Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

CHEF FOR SKOLER OG UDDANNELSE

Du får en central rolle som skolechef i en udviklingsorienteret kommune. Børnene har en vigtig plads og du kommer til at arbejde med realisering af kommunens ambitiøse visioner for børn, skoler og uddannelse. Dit virke omfatter skole, SFO og klubtilbud. Du er et centralt omdrejningspunkt for at børn og unge bliver i stand til at gennemføre en ungdomsuddannelse og skabe sig et godt liv.
Albertslund Kommune er optaget af initiativer, der skal gøre kommunen bedre. Det gælder ikke mindst udvikling af kommunens borgerrettede tilbud, ydelser og rolle som en vigtig del af moderne menneskers velfærdssamfund.

Du er ambitiøs på borgernes vegne og bruger gerne faglighed og kraft på at udvikle og forbedre. Du bygger på tillid og optræder respektfuldt. Er du på vej frem i karrieren, er dit potentiale tydeligt.

I job- og personprofilen kan du læse mere om stillingen, kommunen, rammer og forventninger. Du kan også se, hvordan du søger.

Interesserede er velkomne til at kontakte rekrutteringskonsulent Søren Thorup, thorups kontor, på 21 68 87 08 og direktør Anne-Mette Brandt på 43686101.

Vi glæder os til at læse din ansøgning!

Ansøgningsfristen er den 11. august 2019
 


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330044502Phoenix-aba3a42612019-06-17T13:01:17.630CHEF FOR SKOLER OG UDDANNELSEDu får en central rolle som skolechef i en udviklingsorienteret kommune. Børnene har en vigtig plads og du kommer til at arbejde med realisering af kommunens ambitiøse visioner for børn, skoler og uddannelse. Dit virke omfatter skole, SFO og klubtilbud. Du er et centralt omdrejningspunkt for at børn og unge bliver i stand til at gennemføre en ungdomsuddannelse og skabe sig et godt liv.
Albertslund Kommune er optaget af initiativer, der skal gøre kommunen bedre. Det gælder ikke mindst udvikling af kommunens borgerrettede tilbud, ydelser og rolle som en vigtig del af moderne menneskers velfærdssamfund.

Du er ambitiøs på borgernes vegne og bruger gerne faglighed og kraft på at udvikle og forbedre. Du bygger på tillid og optræder respektfuldt. Er du på vej frem i karrieren, er dit potentiale tydeligt.

I job- og personprofilen kan du læse mere om stillingen, kommunen, rammer og forventninger. Du kan også se, hvordan du søger.

Interesserede er velkomne til at kontakte rekrutteringskonsulent Søren Thorup, thorups kontor, på 21 68 87 08 og direktør Anne-Mette Brandt på 43686101.

Vi glæder os til at læse din ansøgning!

Ansøgningsfristen er den 11. august 2019
 

2019-08-12T00:53:38.733 Du får en central rolle som skolechef i en udviklingsorienteret kommune. Børnene har en vigtig plads og du kommer til at arbejde med realisering af kommunens ambitiøse visioner for børn, skoler og uddannelse. Dit virke omfatter skole, SFO og klubtilbud. Du er et centralt omdrejningspunkt for at børn og unge bliver i stand til at gennemføre en ungdomsuddannelse og skabe sig et godt liv.Albertslund Kommune er optaget af initiativer, der skal gøre kommunen bedre. Det gælder ikke mindst udvikling af kommunens borgerrettede tilbud, ydelser og rolle som en vigtig del af moderne menneskers velfærdssamfund.Du er ambitiøs på borgernes vegne og bruger gerne faglighed og kraft på at udvikle og forbedre. Du bygger på tillid og optræder respektfuldt. Er du på vej frem i karrieren, er dit potentiale tydeligt.I job- og personprofilen kan du læse mere om stillingen, kommunen, rammer og forventninger. Du kan også se, hvordan du søger.Interesserede er velkomne til at kontakte rekrutteringskonsulent Søren Thorup, thorups kontor, på 21 68 87 08 og direktør Anne-Mette Brandt på 43686101.Vi glæder os til at læse din ansøgning!Ansøgningsfristen er den 11. august 201910Phoenixaba3a426101000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-08-11T00:00:000010https://albertslund.emply.net/recruitment/vacancyApply.aspx?publishingId=ece5a078-311b-49bc-aaf5-a7b129de218a0EuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnBrøndbyEuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnAlbertslund3548361Børn, Sundhed og Velfærd11Nordmarks Alle 12620AlbertslundDKDanmarkORS/aba3a426_logo.gifORS/Small/aba3a426_logo.gif0DKDanmarkDanmark8Fuldtid46Permanent779333EmplyPremium+ pakken - 60 dage6bc51e62-e7cb-41db-b64c-e65486c82ee2_353801117-06-20191https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=aba3a426https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=aba3a426https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=aba3a426&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=aba3a426&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Ledelse_og_HR/Ledelse/8.jpgCHEF FOR SKOLER OG UDDANNELSE12008001Dansk3Læse/ tale123208Chef6Ledelse362104188dorthe.de.la.motte@albertslund.dkDanmarkDanmark330137841Erfaren og engageret enhedschef til Almene Boliger i Byens UdviklingBasic Vil du være med til at sikre en socialt bæredygtig byudvikling i København? Og vil du være chef for en enhed med 30 dygtige og engagerede medarbejdere? I Teknik- og Miljøforvaltningen i Københavns Kommune søger vi en ambitiøs, kompetent og dedikeret enhedschef til enheden Almene Boliger, som er en del af serviceområdet Byens Udvikling. Der er et stort pres på boligmarkedet i København og derfor et stort politisk fokus på at sikre flere billige boliger, så alle har mulighed for at bo i byen. Udviklingen af både nye og eksisterende almene boliger er det primære værktøj til at skabe en socialt bæredygtig byudvikling. Enhedschef for Almene Boliger: opgaver og forventninger Kerneopgaverne i enheden omfatter nybyggeri og renovering af almene boliger, tilsyn med de almene boligorganisationer, strategisk udvikling af udsatte byområder og politikudvikling på tværs af området. Som enhedschef i Almene Boliger skal du stå i spidsen for at skabe gode almene boliger af høj kvalitet til rimelige huslejer. Du skal sikre styring af komplicerede processer og en omfattende opgaveportefølje og økonomi. Der er p.t. over 3.600 nye almene boliger på vej fordelt på familieboliger, ungdomsboliger og ældreboliger. Endnu flere nybyggerier vil komme til i de kommende år, da Københavns Kommune kræver minimum 25 almene boliger, når der planlægges nye boliger i kommunen. Nye boliger er kun en del af løsningen. Hver femte bolig i København er almen, og mange gennemgår i disse år omfattende renoveringer, som skal sikre tidssvarende og sunde boliger. Der renoveres i de næste år mere end 6.900 boliger i kommunen. Også her er der en central styringsopgave i at sikre kvalitet og en holdbar økonomi i sagerne. Københavns Kommune er ambitiøs i udviklingen af de udsatte byområder i kommunen. Under rammen Politik for Udsatte Byområder løfter enheden vigtige opgaver herunder de strategiske udviklingsplaner for Tingbjerg og Mjølnerparken, de øvrige udpegede ghettoområder og det boligsociale område. Det er et kompliceret område med stort politisk fokus, som kræver strategisk sans og politisk tæft. Du vil være ansvarlig for det kommunale tilsyn med de almene boligorganisationer, der spænder fra et overordnet økonomisk tilsyn til et tilsyn med almene ejendommes renoveringer og overholdelse af de beboerdemokratiske principper. Det kræver konstant udvikling at skabe nye muligheder for at opføre flere almene boliger, skabe rammer for nye boligformer mv. Derfor skal du som enhedschef sætte retningen for den løbende policy-udvikling. Dine opgaver vil desuden omfatte politisk betjening af teknik- og miljøborgmesteren, Teknik- og Miljøudvalget og Borgerrepræsentationen. Opgaverne løses i tæt samarbejde med resten af Teknik- og Miljøforvaltningen og de øvrige forvaltninger i Københavns Kommune. Motiverende leder med stort drive Du bliver personaleleder for 30 dedikerede medarbejdere med forskellige fagligheder inden for jura og administration, arkitektur, politikudvikling og strategisk byudvikling. Der er en programleder og en programkoordinator i kontoret med det faglige ansvar for hhv. nybyggeri og Udsat By. Som enhedschef i Almene Boliger skal du både skabe synlige resultater og et godt arbejdsmiljø, og du skal evne at sætte retning og rammer. Du kan prioritere, er løsningsorienteret, ser muligheder og handler. Du bidrager til at gøre arbejdspladsen attraktiv og effektiv med høj kvalitet og ordentlighed, der skaber tillid hos politikere og omverdenen i øvrigt. Du evner løbende at optimere sagsgangene i enheden og samarbejdet på tværs i serviceområdet og forvaltningen. Du prioriterer nærværende ledelse højt og bidrager til at skabe trivsel og motivation, har stor menneskeforståelse og arbejder for at skabe et udviklende og inspirerende arbejdsklima. Enhedschefen skal sammen med den øvrige ledelse kunne prioritere i opgaverne og sætte en klar retning. Du skal gennem sparring med medarbejderne sikre, at de nødvendige beslutninger bliver truffet, og at opgaverne bliver løst til tiden og på et tilfredsstillende fagligt niveau. Desuden deltager du aktivt i chefgruppen i Byens Udvikling og bidrager til serviceområdets samlede leverancer, herunder politikudvikling og udvikling af serviceområdet. Endeligt er du en dygtig diplomat og forhandler i den løbende dialog med kommunens øvrige forvaltninger og de mange eksterne interessenter, herunder de 27 almene boligorganisationer i København. Vi forventer, at du herudover har solid erfaring med personaleledelse og er nysgerrig i forhold til forskellige fagligheder og formår at bringe dem i spil har konkret erfaring med styring af en omfattende opgaveportefølje og økonomistyring har erfaring med at arbejde i et politisk miljø og gerne kendskab til den almene sektor har gennemslagskraft og gode forhandlingsevner og kommunikerer let og ubesværet med både interne og eksterne interessenter trives med et højt tempo og har overskud til et godt grin i en travl hverdag. Du møder dine omgivelser positivt, ligefremt og med en naturlig autoritet er udviklingsorienteret både i forhold til driftsopgaver og det tværgående samarbejde i serviceområdet. Vi tilbyder Et spændende og udviklende lederjob, hvor du sætter præg på fremtidens København. Det sker i et godt kollegialt miljø, hvor du også har stor mulighed for at udvikle dig fagligt og personligt som leder. Du vil blive en del af et dygtigt og kollegialt fællesskab i chefgruppen, hvor vi prioriterer faglig og ledelsesmæssig udvikling højt. Byens Udvikling holder til i åbne omgivelser centralt placeret i Njalsgade. Løn- og ansættelsesvilkår Tiltrædelse 1. marts 2020. Løn- og ansættelsesvilkår i henhold til cheflønaftalen for Københavns Kommune og gældende overenskomst. Lønniveauet i stillingen er omkring 600.000 kr. ekskl. pension. Er du nysgerrig? Har du spørgsmål, er du meget velkommen til at kontakte vicedirektør Karsten Biering Nielsen på 2326 6230. Søg stillingen via nedenstående link senest torsdag den 9. januar 2020 Vi forventer at holde samtaler i uge 3 og 4.

Vil du være med til at sikre en socialt bæredygtig byudvikling i København? Og vil du være chef for en enhed med 30 dygtige og engagerede medarbejdere?

I Teknik- og Miljøforvaltningen i Københavns Kommune søger vi en ambitiøs, kompetent og dedikeret enhedschef til enheden Almene Boliger, som er en del af serviceområdet Byens Udvikling.

Der er et stort pres på boligmarkedet i København og derfor et stort politisk fokus på at sikre flere billige boliger, så alle har mulighed for at bo i byen. Udviklingen af både nye og eksisterende almene boliger er det primære værktøj til at skabe en socialt bæredygtig byudvikling.

Enhedschef for Almene Boliger: opgaver og forventninger
Kerneopgaverne i enheden omfatter nybyggeri og renovering af almene boliger, tilsyn med de almene boligorganisationer, strategisk udvikling af udsatte byområder og politikudvikling på tværs af området.

Som enhedschef i Almene Boliger skal du stå i spidsen for at skabe gode almene boliger af høj kvalitet til rimelige huslejer. Du skal sikre styring af komplicerede processer og en omfattende opgaveportefølje og økonomi. Der er p.t. over 3.600 nye almene boliger på vej fordelt på familieboliger, ungdomsboliger og ældreboliger. Endnu flere nybyggerier vil komme til i de kommende år, da Københavns Kommune kræver minimum 25 % almene boliger, når der planlægges nye boliger i kommunen.  

Nye boliger er kun en del af løsningen. Hver femte bolig i København er almen, og mange gennemgår i disse år omfattende renoveringer, som skal sikre tidssvarende og sunde boliger. Der renoveres i de næste år mere end 6.900 boliger i kommunen. Også her er der en central styringsopgave i at sikre kvalitet og en holdbar økonomi i sagerne.

Københavns Kommune er ambitiøs i udviklingen af de udsatte byområder i kommunen. Under rammen ”Politik for Udsatte Byområder” løfter enheden vigtige opgaver; herunder de strategiske udviklingsplaner for Tingbjerg og Mjølnerparken, de øvrige udpegede ghettoområder og det boligsociale område.
Det er et kompliceret område med stort politisk fokus, som kræver strategisk sans og politisk tæft.

Du vil være ansvarlig for det kommunale tilsyn med de almene boligorganisationer, der spænder fra et overordnet økonomisk tilsyn til et tilsyn med almene ejendommes renoveringer og overholdelse af de beboerdemokratiske principper.

Det kræver konstant udvikling at skabe nye muligheder for at opføre flere almene boliger, skabe rammer for nye boligformer mv. Derfor skal du som enhedschef sætte retningen for den løbende policy-udvikling.

Dine opgaver vil desuden omfatte politisk betjening af teknik- og miljøborgmesteren, Teknik- og Miljøudvalget og Borgerrepræsentationen. Opgaverne løses i tæt samarbejde med resten af Teknik- og Miljøforvaltningen og de øvrige forvaltninger i Københavns Kommune.

Motiverende leder med stort drive
Du bliver personaleleder for 30 dedikerede medarbejdere med forskellige fagligheder inden for jura og administration, arkitektur, politikudvikling og strategisk byudvikling. Der er en programleder og en programkoordinator i kontoret med det faglige ansvar for hhv. nybyggeri og Udsat By.

Som enhedschef i Almene Boliger skal du både skabe synlige resultater og et godt arbejdsmiljø, og du skal evne at sætte retning og rammer. Du kan prioritere, er løsningsorienteret, ser muligheder og handler. Du bidrager til at gøre arbejdspladsen attraktiv og effektiv med høj kvalitet og ordentlighed, der skaber tillid hos politikere og omverdenen i øvrigt. Du evner løbende at optimere sagsgangene i enheden og samarbejdet på tværs i serviceområdet og forvaltningen.

Du prioriterer nærværende ledelse højt og bidrager til at skabe trivsel og motivation, har stor menneskeforståelse og arbejder for at skabe et udviklende og inspirerende arbejdsklima.

Enhedschefen skal sammen med den øvrige ledelse kunne prioritere i opgaverne og sætte en klar retning. Du skal gennem sparring med medarbejderne sikre, at de nødvendige beslutninger bliver truffet, og at opgaverne bliver løst til tiden og på et tilfredsstillende fagligt niveau. Desuden deltager du aktivt i chefgruppen i Byens Udvikling og bidrager til serviceområdets samlede leverancer, herunder politikudvikling og udvikling af serviceområdet. Endeligt er du en dygtig diplomat og forhandler i den løbende dialog med kommunens øvrige forvaltninger og de mange eksterne interessenter, herunder de 27 almene boligorganisationer i København.

Vi forventer, at du herudover

  • har solid erfaring med personaleledelse og er nysgerrig i forhold til forskellige fagligheder og formår at bringe dem i spil
  • har konkret erfaring med styring af en omfattende opgaveportefølje og økonomistyring
  • har erfaring med at arbejde i et politisk miljø og gerne kendskab til den almene sektor
  • har gennemslagskraft og gode forhandlingsevner og kommunikerer let og ubesværet med både interne og eksterne interessenter
  • trives med et højt tempo og har overskud til et godt grin i en travl hverdag. Du møder dine omgivelser positivt, ligefremt og med en naturlig autoritet
  • er udviklingsorienteret både i forhold til driftsopgaver og det tværgående samarbejde i serviceområdet.

Vi tilbyder
Et spændende og udviklende lederjob, hvor du sætter præg på fremtidens København. Det sker i et godt kollegialt miljø, hvor du også har stor mulighed for at udvikle dig fagligt og personligt som leder. Du vil blive en del af et dygtigt og kollegialt fællesskab i chefgruppen, hvor vi prioriterer faglig og ledelsesmæssig udvikling højt.

Byens Udvikling holder til i åbne omgivelser centralt placeret i Njalsgade.

Løn- og ansættelsesvilkår
Tiltrædelse 1. marts 2020.

Løn- og ansættelsesvilkår i henhold til cheflønaftalen for Københavns Kommune og gældende overenskomst. Lønniveauet i stillingen er omkring 600.000 kr. ekskl. pension.

Er du nysgerrig?
Har du spørgsmål, er du meget velkommen til at kontakte vicedirektør Karsten Biering Nielsen på 2326 6230.

Søg stillingen via nedenstående link senest torsdag den 9. januar 2020
Vi forventer at holde samtaler i uge 3 og 4.

ORS/Small/fd6c8faf_logo.pngAlmene boligerKøbenhavn S2019-12-10T16:07:17.2202020-01-09T00:00:00
330127416Økonomichef søges til dansk datterselskab i stor international koncern i HvidovreProfile Beskrivelse Som økonomichef bliver du det centrale omdrejningspunkt for virksomhedens økonomifunktion og sparringspartner for den administrerende direktør. Du vil få ansvaret for en regnskabsafdeling bestående af to medarbejdere, som står for virksomhedens daglige bogholderi. Din primære funktion vil være rettet imod tungere regnskabs- og økonomistyringsopgaver, men du vil også tage hånd om hands-on opgaver. Du vil arbejde tæt sammen med virksomhedens direktør, samt have tæt kontakt til moderselskabet i Frankrig. Der vil kunne forekomme rejseaktivitet i meget begrænset omfang. Dine primære opgaver vil være: Arbejdsopgaver Ledelse af to regnskabsmedarbejdere Budgetter og budgetopfølgning Analyser Forecast Cash Flow og nøgletal Rapportering til moderselskab Forberedelse af årsregnskab til revisor Sparringspartner for direktør på forretningsudvikling Optimering af processer Ad hoc Om virksomheden Her er tale om en meget veletableret og solid salgsvirksomhed, der er en del af en større fransk koncern. Virksomheden er repræsenteret i mere end 80 lande og beskæftiger over 35.000 medarbejdere. Det danske selskab er hovedkontor for det skandinaviske marked og beskæftiger godt 30 medarbejdere, der arbejder i et meget uformelt og dynamisk miljø med fokus på en professionel behandling af kunderne. Fra virksomhedens side tilbydes der gode personaleforhold med pensionsordning, sundhedsforsikring, frokostordning og medarbejderarrangementer. Personlige kompetencer Som person er du stabil og loyal. Du har en fleksibel tilgang til dine arbejdsopgaver og er god til at overskue mange problemstillinger samt øjne muligheder for at forbedre de processer, som økonomifunktionen arbejder efter. Herudover er du kvalitetsbevidst og sætter en ære i at levere dit arbejde til tiden og i høj kvalitet. Sidst, men ikke mindst, trives du i en funktion med mange alsidige arbejdsopgaver. IT-kompetencer Du er en erfaren bruger af et eller flere økonomisystemer Uddannelse & erfaring Du har en HD-R eller Cand.merc. Herudover har du erfaring fra en lignende stilling i en international virksomhed. Sprog Engelsk i skrift og tale Kontaktpersoner Søren Billeschou Christiansen & Christina Nielsen Ansøgningsproces Som udgangspunkt er vi mest interesseret i et CV, hvor hver enkel ansættelse er beskrevet med arbejdsopgaver og resultater. Ønsker du at sende både en ansøgning og et CV, skal du lægge dem i ét dokument. ProSelection garanterer fuld diskretion og vil aldrig videregive dine oplysninger uden, at du har givet dit samtykke, og du har hørt nærmere om virksomheden. Vi indkalder løbende udvalgte kandidater til interview hos ProSelection.

Beskrivelse

Som økonomichef bliver du det centrale omdrejningspunkt for virksomhedens økonomifunktion og sparringspartner for den administrerende direktør. Du vil få ansvaret for en regnskabsafdeling bestående af to medarbejdere, som står for virksomhedens daglige bogholderi. Din primære funktion vil være rettet imod tungere regnskabs- og økonomistyringsopgaver, men du vil også tage hånd om hands-on opgaver. Du vil arbejde tæt sammen med virksomhedens direktør, samt have tæt kontakt til moderselskabet i Frankrig. Der vil kunne forekomme rejseaktivitet i meget begrænset omfang. Dine primære opgaver vil være:

Arbejdsopgaver

  • Ledelse af to regnskabsmedarbejdere
  • Budgetter og budgetopfølgning
  • Analyser
  • Forecast
  • Cash Flow og nøgletal
  • Rapportering til moderselskab
  • Forberedelse af årsregnskab til revisor
  • Sparringspartner for direktør på forretningsudvikling
  • Optimering af processer
  • Ad hoc

Om virksomheden

Her er tale om en meget veletableret og solid salgsvirksomhed, der er en del af en større fransk koncern. Virksomheden er repræsenteret i mere end 80 lande og beskæftiger over 35.000 medarbejdere. Det danske selskab er hovedkontor for det skandinaviske marked og beskæftiger godt 30 medarbejdere, der arbejder i et meget uformelt og dynamisk miljø med fokus på en professionel behandling af kunderne. Fra virksomhedens side tilbydes der gode personaleforhold med pensionsordning, sundhedsforsikring, frokostordning og medarbejderarrangementer.

Personlige kompetencer

Som person er du stabil og loyal. Du har en fleksibel tilgang til dine arbejdsopgaver og er god til at overskue mange problemstillinger samt øjne muligheder for at forbedre de processer, som økonomifunktionen arbejder efter. Herudover er du kvalitetsbevidst og sætter en ære i at levere dit arbejde til tiden og i høj kvalitet. Sidst, men ikke mindst, trives du i en funktion med mange alsidige arbejdsopgaver.

IT-kompetencer

Du er en erfaren bruger af et eller flere økonomisystemer

Uddannelse & erfaring

Du har en HD-R eller Cand.merc. Herudover har du erfaring fra en lignende stilling i en international virksomhed.

Sprog

Engelsk i skrift og tale

Kontaktpersoner

Søren Billeschou Christiansen & Christina Nielsen

Ansøgningsproces

Som udgangspunkt er vi mest interesseret i et CV, hvor hver enkel ansættelse er beskrevet med arbejdsopgaver og resultater. Ønsker du at sende både en ansøgning og et CV, skal du lægge dem i ét dokument.

ProSelection garanterer fuld diskretion og vil aldrig videregive dine oplysninger uden, at du har givet dit samtykke, og du har hørt nærmere om virksomheden.

Vi indkalder løbende udvalgte kandidater til interview hos ProSelection.

ORS/Small/b7f3218c_logo.jpegProselectionKøbenhavn K2019-11-20T01:00:08.6172020-01-04T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Erfaren og engageret enhedschef til Almene Boliger i Byens Udvikling

Almene boliger

København S
Vil du være med til at sikre en socialt bæredygtig byudvikling i København? Og vil du være chef for en enhed med 30 dygtige og engagerede medarbejdere? I Teknik- og Miljøforvaltningen i Københavns Kommune søger vi en ambitiøs, kompetent og dedikeret...
Indrykket:10. december 2019
Udløbsdato:9. januar 2020

Økonomichef søges til dansk datterselskab i stor international koncern i Hvidovre

Proselection

København K
Beskrivelse Som økonomichef bliver du det centrale omdrejningspunkt for virksomhedens økonomifunktion og sparringspartner for den administrerende direktør. Du vil få ansvaret for en regnskabsafdeling bestående af to medarbejdere, som står for virkso...
Indrykket:20. november 2019
Udløbsdato:4. januar 2020