CHEF FOR SKOLER OG UDDANNELSE

Du får en central rolle som skolechef i en udviklingsorienteret kommune. Børnene har en vigtig plads og du kommer til at arbejde med realisering af kommunens ambitiøse visioner for børn, skoler og uddannelse. Dit virke omfatter skole, SFO og klubtilbud. Du er et centralt omdrejningspunkt for at børn og unge bliver i stand til at gennemføre en ungdomsuddannelse og skabe sig et godt liv.
Albertslund Kommune er optaget af initiativer, der skal gøre kommunen bedre. Det gælder ikke mindst udvikling af kommunens borgerrettede tilbud, ydelser og rolle som en vigtig del af moderne menneskers velfærdssamfund.

Du er ambitiøs på borgernes vegne og bruger gerne faglighed og kraft på at udvikle og forbedre. Du bygger på tillid og optræder respektfuldt. Er du på vej frem i karrieren, er dit potentiale tydeligt.

I job- og personprofilen kan du læse mere om stillingen, kommunen, rammer og forventninger. Du kan også se, hvordan du søger.

Interesserede er velkomne til at kontakte rekrutteringskonsulent Søren Thorup, thorups kontor, på 21 68 87 08 og direktør Anne-Mette Brandt på 43686101.

Vi glæder os til at læse din ansøgning!

Ansøgningsfristen er den 11. august 2019
 


Du har ikke vedlagt dokumenter til din ansøgning. Klik på 'OK' knappen nedenfor for at sende din ansøgning alligevel, eller klik på knappen "Annuller" og vedhæft dokumenter, før du sender din ansøgning igen.

Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330044502Phoenix-aba3a42612019-06-17T13:01:17.630CHEF FOR SKOLER OG UDDANNELSEDu får en central rolle som skolechef i en udviklingsorienteret kommune. Børnene har en vigtig plads og du kommer til at arbejde med realisering af kommunens ambitiøse visioner for børn, skoler og uddannelse. Dit virke omfatter skole, SFO og klubtilbud. Du er et centralt omdrejningspunkt for at børn og unge bliver i stand til at gennemføre en ungdomsuddannelse og skabe sig et godt liv.
Albertslund Kommune er optaget af initiativer, der skal gøre kommunen bedre. Det gælder ikke mindst udvikling af kommunens borgerrettede tilbud, ydelser og rolle som en vigtig del af moderne menneskers velfærdssamfund.

Du er ambitiøs på borgernes vegne og bruger gerne faglighed og kraft på at udvikle og forbedre. Du bygger på tillid og optræder respektfuldt. Er du på vej frem i karrieren, er dit potentiale tydeligt.

I job- og personprofilen kan du læse mere om stillingen, kommunen, rammer og forventninger. Du kan også se, hvordan du søger.

Interesserede er velkomne til at kontakte rekrutteringskonsulent Søren Thorup, thorups kontor, på 21 68 87 08 og direktør Anne-Mette Brandt på 43686101.

Vi glæder os til at læse din ansøgning!

Ansøgningsfristen er den 11. august 2019
 

Du får en central rolle som skolechef i en udviklingsorienteret kommune. Børnene har en vigtig plads og du kommer til at arbejde med realisering af kommunens ambitiøse visioner for børn, skoler og uddannelse. Dit virke omfatter skole, SFO og klubtilbud. Du er et centralt omdrejningspunkt for at børn og unge bliver i stand til at gennemføre en ungdomsuddannelse og skabe sig et godt liv.Albertslund Kommune er optaget af initiativer, der skal gøre kommunen bedre. Det gælder ikke mindst udvikling af kommunens borgerrettede tilbud, ydelser og rolle som en vigtig del af moderne menneskers velfærdssamfund.Du er ambitiøs på borgernes vegne og bruger gerne faglighed og kraft på at udvikle og forbedre. Du bygger på tillid og optræder respektfuldt. Er du på vej frem i karrieren, er dit potentiale tydeligt.I job- og personprofilen kan du læse mere om stillingen, kommunen, rammer og forventninger. Du kan også se, hvordan du søger.Interesserede er velkomne til at kontakte rekrutteringskonsulent Søren Thorup, thorups kontor, på 21 68 87 08 og direktør Anne-Mette Brandt på 43686101.Vi glæder os til at læse din ansøgning!Ansøgningsfristen er den 11. august 201910Phoenixaba3a426101000000000aDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-08-11T00:00:000010https://albertslund.emply.net/recruitment/vacancyApply.aspx?publishingId=ece5a078-311b-49bc-aaf5-a7b129de218a0EuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnBrøndbyEuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnAlbertslund3548361Børn, Sundhed og Velfærd11Nordmarks Alle 12620AlbertslundDKDanmarkORS/aba3a426_logo.gifORS/Small/aba3a426_logo.gif0DKDanmarkDanmark8Fuldtid46Permanent779333EmplyPremium+ pakken - 60 dage6bc51e62-e7cb-41db-b64c-e65486c82ee2_353801117-06-20191https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=aba3a426https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=aba3a426https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=aba3a426&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=aba3a426&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Ledelse_og_HR/Ledelse/8.jpgEr Ledelse noget for dig? Søg jobbet som Chef i dag.12008001Dansk3Læse/ tale123208Chef6Ledelse362104188dorthe.de.la.motte@albertslund.dkDanmarkDanmark330056118Chef til Indkøbssupport og -analyse i Københavns Ejendomme og IndkøbBasic Københavns Kommune satser stort på at professionalisere indkøbsområdet yderligere og øge effektiviseringerne. Vi er derfor i gang med at tilpasse organiseringen og har brug for en ny chef til Indkøbssupport og -analyse i Københavns Ejendomme og Indkøb snarest muligt. Indkøbssupport og -analyse, som er en af fem enheder i Center for Indkøb og Forsikring (CFI), og vi har ansvaret for brugen og udviklingen af Københavns Kommunes indkøbssystem og kommunens BI-løsninger på indkøbsområdet. Vi er en vigtig spiller i kommunens mål om effektivt og ordreunderstøttet indkøb. Enhedens vigtigste opgaver er: Forretnings- og systemsupport for kommunens 4000 indkøbere Uddannelse i indkøb for Københavns Kommune og i brugen af indkøbssystemet (SAP SRM) Katalog- og kontraktadministration i SAP Projektledelse af projekter i CFI Indkøbsanalyseopgaver, herunder distribution og udvikling af indkøbsrapportering via Power BI Effektiviseringsberegninger Understøttelse af yderligere digitalisering og procesoptimering på indkøbsområdet Chefen for Indkøbssupport og -analyse er den daglige leder af 18-20 medarbejdere. Vi forventer derfor ledelseserfaring og gerne en relevant lederuddannelse, eller at du er indstillet på at påbegynde en sådan.Det er herudover en fordel at have kendskab til store organisationer med mange interessenter og gerne erfaring fra indkøbsområdet. Du har formentlig en økonomisk uddannelse som cand.merc., cand.polit eller tilsvarende. Du får det forretningsmæssige ansvar for kommunens indkøbssystem. Det betyder, at det er vigtigt, at du er god til at forstå den forretning, du skal understøtte og bidrage til at udvikle. Du motiveres af at arbejde i krydsfeltet mellem driftsledelse og forandringsledelse. Din evne til at forstå komplekse data og analyser er afgørende. Derudover er interesse for og indsigt i digitalisering af arbejdsprocesser med fx robotter og machinelearning absolut en fordel. Stillingen indebærer en stor kontaktflade i forhold til samarbejdspartnere og interessenter i øvrige dele af kommunen, og evnen til at skabe og fastholde relationer er en vigtig kompetence. Derfor er det også vigtigt at du kommunikerer klart både mundtligt og skriftligt. Du forstår at omsætte komplekse analyser og informationer til let forståeligt skriftligt materiale, der lader sig videreformidle til alle interessenter. Derudover forventer vi, at du som chef kan agere ledelsesmæssigt på tre niveauer: motivere og guide dine medarbejdere til at levere resultater og samtidigt have fokus på et godt arbejdsmiljø tænke strategisk og fastsætte visionære pejlemærker og mål for hvordan CFI kan sikre, at Københavns Kommune indkøber effektivt og understøtter kernedriften skabe resultater og styre på ressourcer og økonomi Du vil indgå i et stærkt ledelsesteam i CFI, hvor høj faglighed, sparring og humor er i højsædet. Løn- og ansættelsesvilkår Du vil referere til centerchefen i Center for Indkøb og Forsikring i Københavns Ejendomme og Indkøb. Ansættelsesforhold er efter kvalifikationer og gældende overenskomst med Københavns Kommune og efter principperne for Ny Løn. Stillingen er omfattet af Aftale om aflønning af chefer. Tiltrædelse 1. oktober 2019. Vil du vide mere? Du er velkommen til at henvende dig for yderligere oplysninger hos enhedschef Andreas Bøgh Carlsen på 2943 0545 (indtil 18. juli) eller centerchef Allan Åge Christensen på 2165 5354 (fra 29. juli). I ansættelsesforløbet vil der forekomme tests. Vedhæft motiveret ansøgning og CV og søg via nedenstående link senest mandag den 12. august 2019 Vi forventer at afholde samtaler uge 33 og 34. Københavns Ejendomme & Indkøb vi skaber rum Københavns Ejendomme & Indkøb er Københavns Kommunes ejendomsenhed og indkøbsorganisation. Vi ejer og administrerer mere end 2,6 mio. m2. Vi har ansvar for lejeaftaler, ejendomshandler, bygningsdrift, energioptimering, ejendomsservice og vedligeholdelse m.m. af blandt andet skoler, daginstitutioner, botilbud, plejehjem, kultur- og idrætsfaciliteter, administrationsejendomme osv. Vi er også kommunens primære indkøbsorganisation. Vi har ansvar for at gennemføre udbud af varer og tjenesteydelser på tværs af kommunen. Vi skal sikre, at det er enkelt at købe de rigtige varer til den rigtige pris for de, der køber ind til kommunalt brug. Vi tager udgangspunkt i forvaltningernes behov og samarbejder med vores kunder om at skabe de bedste løsninger. Vi beskæftiger ca. 840 medarbejdere og administrerer et årligt budget på ca. 1,5 mia. kr. Du kan læse mere om os på www.kobenhavnsejendomme.kk.dk

Københavns Kommune satser stort på at professionalisere indkøbsområdet yderligere og øge effektiviseringerne. Vi er derfor i gang med at tilpasse organiseringen og har brug for en ny chef til Indkøbssupport og -analyse i Københavns Ejendomme og Indkøb snarest muligt.

Indkøbssupport og -analyse, som er en af fem enheder i Center for Indkøb og Forsikring (CFI), og vi har ansvaret for brugen og udviklingen af Københavns Kommunes indkøbssystem og kommunens BI-løsninger på indkøbsområdet. Vi er en vigtig spiller i kommunens mål om effektivt og ordreunderstøttet indkøb.

Enhedens vigtigste opgaver er:

  • Forretnings- og systemsupport for kommunens +4000 indkøbere
  • Uddannelse i indkøb for Københavns Kommune og i brugen af indkøbssystemet (SAP SRM)
  • Katalog- og kontraktadministration i SAP
  • Projektledelse af projekter i CFI
  • Indkøbsanalyseopgaver, herunder distribution og udvikling af indkøbsrapportering via Power BI
  • Effektiviseringsberegninger
  • Understøttelse af yderligere digitalisering og procesoptimering på indkøbsområdet

Chefen for Indkøbssupport og -analyse er den daglige leder af 18-20 medarbejdere. Vi forventer derfor ledelseserfaring og gerne en relevant lederuddannelse, eller at du er indstillet på at påbegynde en sådan.Det er herudover en fordel at have kendskab til store organisationer med mange interessenter og gerne erfaring fra indkøbsområdet. Du har formentlig en økonomisk uddannelse som cand.merc., cand.polit eller tilsvarende.

Du får det forretningsmæssige ansvar for kommunens indkøbssystem. Det betyder, at det er vigtigt, at du er god til at forstå den forretning, du skal understøtte og bidrage til at udvikle. Du motiveres af at arbejde i krydsfeltet mellem driftsledelse og forandringsledelse. Din evne til at forstå komplekse data og analyser er afgørende. Derudover er interesse for og indsigt i digitalisering af arbejdsprocesser med fx robotter og machinelearning absolut en fordel.

Stillingen indebærer en stor kontaktflade i forhold til samarbejdspartnere og interessenter i øvrige dele af kommunen, og evnen til at skabe og fastholde relationer er en vigtig kompetence. Derfor er det også vigtigt at du kommunikerer klart både mundtligt og skriftligt. Du forstår at omsætte komplekse analyser og informationer til let forståeligt skriftligt materiale, der lader sig videreformidle til alle interessenter.

Derudover forventer vi, at du som chef kan agere ledelsesmæssigt på tre niveauer:

  • motivere og guide dine medarbejdere til at levere resultater og samtidigt have fokus på et godt arbejdsmiljø
  • tænke strategisk og fastsætte visionære pejlemærker og mål for hvordan CFI kan sikre, at Københavns Kommune indkøber effektivt og understøtter kernedriften
  • skabe resultater og styre på ressourcer og økonomi

Du vil indgå i et stærkt ledelsesteam i CFI, hvor høj faglighed, sparring og humor er i højsædet.

Løn- og ansættelsesvilkår
Du vil referere til centerchefen i Center for Indkøb og Forsikring i Københavns Ejendomme og Indkøb. Ansættelsesforhold er efter kvalifikationer og gældende overenskomst med Københavns Kommune og efter principperne for Ny Løn. Stillingen er omfattet af Aftale om aflønning af chefer. Tiltrædelse 1. oktober 2019.

Vil du vide mere?
Du er velkommen til at henvende dig for yderligere oplysninger hos enhedschef Andreas Bøgh Carlsen på 2943 0545 (indtil 18. juli) eller centerchef Allan Åge Christensen på 2165 5354 (fra 29. juli).

I ansættelsesforløbet vil der forekomme tests.

Vedhæft motiveret ansøgning og CV og søg via nedenstående link senest mandag den 12. august 2019
Vi forventer at afholde samtaler uge 33 og 34.

Københavns Ejendomme & Indkøb – vi skaber rum
Københavns Ejendomme & Indkøb er Københavns Kommunes ejendomsenhed og indkøbsorganisation. Vi ejer og administrerer mere end 2,6 mio. m2. Vi har ansvar for lejeaftaler, ejendomshandler, bygningsdrift, energioptimering, ejendomsservice og vedligeholdelse m.m. af blandt andet skoler, daginstitutioner, botilbud, plejehjem, kultur- og idrætsfaciliteter, administrationsejendomme osv. Vi er også kommunens primære indkøbsorganisation. Vi har ansvar for at gennemføre udbud af varer og tjenesteydelser på tværs af kommunen. Vi skal sikre, at det er enkelt at købe de rigtige varer til den rigtige pris for de, der køber ind til kommunalt brug. Vi tager udgangspunkt i forvaltningernes behov og samarbejder med vores kunder om at skabe de bedste løsninger. Vi beskæftiger ca. 840 medarbejdere og administrerer et årligt budget på ca. 1,5 mia. kr. Du kan læse mere om os på www.kobenhavnsejendomme.kk.dk

ORS/Small/fd6c8faf_logo.pngIndkøb og ForsikringKøbenhavn NV2019-07-08T11:01:05.9902019-08-12T00:00:00
330055818Styrelsen for Patientsikkerhed søger en enhedschef til Sundhedsjura.Robot Vil du gøre en forskel for patientsikkerheden? Vil du sætte dit præg på sundhedsjuraen? Vil du være chef for en juridisk enhed med høje faglige ambitioner? Er du en dygtig leder med erfaring fra en politisk ledet organisation? Så kan vi tilbyde et spændende job som styrelsens enhedschef for Sundhedsjura. Om enheden Sundhedsjuras hovedopgave er at varetage juridiske opgaver på tilsynsområdet. Det gælder både styrelsens sundhedsfaglige tilsyn med behandlingssteder (organisationstilsyn), med sundhedspersoner (individtilsyn) og med personlig og praktisk hjælp og pleje på ældreområdet. Opgaverne løses i tæt samspil med styrelsens tre tilsyns- og rådgivningsenheder. Sundhedsjura varetager også lovforberedende arbejde, administration af og juridisk vejledning om en lang række centrale regler på sundhedsområdet, sundhedsloven, autorisationsloven, serviceloven, blodforsyningsloven m.fl. Sundhedsjura koordinerer desuden styrelsens opgaver med bidrag til besvarelser af folketingsspørgsmål, lovhøringer og aktindsigter efter offentlighedsloven. Du vil have direkte personaleledelse for 3 sektionsledere, og indirekte personaleledelse for de i alt 33 faste medarbejdere, hvoraf hovedparten er jurister, samt 12 studentermedarbejdere. Du har budgetansvar for enheden, du bliver en del af styrelsens chefgruppe, og du referer til direktøren. Dine uddannelse og faglige kvalifikationer Vi forventer, at du har en relevant juridisk uddannelse, og at du har interesse for varetagelse af administrative sundhedsjuridiske opgaver. Det er et krav, at du har: • erfaring med personaleledelse og ledelse af ledere • stor ansvarlighed i løsning af drifts- og udviklingsopgaver i fællesskab med øvrige enheder • erfaring fra en politisk ledet organisation samt lovarbejde • et godt kendskab til det danske sundhedsvæsen, herunder organisering, faggrupper, m.m. • erfaring med at sætte retning og sikre effektiv styring • erfaring med at indgå i samarbejder med både interne og eksterne interessenter • solide kommunikative evner både i skrift og tale • drive for at nå fastsatte kvalitets- og produktionsmål inden for til tider stramme tidsfrister. Derudover vil det være en fordel, hvis du har viden og erfaring inden for en eller flere af enhedens opgaver. Vi tilbyder En stilling som giver mulighed for at gøre en forskel på sundhedsområdet og styrke patientsikkerheden gennem varierede og udviklende arbejdsopgaver, som ofte løses i tæt tværfagligt samarbejde med sundhedsfaglige kolleger og i samspil med eksterne interessenter. Vores arbejdsmiljø er uformelt, dynamisk og præget af et stort fagligt engagement og gensidig respekt. Du får fingeren på pulsen og indflydelse på et område, som er præget af stor politisk bevågenhed og konstant udvikling. Om ansættelsen Ansættelse sker i henhold til Rammeaftale om kontraktansættelse af chefer i staten. Stillingen er indplaceret i gruppe 1 (lønramme 37). Ansættelsen forventes at ske som varig ansættelse, men kan efter konkret vurdering ske på åremålsvilkår, jf. principperne i aftale om åremålsansættelse. Kontakt os gerne Få mere at vide om stillingen ved at kontakte administrerende direktør Anne-Marie Vangsted på tlf. 4488 9315. Er du interesseret? Klik på søg stillingen og send os din ansøgning med CV og eksamensbevis. Ansættelsessamtaler forventes afholdt i uge 33 og 34. Ansøgere skal være villige til eventuelt at lade sig teste af konsulentfirma.Vil du gøre en forskel for patientsikkerheden? Vil du sætte dit præg på sundhedsjuraen? Vil du være chef for en juridisk enhed med høje faglige ambitioner? Er du en dygtig leder med erfaring fra en politisk ledet organisation? Så kan vi tilbyde et spændende job som styrelsens enhedschef for Sundhedsjura.



Om enheden
Sundhedsjuras hovedopgave er at varetage juridiske opgaver på tilsynsområdet. Det gælder både styrelsens sundhedsfaglige tilsyn med behandlingssteder (organisationstilsyn), med sundhedspersoner (individtilsyn) og med personlig og praktisk hjælp og pleje på ældreområdet. Opgaverne løses i tæt samspil med styrelsens tre tilsyns- og rådgivningsenheder.



Sundhedsjura varetager også lovforberedende arbejde, administration af og juridisk vejledning om en lang række centrale regler på sundhedsområdet, sundhedsloven, autorisationsloven, serviceloven, blodforsyningsloven m.fl.



Sundhedsjura koordinerer desuden styrelsens opgaver med bidrag til besvarelser af folketingsspørgsmål, lovhøringer og aktindsigter efter offentlighedsloven.



Du vil have direkte personaleledelse for 3 sektionsledere, og indirekte personaleledelse for de i alt 33 faste medarbejdere, hvoraf hovedparten er jurister, samt 12 studentermedarbejdere.



Du har budgetansvar for enheden, du bliver en del af styrelsens chefgruppe, og du referer til direktøren.



Dine uddannelse og faglige kvalifikationer
Vi forventer, at du har en relevant juridisk uddannelse, og at du har interesse for varetagelse af administrative sundhedsjuridiske opgaver.

Det er et krav, at du har:
• erfaring med personaleledelse og ledelse af ledere
• stor ansvarlighed i løsning af drifts- og udviklingsopgaver i fællesskab med øvrige enheder
• erfaring fra en politisk ledet organisation samt lovarbejde
• et godt kendskab til det danske sundhedsvæsen, herunder organisering, faggrupper, m.m.
• erfaring med at sætte retning og sikre effektiv styring
• erfaring med at indgå i samarbejder med både interne og eksterne interessenter
• solide kommunikative evner både i skrift og tale
• drive for at nå fastsatte kvalitets- og produktionsmål inden for til tider stramme tidsfrister.



Derudover vil det være en fordel, hvis du har viden og erfaring inden for en eller flere af enhedens opgaver.

Vi tilbyder
En stilling som giver mulighed for at gøre en forskel på sundhedsområdet og styrke patientsikkerheden gennem varierede og udviklende arbejdsopgaver, som ofte løses i tæt tværfagligt samarbejde med sundhedsfaglige kolleger og i samspil med eksterne interessenter. Vores arbejdsmiljø er uformelt, dynamisk og præget af et stort fagligt engagement og gensidig respekt. Du får ”fingeren på pulsen” og indflydelse på et område, som er præget af stor politisk bevågenhed og konstant udvikling.



Om ansættelsen
Ansættelse sker i henhold til Rammeaftale om kontraktansættelse af chefer i staten. Stillingen er indplaceret i gruppe 1 (lønramme 37). Ansættelsen forventes at ske som varig ansættelse, men kan efter konkret vurdering ske på åremålsvilkår, jf. principperne i aftale om åremålsansættelse.



Kontakt os gerne
Få mere at vide om stillingen ved at kontakte administrerende direktør Anne-Marie Vangsted på tlf. 4488 9315.



Er du interesseret?
Klik på ”søg stillingen” og send os din ansøgning med CV og eksamensbevis. Ansættelsessamtaler forventes afholdt i uge 33 og 34.



Ansøgere skal være villige til eventuelt at lade sig teste af konsulentfirma.

Styrelsen for Patientsikkerhed, Islands BryggeKøbenhavn S2019-07-06T00:00:002019-08-09T00:00:00
330045884Direktør til Spar Nord RoskildeRobot Som Direktør i Spar Nord Roskilde er du ansvarlig for områdets samlede forretningsmæssige udvikling og performance. De væsentligste ansvarsområder indebærer ledelse og organisering, den lokale strategi, økonomi og drift, overholdelse af kreditpolitik samt tværorganisatorisk samarbejde om kunderne. Med reference til direktionen vil din opgave være fortsat at styrke Spar Nord i Roskilde som en synlig aktør på markedet og fortsætte en forretningsmæssig ekspansion samtidig med, at bankområdets kreditbonitet fastholdes. Bankområde Roskilde består af en privatkundeafdeling og en erhvervsafdeling. Der er tale om en veletableret privatkundeportefølje samt et spændende og attraktivt erhvervsområde med et stort udviklingspotentiale i en af bankens større afdelinger. Udover disse afdelinger er Formuecenter Øst hjemmehørende i Roskilde, og ledelsesansvaret omfatter også denne enhed. Jobbet Ledelse som indebærer at udstikke retning og gå forrest i at skabe vækst i området samt sikre et stærkt ledelsesteam i bankområdet Revidere strategien for forretningens udvikling og vækst på alle kundesegmenter og produktområder Salg og rådgivning på såvel privat- som erhvervssegmentet Samarbejde med storkundeafdelingen i salget rettet mod de store virksomheder Synlig profilering af den lokale bank Tæt samarbejde med direktionen og det lokale bankråd Resultatskabelse forbedring af indtjeningsniveauet Din baggrund er præget af flere års faglig bred ledelseserfaring med at opnå resultater gennem andre. Derudover har du god erfaring med at udvikle og gennemføre salg på privat- og erhvervsområdet og bredt at skabe markedsaktiviteter. Du har en bankfaglig uddannelse evt. med et supplement som cand.jur., MBA, HD eller lignende. Som person er du helhedsorienteret og evner at se fremtidige lokale strategiske muligheder for den lokale bank. Du er en synlig og drivende lederprofil, og derudover besidder du gode ledelseskompetencer og har en ægte passion for ledelsesopgaven. Spar Nord tilbyder en spændende stilling med gode udviklingsmuligheder og fuld indflydelse på målsætningerne i et af bankens større lokalområder, som er præget af vækst og udvikling. Det vil være en fordel, hvis du har et godt kendskab til lokalmiljøet, og det er en forudsætning, at du bosætter dig i bankområdets markedsområde. Selvstændigt job, vide rammer og et tæt samarbejde med direktionenDu får hos Spar Nord et selvstændigt job med vide rammer og direkte reference til Spar Nords direktion og dit lokale bankråd, samt en attraktiv lønpakke som matcher de stillede krav og forventninger. Arbejdssted: Roskilde Ansøgningsfrist: 30. juli 2019 Vil du vide mere om virksomheden eller stillingen, er du velkommen til at kontakte Unique Human Capital, Jørn Andersen på M: 45 40 26 50 36. Alle henvendelser behandles fortroligt.

Som Direktør i Spar Nord Roskilde er du ansvarlig for områdets samlede forretningsmæssige udvikling og performance. De væsentligste ansvarsområder indebærer; ledelse og organisering, den lokale strategi, økonomi og drift, overholdelse af kreditpolitik samt tværorganisatorisk samarbejde om kunderne.

Med reference til direktionen vil din opgave være fortsat at styrke Spar Nord i Roskilde som en synlig aktør på markedet og fortsætte en forretningsmæssig ekspansion samtidig med, at bankområdets kreditbonitet fastholdes.

Bankområde Roskilde består af en privatkundeafdeling og en erhvervsafdeling. Der er tale om en veletableret privatkundeportefølje samt et spændende og attraktivt erhvervsområde med et stort udviklingspotentiale i en af bankens større afdelinger. Udover disse afdelinger er Formuecenter Øst hjemmehørende i Roskilde, og ledelsesansvaret omfatter også denne enhed.

Jobbet

  • Ledelse som indebærer at udstikke retning og gå forrest i at skabe vækst i området samt sikre et stærkt ledelsesteam i bankområdet
  • Revidere strategien for forretningens udvikling og vækst på alle kundesegmenter og produktområder
  • Salg og rådgivning på såvel privat- som erhvervssegmentet
  • Samarbejde med storkundeafdelingen i salget rettet mod de store virksomheder
  • Synlig profilering af den lokale bank
  • Tæt samarbejde med direktionen og det lokale bankråd
  • Resultatskabelse – forbedring af indtjeningsniveauet

Din baggrund er præget af flere års faglig bred ledelseserfaring med at opnå resultater gennem andre. Derudover har du god erfaring med at udvikle og gennemføre salg på privat-  og erhvervsområdet og bredt at skabe markedsaktiviteter. Du har en bankfaglig uddannelse evt. med et supplement som cand.jur., MBA, HD eller lignende.

Som person er du helhedsorienteret og evner at se fremtidige lokale strategiske muligheder for den lokale bank. Du er en synlig og drivende lederprofil, og derudover besidder du gode ledelseskompetencer og har en ægte passion for ledelsesopgaven.

Spar Nord tilbyder en spændende stilling med gode udviklingsmuligheder og fuld indflydelse på målsætningerne i et af bankens større lokalområder, som er præget af vækst og udvikling. Det vil være en fordel, hvis du har et godt kendskab til lokalmiljøet, og det er en forudsætning, at du bosætter dig i bankområdets markedsområde.

Selvstændigt job, vide rammer og et tæt samarbejde med direktionen
Du får hos Spar Nord et selvstændigt job med vide rammer og direkte reference til Spar Nords direktion og dit lokale bankråd, samt en attraktiv lønpakke som matcher de stillede krav og forventninger.

Arbejdssted: Roskilde

Ansøgningsfrist: 30. juli 2019

Vil du vide mere om virksomheden eller stillingen, er du velkommen til at kontakte Unique Human Capital, Jørn Andersen på M: +45 40 26 50 36. Alle henvendelser behandles fortroligt.

 

Unique Consult Danmark A/SRoskilde2019-06-21T00:00:002019-08-14T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Chef til Indkøbssupport og -analyse i Københavns Ejendomme og Indkøb

Indkøb og Forsikring

København NV
Københavns Kommune satser stort på at professionalisere indkøbsområdet yderligere og øge effektiviseringerne. Vi er derfor i gang med at tilpasse organiseringen og har brug for en ny chef til Indkøbssupport og -analyse i Københavns Ejendomme og Indk...
Indrykket:8. juli 2019
Udløbsdato:12. august 2019

Styrelsen for Patientsikkerhed søger en enhedschef til Sundhedsjura.

Styrelsen for Patientsikkerhed, Islands Brygge

København S
Vil du gøre en forskel for patientsikkerheden? Vil du sætte dit præg på sundhedsjuraen? Vil du være chef for en juridisk enhed med høje faglige ambitioner? Er du en dygtig leder med erfaring fra en politisk ledet organisation? Så kan vi tilbyde et s...
Indrykket:6. juli 2019
Udløbsdato:9. august 2019

Direktør til Spar Nord Roskilde

Unique Consult Danmark A/S

Roskilde
Som Direktør i Spar Nord Roskilde er du ansvarlig for områdets samlede forretningsmæssige udvikling og performance. De væsentligste ansvarsområder indebærer ledelse og organisering, den lokale strategi, økonomi og drift, overholdelse af kreditpoliti...
Indrykket:21. juni 2019
Udløbsdato:14. august 2019