Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Chef til Indkøbssupport og -analyse i Københavns Ejendomme og Indkøb

Københavns Kommune satser stort på at professionalisere indkøbsområdet yderligere og øge effektiviseringerne. Vi er derfor i gang med at tilpasse organiseringen og har brug for en ny chef til Indkøbssupport og -analyse i Københavns Ejendomme og Indkøb snarest muligt.

Indkøbssupport og -analyse, som er en af fem enheder i Center for Indkøb og Forsikring (CFI), og vi har ansvaret for brugen og udviklingen af Københavns Kommunes indkøbssystem og kommunens BI-løsninger på indkøbsområdet. Vi er en vigtig spiller i kommunens mål om effektivt og ordreunderstøttet indkøb.

Enhedens vigtigste opgaver er:

  • Forretnings- og systemsupport for kommunens +4000 indkøbere
  • Uddannelse i indkøb for Københavns Kommune og i brugen af indkøbssystemet (SAP SRM)
  • Katalog- og kontraktadministration i SAP
  • Projektledelse af projekter i CFI
  • Indkøbsanalyseopgaver, herunder distribution og udvikling af indkøbsrapportering via Power BI
  • Effektiviseringsberegninger
  • Understøttelse af yderligere digitalisering og procesoptimering på indkøbsområdet

Chefen for Indkøbssupport og -analyse er den daglige leder af 18-20 medarbejdere. Vi forventer derfor ledelseserfaring og gerne en relevant lederuddannelse, eller at du er indstillet på at påbegynde en sådan.Det er herudover en fordel at have kendskab til store organisationer med mange interessenter og gerne erfaring fra indkøbsområdet. Du har formentlig en økonomisk uddannelse som cand.merc., cand.polit eller tilsvarende.

Du får det forretningsmæssige ansvar for kommunens indkøbssystem. Det betyder, at det er vigtigt, at du er god til at forstå den forretning, du skal understøtte og bidrage til at udvikle. Du motiveres af at arbejde i krydsfeltet mellem driftsledelse og forandringsledelse. Din evne til at forstå komplekse data og analyser er afgørende. Derudover er interesse for og indsigt i digitalisering af arbejdsprocesser med fx robotter og machinelearning absolut en fordel.

Stillingen indebærer en stor kontaktflade i forhold til samarbejdspartnere og interessenter i øvrige dele af kommunen, og evnen til at skabe og fastholde relationer er en vigtig kompetence. Derfor er det også vigtigt at du kommunikerer klart både mundtligt og skriftligt. Du forstår at omsætte komplekse analyser og informationer til let forståeligt skriftligt materiale, der lader sig videreformidle til alle interessenter.

Derudover forventer vi, at du som chef kan agere ledelsesmæssigt på tre niveauer:

  • motivere og guide dine medarbejdere til at levere resultater og samtidigt have fokus på et godt arbejdsmiljø
  • tænke strategisk og fastsætte visionære pejlemærker og mål for hvordan CFI kan sikre, at Københavns Kommune indkøber effektivt og understøtter kernedriften
  • skabe resultater og styre på ressourcer og økonomi

Du vil indgå i et stærkt ledelsesteam i CFI, hvor høj faglighed, sparring og humor er i højsædet.

Løn- og ansættelsesvilkår
Du vil referere til centerchefen i Center for Indkøb og Forsikring i Københavns Ejendomme og Indkøb. Ansættelsesforhold er efter kvalifikationer og gældende overenskomst med Københavns Kommune og efter principperne for Ny Løn. Stillingen er omfattet af Aftale om aflønning af chefer. Tiltrædelse 1. oktober 2019.

Vil du vide mere?
Du er velkommen til at henvende dig for yderligere oplysninger hos enhedschef Andreas Bøgh Carlsen på 2943 0545 (indtil 18. juli) eller centerchef Allan Åge Christensen på 2165 5354 (fra 29. juli).

I ansættelsesforløbet vil der forekomme tests.

Vedhæft motiveret ansøgning og CV og søg via nedenstående link senest mandag den 12. august 2019
Vi forventer at afholde samtaler uge 33 og 34.

Københavns Ejendomme & Indkøb – vi skaber rum
Københavns Ejendomme & Indkøb er Københavns Kommunes ejendomsenhed og indkøbsorganisation. Vi ejer og administrerer mere end 2,6 mio. m2. Vi har ansvar for lejeaftaler, ejendomshandler, bygningsdrift, energioptimering, ejendomsservice og vedligeholdelse m.m. af blandt andet skoler, daginstitutioner, botilbud, plejehjem, kultur- og idrætsfaciliteter, administrationsejendomme osv. Vi er også kommunens primære indkøbsorganisation. Vi har ansvar for at gennemføre udbud af varer og tjenesteydelser på tværs af kommunen. Vi skal sikre, at det er enkelt at købe de rigtige varer til den rigtige pris for de, der køber ind til kommunalt brug. Vi tager udgangspunkt i forvaltningernes behov og samarbejder med vores kunder om at skabe de bedste løsninger. Vi beskæftiger ca. 840 medarbejdere og administrerer et årligt budget på ca. 1,5 mia. kr. Du kan læse mere om os på www.kobenhavnsejendomme.kk.dk


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330056118Phoenix-f82116b412019-07-08T11:01:05.990Chef til Indkøbssupport og -analyse i Københavns Ejendomme og Indkøb

Københavns Kommune satser stort på at professionalisere indkøbsområdet yderligere og øge effektiviseringerne. Vi er derfor i gang med at tilpasse organiseringen og har brug for en ny chef til Indkøbssupport og -analyse i Københavns Ejendomme og Indkøb snarest muligt.

Indkøbssupport og -analyse, som er en af fem enheder i Center for Indkøb og Forsikring (CFI), og vi har ansvaret for brugen og udviklingen af Københavns Kommunes indkøbssystem og kommunens BI-løsninger på indkøbsområdet. Vi er en vigtig spiller i kommunens mål om effektivt og ordreunderstøttet indkøb.

Enhedens vigtigste opgaver er:

  • Forretnings- og systemsupport for kommunens +4000 indkøbere
  • Uddannelse i indkøb for Københavns Kommune og i brugen af indkøbssystemet (SAP SRM)
  • Katalog- og kontraktadministration i SAP
  • Projektledelse af projekter i CFI
  • Indkøbsanalyseopgaver, herunder distribution og udvikling af indkøbsrapportering via Power BI
  • Effektiviseringsberegninger
  • Understøttelse af yderligere digitalisering og procesoptimering på indkøbsområdet

Chefen for Indkøbssupport og -analyse er den daglige leder af 18-20 medarbejdere. Vi forventer derfor ledelseserfaring og gerne en relevant lederuddannelse, eller at du er indstillet på at påbegynde en sådan.Det er herudover en fordel at have kendskab til store organisationer med mange interessenter og gerne erfaring fra indkøbsområdet. Du har formentlig en økonomisk uddannelse som cand.merc., cand.polit eller tilsvarende.

Du får det forretningsmæssige ansvar for kommunens indkøbssystem. Det betyder, at det er vigtigt, at du er god til at forstå den forretning, du skal understøtte og bidrage til at udvikle. Du motiveres af at arbejde i krydsfeltet mellem driftsledelse og forandringsledelse. Din evne til at forstå komplekse data og analyser er afgørende. Derudover er interesse for og indsigt i digitalisering af arbejdsprocesser med fx robotter og machinelearning absolut en fordel.

Stillingen indebærer en stor kontaktflade i forhold til samarbejdspartnere og interessenter i øvrige dele af kommunen, og evnen til at skabe og fastholde relationer er en vigtig kompetence. Derfor er det også vigtigt at du kommunikerer klart både mundtligt og skriftligt. Du forstår at omsætte komplekse analyser og informationer til let forståeligt skriftligt materiale, der lader sig videreformidle til alle interessenter.

Derudover forventer vi, at du som chef kan agere ledelsesmæssigt på tre niveauer:

  • motivere og guide dine medarbejdere til at levere resultater og samtidigt have fokus på et godt arbejdsmiljø
  • tænke strategisk og fastsætte visionære pejlemærker og mål for hvordan CFI kan sikre, at Københavns Kommune indkøber effektivt og understøtter kernedriften
  • skabe resultater og styre på ressourcer og økonomi

Du vil indgå i et stærkt ledelsesteam i CFI, hvor høj faglighed, sparring og humor er i højsædet.

Løn- og ansættelsesvilkår
Du vil referere til centerchefen i Center for Indkøb og Forsikring i Københavns Ejendomme og Indkøb. Ansættelsesforhold er efter kvalifikationer og gældende overenskomst med Københavns Kommune og efter principperne for Ny Løn. Stillingen er omfattet af Aftale om aflønning af chefer. Tiltrædelse 1. oktober 2019.

Vil du vide mere?
Du er velkommen til at henvende dig for yderligere oplysninger hos enhedschef Andreas Bøgh Carlsen på 2943 0545 (indtil 18. juli) eller centerchef Allan Åge Christensen på 2165 5354 (fra 29. juli).

I ansættelsesforløbet vil der forekomme tests.

Vedhæft motiveret ansøgning og CV og søg via nedenstående link senest mandag den 12. august 2019
Vi forventer at afholde samtaler uge 33 og 34.

Københavns Ejendomme & Indkøb – vi skaber rum
Københavns Ejendomme & Indkøb er Københavns Kommunes ejendomsenhed og indkøbsorganisation. Vi ejer og administrerer mere end 2,6 mio. m2. Vi har ansvar for lejeaftaler, ejendomshandler, bygningsdrift, energioptimering, ejendomsservice og vedligeholdelse m.m. af blandt andet skoler, daginstitutioner, botilbud, plejehjem, kultur- og idrætsfaciliteter, administrationsejendomme osv. Vi er også kommunens primære indkøbsorganisation. Vi har ansvar for at gennemføre udbud af varer og tjenesteydelser på tværs af kommunen. Vi skal sikre, at det er enkelt at købe de rigtige varer til den rigtige pris for de, der køber ind til kommunalt brug. Vi tager udgangspunkt i forvaltningernes behov og samarbejder med vores kunder om at skabe de bedste løsninger. Vi beskæftiger ca. 840 medarbejdere og administrerer et årligt budget på ca. 1,5 mia. kr. Du kan læse mere om os på www.kobenhavnsejendomme.kk.dk

2019-08-13T00:52:21.747 Københavns Kommune satser stort på at professionalisere indkøbsområdet yderligere og øge effektiviseringerne. Vi er derfor i gang med at tilpasse organiseringen og har brug for en ny chef til Indkøbssupport og -analyse i Københavns Ejendomme og Indkøb snarest muligt. Indkøbssupport og -analyse, som er en af fem enheder i Center for Indkøb og Forsikring (CFI), og vi har ansvaret for brugen og udviklingen af Københavns Kommunes indkøbssystem og kommunens BI-løsninger på indkøbsområdet. Vi er en vigtig spiller i kommunens mål om effektivt og ordreunderstøttet indkøb. Enhedens vigtigste opgaver er: Forretnings- og systemsupport for kommunens 4000 indkøbere Uddannelse i indkøb for Københavns Kommune og i brugen af indkøbssystemet (SAP SRM) Katalog- og kontraktadministration i SAP Projektledelse af projekter i CFI Indkøbsanalyseopgaver, herunder distribution og udvikling af indkøbsrapportering via Power BI Effektiviseringsberegninger Understøttelse af yderligere digitalisering og procesoptimering på indkøbsområdet Chefen for Indkøbssupport og -analyse er den daglige leder af 18-20 medarbejdere. Vi forventer derfor ledelseserfaring og gerne en relevant lederuddannelse, eller at du er indstillet på at påbegynde en sådan.Det er herudover en fordel at have kendskab til store organisationer med mange interessenter og gerne erfaring fra indkøbsområdet. Du har formentlig en økonomisk uddannelse som cand.merc., cand.polit eller tilsvarende. Du får det forretningsmæssige ansvar for kommunens indkøbssystem. Det betyder, at det er vigtigt, at du er god til at forstå den forretning, du skal understøtte og bidrage til at udvikle. Du motiveres af at arbejde i krydsfeltet mellem driftsledelse og forandringsledelse. Din evne til at forstå komplekse data og analyser er afgørende. Derudover er interesse for og indsigt i digitalisering af arbejdsprocesser med fx robotter og machinelearning absolut en fordel. Stillingen indebærer en stor kontaktflade i forhold til samarbejdspartnere og interessenter i øvrige dele af kommunen, og evnen til at skabe og fastholde relationer er en vigtig kompetence. Derfor er det også vigtigt at du kommunikerer klart både mundtligt og skriftligt. Du forstår at omsætte komplekse analyser og informationer til let forståeligt skriftligt materiale, der lader sig videreformidle til alle interessenter. Derudover forventer vi, at du som chef kan agere ledelsesmæssigt på tre niveauer: motivere og guide dine medarbejdere til at levere resultater og samtidigt have fokus på et godt arbejdsmiljø tænke strategisk og fastsætte visionære pejlemærker og mål for hvordan CFI kan sikre, at Københavns Kommune indkøber effektivt og understøtter kernedriften skabe resultater og styre på ressourcer og økonomi Du vil indgå i et stærkt ledelsesteam i CFI, hvor høj faglighed, sparring og humor er i højsædet. Løn- og ansættelsesvilkår Du vil referere til centerchefen i Center for Indkøb og Forsikring i Københavns Ejendomme og Indkøb. Ansættelsesforhold er efter kvalifikationer og gældende overenskomst med Københavns Kommune og efter principperne for Ny Løn. Stillingen er omfattet af Aftale om aflønning af chefer. Tiltrædelse 1. oktober 2019. Vil du vide mere? Du er velkommen til at henvende dig for yderligere oplysninger hos enhedschef Andreas Bøgh Carlsen på 2943 0545 (indtil 18. juli) eller centerchef Allan Åge Christensen på 2165 5354 (fra 29. juli). I ansættelsesforløbet vil der forekomme tests. Vedhæft motiveret ansøgning og CV og søg via nedenstående link senest mandag den 12. august 2019 Vi forventer at afholde samtaler uge 33 og 34. Københavns Ejendomme & Indkøb vi skaber rum Københavns Ejendomme & Indkøb er Københavns Kommunes ejendomsenhed og indkøbsorganisation. Vi ejer og administrerer mere end 2,6 mio. m2. Vi har ansvar for lejeaftaler, ejendomshandler, bygningsdrift, energioptimering, ejendomsservice og vedligeholdelse m.m. af blandt andet skoler, daginstitutioner, botilbud, plejehjem, kultur- og idrætsfaciliteter, administrationsejendomme osv. Vi er også kommunens primære indkøbsorganisation. Vi har ansvar for at gennemføre udbud af varer og tjenesteydelser på tværs af kommunen. Vi skal sikre, at det er enkelt at købe de rigtige varer til den rigtige pris for de, der køber ind til kommunalt brug. Vi tager udgangspunkt i forvaltningernes behov og samarbejder med vores kunder om at skabe de bedste løsninger. Vi beskæftiger ca. 840 medarbejdere og administrerer et årligt budget på ca. 1,5 mia. kr. Du kan læse mere om os på www.kobenhavnsejendomme.kk.dk10Phoenixf82116b4101000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-08-12T00:00:000000https://candidate.hr-manager.net/ApplicationInit.aspx?cid=1518&ProjectId=159110&DepartmentId=19198&MediaId=5&SkipAdvertisement=true0EuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnKøbenhavn3559353Indkøb og Forsikring11Borups Allé 1772400København NVDKDanmarkORS/fd6c8faf_logo.pngORS/Small/fd6c8faf_logo.png0DKDanmarkDanmark8Fuldtid46Permanent790387KobenhavnsKommuneHrManagerGrund Jobannonce på Ofir.dk15911000008-07-20191https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=f82116b4https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=f82116b4https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=f82116b4&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=f82116b4&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButton1Dansk3Læse/ tale123208Chef6Ledelse362182609mediacenter@of.kk.dkDanmarkDanmarkda-DK