Charmerende Account Manager (deltid) til rengøringsfirma søges

Kan du lide en udfordring? Er du typen der kan sælge hvad som helst? Sætter du en dyd i at tilbyde virksomheder noget så simpelt som rengørings-hjælp?

 

Hos DVDMV ApS leder vi efter den type person der kan dét!

 

Om dig

  • Du er i dag sælger eller aspirerende sælger
  • Du sætter pris på motiverende omgivelser hvor målet er salg
  • En lønpakke med fast grundløn og provision uden loft tiltaler dig
  • Som person er du udadvendt, opsøgende og aktiv
  • Du sælger med kvalitet, og forstår værdien af kundepleje og relationssalg
  • For dig er telefonen et naturligt redskab til at kontakte kunderne både til booking af møder og opfølgning (cold canvas/kolde opkald)
  • Du har ikke noget imod at arbejde alene
  • Du ser muligheder fremfor begrænsninger og undskyldninger
  • Du afsætter, fleksibelt, 10-15 timer om ugen på arbejdet (deltid)

 

Om DVDMV ApS

Vi er en lille international virksomhed i København, som tilbyder specialiseret rengøringsydelser. Vi tilbyder en-gangs-rengøring eller over en ubestemt periode.

Firmaet DVDMV opstod for at hjælpe familier med at forene arbejdsliv og pligter i hjemmet. Tilbudet med rengøring er til alle familier med små børn, ældre, syge, handicappede, familier med travle med arbejdsdage, som ikke selv kan tage sig af det huslige arbejde, aktive personer, singler og personer, som er meget i udlandet, samt iværksættere. Bestil rengøring hos et rengøringsfirma i København, som virkelig forstår at levere kvalitetsrengøring.

 

Fremtiden

Vi ser os selv arbejde med flere virksomheder og har brug for din hjælp til at kick-starte dette!

 

Hvis du kan se dig selv i denne stilling, så tag kontakt til os!

 

Ansøgningsfrist - 30. Juni kl. 12.00

 


Du har ikke vedlagt dokumenter til din ansøgning. Klik på 'OK' knappen nedenfor for at sende din ansøgning alligevel, eller klik på knappen "Annuller" og vedhæft dokumenter, før du sender din ansøgning igen.

Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330010048Phoenix-9095df5812019-04-23T00:00:00Charmerende Account Manager (deltid) til rengøringsfirma søges

Kan du lide en udfordring? Er du typen der kan sælge hvad som helst? Sætter du en dyd i at tilbyde virksomheder noget så simpelt som rengørings-hjælp?

 

Hos DVDMV ApS leder vi efter den type person der kan dét!

 

Om dig

  • Du er i dag sælger eller aspirerende sælger
  • Du sætter pris på motiverende omgivelser hvor målet er salg
  • En lønpakke med fast grundløn og provision uden loft tiltaler dig
  • Som person er du udadvendt, opsøgende og aktiv
  • Du sælger med kvalitet, og forstår værdien af kundepleje og relationssalg
  • For dig er telefonen et naturligt redskab til at kontakte kunderne både til booking af møder og opfølgning (cold canvas/kolde opkald)
  • Du har ikke noget imod at arbejde alene
  • Du ser muligheder fremfor begrænsninger og undskyldninger
  • Du afsætter, fleksibelt, 10-15 timer om ugen på arbejdet (deltid)

 

Om DVDMV ApS

Vi er en lille international virksomhed i København, som tilbyder specialiseret rengøringsydelser. Vi tilbyder en-gangs-rengøring eller over en ubestemt periode.

Firmaet DVDMV opstod for at hjælpe familier med at forene arbejdsliv og pligter i hjemmet. Tilbudet med rengøring er til alle familier med små børn, ældre, syge, handicappede, familier med travle med arbejdsdage, som ikke selv kan tage sig af det huslige arbejde, aktive personer, singler og personer, som er meget i udlandet, samt iværksættere. Bestil rengøring hos et rengøringsfirma i København, som virkelig forstår at levere kvalitetsrengøring.

 

Fremtiden

Vi ser os selv arbejde med flere virksomheder og har brug for din hjælp til at kick-starte dette!

 

Hvis du kan se dig selv i denne stilling, så tag kontakt til os!

 

Ansøgningsfrist - 30. Juni kl. 12.00

 

Kan du lide en udfordring? Er du typen der kan sælge hvad som helst? Sætter du en dyd i at tilbyde virksomheder noget så simpelt som rengørings-hjælp? Hos DVDMV ApS leder vi efter den type person der kan dét! Om dig Du er i dag sælger eller aspirerende sælger Du sætter pris på motiverende omgivelser hvor målet er salg En lønpakke med fast grundløn og provision uden loft tiltaler dig Som person er du udadvendt, opsøgende og aktiv Du sælger med kvalitet, og forstår værdien af kundepleje og relationssalg For dig er telefonen et naturligt redskab til at kontakte kunderne både til booking af møder og opfølgning (cold canvas kolde opkald) Du har ikke noget imod at arbejde alene Du ser muligheder fremfor begrænsninger og undskyldninger Du afsætter, fleksibelt, 10-15 timer om ugen på arbejdet (deltid) Om DVDMV ApS Vi er en lille international virksomhed i København, som tilbyder specialiseret rengøringsydelser. Vi tilbyder en-gangs-rengøring eller over en ubestemt periode. Firmaet DVDMV opstod for at hjælpe familier med at forene arbejdsliv og pligter i hjemmet. Tilbudet med rengøring er til alle familier med små børn, ældre, syge, handicappede, familier med travle med arbejdsdage, som ikke selv kan tage sig af det huslige arbejde, aktive personer, singler og personer, som er meget i udlandet, samt iværksættere. Bestil rengøring hos et rengøringsfirma i København, som virkelig forstår at levere kvalitetsrengøring. Fremtiden Vi ser os selv arbejde med flere virksomheder og har brug for din hjælp til at kick-starte dette! Hvis du kan se dig selv i denne stilling, så tag kontakt til os! Ansøgningsfrist - 30. Juni kl. 12.0011jobnet9095df58100000000000aDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-06-13T00:00:0000010EuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnFrederiksberg3512116DVDMV ApS11Peter Fabers Gade 182200København NDKDanmark0
15@dvdmv.dkDKDanmarkDanmark
7Deltid46Permanent747800JobNet4977239497723910023-04-20190https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=9095df58https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=9095df58https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=9095df58&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=9095df58&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Salg_marketing_og_kommunikation/Salg/4.jpgBrænder du for at blive Salgskonsulent?12008001Dansk3Læse/ tale341523Salgskonsulent2Salg361555621Eveline Manowski15@dvdmv.dkDanmarkDanmark3300275185 Sommer Vikarer - til vores salgsafdelingProfile Vi mangler i vores salgs afdeling 5 eventuelle studerende eller andre som måtte have brug for et midlertidigt job. Fast timeløn 121,-kr plus ferietillæg. Efter de første 4 uger mulighed for møde salgsbonus. Du skal sælge reklamer på vores infoskærme i sportshaller...svømmehaller...fitnesscentre...osv. Hvis du ikke har prøvet det før så sørger vi for oplæring. Du skal kunne starte så hurtigt som muligt og vi ansætter dig i 10-37 timer ugentligt afhængigt hvormeget du kan arbejde. Og du har job til og med 12.juli 2019. Du kan ansøge pr. telefon på 33 25 35 40. eller Pr. mail salg@hvl-gruppen.dk Så interesseret ...Så ring eller skriv med det samme. www.hvl-gruppen.dkValhøjvej 18 Baghuset2500 Valby Se mere på vores ansøgersite: https: hvl-gruppen.brandero.com
Vi mangler i vores salgs afdeling 5 eventuelle studerende eller andre som måtte have brug for et midlertidigt job.

Fast timeløn 121,-kr plus ferietillæg.

Efter de første 4 uger mulighed for møde / salgsbonus.

Du skal sælge reklamer på vores infoskærme i sportshaller...svømmehaller...fitnesscentre...osv.

Hvis du ikke har prøvet det før så sørger vi for oplæring.

Du skal kunne starte så hurtigt som muligt og vi ansætter dig i 10-37 timer ugentligt afhængigt hvor
meget du kan arbejde. Og du har job til og med 12.juli 2019.

Du kan ansøge pr. telefon på 33 25 35 40.

eller

Pr. mail   salg@hvl-gruppen.dk

Så interesseret ...Så ring eller skriv med det samme.

Valhøjvej 18    Baghuset
2500  Valby

Se mere på vores ansøgersite: https://hvl-gruppen.brandero.com

ORS/Small/86bd79f1_logo.pngHVL Gruppen ApSValby2019-05-20T18:04:28.3002019-07-18T00:00:00
329985913Temporary Beauty Advisor at Helsinki Vantaa AirportRobot Would you like to work during spring- and summertime, have direct contact with plenty of international customers, train your selling skills and your languages? If this headline interests you, please apply as the new Temporary Beauty Advisor for one of the world s biggest Cosmetic companies at Helsinki-Vantaa Airport. You will be working in the duty-free shop at the airport, where you will be representing one of the biggest cosmetics companies in the world. It will be your responsibility to support and assist the customers during its purchase journey giving them the correct information about our clients products. Brandvenue is currently looking for an outgoing, service minded person who engages well with all kinds of people. It will be highly appreciated if you have sales- and promotional experience as you will be the link between the customer and the brand. It is required that you can engage with people from all over the world in different languages. It is mandatory to understand Finnish, Chinese and English. If you are interested in applying for this position, please do not hesitate and send a motivation letter with a photo of you and a CV to Account Manager Eduardo G. Meneses em@brandvenue.eu or call for further information 45 29370881 It is a temporary position. This position runs from May to August.

Would you like to work during spring- and summertime, have direct contact with plenty of international customers, train your selling skills and your languages? If this headline interests you, please apply as the new Temporary Beauty Advisor for one of the world’s biggest Cosmetic companies at Helsinki-Vantaa Airport.

You will be working in the duty-free shop at the airport, where you will be representing one of the biggest cosmetics companies in the world. It will be your responsibility to support and assist the customers during its purchase journey giving them the correct information about our clients’ products.

Brandvenue is currently looking for an outgoing, service minded person who engages well with all kinds of people. It will be highly appreciated if you have sales- and promotional experience as you will be the link between the customer and the brand.

It is required that you can engage with people from all over the world in different languages. It is mandatory to understand Finnish, Chinese and English.

If you are interested in applying for this position, please do not hesitate and send a motivation letter with a photo of you and a CV to Account Manager Eduardo G. Meneses – em@brandvenue.eu or call for further information + 45 29370881

It is a temporary position. This position runs from May to August.

BRANDVENUE ApSFrederiksberg2019-03-28T00:00:002019-05-22T00:00:00
330007095Studiejob i København 8 timer/ugeRobot Har du talegaverne i orden? Er du resultatorientret og energisk? Og tænker du i behov og værdier frem for produkter? Så er du måske vores nye salgskonsulent. HVEM ER VI? SAFE er en softwarevirksomhed, der hjælper danskere med at forbedre deres digitale sikkerhed gennem en overskuelig og nem løsning baseret på abonnement. OPGAVER VIL TYPISK VÆRE: • Direkte salg til potentielle kunder • Partneraftaler • Opfølgning til kunder og partnere VI SØRGER FOR: • Løbende salgstræning • Produktuddannelse • Fleksible arbejdstider • Søde kollegaer VI FORVENTER, AT DU: • Brænder for salg (erfaring ikke nødvendigt, men en fordel) • Kan arbejde selvstændigt • Er et godt menneske… JOBBET ER RELEVANT… For dig der brænder for salg. I praksis vil vi sammen med dig diskutere, hvilke konkrete opgaver du skal varetage, så det både bliver relevant for Safe og for dig i forhold til din uddannelsesbaggrund, erfaringer og ønsker. PRAKTISK INFO Jobbet foregår på Ny Vestergade 13, 2. sal 1471 København K. Jobbet er med provision uden loft og med en garantiløn på 110 kr. i timen. Arbejdstiden er 8 timer om ugen. Send ansøgning og CV til: kontakt@wearesafe.dk mærket Salgskonsulent , så vi har det senest den 15. maj 2019 kl. 12.00. Samtaler finder sted i uge 20 og 21. WAIT, WAIT THERE´S MORE! Safe er et unikt og socialt sted at arbejde. Gennem hele året er der sociale arrangementer, designet til at inspirere og ryste sammen, så vi kan forblive en arbejdsplads, man nyder at være på.

Har du talegaverne i orden? Er du resultatorientret og energisk? Og tænker du i behov og værdier frem for produkter? Så er du måske vores nye salgskonsulent.

HVEM ER VI?
SAFE er en softwarevirksomhed, der hjælper danskere med at forbedre deres digitale sikkerhed gennem en overskuelig og nem løsning baseret på abonnement.

OPGAVER VIL TYPISK VÆRE:
• Direkte salg til potentielle kunder
• Partneraftaler
• Opfølgning til kunder og partnere

VI SØRGER FOR:
• Løbende salgstræning
• Produktuddannelse
• Fleksible arbejdstider
• Søde kollegaer

VI FORVENTER, AT DU:
• Brænder for salg (erfaring ikke nødvendigt, men en fordel)
• Kan arbejde selvstændigt
• Er et godt menneske…

JOBBET ER RELEVANT…
For dig der brænder for salg. I praksis vil vi sammen med dig diskutere, hvilke konkrete opgaver du skal varetage, så det både bliver relevant for Safe og for dig i forhold til din uddannelsesbaggrund, erfaringer og ønsker.

PRAKTISK INFO
Jobbet foregår på Ny Vestergade 13, 2. sal 1471 København K. Jobbet er med provision uden loft og med en garantiløn på 110 kr. i timen. Arbejdstiden er 8 timer om ugen. Send ansøgning og CV til: kontakt@wearesafe.dk mærket ”Salgskonsulent”, så vi har det senest den 15. maj 2019 kl. 12.00. Samtaler finder sted i uge 20 og 21.

WAIT, WAIT THERE´S MORE!
Safe er et unikt og socialt sted at arbejde. Gennem hele året er der sociale arrangementer, designet til at inspirere og ryste sammen, så vi kan forblive en arbejdsplads, man nyder at være på.

We are safe ApSFrederiksberg2019-04-12T00:00:002019-06-07T00:00:00
330010601BtB salgskonsulent (heltid/deltid)Robot Motiveres du af at den gode kundedialog og salg via telefonen så passer du ind i vores dygtige salg- marketingteam hos Schultz. Vi har oplevet positiv vækst i flere år, vores kunder er glade og vi har fokus på fællesskab, samarbejde, og udviklingsmuligheder. Nu har vi brug for flere kræfter til at bidrage til at øge salget af vores produkter. Vi er en arbejdsplads, hvor arbejdsmiljøet er i centrum og medarbejdertilfredsheden er tårnhøj. Om jobbet Du ringer ud til kunder det meste af dagen med henblik på ordreoptagelse, mersalg og den gode kunderelation, Derudover er der mødebooking og de indgående opkald, hvor du skal arbejde hurtigt og være i stand til at yde vores kunder den bedst mulige service. Desuden skal du i samarbejde med marketing udarbejde salgs pitch i forhold til vores kampagner Din dagligdag vil være også præget af on-line demo af vores løsninger og produkter Vi har kunder i både offentlige og private virksomheder, og der er tale om både nysalg og salg til eksisterende kunder. Om dig Du er skarp til at kommunikere og viser stor interesse for dine kunder, men også for dine kollegaer. Fællesskab er en vigtig del af vores dagligdag! Du har BtB salgserfaring og gerne erfaring med telefonsalg. Det der driver dig, er den gode kundedialog og at lykkes med et salg. Tilfredse kunder og god service er en selvfølgelighed for dig. Planlægning og struktur præger din arbejdstil, og du er positiv og fuld af god energi. Lidt om Schultz og hvad vi tilbyder Central beliggenhed i Spinderiet lige ved Valby Station Fleksible arbejdstider Fast løn og provision Frokostordning, massageordning, fredagsbar, løbeklub, fester, m.m. Schultz har 150 ansatte, som alle gør en forskel. Vi er markedsledende leverandør af lovinformationsportaler og IT understøttelse af arbejdsgange til både private virksomheder, organisationer og offentlige myndigheder med mere end 700.000 brugere på vores løsninger. Vi oplever en stor efterspørgsel efter vores løsninger. Skal det være dig? Synes du, at jobbet lyder spændende, vil vi gerne høre fra dig. Vil du høre mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte Salgsdirektør, IT-projekter Jesper Bo Seidler på telefon 41954747. Stillingen er med tiltrædelse snarest muligt. Vi behandler ansøgninger i takt med, at de kommer ind. Vi glæder os til at høre fra dig.

Motiveres du af at den gode kundedialog og salg via telefonen – så passer du ind i vores dygtige salg- & marketingteam hos Schultz.

Vi har oplevet positiv vækst i flere år, vores kunder er glade og vi har fokus på fællesskab, samarbejde, og udviklingsmuligheder. Nu har vi brug for flere kræfter til at bidrage til at øge salget af vores produkter.

Vi er en arbejdsplads, hvor arbejdsmiljøet er i centrum og medarbejdertilfredsheden er tårnhøj.

Om jobbet Du ringer ud til kunder det meste af dagen med henblik på ordreoptagelse, mersalg og den gode kunderelation,

  • Derudover er der mødebooking og de indgående opkald, hvor du skal arbejde hurtigt og være i stand til at yde vores kunder den bedst mulige service.
  • Desuden skal du i samarbejde med marketing udarbejde salgs pitch i forhold til vores kampagner
  • Din dagligdag vil være også præget af on-line demo af vores løsninger og produkter

Vi har kunder i både offentlige og private virksomheder, og der er tale om både nysalg og salg til eksisterende kunder.

Om dig Du er skarp til at kommunikere og viser stor interesse for dine kunder, men også for dine kollegaer. Fællesskab er en vigtig del af vores dagligdag!

Du har BtB salgserfaring og gerne erfaring med telefonsalg. Det der driver dig, er den gode kundedialog og at lykkes med et salg. Tilfredse kunder og god service er en selvfølgelighed for dig.

Planlægning og struktur præger din arbejdstil, og du er positiv og fuld af god energi.

Lidt om Schultz og hvad vi tilbyder

  • Central beliggenhed i Spinderiet lige ved Valby Station
  • Fleksible arbejdstider
  • Fast løn og provision
  • Frokostordning, massageordning, fredagsbar, løbeklub, fester, m.m.

Schultz har 150 ansatte, som alle gør en forskel. Vi er markedsledende leverandør af lovinformationsportaler og IT understøttelse af arbejdsgange til både private virksomheder, organisationer og offentlige myndigheder med mere end 700.000 brugere på vores løsninger. Vi oplever en stor efterspørgsel efter vores løsninger.

Skal det være dig? Synes du, at jobbet lyder spændende, vil vi gerne høre fra dig. Vil du høre mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte Salgsdirektør, IT-projekter Jesper Bo Seidler på telefon 41954747.

Stillingen er med tiltrædelse snarest muligt. Vi behandler ansøgninger i takt med, at de kommer ind.

Vi glæder os til at høre fra dig.

 

J H SCHULTZ INFORMATION A/SValby2019-05-14T00:00:002019-06-10T00:00:00
330017991Inside sales ProfessionelRobot Inside sales pro til umiddelbar tiltrædelse Vi leder efter en inside sales pro til at blive en del af vores team.I denne rolle vil dine primære opgaver være at følge op på indkommende leads, lave udgående opkald, sende informationsmateriale ud og medvirke til at sikre integriteten af virksomhedens database.Stillingen har en solid grundløn samt bonus og kommission.Det er et krav for denne stilling at du kan tale og skrive godt dansk.Erfaring med business-to-business mødebooking er en fordel. Virksomhedens formål er: At være en fremgangsrig konsulentvirksomhed, som er kendt for at levere service af høj kvalitet. Disse services skal hjælpe kunder klienter med at nå deres mål.For at opnå dette mål er følgende formål opstillet: At levere service af høj kvalitet baseret på kundernes behov. At udvikle og levere løsninger, som understøtter kundernes behov. Dette er en fantastisk mulighed for folk som: Ønsker at arbejde for en virksomhed som er INTERRESSERET i dets kunder og medarbejdere. Elsker at tingene går stærkt på en NO DRAMA arbejdsplads hvor sladder og negativitet er bandlyst. Har stor sans for detaljer og værdsætter folk som tager en systematisk tilgang til tingene. Kan lide at arbejde i en mindre virksomhed hvor ens input, ideer og bidrag har en direkte effekt på virksomhedens vækst og success. Er hurtig og selv-motiveret til at lære hos en virksomhed som er villig til at investere i uddannelse og træning. Elsker at snakke med og hjælpe virksomhedsejere og beslutningstagere. Elsker at opbygge relationer med mennesker og give dem en wow oplevelse. Ønsker en stilling som giver mulighed for højere indtjening og karriere udvikling. Ansøg KUN hvis du har mindst 1 års dokumenteret erfaring med inside sales og eller mødebooking.Send din ansøgning til info@mikla-it.dk

Inside sales pro til umiddelbar tiltrædelse

Vi leder efter en inside sales pro til at blive en del af vores team.
I denne rolle vil dine primære opgaver være at følge op på indkommende leads, lave udgående opkald, sende informationsmateriale ud og medvirke til at sikre integriteten af virksomhedens database.
Stillingen har en solid grundløn samt bonus og kommission.
Det er et krav for denne stilling at du kan tale og skrive godt dansk.
Erfaring med business-to-business mødebooking er en fordel.

Virksomhedens formål er:

At være en fremgangsrig konsulentvirksomhed, som er kendt for at levere service af høj kvalitet. Disse services skal hjælpe kunder/klienter med at nå deres mål.
For at opnå dette mål er følgende formål opstillet:
• At levere service af høj kvalitet baseret på kundernes behov.
• At udvikle og levere løsninger, som understøtter kundernes behov.

Dette er en fantastisk mulighed for folk som:
• Ønsker at arbejde for en virksomhed som er INTERRESSERET i dets kunder og medarbejdere.
• Elsker at tingene går stærkt på en NO DRAMA arbejdsplads hvor sladder og negativitet er bandlyst.
• Har stor sans for detaljer og værdsætter folk som tager en systematisk tilgang til tingene.
• Kan lide at arbejde i en mindre virksomhed hvor ens input, ideer og bidrag har en direkte effekt på virksomhedens vækst og success.
• Er hurtig og selv-motiveret til at lære hos en virksomhed som er villig til at investere i uddannelse og træning.
• Elsker at snakke med og hjælpe virksomhedsejere og beslutningstagere.
• Elsker at opbygge relationer med mennesker og give dem en ”wow” oplevelse.
• Ønsker en stilling som giver mulighed for højere indtjening og karriere udvikling.

Ansøg KUN hvis du har mindst 1 års dokumenteret erfaring med inside sales og/eller mødebooking.
Send din ansøgning til info@mikla-it.dk

MIKLA IT ApSValby2019-05-06T00:00:002019-07-01T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

5 Sommer Vikarer - til vores salgsafdeling

HVL Gruppen ApS

Valby
Vi mangler i vores salgs afdeling 5 eventuelle studerende eller andre som måtte have brug for et midlertidigt job. Fast timeløn 121,-kr plus ferietillæg. Efter de første 4 uger mulighed for møde salgsbonus. Du skal sælge reklamer på vores infoskærme...
Indrykket:20. maj 2019
Udløbsdato:18. juli 2019

Temporary Beauty Advisor at Helsinki Vantaa Airport

BRANDVENUE ApS

Frederiksberg
Would you like to work during spring- and summertime, have direct contact with plenty of international customers, train your selling skills and your languages? If this headline interests you, please apply as the new Temporary Beauty Advisor for one ...
Indrykket:28. marts 2019
Udløbsdato:22. maj 2019

Studiejob i København 8 timer/uge

We are safe ApS

Frederiksberg
Har du talegaverne i orden? Er du resultatorientret og energisk? Og tænker du i behov og værdier frem for produkter? Så er du måske vores nye salgskonsulent. HVEM ER VI? SAFE er en softwarevirksomhed, der hjælper danskere med at forbedre deres digit...
Indrykket:12. april 2019
Udløbsdato:7. juni 2019

BtB salgskonsulent (heltid/deltid)

J H SCHULTZ INFORMATION A/S

Valby
Motiveres du af at den gode kundedialog og salg via telefonen så passer du ind i vores dygtige salg- marketingteam hos Schultz. Vi har oplevet positiv vækst i flere år, vores kunder er glade og vi har fokus på fællesskab, samarbejde, og udviklingsmu...
Indrykket:14. maj 2019
Udløbsdato:10. juni 2019

Inside sales Professionel

MIKLA IT ApS

Valby
Inside sales pro til umiddelbar tiltrædelse Vi leder efter en inside sales pro til at blive en del af vores team.I denne rolle vil dine primære opgaver være at følge op på indkommende leads, lave udgående opkald, sende informationsmateriale ud og me...
Indrykket:6. maj 2019
Udløbsdato:1. juli 2019