Check-in medarbejdere til Aalborg Lufthavn

Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Annoncen er udløbet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Drømmer du om et afvekslende job i luftfart med fantastiske kolleger og udviklingsmuligheder? Er du løsningsorienteret og energisk, og yder du service i absolut verdensklasse?

Så læs med her!

Jobbet

Vi søger tre nye check-in medarbejdere til vores passagerafdeling i Aalborg Lufthavn.

Du er den rejsendes første møde med Aalborg Lufthavn, og det er altafgørende, at du helt naturligt yder en enestående, nærværende og individuel service ud fra den enkelte passagers behov.

Som check-in medarbejder varetager du indcheckning af passagerer samt deres bagage, herunder yder du støtte til passagerens brug af diverse selvbetjeningsløsninger i check-in området. Du assisterer ligeledes passagerer med særlige behov til og fra fly, herunder børn der rejser alene. Du vil desuden løse en række opgaver i og omkring lufthavnens check-in område med udgangspunkt i kundeservice.

Jobbet indebærer adskillige muligheder for opkvalificering i takt med din egen udvikling og sikkerhed i det grundlæggende arbejde i check-in området.

Jobbet er en deltidsstilling på 30 timer pr. uge i gennemsnit, med mulighed for selv at supplere til højere timetal. Du skal være indstillet på, at der forekommer vagter på alle tider af døgnet samt på alle årets dage (herunder hver anden weekend). Der vil både være vagter i de tidlige morgentimer og i aftentimerne, da vi skal være på pletten, når der er trafik og gæster i lufthavnen.

Din profil

Vi søger en medarbejder, der brænder for god kundeservice og har et helt naturligt servicegen. Det er en klar fordel, hvis du allerede har erfaring fra rejse- eller luftfartsbranchen.

Samarbejde og service er nøgleord for dig i kombination med, at du overholder de retningslinjer fra flyselskaberne, som vi skal følge. Du er en god kommunikator og behersker både dansk og engelsk i skrift og tale. Du har desuden forståelse for de nordiske sprog.

Du skal kunne bevare overblikket i pressede situationer og trives med at have mange bolde i luften på én gang. Du er fleksibel og forstår, at der kan være behov for at blive længere på vagten ved forsinkelser og andre uforudsete situationer. Du er nysgerrig og videbegærlig, da læringskurven i opstartsfasen kan være stejl. Du har desuden naturligt flair for at yde service, mens du benytter IT på brugerniveau, da mange opgaver foregår via forskellige systemer.

Du tilbydes

Du kan se frem til et spændende og afvekslende job i en dynamisk og vækstorienteret virksomhed. Du får en fast vagtplan, og du vil naturligvis få den nødvendige oplæring.

Medarbejderne i Aalborg Lufthavn arbejder sammen om at skabe en god oplevelse for vores gæster, hvor vi vil være kendt for en fleksibel og professionel adfærd. Der er en uformel tone, og der lægges stor vægt på gode interne relationer. Du bliver en del af en ekspansiv virksomhed med et stærkt brand samt ordnede løn- og ansættelsesvilkår.

Kontakt

Yderligere oplysninger om jobbet får du ved at henvende dig til afdelingsleder i Landside Handling Morten Dencker Larsen på mail til MDL@aal.dk.

Vi gør opmærksom på, at vi udelukkende modtager ansøgninger via linket i stillingsopslaget.

Du bedes sende din ansøgning snarest muligt og senest den 25. september 2022. Vi forventer at holde samtaler løbende, da stillingerne ønskes besat hurtigst muligt.

Skriv i din ansøgning, at du fandt jobbet på ofir.dk


Check-in medarbejdere til Aalborg Lufthavn

Drømmer du om et afvekslende job i luftfart med fantastiske kolleger og udviklingsmuligheder? Er du løsningsorienteret og energisk, og yder du service i absolut verdensklasse?

Så læs med her!

Jobbet

Vi søger tre nye check-in medarbejdere til vores passagerafdeling i Aalborg Lufthavn.

Du er den rejsendes første møde med Aalborg Lufthavn, og det er altafgørende, at du helt naturligt yder en enestående, nærværende og individuel service ud fra den enkelte passagers behov.

Som check-in medarbejder varetager du indcheckning af passagerer samt deres bagage, herunder yder du støtte til passagerens brug af diverse selvbetjeningsløsninger i check-in området. Du assisterer ligeledes passagerer med særlige behov til og fra fly, herunder børn der rejser alene. Du vil desuden løse en række opgaver i og omkring lufthavnens check-in område med udgangspunkt i kundeservice.

Jobbet indebærer adskillige muligheder for opkvalificering i takt med din egen udvikling og sikkerhed i det grundlæggende arbejde i check-in området.

Jobbet er en deltidsstilling på 30 timer pr. uge i gennemsnit, med mulighed for selv at supplere til højere timetal. Du skal være indstillet på, at der forekommer vagter på alle tider af døgnet samt på alle årets dage (herunder hver anden weekend). Der vil både være vagter i de tidlige morgentimer og i aftentimerne, da vi skal være på pletten, når der er trafik og gæster i lufthavnen.

Din profil

Vi søger en medarbejder, der brænder for god kundeservice og har et helt naturligt servicegen. Det er en klar fordel, hvis du allerede har erfaring fra rejse- eller luftfartsbranchen.

Samarbejde og service er nøgleord for dig i kombination med, at du overholder de retningslinjer fra flyselskaberne, som vi skal følge. Du er en god kommunikator og behersker både dansk og engelsk i skrift og tale. Du har desuden forståelse for de nordiske sprog.

Du skal kunne bevare overblikket i pressede situationer og trives med at have mange bolde i luften på én gang. Du er fleksibel og forstår, at der kan være behov for at blive længere på vagten ved forsinkelser og andre uforudsete situationer. Du er nysgerrig og videbegærlig, da læringskurven i opstartsfasen kan være stejl. Du har desuden naturligt flair for at yde service, mens du benytter IT på brugerniveau, da mange opgaver foregår via forskellige systemer.

Du tilbydes

Du kan se frem til et spændende og afvekslende job i en dynamisk og vækstorienteret virksomhed. Du får en fast vagtplan, og du vil naturligvis få den nødvendige oplæring.

Medarbejderne i Aalborg Lufthavn arbejder sammen om at skabe en god oplevelse for vores gæster, hvor vi vil være kendt for en fleksibel og professionel adfærd. Der er en uformel tone, og der lægges stor vægt på gode interne relationer. Du bliver en del af en ekspansiv virksomhed med et stærkt brand samt ordnede løn- og ansættelsesvilkår.

Kontakt

Yderligere oplysninger om jobbet får du ved at henvende dig til afdelingsleder i Landside Handling Morten Dencker Larsen på mail til MDL@aal.dk.

Vi gør opmærksom på, at vi udelukkende modtager ansøgninger via linket i stillingsopslaget.

Du bedes sende din ansøgning snarest muligt og senest den 25. september 2022. Vi forventer at holde samtaler løbende, da stillingerne ønskes besat hurtigst muligt.

Skriv i din ansøgning, at du fandt jobbet på ofir.dk


+

Mere af samme slags?

Modtag jobannoncer der minder om dette job i din indbakke.




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privatlivspolitik. Du kan altid trække dit samtykke tilbage.