Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Chef for ny enhed - HR, Uddannelse og Forskning søges til Næstved, Slagelse og Ringsted sygehuse

Vil du være en del af et stærkt lederteam, og er du den naturlige leder, der mestrer kunsten at motivere, udvikle og støtte medarbejdere til at nå vigtige mål? Så er du måske vores nye chef for HR, Uddannelse og Forskning

På Næstved, Slagelse og Ringsted sygehuse arbejder vi for at tilbyde patientbehandling af høj kvalitet, og vi gør os umage med at skabe en udviklende og spændende arbejdsplads. Vi uddanner løbende 1100 elever/studerende/læger om året, og vi har en målsætning om at understøtte et forskningsmiljø, der bidrager med relevant ny viden om behandling af vores patienter. Vi ser det gode uddannelses- og forskningsmiljø som grundlaget for rekruttering og fastholdelse. Det kan vi kun gøre i fællesskab med dygtige medarbejdere med stor faglighed og i tæt samarbejde. Til det har vi brug for en erfaren chef for HR, uddannelse og forskning, der motiveres af at skabe gode resultater i fællesskab, og som kan skabe de bedste rammer for dette vigtige arbejde.

”Det er enormt meningsgivende at være en del af et større arbejdsfællesskab, hvor vi udnytter hinandens fagligheder og lykkes med opgaven, der i sidste ende gavner vores patienter”. Citat: Mette, HR

Det du skal skabe
Sammen med medarbejderne skal du formå at skabe resultater og udvikling på sygehuset. Du skal tage aktion på forbedringer og optimering af sygehusets mange opgaver i forhold til arbejdsmiljø, rekruttering og fastholdelse, jura og forhandling samt sygehusets store indsats indenfor uddannelse og forskning ved såvel processer som konkrete opgaver. I fællesskab med medarbejderne i enheden, den øvrige stab og Sygehusets afdelinger skal du være med til at videreudvikle indsatserne og understøtte de mange gode tiltag, der allerede er i gang. Som person formår du at skabe rammerne for høj arbejdsglæde, og en af dine fremtrædende styrker er din naturlige evne til at lede og motivere dine medarbejdere. Du har gode sociale kompetencer, kan begå dig professionelt i alle sammenhænge og værdsætter og indbyder til det gode samarbejde med alle faggrupper. Hertil har du en naturlig imødekommenhed, også når det går stærkt, og opgaverne står i kø.

Det du skal kunne
Du vil få det overordnede ansvar for sygehusets strategiske HR-, uddannelses og forskningsindsats med tætte samarbejdsflader til sygehusets afdelinger og de øvrige regionale stabe. Du vil i stor udstrækning repræsentere sygehuset i eksterne samarbejdsfora, og det er derfor vigtigt, at du trives i en udadvendt rolle med mange samarbejdsflader, og ligeledes kan være en nytænkende sparringspartner for alle niveauer i organisationen. Du skal stå i spidsen for nogle ambitiøse og målrettede medarbejdere, som evner at organisere, planlægge og gennemføre opgaver med stor egen tilrettelæggelse og fleksibilitet i opgaveløsningen for den enkelte medarbejder. Du har gode sociale kompetencer, og kan begå dig professionelt i alle sammenhænge.
Jobbet indebærer en unik kombination af personaleledelse, drifts- og udviklingsopgaver. Overordnet vil din primære opgave være at levere en nærværende ledelse og sparring til medarbejderne i en tæt dialog med de øvrige enhedschefer og stabschefen i administrationen.

Det vi søger
Vi søger en engageret og udviklende personaleleder med erfaring fra enten HR, uddannelses- eller forskningsområdet fra en politisk styret organisation og meget gerne med et indgående kendskab til sundhedsvæsenet. Vi søger en personaleleder med dokumenteret og solid ledelseserfaring, og som kan skabe rum og rammer for et godt og udviklende arbejdsmiljø. En leder som formår at sætte retning og skabe rammerne for kompetent opgaveløsning og høj arbejdsglæde. Du har stærke samarbejds- og kommunikationsevner, og er i stand til at etablere tillidsfulde samarbejdsrelationer, både internt og eksternt. Hertil er du empatisk, helhedstænkende og værdsætter det gode samarbejde.

Dine primære opgaver vil være

  • Ledelse af en gruppe engagerede medarbejdere

  • At lede, koordinere og udvikle opgaverne indenfor enhedens faglighed og sammen med de øvrige enhedschefer at skabe en sammenhæng med administrationens øvrige opgaver

  • At være en central sparringspartner til enhedens medarbejdere, afdelingsledelserne og Sygehusledelsen i forhold til HR-, uddannelses- og forskningsindsatsen

  • At bringe NSR nærmere målet i at være Region Sjællands bedste uddannelsessted

  • At understøtte et forskningsmiljø der tiltrækker dygtige forskere

Vi arbejder på tværs
Ledelsesgrundlaget for Næstved, Slagelse og Ringsted sygehuse bygger på et tværfagligt samarbejde. På tværs af specialer og afdelinger arbejder vi hele tiden på at optimere patientforløb. Vi ser sygehuset, som en helhed og det er derfor vigtigt, at du prioriterer tværfagligt samarbejde højt.

Lidt om os
I administrationen har vi ansvar for en bred vifte af drifts- og udviklingsopgaver. Emneområder er sygehusets budget og økonomistyring, planlægning og udnyttelse af sygehusets lokaler, HR – og arbejdsmiljømæssige forhold, koordinering og planlægning af uddannelsesforløb, arbejde med kvalitetsudvikling og patientsikkerhed samt løbende forbedringer, kommunikation og strategi samt øvrige sekretariatsmæssige opgaver.

Vi samarbejder på tværs af enheder i administrationen, vi knytter relationer og finder fælles løsninger for sygehuset.

Yderligere oplysninger
Kig forbi til en kop kaffe og en uddybende snak om stillingens indhold. Kontakt stabschef Tina Olsen på tcol@regionsjaelland.dk eller tlf. 2833 5705.

Vi ser gerne vores kommende samarbejde starte den 1. august 2019 eller snarest muligt herefter.

Ansøgning
Du bedes uploade din motiverede ansøgning og CV her nedenfor.

Ansøgningsfrist
Søndag den 16. juni 2019.

Rekrutteringsprocessen
Rekrutteringsprocessen vil bestå af to samtaler samt en test med dialog om din arbejdspersonlighedsprofil. Første samtale afholdes tirsdag den 18. juni og anden samtale mandag den 24. juni. Såfremt du går videre til anden samtale vil du elektronisk modtage en test og den efterfølgende dialog om din arbejdspersonlighedsprofil være torsdag den 20. juni.


OBS! Kandidater vil først blive indkaldt til samtale mandag den 17. juni.


Ansættelsesvilkår
Løn efter kvalifikationer og i henhold til overenskomst med den respektive faglige organisation.

Næstved, Slagelse og Ringsted sygehuse 
Vi har viljen til at blive bedre hver dag

Næstved, Slagelse og Ringsted sygehuse er både et akut- og specialsygehus. Vi er ambitiøse og modige, og vi har viljen til at blive endnu bedre – hver dag. Vi ønsker at tiltrække de bedste medarbejdere, der tør tænke nyt og anderledes i hverdagen til patientens bedste.
Stærk faglighed og udvikling skal sikre god og ensartet høj kvalitet i behandlingen døgnet rundt. Vi skaber forbedringer og nye løsninger i fællesskab. Vi lægger vægt på datadrevet og synlig ledelse og tilsigter en uformel og uhøjtidelig omgangstone baseret på gensidig tillid mellem leder og medarbejder. Vi prioriterer uddannelse, forskning og udvikling, fordi vi mener, at faglighed er afgørende for at nå vores mål.
På Næstved, Slagelse og Ringsted sygehuse gør vi os umage med at skabe en udviklende og spændende arbejdsplads, og vi arbejder for at være Region Sjællands bedste uddannelsessted.

Dit behov – vores fælles opgave


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330032636Phoenix-4acc12c312019-06-03T00:00:00Chef for ny enhed - HR, Uddannelse og Forskning søges til Næstved, Slagelse og Ringsted sygehuse

Vil du være en del af et stærkt lederteam, og er du den naturlige leder, der mestrer kunsten at motivere, udvikle og støtte medarbejdere til at nå vigtige mål? Så er du måske vores nye chef for HR, Uddannelse og Forskning

På Næstved, Slagelse og Ringsted sygehuse arbejder vi for at tilbyde patientbehandling af høj kvalitet, og vi gør os umage med at skabe en udviklende og spændende arbejdsplads. Vi uddanner løbende 1100 elever/studerende/læger om året, og vi har en målsætning om at understøtte et forskningsmiljø, der bidrager med relevant ny viden om behandling af vores patienter. Vi ser det gode uddannelses- og forskningsmiljø som grundlaget for rekruttering og fastholdelse. Det kan vi kun gøre i fællesskab med dygtige medarbejdere med stor faglighed og i tæt samarbejde. Til det har vi brug for en erfaren chef for HR, uddannelse og forskning, der motiveres af at skabe gode resultater i fællesskab, og som kan skabe de bedste rammer for dette vigtige arbejde.

”Det er enormt meningsgivende at være en del af et større arbejdsfællesskab, hvor vi udnytter hinandens fagligheder og lykkes med opgaven, der i sidste ende gavner vores patienter”. Citat: Mette, HR

Det du skal skabe
Sammen med medarbejderne skal du formå at skabe resultater og udvikling på sygehuset. Du skal tage aktion på forbedringer og optimering af sygehusets mange opgaver i forhold til arbejdsmiljø, rekruttering og fastholdelse, jura og forhandling samt sygehusets store indsats indenfor uddannelse og forskning ved såvel processer som konkrete opgaver. I fællesskab med medarbejderne i enheden, den øvrige stab og Sygehusets afdelinger skal du være med til at videreudvikle indsatserne og understøtte de mange gode tiltag, der allerede er i gang. Som person formår du at skabe rammerne for høj arbejdsglæde, og en af dine fremtrædende styrker er din naturlige evne til at lede og motivere dine medarbejdere. Du har gode sociale kompetencer, kan begå dig professionelt i alle sammenhænge og værdsætter og indbyder til det gode samarbejde med alle faggrupper. Hertil har du en naturlig imødekommenhed, også når det går stærkt, og opgaverne står i kø.

Det du skal kunne
Du vil få det overordnede ansvar for sygehusets strategiske HR-, uddannelses og forskningsindsats med tætte samarbejdsflader til sygehusets afdelinger og de øvrige regionale stabe. Du vil i stor udstrækning repræsentere sygehuset i eksterne samarbejdsfora, og det er derfor vigtigt, at du trives i en udadvendt rolle med mange samarbejdsflader, og ligeledes kan være en nytænkende sparringspartner for alle niveauer i organisationen. Du skal stå i spidsen for nogle ambitiøse og målrettede medarbejdere, som evner at organisere, planlægge og gennemføre opgaver med stor egen tilrettelæggelse og fleksibilitet i opgaveløsningen for den enkelte medarbejder. Du har gode sociale kompetencer, og kan begå dig professionelt i alle sammenhænge.
Jobbet indebærer en unik kombination af personaleledelse, drifts- og udviklingsopgaver. Overordnet vil din primære opgave være at levere en nærværende ledelse og sparring til medarbejderne i en tæt dialog med de øvrige enhedschefer og stabschefen i administrationen.

Det vi søger
Vi søger en engageret og udviklende personaleleder med erfaring fra enten HR, uddannelses- eller forskningsområdet fra en politisk styret organisation og meget gerne med et indgående kendskab til sundhedsvæsenet. Vi søger en personaleleder med dokumenteret og solid ledelseserfaring, og som kan skabe rum og rammer for et godt og udviklende arbejdsmiljø. En leder som formår at sætte retning og skabe rammerne for kompetent opgaveløsning og høj arbejdsglæde. Du har stærke samarbejds- og kommunikationsevner, og er i stand til at etablere tillidsfulde samarbejdsrelationer, både internt og eksternt. Hertil er du empatisk, helhedstænkende og værdsætter det gode samarbejde.

Dine primære opgaver vil være

  • Ledelse af en gruppe engagerede medarbejdere

  • At lede, koordinere og udvikle opgaverne indenfor enhedens faglighed og sammen med de øvrige enhedschefer at skabe en sammenhæng med administrationens øvrige opgaver

  • At være en central sparringspartner til enhedens medarbejdere, afdelingsledelserne og Sygehusledelsen i forhold til HR-, uddannelses- og forskningsindsatsen

  • At bringe NSR nærmere målet i at være Region Sjællands bedste uddannelsessted

  • At understøtte et forskningsmiljø der tiltrækker dygtige forskere

Vi arbejder på tværs
Ledelsesgrundlaget for Næstved, Slagelse og Ringsted sygehuse bygger på et tværfagligt samarbejde. På tværs af specialer og afdelinger arbejder vi hele tiden på at optimere patientforløb. Vi ser sygehuset, som en helhed og det er derfor vigtigt, at du prioriterer tværfagligt samarbejde højt.

Lidt om os
I administrationen har vi ansvar for en bred vifte af drifts- og udviklingsopgaver. Emneområder er sygehusets budget og økonomistyring, planlægning og udnyttelse af sygehusets lokaler, HR – og arbejdsmiljømæssige forhold, koordinering og planlægning af uddannelsesforløb, arbejde med kvalitetsudvikling og patientsikkerhed samt løbende forbedringer, kommunikation og strategi samt øvrige sekretariatsmæssige opgaver.

Vi samarbejder på tværs af enheder i administrationen, vi knytter relationer og finder fælles løsninger for sygehuset.

Yderligere oplysninger
Kig forbi til en kop kaffe og en uddybende snak om stillingens indhold. Kontakt stabschef Tina Olsen på tcol@regionsjaelland.dk eller tlf. 2833 5705.

Vi ser gerne vores kommende samarbejde starte den 1. august 2019 eller snarest muligt herefter.

Ansøgning
Du bedes uploade din motiverede ansøgning og CV her nedenfor.

Ansøgningsfrist
Søndag den 16. juni 2019.

Rekrutteringsprocessen
Rekrutteringsprocessen vil bestå af to samtaler samt en test med dialog om din arbejdspersonlighedsprofil. Første samtale afholdes tirsdag den 18. juni og anden samtale mandag den 24. juni. Såfremt du går videre til anden samtale vil du elektronisk modtage en test og den efterfølgende dialog om din arbejdspersonlighedsprofil være torsdag den 20. juni.


OBS! Kandidater vil først blive indkaldt til samtale mandag den 17. juni.


Ansættelsesvilkår
Løn efter kvalifikationer og i henhold til overenskomst med den respektive faglige organisation.

Næstved, Slagelse og Ringsted sygehuse 
Vi har viljen til at blive bedre hver dag

Næstved, Slagelse og Ringsted sygehuse er både et akut- og specialsygehus. Vi er ambitiøse og modige, og vi har viljen til at blive endnu bedre – hver dag. Vi ønsker at tiltrække de bedste medarbejdere, der tør tænke nyt og anderledes i hverdagen til patientens bedste.
Stærk faglighed og udvikling skal sikre god og ensartet høj kvalitet i behandlingen døgnet rundt. Vi skaber forbedringer og nye løsninger i fællesskab. Vi lægger vægt på datadrevet og synlig ledelse og tilsigter en uformel og uhøjtidelig omgangstone baseret på gensidig tillid mellem leder og medarbejder. Vi prioriterer uddannelse, forskning og udvikling, fordi vi mener, at faglighed er afgørende for at nå vores mål.
På Næstved, Slagelse og Ringsted sygehuse gør vi os umage med at skabe en udviklende og spændende arbejdsplads, og vi arbejder for at være Region Sjællands bedste uddannelsessted.

Dit behov – vores fælles opgave

2019-06-17T00:55:37.727 Vil du være en del af et stærkt lederteam, og er du den naturlige leder, der mestrer kunsten at motivere, udvikle og støtte medarbejdere til at nå vigtige mål? Så er du måske vores nye chef for HR, Uddannelse og Forskning På Næstved, Slagelse og Ringsted sygehuse arbejder vi for at tilbyde patientbehandling af høj kvalitet, og vi gør os umage med at skabe en udviklende og spændende arbejdsplads. Vi uddanner løbende 1100 elever studerende læger om året, og vi har en målsætning om at understøtte et forskningsmiljø, der bidrager med relevant ny viden om behandling af vores patienter. Vi ser det gode uddannelses- og forskningsmiljø som grundlaget for rekruttering og fastholdelse. Det kan vi kun gøre i fællesskab med dygtige medarbejdere med stor faglighed og i tæt samarbejde. Til det har vi brug for en erfaren chef for HR, uddannelse og forskning, der motiveres af at skabe gode resultater i fællesskab, og som kan skabe de bedste rammer for dette vigtige arbejde. Det er enormt meningsgivende at være en del af et større arbejdsfællesskab, hvor vi udnytter hinandens fagligheder og lykkes med opgaven, der i sidste ende gavner vores patienter . Citat: Mette, HR Det du skal skabe Sammen med medarbejderne skal du formå at skabe resultater og udvikling på sygehuset. Du skal tage aktion på forbedringer og optimering af sygehusets mange opgaver i forhold til arbejdsmiljø, rekruttering og fastholdelse, jura og forhandling samt sygehusets store indsats indenfor uddannelse og forskning ved såvel processer som konkrete opgaver. I fællesskab med medarbejderne i enheden, den øvrige stab og Sygehusets afdelinger skal du være med til at videreudvikle indsatserne og understøtte de mange gode tiltag, der allerede er i gang. Som person formår du at skabe rammerne for høj arbejdsglæde, og en af dine fremtrædende styrker er din naturlige evne til at lede og motivere dine medarbejdere. Du har gode sociale kompetencer, kan begå dig professionelt i alle sammenhænge og værdsætter og indbyder til det gode samarbejde med alle faggrupper. Hertil har du en naturlig imødekommenhed, også når det går stærkt, og opgaverne står i kø. Det du skal kunne Du vil få det overordnede ansvar for sygehusets strategiske HR-, uddannelses og forskningsindsats med tætte samarbejdsflader til sygehusets afdelinger og de øvrige regionale stabe. Du vil i stor udstrækning repræsentere sygehuset i eksterne samarbejdsfora, og det er derfor vigtigt, at du trives i en udadvendt rolle med mange samarbejdsflader, og ligeledes kan være en nytænkende sparringspartner for alle niveauer i organisationen. Du skal stå i spidsen for nogle ambitiøse og målrettede medarbejdere, som evner at organisere, planlægge og gennemføre opgaver med stor egen tilrettelæggelse og fleksibilitet i opgaveløsningen for den enkelte medarbejder. Du har gode sociale kompetencer, og kan begå dig professionelt i alle sammenhænge. Jobbet indebærer en unik kombination af personaleledelse, drifts- og udviklingsopgaver. Overordnet vil din primære opgave være at levere en nærværende ledelse og sparring til medarbejderne i en tæt dialog med de øvrige enhedschefer og stabschefen i administrationen. Det vi søger Vi søger en engageret og udviklende personaleleder med erfaring fra enten HR, uddannelses- eller forskningsområdet fra en politisk styret organisation og meget gerne med et indgående kendskab til sundhedsvæsenet. Vi søger en personaleleder med dokumenteret og solid ledelseserfaring, og som kan skabe rum og rammer for et godt og udviklende arbejdsmiljø. En leder som formår at sætte retning og skabe rammerne for kompetent opgaveløsning og høj arbejdsglæde. Du har stærke samarbejds- og kommunikationsevner, og er i stand til at etablere tillidsfulde samarbejdsrelationer, både internt og eksternt. Hertil er du empatisk, helhedstænkende og værdsætter det gode samarbejde. Dine primære opgaver vil være Ledelse af en gruppe engagerede medarbejdere At lede, koordinere og udvikle opgaverne indenfor enhedens faglighed og sammen med de øvrige enhedschefer at skabe en sammenhæng med administrationens øvrige opgaver At være en central sparringspartner til enhedens medarbejdere, afdelingsledelserne og Sygehusledelsen i forhold til HR-, uddannelses- og forskningsindsatsen At bringe NSR nærmere målet i at være Region Sjællands bedste uddannelsessted At understøtte et forskningsmiljø der tiltrækker dygtige forskere Vi arbejder på tværs Ledelsesgrundlaget for Næstved, Slagelse og Ringsted sygehuse bygger på et tværfagligt samarbejde. På tværs af specialer og afdelinger arbejder vi hele tiden på at optimere patientforløb. Vi ser sygehuset, som en helhed og det er derfor vigtigt, at du prioriterer tværfagligt samarbejde højt. Lidt om os I administrationen har vi ansvar for en bred vifte af drifts- og udviklingsopgaver. Emneområder er sygehusets budget og økonomistyring, planlægning og udnyttelse af sygehusets lokaler, HR og arbejdsmiljømæssige forhold, koordinering og planlægning af uddannelsesforløb, arbejde med kvalitetsudvikling og patientsikkerhed samt løbende forbedringer, kommunikation og strategi samt øvrige sekretariatsmæssige opgaver. Vi samarbejder på tværs af enheder i administrationen, vi knytter relationer og finder fælles løsninger for sygehuset. Yderligere oplysninger Kig forbi til en kop kaffe og en uddybende snak om stillingens indhold. Kontakt stabschef Tina Olsen på tcol@regionsjaelland.dk eller tlf. 2833 5705. Vi ser gerne vores kommende samarbejde starte den 1. august 2019 eller snarest muligt herefter. Ansøgning Du bedes uploade din motiverede ansøgning og CV her nedenfor. Ansøgningsfrist Søndag den 16. juni 2019. Rekrutteringsprocessen Rekrutteringsprocessen vil bestå af to samtaler samt en test med dialog om din arbejdspersonlighedsprofil. Første samtale afholdes tirsdag den 18. juni og anden samtale mandag den 24. juni. Såfremt du går videre til anden samtale vil du elektronisk modtage en test og den efterfølgende dialog om din arbejdspersonlighedsprofil være torsdag den 20. juni. OBS! Kandidater vil først blive indkaldt til samtale mandag den 17. juni. Ansættelsesvilkår Løn efter kvalifikationer og i henhold til overenskomst med den respektive faglige organisation. Næstved, Slagelse og Ringsted sygehuse Vi har viljen til at blive bedre hver dag Næstved, Slagelse og Ringsted sygehuse er både et akut- og specialsygehus. Vi er ambitiøse og modige, og vi har viljen til at blive endnu bedre hver dag. Vi ønsker at tiltrække de bedste medarbejdere, der tør tænke nyt og anderledes i hverdagen til patientens bedste. Stærk faglighed og udvikling skal sikre god og ensartet høj kvalitet i behandlingen døgnet rundt. Vi skaber forbedringer og nye løsninger i fællesskab. Vi lægger vægt på datadrevet og synlig ledelse og tilsigter en uformel og uhøjtidelig omgangstone baseret på gensidig tillid mellem leder og medarbejder. Vi prioriterer uddannelse, forskning og udvikling, fordi vi mener, at faglighed er afgørende for at nå vores mål. På Næstved, Slagelse og Ringsted sygehuse gør vi os umage med at skabe en udviklende og spændende arbejdsplads, og vi arbejder for at være Region Sjællands bedste uddannelsessted. Dit behov vores fælles opgave11jobnet4acc12c3100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-06-16T00:00:000000http://www.regionsjaelland.dk/JobOgKarriere/Sider/JobSide.aspx?nr=144730EuropaDanmarkSjælland & øerVestsjællandSorøEuropaDanmarkSjælland & øerMidtsjællandRingstedEuropaDanmarkSjælland & øerVestsjællandSlagelse3535973Region Sjælland11Ingemannsvej 184200SlagelseDKDanmark0DKDanmarkDKDanmark8Fuldtid46Permanent768567JobNet4996216499621610027-05-20190https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=4acc12c3https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=4acc12c3https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=4acc12c3&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=4acc12c3&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Ledelse_og_HR/Ledelse/1.jpgChef for ny enhed - HR, Uddannelse og Forskning søges til Næstved, Slagelse og Ringsted sygehuse12008011Dansk3Læse/ tale123204Afdelingschef6Ledelse361932969Tinatcol@regionsjaelland.dkDKDanmarkDKDanmark330091783Ledende overlæge, Urologisk Afdeling, Sjællands UniversitetshospitalRobot Ledende overlæge til Urologisk Afdeling, Sjællands Universitetshospital Stillingen som ledende overlæge i Urologisk Afdeling, Sjællands Universitetshospital er ledig til besættelse 1. december 2019 eller snarest herefter. Urologisk Afdeling søger en visionær, dialogorienteret og samarbejdsstærk ledende overlæge, der sammen med den ledende oversygeplejerske kan bidrage til at fortsætte den positive udvikling, som afdelingen er i. Vi søger en tydelig leder, som ser fag, ledelse og organisation som et fælles mål, der skal formidles og ledes i faglige fællesskaber både internt i afdelingen, på universitetshospitalet og med øvrige eksterne samarbejdspartnere. Urologisk Afdeling er en stor og spændende afdeling, der har været igennem en betydelig udvikling de senere år med blandt andet hjemtag af specialiserede funktioner samt udvikling af robotassisteret laparoskopisk kirurgi. Urologisk Afdeling Urologisk Afdeling, Sjællands Universitetshospital, varetager den samlede urologiske funktion i Region Sjælland på matriklerne i Næstved og Roskilde. Befolkningsunderlaget er ca. 820.000 borgere. Afdelingen yder årligt (2018) i alt 6.686 indlæggelser og 27.404 ambulante besøg med fremmøde. Årsbudgettet er ca. 120 mio. kr. Samlet tæller afdelingen ca. 170 medarbejdere fordelt på 4 faggrupper. Afdelingen på Næstved-matriklen foretager overvejende basisurologi i et dagkirurgisk set-up. På Næstved-matriklen råder afdelingen over 10 dagkirurgiske senge. Afdelingen på Roskilde-matriklen modtager al den akutte urologi i Region Sjælland og varetager ud over basisurologi i Region Sjælland de urologiske regionsfunktioner: radikal prostatektomi, nyrekirurgi, avanceret stenkirurgi, herunder PNL, RIRS og ESWL samt børneurologi. Derudover udredning, behandling og rehabilitering af patienter med urologiske cancersygdomme. Urologisk Afdeling, Roskilde, råder over 38 senge fordelt på to sengeafsnit. Efter behov kan disponeres over senge på Anæstesiologisk Afdelings intensivafsnit samt senge i Pædiatrisk Afdeling. Urologisk Afdeling disponerer over 17 operationslejer ugentligt på den centrale operationsgang i Roskilde og 12 operationslejer ugentligt i Næstved. Derudover foretages indgreb i dagkirurgisk afsnit, et leje per uge i Roskilde. Der er en stor ambulant cystoskopi-virksomhed i det urologiske ambulatorium på begge matrikler. Afdelingen råder over ambulatoriefaciliteter med i alt 23 ugentlige undersøgelses- behandlingsrum til speciallæge i Roskilde. I Næstved rådes over 17 ugentlige undersøgelses behandlingsrum. Derudover er etableret sygeplejeambulatorium inkl. urodynamisk laboratorium samt faciliteter til ambulante fleksible cystoskopier på begge matrikler. Afdelingen har adgang til ESWL-behandling i Roskilde. Afdelingen råder over moderne endourologisk udstyr inkl. Holmium-laser samt avanceret udstyr til perkutan nyrestensbehandling og til laparoskopisk urologi. Siden efteråret 2012 har afdelingen på Roskilde-matriklen foretaget robotassisteret urinvejskirurgi. Urologisk Afdelings lægestab Den lægelige bemanding på Urologisk Afdeling er pt. sammensat som følger: 1 ledende overlæge 16 overlæger 9 afdelingslæger 10 1.- reservelæger hovedforløb i urologi 16 reservelæger, heraf otte i introstilling, seks i KBU og to i uklassificerede stillinger Den samlede lægestab er på 52. Uddannelse Urologisk Afdeling har undervisningsforpligtigelse og undervisningsstillinger som led i: Klinisk basislægeuddannelse, seks stillinger Introduktionsstilling i urologi, otte stillinger Speciallægeuddannelsen i urologi med 10 stillinger i samarbejde med Rigshospitalet Herlev Hospital Der er udarbejdet uddannelsesprogrammer svarende til enkeltstillingsklassifikationerne. Den lægelige videreuddannelse er et prioriteret område i Urologisk Afdeling. Sjællands Universitetshospital er universitetssygehus i samarbejde med Københavns Universitet. Urologisk Afdeling varetager klinisk og teoretisk undervisning af lægestuderende på 2. semester kandidat og har p.t. to B-lektorater og et forskningslektorat. Urologisk Afdeling forventes at medvirke aktivt i gennemførelsen af den prægraduate undervisning. Også i forbindelse med de lægestuderendes uddannelse lægges vægt på høj kvalitet og tilfredshed. Forskning Klinisk Forsknings Enhed (KFE) Afdelingen er forskningsaktiv og til Urologisk Klinisk Forskningsenhed er der pt. tilknyttet et forskningslektorat, to Ph.d.-studerende og en sekretær. En stor andel af lægerne i afdelingen er forskningsaktive med samarbejde både nationalt og internationalt. I 2018 var ansatte på afdelingen (med)forfattere på 15 peer-reviewed artikler. Dine kvalifikationer Vi søger en erfaren speciallæge i urologi, gerne med relevant lederuddannelse. Vi forventer, at du har erfaring med ledelse. Og at du har en solid faglig ballast. Sammen med den ledende oversygeplejerske skal du sikre: Udvikling af afdelingen så patienterne oplever gode, udviklende og sammenhængende forløb, hvor den faglige kvalitet er i top En tydelig og visionær strategi for at udvikle afdelingen til at indgå i fremtidens Region Sjællands Universitetshospital Effektiv drift gennem optimal ressourceudnyttelse, økonomistyring og budgetforståelse Driftsoptimering af hele afdelingen Lederskab i forhold til kontinuerligt at udvikle og implementere nye arbejdsgange og metoder med henblik på smart ressourceudnyttelse og optimering af patientbehandlingen Klar ambition om at levere en indiskutabel høj kvalitet såvel inden for afdelingens egne rammer som i de samlede patientforløb Anvendelse af ny teknologi i patientbehandlingen samt understøttelse af anvendelsen af kliniske databaser Rekruttering, udvikling og fastholdelse af kompetent personale Kvalitet i uddannelse af yngre læger og medicinstuderende Dine personlige egenskaber: En respekterende, synlig og involverende ledelsesstil samt evne til at koordinere og træffe de nødvendige beslutninger Veludviklede kommunikative evner og samarbejdsevner og meget gerne med et humoristisk twist Erfaring med kvalitetsudvikling og forskningsledelse Høje idealer for det kliniske arbejde med udgangspunkt i patienternes behov Gode evner til at opretholde et helhedsperspektiv, skabe sammenhænge og mening Strategisk og analytisk tænkning og handlekraft samt vedholdenhed med henblik på at eksekvere beslutninger Løsningsfokuseret tilgang, præget af kreativitet og nytænkning Løn- og ansættelsesvilkår Løn- og ansættelsesvilkår efter aftale for lægelige chefer. Ansættelsen er betinget af en tilfredsstillende børneattest, som indhentes før ansættelsen. Ansøger skal have været ansat som afdelingslæge eller tilsvarende inden for det pågældende speciale eller fagområde i en samlet periode på minimum 5 år, efter opnået speciallægeanerkendelse. Direktionen i Region Sjælland kan i særlige tilfælde give dispensation for ansøgere med mindre end 5 års erfaring. Ansøgningsfrist: 18. oktober 2019. Ansættelsessamtaler forventes afholdt den 18. november 2019. Sjællands Universitetshospital. Sjællands Universitetshospital vil være pioner i det danske sundhedsvæsen og definere en ny, bedre og anderledes måde at drive et sundhedsvæsen på. Med overskriften Patienten er alt implementerer hospitalet en ambitiøs strategi, som vil sætte en ny retning for fremtiden. Missionen er patienten, og visionen er suveræn kvalitet. Sjællands Universitetshospital er etableret som en organisatorisk enhed. Vi er således allerede nu i gang med at skabe et samlet og bedre sundhedsvæsen for regionens borgere og en spændende og udviklende arbejdsplads for medarbejderne. I de kommende år vil en række funktioner flytte fra Roskilde til de nye bygninger i Køge. Sjællands Universitetshospital, Roskilde bliver således omdannet til et specialsygehus, der tilbyder ambulante, smidige og effektive patientforløb til lokalområdets borgere. Sjællands Universitetshospital, Roskilde skal være en stærk spiller i forhold til at udvikle og teste nye former for organisering, teknologi og telemedicin i tæt samarbejde med blandt andet uddannelsesinstitutioner, virksomheder, patienter og kommuner. Inddragelse af repræsentanter fra patientforum Som led i strategien inddrages medlemmer af hospitalets patientforum i lederrekrutteringer. Det må derfor forventes, at der deltager en patient eller pårørende i samtaleudvalget. Læs mere om Sjællands Universitetshospital på: http: www.regionsjaelland.dk suh Læs mere om byggeprojektet i Køge Læs mere her om dine karrieremuligheder inden for netop dit speciale og hør, hvorfor andre af dine kollegaer allerede har valgt Region Sjælland på Det Gode Lægeliv. Sundhedsstyrelsen har decentraliseret bedømmelserne vedrørende overlægestillinger, og Sjællands Universitetshospital anvender en vurdering af de 7 lægeroller (Medicinsk ekspert lægefaglig, Kommunikator, Samarbejder, Leder administrator organisator, Sundhedsfremmer, Akademiker forsker og underviser, Professionel) i den faglige bedømmelse. Ansøger bedes i ansøgningen - med bedst mulig dokumentation - forholde sig konkret til de 7 lægeroller jævnfør Sundhedsstyrelsens rapport: De syv lægeroller, fra maj 2013 http: sundhedsstyrelsen.dk publ Publ2013 05maj De7laegeroller2udg.pdf Du kan læse mere om rollemodellen (De syv lægeroller) her: http: sundhedsstyrelsen.dk da Nyheder 2013 Det 20danske 20syn 20på 20lægerollerne Om Sjællands Universitetshospital Sjællands Universitetshospital er Danmarks yngste universitetshospital, og en afgørende brik i Region Sjællands ambitiøse sygehusplan. Vores mission er patienten, og visionen er suveræn kvalitet. I en verden fuld af nye muligheder og forventninger ser vi os som pionerer, der ønsker at definere en ny, bedre og anderledes måde at drive sundhedsvæsenet på. Sjællands Universitetshospital er over de sidste år etableret som en organisatorisk enhed. Næste trin er den fysiske samling i det nye kvalitetsfondsbyggeri i Køge, som vil skabe rammen for et universitetshospital i fuld skala. Vi er således i gang med at skabe et samlet og bedre sundhedsvæsen for regionens borgere, og en spændende og udviklende arbejdsplads for medarbejderne. Læs mere om Sjællands Universitetshospital på: http: www.regionsjaelland.dk suh

Ledende overlæge til Urologisk Afdeling, Sjællands Universitetshospital

Stillingen som ledende overlæge i Urologisk Afdeling, Sjællands Universitetshospital er ledig til besættelse 1. december 2019 eller snarest herefter.

Urologisk Afdeling søger en visionær, dialogorienteret og samarbejdsstærk ledende overlæge, der sammen med den ledende oversygeplejerske kan bidrage til at fortsætte den positive udvikling, som afdelingen er i.

Vi søger en tydelig leder, som ser fag, ledelse og organisation som et fælles mål, der skal formidles og ledes i faglige fællesskaber – både internt i afdelingen, på universitetshospitalet og med øvrige eksterne samarbejdspartnere.

Urologisk Afdeling er en stor og spændende afdeling, der har været igennem en betydelig udvikling de senere år med blandt andet hjemtag af specialiserede funktioner samt udvikling af robotassisteret laparoskopisk kirurgi.

Urologisk Afdeling

Urologisk Afdeling, Sjællands Universitetshospital, varetager den samlede urologiske funktion i Region Sjælland på matriklerne i Næstved og Roskilde. Befolkningsunderlaget er ca. 820.000 borgere.

Afdelingen yder årligt (2018) i alt 6.686 indlæggelser og 27.404 ambulante besøg med fremmøde. Årsbudgettet er ca. 120 mio. kr.

Samlet tæller afdelingen ca. 170 medarbejdere fordelt på 4 faggrupper.

Afdelingen på Næstved-matriklen foretager overvejende basisurologi i et dagkirurgisk set-up. På Næstved-matriklen råder afdelingen over 10 dagkirurgiske senge.

Afdelingen på Roskilde-matriklen modtager al den akutte urologi i Region Sjælland og varetager ud over basisurologi i Region Sjælland de urologiske regionsfunktioner: radikal prostatektomi, nyrekirurgi, avanceret stenkirurgi, herunder PNL, RIRS og ESWL samt børneurologi. Derudover udredning, behandling og rehabilitering af patienter med urologiske cancersygdomme.

Urologisk Afdeling, Roskilde, råder over 38 senge fordelt på to sengeafsnit. Efter behov kan disponeres over senge på Anæstesiologisk Afdelings intensivafsnit samt senge i Pædiatrisk Afdeling.

Urologisk Afdeling disponerer over 17 operationslejer ugentligt på den centrale operationsgang i Roskilde og 12 operationslejer ugentligt i Næstved. Derudover foretages indgreb i dagkirurgisk afsnit, et leje per uge i Roskilde.

Der er en stor ambulant cystoskopi-virksomhed i det urologiske ambulatorium på begge matrikler.

Afdelingen råder over ambulatoriefaciliteter med i alt 23 ugentlige undersøgelses-/behandlingsrum til speciallæge i Roskilde. I Næstved rådes over 17 ugentlige undersøgelses/behandlingsrum.

Derudover er etableret sygeplejeambulatorium inkl. urodynamisk laboratorium samt faciliteter til ambulante fleksible cystoskopier på begge matrikler.

Afdelingen har adgang til ESWL-behandling i Roskilde.

Afdelingen råder over moderne endourologisk udstyr inkl. Holmium-laser samt avanceret udstyr til perkutan nyrestensbehandling og til laparoskopisk urologi. Siden efteråret 2012 har afdelingen på Roskilde-matriklen foretaget robotassisteret urinvejskirurgi.

Urologisk Afdelings lægestab

Den lægelige bemanding på Urologisk Afdeling er pt. sammensat som følger:

  • 1 ledende overlæge
  • 16 overlæger
  • 9 afdelingslæger
  • 10 1.- reservelæger/hovedforløb i urologi
  • 16 reservelæger, heraf otte i introstilling, seks i KBU og to i uklassificerede stillinger

Den samlede lægestab er på 52.

Uddannelse

Urologisk Afdeling har undervisningsforpligtigelse og undervisningsstillinger som led i:

  • Klinisk basislægeuddannelse, seks stillinger
  • Introduktionsstilling i urologi, otte stillinger
  • Speciallægeuddannelsen i urologi med 10 stillinger i samarbejde med Rigshospitalet/Herlev Hospital

Der er udarbejdet uddannelsesprogrammer svarende til enkeltstillingsklassifikationerne.

Den lægelige videreuddannelse er et prioriteret område i Urologisk Afdeling.

Sjællands Universitetshospital er universitetssygehus i samarbejde med Københavns Universitet. Urologisk Afdeling varetager klinisk og teoretisk undervisning af lægestuderende på 2. semester kandidat og har p.t. to B-lektorater og et forskningslektorat. Urologisk Afdeling forventes at medvirke aktivt i gennemførelsen af den prægraduate undervisning. Også i forbindelse med de lægestuderendes uddannelse lægges vægt på høj kvalitet og tilfredshed.

Forskning – Klinisk Forsknings Enhed (KFE)

Afdelingen er forskningsaktiv og til Urologisk Klinisk Forskningsenhed er der pt. tilknyttet et forskningslektorat, to Ph.d.-studerende og en sekretær. En stor andel af lægerne i afdelingen er forskningsaktive med samarbejde både nationalt og internationalt. I 2018 var ansatte på afdelingen (med)forfattere på 15 peer-reviewed artikler.

Dine kvalifikationer

Vi søger en erfaren speciallæge i urologi, gerne med relevant lederuddannelse. Vi forventer, at du har erfaring med ledelse. Og at du har en solid faglig ballast. Sammen med den ledende oversygeplejerske skal du sikre:

  • Udvikling af afdelingen så patienterne oplever gode, udviklende og sammenhængende forløb, hvor den faglige kvalitet er i top
  • En tydelig og visionær strategi for at udvikle afdelingen til at indgå i fremtidens Region Sjællands Universitetshospital
  • Effektiv drift gennem optimal ressourceudnyttelse, økonomistyring og budgetforståelse
  • Driftsoptimering af hele afdelingen
  • Lederskab i forhold til kontinuerligt at udvikle og implementere nye arbejdsgange og metoder med henblik på smart ressourceudnyttelse og optimering af patientbehandlingen
  • Klar ambition om at levere en indiskutabel høj kvalitet såvel inden for afdelingens egne rammer som i de samlede patientforløb
  • Anvendelse af ny teknologi i patientbehandlingen samt understøttelse af anvendelsen af kliniske databaser
  • Rekruttering, udvikling og fastholdelse af kompetent personale
  • Kvalitet i uddannelse af yngre læger og medicinstuderende

Dine personlige egenskaber:

  • En respekterende, synlig og involverende ledelsesstil samt evne til at koordinere og træffe de nødvendige beslutninger
  • Veludviklede kommunikative evner og samarbejdsevner og meget gerne med et humoristisk twist
  • Erfaring med kvalitetsudvikling og forskningsledelse
  • Høje idealer for det kliniske arbejde med udgangspunkt i patienternes behov
  • Gode evner til at opretholde et helhedsperspektiv, skabe sammenhænge og mening
  • Strategisk og analytisk tænkning og handlekraft samt vedholdenhed med henblik på at eksekvere beslutninger
  • Løsningsfokuseret tilgang, præget af kreativitet og nytænkning

Løn- og ansættelsesvilkår

Løn- og ansættelsesvilkår efter aftale for lægelige chefer.

Ansættelsen er betinget af en tilfredsstillende børneattest, som indhentes før ansættelsen.

Ansøger skal have været ansat som afdelingslæge eller tilsvarende inden for det pågældende speciale eller fagområde i en samlet periode på minimum 5 år, efter opnået speciallægeanerkendelse. Direktionen i Region Sjælland kan i særlige tilfælde give dispensation for ansøgere med mindre end 5 års erfaring.

Ansøgningsfrist: 18. oktober 2019.

Ansættelsessamtaler forventes afholdt den 18. november 2019.

Sjællands Universitetshospital.

Sjællands Universitetshospital vil være pioner i det danske sundhedsvæsen og definere en ny, bedre og anderledes måde at drive et sundhedsvæsen på. Med overskriften ”Patienten er alt” implementerer hospitalet en ambitiøs strategi, som vil sætte en ny retning for fremtiden.

Missionen er patienten, og visionen er suveræn kvalitet. Sjællands Universitetshospital er etableret som en organisatorisk enhed. Vi er således allerede nu i gang med at skabe et samlet og bedre sundhedsvæsen for regionens borgere og en spændende og udviklende arbejdsplads for medarbejderne.

I de kommende år vil en række funktioner flytte fra Roskilde til de nye bygninger i Køge. Sjællands Universitetshospital, Roskilde bliver således omdannet til et specialsygehus, der tilbyder ambulante, smidige og effektive patientforløb til lokalområdets borgere. Sjællands Universitetshospital, Roskilde skal være en stærk spiller i forhold til at udvikle og teste nye former for organisering, teknologi og telemedicin i tæt samarbejde med blandt andet uddannelsesinstitutioner, virksomheder, patienter og kommuner.

Inddragelse af repræsentanter fra patientforum

Som led i strategien inddrages medlemmer af hospitalets patientforum i lederrekrutteringer. Det må derfor forventes, at der deltager en patient eller pårørende i samtaleudvalget.

Læs mere om Sjællands Universitetshospital på:
http://www.regionsjaelland.dk/suh

Læs mere om byggeprojektet i Køge

Læs mere her om dine karrieremuligheder inden for netop dit speciale og hør, hvorfor andre af dine kollegaer allerede har valgt Region Sjælland på Det Gode Lægeliv.

Sundhedsstyrelsen har decentraliseret bedømmelserne vedrørende overlægestillinger, og Sjællands Universitetshospital anvender en vurdering af de 7 lægeroller (Medicinsk ekspert/lægefaglig, Kommunikator, Samarbejder, Leder/administrator/organisator, Sundhedsfremmer, Akademiker/forsker og underviser, Professionel) i den faglige bedømmelse. Ansøger bedes i ansøgningen - med bedst mulig dokumentation - forholde sig konkret til de 7 lægeroller jævnfør Sundhedsstyrelsens rapport: De syv lægeroller, fra maj 2013

http://sundhedsstyrelsen.dk/publ/Publ2013/05maj/De7laegeroller2udg.pdf

Du kan læse mere om rollemodellen (De syv lægeroller) her: http://sundhedsstyrelsen.dk/da/Nyheder/2013/Det%20danske%20syn%20på%20lægerollerne

Om Sjællands Universitetshospital
Sjællands Universitetshospital er Danmarks yngste universitetshospital, og en afgørende brik i Region Sjællands ambitiøse sygehusplan. Vores mission er patienten, og visionen er suveræn kvalitet. I en verden fuld af nye muligheder og forventninger ser vi os som pionerer, der ønsker at definere en ny, bedre og anderledes måde at drive sundhedsvæsenet på.

Sjællands Universitetshospital er over de sidste år etableret som en organisatorisk enhed. Næste trin er den fysiske samling i det nye kvalitetsfondsbyggeri i Køge, som vil skabe rammen for et universitetshospital i fuld skala. Vi er således i gang med at skabe et samlet og bedre sundhedsvæsen for regionens borgere, og en spændende og udviklende arbejdsplads for medarbejderne.

Læs mere om Sjællands Universitetshospital på: http://www.regionsjaelland.dk/suh

Region SjællandRoskilde2019-09-18T00:00:002019-10-18T00:00:00
330080975Leder af ydelsesområdet i Jobcenter KalundborgRobot Om jobbet Er du skarp på ydelsesområdet og brænder du for beskæftigelsesindsatsen? Har du øje for både sikker drift og udviklingsprocesser? Og kan du udøve tillidsfuld, nærværende og tydelig ledelse? Så er det måske dig, vi søger til en nyoprettet stilling som leder af vores nye ydelsesteam. Jobcenter Kalundborg søger en leder til vores nyoprettede ydelsesteam, der skal varetage udbetalinger samt sikre en god og effektiv modtagelse af borgere, der henvender sig til Jobcentret. Der er tale om en central enhed i Jobcentret, som skal arbejde tæt sammen med de øvrige driftsteam og med kommunens kontrolgruppe m.fl. Du får som leder af ydelsesområdet ansvar for at etablere den nye enhed som led i en større organisatorisk udviklingsproces. En af dine vigtigste opgaver i den sammenhæng bliver at udvise en nærværende og tydelig ledelse, hvor trivsel og resultater er hinandens forudsætninger. Du får ansvar for drift og personaleledelsen for ca. 35 medarbejdere, der alle er erfarne på området. Opgaverne i teamet omfatter i hovedtræk: Beregning og udbetaling af forsørgelsesydelser Sagsbehandling vedr. enkeltydelser Visitation (modtagelse af borgerhenvendelser) Sanktioner Tværgående samarbejde vedr. kommunens kontrolindsats M.v. Vi står samtidig foran en række digitale udviklingsprocesser, hvor du kommer til at stå i spidsen for implementeringen af KY og KSD. Du vil indgå i et tæt samspil med arbejdsmarkedschefen og dine 5 teamlederkolleger, hvor vi arbejder professionelt sammen om ambitiøse mål for vores fælles kerneopgave: At få ledige i job eller uddannelse samt sikre, at virksomhederne kan få den arbejdskraft, de har behov for. Din profilVi forventer at du: har solid erfaring med ydelsesområdet har dybtgående indsigt i lovgivningen på området og i særdeleshed lov om aktiv socialpolitik og sygedagpengeloven. har erfaring med ledelsesopgaven i en politisk styret organisation har kendskab til beskæftigelsesområdet er fokuseret på både drift og udvikling praktiserer en tillidsfuld, inddragende, nærværende og tydelig ledelsesstil evner at skabe og dyrke gode samarbejdsrelationer til såvel borgerne, medarbejdere, lederkolleger som eksterne samarbejdspartnere. har lyst til at lede en medarbejdergruppe med stor mangfoldighed Som person lægger vi vægt på, at du er kendetegnet ved ordentlighed og integritet, - og at du er vedholdende og kan holde fast i det lange, seje træk, når der opstår modstand og forhindringer undervejs. Derfor skal du vælge osKalundborg kommune er ambitiøs ift. at udvikle fremtidens kommune i at være et godt sted at bo, leve, arbejde og drive virksomhed. Under overskriften Fælles retning og Samarbejde for bedre resultater arbejder vi for at skabe sammenhæng og synliggøre de gode eksempler frem fra hverdagen. Vi har udarbejdet et helt nyt ledelses- og styringsgrundlag, der skal understøtte, at vi i endnu højere grad har fokus på kerneopgaven, kernevelfærden samt innovation og samskabelse med relevante interessenter. Grundlaget er blevet til i et samarbejde mellem direktionen og kommunens niveau 2-chefer, der via dialog og kvalificering har udarbejdet og formuleret de nye pejlemærker for ledelse og styring. En klassisk Kalundborg-Kommune-tilgang, hvor der er stor tiltro til, at vi når mere i fællesskab end med direktiver ovenfra. Hovedoverskrifterne er: Vi optimerer samarbejde og processer Vi skaber velfærd sammen med andre Vi holder styr på driften Vi styrker ressourcer hos os selv og andre For at understøtte den interne sammenhængskraft skal alle ledere uanset om de er teamledere, chefer eller direktører i de kommende 1 år på fælles uddannelse for at øge kendskabet til hinanden og dermed også øge sammenhængskraften. Forløbet hedder Ledelse sammen Fælles med borgerne , og der var opstart på forløbet ved et ambitiøst kick-off seminar i starten af april måned. Det er et uddannelsesforløb som vi forventer os meget af og som vores nye teamleder også bliver en del af. Forløbet er ganske rigtigt startet op, men det er på ingen måde for sent at hoppe ind og være med til at påvirke udviklingen i kommunen. Hvis du vil vide mereHar du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte arbejdsmarkedschef Lasse Bjerregaard på telefon 91 16 87 35 eller på mail lasse.bjerregaard@kalundborg.dk AnsøgningAnsøgningsfristen er den 21. september 2019. Ansættelses forløbet består af 2 samtaler og mellem 1. og 2. samtalerunde gennemfører HR et testforløb. Opslaget bliver opdateret ift. samtaledatoer. Stillingen er til besættelse den 1. december 2019. Om os Kalundborg er en kommune i vækst.Kommunen huser en af Sjællands største industrikoncentrationer uden for København med nogle af Danmarks største energi- og procesvirksomheder. Vi opbygger et banebrydende center for udvikling af avanceret biotek produktion, uddannelse og startups, ligesom den verdenskendte Kalundborg Symbiose ikke bare er et eksempel på fremsynet energieffektiv og bæredygtig produktion, men også et udtryk for en helt særlig måde at tænke cirkulær økonomi på. Erhvervslivet efterspørger både akademikere og faglært arbejdskraft, ligesom der er behov for velkvalificerede medarbejdere i den offentlige sektor. Her kan du ikke bare finde et godt job - du kan også skabe dig en karriere. Kommunen har knap 49.000 borgere og vi bliver stadigt flere, der vælger at bo tæt på den smukke vestsjællandske natur. Vi er 3.300 kommunalt ansatte, og vi arbejder alle strategisk med at skabe mere samarbejde med hinanden og eksterne partnere - borgere, virksomheder og andre myndigheder. Det gør vi for at opnå bedre resultater og understøtte, at kommunen når sin vision om at være et godt sted at bo, leve, arbejde og drive virksomhed. Læs mere om kommunen: www.imaginekalundborg.dk I Kalundborg Kommune har vi en generel politik om indhentning af straffeattest.

Om jobbet

Er du skarp på ydelsesområdet og brænder du for beskæftigelsesindsatsen? Har du øje for både sikker drift og udviklingsprocesser? Og kan du udøve tillidsfuld, nærværende og tydelig ledelse? Så er det måske dig, vi søger til en nyoprettet stilling som leder af vores nye ydelsesteam.

Jobcenter Kalundborg søger en leder til vores nyoprettede ydelsesteam, der skal varetage udbetalinger samt sikre en god og effektiv modtagelse af borgere, der henvender sig til Jobcentret.

Der er tale om en central enhed i Jobcentret, som skal arbejde tæt sammen med de øvrige driftsteam og med kommunens kontrolgruppe m.fl. Du får som leder af ydelsesområdet ansvar for at etablere den nye enhed som led i en større organisatorisk udviklingsproces. En af dine vigtigste opgaver i den sammenhæng bliver at udvise en nærværende og tydelig ledelse, hvor trivsel og resultater er hinandens forudsætninger.

Du får ansvar for drift og personaleledelsen for ca. 35 medarbejdere, der alle er erfarne på området. Opgaverne i teamet omfatter i hovedtræk:

  • Beregning og udbetaling af forsørgelsesydelser
  • Sagsbehandling vedr. enkeltydelser
  • Visitation (modtagelse af borgerhenvendelser)
  • Sanktioner
  • Tværgående samarbejde vedr. kommunens kontrolindsats
  • M.v.

Vi står samtidig foran en række digitale udviklingsprocesser, hvor du kommer til at stå i spidsen for implementeringen af KY og KSD.

Du vil indgå i et tæt samspil med arbejdsmarkedschefen og dine 5 teamlederkolleger, hvor vi arbejder professionelt sammen om ambitiøse mål for vores fælles kerneopgave: At få ledige i job eller uddannelse samt sikre, at virksomhederne kan få den arbejdskraft, de har behov for.


Din profil
Vi forventer at du:

  • har solid erfaring med ydelsesområdet
  • har dybtgående indsigt i lovgivningen på området og i særdeleshed lov om aktiv socialpolitik og sygedagpengeloven.
  • har erfaring med ledelsesopgaven i en politisk styret organisation
  • har kendskab til beskæftigelsesområdet
  • er fokuseret på både drift og udvikling
  • praktiserer en tillidsfuld, inddragende, nærværende og tydelig ledelsesstil
  • evner at skabe og dyrke gode samarbejdsrelationer til såvel borgerne, medarbejdere, lederkolleger som eksterne samarbejdspartnere.
  • har lyst til at lede en medarbejdergruppe med stor mangfoldighed

Som person lægger vi vægt på, at du er kendetegnet ved ordentlighed og integritet, - og at du er vedholdende og kan holde fast i det lange, seje træk, når der opstår modstand og forhindringer undervejs.


Derfor skal du vælge os
Kalundborg kommune er ambitiøs ift. at udvikle fremtidens kommune i at være et godt sted at bo, leve, arbejde og drive virksomhed. Under overskriften ”Fælles retning” og ”Samarbejde for bedre resultater” arbejder vi for at skabe sammenhæng og synliggøre de gode eksempler frem fra hverdagen.

Vi har udarbejdet et helt nyt ledelses- og styringsgrundlag, der skal understøtte, at vi i endnu højere grad har fokus på kerneopgaven, kernevelfærden samt innovation og samskabelse med relevante interessenter.

Grundlaget er blevet til i et samarbejde mellem direktionen og kommunens niveau 2-chefer, der via dialog og kvalificering har udarbejdet og formuleret de nye pejlemærker for ledelse og styring. En ”klassisk” Kalundborg-Kommune-tilgang, hvor der er stor tiltro til, at vi når mere i fællesskab end med direktiver ovenfra. Hovedoverskrifterne er:

  • Vi optimerer samarbejde og processer
  • Vi skaber velfærd sammen med andre
  • Vi holder styr på driften
  • Vi styrker ressourcer hos os selv og andre

For at understøtte den interne sammenhængskraft skal alle ledere – uanset om de er teamledere, chefer eller direktører – i de kommende 1½ år på fælles uddannelse for at øge kendskabet til hinanden og dermed også øge sammenhængskraften. Forløbet hedder ”Ledelse sammen – Fælles med borgerne”, og der var opstart på forløbet ved et ambitiøst kick-off seminar i starten af april måned. Det er et uddannelsesforløb som vi forventer os meget af og som vores nye teamleder også bliver en del af. Forløbet er ganske rigtigt startet op, men det er på ingen måde for sent at hoppe ind og være med til at påvirke udviklingen i kommunen.


Hvis du vil vide mere
Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte arbejdsmarkedschef Lasse Bjerregaard på telefon 91 16 87 35 eller på mail lasse.bjerregaard@kalundborg.dk


Ansøgning
Ansøgningsfristen er den 21. september 2019.

Ansættelses forløbet består af 2 samtaler og mellem 1. og 2. samtalerunde gennemfører HR et testforløb. Opslaget bliver opdateret ift. samtaledatoer.

Stillingen er til besættelse den 1. december 2019.


Om os

Kalundborg er en kommune i vækst.
Kommunen huser en af Sjællands største industrikoncentrationer uden for København med nogle af Danmarks største energi- og procesvirksomheder. Vi opbygger et banebrydende center for udvikling af avanceret biotek produktion, uddannelse og startups, ligesom den verdenskendte Kalundborg Symbiose ikke bare er et eksempel på fremsynet energieffektiv og bæredygtig produktion, men også et udtryk for en helt særlig måde at tænke cirkulær økonomi på.

Erhvervslivet efterspørger både akademikere og faglært arbejdskraft, ligesom der er behov for velkvalificerede medarbejdere i den offentlige sektor. Her kan du ikke bare finde et godt job - du kan også skabe dig en karriere. Kommunen har knap 49.000 borgere og vi bliver stadigt flere, der vælger at bo tæt på den smukke vestsjællandske natur.

Vi er 3.300 kommunalt ansatte, og vi arbejder alle strategisk med at skabe mere samarbejde med hinanden og eksterne partnere - borgere, virksomheder og andre myndigheder. Det gør vi for at opnå bedre resultater og understøtte, at kommunen når sin vision om at være et godt sted at bo, leve, arbejde og drive virksomhed.

Læs mere om kommunen: www.imaginekalundborg.dk  

I Kalundborg Kommune har vi en generel politik om indhentning af straffeattest.

Jobcenter KalundborgKalundborg2019-08-29T00:00:002019-09-21T00:00:00
330080973Leder af sekretariat og administration i Jobcenter KalundborgRobot Om jobbet Vil du være med til at skabe fælles retning , lede og udvikle en effektiv supportenhed til understøttelse af beskæftigelsesindsatsen i Kalundborg? Vil du have ansvar for tværgående udviklingsprojekter, og kan du udøve tillidsfuld, nærværende og tydelig ledelse? Så er det måske dig, vi søger til en nyoprettet stilling som leder af vores nye supportenhed Sekretariat og administration . Jobcenter Kalundborg søger en leder til vores nyoprettede supportenhed, der skal understøtte den øvrige organisation administrativt og vidensmæssigt, så driften får de bedste forudsætninger for at fokusere på kerneopgaven: At få ledige i job eller uddannelse, og at sikre virksomhederne den arbejdskraft, de har brug for. Der er tale om en central enhed i Jobcentret, der skal stå i spidsen for tværgående udviklingsprojekter og indsatsområder, og som indebærer en bred samarbejdsflade med interessenter både i og udenfor Jobcentret. Du får som leder af Sekretariat og administration ansvar for at etablere den nye enhed som led i en større organisatorisk udviklingsproces. En af dine vigtigste opgaver i den sammenhæng bliver at udvise en nærværende og tydelig ledelse, hvor trivsel og resultater er hinandens forudsætninger. Du vil blive leder for medarbejdere, der løser opgaver indenfor administration, økonomi, kontraktstyring, ledelsesinformation samt tværgående udviklingsopgaver og -projekter. Den samlede opgaveportefølje er endnu ikke endelig fastlagt, og du vil få god mulighed for at præge opgaveløsningen i den nye enhed. Vi står samtidig foran en række konkrete udviklingsopgaver, hvor du kommer til at spille en væsentlig rolle i et tæt samarbejde med ledergruppen og medarbejderne i Sekretariat og administration. Bl.a. udvikling af vores ledelsesinformation, tværgående projekter og indsatser samt øget brug af digitale løsninger. Som leder af Sekretariat og administration skal du trives med, at din værdi som leder primært ligger i at få andre i organisationen til at skabe resultater. Du vil indgå i et tæt samspil med arbejdsmarkedschefen og dine 5 teamlederkolleger, hvor vi arbejder professionelt sammen om ambitiøse mål for vores fælles opgave. Din profilVi forventer at du: har en relevant videregående uddannelse eller anden tilsvarende baggrund erfaring har erfaring med ledelsesopgaven i en politisk styret organisation har kendskab til beskæftigelsesområdet eller lyst til at få det har erfaring med tværgående udviklingsopgaver og effektiviseringsprocesser har interesse for økonomi- og ressourcestyring arbejder analytisk, strategisk, samarbejds- og helhedsorienteret har lyst til at lede en medarbejdergruppe med stor mangfoldighed Som person lægger vi vægt på, at du er kendetegnet ved ordentlighed og integritet, - og at du er vedholdende og kan holde fast i det lange, seje træk, når der opstår modstand og forhindringer undervejs. Derfor skal du vælge osKalundborg kommune er ambitiøs ift. at udvikle fremtidens kommune i at være et godt sted at bo, leve, arbejde og drive virksomhed. Under overskriften Fælles retning og Samarbejde for bedre resultater arbejder vi for at skabe sammenhæng og synliggøre de gode eksempler frem fra hverdagen. Vi har udarbejdet et helt nyt ledelses- og styringsgrundlag, der skal understøtte, at vi i endnu højere grad har fokus på kerneopgaven, kernevelfærden samt innovation og samskabelse med relevante interessenter. Grundlaget er blevet til i et samarbejde mellem direktionen og kommunens niveau 2-chefer, der via dialog og kvalificering har udarbejdet og formuleret de nye pejlemærker for ledelse og styring. En klassisk Kalundborg-Kommune-tilgang, hvor der er stor tiltro til, at vi når mere i fællesskab end med direktiver ovenfra. Hovedoverskrifterne er: Vi optimerer samarbejde og processer Vi skaber velfærd sammen med andre Vi holder styr på driften Vi styrker ressourcer hos os selv og andre For at understøtte den interne sammenhængskraft skal alle ledere uanset om de er teamledere, chefer eller direktører i de kommende 1 år på fælles uddannelse for at øge kendskabet til hinanden og dermed også øge sammenhængskraften. Forløbet hedder Ledelse sammen Fælles med borgerne , og der var opstart på forløbet ved et ambitiøst kick-off seminar i starten af april måned. Det er et uddannelsesforløb som vi forventer os meget af og som vores nye teamleder også bliver en del af. Forløbet er ganske rigtigt startet op, men det er på ingen måde for sent at hoppe ind og være med til at påvirke udviklingen i kommunen. Hvis du vil vide mereHar du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte arbejdsmarkedschef Lasse Bjerregaard på telefon 91 16 87 35 eller på mail lasse.bjerregaard@kalundborg.dk AnsøgningAnsøgningsfristen er den 6. oktober 2019. Ansættelses forløbet består af 2 samtaler og mellem 1. og 2. samtalerunde gennemfører HR et testforløb. Opslaget bliver opdateret ift. samtaledatoer. Stillingen er til besættelse den 1. december 2019. Om os Kalundborg er en kommune i vækst.Kommunen huser en af Sjællands største industrikoncentrationer uden for København med nogle af Danmarks største energi- og procesvirksomheder. Vi opbygger et banebrydende center for udvikling af avanceret biotek produktion, uddannelse og startups, ligesom den verdenskendte Kalundborg Symbiose ikke bare er et eksempel på fremsynet energieffektiv og bæredygtig produktion, men også et udtryk for en helt særlig måde at tænke cirkulær økonomi på. Erhvervslivet efterspørger både akademikere og faglært arbejdskraft, ligesom der er behov for velkvalificerede medarbejdere i den offentlige sektor. Her kan du ikke bare finde et godt job - du kan også skabe dig en karriere. Kommunen har knap 49.000 borgere og vi bliver stadigt flere, der vælger at bo tæt på den smukke vestsjællandske natur. Vi er 3.300 kommunalt ansatte, og vi arbejder alle strategisk med at skabe mere samarbejde med hinanden og eksterne partnere - borgere, virksomheder og andre myndigheder. Det gør vi for at opnå bedre resultater og understøtte, at kommunen når sin vision om at være et godt sted at bo, leve, arbejde og drive virksomhed. Læs mere om kommunen: www.imaginekalundborg.dk I Kalundborg Kommune har vi en generel politik om indhentning af straffeattest.

Om jobbet

Vil du være med til at skabe ’fælles retning’, lede og udvikle en effektiv supportenhed til understøttelse af beskæftigelsesindsatsen i Kalundborg? Vil du have ansvar for tværgående udviklingsprojekter, og kan du udøve tillidsfuld, nærværende og tydelig ledelse? Så er det måske dig, vi søger til en nyoprettet stilling som leder af vores nye supportenhed ’Sekretariat og administration’.

Jobcenter Kalundborg søger en leder til vores nyoprettede supportenhed, der skal understøtte den øvrige organisation administrativt og vidensmæssigt, så driften får de bedste forudsætninger for at fokusere på kerneopgaven: At få ledige i job eller uddannelse, og at sikre virksomhederne den arbejdskraft, de har brug for.

Der er tale om en central enhed i Jobcentret, der skal stå i spidsen for tværgående udviklingsprojekter og indsatsområder, og som indebærer en bred samarbejdsflade med interessenter både i og udenfor Jobcentret. Du får som leder af Sekretariat og administration ansvar for at etablere den nye enhed som led i en større organisatorisk udviklingsproces. En af dine vigtigste opgaver i den sammenhæng bliver at udvise en nærværende og tydelig ledelse, hvor trivsel og resultater er hinandens forudsætninger.

Du vil blive leder for medarbejdere, der løser opgaver indenfor administration, økonomi, kontraktstyring, ledelsesinformation samt tværgående udviklingsopgaver og -projekter. Den samlede opgaveportefølje er endnu ikke endelig fastlagt, og du vil få god mulighed for at præge opgaveløsningen i den nye enhed.

Vi står samtidig foran en række konkrete udviklingsopgaver, hvor du kommer til at spille en væsentlig rolle i et tæt samarbejde med ledergruppen og medarbejderne i Sekretariat og administration. Bl.a. udvikling af vores ledelsesinformation, tværgående projekter og indsatser samt øget brug af digitale løsninger.

Som leder af Sekretariat og administration skal du trives med, at din værdi som leder primært ligger i at få andre i organisationen til at skabe resultater.

Du vil indgå i et tæt samspil med arbejdsmarkedschefen og dine 5 teamlederkolleger, hvor vi arbejder professionelt sammen om ambitiøse mål for vores fælles opgave.


Din profil
Vi forventer at du:

  • har en relevant videregående uddannelse eller anden tilsvarende baggrund/erfaring
  • har erfaring med ledelsesopgaven i en politisk styret organisation
  • har kendskab til beskæftigelsesområdet eller lyst til at få det
  • har erfaring med tværgående udviklingsopgaver og effektiviseringsprocesser
  • har interesse for økonomi- og ressourcestyring
  • arbejder analytisk, strategisk, samarbejds- og helhedsorienteret
  • har lyst til at lede en medarbejdergruppe med stor mangfoldighed

Som person lægger vi vægt på, at du er kendetegnet ved ordentlighed og integritet, - og at du er vedholdende og kan holde fast i det lange, seje træk, når der opstår modstand og forhindringer undervejs.


Derfor skal du vælge os
Kalundborg kommune er ambitiøs ift. at udvikle fremtidens kommune i at være et godt sted at bo, leve, arbejde og drive virksomhed. Under overskriften ”Fælles retning” og ”Samarbejde for bedre resultater” arbejder vi for at skabe sammenhæng og synliggøre de gode eksempler frem fra hverdagen.

Vi har udarbejdet et helt nyt ledelses- og styringsgrundlag, der skal understøtte, at vi i endnu højere grad har fokus på kerneopgaven, kernevelfærden samt innovation og samskabelse med relevante interessenter.

Grundlaget er blevet til i et samarbejde mellem direktionen og kommunens niveau 2-chefer, der via dialog og kvalificering har udarbejdet og formuleret de nye pejlemærker for ledelse og styring. En ”klassisk” Kalundborg-Kommune-tilgang, hvor der er stor tiltro til, at vi når mere i fællesskab end med direktiver ovenfra. Hovedoverskrifterne er:

  • Vi optimerer samarbejde og processer
  • Vi skaber velfærd sammen med andre
  • Vi holder styr på driften
  • Vi styrker ressourcer hos os selv og andre

For at understøtte den interne sammenhængskraft skal alle ledere – uanset om de er teamledere, chefer eller direktører – i de kommende 1½ år på fælles uddannelse for at øge kendskabet til hinanden og dermed også øge sammenhængskraften. Forløbet hedder ”Ledelse sammen – Fælles med borgerne”, og der var opstart på forløbet ved et ambitiøst kick-off seminar i starten af april måned. Det er et uddannelsesforløb som vi forventer os meget af og som vores nye teamleder også bliver en del af. Forløbet er ganske rigtigt startet op, men det er på ingen måde for sent at hoppe ind og være med til at påvirke udviklingen i kommunen.


Hvis du vil vide mere
Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte arbejdsmarkedschef Lasse Bjerregaard på telefon 91 16 87 35 eller på mail lasse.bjerregaard@kalundborg.dk


Ansøgning
Ansøgningsfristen er den 6. oktober 2019.

Ansættelses forløbet består af 2 samtaler og mellem 1. og 2. samtalerunde gennemfører HR et testforløb. Opslaget bliver opdateret ift. samtaledatoer.

Stillingen er til besættelse den 1. december 2019.


Om os

Kalundborg er en kommune i vækst.
Kommunen huser en af Sjællands største industrikoncentrationer uden for København med nogle af Danmarks største energi- og procesvirksomheder. Vi opbygger et banebrydende center for udvikling af avanceret biotek produktion, uddannelse og startups, ligesom den verdenskendte Kalundborg Symbiose ikke bare er et eksempel på fremsynet energieffektiv og bæredygtig produktion, men også et udtryk for en helt særlig måde at tænke cirkulær økonomi på.

Erhvervslivet efterspørger både akademikere og faglært arbejdskraft, ligesom der er behov for velkvalificerede medarbejdere i den offentlige sektor. Her kan du ikke bare finde et godt job - du kan også skabe dig en karriere. Kommunen har knap 49.000 borgere og vi bliver stadigt flere, der vælger at bo tæt på den smukke vestsjællandske natur.

Vi er 3.300 kommunalt ansatte, og vi arbejder alle strategisk med at skabe mere samarbejde med hinanden og eksterne partnere - borgere, virksomheder og andre myndigheder. Det gør vi for at opnå bedre resultater og understøtte, at kommunen når sin vision om at være et godt sted at bo, leve, arbejde og drive virksomhed.

Læs mere om kommunen: www.imaginekalundborg.dk  

I Kalundborg Kommune har vi en generel politik om indhentning af straffeattest.

Jobcenter KalundborgKalundborg2019-08-29T00:00:002019-10-06T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Ledende overlæge, Urologisk Afdeling, Sjællands Universitetshospital

Region Sjælland

Roskilde
Ledende overlæge til Urologisk Afdeling, Sjællands Universitetshospital Stillingen som ledende overlæge i Urologisk Afdeling, Sjællands Universitetshospital er ledig til besættelse 1. december 2019 eller snarest herefter. Urologisk Afdeling søger en...
Indrykket:18. september 2019
Udløbsdato:18. oktober 2019

Leder af ydelsesområdet i Jobcenter Kalundborg

Jobcenter Kalundborg

Kalundborg
Om jobbet Er du skarp på ydelsesområdet og brænder du for beskæftigelsesindsatsen? Har du øje for både sikker drift og udviklingsprocesser? Og kan du udøve tillidsfuld, nærværende og tydelig ledelse? Så er det måske dig, vi søger til en nyoprettet s...
Indrykket:29. august 2019
Udløbsdato:21. september 2019

Leder af sekretariat og administration i Jobcenter Kalundborg

Jobcenter Kalundborg

Kalundborg
Om jobbet Vil du være med til at skabe fælles retning , lede og udvikle en effektiv supportenhed til understøttelse af beskæftigelsesindsatsen i Kalundborg? Vil du have ansvar for tværgående udviklingsprojekter, og kan du udøve tillidsfuld, nærværen...
Indrykket:29. august 2019
Udløbsdato:6. oktober 2019