Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

CHEF FOR SKOLER OG UDDANNELSE

Du får en central rolle som skolechef i en udviklingsorienteret kommune. Børnene har en vigtig plads og du kommer til at arbejde med realisering af kommunens ambitiøse visioner for børn, skoler og uddannelse. Dit virke omfatter skole, SFO og klubtilbud. Du er et centralt omdrejningspunkt for at børn og unge bliver i stand til at gennemføre en ungdomsuddannelse og skabe sig et godt liv.
Albertslund Kommune er optaget af initiativer, der skal gøre kommunen bedre. Det gælder ikke mindst udvikling af kommunens borgerrettede tilbud, ydelser og rolle som en vigtig del af moderne menneskers velfærdssamfund.

Du er ambitiøs på borgernes vegne og bruger gerne faglighed og kraft på at udvikle og forbedre. Du bygger på tillid og optræder respektfuldt. Er du på vej frem i karrieren, er dit potentiale tydeligt.

I job- og personprofilen kan du læse mere om stillingen, kommunen, rammer og forventninger. Du kan også se, hvordan du søger.

Interesserede er velkomne til at kontakte rekrutteringskonsulent Søren Thorup, thorups kontor, på 21 68 87 08 og direktør Anne-Mette Brandt på 43686101.

Vi glæder os til at læse din ansøgning!

Ansøgningsfristen er den 11. august 2019
 


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330044502Phoenix-aba3a42612019-06-17T13:01:17.630CHEF FOR SKOLER OG UDDANNELSEDu får en central rolle som skolechef i en udviklingsorienteret kommune. Børnene har en vigtig plads og du kommer til at arbejde med realisering af kommunens ambitiøse visioner for børn, skoler og uddannelse. Dit virke omfatter skole, SFO og klubtilbud. Du er et centralt omdrejningspunkt for at børn og unge bliver i stand til at gennemføre en ungdomsuddannelse og skabe sig et godt liv.
Albertslund Kommune er optaget af initiativer, der skal gøre kommunen bedre. Det gælder ikke mindst udvikling af kommunens borgerrettede tilbud, ydelser og rolle som en vigtig del af moderne menneskers velfærdssamfund.

Du er ambitiøs på borgernes vegne og bruger gerne faglighed og kraft på at udvikle og forbedre. Du bygger på tillid og optræder respektfuldt. Er du på vej frem i karrieren, er dit potentiale tydeligt.

I job- og personprofilen kan du læse mere om stillingen, kommunen, rammer og forventninger. Du kan også se, hvordan du søger.

Interesserede er velkomne til at kontakte rekrutteringskonsulent Søren Thorup, thorups kontor, på 21 68 87 08 og direktør Anne-Mette Brandt på 43686101.

Vi glæder os til at læse din ansøgning!

Ansøgningsfristen er den 11. august 2019
 

2019-08-12T00:53:38.733 Du får en central rolle som skolechef i en udviklingsorienteret kommune. Børnene har en vigtig plads og du kommer til at arbejde med realisering af kommunens ambitiøse visioner for børn, skoler og uddannelse. Dit virke omfatter skole, SFO og klubtilbud. Du er et centralt omdrejningspunkt for at børn og unge bliver i stand til at gennemføre en ungdomsuddannelse og skabe sig et godt liv.Albertslund Kommune er optaget af initiativer, der skal gøre kommunen bedre. Det gælder ikke mindst udvikling af kommunens borgerrettede tilbud, ydelser og rolle som en vigtig del af moderne menneskers velfærdssamfund.Du er ambitiøs på borgernes vegne og bruger gerne faglighed og kraft på at udvikle og forbedre. Du bygger på tillid og optræder respektfuldt. Er du på vej frem i karrieren, er dit potentiale tydeligt.I job- og personprofilen kan du læse mere om stillingen, kommunen, rammer og forventninger. Du kan også se, hvordan du søger.Interesserede er velkomne til at kontakte rekrutteringskonsulent Søren Thorup, thorups kontor, på 21 68 87 08 og direktør Anne-Mette Brandt på 43686101.Vi glæder os til at læse din ansøgning!Ansøgningsfristen er den 11. august 201910Phoenixaba3a426101000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-08-11T00:00:000010https://albertslund.emply.net/recruitment/vacancyApply.aspx?publishingId=ece5a078-311b-49bc-aaf5-a7b129de218a0EuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnBrøndbyEuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnAlbertslund3548361Børn, Sundhed og Velfærd11Nordmarks Alle 12620AlbertslundDKDanmarkORS/aba3a426_logo.gifORS/Small/aba3a426_logo.gif0DKDanmarkDanmark8Fuldtid46Permanent779333EmplyPremium+ pakken - 60 dage6bc51e62-e7cb-41db-b64c-e65486c82ee2_353801117-06-20191https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=aba3a426https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=aba3a426https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=aba3a426&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=aba3a426&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Ledelse_og_HR/Ledelse/8.jpgCHEF FOR SKOLER OG UDDANNELSE12008001Dansk3Læse/ tale123208Chef6Ledelse362104188dorthe.de.la.motte@albertslund.dkDanmarkDanmark330081520Økonomichef søges til dansk datterselskab i stor international koncern i HvidovreBasic Beskrivelse Som økonomichef bliver du det centrale omdrejningspunkt for virksomhedens økonomifunktion og sparringspartner for den administrerende direktør. Du vil få ansvaret for en regnskabsafdeling bestående af to medarbejdere, som står for virksomhedens daglige bogholderi. Din primære funktion vil være rettet imod tungere regnskabs- og økonomistyringsopgaver, men du vil også tage hånd om hands-on opgaver. Du vil arbejde tæt sammen med virksomhedens direktør, samt have tæt kontakt til moderselskabet i Frankrig. Der vil kunne forekomme rejseaktivitet i meget begrænset omfang. Dine primære opgaver vil være: Arbejdsopgaver Ledelse af to regnskabsmedarbejdere Budgetter og budgetopfølgning Analyser Forecast Cash Flow og nøgletal Rapportering til moderselskab Forberedelse af årsregnskab til revisor Sparringspartner for direktør på forretningsudvikling Optimering af processer Ad hoc Om virksomheden Her er tale om en meget veletableret og solid salgsvirksomhed, der er en del af en større fransk koncern. Virksomheden er repræsenteret i mere end 80 lande og beskæftiger over 35.000 medarbejdere. Det danske selskab er hovedkontor for det skandinaviske marked og beskæftiger godt 30 medarbejdere, der arbejder i et meget uformelt og dynamisk miljø med fokus på en professionel behandling af kunderne. Fra virksomhedens side tilbydes der gode personaleforhold med pensionsordning, sundhedsforsikring, frokostordning og medarbejderarrangementer. Personlige kompetencer Som person er du stabil og loyal. Du har en fleksibel tilgang til dine arbejdsopgaver og er god til at overskue mange problemstillinger samt øjne muligheder for at forbedre de processer, som økonomifunktionen arbejder efter. Herudover er du kvalitetsbevidst og sætter en ære i at levere dit arbejde til tiden og i høj kvalitet. Sidst, men ikke mindst, trives du i en funktion med mange alsidige arbejdsopgaver. IT-kompetencer Du er en erfaren bruger af et eller flere økonomisystemer Uddannelse & erfaring Du har en HD-R eller Cand.merc. Herudover har du erfaring fra en lignende stilling i en international virksomhed. Sprog Engelsk i skrift og tale Kontaktpersoner Søren Billeschou Christiansen & Christina Nielsen Ansøgningsproces Som udgangspunkt er vi mest interesseret i et CV, hvor hver enkel ansættelse er beskrevet med arbejdsopgaver og resultater. Ønsker du at sende både en ansøgning og et CV, skal du lægge dem i ét dokument. ProSelection garanterer fuld diskretion og vil aldrig videregive dine oplysninger uden, at du har givet dit samtykke, og du har hørt nærmere om virksomheden. Vi indkalder løbende udvalgte kandidater til interview hos ProSelection.

Beskrivelse

Som økonomichef bliver du det centrale omdrejningspunkt for virksomhedens økonomifunktion og sparringspartner for den administrerende direktør. Du vil få ansvaret for en regnskabsafdeling bestående af to medarbejdere, som står for virksomhedens daglige bogholderi. Din primære funktion vil være rettet imod tungere regnskabs- og økonomistyringsopgaver, men du vil også tage hånd om hands-on opgaver. Du vil arbejde tæt sammen med virksomhedens direktør, samt have tæt kontakt til moderselskabet i Frankrig. Der vil kunne forekomme rejseaktivitet i meget begrænset omfang. Dine primære opgaver vil være:

Arbejdsopgaver

  • Ledelse af to regnskabsmedarbejdere
  • Budgetter og budgetopfølgning
  • Analyser
  • Forecast
  • Cash Flow og nøgletal
  • Rapportering til moderselskab
  • Forberedelse af årsregnskab til revisor
  • Sparringspartner for direktør på forretningsudvikling
  • Optimering af processer
  • Ad hoc

Om virksomheden

Her er tale om en meget veletableret og solid salgsvirksomhed, der er en del af en større fransk koncern. Virksomheden er repræsenteret i mere end 80 lande og beskæftiger over 35.000 medarbejdere. Det danske selskab er hovedkontor for det skandinaviske marked og beskæftiger godt 30 medarbejdere, der arbejder i et meget uformelt og dynamisk miljø med fokus på en professionel behandling af kunderne. Fra virksomhedens side tilbydes der gode personaleforhold med pensionsordning, sundhedsforsikring, frokostordning og medarbejderarrangementer.

Personlige kompetencer

Som person er du stabil og loyal. Du har en fleksibel tilgang til dine arbejdsopgaver og er god til at overskue mange problemstillinger samt øjne muligheder for at forbedre de processer, som økonomifunktionen arbejder efter. Herudover er du kvalitetsbevidst og sætter en ære i at levere dit arbejde til tiden og i høj kvalitet. Sidst, men ikke mindst, trives du i en funktion med mange alsidige arbejdsopgaver.

IT-kompetencer

Du er en erfaren bruger af et eller flere økonomisystemer

Uddannelse & erfaring

Du har en HD-R eller Cand.merc. Herudover har du erfaring fra en lignende stilling i en international virksomhed.

Sprog

Engelsk i skrift og tale

Kontaktpersoner

Søren Billeschou Christiansen & Christina Nielsen

Ansøgningsproces

Som udgangspunkt er vi mest interesseret i et CV, hvor hver enkel ansættelse er beskrevet med arbejdsopgaver og resultater. Ønsker du at sende både en ansøgning og et CV, skal du lægge dem i ét dokument.

ProSelection garanterer fuld diskretion og vil aldrig videregive dine oplysninger uden, at du har givet dit samtykke, og du har hørt nærmere om virksomheden.

Vi indkalder løbende udvalgte kandidater til interview hos ProSelection.

ORS/Small/947866e9_logo.jpegProselectionKøbenhavn K2019-08-30T16:03:04.0032019-10-03T00:00:00
330091160Regnskabschef søges til solid virksomhed vest for GrenaaBasic Beskrivelse Som regnskabschef vil du i samarbejde med virksomhedens to bogholdere stå for driften af virksomhedens bogholderi. I det daglige bliver du den ledende medarbejder, der sørger for fordeling af arbejdsopgaver, ligesom du selv deltager aktivt i operationelle arbejdsopgaver. Der er tale om en opgradering af stillingen i virksomheden, så virksomhedens økonomichef får frigivet tid til andre opgaver. Dine opgaver er bl.a.: Arbejdsopgaver Daglig ledelse af 2 bogholdere Deltagelse i daglige bogføring Finans Debitor Kreditor Afstemninger Bank Periodiseringer Hensættelser Moms Månedsregnskab Løn til ca. 40 timelønnede (14 dage) og ca. 20 månedslønnede Årsafslutning kontakt til revisor Løbende optimering af processer og systemer Om virksomheden Her er tale om en service- og projektvirksomhed i vækst med hovedsæde vest for Grenaa. Virksomheden har eksisteret i godt 30 år og beskæftiger mere ca. 200 medarbejdere fordelt på tre lande. Virksomheden har et solidt fundament på et marked i udvikling og vækst. Den er ejet af en stor tysk koncern, som på verdensplan beskæftiger 25.000 medarbejdere. Fra virksomhedens side tilbydes gode personaleforhold, herunder sundhedsforsikring, kantine, pensionsordning og en aktiv personaleforening. Personlige kompetencer Som person er du stabil og har et godt analytisk blik og god sans for detaljerne, hvilket medfører at du arbejder struktureret, kan bevare overblikket og forstår at sætte tingene i system. Du er selvstændig, proaktiv og ambitiøs i din tilgang til arbejdsopgaverne. Derudover har du en robust personlighed, hvorfor du trives i en vækstende og dynamisk virksomhed, hvor der til tider vil være et stort arbejdspres. Sidst, men ikke mindst, har du solid erfaring med opgaverne i bogholderiet og du bidrager til at præge det gode humør på arbejdspladsen. IT-kompetencer Du har gerne erfaring Navision Erfaring & uddannelse Merkonom, HD eller tilsvarende. Erfaring fra en lignende stilling vægtes højere. Sprog Lettere engelsk i skrift og tale Kontaktpersoner Søren Christiansen og Christina Nielsen Ansøgningsproces Som udgangspunkt er vi mest interesseret i et CV, hvor hver enkel ansættelse er beskrevet med arbejdsopgaver og resultater. Ønsker du at sende både en ansøgning og et CV, skal du lægge dem i ét dokument. ProSelection garanterer fuld diskretion og vil aldrig videregive dine oplysninger uden, at du har givet dit samtykke, og du har hørt nærmere om virksomheden. Vi indkalder løbende udvalgte kandidater til interview hos ProSelection.

Beskrivelse

Som regnskabschef vil du i samarbejde med virksomhedens to bogholdere stå for driften af virksomhedens bogholderi. I det daglige bliver du den ledende medarbejder, der sørger for fordeling af arbejdsopgaver, ligesom du selv deltager aktivt i operationelle arbejdsopgaver. Der er tale om en opgradering af stillingen i virksomheden, så virksomhedens økonomichef får frigivet tid til andre opgaver. Dine opgaver er bl.a.:

Arbejdsopgaver

  • Daglig ledelse af 2 bogholdere
  • Deltagelse i daglige bogføring
  • Finans
  • Debitor
  • Kreditor
  • Afstemninger
  • Bank
  • Periodiseringer/Hensættelser
  • Moms
  • Månedsregnskab
  • Løn til ca. 40 timelønnede (14 dage) og ca. 20 månedslønnede
  • Årsafslutning – kontakt til revisor
  • Løbende optimering af processer og systemer

Om virksomheden

Her er tale om en service- og projektvirksomhed i vækst med hovedsæde vest for Grenaa. Virksomheden har eksisteret i godt 30 år og beskæftiger mere ca. 200 medarbejdere fordelt på tre lande. Virksomheden har et solidt fundament på et marked i udvikling og vækst. Den er ejet af en stor tysk koncern, som på verdensplan beskæftiger 25.000 medarbejdere. Fra virksomhedens side tilbydes gode personaleforhold, herunder sundhedsforsikring, kantine, pensionsordning og en aktiv personaleforening.

Personlige kompetencer

Som person er du stabil og har et godt analytisk blik og god sans for detaljerne, hvilket medfører at du arbejder struktureret, kan bevare overblikket og forstår at sætte tingene i system. Du er selvstændig, proaktiv og ambitiøs i din tilgang til arbejdsopgaverne. Derudover har du en robust personlighed, hvorfor du trives i en vækstende og dynamisk virksomhed, hvor der til tider vil være et stort arbejdspres. Sidst, men ikke mindst, har du solid erfaring med opgaverne i bogholderiet og du bidrager til at præge det gode humør på arbejdspladsen.

IT-kompetencer

Du har gerne erfaring Navision

Erfaring & uddannelse

Merkonom, HD eller tilsvarende. Erfaring fra en lignende stilling vægtes højere.

Sprog

Lettere engelsk i skrift og tale

Kontaktpersoner

Søren Christiansen og Christina Nielsen

Ansøgningsproces

Som udgangspunkt er vi mest interesseret i et CV, hvor hver enkel ansættelse er beskrevet med arbejdsopgaver og resultater. Ønsker du at sende både en ansøgning og et CV, skal du lægge dem i ét dokument.

ProSelection garanterer fuld diskretion og vil aldrig videregive dine oplysninger uden, at du har givet dit samtykke, og du har hørt nærmere om virksomheden.

Vi indkalder løbende udvalgte kandidater til interview hos ProSelection.

ORS/Small/1e2ebd4c_logo.jpegProselectionKøbenhavn K2019-09-17T13:00:37.8972019-10-21T00:00:00
330093197Engageret chef til rengøringskvalitet i ny svanemærket rengøringsenhed i Københavns Ejendomme og IndkøbBasic Er du en nærværende og inspirerende leder, der både kan holde fokus på driften og samtidig kan motivere ledere og medarbejdere, optimere servicen og have en god dialog med vores kunder? Stillingen Som chef for Rengøringskvalitet er du faglig koordinator for Kvalitet og Driftstræning, som er organisatorisk placeret i Rengøringsfællesskabet, og du refererer til rengøringschefen. Du får det faglige ansvar for driftstrænere og tilsynsassistenter under Kvalitet og Driftstræning, men vil også selv skulle indgå i løsningen af driftstræneropgaverne. Du får ansvaret for, at rengøringsmedarbejderne er klædt ordentligt på til at varetage rengøringen på et tilfredsstillende og aftalt kvalitetsniveau. Dette gør du ved at planlægge og koordinere undervisningen indenfor Insta800, ergonomisk og svanemærket rengøring m.m. Dette sker i samarbejde med de øvrige driftstrænere, ligesom du også selv står for undervisningen af rengøringsmedarbejderne. Du får ansvaret for at sikre, at alle rengøringsledere og tilsynsassistenter formår at udøve den daglige instruktion af rengøringspersonalet, hvilket du sikrer gennem oplæring og undervisning af rengøringsledere og tilsynsassistenter. Du har fingeren på pulsen hvad angår rengøringskvaliteten hos kunderne og sikrer, at tilsynsassistenterne kommer ud hos de kunder, hvor der er behov for øget fokus på rengøringskvaliteten. Kvalitet og Driftstræning vil ligeledes stå for en andel af kvalitetskontrollerne. Arbejdet med at sikre kvaliteten i rengøringen sker i tæt dialog med rengøringsledere og de to chefer for rengøringsdrift. Da tilsynsassistenter også har til opgave at tilse vikarerne, vil du ligeledes skulle koordinere denne indsats med lederen af vikarkorpset. Endelig skal du sikre, at teamet af driftstrænere og tilsynsassistenter samarbejder og videndeler om rengøringskvaliteten hos kunderne og instruktionen af rengøringspersonalet. Som chef for Rengøringskvalitet fungerer du som udviklingskonsulent på rengøringsområdet og har som opgave at holde dig opdateret med den nyeste viden inde for midler og metoder i branchen, herunder bidrage til udvikling af nye og forbedrede rengøringsmetoder arbejdsgange Vores forventninger til dig Vi forventer en dygtig og ambitiøs leder, der sammen med sine driftstrænere og tilsynsassistenter kan sætte mål og retning. Som en nærværende og inspirerende personalechef for driftstrænere og tilsynsassistenter forventer vi, at du giver dem faglig sparring og understøtter dem i deres indbyrdes samarbejde. Du vejleder og udvikler dem, så de bliver endnu bedre. Du har grundig indsigt i driften af de mange lokationer, og du ved, hvad der ledelsesmæssigt skal til for at kunne holde fokus på driften samtidig med, at du motiverer medarbejderne, optimerer service og har en god dialog med vores kunder. Du kan sikre den faglig ledelse af driftstrænere og tilsynsassistenter og sikre planlægning af tilsynsassistenternes instruktionsbesøg og kvalitetsopfølgning hos kunderne. Du kan forestå planlægning og udførelse af internt uddannelse- og oplæringsprogram og sikre opbygning af system og retningslinjer for instruktion af medarbejdere inden for INSTA 800 samt løbende kvalitetssikring samt sikre at rengøringslederne og tilsynsassistenter vurderer efter samme rengøringsstandard. Succeskriterierne for dit arbejde er kvalitetssikring af driften med høj brugertilfredshed og lavt sygefravær. For at få succes kræves det, at du kan bistå rengøringslederne i at tilbyde arbejdspladser, hvor deres medarbejdere trives og er fagligt klædt på til at løse deres opgaver ud fra fælles, gennemtænkte løsninger, god planlægning og en velfungerende kvalitetssikring. Ligeledes vil det være nødvendigt at kunne navigere på tværs i organisationen og særligt indgå i gode samarbejdsrelationer med de øvrige chefer i Center for Ejendomsservice. Du motiveres af at skulle arbejde i krydsfeltet mellem kollegaer, ledere, medarbejdere og kunder og er både fagligt og personligt udviklingsorienteret. Du har et ønske om at være med til at udvikle rengøringsfunktionen til glæde for medarbejdere og kunder. Vi forventer, at du: har relevant ledelseserfaring har solid erfaring indenfor rengøringsbranchen, og viden om rengøringsstandard herunder kendskab til INSTA800 og ergonomisk rengøring er struktureret og punktlig i dit arbejde har stærke kommunikations- og formidlingskompetencer og kan samarbejde med mange forskellige interessenter taler, skriver og læser dansk taler og forstår engelsk er en holdspiller, der ved at fælles succes skabes gennem dialog og samarbejde har interesse erfaring i at undervise formår at prioritere egne opgaver, og understøtte medarbejdere heri, i en travl hverdag er loyal overfor vedtagne strategier, beslutninger og aftaler kan være med til at skabe forandring og udvikling har kørekort til kat. B. Organisatorisk placering og referenceforhold Du er organisatorisk placeret i KK Rengøringsservice under Center for Ejendomsservice i Københavns Ejendomme og Indkøb. Du har det daglige ledelsesansvar for driftstrænere og tilsynsassistenter og refererer til rengøringschefen. Ansættelsesvilkår Du ansættes i Økonomiforvaltningen, Københavns Ejendomme & Indkøb, Center for Ejendomsservice. Tiltrædelse den 1. januar 2020. Løn og ansættelsesvilkår i henhold til gældende overenskomst mellem Københavns Kommune og pågældende organisation efter principperne i Ny Løn. I forbindelse med ansættelsen indhenter vi straffe- og børneattest. Din primære arbejdsplads er hos Center for Ejendomsservice på Borups Allé 177, men du må påregne møder med kunder og medarbejdere på de enkelte lokationer efter behov. (I perioden 1. januar 2020 til 31. marts 2020 vil din primære arbejdsplads være Gyldenløvesgade 15) Yderligere information Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte chef for KK Rengøringsservice Jane Källberg Hansen på 4089 2984 eller centerchef Peter Højer på 2090 3070. Søg via nedenstående link senest fredag den 4. oktober 2019. Vi holder samtaler i uge 43. Københavns Ejendomme & Indkøb Københavns Ejendomme & Indkøb har ansvaret for Københavns Kommunes ejendomsportefølje og for, at vi køber effektivt ind i kommunen. Vores 875 medarbejdere arbejder hver dag for en serviceorienteret ejendomsadministration og vedligeholdelse af kommunens mere end 2,6 mio. m2. Ligesom vi understøtter kommunens samlede indkøb på ca. 6,5 mia. kr. årligt. Gennem effektiv ejendomsservice, drift og vedligehold og en professionel indkøbsorganisering frigør vi ressourcer til, at vores 45.000 kolleger i Københavns Kommune kan skabe en bedre hverdag for københavnerne. Du kan læse mere om os på www.kobenhavnsejendomme.kk.dk

Er du en nærværende og inspirerende leder, der både kan holde fokus på driften og samtidig kan motivere ledere og medarbejdere, optimere servicen og have en god dialog med vores kunder?

Stillingen
Som chef for Rengøringskvalitet er du faglig koordinator for Kvalitet og Driftstræning, som er organisatorisk placeret i Rengøringsfællesskabet, og du refererer til rengøringschefen.

Du får det faglige ansvar for driftstrænere og tilsynsassistenter under Kvalitet og Driftstræning, men vil også selv skulle indgå i løsningen af driftstræneropgaverne.

Du får ansvaret for, at rengøringsmedarbejderne er klædt ordentligt på til at varetage rengøringen på et tilfredsstillende og aftalt kvalitetsniveau. Dette gør du ved at planlægge og koordinere undervisningen indenfor Insta800, ergonomisk og svanemærket rengøring m.m. Dette sker i samarbejde med de øvrige driftstrænere, ligesom du også selv står for undervisningen af rengøringsmedarbejderne.

Du får ansvaret for at sikre, at alle rengøringsledere og tilsynsassistenter formår at udøve den daglige instruktion af rengøringspersonalet, hvilket du sikrer gennem oplæring og undervisning af rengøringsledere og tilsynsassistenter.

Du har fingeren på pulsen hvad angår rengøringskvaliteten hos kunderne og sikrer, at tilsynsassistenterne kommer ud hos de kunder, hvor der er behov for øget fokus på rengøringskvaliteten.

Kvalitet og Driftstræning vil ligeledes stå for en andel af kvalitetskontrollerne. Arbejdet med at sikre kvaliteten i rengøringen sker i tæt dialog med rengøringsledere og de to chefer for rengøringsdrift. Da tilsynsassistenter også har til opgave at tilse vikarerne, vil du ligeledes skulle koordinere denne indsats med lederen af vikarkorpset.

Endelig skal du sikre, at teamet af driftstrænere og tilsynsassistenter samarbejder og videndeler om rengøringskvaliteten hos kunderne og instruktionen af rengøringspersonalet.

Som chef for Rengøringskvalitet fungerer du som udviklingskonsulent på rengøringsområdet og har som opgave at holde dig opdateret med den nyeste viden inde for midler og metoder i branchen, herunder bidrage til udvikling af nye og forbedrede rengøringsmetoder/arbejdsgange

Vores forventninger til dig
Vi forventer en dygtig og ambitiøs leder, der sammen med sine driftstrænere og tilsynsassistenter kan sætte mål og retning. Som en nærværende og inspirerende personalechef for driftstrænere og tilsynsassistenter forventer vi, at du giver dem faglig sparring og understøtter dem i deres indbyrdes samarbejde. Du vejleder og udvikler dem, så de bliver endnu bedre.

Du har grundig indsigt i driften af de mange lokationer, og du ved, hvad der ledelsesmæssigt skal til for at kunne holde fokus på driften samtidig med, at du motiverer medarbejderne, optimerer service og har en god dialog med vores kunder.

Du kan sikre den faglig ledelse af driftstrænere og tilsynsassistenter og sikre planlægning af tilsynsassistenternes instruktionsbesøg og kvalitetsopfølgning hos kunderne.

Du kan forestå planlægning og udførelse af internt uddannelse- og oplæringsprogram og sikre opbygning af system og retningslinjer for instruktion af medarbejdere inden for INSTA 800 samt løbende kvalitetssikring samt sikre at rengøringslederne og tilsynsassistenter vurderer efter samme rengøringsstandard. Succeskriterierne for dit arbejde er kvalitetssikring af driften med høj brugertilfredshed og lavt sygefravær. For at få succes kræves det, at du kan bistå rengøringslederne i at tilbyde arbejdspladser, hvor deres medarbejdere trives og er fagligt klædt på til at løse deres opgaver ud fra fælles, gennemtænkte løsninger, god planlægning og en velfungerende kvalitetssikring. Ligeledes vil det være nødvendigt at kunne navigere på tværs i organisationen og særligt indgå i gode samarbejdsrelationer med de øvrige chefer i Center for Ejendomsservice.

Du motiveres af at skulle arbejde i krydsfeltet mellem kollegaer, ledere, medarbejdere og kunder og er både fagligt og personligt udviklingsorienteret. Du har et ønske om at være med til at udvikle rengøringsfunktionen til glæde for medarbejdere og kunder.

Vi forventer, at du:

  • har relevant ledelseserfaring
  • har solid erfaring indenfor rengøringsbranchen, og viden om rengøringsstandard herunder kendskab til INSTA800 og ergonomisk rengøring
  • er struktureret og punktlig i dit arbejde
  • har stærke kommunikations- og formidlingskompetencer og kan samarbejde med mange forskellige interessenter
  • taler, skriver og læser dansk
  • taler og forstår engelsk
  • er en holdspiller, der ved at fælles succes skabes gennem dialog og samarbejde
  • har interesse/erfaring i at undervise
  • formår at prioritere egne opgaver, og understøtte medarbejdere heri, i en travl hverdag
  • er loyal overfor vedtagne strategier, beslutninger og aftaler
  • kan være med til at skabe forandring og udvikling
  • har kørekort til kat. B.

Organisatorisk placering og referenceforhold
Du er organisatorisk placeret i KK Rengøringsservice under Center for Ejendomsservice i Københavns Ejendomme og Indkøb. Du har det daglige ledelsesansvar for driftstrænere og tilsynsassistenter og refererer til rengøringschefen.

Ansættelsesvilkår
Du ansættes i Økonomiforvaltningen, Københavns Ejendomme & Indkøb, Center for Ejendomsservice. Tiltrædelse den 1. januar 2020. 
Løn og ansættelsesvilkår i henhold til gældende overenskomst mellem Københavns Kommune og pågældende organisation efter principperne i Ny Løn.
I forbindelse med ansættelsen indhenter vi straffe- og børneattest.
Din primære arbejdsplads er hos Center for Ejendomsservice på Borups Allé 177, men du må påregne møder med kunder og medarbejdere på de enkelte lokationer efter behov. (I perioden 1. januar 2020 til 31. marts 2020 vil din primære arbejdsplads være Gyldenløvesgade 15)

Yderligere information
Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte chef for KK Rengøringsservice Jane Källberg Hansen på 4089 2984 eller centerchef Peter Højer på 2090 3070.

Søg via nedenstående link senest fredag den 4. oktober 2019.
Vi holder samtaler i uge 43. 

Københavns Ejendomme & Indkøb
Københavns Ejendomme & Indkøb har ansvaret for Københavns Kommunes ejendomsportefølje og for, at vi køber effektivt ind i kommunen. Vores 875 medarbejdere arbejder hver dag for en serviceorienteret ejendomsadministration og vedligeholdelse af kommunens mere end 2,6 mio. m2. Ligesom vi understøtter kommunens samlede indkøb på ca. 6,5 mia. kr. årligt.
Gennem effektiv ejendomsservice, drift og vedligehold og en professionel indkøbsorganisering frigør vi ressourcer til, at vores 45.000 kolleger i Københavns Kommune kan skabe en bedre hverdag for københavnerne. Du kan læse mere om os på www.kobenhavnsejendomme.kk.dk

ORS/Small/fd6c8faf_logo.pngEjendomsserviceKøbenhavn NV2019-09-20T12:04:23.0772019-10-04T00:00:00
330091445Områdechef for signalprojekter i BanedanmarkRobot Vil du lede ét af Danmarkshistoriens største it-projekter? Frem mod 2030 implementerer Banedanmark et nyt signalsystem, der skal sikre den mest moderne jernbane i Europa. Som ny områdechef for Signal Projekter står du i spidsen for én af de største investeringer i jernbanen og får mulighed for at påvirke fremtidens togdrift i hele Danmark. Du får ansvar for implementeringen af det nye signalsystem og vil spille en væsentlig forandringsledelsesrolle i den kulturændring, Banedanmark gennemgår, efter sammenlægningen alle signalkompetencer til én division. Du bidrager til et styrket tværgående samarbejde i divisionen for Signalsystemer, på tværs af Banedanmark og med øvrige jernbaneoperatører. Derudover sikrer du fremdrift, prioritering og opfølgning i forhold til de strategiske indsatser samt de mange komplekse projektleverancer med store udenlandske leverandører. Med Banedanmarks lancering af et nyt ledelsesgrundlag, baseret på Leadership Pipeline, får du mulighed for at tage del i det videre udviklingsarbejde, hvor ledelse bedrives på en ny måde og med endnu større kraft. Som områdechef får du ansvar for over 100 medarbejdere, indgår i programledelsen og referer til divisionsdirektøren for Signalsystemer. Du bidrager med en solid ledelseserfaring og en tillidsfuld, inddragende og uddelegerende ledelsesstil. Du har skarpe analytiske evner og et markant strategisk overblik. Dine stærke relationelle kompetencer er en force, ligesom du er en dygtig og engagerende formidler. Ansættelsesvilkår og betingelser Ansættelsen sker som områdechef i løngruppe 1 efter rammeaftale om kontraktansættelse i staten. Lønnen fastsættes efter forhandling på baggrund af erfaringer og kvalifikationer. Ansøgning og kontakt Læs mere om stillingen i job og personprofilen. Har du spørgsmål, er du meget velkommen til at kontakte direktør for Signalsystemer, Søren Boysen eller konsulent, Tina Overgaard. For at søge stillingen klikker du på Søg stillingen og følger instruktionerne.Vil du lede ét af Danmarkshistoriens største it-projekter?

Frem mod 2030 implementerer Banedanmark et nyt signalsystem, der skal sikre den mest moderne jernbane i Europa. Som ny områdechef for Signal Projekter står du i spidsen for én af de største investeringer i jernbanen og får mulighed for at påvirke fremtidens togdrift i hele Danmark.

Du får ansvar for implementeringen af det nye signalsystem og vil spille en væsentlig forandringsledelsesrolle i den kulturændring, Banedanmark gennemgår, efter sammenlægningen alle signalkompetencer til én division.

Du bidrager til et styrket tværgående samarbejde i divisionen for Signalsystemer, på tværs af Banedanmark og med øvrige jernbaneoperatører. Derudover sikrer du fremdrift, prioritering og opfølgning i forhold til de strategiske indsatser samt de mange komplekse projektleverancer med store udenlandske leverandører.

Med Banedanmarks lancering af et nyt ledelsesgrundlag, baseret på Leadership Pipeline, får du mulighed for at tage del i det videre udviklingsarbejde, hvor ledelse bedrives på en ny måde og med endnu større kraft. Som områdechef får du ansvar for over 100 medarbejdere, indgår i programledelsen og referer til divisionsdirektøren for Signalsystemer.

Du bidrager med en solid ledelseserfaring og en tillidsfuld, inddragende og uddelegerende ledelsesstil. Du har skarpe analytiske evner og et markant strategisk overblik. Dine stærke relationelle kompetencer er en force, ligesom du er en dygtig og engagerende formidler.

Ansættelsesvilkår og betingelser

Ansættelsen sker som områdechef i løngruppe 1 efter rammeaftale om kontraktansættelse i staten. Lønnen fastsættes efter forhandling på baggrund af erfaringer og kvalifikationer.

Ansøgning og kontakt

Læs mere om stillingen i job og personprofilen.

Har du spørgsmål, er du meget velkommen til at kontakte direktør for Signalsystemer, Søren Boysen eller konsulent, Tina Overgaard.

For at søge stillingen klikker du på ”Søg stillingen” og følger instruktionerne.

Banedanmark, Carsten Niebuhrs Gade 43København Ø2019-09-17T00:00:002019-10-03T00:00:00
330088518Chef for Koncern Uddannelse i kriminalforsorgenRobot Har du lyst til at stå i spidsen for et uddannelsesområde af samfundsmæssig meget stor betydning, og er du udviklingsorienteret og strategisk tænkende? Trives du med mange bolde i luften, er du god til at omgås mennesker, og er du en dygtig kommunikator? Hvis svaret er ja, så kan du søge stillingen som chef for Koncern Uddannelse i kriminalforsorgen. Stillingen ønskes besat snarest muligt. Kriminalforsorgen er en del af Justitsministeriets koncern og forvalter en central opgave i straffesagskæden: At fuldbyrde straf. Kriminalforsorgen har således ansvaret for blandt andet landets fængsler og arresthuse samt ansvaret for at føre tilsyn med prøveløsladte og betinget dømte. Endvidere har Kriminalforsorgen ansvaret for at drive udrejsecentre for afviste asylansøgere. Om jobbet Uddannelseschefen er chef for Koncern Uddannelse med ca. 50 medarbejdere og refererer til centerdirektøren i Center for HR og Uddannelse. Centeret er placeret i Direktoratet for Kriminalforsorgen og består ud over Koncern Uddannelse af Koncern HR. Som chef for Koncern Uddannelse har du ansvaret for rekruttering og uddannelse af fængselsbetjente og værkmestre, rekruttering og uddannelse af transportbetjente, uddannelse af betjente i Grønland og på Færøerne samt strategisk kompetenceudvikling, efteruddannelse og kursusadministration for kriminalforsorgens medarbejdere. I Danmark foregår uddannelsen på Uddannelsescenter Birkerød i Nordsjælland og på det nyåbnede Uddannelsescenter Møgelkær i Jylland. Kriminalforsorgen oplever i disse år et stort behov for at rekruttere fængselsbetjente. Derudover står fængselsbetjentuddannelsen i 2020 over for en evaluering med henblik på at blive moderniseret. Du får en nøglerolle i dette arbejde, hvor du i samspil med dit ledelsesteam og dine medarbejdere skal sætte retning for udviklingen af rekrutteringsindsatsen og for udviklingen af hele uddannelsesområdet, så nye fængselsbetjente bliver klædt bedst muligt på til at møde fremtidens opgaver, og så kriminalforsorgen i fremtiden fremstår som en moderne og attraktiv arbejdsplads. Du vil i dit arbejde få en bred berøringsflade med samarbejdspartnere i hele kriminalforsorgen og med en række eksterne parter. Kvalifikationer Der vil blive lagt vægt på følgende kvalifikationer: Du er akademisk uddannet Du har ledelsesmæssig erfaring og erfaring med ledelse af forskellige faggrupper, gerne fra en offentlig virksomhed Du har erfaring med uddannelsesområdet Du har politisk forståelse, har gode kommunikative evner og erfaring med pressehåndtering Du har overblik over komplekse problemstillinger og kan håndtere disse løsningsorienteret Du har en strategisk og udviklingsorienteret tilgang til dit arbejde Du er en engageret og handlekraftig leder, der samtidig kan delegere kompetencer og opgaver tillidsfuldt til dine medarbejdere Løn- og ansættelsesvilkår Stillingen besættes på overenskomstvilkår i overensstemmelse med rammeaftalen om kontraktansættelse af chefer i staten, medmindre den pågældende i forvejen er udnævnt tjenestemand. Stillingen er placeret i løngruppe 1. Der vil herudover kunne aftales tillæg afhængig af erfaring og kvalifikationer. Stillingen ønskes besat på åremål. Ansættelsesområdet er kriminalforsorgen, og arbejdsstedet er Koncern Uddannelse, Biskop Svanes Vej 69, 3460 Birkerød. Sikkerhedsgodkendelse er en forudsætning for ansættelsen, ligesom at du skal kunne opretholde din sikkerhedsgodkendelse gennem din ansættelse Yderligere oplysninger Yderligere oplysninger om stillingen kan fås ved henvendelse til centerdirektør i Center for HR og Uddannelse Lene Linnea Vejrum på telefon 21 77 69 83. Du kan læse mere om Kriminalforsorgen på www.kriminalforsorgen.dk. Ansøgningen Du søger stillingen via linket Søg stillingen Din ansøgning med cv, dokumentation for uddannelse og forudgående erfaring skal være modtaget senest torsdag den 26. september 2019. Alle interesserede uanset personlig baggrund opfordres til at søge.Har du lyst til at stå i spidsen for et uddannelsesområde af samfundsmæssig meget stor betydning, og er du udviklingsorienteret og strategisk tænkende? Trives du med mange bolde i luften, er du god til at omgås mennesker, og er du en dygtig kommunikator? Hvis svaret er ja, så kan du søge stillingen som chef for Koncern Uddannelse i kriminalforsorgen.



Stillingen ønskes besat snarest muligt.



Kriminalforsorgen er en del af Justitsministeriets koncern og forvalter en central opgave i straffesagskæden: At fuldbyrde straf. Kriminalforsorgen har således ansvaret for blandt andet landets fængsler og arresthuse samt ansvaret for at føre tilsyn med prøveløsladte og betinget dømte. Endvidere har Kriminalforsorgen ansvaret for at drive udrejsecentre for afviste asylansøgere.



Om jobbet
Uddannelseschefen er chef for Koncern Uddannelse med ca. 50 medarbejdere og refererer til centerdirektøren i Center for HR og Uddannelse. Centeret er placeret i Direktoratet for Kriminalforsorgen og består ud over Koncern Uddannelse af Koncern HR.



Som chef for Koncern Uddannelse har du ansvaret for rekruttering og uddannelse af fængselsbetjente og værkmestre, rekruttering og uddannelse af transportbetjente, uddannelse af betjente i Grønland og på Færøerne samt strategisk kompetenceudvikling, efteruddannelse og kursusadministration for kriminalforsorgens medarbejdere. I Danmark foregår uddannelsen på Uddannelsescenter Birkerød i Nordsjælland og på det nyåbnede Uddannelsescenter Møgelkær i Jylland.



Kriminalforsorgen oplever i disse år et stort behov for at rekruttere fængselsbetjente. Derudover står fængselsbetjentuddannelsen i 2020 over for en evaluering med henblik på at blive moderniseret. Du får en nøglerolle i dette arbejde, hvor du i samspil med dit ledelsesteam og dine medarbejdere skal sætte retning for udviklingen af rekrutteringsindsatsen og for udviklingen af hele uddannelsesområdet, så nye fængselsbetjente bliver klædt bedst muligt på til at møde fremtidens opgaver, og så kriminalforsorgen i fremtiden fremstår som en moderne og attraktiv arbejdsplads.

Du vil i dit arbejde få en bred berøringsflade med samarbejdspartnere i hele kriminalforsorgen og med en række eksterne parter.



Kvalifikationer
Der vil blive lagt vægt på følgende kvalifikationer:



  • Du er akademisk uddannet
  • Du har ledelsesmæssig erfaring og erfaring med ledelse af forskellige faggrupper, gerne fra en offentlig virksomhed
  • Du har erfaring med uddannelsesområdet
  • Du har politisk forståelse, har gode kommunikative evner og erfaring med pressehåndtering
  • Du har overblik over komplekse problemstillinger og kan håndtere disse løsningsorienteret
  • Du har en strategisk og udviklingsorienteret tilgang til dit arbejde
  • Du er en engageret og handlekraftig leder, der samtidig kan delegere kompetencer og opgaver tillidsfuldt til dine medarbejdere


Løn- og ansættelsesvilkår
Stillingen besættes på overenskomstvilkår i overensstemmelse med rammeaftalen om kontraktansættelse af chefer i staten, medmindre den pågældende i forvejen er udnævnt tjenestemand. Stillingen er placeret i løngruppe 1. Der vil herudover kunne aftales tillæg afhængig af erfaring og kvalifikationer.



Stillingen ønskes besat på åremål.



Ansættelsesområdet er kriminalforsorgen, og arbejdsstedet er Koncern Uddannelse, Biskop Svanes Vej 69, 3460 Birkerød.



Sikkerhedsgodkendelse er en forudsætning for ansættelsen, ligesom at du skal kunne opretholde din sikkerhedsgodkendelse gennem din ansættelse



Yderligere oplysninger
Yderligere oplysninger om stillingen kan fås ved henvendelse til centerdirektør i Center for HR og Uddannelse Lene Linnea Vejrum på telefon 21 77 69 83.



Du kan læse mere om Kriminalforsorgen på www.kriminalforsorgen.dk.



Ansøgningen
Du søger stillingen via linket ”Søg stillingen”



Din ansøgning med cv, dokumentation for uddannelse og forudgående erfaring skal være modtaget senest torsdag den 26. september 2019.



Alle interesserede uanset personlig baggrund opfordres til at søge.











DIREKTORATET FOR KRIMINALFORSORGENKøbenhavn K2019-09-11T00:00:002019-09-26T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Økonomichef søges til dansk datterselskab i stor international koncern i Hvidovre

Proselection

København K
Beskrivelse Som økonomichef bliver du det centrale omdrejningspunkt for virksomhedens økonomifunktion og sparringspartner for den administrerende direktør. Du vil få ansvaret for en regnskabsafdeling bestående af to medarbejdere, som står for virkso...
Indrykket:30. august 2019
Udløbsdato:3. oktober 2019

Regnskabschef søges til solid virksomhed vest for Grenaa

Proselection

København K
Beskrivelse Som regnskabschef vil du i samarbejde med virksomhedens to bogholdere stå for driften af virksomhedens bogholderi. I det daglige bliver du den ledende medarbejder, der sørger for fordeling af arbejdsopgaver, ligesom du selv deltager akti...
Indrykket:17. september 2019
Udløbsdato:21. oktober 2019

Engageret chef til rengøringskvalitet i ny svanemærket rengøringsenhed i Københavns Ejendomme og Indkøb

Ejendomsservice

København NV
Er du en nærværende og inspirerende leder, der både kan holde fokus på driften og samtidig kan motivere ledere og medarbejdere, optimere servicen og have en god dialog med vores kunder? Stillingen Som chef for Rengøringskvalitet er du faglig koordin...
Indrykket:20. september 2019
Udløbsdato:4. oktober 2019

Områdechef for signalprojekter i Banedanmark

Banedanmark, Carsten Niebuhrs Gade 43

København Ø
Vil du lede ét af Danmarkshistoriens største it-projekter? Frem mod 2030 implementerer Banedanmark et nyt signalsystem, der skal sikre den mest moderne jernbane i Europa. Som ny områdechef for Signal Projekter står du i spidsen for én af de største ...
Indrykket:17. september 2019
Udløbsdato:3. oktober 2019

Chef for Koncern Uddannelse i kriminalforsorgen

DIREKTORATET FOR KRIMINALFORSORGEN

København K
Har du lyst til at stå i spidsen for et uddannelsesområde af samfundsmæssig meget stor betydning, og er du udviklingsorienteret og strategisk tænkende? Trives du med mange bolde i luften, er du god til at omgås mennesker, og er du en dygtig kommunik...
Indrykket:11. september 2019
Udløbsdato:26. september 2019