Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Chef for Arrangementsservice på Københavns Rådhus

Vi søger en erfaren og engageret chef med flair for tal, som har interesse i at lede arrangementer på Københavns Rådhus.  
 
Om os  
Vi er et stærkt team i Rådhusservice under Center for Ejendomsservice. Centret varetager Ejendomsservice på København Kommunes ejendomme, det vil sige rengøring, viceværtservice, vagttjeneste mm. Rådhusservice består, ud over arrangementsservice, også af rådhusvagten.  
 
Arrangementsservice står for arrangementer på Københavns Rådhus. Opgaverne varierer meget, det er alt fra servering af mødeforplejning, udstillinger i Rådhushallen til middagsarrangementer med servering af middag for op til 800 personer. Vores hovedfokus er at afvikle vore kunders arrangementer på bedst mulige måde, så kunden får en god oplevelse på rådhuset og bedre kan koncentrere sig om sin kerneopgave.  
 
Stillingen  
Chefen for Arrangementsservice har ansvar for at drifte og udvikle Arrangementsservice på rådhuset. Afdelingen består af to arrangementsformænd samt 14 medarbejdere, som du har den daglige ledelse af. Ved større middage indkaldes ekstra serveringspersonale. Du vil blive en del af ledelsesteamet i Rådhusservice under Center for Ejendomsservice.  
 
Du skal sikre en stabil daglig drift, udarbejde vagtplaner samt deltage i arbejdet med, at udvikle afdelingen i samarbejde med både medarbejdere og den øvrige ledelse i Rådhusservice.  
 
Da forplejningen tilberedes på rådhuset af en ekstern leverandør, er et godt og dagligt samarbejde med køkkenet utrolig vigtig. Du skal, i samarbejde med interne og eksterne kunder samt sekretariatet, sikre, at arrangementerne afvikles gnidningsfrit, efter kundens behov. Desuden skal du sikre, at vore kunder faktureres korrekt og til tiden. Det er derfor vigtigt, at du har flair for tal. Der vil i sagens natur kunne forekomme aftenarbejde.  
 
Københavns Rådhus er landets mest kendte rådhus og samtidig en fredet bygning med en lang og spændende historie. Rådhuset er en stor turistattraktion som tiltrækker i omegnen af 500.000 turister og ca. 5.000 borgerlige vielser årligt.  
 
Dermed går vores kundekreds fra turister, som besøger København, vielser på rådhuset til kommunens øverste ledelse samt kongehuset. Det betyder, at en korrekt og til situationen tilpasset optræden er vigtig.  
 
Vore forventninger til dig  
Vi forventer, at du har ledelsesmæssig baggrund med ledelse af en større afdeling og god erfaring med store arrangementer.   
 
Som en nærværende og inspirerende chef for dine medarbejdere, forventer vi, at du formår at give dine medarbejdere faglig sparring og desuden understøtter dem i deres indbyrdes samarbejde. Du vejleder og udvikler dem, så de bliver endnu bedre, og du sikrer, at I sammen har fokus på vores mål.  
 
Opgavernes kompleksitet kræver, at du som person har en grundig indsigt i arrangementer i flere kulturelle lag. At du har ledelsesmæssig erfaring til at kunne holde fokus på driften, samtidig med at du både skal motivere medarbejderne, optimere servicen og have en god dialog med vores kunder.  
 
Som chef for arrangementsservice har du naturligvis ansvar for, at udarbejde prisoverslag og sikre, at vore kunder faktureres i tide. Du har det primære ansvar for at udvikle samarbejdet med vores kunder og skal sammen med dine medarbejdere medvirke til, at vi sikrer den optimale oplevelse.  
 
Succeskriterierne for dit arbejde er en optimering af driften samtidig med høj medarbejder- og brugertilfredshed. For at score højt på disse kriterier kræver det, at du kan tilbyde en arbejdsdag, hvor dine medarbejdere trives, er fagligt klædt på til at løse opgaver ud fra fælles, gennemtænkte løsninger, god planlægning og en velfungerende kvalitetssikring.  
 
Vi forventer derfor, at du  
  • er erfaren leder af større arrangementer  
  • kan skabe resultater gennem andre  
  • har erfaring med udvikling og implementering af nye processer  
  • har gode formuleringsevner på dansk og engelsk  
  • er god til at skabe relationer – både med kunder, arrangører og leverandører  
  • er udadvendt og har en initiativrig tilgang til dit arbejde  
  • er ansvarsbevidst og omhyggelig  
  • er professionelt nysgerrig  
Vi tilbyder   
Hos os kan du sætte din faglighed i spil i en stilling og i et miljø med højt fagligt niveau og gode udviklingsmuligheder, såvel fagligt som personligt. Du får spændende opgaver i en af Danmarks mest kendte og ikoniske bygninger og får mulighed for at sætte dit præg på din egen dagligdag med en fleksibel tilrettelæggelse af arbejdstiden og god balance mellem arbejdsliv og privatliv.
 
Du får engagerede og dygtige kolleger, som fokuserer på samarbejde om løsningerne, hvor der er fokus på udvikling og tværfaglig vidensdeling. Din arbejdsdag vil være varieret med fart på, og du vil have løbende kontakt med kunder og kolleger.  
 
Løn- og ansættelsesvilkår i henhold til gældende overenskomst mellem Københavns Kommune og pågældende organisation efter principperne i Ny Løn.  
Forventet tiltrædelsesdato: 1. august 2019.
 
Vil du vide mere?  
Yderligere oplysninger kan indhentes hos kontorchef Mike Riis-Jensen på 5173 2668.  
 
Søg stillingen via nedenstående link senest fredag den 31. maj 2019  
Ansættelsessamtaler forventes afholdt i uge 24/25  
  
Københavns Ejendomme & Indkøb – vi skaber rum    
Københavns Ejendomme & Indkøb er Københavns Kommunes ejendomsenhed og indkøbsorganisation. Vi ejer og administrerer mere end 2,6 mio. m2. Vi har ansvar for lejeaftaler, ejendomshandler, bygningsdrift, energioptimering, ejendomsservice og vedligeholdelse m.m. af blandt andet skoler, daginstitutioner, botilbud, plejehjem, kultur- og idrætsfaciliteter, administrationsejendomme osv. Vi er også kommunens primære indkøbsorganisation. Vi har ansvar for at gennemføre udbud af varer og tjenesteydelser på tværs af kommunen. Vi skal sikre, at det er enkelt at købe de rigtige varer til den rigtige pris for de, der køber ind til kommunalt brug. Vi tager udgangspunkt i forvaltningernes behov og samarbejder med vores kunder om at skabe de bedste løsninger. Vi beskæftiger ca. 840 medarbejdere og administrerer et årligt budget på ca. 1,5 mia. kr. Du kan læse mere om os på www.kobenhavnsejendomme.kk.dk
 


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330021617Phoenix-2481e1b012019-05-10T14:00:14.143Chef for Arrangementsservice på Københavns Rådhus
Vi søger en erfaren og engageret chef med flair for tal, som har interesse i at lede arrangementer på Københavns Rådhus.  
 
Om os  
Vi er et stærkt team i Rådhusservice under Center for Ejendomsservice. Centret varetager Ejendomsservice på København Kommunes ejendomme, det vil sige rengøring, viceværtservice, vagttjeneste mm. Rådhusservice består, ud over arrangementsservice, også af rådhusvagten.  
 
Arrangementsservice står for arrangementer på Københavns Rådhus. Opgaverne varierer meget, det er alt fra servering af mødeforplejning, udstillinger i Rådhushallen til middagsarrangementer med servering af middag for op til 800 personer. Vores hovedfokus er at afvikle vore kunders arrangementer på bedst mulige måde, så kunden får en god oplevelse på rådhuset og bedre kan koncentrere sig om sin kerneopgave.  
 
Stillingen  
Chefen for Arrangementsservice har ansvar for at drifte og udvikle Arrangementsservice på rådhuset. Afdelingen består af to arrangementsformænd samt 14 medarbejdere, som du har den daglige ledelse af. Ved større middage indkaldes ekstra serveringspersonale. Du vil blive en del af ledelsesteamet i Rådhusservice under Center for Ejendomsservice.  
 
Du skal sikre en stabil daglig drift, udarbejde vagtplaner samt deltage i arbejdet med, at udvikle afdelingen i samarbejde med både medarbejdere og den øvrige ledelse i Rådhusservice.  
 
Da forplejningen tilberedes på rådhuset af en ekstern leverandør, er et godt og dagligt samarbejde med køkkenet utrolig vigtig. Du skal, i samarbejde med interne og eksterne kunder samt sekretariatet, sikre, at arrangementerne afvikles gnidningsfrit, efter kundens behov. Desuden skal du sikre, at vore kunder faktureres korrekt og til tiden. Det er derfor vigtigt, at du har flair for tal. Der vil i sagens natur kunne forekomme aftenarbejde.  
 
Københavns Rådhus er landets mest kendte rådhus og samtidig en fredet bygning med en lang og spændende historie. Rådhuset er en stor turistattraktion som tiltrækker i omegnen af 500.000 turister og ca. 5.000 borgerlige vielser årligt.  
 
Dermed går vores kundekreds fra turister, som besøger København, vielser på rådhuset til kommunens øverste ledelse samt kongehuset. Det betyder, at en korrekt og til situationen tilpasset optræden er vigtig.  
 
Vore forventninger til dig  
Vi forventer, at du har ledelsesmæssig baggrund med ledelse af en større afdeling og god erfaring med store arrangementer.   
 
Som en nærværende og inspirerende chef for dine medarbejdere, forventer vi, at du formår at give dine medarbejdere faglig sparring og desuden understøtter dem i deres indbyrdes samarbejde. Du vejleder og udvikler dem, så de bliver endnu bedre, og du sikrer, at I sammen har fokus på vores mål.  
 
Opgavernes kompleksitet kræver, at du som person har en grundig indsigt i arrangementer i flere kulturelle lag. At du har ledelsesmæssig erfaring til at kunne holde fokus på driften, samtidig med at du både skal motivere medarbejderne, optimere servicen og have en god dialog med vores kunder.  
 
Som chef for arrangementsservice har du naturligvis ansvar for, at udarbejde prisoverslag og sikre, at vore kunder faktureres i tide. Du har det primære ansvar for at udvikle samarbejdet med vores kunder og skal sammen med dine medarbejdere medvirke til, at vi sikrer den optimale oplevelse.  
 
Succeskriterierne for dit arbejde er en optimering af driften samtidig med høj medarbejder- og brugertilfredshed. For at score højt på disse kriterier kræver det, at du kan tilbyde en arbejdsdag, hvor dine medarbejdere trives, er fagligt klædt på til at løse opgaver ud fra fælles, gennemtænkte løsninger, god planlægning og en velfungerende kvalitetssikring.  
 
Vi forventer derfor, at du  
  • er erfaren leder af større arrangementer  
  • kan skabe resultater gennem andre  
  • har erfaring med udvikling og implementering af nye processer  
  • har gode formuleringsevner på dansk og engelsk  
  • er god til at skabe relationer – både med kunder, arrangører og leverandører  
  • er udadvendt og har en initiativrig tilgang til dit arbejde  
  • er ansvarsbevidst og omhyggelig  
  • er professionelt nysgerrig  
Vi tilbyder   
Hos os kan du sætte din faglighed i spil i en stilling og i et miljø med højt fagligt niveau og gode udviklingsmuligheder, såvel fagligt som personligt. Du får spændende opgaver i en af Danmarks mest kendte og ikoniske bygninger og får mulighed for at sætte dit præg på din egen dagligdag med en fleksibel tilrettelæggelse af arbejdstiden og god balance mellem arbejdsliv og privatliv.
 
Du får engagerede og dygtige kolleger, som fokuserer på samarbejde om løsningerne, hvor der er fokus på udvikling og tværfaglig vidensdeling. Din arbejdsdag vil være varieret med fart på, og du vil have løbende kontakt med kunder og kolleger.  
 
Løn- og ansættelsesvilkår i henhold til gældende overenskomst mellem Københavns Kommune og pågældende organisation efter principperne i Ny Løn.  
Forventet tiltrædelsesdato: 1. august 2019.
 
Vil du vide mere?  
Yderligere oplysninger kan indhentes hos kontorchef Mike Riis-Jensen på 5173 2668.  
 
Søg stillingen via nedenstående link senest fredag den 31. maj 2019  
Ansættelsessamtaler forventes afholdt i uge 24/25  
  
Københavns Ejendomme & Indkøb – vi skaber rum    
Københavns Ejendomme & Indkøb er Københavns Kommunes ejendomsenhed og indkøbsorganisation. Vi ejer og administrerer mere end 2,6 mio. m2. Vi har ansvar for lejeaftaler, ejendomshandler, bygningsdrift, energioptimering, ejendomsservice og vedligeholdelse m.m. af blandt andet skoler, daginstitutioner, botilbud, plejehjem, kultur- og idrætsfaciliteter, administrationsejendomme osv. Vi er også kommunens primære indkøbsorganisation. Vi har ansvar for at gennemføre udbud af varer og tjenesteydelser på tværs af kommunen. Vi skal sikre, at det er enkelt at købe de rigtige varer til den rigtige pris for de, der køber ind til kommunalt brug. Vi tager udgangspunkt i forvaltningernes behov og samarbejder med vores kunder om at skabe de bedste løsninger. Vi beskæftiger ca. 840 medarbejdere og administrerer et årligt budget på ca. 1,5 mia. kr. Du kan læse mere om os på www.kobenhavnsejendomme.kk.dk
 
2019-06-01T00:52:53.087 Vi søger en erfaren og engageret chef med flair for tal, som har interesse i at lede arrangementer på Københavns Rådhus. Om os Vi er et stærkt team i Rådhusservice under Center for Ejendomsservice. Centret varetager Ejendomsservice på København Kommunes ejendomme, det vil sige rengøring, viceværtservice, vagttjeneste mm. Rådhusservice består, ud over arrangementsservice, også af rådhusvagten. Arrangementsservice står for arrangementer på Københavns Rådhus. Opgaverne varierer meget, det er alt fra servering af mødeforplejning, udstillinger i Rådhushallen til middagsarrangementer med servering af middag for op til 800 personer. Vores hovedfokus er at afvikle vore kunders arrangementer på bedst mulige måde, så kunden får en god oplevelse på rådhuset og bedre kan koncentrere sig om sin kerneopgave. Stillingen Chefen for Arrangementsservice har ansvar for at drifte og udvikle Arrangementsservice på rådhuset. Afdelingen består af to arrangementsformænd samt 14 medarbejdere, som du har den daglige ledelse af. Ved større middage indkaldes ekstra serveringspersonale. Du vil blive en del af ledelsesteamet i Rådhusservice under Center for Ejendomsservice. Du skal sikre en stabil daglig drift, udarbejde vagtplaner samt deltage i arbejdet med, at udvikle afdelingen i samarbejde med både medarbejdere og den øvrige ledelse i Rådhusservice. Da forplejningen tilberedes på rådhuset af en ekstern leverandør, er et godt og dagligt samarbejde med køkkenet utrolig vigtig. Du skal, i samarbejde med interne og eksterne kunder samt sekretariatet, sikre, at arrangementerne afvikles gnidningsfrit, efter kundens behov. Desuden skal du sikre, at vore kunder faktureres korrekt og til tiden. Det er derfor vigtigt, at du har flair for tal. Der vil i sagens natur kunne forekomme aftenarbejde. Københavns Rådhus er landets mest kendte rådhus og samtidig en fredet bygning med en lang og spændende historie. Rådhuset er en stor turistattraktion som tiltrækker i omegnen af 500.000 turister og ca. 5.000 borgerlige vielser årligt. Dermed går vores kundekreds fra turister, som besøger København, vielser på rådhuset til kommunens øverste ledelse samt kongehuset. Det betyder, at en korrekt og til situationen tilpasset optræden er vigtig. Vore forventninger til dig Vi forventer, at du har ledelsesmæssig baggrund med ledelse af en større afdeling og god erfaring med store arrangementer. Som en nærværende og inspirerende chef for dine medarbejdere, forventer vi, at du formår at give dine medarbejdere faglig sparring og desuden understøtter dem i deres indbyrdes samarbejde. Du vejleder og udvikler dem, så de bliver endnu bedre, og du sikrer, at I sammen har fokus på vores mål. Opgavernes kompleksitet kræver, at du som person har en grundig indsigt i arrangementer i flere kulturelle lag. At du har ledelsesmæssig erfaring til at kunne holde fokus på driften, samtidig med at du både skal motivere medarbejderne, optimere servicen og have en god dialog med vores kunder. Som chef for arrangementsservice har du naturligvis ansvar for, at udarbejde prisoverslag og sikre, at vore kunder faktureres i tide. Du har det primære ansvar for at udvikle samarbejdet med vores kunder og skal sammen med dine medarbejdere medvirke til, at vi sikrer den optimale oplevelse. Succeskriterierne for dit arbejde er en optimering af driften samtidig med høj medarbejder- og brugertilfredshed. For at score højt på disse kriterier kræver det, at du kan tilbyde en arbejdsdag, hvor dine medarbejdere trives, er fagligt klædt på til at løse opgaver ud fra fælles, gennemtænkte løsninger, god planlægning og en velfungerende kvalitetssikring. Vi forventer derfor, at du er erfaren leder af større arrangementer kan skabe resultater gennem andre har erfaring med udvikling og implementering af nye processer har gode formuleringsevner på dansk og engelsk er god til at skabe relationer både med kunder, arrangører og leverandører er udadvendt og har en initiativrig tilgang til dit arbejde er ansvarsbevidst og omhyggelig er professionelt nysgerrig Vi tilbyder Hos os kan du sætte din faglighed i spil i en stilling og i et miljø med højt fagligt niveau og gode udviklingsmuligheder, såvel fagligt som personligt. Du får spændende opgaver i en af Danmarks mest kendte og ikoniske bygninger og får mulighed for at sætte dit præg på din egen dagligdag med en fleksibel tilrettelæggelse af arbejdstiden og god balance mellem arbejdsliv og privatliv. Du får engagerede og dygtige kolleger, som fokuserer på samarbejde om løsningerne, hvor der er fokus på udvikling og tværfaglig vidensdeling. Din arbejdsdag vil være varieret med fart på, og du vil have løbende kontakt med kunder og kolleger. Løn- og ansættelsesvilkår i henhold til gældende overenskomst mellem Københavns Kommune og pågældende organisation efter principperne i Ny Løn. Forventet tiltrædelsesdato: 1. august 2019. Vil du vide mere? Yderligere oplysninger kan indhentes hos kontorchef Mike Riis-Jensen på 5173 2668. Søg stillingen via nedenstående link senest fredag den 31. maj 2019 Ansættelsessamtaler forventes afholdt i uge 24 25 Københavns Ejendomme & Indkøb vi skaber rum Københavns Ejendomme & Indkøb er Københavns Kommunes ejendomsenhed og indkøbsorganisation. Vi ejer og administrerer mere end 2,6 mio. m2. Vi har ansvar for lejeaftaler, ejendomshandler, bygningsdrift, energioptimering, ejendomsservice og vedligeholdelse m.m. af blandt andet skoler, daginstitutioner, botilbud, plejehjem, kultur- og idrætsfaciliteter, administrationsejendomme osv. Vi er også kommunens primære indkøbsorganisation. Vi har ansvar for at gennemføre udbud af varer og tjenesteydelser på tværs af kommunen. Vi skal sikre, at det er enkelt at købe de rigtige varer til den rigtige pris for de, der køber ind til kommunalt brug. Vi tager udgangspunkt i forvaltningernes behov og samarbejder med vores kunder om at skabe de bedste løsninger. Vi beskæftiger ca. 840 medarbejdere og administrerer et årligt budget på ca. 1,5 mia. kr. Du kan læse mere om os på www.kobenhavnsejendomme.kk.dk10Phoenix2481e1b0101000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-05-31T00:00:000000https://candidate.hr-manager.net/ApplicationInit.aspx?cid=1518&ProjectId=158280&DepartmentId=20645&MediaId=5&SkipAdvertisement=true0EuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnKøbenhavn3524730Arrangementsservice11Rådhuspladsen 11550København VDKDanmarkORS/fd6c8faf_logo.pngORS/Small/fd6c8faf_logo.png0
DKDanmarkDanmark
8Fuldtid46Permanent758515KobenhavnsKommuneHrManagerGrund Jobannonce på Ofir.dk15828000010-05-20191https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=2481e1b0https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=2481e1b0https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=2481e1b0&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=2481e1b0&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Ledelse_og_HR/Ledelse/1.jpgEr Ledelse noget for dig? Søg jobbet som Chef i dag.12008011Dansk3Læse/ tale123208Chef6Ledelse361760872mediacenter@of.kk.dkDanmarkDanmark330033266Forretningsorienteret økonomichef søges til solid, vækstende handelsvirksomhed i NæstvedBasic Beskrivelse Som økonomichef får du ansvaret for at drive økonomifunktionen i en vækstende handelsvirksomhed, hvilket betyder, at du vil få ansvaret for økonomifunktionen fra A-Z. Du bliver nøglefiguren i en opgradering af virksomhedens økonomistyring, således at økonomifunktionen kan understøtte ledelsen og den øvrige organisation med retvisende og rettidigt beslutningsmateriale. Det daglige bogholderi varetages af kollegaer, hvorfor dine opgaver primært vil være tungere økonomiske opgaver og analyser, men du skal samtidig også være en del af den daglige drift. Derudover vil du få ansvaret for andre administrative funktioner og virksomhedens IT. Stillingen er nyoprettet, hvorfor der er gode muligheder for at sætte dit eget præg på stillingen og processerne. Opgaverne er bl.a.: Arbejdsopgaver Ledelse af 3 medarbejdere Økonomisk sparringspartner for øvrig ledergruppe Budget herunder udarbejdelse og opfølgning Forecast Kvartals- og månedsrapportering Nøgletal Likviditetsanalyser Årsregnskab og kontakt til revisor Lønkørsel Kontakt til bank Kontakt til myndigheder etc. Optimering og opbygning af processer i regnskabsafdelingen IT-ansvarlig Ad hoc Om virksomheden Der er her tale om en solid handelsvirksomhed hvis historie går mere 70 år tilbage. Virksomheden oplever vækst og forventer i de kommende år at øge omsætningen markant. Arbejdsmiljøet er præget af holdånd og der hersker en uformel og behagelig stemning. Virksomheden tilbyder gode personaleforhold såsom sundhedsforsikring og pension. Personlige kompetencer Som person er du proaktiv, selvstændig og tager ansvar for dine opgaver. Du har værktøjskassen i orden og er selvkørende, så du kan se, hvor det er nødvendigt at tage fat. Du har en praktisk tilgang til dine arbejdsopgaver og trives med at være en del af den daglige drift. Dertil er du struktureret og forretningsorienteret, og har pondus, der gør dig i stand til at udvikle økonomifunktionen, så den bliver en aktiv spiller i virksomhedens daglige virke og fremtidige udvikling. IT-kompetencer Du har stærke IT-kompetencer Erfaring & uddannelse HD-R, cand.merc. eller tilsvarende. Dertil har du erfaring fra en lignede stilling. Sprog Engelsk i skrift og tale Kontaktpersoner Søren B. Christiansen og Christina Rosenbech Nielsen Ansøgningsproces Som udgangspunkt er vi mest interesseret i et CV, hvor hver enkel ansættelse er beskrevet med arbejdsopgaver og resultater. Ønsker du at sende både en ansøgning og et CV, skal du lægge dem i ét dokument. ProSelection garanterer fuld diskretion og vil aldrig videregive dine oplysninger uden, at du har givet dit samtykke, og du har hørt nærmere om virksomheden. Vi indkalder løbende udvalgte kandidater til interview hos ProSelection.

Beskrivelse

Som økonomichef får du ansvaret for at drive økonomifunktionen i en vækstende handelsvirksomhed, hvilket betyder, at du vil få ansvaret for økonomifunktionen fra A-Z. Du bliver nøglefiguren i en opgradering af virksomhedens økonomistyring, således at økonomifunktionen kan understøtte ledelsen og den øvrige organisation med retvisende og rettidigt beslutningsmateriale. Det daglige bogholderi varetages af kollegaer, hvorfor dine opgaver primært vil være tungere økonomiske opgaver og analyser, men du skal samtidig også være en del af den daglige drift. Derudover vil du få ansvaret for andre administrative funktioner og virksomhedens IT. Stillingen er nyoprettet, hvorfor der er gode muligheder for at sætte dit eget præg på stillingen og processerne. Opgaverne er bl.a.:

Arbejdsopgaver

  • Ledelse af 3 medarbejdere
  • Økonomisk sparringspartner for øvrig ledergruppe
  • Budget herunder udarbejdelse og opfølgning
  • Forecast
  • Kvartals- og månedsrapportering
  • Nøgletal
  • Likviditetsanalyser
  • Årsregnskab og kontakt til revisor
  • Lønkørsel
  • Kontakt til bank
  • Kontakt til myndigheder etc.
  • Optimering og opbygning af processer i regnskabsafdelingen
  • IT-ansvarlig
  • Ad hoc

Om virksomheden

Der er her tale om en solid handelsvirksomhed hvis historie går mere 70 år tilbage. Virksomheden oplever vækst og forventer i de kommende år at øge omsætningen markant. Arbejdsmiljøet er præget af holdånd og der hersker en uformel og behagelig stemning. Virksomheden tilbyder gode personaleforhold såsom sundhedsforsikring og pension.

Personlige kompetencer

Som person er du proaktiv, selvstændig og tager ansvar for dine opgaver. Du har værktøjskassen i orden og er selvkørende, så du kan se, hvor det er nødvendigt at tage fat. Du har en praktisk tilgang til dine arbejdsopgaver og trives med at være en del af den daglige drift. Dertil er du struktureret og forretningsorienteret, og har pondus, der gør dig i stand til at udvikle økonomifunktionen, så den bliver en aktiv spiller i virksomhedens daglige virke og fremtidige udvikling.

IT-kompetencer

Du har stærke IT-kompetencer

Erfaring & uddannelse

HD-R, cand.merc. eller tilsvarende. Dertil har du erfaring fra en lignede stilling.

Sprog

Engelsk i skrift og tale

Kontaktpersoner

Søren B. Christiansen og Christina Rosenbech Nielsen

Ansøgningsproces

Som udgangspunkt er vi mest interesseret i et CV, hvor hver enkel ansættelse er beskrevet med arbejdsopgaver og resultater. Ønsker du at sende både en ansøgning og et CV, skal du lægge dem i ét dokument.

ProSelection garanterer fuld diskretion og vil aldrig videregive dine oplysninger uden, at du har givet dit samtykke, og du har hørt nærmere om virksomheden.

Vi indkalder løbende udvalgte kandidater til interview hos ProSelection.

ORS/Small/a84b1ea6_logo.jpegProselectionKøbenhavn K2019-05-28T15:06:48.0372019-07-02T00:00:00
330043214Chef til Institut for Pædagoguddannelse ved Københavns ProfessionshøjskoleRobot Har du et indgående kendskab til pædagogisk praksis og solid ledelseserfaring fra fx uddannelsessektoren eller den kommunale sektor? Og vil du være med til at sætte retningen for landets største pædagoguddannelse, der uddanner fremtidens pædagoger? Vi søger en chef til Institut for Pædagoguddannelse, som har lyst til at stå i spidsen for udviklingen af vores pædagoguddannelse og bidrage til at realisere Københavns Professionshøjskoles strategiske retning Fælles om fremragende undervisning. Vi søger en profil, der med lydhørhed og strategisk sans kan fremme instituttets drift og udvikling. Om jobbet Du bliver chef for Institut for Pædagoguddannelse, som er en del af Det Pædagogiske og Samfundsfaglige Fakultet, der også tæller Institut for Socialrådgiveruddannelse og Institut for Forvaltnings- og Administrationsuddannelser. Med mere end 6.000 studerende og flere end 200 medarbejdere fordelt på Campus Carlsberg i København og Campus Nordsjælland i Hillerød og Campus Bornholm i Rønne, er Pædagoguddannelsen på Københavns Professionshøjskole Danmarks største. Du vil referere til fakultetets dekan og få personaleansvar for otte uddannelsesledere og en viceinstitutchef samt to medarbejdere. Du indgår desuden i den velfungerende ledergruppe i fakultetet sammen med dekanen og de to øvrige institutchefer. Det første år vil du blandt andet have ansvar for at: påbegynde realiseringen af instituttets strategiske handleplan med særlig fokus på de studerendes engagement og deltagelse samt uddannelsens videngrundlag og praksisnærhed implementere konkrete indsatser i regi af den nationale handleplan for pædagoguddannelsen skabe et stærkt arbejdsfællesskab i instituttet samt engagement og følgeskab blandt ledere og medarbejdere i forhold til de igangsatte indsatser. Vil du vide mere? Læs den fulde job- og personprofil her (pdf) Læs også mere om Pædagoguddannelsen og om Københavns Professionshøjskoles vision og ambition på www.kp.dk. For yderligere oplysninger om stillingen er du velkommen til at kontakte dekan for Det Pædagogiske og Samfundsfaglige Fakultet Annegrete Juul på tlf. 5163 2484 eller konsulent fra Mercuri Urval Mie Heinfelt på tlf. 2179 6509. Interesseret? Send din ansøgning og CV via ansøgerknappen senest mandag den 1. juli 2019. Københavns Professionshøjskole skeler hverken til køn, alder, etnicitet eller lignende, men alene til kompetence og talent.Har du et indgående kendskab til pædagogisk praksis og solid ledelseserfaring fra fx uddannelsessektoren eller den kommunale sektor? Og vil du være med til at sætte retningen for landets største pædagoguddannelse, der uddanner fremtidens pædagoger?



Vi søger en chef til Institut for Pædagoguddannelse, som har lyst til at stå i spidsen for udviklingen af vores pædagoguddannelse og bidrage til at realisere Københavns Professionshøjskoles strategiske retning Fælles om fremragende undervisning. Vi søger en profil, der med lydhørhed og strategisk sans kan fremme instituttets drift og udvikling.



Om jobbet
Du bliver chef for Institut for Pædagoguddannelse, som er en del af Det Pædagogiske og Samfundsfaglige Fakultet, der også tæller Institut for Socialrådgiveruddannelse og Institut for Forvaltnings- og Administrationsuddannelser. Med mere end 6.000 studerende og flere end 200 medarbejdere fordelt på Campus Carlsberg i København og Campus Nordsjælland i Hillerød og Campus Bornholm i Rønne, er Pædagoguddannelsen på Københavns Professionshøjskole Danmarks største.



Du vil referere til fakultetets dekan og få personaleansvar for otte uddannelsesledere og en viceinstitutchef samt to medarbejdere. Du indgår desuden i den velfungerende ledergruppe i fakultetet sammen med dekanen og de to øvrige institutchefer.



Det første år vil du blandt andet have ansvar for at:



  • påbegynde realiseringen af instituttets strategiske handleplan med særlig fokus på de studerendes engagement og deltagelse samt uddannelsens videngrundlag og praksisnærhed
  • implementere konkrete indsatser i regi af den nationale handleplan for pædagoguddannelsen
  • skabe et stærkt arbejdsfællesskab i instituttet samt engagement og følgeskab blandt ledere og medarbejdere i forhold til de igangsatte indsatser.


Vil du vide mere?
Læs den fulde job- og personprofil her (pdf)



Læs også mere om Pædagoguddannelsen og om Københavns Professionshøjskoles vision og ambition på www.kp.dk.



For yderligere oplysninger om stillingen er du velkommen til at kontakte dekan for Det Pædagogiske og Samfundsfaglige Fakultet Annegrete Juul på tlf. 5163 2484 eller konsulent fra Mercuri Urval Mie Heinfelt på tlf. 2179 6509.



Interesseret?
Send din ansøgning og CV via ansøgerknappen senest mandag den 1. juli 2019.

Københavns Professionshøjskole skeler hverken til køn, alder, etnicitet eller lignende, men alene til kompetence og talent.

Administration + Efter- og videreuddannelserKøbenhavn V2019-06-15T00:00:002019-07-01T00:00:00
330044502CHEF FOR SKOLER OG UDDANNELSEProfile Du får en central rolle som skolechef i en udviklingsorienteret kommune. Børnene har en vigtig plads og du kommer til at arbejde med realisering af kommunens ambitiøse visioner for børn, skoler og uddannelse. Dit virke omfatter skole, SFO og klubtilbud. Du er et centralt omdrejningspunkt for at børn og unge bliver i stand til at gennemføre en ungdomsuddannelse og skabe sig et godt liv.Albertslund Kommune er optaget af initiativer, der skal gøre kommunen bedre. Det gælder ikke mindst udvikling af kommunens borgerrettede tilbud, ydelser og rolle som en vigtig del af moderne menneskers velfærdssamfund.Du er ambitiøs på borgernes vegne og bruger gerne faglighed og kraft på at udvikle og forbedre. Du bygger på tillid og optræder respektfuldt. Er du på vej frem i karrieren, er dit potentiale tydeligt.I job- og personprofilen kan du læse mere om stillingen, kommunen, rammer og forventninger. Du kan også se, hvordan du søger.Interesserede er velkomne til at kontakte rekrutteringskonsulent Søren Thorup, thorups kontor, på 21 68 87 08 og direktør Anne-Mette Brandt på 43686101.Vi glæder os til at læse din ansøgning!Ansøgningsfristen er den 11. august 2019Du får en central rolle som skolechef i en udviklingsorienteret kommune. Børnene har en vigtig plads og du kommer til at arbejde med realisering af kommunens ambitiøse visioner for børn, skoler og uddannelse. Dit virke omfatter skole, SFO og klubtilbud. Du er et centralt omdrejningspunkt for at børn og unge bliver i stand til at gennemføre en ungdomsuddannelse og skabe sig et godt liv.
Albertslund Kommune er optaget af initiativer, der skal gøre kommunen bedre. Det gælder ikke mindst udvikling af kommunens borgerrettede tilbud, ydelser og rolle som en vigtig del af moderne menneskers velfærdssamfund.

Du er ambitiøs på borgernes vegne og bruger gerne faglighed og kraft på at udvikle og forbedre. Du bygger på tillid og optræder respektfuldt. Er du på vej frem i karrieren, er dit potentiale tydeligt.

I job- og personprofilen kan du læse mere om stillingen, kommunen, rammer og forventninger. Du kan også se, hvordan du søger.

Interesserede er velkomne til at kontakte rekrutteringskonsulent Søren Thorup, thorups kontor, på 21 68 87 08 og direktør Anne-Mette Brandt på 43686101.

Vi glæder os til at læse din ansøgning!

Ansøgningsfristen er den 11. august 2019
 

ORS/Small/aba3a426_logo.gifBørn, Sundhed og VelfærdAlbertslund2019-06-17T13:01:17.6302019-08-11T00:00:00
330012629Direktør til det Nationale Forskningscenter for ArbejdsmiljøRobot Har du ledelsesmæssige kompetencer på topchefniveau, og er du forskningskyndig? Kan du stå i spidsen for en organisation med ambitioner om at være på forkant med forskningen i arbejdsmiljø nationalt og internationalt? Så er du måske den nye direktør for det Nationale Forskningscenter for Arbejdsmiljø. Vi arbejder for et sundt og dynamisk arbejdsmarked I Det Nationale Forskningscenter for Arbejdsmiljø (NFA) forsker vi i arbejdsmiljøets betydning for helbred nu og i fremtiden. Som en sektorforskningsinstitution inden for Beskæftigelsesministeriet er det vores opgave at overvåge og evaluere udviklingen i arbejdsmiljøet og udføre forskning med et klart samfundsmæssigt sigte. Vi uddanner forskere og formidler vores forskningsresultater i anerkendte tidsskrifter. Vi understøtter den politiske beslutningsproces og myndighedsarbejdet med ny forskningsbaseret viden. Og vi sikrer, at forskningsbaseret viden kan bruges i praksis af arbejdspladser, arbejdsmarkedets parter og rådgivere på arbejdsmiljøområdet. Derved bidrager vi til at udvikle et godt arbejdsmiljø i Danmark. Topledelse af et sektorforskningscenter Direktøren skal under ansvar over for bestyrelsen og beskæftigelsesministeren videreudvikle NFA. Du har ansvaret for at implementere strategien og være drivkraft i at skabe grundlaget for langsigtede strategiændringer samt konsolidere og udbygge NFA som nationalt omdrejningspunkt for arbejdsmiljøforskning i samspil med andre forskningsinstitutioner og forskningsfelter. Som direktør skal du stå i spidsen for, at NFA´s forskning bidrager til, at de politiske beslutninger på arbejdsmiljøområdet tages på det bedst mulige videngrundlag. Du skal sikre, at NFA s forskning får samfundsmæssig effekt ved, at forskningsbaseret viden inspirerer og anvendes af arbejdspladser i deres indsats for at udvikle et godt arbejdsmiljø. Du skal sætte klar retning for organisationen og skal med tæft og gennemslagskraft smidigt kunne håndtere spændingsfeltet mellem forskning, myndighedsudøvelse og politik. Direktøren refererer til departementschefen i Beskæftigelsesministeriet og indgår i ministeriets koncernledelse. Du får det direkte personaleansvar for en vicedirektør og syv chefer. Sammen har I ansvaret for at lede ca. 170 fagligt dygtige og dedikerede medarbejdere. Som direktør forventes det, at du: har betydelig ledelsesmæssig erfaring, som du bruger til at sætte klar retning og udvikle en vidensintensiv organisation med fokus på resultater i en omverden med mange interessenter har alsidig og solid erfaring inden for forskning og udredning ved i en årrække at have varetaget forskningsopgaver eller har haft ansvaret for forskningsledelse, forskningsadministration, forskningspolitik mv. i en institution eller virksomhed har strategisk forståelse for og indsigt i, hvordan forskningsviden og resultater omsættes til praksis, og hvordan praksis kan sætte retning for kommende forskningsindsatser kan indgå i et tæt og konstruktivt samarbejde med det politiske niveau, arbejdsmarkedets parter og relevante forskningsmiljøer har erfaring inden for arbejdsmarkedsområdet eller tilgrænsende sektorområder. Vi finder løsninger sammen Som en del af Beskæftigelsesministeriet er Det Nationale Forskningscenter for Arbejdsmiljø med til at sætte rammerne for menneskers arbejdsliv, og vi er derfor forpligtet til at finde de bedste løsninger. Dem finder vi i fællesskab. Løn- og ansættelsesvilkår Stillingen er en fuldtidsstilling. Vi vil gerne have, at du starter senest den 1. oktober 2019. Stillingen er klassificeret i løngruppe 2 (tidligere lønramme 38), og ansættelsen sker på åremål med mulighed for forlængelse i maksimalt tre år. Der vil være mulighed for forhandling af personlige tillæg. Ansættelsen vil ske efter rammeaftale om kontraktansættelse af chefer i staten. Du vil blive ansat af beskæftigelsesministeren efter indstilling fra bestyrelsen i Det Nationale Forskningscenter for Arbejdsmiljø. Spørgsmål og ansøgning Har du spørgsmål til stillingen, kan du kontakte departementschef Jakob Jensen på tlf. 7220 5015 eller bestyrelsesformand Stina Vrang Elias på tlf. 3342 6601. Har du spørgsmål til løn- og ansættelsesvilkår, kan du kontakte HR-chef Rikke Perlman på tlf. 7220 5174. Der vil indgå test i ansættelsesforløbet. Alle interesserede ansøgere uanset alder, køn, handicap, religion eller etnisk tilhørsforhold opfordres til at søge stillingen. Hvis du er tjenestemand, skal ansøgningen stiles til Dronningen. Send din ansøgning, cv og eksamenspapirer elektronisk senest torsdag den 8. august 2019. Du kan læse mere om os på www.nfa.dk og www.bm.dkHar du ledelsesmæssige kompetencer på topchefniveau, og er du forskningskyndig? Kan du stå i spidsen for en organisation med ambitioner om at være på forkant med forskningen i arbejdsmiljø nationalt og internationalt? Så er du måske den nye direktør for det Nationale Forskningscenter for Arbejdsmiljø.

Vi arbejder for et sundt og dynamisk arbejdsmarked
I Det Nationale Forskningscenter for Arbejdsmiljø (NFA) forsker vi i arbejdsmiljøets betydning for helbred nu og i fremtiden. Som en sektorforskningsinstitution inden for Beskæftigelsesministeriet er det vores opgave at overvåge og evaluere udviklingen i arbejdsmiljøet og udføre forskning med et klart samfundsmæssigt sigte. Vi uddanner forskere og formidler vores forskningsresultater i anerkendte tidsskrifter. Vi understøtter den politiske beslutningsproces og myndighedsarbejdet med ny forskningsbaseret viden. Og vi sikrer, at forskningsbaseret viden kan bruges i praksis af arbejdspladser, arbejdsmarkedets parter og rådgivere på arbejdsmiljøområdet. Derved bidrager vi til at udvikle et godt arbejdsmiljø i Danmark.

Topledelse af et sektorforskningscenter
Direktøren skal under ansvar over for bestyrelsen og beskæftigelsesministeren videreudvikle NFA. Du har ansvaret for at implementere strategien og være drivkraft i at skabe grundlaget for langsigtede strategiændringer samt konsolidere og udbygge NFA som nationalt omdrejningspunkt for arbejdsmiljøforskning i samspil med andre forskningsinstitutioner og forskningsfelter.

Som direktør skal du stå i spidsen for, at NFA´s forskning bidrager til, at de politiske beslutninger på arbejdsmiljøområdet tages på det bedst mulige videngrundlag. Du skal sikre, at NFA’s forskning får samfundsmæssig effekt ved, at forskningsbaseret viden inspirerer og anvendes af arbejdspladser i deres indsats for at udvikle et godt arbejdsmiljø.

Du skal sætte klar retning for organisationen og skal med tæft og gennemslagskraft smidigt kunne håndtere spændingsfeltet mellem forskning, myndighedsudøvelse og politik.

Direktøren refererer til departementschefen i Beskæftigelsesministeriet og indgår i ministeriets koncernledelse. Du får det direkte personaleansvar for en vicedirektør og syv chefer. Sammen har I ansvaret for at lede ca. 170 fagligt dygtige og dedikerede medarbejdere.

Som direktør forventes det, at du:
  • har betydelig ledelsesmæssig erfaring, som du bruger til at sætte klar retning og udvikle en vidensintensiv organisation med fokus på resultater i en omverden med mange interessenter
  • har alsidig og solid erfaring inden for forskning og udredning ved i en årrække at have varetaget forskningsopgaver eller har haft ansvaret for forskningsledelse, forskningsadministration, forskningspolitik mv. i en institution eller virksomhed
  • har strategisk forståelse for og indsigt i, hvordan forskningsviden og – resultater omsættes til praksis, og hvordan praksis kan sætte retning for kommende forskningsindsatser
  • kan indgå i et tæt og konstruktivt samarbejde med det politiske niveau, arbejdsmarkedets parter og relevante forskningsmiljøer
  • har erfaring inden for arbejdsmarkedsområdet eller tilgrænsende sektorområder.

Vi finder løsninger sammen
Som en del af Beskæftigelsesministeriet er Det Nationale Forskningscenter for Arbejdsmiljø med til at sætte rammerne for menneskers arbejdsliv, og vi er derfor forpligtet til at finde de bedste løsninger. Dem finder vi i fællesskab.

Løn- og ansættelsesvilkår
Stillingen er en fuldtidsstilling. Vi vil gerne have, at du starter senest den 1. oktober 2019.

Stillingen er klassificeret i løngruppe 2 (tidligere lønramme 38), og ansættelsen sker på åremål med mulighed for forlængelse i maksimalt tre år. Der vil være mulighed for forhandling af personlige tillæg. Ansættelsen vil ske efter rammeaftale om kontraktansættelse af chefer i staten.

Du vil blive ansat af beskæftigelsesministeren efter indstilling fra bestyrelsen i Det Nationale Forskningscenter for Arbejdsmiljø.

Spørgsmål og ansøgning
Har du spørgsmål til stillingen, kan du kontakte departementschef Jakob Jensen på tlf. 7220 5015 eller bestyrelsesformand Stina Vrang Elias på tlf. 3342 6601.

Har du spørgsmål til løn- og ansættelsesvilkår, kan du kontakte HR-chef Rikke Perlman på tlf. 7220 5174.

Der vil indgå test i ansættelsesforløbet.

Alle interesserede ansøgere uanset alder, køn, handicap, religion eller etnisk tilhørsforhold opfordres til at søge stillingen. Hvis du er tjenestemand, skal ansøgningen stiles til Dronningen.

Send din ansøgning, cv og eksamenspapirer elektronisk senest torsdag den 8. august 2019.

Du kan læse mere om os på www.nfa.dk og www.bm.dk


Det Nationale Forskningscenter for ArbejdsmiljøKøbenhavn Ø2019-04-26T00:00:002019-06-25T00:00:00
330043107Director of Product ManagementRobot As Director of Product Management your main responsibility will be to influence and drive the Business product vision and strategy, while coaching several product teams in building a world-class B2B product. With a strong focus on the user experience, you ll work closely with our Design Director and VP of Engineering to ensure rapid discovery and delivery of quality products across all your teams. You ll build strong relationships with key stakeholders in Trustpilot, such as our Customer Success, Sales, Marketing, Support, and Legal departments to help your product teams deliver the best possible solutions - both for Trustpilot s customers and for Trustpilot as a company. Responsibilities Influence, drive and evangelize the Business product vision to ensure the best possible adoption - both internally and externally. Manage a team of skilled product managers who are passionate about our products. Work closely with Design and Engineering to define and optimize processes that enable operational excellence and reduce friction. Grow the people on your team through mentoring, coaching and personal goal setting and development. Be a part of the Technology Management team where you ll report to the CPO. Your Profile A minimum of [5 years] of hands-on experience building products in a SAAS company. At least 3 years of experience in a managing role with direct reports. Strong process awareness and demonstrated ability building scalable processes in medium or large organizations. Collaborative and open work style. You must be comfortable in an environment where ideas are shared and challenged. Experience running agile projects across multiple contexts and teams where planning is key to success. Comfortable speaking publicly and to large audiences (all of Trustpilot) and skilled in communicating vision and strategy. Working full time out of our Copenhagen office. You need to be close to your teams. We offer Opportunities to learn and develop your career in a fast paced company 20 time to keep learning and developing yourself A challenging and equal opportunity workplace with diverse perspectives and ideas A competitive salary package, bonus scheme, and stock options An international, vibrant office with over 40 different nationalities, and a flexible, Scandinavian work-life balance A chance to be a key part of an exciting international growth journey Great colleagues and a core work culture that you can believe in Great location in central Copenhagen About Trustpilot At Trustpilot, we re passionate about our mission to inspire ever-improving experiences for everyone. Working here s an opportunity to collaborate with talented and dedicated people in a rapidly growing, fast-paced, and agile environment. With vibrant office locations all around the world and over 40 nationalities, we re proud to be an equal opportunity workplace with diverse perspectives and ideas. And let s not forget the Scandinavian work-life balance — we work hard every day, but we also take the time to catch up with colleagues over a game of foosball, a cup of coffee, or maybe grab a beer after work. Want to know more about Trustpilot culture? Check us out on The Muse Trustpilot is a global company and our data practices are designed to ensure that your personally identifiable information is appropriately protected. Please note that your personal information will be transferred, accessed and stored globally as necessary for the uses and disclosures stated in our Privacy Policy.

As Director of Product Management your main responsibility will be to influence and drive the Business product vision and strategy, while coaching several product teams in building a world-class B2B product. With a strong focus on the user experience, you’ll work closely with our Design Director and VP of Engineering to ensure rapid discovery and delivery of quality products across all your teams.

You’ll build strong relationships with key stakeholders in Trustpilot, such as our Customer Success, Sales, Marketing, Support, and Legal departments to help your product teams deliver the best possible solutions - both for Trustpilot’s customers and for Trustpilot as a company.

Responsibilities

  • Influence, drive and evangelize the Business product vision to ensure the best possible adoption - both internally and externally.
  • Manage a team of skilled product managers who are passionate about our products.
  • Work closely with Design and Engineering to define and optimize processes that enable operational excellence and reduce friction.
  • Grow the people on your team through mentoring, coaching and personal goal setting and development.
  • Be a part of the Technology Management team where you’ll report to the CPO.

Your Profile

  • A minimum of [5 years] of hands-on experience building products in a SAAS company.
  • At least 3 years of experience in a managing role with direct reports.
  • Strong process awareness and demonstrated ability building scalable processes in medium or large organizations.
  • Collaborative and open work style. You must be comfortable in an environment where ideas are shared and challenged.   
  • Experience running agile projects across multiple contexts and teams where planning is key to success.
  • Comfortable speaking publicly and to large audiences (all of Trustpilot) and skilled in communicating vision and strategy.
  • Working full time out of our Copenhagen office. You need to be close to your teams.

We offer

  • Opportunities to learn and develop your career in a fast paced company
  • 20% time to keep learning and developing yourself
  • A challenging and equal opportunity workplace with diverse perspectives and ideas
  • A competitive salary package, bonus scheme, and stock options
  • An international, vibrant office with over 40 different nationalities, and a flexible, Scandinavian work-life balance
  • A chance to be a key part of an exciting international growth journey
  • Great colleagues and a core work culture that you can believe in
  • Great location in central Copenhagen

About Trustpilot

At Trustpilot, we’re passionate about our mission to inspire ever-improving experiences for everyone. Working here’s an opportunity to collaborate with talented and dedicated people in a rapidly growing, fast-paced, and agile environment.

With vibrant office locations all around the world and over 40 nationalities, we’re proud to be an equal opportunity workplace with diverse perspectives and ideas.

And let’s not forget the Scandinavian work-life balance — we work hard every day, but we also take the time to catch up with colleagues over a game of foosball, a cup of coffee, or maybe grab a beer after work.

Want to know more about Trustpilot culture? Check us out on The Muse

Trustpilot is a global company and our data practices are designed to ensure that your personally identifiable information is appropriately protected. Please note that your personal information will be transferred, accessed and stored globally as necessary for the uses and disclosures stated in our Privacy Policy.

 

TRUSTPILOT A/SKøbenhavn K2019-06-13T00:00:002019-07-11T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Forretningsorienteret økonomichef søges til solid, vækstende handelsvirksomhed i Næstved

Proselection

København K
Beskrivelse Som økonomichef får du ansvaret for at drive økonomifunktionen i en vækstende handelsvirksomhed, hvilket betyder, at du vil få ansvaret for økonomifunktionen fra A-Z. Du bliver nøglefiguren i en opgradering af virksomhedens økonomistyrin...
Indrykket:28. maj 2019
Udløbsdato:2. juli 2019

Chef til Institut for Pædagoguddannelse ved Københavns Professionshøjskole

Administration + Efter- og videreuddannelser

København V
Har du et indgående kendskab til pædagogisk praksis og solid ledelseserfaring fra fx uddannelsessektoren eller den kommunale sektor? Og vil du være med til at sætte retningen for landets største pædagoguddannelse, der uddanner fremtidens pædagoger? ...
Indrykket:15. juni 2019
Udløbsdato:1. juli 2019

CHEF FOR SKOLER OG UDDANNELSE

Børn, Sundhed og Velfærd

Albertslund
Du får en central rolle som skolechef i en udviklingsorienteret kommune. Børnene har en vigtig plads og du kommer til at arbejde med realisering af kommunens ambitiøse visioner for børn, skoler og uddannelse. Dit virke omfatter skole, SFO og klubtil...
Indrykket:17. juni 2019
Udløbsdato:11. august 2019

Direktør til det Nationale Forskningscenter for Arbejdsmiljø

Det Nationale Forskningscenter for Arbejdsmiljø

København Ø
Har du ledelsesmæssige kompetencer på topchefniveau, og er du forskningskyndig? Kan du stå i spidsen for en organisation med ambitioner om at være på forkant med forskningen i arbejdsmiljø nationalt og internationalt? Så er du måske den nye direktør...
Indrykket:26. april 2019
Udløbsdato:25. juni 2019

Director of Product Management

TRUSTPILOT A/S

København K
As Director of Product Management your main responsibility will be to influence and drive the Business product vision and strategy, while coaching several product teams in building a world-class B2B product. With a strong focus on the user experienc...
Indrykket:13. juni 2019
Udløbsdato:11. juli 2019