Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Chef til Project Support

Metroselskabet søger med tiltrædelse hurtigst muligt en ny chef til enheden Project Support (PS)

Du vil få det ledelsesmæssige ansvar for PS, herunder faglig og professionel udvikling af enhedens ca 35 medarbejdere. PS er ansvarlig for dokumenthåndtering, kvalitet, planlægning og forsikring af de store anlægsprojekter, herunder Cityringen, metro til Nordhavn, metro til Sydhavn og Letbanen i ring 3.  

Der arbejdes i et internationalt miljø, hvor arbejdssproget er engelsk.

Du vil få reference til selskabets administrerende direktør, og du vil indgå i selskabets chefkreds.

Profil

Vi søger en fagligt velkvalificeret, erfaren og løsningsorienteret leder. Du arbejder systematisk og målrettet og kan skabe resultater. Du har den fornødne faglige og ledelsesmæssige ballast til at kunne sikre, at enheden til stadighed leverer gode resultater. Du kan videreudvikle og styrke en allerede velfungerende, engageret og motiveret enhed gennem aktiv involvering og ved at sætte retning på fremtidige mål og succeskriterier. Du er en holdspiller med godt humør, som ubesværet bevæger dig såvel blandt nationale som internationale kolleger og samarbejdspartnere.

Kvalifikationer 

  • Relevant videregående uddannelse på kandidatniveau
  • Minimum 10 års dokumenteret relevant erhvervserfaring, gerne fra bygge-/anlægsbranchen
  • Solid erfaring med gennemførelse af internationale projekter
  • Solid ledelseserfaring
  • Gode sprogkundskaber i dansk og engelsk. 
Vi tilbyder

Metroselskabet tilbyder et udfordrende og selvstændigt job i en dynamisk organisation i
udvikling. Vi tilbyder attraktive løn- og ansættelsesvilkår, et godt arbejdsklima og gode
kolleger.

For yderligere oplysninger om jobbet kontakt teknisk direktør Erik Skotting på tlf 3311 1700.

Ansøgningsfrist 26. februar 2018.


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

329760575Phoenix-d397399212018-02-13T11:03:32.290Chef til Project SupportMetroselskabet søger med tiltrædelse hurtigst muligt en ny chef til enheden Project Support (PS)

Du vil få det ledelsesmæssige ansvar for PS, herunder faglig og professionel udvikling af enhedens ca 35 medarbejdere. PS er ansvarlig for dokumenthåndtering, kvalitet, planlægning og forsikring af de store anlægsprojekter, herunder Cityringen, metro til Nordhavn, metro til Sydhavn og Letbanen i ring 3.  

Der arbejdes i et internationalt miljø, hvor arbejdssproget er engelsk.

Du vil få reference til selskabets administrerende direktør, og du vil indgå i selskabets chefkreds.

Profil

Vi søger en fagligt velkvalificeret, erfaren og løsningsorienteret leder. Du arbejder systematisk og målrettet og kan skabe resultater. Du har den fornødne faglige og ledelsesmæssige ballast til at kunne sikre, at enheden til stadighed leverer gode resultater. Du kan videreudvikle og styrke en allerede velfungerende, engageret og motiveret enhed gennem aktiv involvering og ved at sætte retning på fremtidige mål og succeskriterier. Du er en holdspiller med godt humør, som ubesværet bevæger dig såvel blandt nationale som internationale kolleger og samarbejdspartnere.

Kvalifikationer 

  • Relevant videregående uddannelse på kandidatniveau
  • Minimum 10 års dokumenteret relevant erhvervserfaring, gerne fra bygge-/anlægsbranchen
  • Solid erfaring med gennemførelse af internationale projekter
  • Solid ledelseserfaring
  • Gode sprogkundskaber i dansk og engelsk. 
Vi tilbyder

Metroselskabet tilbyder et udfordrende og selvstændigt job i en dynamisk organisation i
udvikling. Vi tilbyder attraktive løn- og ansættelsesvilkår, et godt arbejdsklima og gode
kolleger.

For yderligere oplysninger om jobbet kontakt teknisk direktør Erik Skotting på tlf 3311 1700.

Ansøgningsfrist 26. februar 2018.

2018-02-27T01:50:37.697 Metroselskabet søger med tiltrædelse hurtigst muligt en ny chef til enheden Project Support (PS) Du vil få det ledelsesmæssige ansvar for PS, herunder faglig og professionel udvikling af enhedens ca 35 medarbejdere. PS er ansvarlig for dokumenthåndtering, kvalitet, planlægning og forsikring af de store anlægsprojekter, herunder Cityringen, metro til Nordhavn, metro til Sydhavn og Letbanen i ring 3. Der arbejdes i et internationalt miljø, hvor arbejdssproget er engelsk. Du vil få reference til selskabets administrerende direktør, og du vil indgå i selskabets chefkreds. Profil Vi søger en fagligt velkvalificeret, erfaren og løsningsorienteret leder. Du arbejder systematisk og målrettet og kan skabe resultater. Du har den fornødne faglige og ledelsesmæssige ballast til at kunne sikre, at enheden til stadighed leverer gode resultater. Du kan videreudvikle og styrke en allerede velfungerende, engageret og motiveret enhed gennem aktiv involvering og ved at sætte retning på fremtidige mål og succeskriterier. Du er en holdspiller med godt humør, som ubesværet bevæger dig såvel blandt nationale som internationale kolleger og samarbejdspartnere. Kvalifikationer Relevant videregående uddannelse på kandidatniveau Minimum 10 års dokumenteret relevant erhvervserfaring, gerne fra bygge- anlægsbranchen Solid erfaring med gennemførelse af internationale projekter Solid ledelseserfaring Gode sprogkundskaber i dansk og engelsk. Vi tilbyder Metroselskabet tilbyder et udfordrende og selvstændigt job i en dynamisk organisation i udvikling. Vi tilbyder attraktive løn- og ansættelsesvilkår, et godt arbejdsklima og gode kolleger. For yderligere oplysninger om jobbet kontakt teknisk direktør Erik Skotting på tlf 3311 1700. Ansøgningsfrist 26. februar 2018.11Jobnetd3973992100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2018-02-26T00:00:000010https://metroselskabet-is.contactrh.com/jobs/10868/23913268/da_DK0EuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnKøbenhavn3110763Metroselskabet I/S11Metrovej 52300København S72424600DKDanmark0
DKDanmarkDKDanmark
8Fuldtid46Permanent525598JobNet47715371000https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=d3973992https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=d3973992https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=d3973992&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=d3973992&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static-int.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Ledelse_og_HR/Ledelse/1.jpgEr du den nye Afdelingschef i Metroselskabet I/S?12008011Dansk3Læse/ tale123204Afdelingschef6Ledelse353021285importimport_d3973992DKDanmarkDKDanmark329933490Chef til Center for Luftfart Trafik-, Bygge- og BoligstyrelsenRobot Brænder du for ledelse? Og har du lyst til at arbejde i et komplekst område med faglig dybde og stor bevågenhed? Trafik-, Bygge- og Boligstyrelsens Center for Luftfart varetager opgaver vedr. regulering, godkendelser og tilsyn indenfor safety og security m.m. af luftfarten i Danmark. Du bliver en del af et ledelsesteam på 4 chefer, der leder i alt ca. 115 medarbejdere i centeret, hvoraf du vil få det overordnede ansvar for ca. 30 medarbejdere. Som chef i Center for Luftfart vil du konkret få ansvaret for regulering, godkendelser og tilsyn inden for følgende opgavefelter, hvortil der er tilknyttet grupper af medarbejdere: Safety vedr. flyvepladser, heliports og luftfartshindringer mv. Personcertifikater og uddannelsesorganisationer mv. i branchen Tværgående funktioner forbundet med juridiske, forvaltningsmæssige og administrative opgaver Helbredsgodkendelser Koordineringsopgaver omkring det internationale arbejde på luftfartsområdet Stillingen folder sig ud i feltet mellem de dybt faglige emner på området, den styrings- og ledelsesmæssige opgave samt den forvaltningsmæssige administration. Der vil i udvælgelsesprocessen derfor blive lagt vægt på, om du besidder kompetencer inden for nogle af disse forskellige områder. Du har formodentlig en videregående uddannelse gerne som pilot eller lignende, hvis du ikke på anden vis i dit arbejdsliv har arbejdet med eller haft stærkt berøring med luftfart eller tilgrænsede områder. Der er tale om en travl og udfordrende dagligdag, hvorfor du skal være en dynamisk chef. Stillingen vil endvidere indebære en del koordinerende arbejde mellem cheferne internt i Center for Luftfart og vil derudover kræve en bred berøringsflade i forhold til branchen, de mange interessenter, samt at sikre en god betjening af det politiske niveau. Trafik-, Bygge- og Boligstyrelsen flytter pr. 1. januar 2019 til nye lokaler på Kalvebod Brygge, Carsten Niebuhrs Gade 43, 1577 København V. Læs mere om stillingen og centret i job- og personprofilen, som du finder på Genitors hjemmeside www.genitor.dk. Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte vicedirektør Kåre Clemmesen tlf.: 25 40 88 96 kacl@tbst.dk eller Jens Marcussen i Genitor tlf.: 3141 0587 jm@genitor.dk. Ansøgningsfristen er den 23. januar 2019 kl. 12.00. Vi forventer tiltrædelse den 1. april 2019.Brænder du for ledelse? Og har du lyst til at arbejde i et komplekst område med faglig dybde og stor bevågenhed?

Trafik-, Bygge- og Boligstyrelsens Center for Luftfart varetager opgaver vedr. regulering, godkendelser og tilsyn indenfor safety og security m.m. af luftfarten i Danmark. Du bliver en del af et ledelsesteam på 4 chefer, der leder i alt ca. 115 medarbejdere i centeret, hvoraf du vil få det overordnede ansvar for ca. 30 medarbejdere.

Som chef i Center for Luftfart vil du konkret få ansvaret for regulering, godkendelser og tilsyn inden for følgende opgavefelter, hvortil der er tilknyttet grupper af medarbejdere:
  • Safety vedr. flyvepladser, heliports og luftfartshindringer mv.
  • Personcertifikater og uddannelsesorganisationer mv. i branchen
  • Tværgående funktioner forbundet med juridiske, forvaltningsmæssige og administrative opgaver
  • Helbredsgodkendelser
  • Koordineringsopgaver omkring det internationale arbejde på luftfartsområdet

Stillingen folder sig ud i feltet mellem de dybt faglige emner på området, den styrings- og ledelsesmæssige opgave samt den forvaltningsmæssige administration. Der vil i udvælgelsesprocessen derfor blive lagt vægt på, om du besidder kompetencer inden for nogle af disse forskellige områder. Du har formodentlig en videregående uddannelse – gerne som pilot eller lignende, hvis du ikke på anden vis i dit arbejdsliv har arbejdet med eller haft stærkt berøring med luftfart eller tilgrænsede områder.

Der er tale om en travl og udfordrende dagligdag, hvorfor du skal være en dynamisk chef. Stillingen vil endvidere indebære en del koordinerende arbejde mellem cheferne internt i Center for Luftfart og vil derudover kræve en bred berøringsflade i forhold til branchen, de mange interessenter, samt at sikre en god betjening af det politiske niveau.

Trafik-, Bygge- og Boligstyrelsen flytter pr. 1. januar 2019 til nye lokaler på Kalvebod Brygge, Carsten Niebuhrs Gade 43, 1577 København V.

Læs mere om stillingen og centret i job- og personprofilen, som du finder på Genitors hjemmeside www.genitor.dk. Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte vicedirektør Kåre Clemmesen tlf.: 25 40 88 96 / kacl@tbst.dk eller Jens Marcussen i Genitor tlf.: 3141 0587 / jm@genitor.dk.

Ansøgningsfristen er den 23. januar 2019 kl. 12.00. Vi forventer tiltrædelse den 1. april 2019.
TrafikstyrelsenKøbenhavn V2018-12-21T00:00:002019-01-23T00:00:00
329931882Filminstituttet søger leder til administration af filmstøttenRobot Har du lyst til at blive afdelingschef for Støtte & Vejledning og få ansvaret for de administrative rammer for støtten til film, serier og spil? Støtte & Vejledning fastlægger rammerne for forvaltningen af filmstøtten, har ansvaret for en række støtteordninger, kvalitetssikrer forvaltningen af støtten og udvikler systemer, der understøtter tilskudsforvaltningen. Afdelingen er en del af filmstøtteområdet og yder intern og ekstern rådgivning, står for intern revision, varetager Filminstituttets rettigheder og yder sekretariatsbetjening til bestyrelse, direktion, ledelse og afdelinger. Afdelingen bidrager til Filminstituttets strategiske arbejde, udformer, leder og følger op på strategiske projekter og sikrer indsamling, udvikling og deling af viden om nye tendenser. Som chef for Støtte & Vejledning skal du være en anerkendende og samlende leder, der skaber følgeskab og sammenhæng. Du er meget selvkørende og kan skabe retning, mening og struktur for din afdeling og for støtteområdet. Du kan give rum til, at dine medarbejdere selvstændigt løser opgaverne og samtidig følge op og være klar til sparring og spørgsmål. Du er spillende træner og skal trives med både at være leder og selv at udføre, og du trives med at indgå i relationer med mange mennesker med forskellige fagligheder og personligheder. Du har stor integritet, og kan sige til og fra i en ordentlig tone - og du ved, hvordan man balancerer overholdelse af regler med pragmatiske løsninger. Opgaver Du skal sammen med afdelingens otte kompetente medarbejdere være med til at løse opgaver inden for økonomi, controlling, jura, planlægning, projektledelse og systemadministration. Du og din afdeling har ansvaret for bl.a. følgende opgaver: styring af tilskudsadministrationen af 400 mio. kr. årligt fordelt på en række forskellige tilskudsordninger og -former, herunder budget, budgetopfølgninger og løbende justeringer. godkendelse af flere hundrede regnskaber årligt. drift og udvikling af systemer, støttevilkår, forretningsgange og vejledninger, der skal gøre det så enkelt og overskueligt som muligt for ansøgerne, samtidig med at reglerne overholdes. implementering og videreudvikling af et elektronisk tilskudsadministrativt system. kvalitetssikring af udkast til indstillinger om filmstøtte på ugentlige støttemøder. daglig godkendelse af tilsagn og udbetalinger. behandling af ansøgninger til den Almen Støtteordning, Filmtalent, Station Next og de regionale filmfonde. indtægtsopgørelser og tilbagebetaling af filmstøtte til spillefilm. statistik, analyser, validering af data, afrapportering og evalueringer. rådgivning, sparring og varetagelse af sager om juridiske forhold vedr. filmstøtte, herunder vilkår, rettighedsspørgsmål og lovgivning. styring af eget driftsbudget samt løbende opfølgning på driftsbudgetter i filmstøtteområdet. tværgående projektledelse af strategiske indsatsområder som fx mangfoldighed og bæredygtighed. som leder har du personaleledelse af afdelingens medarbejdere samt ansvar for afdelingens strategi samt betjening af direktion, ledelse og bestyrelse. du indgår i Filminstituttets ledelsesgruppe. Kvalifikationer Der er ikke knyttet særlige uddannelsesmæssige krav til stillingen, men vi forventer, at du har en økonomisk eller administrativ uddannelse eller på anden måde har tilegnet dig tilsvarende kvalifikationer. Vi lægger vægt på, at du: har adskillige års relevant erhvervserfaring, gerne fra en politisk styret organisation og gerne fra kulturområdet. har flere års ledererfaring. er analytisk og struktureret med overblik og praktisk sans. er stærk på tal og økonomi, regnskab og revision. har erfaring fra de statslige tilskuds- og bevillingssystemer. arbejder selvstændigt og tager ansvar for opgaverne i alle faser. kommunikerer klart i skrift og tale. er god til at samarbejde, også med andre fagligheder end din egen. er robust og har gennemslagskraft. Vi tilbyder: et job med en central placering på et spændende arbejdsområde i filmstøttens maskinrum. et uformelt miljø, hvor vi arbejder tæt sammen på tværs af faglige forskelligheder. en fleksibel arbejdsplads med gode faciliteter og omgivelser. Vilkår og ansøgning Du refererer til administrerende direktør Claus Ladegaard. Løn og ansættelsesvilkår er efter fællesoverenskomst mellem Finansministeriet og relevant organisation. Stillingen er en fuldtidsstilling med ansættelse snarest. Yderligere oplysninger på dfi.dk eller hos direktør Claus Ladegaard på clausl@dfi.dk eller 40 32 62 12 Ansøgning og CV sendes via knappen Søg stillingen nedenfor. Ansøgningsfrist er fredag 25. januar 2019 kl. 12.00. Det Danske Filminstitut opfordrer alle interesserede uanset alder, køn, religion eller etnisk tilhørsforhold til at søge stillingen. Det Danske Filminstitut er en statsinstitution under Kulturministeriet. Filminstituttet har ca. 140 engagerede medarbejdere, der arbejder for at skabe de bedst mulige vilkår for, at dansk film, spil og billedbårne fortællinger vedblivende udgør en bærende kulturfaktor med høj kunstnerisk kvalitet og kulturel værdi og fastholder dansk films stærke position i både ind- og udland.Har du lyst til at blive afdelingschef for Støtte & Vejledning og få ansvaret for de administrative rammer for støtten til film, serier og spil?

Støtte & Vejledning fastlægger rammerne for forvaltningen af filmstøtten, har ansvaret for en række støtteordninger, kvalitetssikrer forvaltningen af støtten og udvikler systemer, der understøtter tilskudsforvaltningen. Afdelingen er en del af filmstøtteområdet og yder intern og ekstern rådgivning, står for intern revision, varetager Filminstituttets rettigheder og yder sekretariatsbetjening til bestyrelse, direktion, ledelse og afdelinger. Afdelingen bidrager til Filminstituttets strategiske arbejde, udformer, leder og følger op på strategiske projekter og sikrer indsamling, udvikling og deling af viden om nye tendenser.

Som chef for Støtte & Vejledning skal du være en anerkendende og samlende leder, der skaber følgeskab og sammenhæng. Du er meget selvkørende og kan skabe retning, mening og struktur for din afdeling og for støtteområdet. Du kan give rum til, at dine medarbejdere selvstændigt løser opgaverne og samtidig følge op og være klar til sparring og spørgsmål. Du er spillende træner og skal trives med både at være leder og selv at udføre, og du trives med at indgå i relationer med mange mennesker med forskellige fagligheder og personligheder. Du har stor integritet, og kan sige til og fra i en ordentlig tone - og du ved, hvordan man balancerer overholdelse af regler med pragmatiske løsninger.

Opgaver
Du skal sammen med afdelingens otte kompetente medarbejdere være med til at løse opgaver inden for økonomi, controlling, jura, planlægning, projektledelse og systemadministration. Du og din afdeling har ansvaret for bl.a. følgende opgaver:
  • styring af tilskudsadministrationen af 400 mio. kr. årligt fordelt på en række forskellige tilskudsordninger og -former, herunder budget, budgetopfølgninger og løbende justeringer.
  • godkendelse af flere hundrede regnskaber årligt.
  • drift og udvikling af systemer, støttevilkår, forretningsgange og vejledninger, der skal gøre det så enkelt og overskueligt som muligt for ansøgerne, samtidig med at reglerne overholdes.
  • implementering og videreudvikling af et elektronisk tilskudsadministrativt system.
  • kvalitetssikring af udkast til indstillinger om filmstøtte på ugentlige støttemøder.
  • daglig godkendelse af tilsagn og udbetalinger.
  • behandling af ansøgninger til den Almen Støtteordning, Filmtalent, Station Next og de regionale filmfonde.
  • indtægtsopgørelser og tilbagebetaling af filmstøtte til spillefilm.
  • statistik, analyser, validering af data, afrapportering og evalueringer.
  • rådgivning, sparring og varetagelse af sager om juridiske forhold vedr. filmstøtte, herunder vilkår, rettighedsspørgsmål og lovgivning.
  • styring af eget driftsbudget samt løbende opfølgning på driftsbudgetter i filmstøtteområdet.
  • tværgående projektledelse af strategiske indsatsområder som fx mangfoldighed og bæredygtighed.
  • som leder har du personaleledelse af afdelingens medarbejdere samt ansvar for afdelingens strategi samt betjening af direktion, ledelse og bestyrelse.
  • du indgår i Filminstituttets ledelsesgruppe.
Kvalifikationer
Der er ikke knyttet særlige uddannelsesmæssige krav til stillingen, men vi forventer, at du har en økonomisk eller administrativ uddannelse eller på anden måde har tilegnet dig tilsvarende kvalifikationer. Vi lægger vægt på, at du:
  • har adskillige års relevant erhvervserfaring, gerne fra en politisk styret organisation og gerne fra kulturområdet.
  • har flere års ledererfaring.
  • er analytisk og struktureret med overblik og praktisk sans.
  • er stærk på tal og økonomi, regnskab og revision.
  • har erfaring fra de statslige tilskuds- og bevillingssystemer.
  • arbejder selvstændigt og tager ansvar for opgaverne i alle faser.
  • kommunikerer klart i skrift og tale.
  • er god til at samarbejde, også med andre fagligheder end din egen.
  • er robust og har gennemslagskraft.
Vi tilbyder:
  • et job med en central placering på et spændende arbejdsområde i filmstøttens maskinrum.
  • et uformelt miljø, hvor vi arbejder tæt sammen på tværs af faglige forskelligheder.
  • en fleksibel arbejdsplads med gode faciliteter og omgivelser.
Vilkår og ansøgning
Du refererer til administrerende direktør Claus Ladegaard. Løn og ansættelsesvilkår er efter fællesoverenskomst mellem Finansministeriet og relevant organisation. Stillingen er en fuldtidsstilling med ansættelse snarest. Yderligere oplysninger på dfi.dk eller hos direktør Claus Ladegaard på clausl@dfi.dk eller 40 32 62 12

Ansøgning og CV sendes via knappen Søg stillingen nedenfor. Ansøgningsfrist er fredag 25. januar 2019 kl. 12.00.

Det Danske Filminstitut opfordrer alle interesserede uanset alder, køn, religion eller etnisk tilhørsforhold til at søge stillingen.

Det Danske Filminstitut er en statsinstitution under Kulturministeriet. Filminstituttet har ca. 140 engagerede medarbejdere, der arbejder for at skabe de bedst mulige vilkår for, at dansk film, spil og billedbårne fortællinger vedblivende udgør en bærende kulturfaktor med høj kunstnerisk kvalitet og kulturel værdi og fastholder dansk films stærke position i både ind- og udland.
Det Danske FilminstitutKøbenhavn K2018-12-20T00:00:002019-01-24T00:00:00
329938231AIDS-Fondet søger afdelingsleder for Mobilisering og engagementRobot I AIDS-Fondet søger vi en leder for den nyoprettede afdeling Mobilisering og engagement . Der er tale om en sammenlægning af to eksisterende afdelinger kommunikation og fundraising - som nu gøres til én enhed for at skabe endnu stærkere resultater og mere synergi i indsatserne. Afdelingen vil bredt set varetage opgaver i relation til kommercielle partnerskaber, samarbejde med fonde og andre organisationer, kampagner og politisk dagsorden samt fundraising og engagement blandt bidragydere og frivillige. Indsatserne tager afsæt i viden om relevante målgrupper, faglige tendenser og aktuelle temaer i relation til AIDS-Fondets arbejde nationalt og globalt. Du bliver leder for en gruppe medarbejdere med stærke og relativt forskellige fagligheder, og det er derfor afgørende, at du har lyst til og erfaring med at lede mennesker og få deres faglighed og engagement til at blomstre. Snarere end en skarpt defineret faglig profil søger vi et menneske, som kan sætte flueben ved flest af disse ønsker: Du er tillidsskabende og evner at samle mennesker omkring dig, og du er oprigtigt interesseret i inddragelse. Du er en moderne og empatisk leder, som kan skabe den rette balance mellem kompromis og fremdrift og sætte dig igennem, når det er nødvendigt. Du er fortrolig med digital mobilisering og fundraising, og du har en analytisk og vidensbaseret tilgang til begreber som brugerrejser og leadgenerering. Du har både strategisk og praktisk budgeterfaring, og du trives med at forholde dig til målsætninger og bundlinje, men du går aldrig på kompromis med etik og ordentlighed. Du har næse for kommunikation og kampagner. Ikke nødvendigvis som den kreative mastermind, men du kan skrive, og du kender det håndværk, der handler om at skabe forandring gennem holdningsbårne dagsordner og at bevare kanten i komplekse budskaber. Du har indsigt i og gerne erfaring med AIDS-Fondets indsatser i relation til hiv-forebyggelse, seksuel sundhed og minoritetsmålgrupper og kan arbejde målrettet med at fremme og skærpe dette fokus internt og eksternt. Du motiveres af at arbejde med dagsordner, der ofte ligger uden for mainstream, og bump på vejen giver dig blod på tanden. Du har erfaring med at skabe alliancer og partnerskaber, hvad enten målet har været at rejse frie midler, skabe events, udvikle nye projekter eller mobilisere og pleje stakeholders og du har evne og interesse for at sikre strategisk sammenhæng i disse indsatser. AIDS-Fondet prioriterer inklusion og normkritik højt, og du kan derfor forvente en arbejdsplads som forholder sig aktivt til det. Du kommer til at arbejde i et miljø præget af god trivsel, en ordentlig omgangstone og professionalisme i relation til kernemålgrupper og vision. Og du kommer til at indgå i en velfungerende ledergruppe, hvor sparring og udvikling prioriteres. Vi tilbyder ordnede forhold og løn på niveau med lignende organisationer. Ansøgningsfrist er torsdag den 24. januar kl. 09.00. Første samtale forventes afholdt fredag den 25. januar og anden samtale mellem den 28. og 30. januar. Tiltrædelse den 1. marts eller snarest derefter. Vi opfordrer alle uanset hiv-status, kønsidentitet, seksuel orientering, race, hudfarve, religion, politisk overbevisning, alder, handicap eller national, social eller etnisk oprindelse til at søge. Ansøgning og cv sendes til info@aidsfondet.dk. Spørgsmål kan rettes til AIDS-Fondets direktør, Andreas Gylling Æbelø, andreas@aidsfondet.dk eller 53390716.

I AIDS-Fondet søger vi en leder for den nyoprettede afdeling ‘Mobilisering og engagement’. Der er tale om en sammenlægning af to eksisterende afdelinger – kommunikation og fundraising -  som nu gøres til én enhed for at skabe endnu stærkere resultater og mere synergi i indsatserne. Afdelingen vil bredt set varetage opgaver i relation til kommercielle partnerskaber, samarbejde med fonde og andre organisationer, kampagner og politisk dagsorden samt fundraising og engagement blandt bidragydere og frivillige. Indsatserne tager afsæt i viden om relevante målgrupper, faglige tendenser og aktuelle temaer i relation til AIDS-Fondets arbejde nationalt og globalt.

Du bliver leder for en gruppe medarbejdere med stærke og relativt forskellige fagligheder, og det er derfor afgørende, at du har lyst til og erfaring med at lede mennesker og få deres faglighed og engagement til at blomstre. Snarere end en skarpt defineret faglig profil søger vi et menneske, som kan sætte flueben ved flest af disse ønsker:

  • Du er tillidsskabende og evner at samle mennesker omkring dig, og du er oprigtigt interesseret i inddragelse. Du er en moderne og empatisk leder, som kan skabe den rette balance mellem kompromis og fremdrift og sætte dig igennem, når det er nødvendigt.
  • Du er fortrolig med digital mobilisering og fundraising, og du har en analytisk og vidensbaseret tilgang til begreber som brugerrejser og leadgenerering.
  • Du har både strategisk og praktisk budgeterfaring, og du trives med at forholde dig til målsætninger og bundlinje, men du går aldrig på kompromis med etik og ordentlighed.
  • Du har næse for kommunikation og kampagner. Ikke nødvendigvis som den kreative mastermind, men du kan skrive, og du kender det håndværk, der handler om at skabe forandring gennem holdningsbårne dagsordner og at bevare kanten i komplekse budskaber.
  • Du har indsigt i og gerne erfaring med AIDS-Fondets indsatser i relation til hiv-forebyggelse, seksuel sundhed og minoritetsmålgrupper og kan arbejde målrettet med at fremme og skærpe dette fokus internt og eksternt. Du motiveres af at arbejde med dagsordner, der ofte ligger uden for mainstream, og bump på vejen giver dig blod på tanden.
  • Du har erfaring med at skabe alliancer og partnerskaber, hvad enten målet har været at rejse frie midler, skabe events, udvikle nye projekter eller mobilisere og pleje stakeholders – og du har evne og interesse for at sikre strategisk sammenhæng i disse indsatser.

 

AIDS-Fondet prioriterer inklusion og normkritik højt, og du kan derfor forvente en arbejdsplads som forholder sig aktivt til det. Du kommer til at arbejde i et miljø præget af god trivsel, en ordentlig omgangstone og professionalisme i relation til kernemålgrupper og vision. Og du kommer til at indgå i en velfungerende ledergruppe, hvor sparring og udvikling prioriteres. Vi tilbyder ordnede forhold og løn på niveau med lignende organisationer.

 

Ansøgningsfrist er torsdag den 24. januar kl. 09.00. Første samtale forventes afholdt fredag den 25. januar og anden samtale mellem den 28. og 30. januar. Tiltrædelse den 1. marts eller snarest derefter.

Vi opfordrer alle uanset hiv-status, kønsidentitet, seksuel orientering, race, hudfarve, religion, politisk overbevisning, alder, handicap eller national, social eller etnisk oprindelse til at søge.

Ansøgning og cv sendes til info@aidsfondet.dk. Spørgsmål kan rettes til AIDS-Fondets direktør, Andreas Gylling Æbelø, andreas@aidsfondet.dk eller 53390716.

FONDET TIL BEKÆMPELSE AF AIDSKøbenhavn K2019-01-08T00:00:002019-01-24T00:00:00
329937686Head of Risk, Rules and Effectiveness: ComplianceRobot The vacancy is aimed at Identifying and evaluating compliance risks (anti-corruption, competition and foreign trade controls (FTC)) in a standardized procedure to taking appropriate decisions for implementing preventive responses and to monitor their effectiveness.Coordinating the development of rules which are owned or supported by Compliance. In addition, guide on implementation, documentation and evaluation of these rules and advise on the creation and revision of corporate-wide applicable rules. Supporting high risk entities to mitigate business processes inherent to compliance risks by establishing an effective and sustainable internal control system to assure effectiveness. We offer The position offers an excellent opportunity to work in a very dynamic, international and professionally challenging environment among skilled and dedicated colleagues. As a performance-oriented company, we strive to always recruit the best person for the job regardless of gender, age, nationality, sexual orientation or religious beliefs. We are proud of our diversity and see it as a genuine source of strength. In Maersk we make occupational safety and health our highest priority, and we try to ensure that our employees have a healthy work-life balance. Key responsibilities • Risk Management• Effective risk prevention by risk identification assessment, risk response plan, effectiveness monitoring• Development of group-wide anti-corruption risk assessment model, with focus on assessment of impact and likelihood of risk• Analysis of correlation between indicator and risk, based on internationally recognized standards• Group-wide inquiry and evaluation of risk data, including analysis and data preparation for the risk assessment including plausibility checks and clarification with the entities and central units• Definition, development and implementation of effective risk mitigating responses together with entity management and Regional Compliance Manager• Communication of the results of the risk assessment to the entity management and management of the central units• Reporting of Compliance Risks to respective committees• Compliance Risk Assessment in M A transactions • Minority Joint Venture assessments and roll out of mitigation measures We are looking for • Mandatory education and degree: Bachelor s degree is required Master s of Business Administration or a Master s degree economics, management or law or an equivalent legal qualification related discipline is preferred • Required years of experience: 5-8 years• Describe the required type of expertise and skills:- 4 years in a similar position- advanced knowledge within maintaining a Compliance Program (corruption prevention, Competition law, Foreign trade control)- excellent intercultural, problem solving skill- experienced setting up risk management system- experienced implementing internal control frameworks- excellent working knowledge of Word, Excel, Power Point, Internet and e-mail applications- experience in process project management- experience in people management- strong developed persuasion and presentation skills- must be motivated and detail-oriented with great organizational skills. - professional report writing and presentation skills- Excellent written and verbal skills in English. • Required soft skills: - Understand himself as trusted adviser- Ability to work in a team to find solutions to complex issues- Attention to detail- Commercial mind-set, drive to deliver high quality results- Unwavering ethics integrity in a competitive and demanding work environment- Ability to work independently and in a team environment. - Ability to guide team members through highly sensitive situations. - Ability to work across cultures- Think innovatively and sometimes out of the box- Self-starter

The vacancy is aimed at Identifying and evaluating compliance risks (anti-corruption, competition and foreign trade controls (FTC)) in a standardized procedure to taking appropriate decisions for implementing preventive responses and to monitor their effectiveness.Coordinating the development of rules which are owned or supported by Compliance. In addition, guide on implementation, documentation and evaluation of these rules and advise on the creation and revision of corporate-wide applicable rules. Supporting high risk entities to mitigate business processes inherent to compliance risks by establishing an effective and sustainable internal control system to assure effectiveness.

We offer

The position offers an excellent opportunity to work in a very dynamic, international and professionally challenging environment among skilled and dedicated colleagues. As a performance-oriented company, we strive to always recruit the best person for the job – regardless of gender, age, nationality, sexual orientation or religious beliefs. We are proud of our diversity and see it as a genuine source of strength. In Maersk we make occupational safety and health our highest priority, and we try to ensure that our employees have a healthy work-life balance.

Key responsibilities

• Risk Management• Effective risk prevention by risk identification & assessment, risk response plan, effectiveness monitoring• Development of group-wide anti-corruption risk assessment model, with focus on assessment of impact and likelihood of risk• Analysis of correlation between indicator and risk, based on internationally recognized standards• Group-wide inquiry and evaluation of risk data, including analysis and data preparation for the risk assessment including plausibility checks and clarification with the entities and central units• Definition, development and implementation of effective risk mitigating responses together with entity management and Regional Compliance Manager• Communication of the results of the risk assessment to the entity management and management of the central units• Reporting of Compliance Risks to respective committees• Compliance Risk Assessment in M&A transactions • Minority Joint Venture assessments and roll out of mitigation measures

We are looking for

• Mandatory education and degree: Bachelor's degree is required; Master's of Business Administration or a Master's degree economics, management or law or an equivalent legal qualification related discipline is preferred • Required years of experience: 5-8 years• Describe the required type of expertise and skills:- 4 years in a similar position- advanced knowledge within maintaining a Compliance Program (corruption prevention, Competition law, Foreign trade control)- excellent intercultural, problem solving skill- experienced setting up risk management system- experienced implementing internal control frameworks- excellent working knowledge of Word, Excel, Power Point, Internet and e-mail applications- experience in process & project management- experience in people management- strong developed persuasion and presentation skills- must be motivated and detail-oriented with great organizational skills. - professional report writing and presentation skills- Excellent written and verbal skills in English. • Required soft skills: - Understand himself as trusted adviser- Ability to work in a team to find solutions to complex issues- Attention to detail- Commercial mind-set, drive to deliver high quality results- Unwavering ethics & integrity in a competitive and demanding work environment- Ability to work independently and in a team environment. - Ability to guide team members through highly sensitive situations. - Ability to work across cultures- Think innovatively and sometimes out of the box- Self-starter

MAERSK LINE A/SKøbenhavn K2019-01-16T00:00:002019-01-26T00:00:00
329939602Kvalitets- og forbedringschef til Region Hovedstadens Psykiatri - Psykiatrisk Center KøbenhavnRobot Vil du hjælpe os med at udvikle vores forbedringskultur? Vi søger en kvalitets- og forbedringschef, der vil hjælpe os med at udvikle vores forbedringskultur. PC København er Danmarks er største psykiatriske center, og vores kerneopgave er udredning, behandling, uddannelse og forskning. Vores vision er at hjælpe patienterne godt tilbage til en bedre hverdag. Vi arbejder på at skabe en forbedringskultur på hospitalet, der skal hjælpe os til at nå vores mål. Vores kvalitets- og forbedringsarbejde er baseret på principperne i LEAN. Vi arbejder bl.a. med tavlemøder, forbedringsevents og 8 ledelseshandlinger som støtter vores ambition om at skabe en ledelsesdrevet forbedringskultur. Du kan læse mere i bogen Forbedringsarbejdet en håndbog for ledere i Region Hovedstadens Psykiatri på vores hjemmeside. Kvalitets- og forbedringschefen er nøgleperson i at omsætte forbedringsarbejdet til konkrete ledelseshandlinger, der bidrager til at skabe værdi for patienterne. Som leder af centrets kvalitets- og forbedringsenhed har du ledelsesansvar for 7 entusiastiske kvalitets- og forbedringskonsulenter, samt daglig ledelse af en farmaceut, og du vil få et tæt samarbejde med centerledelsen og afsnitslederne om forbedringsarbejdet. Du har daglig reference til centerchefen, og deltager i de ugentlige centerledelsesmøder. Du refererer formelt til leanchefen i RHP og kan hente faglig sparring og metodestøtte i den centrale Leanafdeling i RHP. Du vil få engagerede kollegaer og vi kan tilbyde et godt arbejdsmiljø både fagligt og socialt. Kvalitets- og forbedringschefens primære opgaver er: Sparringspartner for centerledelsen i at udvikle forbedringskulturen. Skabe sammenhæng mellem RHP´s og centrets strategi for kvalitet og forbedring. Koordinere og videreudvikle centerets arbejde med kvalitet og forbedringer i tæt dialog med centerledelsen. Daglig ledelse af 7 selvstændige kvalitets- og forbedringskonsulenter, samt daglig ledelse af en farmaceut Undervise og facilitere workshops og forbedringsevents Bidrage til den fortsatte udvikling af forbedringskulturen på tværs i RHP herunder udvikle de standarder vi anvender Om dig Du har solid erfaring i systematisk forbedringsarbejde herunder god forståelse for datadrevet ledelse. Du er respekteret som dygtig sparringspartner for ledere og kender til sundhedsvæsenet. Du kan dokumentere gode resultater med forandringsledelse og forbedringsledelse i en større organisation. Du har en relevant akademisk uddannelse. Du har betydelig erfaring med leanværktøjer, så du behersker leanmetoderne og er god til at formidle dem. Du er en naturlig rollemodel med respekt for målsætninger, deadlines og ærlig kommunikation. Du har en stor og motiverende indlevelsesevne, kan udtrykke dig respektfuldt og tydeligt på skrift og i tale. Du er en naturlig netværker som motiverer og begejstrer andre omkring dig. Om PCK PC København Danmarks er største psykiatriske center med mere end 1200 medarbejdere, 4 sengematrikler, 4 store psykiatriske ambulatorier og hertil flere specialambulatorier. Centret er fusioneret flere gange, sidst i april 2017, og det er en væsentlig ledelsesopgave at skabe sammenhængskraft på tværs af det store center og de mange adresser. Vi skal flytte sammen i nye bygninger på Bispebjerg Bakke, hvor første etape forventes at stå klar i 2021. Du kan læse mere om centret på vores hjemmeside: Psykiatrisk Center København Ønsker du yderligere oplysninger, kan du kontakte centerchef Line Duelund på tlf. 4018 3466 eller leanchef i RHP Jens S. Normand på tlf. 2027 9537. Søg stillingen Er du interesseret, så søg stillingen her. Vi arbejder på en tiltrædelse så hurtigt som muligt, så ansøgningsfristen er den 21. januar 2019 kl. 9.00. Første runde samtaler gennemføres 24. januar 2019. Du skal være forberedt på at blive testet, hvis du går videre til anden samtale (ultimo januar). Du bliver lønnet i henhold til relevant overenskomst. Vi er indstillet på at forhandle tillæg, der matcher dine kvalifikationer.Vil du hjælpe os med at udvikle vores forbedringskultur?

Vi søger en kvalitets- og forbedringschef, der vil hjælpe os med at udvikle vores forbedringskultur.
PC København er Danmarks er største psykiatriske center, og vores kerneopgave er udredning, behandling, uddannelse og forskning. Vores vision er at hjælpe patienterne godt tilbage til en bedre hverdag.

Vi arbejder på at skabe en forbedringskultur på hospitalet, der skal hjælpe os til at nå vores mål. Vores kvalitets- og forbedringsarbejde er baseret på principperne i LEAN. Vi arbejder bl.a. med tavlemøder, forbedringsevents og 8 ledelseshandlinger som støtter vores ambition om at skabe en ledelsesdrevet forbedringskultur. Du kan læse mere i bogen ” Forbedringsarbejdet – en håndbog for ledere i Region Hovedstadens Psykiatri” på vores hjemmeside.

Kvalitets- og forbedringschefen er nøgleperson i at omsætte forbedringsarbejdet til konkrete ledelseshandlinger, der bidrager til at skabe værdi for patienterne. Som leder af centrets kvalitets- og forbedringsenhed har du ledelsesansvar for 7 entusiastiske kvalitets- og forbedringskonsulenter, samt daglig ledelse af en farmaceut, og du vil få et tæt samarbejde med centerledelsen og afsnitslederne om forbedringsarbejdet.

Du har daglig reference til centerchefen, og deltager i de ugentlige centerledelsesmøder. Du refererer formelt til leanchefen i RHP og kan hente faglig sparring og metodestøtte i den centrale Leanafdeling i RHP. Du vil få engagerede kollegaer og vi kan tilbyde et godt arbejdsmiljø – både fagligt og socialt.

Kvalitets- og forbedringschefens primære opgaver er:
  • Sparringspartner for centerledelsen i at udvikle forbedringskulturen.
  • Skabe sammenhæng mellem RHP´s og centrets strategi for kvalitet og forbedring.
  • Koordinere og videreudvikle centerets arbejde med kvalitet og forbedringer i tæt dialog med centerledelsen.
  • Daglig ledelse af 7 selvstændige kvalitets- og forbedringskonsulenter, samt daglig ledelse af en farmaceut
  • Undervise og facilitere workshops og forbedringsevents
  • Bidrage til den fortsatte udvikling af forbedringskulturen på tværs i RHP – herunder udvikle de standarder vi anvender

Om dig
Du har solid erfaring i systematisk forbedringsarbejde – herunder god forståelse for datadrevet ledelse. Du er respekteret som dygtig sparringspartner for ledere og kender til sundhedsvæsenet.
Du kan dokumentere gode resultater med forandringsledelse og forbedringsledelse i en større organisation.
Du har en relevant akademisk uddannelse. Du har betydelig erfaring med leanværktøjer, så du behersker leanmetoderne og er god til at formidle dem.
Du er en naturlig rollemodel med respekt for målsætninger, deadlines og ærlig kommunikation. Du har en stor og motiverende indlevelsesevne, kan udtrykke dig respektfuldt og tydeligt på skrift og i tale. Du er en naturlig netværker som motiverer og begejstrer andre omkring dig.

Om PCK
PC København Danmarks er største psykiatriske center med mere end 1200 medarbejdere, 4 sengematrikler, 4 store psykiatriske ambulatorier og hertil flere specialambulatorier. Centret er fusioneret flere gange, sidst i april 2017, og det er en væsentlig ledelsesopgave at skabe sammenhængskraft på tværs af det store center og de mange adresser. Vi skal flytte sammen i nye bygninger på Bispebjerg Bakke, hvor første etape forventes at stå klar i 2021.
Du kan læse mere om centret på vores hjemmeside: Psykiatrisk Center København
Ønsker du yderligere oplysninger, kan du kontakte centerchef Line Duelund på tlf. 4018 3466 eller leanchef i RHP Jens S. Normand på tlf. 2027 9537.

Søg stillingen
Er du interesseret, så søg stillingen her. Vi arbejder på en tiltrædelse så hurtigt som muligt, så ansøgningsfristen er den 21. januar 2019 kl. 9.00. Første runde samtaler gennemføres 24. januar 2019. Du skal være forberedt på at blive testet, hvis du går videre til anden samtale (ultimo januar).

Du bliver lønnet i henhold til relevant overenskomst. Vi er indstillet på at forhandle tillæg, der matcher dine kvalifikationer.
Psykiatrisk Center KøbenhavnKøbenhavn Ø2019-01-09T00:00:002019-01-21T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Chef til Center for Luftfart Trafik-, Bygge- og Boligstyrelsen

Trafikstyrelsen

København V
Brænder du for ledelse? Og har du lyst til at arbejde i et komplekst område med faglig dybde og stor bevågenhed? Trafik-, Bygge- og Boligstyrelsens Center for Luftfart varetager opgaver vedr. regulering, godkendelser og tilsyn indenfor safety og sec...
Indrykket:21. december 2018
Udløbsdato:23. januar 2019

Filminstituttet søger leder til administration af filmstøtten

Det Danske Filminstitut

København K
Har du lyst til at blive afdelingschef for Støtte & Vejledning og få ansvaret for de administrative rammer for støtten til film, serier og spil? Støtte & Vejledning fastlægger rammerne for forvaltningen af filmstøtten, har ansvaret for en række støt...
Indrykket:20. december 2018
Udløbsdato:24. januar 2019

AIDS-Fondet søger afdelingsleder for Mobilisering og engagement

FONDET TIL BEKÆMPELSE AF AIDS

København K
I AIDS-Fondet søger vi en leder for den nyoprettede afdeling Mobilisering og engagement . Der er tale om en sammenlægning af to eksisterende afdelinger kommunikation og fundraising - som nu gøres til én enhed for at skabe endnu stærkere resultater o...
Indrykket:8. januar 2019
Udløbsdato:24. januar 2019

Head of Risk, Rules and Effectiveness: Compliance

MAERSK LINE A/S

København K
The vacancy is aimed at Identifying and evaluating compliance risks (anti-corruption, competition and foreign trade controls (FTC)) in a standardized procedure to taking appropriate decisions for implementing preventive responses and to monitor thei...
Indrykket:16. januar 2019
Udløbsdato:26. januar 2019

Kvalitets- og forbedringschef til Region Hovedstadens Psykiatri - Psykiatrisk Center København

Psykiatrisk Center København

København Ø
Vil du hjælpe os med at udvikle vores forbedringskultur? Vi søger en kvalitets- og forbedringschef, der vil hjælpe os med at udvikle vores forbedringskultur. PC København er Danmarks er største psykiatriske center, og vores kerneopgave er udredning,...
Indrykket:9. januar 2019
Udløbsdato:21. januar 2019