Erhvervsskole udvikler sig efter markedets behov.

 

Hvem søger vi efter?

Du har en stærk, erhvervsrelateret baggrund og samtidig betydelig erfaring fra erhvervsskolesektoren. Det vil være en fordel, hvis du har kendskab til det lærepladssøgende arbejde. Vi forventer, at du undervejs i din karriere har erhvervet uddannelse på videregående niveau.

Vi lægger vægt på dine evner til og erfaring med at initiere og koordinere strategiske udviklingsprojekter, der matcher indholdet i stillingen.

Du har flair for formidling i en politisk styret organisation og kommunikerer tydeligt og inspirerende.

Du er god til at motivere og er en loyal ambassadør for skolens strategi og den ambitiøse indsats for at tiltrække nye elever og få flere elever i lære.

Du er analytisk stærk og arbejder struktureret og målrettet. Du er drevet af en vilje og lyst til at levere inden for de givne rammer og deadlines, og du formår at sparre med ledere og medarbejdere på strategisk, taktisk og operationelt niveau.

 

Samarbejde og netværk

Du vil få et tæt samarbejde med projektleder og supportkonsulenter, der varetager de administrative opgaver med relation til elevernes lærepladser. Dette samarbejde vil skabe en helhed i opgavevaretagelsen og virksomhedernes oplevelse af mødet med skolen om lærepladser.

På Syddansk Erhvervsskole kan elever - der endnu ikke har indgået uddannelsesaftale med en virksomhed, og som er berettiget til at fortsætte i en uddannelse med skolepraktik, imens de søger læreplads - arbejde som skolepraktikelever på skolen. Skolepraktikken er organiseret med skolepraktikinstruktører i de enkelte uddannelsesafdelinger, og instruktørerne bliver også en central del af dit interne netværk.

Skolens øvrige afdelinger og ledere bliver en del af dine samarbejdsrelationer, så der skabes synergi mellem uddannelserne og praktikcenterets arbejdsfelt.

Som leder for praktikcenteret vil du bidrage til den fortsatte strategiske indsats med at sikre de bedste muligheder for, at vores elever lykkes med at finde læreplads - og samtidig styrke Syddansk Erhvervsskole som et attraktivt uddannelsesvalg for kommende elever.

 

Ansættelse

Stillingen er på fuldtid med løn og pension i henhold til gældende overenskomst. Arbejdssted er med udgangspunkt i Odense. Tiltrædelse efter aftale.

Ansættelsessamtaler finder sted i uge 4 og 5. Hvis du bliver inviteret til anden runde, skal du være indstillet på at medvirke i test.

Send din ansøgning, CV og relevante uddannelsesbeviser via http://www.Syddansk Erhvervsskole.dk/kontakt/ledige-stillinger/ senest tirsdag den 22. januar 2019. Alle med relevant ansøgerprofil opfordres til at søge.

 

Mere at vide?

Du kan læse mere om Syddansk Erhvervsskole på sde.dk, og du er meget velkommen til at kontakte markeds- og kommunikationschef Lars Havelund på telefon 2425 6505.

Syddansk ErhvervsskoleOdense C2019-01-09T00:00:002019-01-22T00:00:00
329943297Vicedirektør - der kan og vil gøre en forskel på det sociale områdeRobot Som vicedirektør skal du medvirke til at kvalificere socialpolitikken og den sociale indsats og bygge bro mellem den politiske beslutningsproces og praksis i landets kommuner. Du vil få ansvaret for en række strategisk vigtige kommunerettede indsatser såvel som videreudviklingen af Socialstyrelsens arbejde med at sikre en mere datadrevet og videnbaseret socialpolitik. Konkret vil du skulle stå i spidsen for en velfungerende fagsøjle, der består af Center for Data, Analyse og Metode, VISO samt Socialtilsyn og National Koordination. Du får ledelsesansvar for fire kontorchefer og ca. 100 dygtige og dedikerede medarbejdere og skal i samarbejde med ledere og medarbejdere styrke og videreudvikle den sociale indsats. Du refererer til direktøren og bliver en del af en direktion, der er kendetegnet ved et harmonisk samarbejde og et stærkt strategisk samspil. Du bidrager konstruktivt til samarbejdet i direktionen og arbejder proaktivt med realiseringen af styrelsens ambitiøse strategi. Vi forventer, at du har en betydelig ledelseserfaring og erfaring fra en politisk ledet organisation. Du er analytisk og fagligt velfunderet og har et stort engagement i forhold til socialområdet. Du er ambitiøs, tydeligt retningssættende og en dygtig kommunikator. Du har en anerkendende ledelsesstil, stærke samarbejdsevner og stor integritet. Du kan få yderligere information om stillingen og om Socialstyrelsens ledelsesgrundlag hos direktør for Socialstyrelsen, Birgitte Anker på telefon 22 15 32 96. Du er også velkommen til at kontakte partner i Genitor Jens Marcussen på telefon 3141 0587. Løn- og ansættelsesvilkår fastsættes efter reglerne om kontraktansættelse af chefer i staten. Stillingen er indplaceret i løngruppe 2 og besættes på åremål. Stillingens ansættelsesområde er Børne- og Socialministeriet med tilhørende institutioner. Arbejdssted er Socialstyrelsen i Odense, Edisonsvej 1, 5000 Odense C. Der er ansøgningsfrist den 12. februar 2019 kl. 12.00. Tiltrædelse hurtigst muligt. Bemærk, du søger stillingen gennem Genitors hjemmeside. Link til Genitor Første samtalerunde afholdes den 18. februar 2019. Der vil indgå test i rekrutteringsforløbet.

Som vicedirektør skal du medvirke til at kvalificere socialpolitikken og den sociale indsats og bygge bro mellem den politiske beslutningsproces og praksis i landets kommuner. Du vil få ansvaret for en række strategisk vigtige kommunerettede indsatser såvel som videreudviklingen af Socialstyrelsens arbejde med at sikre en mere datadrevet og videnbaseret socialpolitik.

Konkret vil du skulle stå i spidsen for en velfungerende fagsøjle, der består af Center for Data, Analyse og Metode, VISO samt Socialtilsyn og National Koordination. Du får ledelsesansvar for fire kontorchefer og ca. 100 dygtige og dedikerede medarbejdere og skal i samarbejde med ledere og medarbejdere styrke og videreudvikle den sociale indsats.

Du refererer til direktøren og bliver en del af en direktion, der er kendetegnet ved et harmonisk samarbejde og et stærkt strategisk samspil. Du bidrager konstruktivt til samarbejdet i direktionen og arbejder proaktivt med realiseringen af styrelsens ambitiøse strategi.

Vi forventer, at du har en betydelig ledelseserfaring og erfaring fra en politisk ledet organisation. Du er analytisk og fagligt velfunderet og har et stort engagement i forhold til socialområdet. Du er ambitiøs, tydeligt retningssættende og en dygtig kommunikator. Du har en anerkendende ledelsesstil, stærke samarbejdsevner og stor integritet.

Du kan få yderligere information om stillingen og om Socialstyrelsens ledelsesgrundlag hos direktør for Socialstyrelsen, Birgitte Anker på telefon 22 15 32 96. Du er også velkommen til at kontakte partner i Genitor Jens Marcussen på telefon 3141 0587.

Løn- og ansættelsesvilkår fastsættes efter reglerne om kontraktansættelse af chefer i staten. Stillingen er indplaceret i løngruppe 2 og besættes på åremål. Stillingens ansættelsesområde er Børne- og Socialministeriet med tilhørende institutioner. Arbejdssted er Socialstyrelsen i Odense, Edisonsvej 1, 5000 Odense C.

Der er ansøgningsfrist den 12. februar 2019 kl. 12.00. Tiltrædelse hurtigst muligt.

Bemærk, du søger stillingen gennem Genitors hjemmeside. Link til Genitor

Første samtalerunde afholdes den 18. februar 2019. Der vil indgå test i rekrutteringsforløbet.

SocialstyrelsenOdense C2019-01-16T00:00:002019-02-12T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Markedsorienteret og analytisk praktikcenterleder søges

Syddansk Erhvervsskole

Odense C
Markedsorienteret og analytisk praktikcenterleder søges Syddansk Erhvervsskole søger ny leder for praktikcenteret med reference til skolens markeds- og kommunikationschef. Praktikcenteret spiller en central rolle i at afdække og imødekomme branchern...
Indrykket:9. januar 2019
Udløbsdato:22. januar 2019

Vicedirektør - der kan og vil gøre en forskel på det sociale område

Socialstyrelsen

Odense C
Som vicedirektør skal du medvirke til at kvalificere socialpolitikken og den sociale indsats og bygge bro mellem den politiske beslutningsproces og praksis i landets kommuner. Du vil få ansvaret for en række strategisk vigtige kommunerettede indsats...
Indrykket:16. januar 2019
Udløbsdato:12. februar 2019