Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

CEO - stor karrieremulighed i byggebranchen

Er du den nye CEO, der vil
stå i spidsen for en større
virksomhed i byggebranchen? Vil du lede et hold af dygtig og
dedikerede kolleger, der sammen
med dig brænder for at bygge? Denne stilling er en ganske særligt attraktiv stilling for dig, der er det rigtige match.

Du har sikkert allerede god erfaring fra byggebranchen eller meget nært beslægtet, ligesom du har års erfaring med ledelse på højere niveau. Det er dig som menneske og leder, at vi søger. Du skal nemlig være den helt rette person til at lede virksomheden ind i fremtiden og gå foran i markedet, hvor du vil være den primære ambassadør.

Du er af natur en solid netværker, der trives godt med at bevæge dig mellem kunder, netværk, dine medarbejdere, ledergruppen og dine daglige udfordrende og afvekslende opgaver, hvor du spænder vidt. Du har nemt ved kontakten til andre mennesker og er god til at skabe kontakt med potentielle samarbejdspartnere og følge op på dit netværk.

Du brænder for at drive en virksomhed på en ordentlig måde, samtidig med at du er resultatorienteret og kan motivere organisationen til at optimere og udvikle sig sammen med dig. Du er en robust leder, der kan argumentere sagligt og værdiskabende for din sag, også når der er mange bolde i luften.

Du har en stærk og vidtfavnende personlighed, og har respekt for medarbejdere på alle niveauer. Du er en stærk kulturbærer, som kan motivere din organisation, og er i stand til at skabe begejstring, glæde og tryghed i hverdagen.

Dine opgaver som CEO

Dine primære opgaver vil være at lede virksomheden og sikre en fornuftig vækst ved deltagelse på et operationelt og strategisk niveau. Hele tiden under hensyn til de gode kunderelationer og udvikling af din organisation.

Dine primære arbejdsopgaver vil være

  • Deltagelse i koncernledergruppen
  • Lede egen ledergruppe
  • Overordnet ledelse af virksomheden
  • Synlig positiv ledelse med stor fokus på medarbejderne
  • Sikre fortsat effektivitet og kvalitet
  • Optimering af administration og processer
  • Overordnet økonomisk overblik og styring i samarbejde med økonomidirektøren
  • Sikre fortsat synlig ledelse på pladserne
  • Netværke og opbygge nye kunderelationer

Kompetencer

  • Stærk og synlig lederprofil og med høj integritet
  • Erfaren change-management profil med resultater samt ikke mindst medarbejdertrivsel i fokus
  • Stærke kommunikationsmæssige egenskaber – såvel mundtligt og skriftligt
  • Ledelsesmæssige kompetencer, med vægt på at være motiverende, inspirerende og konsekvent
  • Tydeligt, stærkt lederskab. Evne til at bygge team og stille krav
  • God kommerciel forståelse og resultatorienteret
  • Erfaring indenfor salg
  • Analytisk forretningskompetence
  • Du skal beherske dansk og engelsk i skrift og tale på forretningsniveau
  • Du har formentlig en højere kommerciel uddannelse men kan også have tilegnet din viden på anden vis

Domicil

Virksomheden er beliggende centralt på Fyn. Du bor indenfor en times kørsel, eller er klar til at flytte.

Er denne stilling lige dig?

Hvis du kan genkende dig selv, så vil vi meget gerne i dialog med dig. Det sker ganske simpelt ved at du kan registrere din interesse i stillingen ved at klikke på ”søg stillingen” knappen. Du skal blot registrere dig og uploade dit CV – ikke skrive en ansøgning.


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330147784Phoenix-25dbba0812020-02-09T00:00:00CEO - stor karrieremulighed i byggebranchenEr du den nye CEO, der vil
stå i spidsen for en større
virksomhed i byggebranchen? Vil du lede et hold af dygtig og
dedikerede kolleger, der sammen
med dig brænder for at bygge? Denne stilling er en ganske særligt attraktiv stilling for dig, der er det rigtige match.

Du har sikkert allerede god erfaring fra byggebranchen eller meget nært beslægtet, ligesom du har års erfaring med ledelse på højere niveau. Det er dig som menneske og leder, at vi søger. Du skal nemlig være den helt rette person til at lede virksomheden ind i fremtiden og gå foran i markedet, hvor du vil være den primære ambassadør.

Du er af natur en solid netværker, der trives godt med at bevæge dig mellem kunder, netværk, dine medarbejdere, ledergruppen og dine daglige udfordrende og afvekslende opgaver, hvor du spænder vidt. Du har nemt ved kontakten til andre mennesker og er god til at skabe kontakt med potentielle samarbejdspartnere og følge op på dit netværk.

Du brænder for at drive en virksomhed på en ordentlig måde, samtidig med at du er resultatorienteret og kan motivere organisationen til at optimere og udvikle sig sammen med dig. Du er en robust leder, der kan argumentere sagligt og værdiskabende for din sag, også når der er mange bolde i luften.

Du har en stærk og vidtfavnende personlighed, og har respekt for medarbejdere på alle niveauer. Du er en stærk kulturbærer, som kan motivere din organisation, og er i stand til at skabe begejstring, glæde og tryghed i hverdagen.

Dine opgaver som CEO

Dine primære opgaver vil være at lede virksomheden og sikre en fornuftig vækst ved deltagelse på et operationelt og strategisk niveau. Hele tiden under hensyn til de gode kunderelationer og udvikling af din organisation.

Dine primære arbejdsopgaver vil være

  • Deltagelse i koncernledergruppen
  • Lede egen ledergruppe
  • Overordnet ledelse af virksomheden
  • Synlig positiv ledelse med stor fokus på medarbejderne
  • Sikre fortsat effektivitet og kvalitet
  • Optimering af administration og processer
  • Overordnet økonomisk overblik og styring i samarbejde med økonomidirektøren
  • Sikre fortsat synlig ledelse på pladserne
  • Netværke og opbygge nye kunderelationer

Kompetencer

  • Stærk og synlig lederprofil og med høj integritet
  • Erfaren change-management profil med resultater samt ikke mindst medarbejdertrivsel i fokus
  • Stærke kommunikationsmæssige egenskaber – såvel mundtligt og skriftligt
  • Ledelsesmæssige kompetencer, med vægt på at være motiverende, inspirerende og konsekvent
  • Tydeligt, stærkt lederskab. Evne til at bygge team og stille krav
  • God kommerciel forståelse og resultatorienteret
  • Erfaring indenfor salg
  • Analytisk forretningskompetence
  • Du skal beherske dansk og engelsk i skrift og tale på forretningsniveau
  • Du har formentlig en højere kommerciel uddannelse men kan også have tilegnet din viden på anden vis

Domicil

Virksomheden er beliggende centralt på Fyn. Du bor indenfor en times kørsel, eller er klar til at flytte.

Er denne stilling lige dig?

Hvis du kan genkende dig selv, så vil vi meget gerne i dialog med dig. Det sker ganske simpelt ved at du kan registrere din interesse i stillingen ved at klikke på ”søg stillingen” knappen. Du skal blot registrere dig og uploade dit CV – ikke skrive en ansøgning.

2020-02-17T18:50:39.390 Er du den nye CEO, der vil stå i spidsen for en større virksomhed i byggebranchen? Vil du lede et hold af dygtig og dedikerede kolleger, der sammen med dig brænder for at bygge? Denne stilling er en ganske særligt attraktiv stilling for dig, der er det rigtige match. Du har sikkert allerede god erfaring fra byggebranchen eller meget nært beslægtet, ligesom du har års erfaring med ledelse på højere niveau. Det er dig som menneske og leder, at vi søger. Du skal nemlig være den helt rette person til at lede virksomheden ind i fremtiden og gå foran i markedet, hvor du vil være den primære ambassadør. Du er af natur en solid netværker, der trives godt med at bevæge dig mellem kunder, netværk, dine medarbejdere, ledergruppen og dine daglige udfordrende og afvekslende opgaver, hvor du spænder vidt. Du har nemt ved kontakten til andre mennesker og er god til at skabe kontakt med potentielle samarbejdspartnere og følge op på dit netværk. Du brænder for at drive en virksomhed på en ordentlig måde, samtidig med at du er resultatorienteret og kan motivere organisationen til at optimere og udvikle sig sammen med dig. Du er en robust leder, der kan argumentere sagligt og værdiskabende for din sag, også når der er mange bolde i luften. Du har en stærk og vidtfavnende personlighed, og har respekt for medarbejdere på alle niveauer. Du er en stærk kulturbærer, som kan motivere din organisation, og er i stand til at skabe begejstring, glæde og tryghed i hverdagen. Dine opgaver som CEO Dine primære opgaver vil være at lede virksomheden og sikre en fornuftig vækst ved deltagelse på et operationelt og strategisk niveau. Hele tiden under hensyn til de gode kunderelationer og udvikling af din organisation. Dine primære arbejdsopgaver vil være Deltagelse i koncernledergruppen Lede egen ledergruppe Overordnet ledelse af virksomheden Synlig positiv ledelse med stor fokus på medarbejderne Sikre fortsat effektivitet og kvalitet Optimering af administration og processer Overordnet økonomisk overblik og styring i samarbejde med økonomidirektøren Sikre fortsat synlig ledelse på pladserne Netværke og opbygge nye kunderelationer Kompetencer Stærk og synlig lederprofil og med høj integritet Erfaren change-management profil med resultater samt ikke mindst medarbejdertrivsel i fokus Stærke kommunikationsmæssige egenskaber såvel mundtligt og skriftligt Ledelsesmæssige kompetencer, med vægt på at være motiverende, inspirerende og konsekvent Tydeligt, stærkt lederskab. Evne til at bygge team og stille krav God kommerciel forståelse og resultatorienteret Erfaring indenfor salg Analytisk forretningskompetence Du skal beherske dansk og engelsk i skrift og tale på forretningsniveau Du har formentlig en højere kommerciel uddannelse men kan også have tilegnet din viden på anden vis Domicil Virksomheden er beliggende centralt på Fyn. Du bor indenfor en times kørsel, eller er klar til at flytte. Er denne stilling lige dig? Hvis du kan genkende dig selv, så vil vi meget gerne i dialog med dig. Det sker ganske simpelt ved at du kan registrere din interesse i stillingen ved at klikke på søg stillingen knappen. Du skal blot registrere dig og uploade dit CV ikke skrive en ansøgning.11Jobnet25dbba08100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2020-02-18T00:00:000000http://www.birn-partners.com/jobs/?hr=show-job%2F527050EuropaDanmarkJyllandSyd- og SønderjyllandVejleEuropaDanmarkJyllandØstjyllandHedensted3681361Birn+Partners11Lysholt Allé 107100VejleDKDanmark0DKDanmarkDKDanmark8Fuldtid46Permanent10000876173JobNet5092143509214310020-12-2019000https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=25dbba08https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=25dbba08https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=25dbba08&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=25dbba08&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Ledelse_og_HR/Ledelse/6.jpgCEO - stor karrieremulighed i byggebranchen12007991Dansk3Læse/ tale121003Direktør6Ledelse363794495Pernillenoreply@ofir.comDKDanmarkDKDanmark330176742Koncerndirektør til Danmarks OutdoorhovedstadProfile Har du lyst til at arbejde med tværgående strategier? Og kan du skabe helhed og sammenhæng i organisationen? Så er du måske den vi søger som ny koncerndirektør i Silkeborg Kommune! Silkeborg Kommune vokser vi får flere arbejdspladser, og mange vælger at flytte til kommunen. Vi er 94.000 indbyggere. Målet er at blive 105.000 borgere i 2030. Derfor planlægger vi blandt andet en helt ny grøn bydel Eriksborg, der skal være hjem for 7.000 borgere og have naturen som omdrejningspunkt. Vores vision er bl.a. at løse velfærdsopgaven, så alle kan leve et godt liv. Samtidig har Silkeborg Kommune de seneste år skærpet sit brand som Danmarks Outdoor Hovedstad. Vi ønsker at skabe udvikling i kommunen i fællesskab med borgere og virksomheder, og derfor prioriteres dialog og nærdemokrati højt i beslutningsprocesserne. Regionalt er Silkeborg en del af Business Region Århus, og vi indgår i en lang række samarbejder med både lokale og regionale aktører. Som vores nye koncerndirektør i Silkeborg Kommune får du sammen med kommunaldirektøren og en koncerndirektørkollega det overordnede strategiske og tværgående ledelsesansvar for kommunens samlede udvikling. Direktionen fungerer som et stærkt samlet ledelsesteam og udgør sammen med 10 afdelings- og stabschefer kommunens øverste administrative ledelse Koncernledelsen, der er et strategisk forum, som sætter retning og koordinerer de tværgående indsatser. Du skal derfor være interesseret i alle kommunens opgaver og med et koncernperspektiv sikre sammenhængskraft og binde kommunen sammen på alle niveauer - politisk og administrativt. Vi søger ikke en fagdirektør, men en koncerndirektør, der indgår i den tværgående koncerndirektion, og har et antal afdelinger tilknyttet. Du vil arbejde med og for flere politiske udvalg, og indtil videre vil de afdelinger, du får tilknyttet, være Sundhed og Omsorgsafdelingen, Socialafdelingen samt Teknik- og Miljøafdelingen. Til stillingen er udarbejdet en Job- og personprofil, hvor du kan læse mere om Silkeborg Kommune og forventningerne til den nye koncerndirektør. Hvem er du? Du har bred erfaring som topleder i en politisk ledet organisation og befinder dig godt i samspillet mellem politik og administration. Du synes, det er interessant at samarbejde med engagerede politikere, og du er en kompetent sparringspartner for afdelingschefer, direktørkolleger og politikere. Vi lægger vægt på, at du kan sige vi om Silkeborg Kommune. Og du brænder for at sætte Silkeborg på landkortet både lokalt, regionalt og nationalt. Vi forventer, at du, udover en bred erfaring som topleder, også: motiverer til udviklingen af tværgående ledelse og samarbejde mestrer den strategiske og driftsmæssige kommunale økonomistyring og har forståelse for de store sammenhænge i budgettet og mulighederne i budgetprocessen er en dygtig kommunikator, der kan levere klare budskaber til ledere, medarbejdere og samarbejdspartnere. Og du forstår at samle organisationen om kommunens visioner om vækst og udvikling kan rumme forskelligheder og støtte op om og motivere en kompetent organisation evner at opbygge stærke relationer internt og eksternt Materialer herunder Job- og personprofilen, findes på Silkeborg Kommunes hjemmeside Yderligere information: Hvis du har spørgsmål om stillingen er du velkommen til at kontakte kommunaldirektør Lone Lyrskov på tlf. 24 82 80 85. Send gerne en SMS for nærmere aftale. Alle henvendelser behandles fortroligt. Ansøgningsfristen til stillingen er onsdag 4. marts 2020. Ansættelsesudvalget udvælger kandidater til første samtale fredag 6. marts. Vi holder første samtalerunde onsdag 11. marts 2020 i tidsrummet 12.00 18.00 og anden samtalerunde onsdag 18. marts i tidsrummet 12.00 16.00. Mellem samtalerne skal de ansøgere, der går videre, gennemføre en Garuda Kompetenceprofil. Send din ansøgning via kommunens hjemmeside www.silkeborg.dk Klik på Ansøg og vedhæft din ansøgning og cv.
 
Har du lyst til at arbejde med tværgående strategier? Og kan du skabe helhed og sammenhæng i organisationen? Så er du måske den vi søger som ny koncerndirektør i Silkeborg Kommune!

Silkeborg Kommune vokser vi får flere arbejdspladser, og mange vælger at flytte til kommunen. Vi er 94.000 indbyggere. Målet er at blive 105.000 borgere i 2030. Derfor planlægger vi blandt andet en helt ny grøn bydel Eriksborg, der skal være hjem for 7.000 borgere og have naturen som omdrejningspunkt. Vores vision er bl.a. at løse velfærdsopgaven, så alle kan leve et godt liv. Samtidig har Silkeborg Kommune de seneste år skærpet sit brand som Danmarks Outdoor Hovedstad.

Vi ønsker at skabe udvikling i kommunen i fællesskab med borgere og virksomheder, og derfor prioriteres dialog og nærdemokrati højt i beslutningsprocesserne. Regionalt er Silkeborg en del af Business Region Århus, og vi indgår i en lang række samarbejder med både lokale og regionale aktører.
 
Som vores nye koncerndirektør i Silkeborg Kommune får du sammen med kommunaldirektøren og en koncerndirektørkollega det overordnede strategiske og tværgående ledelsesansvar for kommunens samlede udvikling.
 
Direktionen fungerer som et stærkt samlet ledelsesteam og udgør sammen med 10 afdelings- og stabschefer kommunens øverste administrative ledelse Koncernledelsen, der er et strategisk forum, som sætter retning og koordinerer de tværgående indsatser. Du skal derfor være interesseret i alle kommunens opgaver og med et koncernperspektiv sikre sammenhængskraft og binde kommunen sammen på alle niveauer - politisk og administrativt.
 
Vi søger ikke en fagdirektør, men en koncerndirektør, der indgår i den tværgående koncerndirektion, og har et antal afdelinger tilknyttet. Du vil arbejde med og for flere politiske udvalg, og indtil videre vil de afdelinger, du får tilknyttet, være Sundhed og Omsorgsafdelingen, Socialafdelingen samt Teknik- og Miljøafdelingen.
 
Til stillingen er udarbejdet en Job- og personprofil, hvor du kan læse mere om Silkeborg Kommune og forventningerne til den nye koncerndirektør.
 
Hvem er du?
Du har bred erfaring som topleder i en politisk ledet organisation og befinder dig godt i samspillet mellem politik og administration. Du synes, det er interessant at samarbejde med engagerede politikere, og du er en kompetent sparringspartner for afdelingschefer, direktørkolleger og politikere.
 
Vi lægger vægt på, at du kan sige vi om Silkeborg Kommune. Og du brænder for at sætte Silkeborg på landkortet både lokalt, regionalt og nationalt.
 
Vi forventer, at du, udover en bred erfaring som topleder, også:
  • motiverer til udviklingen af tværgående ledelse og samarbejde
  • mestrer den strategiske og driftsmæssige kommunale økonomistyring og har forståelse for de store sammenhænge i budgettet og mulighederne i budgetprocessen
  • er en dygtig kommunikator, der kan levere klare budskaber til ledere, medarbejdere og samarbejdspartnere. Og du forstår at samle organisationen om kommunens visioner om vækst og udvikling
  • kan rumme forskelligheder og støtte op om og motivere en kompetent organisation
  • evner at opbygge stærke relationer internt og eksternt
Materialer herunder Job- og personprofilen, findes på Silkeborg Kommunes hjemmeside

Yderligere information:
Hvis du har spørgsmål om stillingen er du velkommen til at kontakte kommunaldirektør Lone Lyrskov på tlf. 24 82 80 85. Send gerne en SMS for nærmere aftale. Alle henvendelser behandles fortroligt.
 
Ansøgningsfristen til stillingen er onsdag 4. marts 2020.
Ansættelsesudvalget udvælger kandidater til første samtale fredag 6. marts.

Vi holder første samtalerunde onsdag 11. marts 2020 i tidsrummet 12.00 18.00 og
anden samtalerunde onsdag 18. marts i tidsrummet 12.00 16.00.
Mellem samtalerne skal de ansøgere, der går videre, gennemføre en Garuda Kompetenceprofil.
 
Send din ansøgning via kommunens hjemmeside www.silkeborg.dk Klik på Ansøg og vedhæft din ansøgning og cv.
ORS/Small/06c9260d_logo.pngSilkeborg KommuneSilkeborg2020-02-12T15:13:04.9172020-03-03T00:00:00
330176518Koncerndirektør til Danmarks Outdoor HovedstadRobot Har du lyst til at arbejde med tværgående strategier? Og kan du skabe helhed og sammenhæng i organisationen? Så er du måske den vi søger som ny koncerndirektør i Silkeborg Kommune! Silkeborg Kommune vokser vi får flere arbejdspladser, og mange vælger at flytte til kommunen. Vi er 94.000 indbyggere. Målet er at blive 105.000 borgere i 2030. Derfor planlægger vi blandt andet en helt ny grøn bydel Eriksborg , der skal være hjem for 7.000 borgere og have naturen som omdrejningspunkt. Vores vision er bl.a. at løse velfærdsopgaven, så alle kan leve et godt liv. Samtidig har Silkeborg Kommune de seneste år skærpet sit brand som Danmarks Outdoor Hovedstad. Vi ønsker at skabe udvikling i kommunen i fællesskab med borgere og virksomheder, og derfor prioriteres dialog og nærdemokrati højt i beslutningsprocesserne. Regionalt er Silkeborg en del af Business Region Århus, og vi indgår i en lang række samarbejder med både lokale og regionale aktører. Som vores nye koncerndirektør i Silkeborg Kommune får du sammen med kommunaldirektøren og en koncerndirektørkollega det overordnede strategiske og tværgående ledelsesansvar for kommunens samlede udvikling. Direktionen fungerer som et stærkt samlet ledelsesteam og udgør sammen med 10 afdelings- og stabschefer kommunens øverste administrative ledelse Koncernledelsen, der er et strategisk forum, som sætter retning og koordinerer de tværgående indsatser. Du skal derfor være interesseret i alle kommunens opgaver og med et koncernperspektiv sikre sammenhængskraft og binde kommunen sammen på alle niveauer - politisk og administrativt. Vi søger ikke en fagdirektør, men en koncerndirektør, der indgår i den tværgående koncerndirektion, og har et antal afdelinger tilknyttet. Du vil arbejde med og for flere politiske udvalg, og indtil videre vil de afdelinger, du får tilknyttet, være Sundhed og Omsorgsafdelingen, Socialafdelingen samt Teknik- og Miljøafdelingen. Til stillingen er udarbejdet en Job- og personprofil, hvor du kan læse mere om Silkeborg Kommune og forventningerne til den nye koncerndirektør. Hvem er du? Du har bred erfaring som topleder i en politisk ledet organisation og befinder dig godt i samspillet mellem politik og administration. Du synes, det er interessant at samarbejde med engagerede politikere, og du er en kompetent sparringspartner for afdelingschefer, direktørkolleger og politikere. Vi lægger vægt på, at du kan sige vi om Silkeborg Kommune. Og du brænder for at sætte Silkeborg på landkortet både lokalt, regionalt og nationalt. Vi forventer, at du, udover en bred erfaring som topleder, også:motiverer til udviklingen af tværgående ledelse og samarbejdemestrer den strategiske og driftsmæssige kommunale økonomistyring og har forståelse for de store sammenhænge i budgettet og mulighederne i budgetprocessener en dygtig kommunikator, der kan levere klare budskaber til ledere, medarbejdere og samarbejdspartnere. Og du forstår at samle organisationen om kommunens visioner om vækst og udviklingkan rumme forskelligheder og støtte op om og motivere en kompetent organisationevner at opbygge stærke relationer internt og eksterntMaterialer herunder Job- og personprofilen, findes på Silkeborg Kommunes hjemmeside Yderligere information: Hvis du har spørgsmål om stillingen er du velkommen til at kontakte kommunaldirektør Lone Lyrskov på tlf. 24 82 80 85. Send gerne en SMS for nærmere aftale. Alle henvendelser behandles fortroligt. Ansøgningsfristen til stillingen er onsdag 4. marts 2020. Ansættelsesudvalget udvælger kandidater til første samtale fredag 6. marts. Vi holder første samtalerunde onsdag 11. marts 2020 i tidsrummet 12.00 18.00 og anden samtalerunde onsdag 18. marts i tidsrummet 12.00 16.00. Mellem samtalerne skal de ansøgere, der går videre, gennemføre en Garuda Kompetenceprofil. Send din ansøgning via kommunens hjemmeside www.silkeborg.dk Klik på Ansøg og vedhæft din ansøgning og cv.Har du lyst til at arbejde med tværgående strategier? Og kan du skabe helhed og sammenhæng i organisationen? Så er du måske den vi søger som ny koncerndirektør i Silkeborg Kommune!

Silkeborg Kommune vokser – vi får flere arbejdspladser, og mange vælger at flytte til kommunen. Vi er 94.000 indbyggere. Målet er at blive 105.000 borgere i 2030. Derfor planlægger vi blandt andet en helt ny grøn bydel ”Eriksborg”, der skal være hjem for 7.000 borgere og have naturen som omdrejningspunkt. Vores vision er bl.a. at løse velfærdsopgaven, så alle kan leve et godt liv. Samtidig har Silkeborg Kommune de seneste år skærpet sit brand som Danmarks Outdoor Hovedstad.

Vi ønsker at skabe udvikling i kommunen i fællesskab med borgere og virksomheder, og derfor prioriteres dialog og nærdemokrati højt i beslutningsprocesserne. Regionalt er Silkeborg en del af Business Region Århus, og vi indgår i en lang række samarbejder med både lokale og regionale aktører.
 
Som vores nye koncerndirektør i Silkeborg Kommune får du sammen med kommunaldirektøren og en koncerndirektørkollega det overordnede strategiske og tværgående ledelsesansvar for kommunens samlede udvikling.
 
Direktionen fungerer som et stærkt samlet ledelsesteam og udgør sammen med 10 afdelings- og stabschefer kommunens øverste administrative ledelse Koncernledelsen, der er et strategisk forum, som sætter retning og koordinerer de tværgående indsatser. Du skal derfor være interesseret i alle kommunens opgaver og med et koncernperspektiv sikre sammenhængskraft og binde kommunen sammen på alle niveauer - politisk og administrativt.
 
Vi søger ikke en fagdirektør, men en koncerndirektør, der indgår i den tværgående koncerndirektion, og har et antal afdelinger tilknyttet. Du vil arbejde med og for flere politiske udvalg, og indtil videre vil de afdelinger, du får tilknyttet, være Sundhed og Omsorgsafdelingen, Socialafdelingen samt Teknik- og Miljøafdelingen.
 
Til stillingen er udarbejdet en Job- og personprofil, hvor du kan læse mere om Silkeborg Kommune og forventningerne til den nye koncerndirektør.
 
Hvem er du?
Du har bred erfaring som topleder i en politisk ledet organisation og befinder dig godt i samspillet mellem politik og administration. Du synes, det er interessant at samarbejde med engagerede politikere, og du er en kompetent sparringspartner for afdelingschefer, direktørkolleger og politikere.
 
Vi lægger vægt på, at du kan sige ”vi” om Silkeborg Kommune. Og du brænder for at sætte Silkeborg på landkortet både lokalt, regionalt og nationalt.
 
Vi forventer, at du, udover en bred erfaring som topleder, også:
  • motiverer til udviklingen af tværgående ledelse og samarbejde
  • mestrer den strategiske og driftsmæssige kommunale økonomistyring og har forståelse for de store sammenhænge i budgettet og mulighederne i budgetprocessen
  • er en dygtig kommunikator, der kan levere klare budskaber til ledere, medarbejdere og samarbejdspartnere. Og du forstår at samle organisationen om kommunens visioner om vækst og udvikling
  • kan rumme forskelligheder og støtte op om og motivere en kompetent organisation
  • evner at opbygge stærke relationer internt og eksternt
Materialer herunder Job- og personprofilen, findes på Silkeborg Kommunes hjemmeside

Yderligere information:
Hvis du har spørgsmål om stillingen er du velkommen til at kontakte kommunaldirektør Lone Lyrskov på tlf. 24 82 80 85. Send gerne en SMS for nærmere aftale. Alle henvendelser behandles fortroligt.
 
Ansøgningsfristen til stillingen er onsdag 4. marts 2020.
Ansættelsesudvalget udvælger kandidater til første samtale fredag 6. marts.

Vi holder første samtalerunde onsdag 11. marts 2020 i tidsrummet 12.00 – 18.00 og
anden samtalerunde onsdag 18. marts i tidsrummet 12.00 – 16.00.
Mellem samtalerne skal de ansøgere, der går videre, gennemføre en Garuda Kompetenceprofil.
 
Send din ansøgning via kommunens hjemmeside www.silkeborg.dk Klik på Ansøg og vedhæft din ansøgning og cv.

Silkeborg KommuneSilkeborg2020-02-13T00:00:002020-03-04T00:00:00
330178480Adm. direktør til Lyngby-Taarbæk Forsyning A/SRobot Lyngby-Taarbæk Forsyning A S søger en ny administrerende direktør med solid ledelseserfaring. Du skal have en stærk profil på kommunikation og evne til dialog med mange og forskellige interessenter. Kendskab til forsyningssektorens vilkår mellem marked og regulering er en fordel. Et antal store anlægsprojekter vil sætte dagsordenen for den kommende periode sammen med ambitionerne for udviklingen på bæredygtighed, ressourceanvendelse og byudvikling i bred forstand. Den nye administrerende direktør skal på de indre linjer kunne udvikle trivsel og engagement gennem en åben og kommunikerende ledelsesstil. Læs mere i den uddybende Job- og personprofil HER. Forventet tiltrædelse: 1. maj 2020 eller snarest derefter. Om Lyngby-Taarbæk Forsyning A S: Lyngby-Taarbæk Forsynings mission er at levere rent drikkevand, håndtere og rense spildevandet og afhente kundernes affald. Vi er midt i en spændende udvikling af den moderne, miljøvenlige og fremtidssikrede forsyning til gavn for borgere og virksomheder. Vi er 75 ansatte med høj faglighed, godt humør og en kultur præget af samarbejde og professionelt fokus på de mange spændende opgaver. I øjeblikket er vi ved at etablere et nyt vandværk, klimatilpasse en række områder i Lyngby, optimere rensningen af spildevand, indføre affaldssortering og meget mere.Lyngby-Taarbæk Forsyning A/S søger en ny administrerende direktør med solid ledelseserfaring. Du skal have en stærk profil på kommunikation og evne til dialog med mange og forskellige interessenter. Kendskab til forsyningssektorens vilkår mellem marked og regulering er en fordel.

Et antal store anlægsprojekter vil sætte dagsordenen for den kommende periode sammen med ambitionerne for udviklingen på bæredygtighed, ressourceanvendelse og byudvikling i bred forstand.

Den nye administrerende direktør skal på de indre linjer kunne udvikle trivsel og engagement gennem en åben og kommunikerende ledelsesstil.

Læs mere i den uddybende Job- og personprofil HER.

Forventet tiltrædelse: 1. maj 2020 eller snarest derefter.

Om Lyngby-Taarbæk Forsyning A/S:
Lyngby-Taarbæk Forsynings mission er at levere rent drikkevand, håndtere og rense spildevandet og afhente kundernes affald. Vi er midt i en spændende udvikling af den moderne, miljøvenlige og fremtidssikrede forsyning til gavn for borgere og virksomheder.

Vi er 75 ansatte med høj faglighed, godt humør og en kultur præget af samarbejde og professionelt fokus på de mange spændende opgaver. I øjeblikket er vi ved at etablere et nyt vandværk, klimatilpasse en række områder i Lyngby, optimere rensningen af spildevand, indføre affaldssortering og meget mere.
PlussAarhus C2020-02-17T00:00:002020-03-04T00:00:00
330170956Direktør for IT og digitalisering søges til AURA EnergiRobot Er du visionær og løsningsorienteret, og vil du stå i spidsen for et område med et stort udviklingspotentiale? Evner du at se forretningsmæssigt på IT, og kan du udarbejde og eksekvere en stærk IT- og digitaliseringsstrategi med fokus på den gode brugeroplevelse? Så har du nu muligheden for at blive direktør for IT og digitalisering i AURA Energi. betterpeople søger på vegne af AURA Energi en direktør for IT og digitalisering. Nøglerolle med bred samarbejdsfladeSom direktør for IT og digitalisering hos AURA Energi får du en nøglerolle i en ambitiøs og velfunderet virksomhed, hvor du bliver ankerperson i virksomhedens IT-afdeling og overordnet leder for 14 engagerede og dygtige medarbejdere. Som direktør på IT-området får du det overordnende ansvar for virksomhedens IT-drift, -sikkerhed og udvikling, hvorfor din primære opgave bliver at udarbejde, og ikke mindst eksekvere, en IT- og digitaliseringsstrategi, der er i tråd med den overordnede koncernstrategi. Det er dit ansvar at kortlægge både interne og eksterne forbedringsmuligheder og sikre en optimal prioritering og gennemførelse af forskellige udviklings- og digitaliseringsprojekter. Du har en bred samarbejdsflade med de øvrige dele af forretningen samt eksterne samarbejdspartnere og leverandører. Du indgår i koncernledelsen og referer til virksomhedens administrerende direktør. Med andre ord står du, i rollen som direktør for IT og digitalisering, i spidsen for at drive den digitale udvikling i AURA Energi ved at finde holdbare løsninger på tværs og definere de teknologier og digitale løsninger, der fremadrettet skal arbejdes strategisk og organisatorisk med. Samarbejdsorienteret leder med tung, IT-faglig baggrundDine kvalifikationer bygger på en tung, IT-faglig baggrund fra en relevant videregående uddannelse. Du har erfaring fra en lignende stilling i en stor eller mellemstor virksomhed, hvorfra du har opnået erfaring med strategisk, taktisk og operationel styring af processer inden for IT-strategi, -udvikling og ledelse. Gennem din karriere har du vist, at du kan skabe resultater, har en høj grad af såvel IT- som forretningsforståelse og tænker visionært og helhedsorienteret. Du evner at se forretningsmæssigt på IT, har blik for fremtidens teknologi og kan omsætte IT projekter og kravspecifikationer til forretningsmæssig værdi. Herforuden har du erfaring med ERP-systemer og økonomistyring af større IT-budgetter. Som leder går du forrest og sikrer forankring af de mange projekter gennem din dedikerede, samarbejds- og løsningsorienterede tilgang. Du er en do er, der får tingene til at ske, og du har evnen til at inspirere og motivere dem, du arbejder sammen med, i forhold til at skabe visioner og digitalisering, der imødekommer kundens behov. Andre beskriver dig som imødekommende af natur en person, der har let ved og er god til at samarbejde og kommunikere med mennesker på tværs af niveauer og fagligheder. Som person besidder du nogle sunde værdier, og ordentlighed er generelt kendetegnende for din måde at agere på. Spændende område med et stort udviklingspotentialeI rollen som direktør for IT og digitalisering bliver du ansvarlig for et område med et stort udviklings- og forbedringspotentiale på tværs af hele AURA Energi, hvorfor der er rig mulighed for at skabe mærkbare resultater. Du tilbydes en spændende og udfordrende stilling med masser af indflydelse, hvor du kommer til at sætte et vigtigt aftryk og drive digitale løsninger frem i en organisation, hvor medarbejdertilfredsheden er høj, og hvor der løftes i fællesskab.Din daglige arbejdsplads vil være i Odder. Der tilbydes en attraktiv gageramme, som modsvarer kravene til stillingen. Om AURA EnergiAURA Energi beskæftiger sig med vedvarende energi, installation, energirådgivning, fiber, el-handel, vedligeholdelse og udbygning af elnettet. Det er et konkurrencedygtigt energiselskab med 320 medarbejdere og en omsætning på ca. 800 mio. kr. Rekrutteringen varetages af betterpeopleDa stillingen ønskes besat hurtigst muligt, behandler vi ansøgninger løbende. Der ventes dog gerne på den rette kandidat. Har du spørgsmål til stillingen, så kontakt venligst Claus Bak på e-mail cb@betterpeople.dk eller på mobil 5383 4994, eller Maria Faber på e-mail mf@betterpeople.dk eller på mobil 5382 4466. Alle ansøgninger behandles fortroligt og med diskretion. (C) betterpeople A S

Er du visionær og løsningsorienteret, og vil du stå i spidsen for et område med et stort udviklingspotentiale? Evner du at se forretningsmæssigt på IT, og kan du udarbejde og eksekvere en stærk IT- og digitaliseringsstrategi med fokus på den gode brugeroplevelse? Så har du nu muligheden for at blive direktør for IT og digitalisering i AURA Energi.

betterpeople søger på vegne af AURA Energi en direktør for IT og digitalisering.

Nøglerolle med bred samarbejdsflade
Som direktør for IT og digitalisering hos AURA Energi får du en nøglerolle i en ambitiøs og velfunderet virksomhed, hvor du bliver ankerperson i virksomhedens IT-afdeling og overordnet leder for 14 engagerede og dygtige medarbejdere. Som direktør på IT-området får du det overordnende ansvar for virksomhedens IT-drift, -sikkerhed og udvikling, hvorfor din primære opgave bliver at udarbejde, og ikke mindst eksekvere, en IT- og digitaliseringsstrategi, der er i tråd med den overordnede koncernstrategi. Det er dit ansvar at kortlægge både interne og eksterne forbedringsmuligheder og sikre en optimal prioritering og gennemførelse af forskellige udviklings- og digitaliseringsprojekter. Du har en bred samarbejdsflade med de øvrige dele af forretningen samt eksterne samarbejdspartnere og leverandører. Du indgår i koncernledelsen og referer til virksomhedens administrerende direktør.

Med andre ord står du, i rollen som direktør for IT og digitalisering, i spidsen for at drive den digitale udvikling i AURA Energi ved at finde holdbare løsninger på tværs og definere de teknologier og digitale løsninger, der fremadrettet skal arbejdes strategisk og organisatorisk med.

Samarbejdsorienteret leder med tung, IT-faglig baggrund
Dine kvalifikationer bygger på en tung, IT-faglig baggrund fra en relevant videregående uddannelse. Du har erfaring fra en lignende stilling i en stor eller mellemstor virksomhed, hvorfra du har opnået erfaring med strategisk, taktisk og operationel styring af processer inden for IT-strategi, -udvikling og ledelse. Gennem din karriere har du vist, at du kan skabe resultater, har en høj grad af såvel IT- som forretningsforståelse og tænker visionært og helhedsorienteret. Du evner at se forretningsmæssigt på IT, har blik for fremtidens teknologi og kan omsætte IT projekter og kravspecifikationer til forretningsmæssig værdi. Herforuden har du erfaring med ERP-systemer og økonomistyring af større IT-budgetter.

Som leder går du forrest og sikrer forankring af de mange projekter gennem din dedikerede, samarbejds- og løsningsorienterede tilgang. Du er en do’er, der får tingene til at ske, og du har evnen til at inspirere og motivere dem, du arbejder sammen med, i forhold til at skabe visioner og digitalisering, der imødekommer kundens behov. Andre beskriver dig som imødekommende af natur – en person, der har let ved og er god til at samarbejde og kommunikere med mennesker på tværs af niveauer og fagligheder. Som person besidder du nogle sunde værdier, og ordentlighed er generelt kendetegnende for din måde at agere på.  

Spændende område med et stort udviklingspotentiale
I rollen som direktør for IT og digitalisering bliver du ansvarlig for et område med et stort udviklings- og forbedringspotentiale på tværs af hele AURA Energi, hvorfor der er rig mulighed for at skabe mærkbare resultater. Du tilbydes en spændende og udfordrende stilling med masser af indflydelse, hvor du kommer til at sætte et vigtigt aftryk og drive digitale løsninger frem i en organisation, hvor medarbejdertilfredsheden er høj, og hvor der løftes i fællesskab.

Din daglige arbejdsplads vil være i Odder. Der tilbydes en attraktiv gageramme, som modsvarer kravene til stillingen.

Om AURA Energi
AURA Energi beskæftiger sig med vedvarende energi, installation, energirådgivning, fiber, el-handel, vedligeholdelse og udbygning af elnettet. Det er et konkurrencedygtigt energiselskab med 320 medarbejdere og en omsætning på ca. 800 mio. kr.

Rekrutteringen varetages af betterpeople
Da stillingen ønskes besat hurtigst muligt, behandler vi ansøgninger løbende. Der ventes dog gerne på den rette kandidat. Har du spørgsmål til stillingen, så kontakt venligst Claus Bak på e-mail cb@betterpeople.dk eller på mobil 5383 4994, eller Maria Faber på e-mail mf@betterpeople.dk eller på mobil 5382 4466. Alle ansøgninger behandles fortroligt og med diskretion.

(C) betterpeople A/S

betterpeople A/SAarhus N2020-02-04T00:00:002020-02-18T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Koncerndirektør til Danmarks Outdoorhovedstad

Silkeborg Kommune

Silkeborg
Har du lyst til at arbejde med tværgående strategier? Og kan du skabe helhed og sammenhæng i organisationen? Så er du måske den vi søger som ny koncerndirektør i Silkeborg Kommune! Silkeborg Kommune vokser vi får flere arbejdspladser, og mange vælge...
Indrykket:12. februar 2020

Koncerndirektør til Danmarks Outdoor Hovedstad

Silkeborg Kommune

Silkeborg
Har du lyst til at arbejde med tværgående strategier? Og kan du skabe helhed og sammenhæng i organisationen? Så er du måske den vi søger som ny koncerndirektør i Silkeborg Kommune! Silkeborg Kommune vokser vi får flere arbejdspladser, og mange vælge...
Indrykket:13. februar 2020

Adm. direktør til Lyngby-Taarbæk Forsyning A/S

Pluss

Aarhus C
Lyngby-Taarbæk Forsyning A S søger en ny administrerende direktør med solid ledelseserfaring. Du skal have en stærk profil på kommunikation og evne til dialog med mange og forskellige interessenter. Kendskab til forsyningssektorens vilkår mellem mar...
Indrykket:17. februar 2020

Direktør for IT og digitalisering søges til AURA Energi

betterpeople A/S

Aarhus N
Er du visionær og løsningsorienteret, og vil du stå i spidsen for et område med et stort udviklingspotentiale? Evner du at se forretningsmæssigt på IT, og kan du udarbejde og eksekvere en stærk IT- og digitaliseringsstrategi med fokus på den gode br...
Indrykket:4. februar 2020