Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Chauffører med pædagogisk flair til Vissenbjerg Skole

Trives du med at være omgivet af børn, og vil du medvirke til, at vores børn kommer sikkert til og fra skole? Spreder du glæde og god stemning, og er du tålmodig, rummelig og omsorgsfuld? Så er du måske en af vores nye kollegaer.

Når skoleåret starter den 12. august 2019 har vi brug for nogle chauffører, der kan køre vores små busser, så vores søde specialklassebørn kan komme til og fra skole. Vores børn bor spredt i Assens Kommune, så det er en fordel at være lidt lokalkendt.

Hvem er du

Ud over at have pædagogisk flair skal du kunne se dig selv i denne beskrivelse:

  • Du kan lide børn.
  • Du er tålmodig, omsorgsfuld, varm og rummelig.
  • Du tror på, at børn som udgangspunkt altid gør det rigtige, hvis de kan.
  • Du spreder glæde og god stemning.
  • Du er mødestabil.
  • Du har almindeligt B-kørekort, kører sikkert og er frisk på et opfølgende kursus på køreteknisk anlæg.

Om jobbet

Vi har to små busser til 8 børn, og begge busser kører samtidig. Der skal derfor lægges et puslespil af køreplaner, så der er flere muligheder i spil for dig. Busserne holder på Vissenbjerg Skole, så turene starter og slutter altid der.

Vi kender ikke tiderne hundrede procent endnu, men som udgangspunkt har vi har en morgentur, der starter kl. 6.30 og slutter kl. 8.30, og en eftermiddagstur fra kl. 14.00 til kl. 16.00. I dette tidsrum er der sat tid af til at tanke og parkere. 

Du kan byde ind på enten morgen- eller eftermiddagsturen, eller begge ture. Arbejdstiden vil altså enten være 10 time pr. uge eller 20 timer pr. uge. Du bedes skrive i din ansøgning, hvilke ture du byder ind på.

Hvem er vi

Vissenbjerg Skole er en stor folkeskole i Assens Kommune med ca. 640 elever og 70 medarbejdere. Vi har et stærkt fællesskab og hjælper hinanden.

Løn og ansættelsesforhold

Løn og ansættelsesforhold i henhold til gældende overenskomst og ud fra reglerne om lokal løndannelse. Vi gør opmærksom på, at børneattest indhentes, inden ansættelse kan finde sted. Straffeattest skal du indhente digitalt med NemID på www.borger.dk eller www.politi.dk.  

Vil du vide mere

Har du spørgsmål, er du velkommen til at kontakte skoleleder Gitte Kondrup Ebbesen på tlf. 24 24 75 67 eller viceskoleleder Thomas Pedersen på tlf. 20 80 23 75.

Ansøgningsfristen er den 1. august 2019 og samtaler forventes afholdt den 5. august 2019.

Vi glæder os til at høre fra dig!


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330049532Phoenix-7c92f10d12019-06-26T17:00:42.587Chauffører med pædagogisk flair til Vissenbjerg Skole

Trives du med at være omgivet af børn, og vil du medvirke til, at vores børn kommer sikkert til og fra skole? Spreder du glæde og god stemning, og er du tålmodig, rummelig og omsorgsfuld? Så er du måske en af vores nye kollegaer.

Når skoleåret starter den 12. august 2019 har vi brug for nogle chauffører, der kan køre vores små busser, så vores søde specialklassebørn kan komme til og fra skole. Vores børn bor spredt i Assens Kommune, så det er en fordel at være lidt lokalkendt.

Hvem er du

Ud over at have pædagogisk flair skal du kunne se dig selv i denne beskrivelse:

  • Du kan lide børn.
  • Du er tålmodig, omsorgsfuld, varm og rummelig.
  • Du tror på, at børn som udgangspunkt altid gør det rigtige, hvis de kan.
  • Du spreder glæde og god stemning.
  • Du er mødestabil.
  • Du har almindeligt B-kørekort, kører sikkert og er frisk på et opfølgende kursus på køreteknisk anlæg.

Om jobbet

Vi har to små busser til 8 børn, og begge busser kører samtidig. Der skal derfor lægges et puslespil af køreplaner, så der er flere muligheder i spil for dig. Busserne holder på Vissenbjerg Skole, så turene starter og slutter altid der.

Vi kender ikke tiderne hundrede procent endnu, men som udgangspunkt har vi har en morgentur, der starter kl. 6.30 og slutter kl. 8.30, og en eftermiddagstur fra kl. 14.00 til kl. 16.00. I dette tidsrum er der sat tid af til at tanke og parkere. 

Du kan byde ind på enten morgen- eller eftermiddagsturen, eller begge ture. Arbejdstiden vil altså enten være 10 time pr. uge eller 20 timer pr. uge. Du bedes skrive i din ansøgning, hvilke ture du byder ind på.

Hvem er vi

Vissenbjerg Skole er en stor folkeskole i Assens Kommune med ca. 640 elever og 70 medarbejdere. Vi har et stærkt fællesskab og hjælper hinanden.

Løn og ansættelsesforhold

Løn og ansættelsesforhold i henhold til gældende overenskomst og ud fra reglerne om lokal løndannelse. Vi gør opmærksom på, at børneattest indhentes, inden ansættelse kan finde sted. Straffeattest skal du indhente digitalt med NemID på www.borger.dk eller www.politi.dk.  

Vil du vide mere

Har du spørgsmål, er du velkommen til at kontakte skoleleder Gitte Kondrup Ebbesen på tlf. 24 24 75 67 eller viceskoleleder Thomas Pedersen på tlf. 20 80 23 75.

Ansøgningsfristen er den 1. august 2019 og samtaler forventes afholdt den 5. august 2019.

Vi glæder os til at høre fra dig!

2019-08-01T01:50:13.800 Trives du med at være omgivet af børn, og vil du medvirke til, at vores børn kommer sikkert til og fra skole? Spreder du glæde og god stemning, og er du tålmodig, rummelig og omsorgsfuld? Så er du måske en af vores nye kollegaer. Når skoleåret starter den 12. august 2019 har vi brug for nogle chauffører, der kan køre vores små busser, så vores søde specialklassebørn kan komme til og fra skole. Vores børn bor spredt i Assens Kommune, så det er en fordel at være lidt lokalkendt. Hvem er du Ud over at have pædagogisk flair skal du kunne se dig selv i denne beskrivelse: Du kan lide børn. Du er tålmodig, omsorgsfuld, varm og rummelig. Du tror på, at børn som udgangspunkt altid gør det rigtige, hvis de kan. Du spreder glæde og god stemning. Du er mødestabil. Du har almindeligt B-kørekort, kører sikkert og er frisk på et opfølgende kursus på køreteknisk anlæg. Om jobbet Vi har to små busser til 8 børn, og begge busser kører samtidig. Der skal derfor lægges et puslespil af køreplaner, så der er flere muligheder i spil for dig. Busserne holder på Vissenbjerg Skole, så turene starter og slutter altid der. Vi kender ikke tiderne hundrede procent endnu, men som udgangspunkt har vi har en morgentur, der starter kl. 6.30 og slutter kl. 8.30, og en eftermiddagstur fra kl. 14.00 til kl. 16.00. I dette tidsrum er der sat tid af til at tanke og parkere. Du kan byde ind på enten morgen- eller eftermiddagsturen, eller begge ture. Arbejdstiden vil altså enten være 10 time pr. uge eller 20 timer pr. uge. Du bedes skrive i din ansøgning, hvilke ture du byder ind på. Hvem er vi Vissenbjerg Skole er en stor folkeskole i Assens Kommune med ca. 640 elever og 70 medarbejdere. Vi har et stærkt fællesskab og hjælper hinanden. Løn og ansættelsesforhold Løn og ansættelsesforhold i henhold til gældende overenskomst og ud fra reglerne om lokal løndannelse. Vi gør opmærksom på, at børneattest indhentes, inden ansættelse kan finde sted. Straffeattest skal du indhente digitalt med NemID på www.borger.dk eller www.politi.dk. Vil du vide mere Har du spørgsmål, er du velkommen til at kontakte skoleleder Gitte Kondrup Ebbesen på tlf. 24 24 75 67 eller viceskoleleder Thomas Pedersen på tlf. 20 80 23 75. Ansøgningsfristen er den 1. august 2019 og samtaler forventes afholdt den 5. august 2019. Vi glæder os til at høre fra dig!10Phoenix7c92f10d101000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-07-31T00:00:000000http://www.assens.dk/vores-kommune/job-i-assens-kommune/job-hos-os/1897350EuropaDanmarkFyn & Sydfynske øerFynOdenseEuropaDanmarkFyn & Sydfynske øerFynAssensEuropaDanmarkFyn & Sydfynske øerFynNordfyn3552769Assens Kommune - Vissenbjerg Skole11Søndersøvej 145492VissenbjergDKDanmarkORS/7c92f10d_logo.pngORS/Small/7c92f10d_logo.png0DKDanmarkDanmark7Deltid46Permanent784191AssensMinimum18973500026-06-20191https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=7c92f10dhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=7c92f10dhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=7c92f10d&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=7c92f10d&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonChauffører med pædagogisk flair til Vissenbjerg Skole1Dansk3Læse/ tale332003Pædagog9Undervisning og pædagogik362138443hr-support@assens.dkDanmarkDanmark330120589Pædagog til specialbørnehaven Solsikken i AarupBasic Har du høj faglighed, smittende engagement og flair for at afsøge mulige løsninger? Er du anerkendende og positiv i din indstilling til andre mennesker? Og har du lyst til at være en del af vores velfungerende og tværfaglige team? Så står vi klar til at tage imod dig! Specialebørnehaven Solsikken udvider fortsat, og derfor søger vi en pædagog på 37 timer om ugen med tiltrædelse pr. 1. januar 2020. Hvem er vi Vores afdeling ligger i Børnehuset Møllebakken, der rummer specialbørnehaven Solsikken med snart 16 børn i alderen 0-6 år med fysiske- og psykiske udviklingshandicap og vuggestuen Solstrålen med 30 børn. Børnehuset Møllebakken er en del af områdeinstitutionen Dagtilbuddene i Aarup-området, som tillige har to børnehavegrupper og dagplejen i Aarup. Vores værdier er glæde, mangfoldighed og udvikling. I Solsikken etablerer vi børnehaveliv med fælleskaber og læring, der tager afsæt i børnenes individuelle handleplaner. Børnene har meget forskellige behov, og vi understøtter udviklingen med en genkendelig hverdag med mange gode oplevelser. Personalegruppen er tværfagligt sammensat, og består både af pædagoger, en ergoterapeut og en fysioterapeut. Der er rig mulighed for sparring både internt og eksternt. Vi har rigtig gode faciliteter med udfordrende legeplads, varmtvandsbassin, lyse, hyggelige lokaler og fælles minibus. Vi er i gang med at udbygge vores tilbud til også at indeholde et specialiseret tilbud til børn med autisme. Udover at uddanne vores nuværende pædagoger, vil vi prioritere at ansætte pædagoger, der har denne erfaring med sig. Hvem er du Vi søger en pædagog, der har erfaring inden for aldersgruppen. Særligt er vi på udkig efter en pædagog, der også har erfaring med børn med autismespektrumforstyrrelser, samt har andre kompetencer, der kan supplere vores stærke tværfaglige team. Derudover forventer vi, at du: er anerkendende i din tilgang og trives med forskelligheder er fagligt velfunderet i forhold til børnegruppen, så det tydeligt afspejles i aktiviteter, formidling og debat gerne har viden om og erfaring ift. arbejdet med børn med ASF og kan lære fra dig har et godt overblik og kan etablere målrettede læringsmiljøer og forløb med afsæt i din pædagogfaglige kompetence samarbejder tværfagligt indgår i arbejdet med engagement, kreativitet, arbejdsglæde og godt humør er rummelig og positiv i din indstilling til andre mennesker og har interesse i arbejdsfællesskabet i områdeinstitutionen er en dygtig formidler både mundtligt og skriftligt og til flere målgrupper. Løn og ansættelsesvilkår Løn og ansættelsesvilkår sker i henhold til gældende overenskomst og ud fra reglerne om lokal løndannelse. Vi gør opmærksom på, at børneattest indhentes, inden ansættelse kan finde sted. Straffeattest skal du selv indhente digitalt med NemID på www.borger.dk eller www.politi.dk. Vil du vide mere Hvis du ønsker yderligere information, er du meget velkommen til at kontakte faglig leder Ann Kirstine Pedersen på tlf. 64 74 69 60 eller konstitueret områdeleder Synnøve Traasdahl på tlf. 24 61 78 76. Du kan også læse mere på vores hjemmeside www.bh-aarup.assens.dk. Samtaler forventes afholdt i uge 48 i Børnehuset Møllebakken, Indre Ringvej 4, 5560 Aarup. Vi glæder os til at høre fra dig!

Har du høj faglighed, smittende engagement og flair for at afsøge mulige løsninger? Er du anerkendende og positiv i din indstilling til andre mennesker? Og har du lyst til at være en del af vores velfungerende og tværfaglige team? Så står vi klar til at tage imod dig!

Specialebørnehaven Solsikken udvider fortsat, og derfor søger vi en pædagog på 37 timer om ugen med tiltrædelse pr. 1. januar 2020. 

Hvem er vi

Vores afdeling ligger i Børnehuset Møllebakken, der rummer specialbørnehaven Solsikken med snart 16 børn i alderen 0-6 år med fysiske- og psykiske udviklingshandicap og vuggestuen Solstrålen med 30 børn. Børnehuset Møllebakken er en del af områdeinstitutionen Dagtilbuddene i Aarup-området, som tillige har to børnehavegrupper og dagplejen i Aarup. Vores værdier er glæde, mangfoldighed og udvikling.

I Solsikken etablerer vi børnehaveliv med fælleskaber og læring, der tager afsæt i børnenes individuelle handleplaner. Børnene har meget forskellige behov, og vi understøtter udviklingen med en genkendelig hverdag med mange gode oplevelser. Personalegruppen er tværfagligt sammensat, og består både af pædagoger, en ergoterapeut og en fysioterapeut. Der er rig mulighed for sparring både internt og eksternt. Vi har rigtig gode faciliteter med udfordrende legeplads, varmtvandsbassin, lyse, hyggelige lokaler og fælles minibus.

Vi er i gang med at udbygge vores tilbud til også at indeholde et specialiseret tilbud til børn med autisme. Udover at uddanne vores nuværende pædagoger, vil vi prioritere at ansætte pædagoger, der har denne erfaring med sig. 

Hvem er du

Vi søger en pædagog, der har erfaring inden for aldersgruppen. Særligt er vi på udkig efter en pædagog, der også har erfaring med børn med autismespektrumforstyrrelser, samt har andre kompetencer, der kan supplere vores stærke tværfaglige team.

Derudover forventer vi, at du:

  • er anerkendende i din tilgang og trives med forskelligheder
  • er fagligt velfunderet i forhold til børnegruppen, så det tydeligt afspejles i aktiviteter, formidling og debat
  • gerne har viden om og erfaring ift. arbejdet med børn med ASF og kan lære fra dig
  • har et godt overblik og kan etablere målrettede læringsmiljøer og forløb
  • med afsæt i din pædagogfaglige kompetence samarbejder tværfagligt
  • indgår i arbejdet med engagement, kreativitet, arbejdsglæde og godt humør
  • er rummelig og positiv i din indstilling til andre mennesker og har interesse i arbejdsfællesskabet i områdeinstitutionen
  • er en dygtig formidler både mundtligt og skriftligt og til flere målgrupper.

Løn og ansættelsesvilkår

Løn og ansættelsesvilkår sker i henhold til gældende overenskomst og ud fra reglerne om lokal løndannelse. Vi gør opmærksom på, at børneattest indhentes, inden ansættelse kan finde sted. Straffeattest skal du selv indhente digitalt med NemID på www.borger.dk eller www.politi.dk.

Vil du vide mere

Hvis du ønsker yderligere information, er du meget velkommen til at kontakte faglig leder Ann Kirstine Pedersen på tlf. 64 74 69 60 eller konstitueret områdeleder Synnøve Traasdahl på tlf. 24 61 78 76. Du kan også læse mere på vores hjemmeside www.bh-aarup.assens.dk.

Samtaler forventes afholdt i uge 48 i Børnehuset Møllebakken, Indre Ringvej 4, 5560 Aarup.

Vi glæder os til at høre fra dig!

ORS/Small/e8fdc822_logo.pngAssens Kommune - Børnehuset MøllebakkenAssens2019-11-08T06:00:28.9902019-11-18T00:00:00
330120849Adjunkter/lektorer til PædagoguddannelsenRobot Vi søger pr. 1. marts 2020 to adjunkter lektorer til undervisning på pædagoguddannelsens første og andet semester. Vi søger kolleger, der har kompetencer i og kan undervise, vejlede og især give de studerende handlekompetencer indenfor: Professionel kommunikation, herunder f.eks. konflikthåndteringAktivt medborgerskab og demokratisk dannelseEtablering af kunstneriske og æstetiske læringsprocesserLegende læring og læringsteknologi i det pædagogiske arbejdeLedelse af læringsmiljøerVejledning og forskellige former for feedback til mindre grupper Undervisningens formål vil primært være at støtte de studerende i refleksivt at forholde sig til pædagogisk praksis, dels gennem teoretisk perspektivering og dels gennem øvelse i de handlekompetencer, de skal bruge i deres kommende virke som pædagog. Vi lægger vægt på, at du kan tilrettelægge spændende undervisning og studieaktiviteter på et højt og alsidigt fagligt niveau. Du kan skabe en høj grad af motivation og engagement hos de studerende, og du er i stand til at arbejde tæt sammen med det øvrige team af undervisere. Du har en relevant uddannelsesmæssig baggrund, gerne med professionsfaglig og praktisk erfaring. Det er en fordel, at du har erfaring med undervisning og planlægning af undervisning, også gerne på engelsk. Det vil være en fordel, hvis du har kendskab til pædagogisk praksisog pædagoguddannelsens målgrupper. Som adjunkt lektor på Pædagoguddannelsen i Odense og Svendborg medvirker du til at skabe et godt studie- og arbejdsmiljø for ca. 1400 studerende og 50 uddannelsesfaglige medarbejdere fordelt i Odense og Svendborg. Ansættelse Der er tale om to faste stillinger. Den ene stilling med en ugentlig arbejdstid på 37 timer, den anden på 30 timer. Begge stillinger er med tiltrædelse pr. 1. marts 2020 eller hurtigst muligt herefter. Dit primære ansættelsessted vil være i Odense og Svendborg, men du vil også kunne komme til at arbejde på andre lokationer i UCL Erhvervsakademi og Professionshøjskole. Du vil referere til uddannelseslederen på Pædagoguddannelsen i Odense og Svendborg. Ansættelse finder sted i henhold til overenskomst mellem Finansministeriet og Akademikernes Centralorganisation (AC) samt bekendtgørelse om stillingsstruktur for undervisere ved erhvervs-akademier, professionshøjskoler og Danmarks Medie- og Journalisthøjskole. Stillingen er omfattet af principperne om Ny Løn. Ansættes du som adjunkt i en fast stilling, vil du indgå i et lektorkvalificeringsforløb, jvf. bekendtgørelse om lektorkvalificering, lektorbedømmelse og docentbedømmelse af undervisere ved erhvervsakademier, professionshøjskoler og Danmarks Medie- og Journalisthøjskole. Er du lektorbedømt i henhold til Professionshøjskolernes stillingsstruktur, sker ansættelsen som lektor. Kandidater med ph.d. er velkomne til at søge stillingerne. Ansættes du i en fast stilling med ph.d. vil du på sigt få mulighed for at blive tilknyttet vores forskningsafdeling Anvendt Forskning i Pædagogik og Samfund. Flere oplysninger Såfremt du har spørgsmål eller behov for uddybende information om stillingen, kan du kontakte uddannelsesleder Agnete Lyngbye Kramme på telefon 29 38 60 62. Samtaler Ansættelsessamtaler forventes afholdt den 16. og 17. januar 2020. Ansøgningsfrist Send din ansøgning sammen med CV, relevante eksamensbeviser samt publikationsliste elektronisk via vores hjemmeside www.ucl.dk job senest den 31. december 2019.

Vi søger pr. 1. marts 2020 to adjunkter/lektorer til undervisning på pædagoguddannelsens første og andet semester. Vi søger kolleger, der har kompetencer i og kan undervise, vejlede og især give de studerende handlekompetencer indenfor:

  • Professionel kommunikation, herunder f.eks. konflikthåndtering
  • Aktivt medborgerskab og demokratisk dannelse
  • Etablering af kunstneriske og æstetiske læringsprocesser
  • Legende læring og læringsteknologi i det pædagogiske arbejde
  • Ledelse af læringsmiljøer
  • Vejledning og forskellige former for feedback til mindre grupper

Undervisningens formål vil primært være at støtte de studerende i refleksivt at forholde sig til pædagogisk praksis, dels gennem teoretisk perspektivering og dels gennem øvelse i de handlekompetencer, de skal bruge i deres kommende virke som pædagog.

Vi lægger vægt på, at du kan tilrettelægge spændende undervisning og studieaktiviteter på et højt og alsidigt fagligt niveau. Du kan skabe en høj grad af motivation og engagement hos de studerende, og du er i stand til at arbejde tæt sammen med det øvrige team af undervisere.

Du har en relevant uddannelsesmæssig baggrund, gerne med professionsfaglig og praktisk erfaring. Det er en fordel, at du har erfaring med undervisning og planlægning af undervisning, også gerne på engelsk. Det vil være en fordel, hvis du har kendskab til pædagogisk praksisog pædagoguddannelsens målgrupper.

Som adjunkt/lektor på Pædagoguddannelsen i Odense og Svendborg medvirker du til at skabe et godt studie- og arbejdsmiljø for ca. 1400 studerende og 50 uddannelsesfaglige medarbejdere fordelt i Odense og Svendborg.

Ansættelse

Der er tale om to faste stillinger. Den ene stilling med en ugentlig arbejdstid på 37 timer, den anden på 30 timer. Begge stillinger er med tiltrædelse pr. 1. marts 2020 eller hurtigst muligt herefter.

Dit primære ansættelsessted vil være i Odense og Svendborg, men du vil også kunne komme til at arbejde på andre lokationer i UCL Erhvervsakademi og Professionshøjskole.

Du vil referere til uddannelseslederen på Pædagoguddannelsen i Odense og Svendborg.

Ansættelse finder sted i henhold til overenskomst mellem Finansministeriet og Akademikernes Centralorganisation (AC) samt bekendtgørelse om stillingsstruktur for undervisere ved erhvervs-akademier, professionshøjskoler og Danmarks Medie- og Journalisthøjskole. Stillingen er omfattet af principperne om Ny Løn.

Ansættes du som adjunkt i en fast stilling, vil du indgå i et lektorkvalificeringsforløb, jvf. bekendtgørelse om lektorkvalificering, lektorbedømmelse og docentbedømmelse af undervisere ved erhvervsakademier, professionshøjskoler og Danmarks Medie- og Journalisthøjskole.

Er du lektorbedømt i henhold til Professionshøjskolernes stillingsstruktur, sker ansættelsen som lektor.

Kandidater med ph.d. er velkomne til at søge stillingerne. Ansættes du i en fast stilling med ph.d. vil du på sigt få mulighed for at blive tilknyttet vores forskningsafdeling Anvendt Forskning i Pædagogik og Samfund. 

Flere oplysninger

Såfremt du har spørgsmål eller behov for uddybende information om stillingen, kan du kontakte uddannelsesleder Agnete Lyngbye Kramme på telefon 29 38 60 62.

Samtaler

Ansættelsessamtaler forventes afholdt den 16. og 17. januar 2020.

Ansøgningsfrist

Send din ansøgning sammen med CV, relevante eksamensbeviser samt publikationsliste elektronisk via vores hjemmeside www.ucl.dk/job senest den 31. december 2019.

 

 

UCL Niels Bohrs AlléOdense M2019-11-08T00:00:002019-12-31T00:00:00
330120857Adjunkter/lektorer til PædagoguddannelsenRobot Adjunkter lektorer til undervisning på de tre specialiseringer til Pædagoguddannelsen i Odense og Svendborg Vi søger pr. 1. marts 2020 fem adjunkter lektorer til undervisning på henholdsvis Dagtilbudsspecialisering, Skole- og Fritidsspecialisering samt Social- og Specialpædagogisk specialisering. Gældende for ansættelsen i alle tre specialiseringer er, at du kan undervise, vejlede og har kompetencer indenfor: Professionel kommunikation i relation til det pædagogiske område, eksempelvis i forhold til forældresamarbejde, mennesker med kommunikative udfordringer, samt tværprofessionelt samarbejdeLedelse af læringsmiljøer klasserumsledelsePædagogens professionsidentitet, herunder forskellige perspektiver på pædagogisk arbejdeBearbejdning af empiri, herunder eksempelvis praksisfortællinger, videoanalyse mv.Bearbejdning af aktuelle praksisoplevelser fra de studerendes praktikkerEtablering af kunstneriske og æstetiske læringsprocesserStudietekniske færdighederVejledning og forskellige former for feedback til mindre grupper Ovenstående vil rette sit fokus mod den specialisering, du skal undervise på. Undervisningens formål vil primært være at støtte de studerende i refleksivt at forholde sig til pædagogisk praksis, dels gennem teoretisk perspektivering og dels gennem øvelse i de handlekompetencer, de skal bruge i deres kommende virke som pædagog. Vi lægger vægt på, at du kan tilrettelægge spændende undervisning og studieaktiviteter på et højt og alsidigt fagligt niveau. Du kan skabe en høj grad af motivation og engagement hos de studerende, og du er i stand til at arbejde tæt sammen med det øvrige team af undervisere. Du har en relevant uddannelsesmæssig baggrund, gerne med professionsfaglig og praktisk erfaring. Det er en fordel, at du har erfaring med undervisning og planlægning af undervisning, også gerne på engelsk. Det vil være en fordel, hvis du har kendskab til pædagogisk praksisog pædagoguddannelsens målgrupper. Som adjunkt lektor på Pædagoguddannelsen i Odense og Svendborg medvirker du til at skabe et godt studie- og arbejdsmiljø for ca. 1400 studerende og 50 uddannelsesfaglige medarbejdere fordelt i Odense og Svendborg. Ansættelse Alle stillinger er med tiltrædelse pr. 1. marts 2020 eller hurtigst muligt derefter. På Dagtilbudsspecialiseringen er der tale om 2 stillinger med en ugentlig arbejdstid på 37 timer. På Skole- og Fritidsspecialiseringen er der tale om 1 stilling med en ugentlig arbejdstid på 37 timer. På Social- og Specialpædagogisk specialiseringen er der tale om 1 stilling med en ugentlig arbejdstid på 37 timer og 1 stilling med en ugentlig arbejdstid på 30 timer. Du bedes tydeliggøre i din ansøgning, hvilken af stillingerne du søger. Dit primære ansættelsessted vil være i Odense og Svendborg, men du vil også kunne komme til at arbejde på andre lokationer i UCL Erhvervsakademi og Professionshøjskole. Du vil referere til uddannelseslederen på Pædagoguddannelsen i Odense og Svendborg. Ansættelse finder sted i henhold til overenskomst mellem Finansministeriet og Akademikernes Centralorganisation (AC) samt bekendtgørelse om stillingsstruktur for undervisere ved erhvervsakademier, professionshøjskoler og Danmarks Medie- og Journalisthøjskole. Stillingen er omfattet af principperne om Ny Løn. Ansættes du som adjunkt i en fast stilling, vil du indgå i et lektorkvalificeringsforløb, jvf. bekendtgørelse om lektorkvalificering, lektorbedømmelse og docentbedømmelse af undervisere ved erhvervsakademier, professionshøjskoler og Danmarks Medie- og Journalisthøjskole. Er du lektorbedømt i henhold til Professionshøjskolernes stillingsstruktur, sker ansættelsen som lektor. Kandidater med en ph.d. er velkomne til at søge stillingerne. Ansættes du i en fast stilling med ph.d., vil du på sigt få mulighed for at blive tilknyttet vores forskningsafdeling Anvendt Forskning i Pædagogik og Samfund. Flere oplysninger Såfremt du har spørgsmål eller behov for uddybende information om stillingen, kan du kontakte uddannelsesleder Agnete Lyngbye Kramme på telefon 29 38 60 62. Samtaler Ansættelsessamtaler forventes afholdt den 16. og 17. januar 2020. Ansøgningsfrist Send din ansøgning sammen med CV, relevante eksamensbeviser samt publikationsliste elektronisk via vores hjemmeside www.ucl.dk job senest den 31. december 2019.

Adjunkter/lektorer til undervisning på de tre specialiseringer til Pædagoguddannelsen i Odense og Svendborg

Vi søger pr. 1. marts 2020 fem adjunkter/lektorer til undervisning på henholdsvis Dagtilbudsspecialisering, Skole- og Fritidsspecialisering samt Social- og Specialpædagogisk specialisering. Gældende for ansættelsen i alle tre specialiseringer er, at du kan undervise, vejlede og har kompetencer indenfor:

  • Professionel kommunikation i relation til det pædagogiske område, eksempelvis i forhold til forældresamarbejde, mennesker med kommunikative udfordringer, samt tværprofessionelt samarbejde
  • Ledelse af læringsmiljøer/klasserumsledelse
  • Pædagogens professionsidentitet, herunder forskellige perspektiver på pædagogisk arbejde
  • Bearbejdning af empiri, herunder eksempelvis praksisfortællinger, videoanalyse mv.
  • Bearbejdning af aktuelle praksisoplevelser fra de studerendes praktikker
  • Etablering af kunstneriske og æstetiske læringsprocesser
  • Studietekniske færdigheder
  • Vejledning og forskellige former for feedback til mindre grupper

Ovenstående vil rette sit fokus mod den specialisering, du skal undervise på.

Undervisningens formål vil primært være at støtte de studerende i refleksivt at forholde sig til pædagogisk praksis, dels gennem teoretisk perspektivering og dels gennem øvelse i de handlekompetencer, de skal bruge i deres kommende virke som pædagog.

Vi lægger vægt på, at du kan tilrettelægge spændende undervisning og studieaktiviteter på et højt og alsidigt fagligt niveau. Du kan skabe en høj grad af motivation og engagement hos de studerende, og du er i stand til at arbejde tæt sammen med det øvrige team af undervisere.

Du har en relevant uddannelsesmæssig baggrund, gerne med professionsfaglig og praktisk erfaring. Det er en fordel, at du har erfaring med undervisning og planlægning af undervisning, også gerne på engelsk. Det vil være en fordel, hvis du har kendskab til pædagogisk praksisog pædagoguddannelsens målgrupper.

Som adjunkt/lektor på Pædagoguddannelsen i Odense og Svendborg medvirker du til at skabe et godt studie- og arbejdsmiljø for ca. 1400 studerende og 50 uddannelsesfaglige medarbejdere fordelt i Odense og Svendborg.

Ansættelse

Alle stillinger er med tiltrædelse pr. 1. marts 2020 eller hurtigst muligt derefter.

På Dagtilbudsspecialiseringen er der tale om 2 stillinger med en ugentlig arbejdstid på 37 timer.

På Skole- og Fritidsspecialiseringen er der tale om 1 stilling med en ugentlig arbejdstid på 37 timer.

På Social- og Specialpædagogisk specialiseringen er der tale om 1 stilling med en ugentlig arbejdstid på 37 timer og 1 stilling med en ugentlig arbejdstid på 30 timer.

Du bedes tydeliggøre i din ansøgning, hvilken af stillingerne du søger.

Dit primære ansættelsessted vil være i Odense og Svendborg, men du vil også kunne komme til at arbejde på andre lokationer i UCL Erhvervsakademi og Professionshøjskole.

Du vil referere til uddannelseslederen på Pædagoguddannelsen i Odense og Svendborg.

Ansættelse finder sted i henhold til overenskomst mellem Finansministeriet og Akademikernes Centralorganisation (AC) samt bekendtgørelse om stillingsstruktur for undervisere ved erhvervsakademier, professionshøjskoler og Danmarks Medie- og Journalisthøjskole.

Stillingen er omfattet af principperne om Ny Løn.

Ansættes du som adjunkt i en fast stilling, vil du indgå i et lektorkvalificeringsforløb, jvf. bekendtgørelse om lektorkvalificering, lektorbedømmelse og docentbedømmelse af undervisere ved erhvervsakademier, professionshøjskoler og Danmarks Medie- og Journalisthøjskole.

Er du lektorbedømt i henhold til Professionshøjskolernes stillingsstruktur, sker ansættelsen som lektor.

Kandidater med en ph.d. er velkomne til at søge stillingerne. Ansættes du i en fast stilling med ph.d., vil du på sigt få mulighed for at blive tilknyttet vores forskningsafdeling Anvendt Forskning i Pædagogik og Samfund. 

Flere oplysninger

Såfremt du har spørgsmål eller behov for uddybende information om stillingen, kan du kontakte uddannelsesleder Agnete Lyngbye Kramme på telefon 29 38 60 62.

Samtaler

Ansættelsessamtaler forventes afholdt den 16. og 17. januar 2020.

Ansøgningsfrist

Send din ansøgning sammen med CV, relevante eksamensbeviser samt publikationsliste elektronisk via vores hjemmeside www.ucl.dk/job senest den 31. december 2019.

 

UCL Niels Bohrs AlléOdense M2019-11-08T00:00:002019-12-31T00:00:00
330111077Pædagog 32 timer til vuggestuen i Kastanieborgen pr. 1/1 2020Basic Når forandringens vinde blæser- bygger nogle læhegn og andre vindmøller ?Er du til vindmøller?I Børnehuset Kastanieborgen og Bulderby til vuggestuen i Kastanieborgen, søger vi en ny kollega.Vi søger en pædagog, der har viden og erfaringer med trivsel - og læringsmiljøer for de 0-3 årige børn. Du har stærke faglige kompetencer og motiveres af, at udvikle og skabe nye veje i det gode børneliv. I samarbejde med kollegaer skaber du pædagogisk kvalitet, hvor læringsmiljøerne og børnefællesskaberne er i fokus, samt de voksnes deltagelse er præget af tilknytning og relationer.Kastanieborgen og Bulderby ligger i Strib i Middelfart kommune få kilometer fra motorvejen. Vi er normeret til 38 vuggestuebørn og 130 børnehavebørn. Vores institutioner ligger i naturskønne omgivelser tæt på skov og Lillebælt. I Kastanieborgen er børnene fra 0-6 år og i Bulderby er børnene 3-6 år.Vi har nysgerrige og glade børn samt engagerede medarbejdere og forældreVi har fokus på børns trivsel, udvikling og læring samt læringsmiljøer, der understøtter børns leg og læringVi er medskaber af værdifulde og lærende børnefællesskaber, der giver mening for børnene i hverdagen og dermed følger børnenes spor og perspektiver.Vi er voksne, der viser glæde, engagement, anerkendelse og nærvær i samspil med børnene i deres hverdagVi forstår forskellighed og mangfoldighed som en ressource, når vi indgår i samspil med børn og kollegaerVi indgår med ligeværdighed i samarbejdet og ser vores arbejdsfællesskab som et læringsfællesskabVi arbejder fokuseret og udviklende med børns kompetencer og ressourcer for at understøtte børnenes trivsel, læring og mestringVi ser tværprofessionel samarbejde som en vigtig medspiller i børnenes trivsel, udvikling og læringVi har et tæt forældresamarbejde, der bygger på åbenhed, tillid og gensidig respektfuldhedVi anerkender værdien af høj forældreinddragelse og ser forældrene og hjemmemiljøet som barnets vigtigste arena og ressource i forhold til trivsel, dannelse og læringVi arbejder udviklingsorienteret ud fra Arbejdsgrundlaget for Dagtilbud 0-6 år 2018-2021Vi forventer:At du har vuggestue småbørns erfaring og videnAt du anvender refleksion, vidensdeling, sparring og er nysgerrig på hinandens pædagogiske perspektiverAt du sætter fagligheden i højsædet og er motiveret for at bidrage til faglig udviklingAt du kan omsætte læringsmål og pædagogiske intentioner til pædagogisk praksisAt du har overblik og kan agere i en travl og kompleks hverdag uden at miste fodfæsteAt du bidrager, medskaber og udvikler nye tiltag og forandringer både i hverdagen men også i hele organisationenAt du har fysisk og psykisk robusthedAt du kan arbejde selvstændigt og træffe egne beslutningerAt du evner dannelse af nære relationer og tilknytning til børnene med din autentiske tilstedeværelse og omsorgAt du har erfaring og viden omkring arbejdet med trivsel og læringsmiljøer for børn 0-3 årAt du lader dig inspirere af børnene og griber deres interesse og hjælper dem med at videreudvikle legeneAt du er sikker i skriftlig dokumentation og evalueringAt du kan arbejde inddragende og professionel i forældresamarbejdet og være rådgivende og vejledende i forhold børnenes udvikling, trivsel og læringAt du målrettet implementerer og omsætter den nye styrkede læreplan og vores arbejdsgrundlag i Middelfart kommuneDu er velkommen til at få yderligere oplysninger, om jobbet hos Pædagogisk koordinator Dina Splidt Jakobsen på 88885400 eller Dagtilbudsleder Hannemone Pedersen på 20585399Lønnen er i overensstemmelse med principperne om Ny Løn. Der indhentes børneattest.Seneste ansøgningsfrist er d. 19 11 2019 Ansættelsessamtaler vil finde sted onsdag d. 27 11 mellem 12.00-17.00 i Kastanieborgen, Kastanievej 6, Strib 5500 Middelfart.Ansøgningen sendes elektronisk vedlagt CV og andre relevante dokumenter og bilag. Du modtager en E-mail for modtagelse af din ansøgning. Vær opmærksom på, at mailen kan være placeret i din mappe spam uønsket post .”Når forandringens vinde blæser-
bygger nogle læhegn og andre vindmøller”?
Er du til vindmøller?

I Børnehuset Kastanieborgen og Bulderby til vuggestuen i Kastanieborgen, søger vi en ny kollega.
Vi søger en pædagog, der har viden og erfaringer med trivsel - og læringsmiljøer for de 0-3 årige børn. Du har stærke faglige kompetencer og motiveres af, at udvikle og skabe nye veje i det gode børneliv. I samarbejde med kollegaer skaber du pædagogisk kvalitet, hvor læringsmiljøerne og børnefællesskaberne er i fokus, samt de voksnes deltagelse er præget af tilknytning og relationer.
Kastanieborgen og Bulderby ligger i Strib i Middelfart kommune – få kilometer fra motorvejen. Vi er normeret til 38 vuggestuebørn og 130 børnehavebørn. Vores institutioner ligger i naturskønne omgivelser tæt på skov og Lillebælt. I Kastanieborgen er børnene fra 0-6 år og i Bulderby er børnene 3-6 år.
  • Vi har nysgerrige og glade børn samt engagerede medarbejdere og forældre
  • Vi har fokus på børns trivsel, udvikling og læring samt læringsmiljøer, der understøtter børns leg og læring
  • Vi er medskaber af værdifulde og lærende børnefællesskaber, der giver mening for børnene i hverdagen og dermed følger børnenes spor og perspektiver.
  • Vi er voksne, der viser glæde, engagement, anerkendelse og nærvær i samspil med børnene i deres hverdag
  • Vi forstår forskellighed og mangfoldighed som en ressource, når vi indgår i samspil med børn og kollegaer
  • Vi indgår med ligeværdighed i samarbejdet og ser vores arbejdsfællesskab som et læringsfællesskab
  • Vi arbejder fokuseret og udviklende med børns kompetencer og ressourcer for at understøtte børnenes trivsel, læring og mestring
  • Vi ser tværprofessionel samarbejde som en vigtig medspiller i børnenes trivsel, udvikling og læring
  • Vi har et tæt forældresamarbejde, der bygger på åbenhed, tillid og gensidig respektfuldhed
  • Vi anerkender værdien af høj forældreinddragelse og ser forældrene og hjemmemiljøet som barnets vigtigste arena og ressource i forhold til trivsel, dannelse og læring
  • Vi arbejder udviklingsorienteret ud fra Arbejdsgrundlaget for Dagtilbud 0-6 år 2018-2021
Vi forventer:
  • At du har vuggestue/småbørns erfaring og viden
  • At du anvender refleksion, vidensdeling, sparring og er nysgerrig på hinandens pædagogiske perspektiver
  • At du sætter fagligheden i højsædet og er motiveret for at bidrage til faglig udvikling
  • At du kan omsætte læringsmål og pædagogiske intentioner til pædagogisk praksis
  • At du har overblik og kan agere i en travl og kompleks hverdag uden at miste fodfæste
  • At du bidrager, medskaber og udvikler nye tiltag og forandringer både i hverdagen men også i hele organisationen
  • At du har fysisk og psykisk robusthed
  • At du kan arbejde selvstændigt og træffe egne beslutninger
  • At du evner dannelse af nære relationer og tilknytning til børnene med din autentiske tilstedeværelse og omsorg
  • At du har erfaring og viden omkring arbejdet med trivsel – og læringsmiljøer for børn 0-3 år
  • At du lader dig inspirere af børnene og griber deres interesse og hjælper dem med at videreudvikle legene
  • At du er sikker i skriftlig dokumentation og evaluering
  • At du kan arbejde inddragende og professionel i forældresamarbejdet og være rådgivende og vejledende i forhold børnenes udvikling, trivsel og læring
  • At du målrettet implementerer og omsætter den nye styrkede læreplan og vores arbejdsgrundlag i Middelfart kommune

Du er velkommen til at få yderligere oplysninger, om jobbet hos Pædagogisk koordinator Dina Splidt Jakobsen på 88885400 eller Dagtilbudsleder Hannemone Pedersen på 20585399
Lønnen er i overensstemmelse med principperne om Ny Løn. Der indhentes børneattest.
Seneste ansøgningsfrist er d. 19/11 2019 Ansættelsessamtaler vil finde sted onsdag d. 27/11 mellem 12.00-17.00 i Kastanieborgen, Kastanievej 6, Strib 5500 Middelfart.
Ansøgningen sendes elektronisk vedlagt CV og andre relevante dokumenter og bilag. Du modtager en E-mail for modtagelse af din ansøgning. Vær opmærksom på, at mailen kan være placeret i din mappe ”spam/uønsket post”.
ORS/Small/289b8761_logo.gifMiddelfart KommuneMiddelfart2019-10-23T16:03:23.1732019-11-18T00:00:00
330123518VuggestuepædagogBasic Du kan nu blive en meget vigtig del af Daginstitution Munkebos liv og udvikling. Vi har brug for 1 vuggestuepædagog, som sammen med os vil være med til at gøre en forskel for børn, forældre og hinanden. Stillingen er på 37 timer, og vi ønsker, at du kan starte 1. februar 2020, eller hurtigst muligt derefter. Vi er en integreret kommunal daginstitution, som består af 4 børnehuse med ca. 200 børn fra 0 5 år samt 16 dagplejere. Vi ligger placeret flere forskellige steder midt i Munkebo by. Alle børnehuse har dejlige udeområder. Vores vuggestuegruppe, som rummer 20 børn, er lige nu placeret i Børnehuset Rosendalen. Dagplejens legestue er ligeledes en del af huset. Kerteminde Kommune har afsat midler til ny daginstitution i Munkebo. Vi har derfor startet en spændende proces, som skal munde ud i en færdig institution i 2021. På det tidspunkt flytter vuggestuegruppen til nye rammer. Vi ønsker, at være en dynamisk organisation, der bygger på tillid, ansvarlighed og selvstændighed. Vi har fokus på tryghed og omsorg for den enkelte, og en hverdagspraksis, der understøtter trivsel og læring. I fællesskab vil vi gerne skabe en tryg og inspirerende hverdag for børnene. Vi ved, at resultater ikke kommer af sig selv. Vi ønsker, at du vil bringe din faglighed i spil, i det spændende arbejdsfelt, imellem det pædagogiske arbejde med børn, personalesamarbejdet og samarbejdet med forældrene. Vi har brug for: At du lægger vægten på dialog, fællesskab og solidaritet At du er et helhedstænkende menneske At du kan balancere imellem empati og handlekraft At du vil etablere et partnerskab med forældre om børns trivsel At du sætter fokus på individets ressourcer, potentialer og styrker Børnenes behov og vuggestuens rytme kræver, at du kan arbejde struktureret, men også, at du er omstillingsparat og er indstillet på mange omsorgsopgaver. Der er f. eks en del opgaver med løft. Du kan til gengæld regne med opbakning fra en dedikeret personalegruppe og en støttende ledelse. Du vil møde en spændende arbejdsplads, hvor du har stor mulighed for indflydelse på den kommende udvikling. Vi investerer i faglig udvikling og god trivsel, og vi giver gode muligheder for personlig udvikling og læring. Vi tilbyder løn efter gældende overenskomst og principper for ny løn. Så vil du være med til at skabe dit og vores drømmejob, så send os en ansøgning. Vi vil gerne invitere til informationsmøde tirsdag den 19. november 2019 kl. 16.30. Mødet afholdes i Børnehuset Columbus, Lindøalleen 77 i Munkebo. Du kan med fordel tilmelde dig info mødet på mail: jeh@kerteminde.dk Vi forventer at afholde samtaler onsdag den 4. december i tidsrummet 15.00 19.30.

Du kan nu blive en meget vigtig del af Daginstitution Munkebos liv og udvikling. Vi har brug for 1 vuggestuepædagog, som sammen med os vil være med til at gøre en forskel for børn, forældre og hinanden.

Stillingen er på 37 timer, og vi ønsker, at du kan starte 1. februar 2020, eller hurtigst muligt derefter.

Vi er en integreret kommunal daginstitution, som består af 4 børnehuse med ca. 200 børn fra 0–5 år samt 16 dagplejere. Vi ligger placeret flere forskellige steder midt i Munkebo by. Alle børnehuse har dejlige udeområder.

Vores vuggestuegruppe, som rummer 20 børn, er lige nu placeret i Børnehuset Rosendalen. Dagplejens legestue er ligeledes en del af huset.

Kerteminde Kommune har afsat midler til ny daginstitution i Munkebo. Vi har derfor startet en spændende proces, som skal munde ud i en færdig institution i 2021.

På det tidspunkt flytter vuggestuegruppen til nye rammer.

Vi ønsker, at være en dynamisk organisation, der bygger på tillid, ansvarlighed og selvstændighed. Vi har fokus på tryghed og omsorg for den enkelte, og en hverdagspraksis, der understøtter trivsel og læring.

I fællesskab vil vi gerne skabe en tryg og inspirerende hverdag for børnene. Vi ved, at resultater ikke kommer af sig selv. Vi ønsker, at du vil bringe din faglighed i spil, i det spændende arbejdsfelt, imellem det pædagogiske arbejde med børn, personalesamarbejdet og samarbejdet med forældrene.

Vi har brug for:

  • At du lægger vægten på dialog, fællesskab og solidaritet
  • At du er et helhedstænkende menneske
  • At du kan balancere imellem empati og handlekraft
  • At du vil etablere et partnerskab med forældre om børns trivsel
  • At du sætter fokus på individets ressourcer, potentialer og styrker

Børnenes behov og vuggestuens rytme kræver, at du kan arbejde struktureret, men også, at du er omstillingsparat og er indstillet på mange omsorgsopgaver. Der er f. eks en del opgaver med løft. Du kan til gengæld regne med opbakning fra en dedikeret personalegruppe og en støttende ledelse.

Du vil møde en spændende arbejdsplads, hvor du har stor mulighed for indflydelse på den kommende udvikling.

Vi investerer i faglig udvikling og god trivsel, og vi giver gode muligheder for personlig udvikling og læring.

Vi tilbyder løn efter gældende overenskomst og principper for ny løn. Så vil du være med til at skabe dit og vores drømmejob, så send os en ansøgning.

Vi vil gerne invitere til informationsmøde tirsdag den 19. november 2019 kl. 16.30. Mødet afholdes i Børnehuset Columbus, Lindøalleen 77 i Munkebo.

Du kan med fordel tilmelde dig info mødet på mail: jeh@kerteminde.dk

Vi forventer at afholde samtaler onsdag den 4. december i tidsrummet 15.00–19.30.

 

 

 

ORS/Small/f60b29a5_logo.pngDaginstitution MunkeboMunkebo2019-11-13T04:00:53.0632019-11-27T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Pædagog til specialbørnehaven Solsikken i Aarup

Assens Kommune - Børnehuset Møllebakken

Assens
Har du høj faglighed, smittende engagement og flair for at afsøge mulige løsninger? Er du anerkendende og positiv i din indstilling til andre mennesker? Og har du lyst til at være en del af vores velfungerende og tværfaglige team? Så står vi klar ti...
Indrykket:8. november 2019
Udløbsdato:18. november 2019

Adjunkter/lektorer til Pædagoguddannelsen

UCL Niels Bohrs Allé

Odense M
Vi søger pr. 1. marts 2020 to adjunkter lektorer til undervisning på pædagoguddannelsens første og andet semester. Vi søger kolleger, der har kompetencer i og kan undervise, vejlede og især give de studerende handlekompetencer indenfor: Professionel...
Indrykket:8. november 2019
Udløbsdato:31. december 2019

Adjunkter/lektorer til Pædagoguddannelsen

UCL Niels Bohrs Allé

Odense M
Adjunkter lektorer til undervisning på de tre specialiseringer til Pædagoguddannelsen i Odense og Svendborg Vi søger pr. 1. marts 2020 fem adjunkter lektorer til undervisning på henholdsvis Dagtilbudsspecialisering, Skole- og Fritidsspecialisering s...
Indrykket:8. november 2019
Udløbsdato:31. december 2019

Pædagog 32 timer til vuggestuen i Kastanieborgen pr. 1/1 2020

Middelfart Kommune

Middelfart
Når forandringens vinde blæser- bygger nogle læhegn og andre vindmøller ?Er du til vindmøller?I Børnehuset Kastanieborgen og Bulderby til vuggestuen i Kastanieborgen, søger vi en ny kollega.Vi søger en pædagog, der har viden og erfaringer med trivse...
Indrykket:23. oktober 2019
Udløbsdato:18. november 2019

Vuggestuepædagog

Daginstitution Munkebo

Munkebo
Du kan nu blive en meget vigtig del af Daginstitution Munkebos liv og udvikling. Vi har brug for 1 vuggestuepædagog, som sammen med os vil være med til at gøre en forskel for børn, forældre og hinanden. Stillingen er på 37 timer, og vi ønsker, at du...
Indrykket:13. november 2019
Udløbsdato:27. november 2019