Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Chef til Vejle Musikskole

Vejle Musikskole søger en musikskolechef, der kan sætte en tydelig retning, sikre følgeskab og med begejstring og engagement gå forrest i en faglig og organisatorisk udviklingsproces.

Om jobbet

Vejle Musikskole vil fremad. Vi vil være knudepunkt for børn og unges møde med musikken og med tiden måske også med andre kulturfag. Vi har store ambitioner om at rage op i landskabet og om at være et anker i arbejdet med at skabe nye generationer af kreative og spilleglade borgere.

Den nye chef for Vejle Musikskole bliver et fagligt fyrtårn. Du sætter retningen og gør musikskolen til en stærk kulturinstitution og en synlig og relevant aktør i Vejle Kommunes kulturliv. Du har høje musikalske og kreative ambitioner på vegne af alle børn og unge i kommunen, og du samarbejder bredt.

Som chef for Vejle Musikskole melder du dig ind i fortroppen i musikskoledanmark, og du søger inspiration og netværk blandt dem, der er længst fremme i arbejdet med at skabe stærke musikmiljøer for alle børn og unge. Du er nysgerrig og opsøgende i forhold til nye musikpædagogiske og didaktiske strømninger, og du evner og tør arbejde på tværs af både fagligheder, organisationer, kulturaktører og civilsamfund.

I Vejle Kommune ønsker byrådet at arbejde med idéen om at etablere en kulturskole. Som chef for musikskolen vil en af dine første opgaver derfor være at udforme og igangsætte en strategiproces, hvor du sammen med medarbejdere, bestyrelse og kulturdirektør undersøger potentialerne i at samle undervisning i kreative og musiske fag i én organisation. Du vil blive en gennemgående figur i denne proces, hvor du både er med til at formulere visioner, identificere udfordringer, lægge de første sten til nye samarbejder både internt i kommunen og med eksterne og sikre et bredt følgeskab både i din egen organisation, blandt forældre og samarbejdspartnere og i det politiske rum.

Du kan læse mere om jobbet i job- og personprofilen (pdf) her.

Kan du ikke åbne filen, kan job- og personprofilen findes her: https://www.vejle.dk/job/job-hos-os/ledige-job/chef-til-vejle-musikskole-146455/

Tiltrædelse 1. april 2020.

Vi forventer af dig

Som leder forventer vi, at du bl.a.:

  • Sætter dig i spidsen for en musikskole, der over de næste år kommer til at gennemgå en del forandringer både organisatorisk, pædagogisk og indholdsmæssigt, og hvor tværfagligt samarbejde og nye metoder skal kunne forstås og omsættes i praksis
  • Er en stærk lederprofil med dokumenteret ledelseserfaring
  • Understøtter direktøren i arbejdet i direktion, udvalg og byråd og i det hele taget har føling med virkeligheden i en politisk styret organisation
  • Er en generøs kollega til de øvrige chefer på området og rådgiver og sparrer med direktøren inden for det kulturelle felt
  • Sikrer en stabil økonomi på musikskolen og sikrer sammenhæng mellem nye initiativer og det økonomiske grundlag
  • Står for en gennemsigtig kommunikation i organisationen
  • Har en begejstring for og viden om musikskoleområdet
  • Skaber og vedligeholder stærke relationer i musik- og kulturskoleverdenen, herunder også blandt udøvende og andre interessenter.

Ansættelsesvilkår

Løn og ansættelse efter overenskomstvilkår i henhold til overenskomst for Musikskoleledere. Lønnen fastsættes efter forhandling og på baggrund af din profil og kompetencer.

Om os

I Vejle Musikskole er alle fagligheder ligeværdige i arbejdet med at skabe en musikskole, hvor man deler sin begejstring og samtidig understøtter børnene og de unges mod og vilje til at gå egne vej, hvor den formelle og den uformelle læring går hånd i hånd. Vi har 1.523 aktivitetselever, og vi underviser i Vejle, Give, Børkop, Jelling og Egtved. Vi er desuden tilknyttet MGK Syd med undervisningssteder i Kolding, Esbjerg og Sønderborg.

Du kan læse mere om os på www.musikskolen.vejle.dk

Ansøgningsfrist

4. februar 2020

Profilanalyse
Vi benytter personprofilanalyse og eventuelt cases i forbindelse med ansættelsen. 

Børneattest

Vi indhenter børneattest. 

Send din ansøgning

Vi foretrækker, at du søger stillingen online ved at bruge knappen ”Send ansøgning”. Husk at vedhæfte din ansøgning og CV samt andre relevante bilag.

Når du har sendt ansøgningen, modtager du en e-mail som kvittering.

Vær opmærksom på, at mailen kan være placeret i din mappe Uønsket post.

Vejle Kommune opfordrer alle til at søge stillingen uanset køn, alder, etnisk baggrund, handicap m.v.

Overvejer du at flytte til Vejle? Så kan du få hjælp til bosætning. Se mere på www.vejle.dk/tilflytter


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330157012Phoenix-29ba1ecc12020-01-16T00:00:00Chef til Vejle Musikskole

Vejle Musikskole søger en musikskolechef, der kan sætte en tydelig retning, sikre følgeskab og med begejstring og engagement gå forrest i en faglig og organisatorisk udviklingsproces.

Om jobbet

Vejle Musikskole vil fremad. Vi vil være knudepunkt for børn og unges møde med musikken og med tiden måske også med andre kulturfag. Vi har store ambitioner om at rage op i landskabet og om at være et anker i arbejdet med at skabe nye generationer af kreative og spilleglade borgere.

Den nye chef for Vejle Musikskole bliver et fagligt fyrtårn. Du sætter retningen og gør musikskolen til en stærk kulturinstitution og en synlig og relevant aktør i Vejle Kommunes kulturliv. Du har høje musikalske og kreative ambitioner på vegne af alle børn og unge i kommunen, og du samarbejder bredt.

Som chef for Vejle Musikskole melder du dig ind i fortroppen i musikskoledanmark, og du søger inspiration og netværk blandt dem, der er længst fremme i arbejdet med at skabe stærke musikmiljøer for alle børn og unge. Du er nysgerrig og opsøgende i forhold til nye musikpædagogiske og didaktiske strømninger, og du evner og tør arbejde på tværs af både fagligheder, organisationer, kulturaktører og civilsamfund.

I Vejle Kommune ønsker byrådet at arbejde med idéen om at etablere en kulturskole. Som chef for musikskolen vil en af dine første opgaver derfor være at udforme og igangsætte en strategiproces, hvor du sammen med medarbejdere, bestyrelse og kulturdirektør undersøger potentialerne i at samle undervisning i kreative og musiske fag i én organisation. Du vil blive en gennemgående figur i denne proces, hvor du både er med til at formulere visioner, identificere udfordringer, lægge de første sten til nye samarbejder både internt i kommunen og med eksterne og sikre et bredt følgeskab både i din egen organisation, blandt forældre og samarbejdspartnere og i det politiske rum.

Du kan læse mere om jobbet i job- og personprofilen (pdf) her.

Kan du ikke åbne filen, kan job- og personprofilen findes her: https://www.vejle.dk/job/job-hos-os/ledige-job/chef-til-vejle-musikskole-146455/

Tiltrædelse 1. april 2020.

Vi forventer af dig

Som leder forventer vi, at du bl.a.:

  • Sætter dig i spidsen for en musikskole, der over de næste år kommer til at gennemgå en del forandringer både organisatorisk, pædagogisk og indholdsmæssigt, og hvor tværfagligt samarbejde og nye metoder skal kunne forstås og omsættes i praksis
  • Er en stærk lederprofil med dokumenteret ledelseserfaring
  • Understøtter direktøren i arbejdet i direktion, udvalg og byråd og i det hele taget har føling med virkeligheden i en politisk styret organisation
  • Er en generøs kollega til de øvrige chefer på området og rådgiver og sparrer med direktøren inden for det kulturelle felt
  • Sikrer en stabil økonomi på musikskolen og sikrer sammenhæng mellem nye initiativer og det økonomiske grundlag
  • Står for en gennemsigtig kommunikation i organisationen
  • Har en begejstring for og viden om musikskoleområdet
  • Skaber og vedligeholder stærke relationer i musik- og kulturskoleverdenen, herunder også blandt udøvende og andre interessenter.

Ansættelsesvilkår

Løn og ansættelse efter overenskomstvilkår i henhold til overenskomst for Musikskoleledere. Lønnen fastsættes efter forhandling og på baggrund af din profil og kompetencer.

Om os

I Vejle Musikskole er alle fagligheder ligeværdige i arbejdet med at skabe en musikskole, hvor man deler sin begejstring og samtidig understøtter børnene og de unges mod og vilje til at gå egne vej, hvor den formelle og den uformelle læring går hånd i hånd. Vi har 1.523 aktivitetselever, og vi underviser i Vejle, Give, Børkop, Jelling og Egtved. Vi er desuden tilknyttet MGK Syd med undervisningssteder i Kolding, Esbjerg og Sønderborg.

Du kan læse mere om os på www.musikskolen.vejle.dk

Ansøgningsfrist

4. februar 2020

Profilanalyse
Vi benytter personprofilanalyse og eventuelt cases i forbindelse med ansættelsen. 

Børneattest

Vi indhenter børneattest. 

Send din ansøgning

Vi foretrækker, at du søger stillingen online ved at bruge knappen ”Send ansøgning”. Husk at vedhæfte din ansøgning og CV samt andre relevante bilag.

Når du har sendt ansøgningen, modtager du en e-mail som kvittering.

Vær opmærksom på, at mailen kan være placeret i din mappe Uønsket post.

Vejle Kommune opfordrer alle til at søge stillingen uanset køn, alder, etnisk baggrund, handicap m.v.

Overvejer du at flytte til Vejle? Så kan du få hjælp til bosætning. Se mere på www.vejle.dk/tilflytter

2020-02-05T00:51:18.010 Vejle Musikskole søger en musikskolechef, der kan sætte en tydelig retning, sikre følgeskab og med begejstring og engagement gå forrest i en faglig og organisatorisk udviklingsproces. Om jobbet Vejle Musikskole vil fremad. Vi vil være knudepunkt for børn og unges møde med musikken og med tiden måske også med andre kulturfag. Vi har store ambitioner om at rage op i landskabet og om at være et anker i arbejdet med at skabe nye generationer af kreative og spilleglade borgere. Den nye chef for Vejle Musikskole bliver et fagligt fyrtårn. Du sætter retningen og gør musikskolen til en stærk kulturinstitution og en synlig og relevant aktør i Vejle Kommunes kulturliv. Du har høje musikalske og kreative ambitioner på vegne af alle børn og unge i kommunen, og du samarbejder bredt. Som chef for Vejle Musikskole melder du dig ind i fortroppen i musikskoledanmark, og du søger inspiration og netværk blandt dem, der er længst fremme i arbejdet med at skabe stærke musikmiljøer for alle børn og unge. Du er nysgerrig og opsøgende i forhold til nye musikpædagogiske og didaktiske strømninger, og du evner og tør arbejde på tværs af både fagligheder, organisationer, kulturaktører og civilsamfund. I Vejle Kommune ønsker byrådet at arbejde med idéen om at etablere en kulturskole. Som chef for musikskolen vil en af dine første opgaver derfor være at udforme og igangsætte en strategiproces, hvor du sammen med medarbejdere, bestyrelse og kulturdirektør undersøger potentialerne i at samle undervisning i kreative og musiske fag i én organisation. Du vil blive en gennemgående figur i denne proces, hvor du både er med til at formulere visioner, identificere udfordringer, lægge de første sten til nye samarbejder både internt i kommunen og med eksterne og sikre et bredt følgeskab både i din egen organisation, blandt forældre og samarbejdspartnere og i det politiske rum. Du kan læse mere om jobbet i job- og personprofilen (pdf) her. Kan du ikke åbne filen, kan job- og personprofilen findes her: https: www.vejle.dk job job-hos-os ledige-job chef-til-vejle-musikskole-146455 Tiltrædelse 1. april 2020. Vi forventer af dig Som leder forventer vi, at du bl.a.: Sætter dig i spidsen for en musikskole, der over de næste år kommer til at gennemgå en del forandringer både organisatorisk, pædagogisk og indholdsmæssigt, og hvor tværfagligt samarbejde og nye metoder skal kunne forstås og omsættes i praksis Er en stærk lederprofil med dokumenteret ledelseserfaring Understøtter direktøren i arbejdet i direktion, udvalg og byråd og i det hele taget har føling med virkeligheden i en politisk styret organisation Er en generøs kollega til de øvrige chefer på området og rådgiver og sparrer med direktøren inden for det kulturelle felt Sikrer en stabil økonomi på musikskolen og sikrer sammenhæng mellem nye initiativer og det økonomiske grundlag Står for en gennemsigtig kommunikation i organisationen Har en begejstring for og viden om musikskoleområdet Skaber og vedligeholder stærke relationer i musik- og kulturskoleverdenen, herunder også blandt udøvende og andre interessenter. Ansættelsesvilkår Løn og ansættelse efter overenskomstvilkår i henhold til overenskomst for Musikskoleledere. Lønnen fastsættes efter forhandling og på baggrund af din profil og kompetencer. Om os I Vejle Musikskole er alle fagligheder ligeværdige i arbejdet med at skabe en musikskole, hvor man deler sin begejstring og samtidig understøtter børnene og de unges mod og vilje til at gå egne vej, hvor den formelle og den uformelle læring går hånd i hånd. Vi har 1.523 aktivitetselever, og vi underviser i Vejle, Give, Børkop, Jelling og Egtved. Vi er desuden tilknyttet MGK Syd med undervisningssteder i Kolding, Esbjerg og Sønderborg. Du kan læse mere om os på www.musikskolen.vejle.dk Ansøgningsfrist 4. februar 2020 Profilanalyse Vi benytter personprofilanalyse og eventuelt cases i forbindelse med ansættelsen. Børneattest Vi indhenter børneattest. Send din ansøgning Vi foretrækker, at du søger stillingen online ved at bruge knappen Send ansøgning . Husk at vedhæfte din ansøgning og CV samt andre relevante bilag. Når du har sendt ansøgningen, modtager du en e-mail som kvittering. Vær opmærksom på, at mailen kan være placeret i din mappe Uønsket post. Vejle Kommune opfordrer alle til at søge stillingen uanset køn, alder, etnisk baggrund, handicap m.v. Overvejer du at flytte til Vejle? Så kan du få hjælp til bosætning. Se mere på www.vejle.dk tilflytter10Phoenix29ba1ecc101000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2020-02-04T00:00:000000https://candidate.hr-manager.net/ApplicationInit.aspx?cid=1377&ProjectId=146455&DepartmentId=20081&MediaId=4619&SkipAdvertisement=true0EuropaDanmarkJyllandSyd- og SønderjyllandVejleEuropaDanmarkJyllandØstjyllandHedensted3691683Vejle Kommune, Kultur og Fritid11Vedelsgade 257100VejleDKDanmarkORS/29ba1ecc_logo.pngORS/Small/29ba1ecc_logo.png0DKDanmarkDanmark8Fuldtid46Permanent11111885078VejlePremium+1464552020011601014-01-20201114-01-202004-02-20201https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=29ba1ecchttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=29ba1ecchttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=29ba1ecc&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=29ba1ecc&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Paedagog_undervisning_og_forskning/Undervisning_og_paedagogik/17.jpgChef til Vejle Musikskole12007991Dansk3Læse/ tale122914Skoleleder122921Musikskoleleder123204Afdelingschef232013Musikskolelærer0Øvrige6Ledelse9Undervisning og pædagogik17Kunst, kultur og sport25Offentlig administration363930870lospo@vejle.dkDanmarkDanmark330178608Pædagogisk leder til Brøruphus EfterskoleBasic Vi søger et varmt, positivt og rummeligt menneske, der med afsæt i skolens værdier og efterskoleformen vil løfte vores pædagogiske arbejde til nye højder i tæt samspil med skolens personale. Vi søger et menneske, der går forrest i den pædagogiske udvikling og inspirerer omgivelserne, har fingeren på pulsen og går til opgaven med lige dele gåpåmod og ydmyghed.Du brænder for de gode relationer, du værdsætter samtalen og elevkontakten højt, og som leder trives du med at lykkes gennem andre. Du er ikke ekspert på alle områder, men du har en nysgerrig og åben tilgang til skolens værdier, eleverne og den erfarne medarbejdergruppe og du har mod på og lyst til at præge den pædagogiske praksis på Brøruphus. Du har relevant pædagogisk baggrund, gerne ledelseserfaring og lederuddannelse, men det er ikke et krav det vigtigste er, at du har lyst til ledelse.Du brænder for efterskolen, skolens og skoleformens værdier.Du har en anerkendende og positiv tilgang til både elever og medarbejdere, og du tror på samtalen og dialogen som bærende elementer i skolens dannelsesprojekt.Du er struktureret og vedholdende, og du trives i en afvekslende hverdag.Du har lyst til at opdyrke og udvikle relevante samarbejder, fx med kommuner og andre aktører.Du ansættes som mellemleder, og ansættelse løn i henhold til Organisationsaftale for ledere ved frie grundskoler, mv., af 16. april 2019. Stillingen er nyoprettet, fordi vi gerne vil styrke det pædagogiske arbejde, og den indeholder både ledelse og undervisning. Vi forestiller os fordeling på 60 ledelse og 40 undervisning, og vi har gjort os mange tanker om stillingens indhold, men det skal naturligvis præges af dig og fastlægges i fællesskab med den øvrige ledelse. Hos os får du en aktiv og meningsfyldt hverdag med 180 elever og bliver en del af en kærlig og humoristisk flok af 32 kollegaer, der er ambitiøse, positive og udviklingsorienterede. Vi vil noget med eleverne og hinanden, og vi brænder alle for et efterskolemiljø, der tilgodeser såvel bredde og fællesskab som det individuelle udviklingspotentiale.På Brøruphus Efterskole tror vi på, at unge kan noget, vil noget, er videbegærlige og har lyst til oplevelser. Vores værdigrundlag, indholdsplan og andre gode informationer kan du læse på vores hjemmeside: www.broeruphus.dk .På siden - www.broeruphus.dk job - kan du læse endnu mere om stillingen gør det, inden du søger.Hvis du vil vide mere om jobbet, er du velkommen til at kontakte forstander Andreas Vind på av@broeruphus.dk eller tlf. 8653 8900. Du er naturligvis meget velkommen til at komme forbi for at se skolen og høre mere om stillingen. Kontakt os for at lave en aftale. Ansøgningsfrist: 22. marts 2020. Vi forventer at holde samtaler i uge 14. Du ansættes pr. 1. august 2020.
Vi søger et varmt, positivt og rummeligt menneske, der med afsæt i skolens værdier og efterskoleformen vil løfte vores pædagogiske arbejde til nye højder – i tæt samspil med skolens personale. Vi søger et menneske, der går forrest i den pædagogiske udvikling og inspirerer omgivelserne, har fingeren på pulsen og går til opgaven med lige dele gåpåmod og ydmyghed.
Du brænder for de gode relationer, du værdsætter samtalen og elevkontakten højt, og som leder trives du med at lykkes gennem andre. Du er ikke ekspert på alle områder, men du har en nysgerrig og åben tilgang til skolens værdier, eleverne og den erfarne medarbejdergruppe – og du har mod på og lyst til at præge den pædagogiske praksis på Brøruphus.

  • Du har relevant pædagogisk baggrund, gerne ledelseserfaring og lederuddannelse, men det er ikke et krav – det vigtigste er, at du har lyst til ledelse.
  • Du brænder for efterskolen, skolens og skoleformens værdier.
  • Du har en anerkendende og positiv tilgang til både elever og medarbejdere, og du tror på samtalen og dialogen som bærende elementer i skolens dannelsesprojekt.
  • Du er struktureret og vedholdende, og du trives i en afvekslende hverdag.
  • Du har lyst til at opdyrke og udvikle relevante samarbejder, fx med kommuner og andre aktører.
Du ansættes som mellemleder, og ansættelse/løn i henhold til Organisationsaftale for ledere ved frie grundskoler, mv., af 16. april 2019. Stillingen er nyoprettet, fordi vi gerne vil styrke det pædagogiske arbejde, og den indeholder både ledelse og undervisning. Vi forestiller os fordeling på 60% ledelse og 40% undervisning, og vi har gjort os mange tanker om stillingens indhold, men det skal naturligvis præges af dig og fastlægges i fællesskab med den øvrige ledelse.

Hos os får du en aktiv og meningsfyldt hverdag med 180 elever og bliver en del af en kærlig og humoristisk flok af 32 kollegaer, der er ambitiøse, positive og udviklingsorienterede. Vi vil noget med eleverne og hinanden, og vi brænder alle for et efterskolemiljø, der tilgodeser såvel bredde og fællesskab som det individuelle udviklingspotentiale.
På Brøruphus Efterskole tror vi på, at unge kan noget, vil noget, er videbegærlige og har lyst til oplevelser.

Vores værdigrundlag, indholdsplan og andre gode informationer kan du læse på vores hjemmeside: www.broeruphus.dk .
På siden - www.broeruphus.dk/job - kan du læse endnu mere om stillingen; gør det, inden du søger.
Hvis du vil vide mere om jobbet, er du velkommen til at kontakte forstander Andreas Vind på av@broeruphus.dk eller tlf. 8653 8900. Du er naturligvis meget velkommen til at komme forbi for at se skolen og høre mere om stillingen. Kontakt os for at lave en aftale.

Ansøgningsfrist: 22. marts 2020. Vi forventer at holde samtaler i uge 14. Du ansættes pr. 1. august 2020.

ORS/Small/d144d4b6_logo.pngBrøruphus EfterskoleSkanderborg2020-02-17T11:06:43.4172020-03-22T00:00:00
330172720Afdelingsleder til 10. ved KløftenProfile En chance er noget man tar og ikke noget man får. Tør DU tage chancen og kaste dig ud i en spændende og udfordrende virkelighed?Tør DU tage chancen og sætte dig selv i spil og på spil?Tør DU tage chancen og være en del af ledelsen i en pædagogisk hverdag med ambitioner?Ta chancen og søg stillingen som afdelingsleder på 10. ved Kløften!Vi søger en afdelingsleder, der Er læreruddannet og har undervisningserfaring. Har et teenager-gen. Har viden om lærings- og undervisningsformer. Brænder for udvikling af den pædagogiske praksis. Er åben og god til at lytte, samarbejde og motivere. Er tydelig og god til at kommunikere. Er i besiddelse af en god portion humor. Har en forståelse for betydningen af relationer mellem unge og voksne. Er visionær, tænker strategisk og kan omsætte id er til handling. Er en robust person med overskud. Interesserer sig for mennesker. 10. ved Kløften er det kommunale 10. klassestilbud.Vi bor i samme hus som Haderslev Ungdomsskole og Haderslev Musikskole.Som ny afdelingsleder vil du være en vigtig medspiller i fællesskabet med fokus på 10. ved Kløften. Vi forventer ikke, at du kommer med den store lederuddannelse, men forventer, at du har lyst til ledelse og har modet til at afprøve og udfordre dig selv.Der vil i jobbet være indeholdt undervisning.Løn i henhold til gældende overenskomst. Stillingen ønskes besat snarest mulig. Vil du vide mere?Har ovennævnte vakt din interesse, er du velkommen til at kontakte skolelederBo S. Vesterbye for yderligere oplysninger.Mail:bosv@haderslev.dkMobil:40 23 72 45 Ansøgningsfrist:Send din ansøgning, CV og relevante papirer via knappen Send ansøgning , senest fredag den 28. februar 2020.Ansættelsessamtaler forventes afholdt i uge 10.Om Haderslev KommuneHaderslev Kommune er en værdibaseret organisation.Vores fælles værdier ligeværdighed, enhed, tillid og trivsel er afsæt for både ledelse og samarbejde, og der er fleksibilitet og frihed til forskel, når vi løser vores kerneopgave.Fra januar 2020 indførte Haderslev Kommune røgfri arbejdstid. Medarbejdernes sundhed er i fokus og med røgfri arbejdstid vil vi beskytte medarbejdere mod tobaksrøg i arbejdsmiljøet, støtte medarbejdere, der gerne vil være røgfri, og sikre at nye medarbejdere og unge ikke begynder at ryge på arbejdspladsen.”En chance er noget man tar og ikke noget man får.”      
                                      
Tør DU tage chancen og kaste dig ud i en spændende og udfordrende virkelighed?

Tør DU tage chancen og sætte dig selv i spil og på spil?

Tør DU tage chancen og være en del af ledelsen i en pædagogisk hverdag med ambitioner?

Ta’ chancen og søg stillingen som afdelingsleder på 10. ved Kløften!

Vi søger en afdelingsleder, der
  • Er læreruddannet og har undervisningserfaring.
  • Har et teenager-gen.
  • Har viden om lærings- og undervisningsformer.
  • Brænder for udvikling af den pædagogiske praksis.
  • Er åben og god til at lytte, samarbejde og motivere.
  • Er tydelig og god til at kommunikere.
  • Er i besiddelse af en god portion humor.
  • Har en forståelse for betydningen af relationer mellem unge og voksne.
  • Er visionær, tænker strategisk og kan omsætte idéer til handling.
  • Er en robust person med overskud.
  • Interesserer sig for mennesker.  
10. ved Kløften er det kommunale 10. klassestilbud.

Vi bor i samme hus som Haderslev Ungdomsskole og Haderslev Musikskole.

Som ny afdelingsleder vil du være en vigtig medspiller i fællesskabet med fokus på 10. ved Kløften. Vi forventer ikke, at du kommer med den store lederuddannelse, men forventer, at du har lyst til ledelse og har modet til at afprøve og udfordre dig selv.
Der vil i jobbet være indeholdt undervisning.

Løn i henhold til gældende overenskomst. Stillingen ønskes besat snarest mulig.  
 
Vil du vide mere?
Har ovennævnte vakt din interesse, er du velkommen til at kontakte skoleleder
Bo S. Vesterbye for yderligere oplysninger.
Mail:bosv@haderslev.dk
Mobil:40 23 72 45
 
Ansøgningsfrist:
Send din ansøgning, CV og relevante papirer via knappen ”Send ansøgning”, senest fredag den 28. februar 2020.
Ansættelsessamtaler forventes afholdt i uge 10.

Om Haderslev Kommune

Haderslev Kommune er en værdibaseret organisation.

Vores fælles værdier – ligeværdighed, enhed, tillid og trivsel – er afsæt for både ledelse og samarbejde, og der er fleksibilitet og frihed til forskel, når vi løser vores kerneopgave.

Fra januar 2020 indførte Haderslev Kommune røgfri arbejdstid. Medarbejdernes sundhed er i fokus og med røgfri arbejdstid vil vi beskytte medarbejdere mod tobaksrøg i arbejdsmiljøet, støtte medarbejdere, der gerne vil være røgfri, og sikre at nye medarbejdere og unge ikke begynder at ryge på arbejdspladsen. 

ORS/Small/ee7d1954_logo.gif10. i KløftenHaderslev2020-02-11T00:00:002020-02-28T00:00:00
330179680Dock Chief for Base Maintenance, Billund DenmarkRobot Skyways Technics A S is looking for an experienced Dock Chief for a permanent position. You will join our existing team of highly experienced and qualified Dock Chiefs at our Base Maintenance facility in Billund, Denmark, where you will work with motivated and energetic colleagues. You must expect varied working hours. We welcome EASA Part 66 Certified Engineers that are current on the following aircrafts: ATR 42-400 500 72-212A series, Applications are invited from candidates with the following skills and experience: Previous experience from base maintenance as a Supervisor Team Leader Dock Chief Can work structured, autonomous and good at decision making Quality conscious Excellent English knowledge Team player Remain calm in stressful situations You are energetic and flexible Applicants must have the right to live and work in Denmark. This means that you are an EU citizen or have already obtained a Danish work and residence permit. Your options When you join Skyways Technics A S, you sign up for an exciting and all-round job as permanent staff member in an international environment. An exciting and challenging opportunity for a highly motivated individual with a go-to attitude, prepared to work both autonomously and as a team player. Major changes and fast expansion within the organization provides great opportunities for both personal and professional development. You will be working within a young company where Competence, Co-operation, Respect and Responsibility are key values. Application If you have any questions regarding the job, please contact Base Maintenance Manager Wael Dayeh, phone 45 27 79 05 15 or wad@skywaystechnics.com Please apply at your earliest convenience. We do not have an application deadline but accept applications as long as the job is posted. The position will be closed down once we have found the right candidate. Please send your application with relevant documentation to: WorkWithUs@skywaystechnics.com About us: With and more than 60 years of aircraft maintenance and spares support, Skyways Technics is well known, experienced and ready to bring forward the highest of standards in the services supplied. The company has its head office and hangar facility in Sonderborg Airport (SGD), Denmark, but has also inventory and hangar facilities in Billund Airport, Denmark. Furthermore, Skyways Technics has sales offices in Kuala Lumpur, Dubai and Florida. The global development is a continued process, ensuring presence close to ATR and CRJ operators and other customers. Learn more via www.skywaystechnics.com.

Skyways Technics A/S is looking for an experienced Dock Chief for a permanent position. You will join our existing team of highly experienced and qualified Dock Chiefs at our Base Maintenance facility in Billund, Denmark, where you will work with motivated and energetic colleagues. You must expect varied working hours.

We welcome EASA Part 66 Certified Engineers that are current on the following aircrafts: ATR 42-400/500/72-212A series,

Applications are invited from candidates with the following skills and experience:

  • Previous experience from base maintenance as a Supervisor/Team Leader/Dock Chief
  • Can work structured, autonomous and good at decision making
  • Quality conscious
  • Excellent English knowledge
  • Team player
  • Remain calm in stressful situations
  • You are energetic and flexible
  • Applicants must have the right to live and work in Denmark. This means that you are an EU citizen or have already obtained a Danish work and residence permit.

Your options

When you join Skyways Technics A/S, you sign up for an exciting and all-round job as permanent staff member in an international environment. An exciting and challenging opportunity for a highly motivated individual with a go-to attitude, prepared to work both autonomously and as a team player. Major changes and fast expansion within the organization provides great opportunities for both personal and professional development. You will be working within a young company where Competence, Co-operation, Respect and Responsibility are key values.

Application

If you have any questions regarding the job, please contact Base Maintenance Manager Wael Dayeh, phone +45 27 79 05 15 or wad@skywaystechnics.com

Please apply at your earliest convenience. We do not have an application deadline but accept applications as long as the job is posted. The position will be closed down once we have found the right candidate. Please send your application with relevant documentation to: WorkWithUs@skywaystechnics.com

About us:

With and more than 60 years of aircraft maintenance and spares support, Skyways Technics is well known, experienced and ready to bring forward the highest of standards in the services supplied. The company has its head office and hangar facility in Sonderborg Airport (SGD), Denmark, but has also inventory and hangar facilities in Billund Airport, Denmark. Furthermore, Skyways Technics has sales offices in Kuala Lumpur, Dubai and Florida. The global development is a continued process, ensuring presence close to ATR and CRJ operators and other customers. Learn more via www.skywaystechnics.com.

SKYWAYS TECHNICS A/S, BLLBillund2020-02-18T00:00:002020-03-25T00:00:00
330179719Dock Chief for Base Maintenance, Sønderborg DenmarkRobot Skyways Technics A S is looking for an experienced Dock Chief for a permanent position. You will join our existing team of highly experienced and qualified Dock Chiefs at our Base Maintenance facility in Sønderborg, Denmark, where you will work with motivated and energetic colleagues. You must expect varied working hours. We welcome EASA Part 66 Certified Engineers that are current on the following aircrafts: ATR 42-400 500 72-212A series, Applications are invited from candidates with the following skills and experience: Previous experience from base maintenance as a Supervisor Team Leader Dock Chief Can work structured, autonomous and good at decision making Quality conscious Excellent English knowledge Team player Remain calm in stressful situations You are energetic and flexible Applicants must have the right to live and work in Denmark. This means that you are an EU citizen or have already obtained a Danish work and residence permit. Your options When you join Skyways Technics A S, you sign up for an exciting and all-round job as permanent staff member in an international environment. An exciting and challenging opportunity for a highly motivated individual with a go-to attitude, prepared to work both autonomously and as a team player. Major changes and fast expansion within the organization provides great opportunities for both personal and professional development. You will be working within a young company where Competence, Co-operation, Respect and Responsibility are key values. Application If you have any questions regarding the job, please contact Base Maintenance Manager Wael Dayeh, phone 45 27 79 05 15 or WAD@skywaystechnics.com Please apply at your earliest convenience. We do not have an application deadline but accept applications as long as the job is posted. The position will be closed down once we have found the right candidate. Please send your application with relevant documentation to: WorkWithUs@skywaystechnics.com About us: With and more than 60 years of aircraft maintenance and spares support, Skyways Technics is well known, experienced and ready to bring forward the highest of standards in the services supplied. The company has its head office and hangar facility in Sonderborg Airport (SGD), Denmark, but has also inventory and hangar facilities in Billund Airport, Denmark. Furthermore, Skyways Technics has sales offices in Kuala Lumpur, Dubai and Florida. The global development is a continued process, ensuring presence close to ATR and CRJ operators and other customers. Learn more via www.skywaystechnics.com.

Skyways Technics A/S is looking for an experienced Dock Chief for a permanent position. You will join our existing team of highly experienced and qualified Dock Chiefs at our Base Maintenance facility in Sønderborg, Denmark, where you will work with motivated and energetic colleagues. You must expect varied working hours.

We welcome EASA Part 66 Certified Engineers that are current on the following aircrafts: ATR 42-400/500/72-212A series,

Applications are invited from candidates with the following skills and experience:

  • Previous experience from base maintenance as a Supervisor/Team Leader/Dock Chief
  • Can work structured, autonomous and good at decision making
  • Quality conscious
  • Excellent English knowledge
  • Team player
  • Remain calm in stressful situations
  • You are energetic and flexible
  • Applicants must have the right to live and work in Denmark. This means that you are an EU citizen or have already obtained a Danish work and residence permit.

Your options

When you join Skyways Technics A/S, you sign up for an exciting and all-round job as permanent staff member in an international environment. An exciting and challenging opportunity for a highly motivated individual with a go-to attitude, prepared to work both autonomously and as a team player. Major changes and fast expansion within the organization provides great opportunities for both personal and professional development. You will be working within a young company where Competence, Co-operation, Respect and Responsibility are key values.

Application

If you have any questions regarding the job, please contact Base Maintenance Manager Wael Dayeh, phone +45 27 79 05 15 or WAD@skywaystechnics.com

Please apply at your earliest convenience. We do not have an application deadline but accept applications as long as the job is posted. The position will be closed down once we have found the right candidate. Please send your application with relevant documentation to: WorkWithUs@skywaystechnics.com

About us:

With and more than 60 years of aircraft maintenance and spares support, Skyways Technics is well known, experienced and ready to bring forward the highest of standards in the services supplied. The company has its head office and hangar facility in Sonderborg Airport (SGD), Denmark, but has also inventory and hangar facilities in Billund Airport, Denmark. Furthermore, Skyways Technics has sales offices in Kuala Lumpur, Dubai and Florida. The global development is a continued process, ensuring presence close to ATR and CRJ operators and other customers. Learn more via www.skywaystechnics.com.

SKYWAYS TECHNICS A/S, BLLBillund2020-02-18T00:00:002020-04-10T00:00:00
330180882SektionschefRobot Sektionschef Birn Partners søger for vores kunde HANS JØRGENSEN SØN Entreprenører A S i Odense Sektionschef til Egenproduktion Råhus Stillingen og dig Du skal lede Egenproduktionen, der er en essentiel del af virksomheden. Du skal være med til at sikre den fortsatte stærke markedsposition gennem altoverskyggende godt solidt håndværk, baseret på aftaler, der holdes. Du er en ildsjæl, der selvstændigt kan og vil drive egenproduktionsenheden, som det er din egen virksomhed. Du skal fortsætte med at udvikle afdelingens dygtige medarbejdere og sikre at de fortsat har de bedste ressourcer. Sammen med din ledergruppe, fortsætter du på at udvikle på den positive vinderkultur. Dine primære arbejdsopgaver vil være Lede, udvikle og optimere en stærk forretningsorienteret afdeling, med fokus på synlig, nærværende og daglig ledelse Sammen med dine ledere, sikrer du den fortsatte positive position i markedet Forstærke og dygtiggøre organisationen Sikre de grundlæggende forudsætninger for, at medarbejderne kan præstere godt Selvstændigt drive egenproduktions-sektionen Styre komplicerede råhus-opgaver på et højt niveau Kontinuerligt arbejde på at løfte råhus-sektionen til næste niveau Sørge for tæt og konstruktiv opfølgning af procedurer, der gælder for tid, kvalitet og økonomi Sikre overholdelse af aftaler, der er helt essentielt i koncernen Fastlægge overordnede procedurer i afdelingerne og sikre udviklingen Sikre et tæt samarbejde med entreprise-sektionen Forestå tilbudsgivning Ressource-planlægning og -disponering Sikre struktur og planlægning i arbejdsmetoder og opbygge systemer, der understøtter forretningen Din faglige profil Du er en dygtig og erfaren leder indenfor beton, murer, tømrer og diamantboring, der selvstændigt kan lede og videreudvikle medarbejdere og Egenproduktionen. Med reference til den adm. direktør får du som sektionschef det fulde ledelsesmæssige ansvar over afdelingen, og for afdelingens forretningsmæssige succes. Som sektionschef er du f.eks. uddannet som Bygningskonstruktør eller Bygningsingeniør. Din personlige profil Som person og leder kan du genkende dig selv i nedenstående: Energisk og handlekraftig med en udpræget mental robusthed God til at forene det teoretiske med det praktiske God personlig gennemslagskraft og vedholdenhed Evner at samarbejde på alle niveauer, internt som eksternt Omgængelig og ligefrem person uformel og jordnær. Selvstændig og proaktiv med gode analyse-, prioriterings- og opfølgningsevner Går forrest og tager gerne ansvar med en praktisk og operationel tilgang Viljestærk, fokuseret og målsat Omhyggelig, systematisk og samtidig en type, der får noget fra hånden HANS JØRGENSEN SØN Entreprenører A S HANS JØRGENSEN SØN Entreprenører A S udfører alle former for nybyggeri og renovering i total-, hoved- og fagentrepriser og råder over en stab af dygtige håndværkere indenfor bygningsfagene: Jord kloak, beton, betonrenovering, bore skære, murer og tømrer. Håndværkerne hos HANS JØRGENSEN SØN Entreprenører A S har mange års erfaring med løsning af både store og små opgaver indenfor renovering og nybyggeri og bliver gennem løbende efteruddannelse gjort bekendt med de sidste nye regler og byggemetoder. HANS JØRGENSEN SØN Entreprenører A S sætter en stor ære i at uddanne lærlinge og elever, og har pt. 42 fordelt rundt i hele koncernen, så man kan vedligeholde og udbygge staben af gode håndværkere. Læs mere om HANS JØRGENSEN SØN Entreprenører A S her. Næste skridt Upload dit CV allerede i dag, da vi løbende inviterer kandidater ind til interview. Du skal kun uploade dit CV. Der er ikke behov for en ansøgning.Sektionschef

Birn+Partners søger for vores kunde
HANS JØRGENSEN & SØN Entreprenører A/S i Odense

Sektionschef til Egenproduktion/ Råhus

Stillingen og dig

Du skal lede Egenproduktionen, der er en essentiel del af virksomheden. Du skal være med til at sikre den fortsatte stærke markedsposition gennem altoverskyggende godt solidt håndværk, baseret på aftaler, der holdes.

Du er en ildsjæl, der selvstændigt kan og vil drive egenproduktionsenheden, som det er din egen virksomhed. Du skal fortsætte med at udvikle afdelingens dygtige medarbejdere og sikre at de fortsat har de bedste ressourcer. Sammen med din ledergruppe, fortsætter du på at udvikle på den positive vinderkultur.


Dine primære arbejdsopgaver vil være

  • Lede, udvikle og optimere en stærk forretningsorienteret afdeling, med fokus på synlig, nærværende og daglig ledelse
  • Sammen med dine ledere, sikrer du den fortsatte positive position i markedet
  • Forstærke og dygtiggøre organisationen
  • Sikre de grundlæggende forudsætninger for, at medarbejderne kan præstere godt
  • Selvstændigt drive egenproduktions-sektionen
  • Styre komplicerede råhus-opgaver på et højt niveau
  • Kontinuerligt arbejde på at løfte råhus-sektionen til næste niveau
  • Sørge for tæt og konstruktiv opfølgning af procedurer, der gælder for tid, kvalitet og økonomi
  • Sikre overholdelse af aftaler, der er helt essentielt i koncernen
  • Fastlægge overordnede procedurer i afdelingerne og sikre udviklingen
  • Sikre et tæt samarbejde med entreprise-sektionen
  • Forestå tilbudsgivning
  • Ressource-planlægning og -disponering
  • Sikre struktur og planlægning i arbejdsmetoder og opbygge systemer, der understøtter forretningen

Din faglige profil

Du er en dygtig og erfaren leder indenfor beton, murer, tømrer og diamantboring, der selvstændigt kan lede og videreudvikle medarbejdere og Egenproduktionen. Med reference til den adm. direktør får du som sektionschef det fulde ledelsesmæssige ansvar over afdelingen, og for afdelingens forretningsmæssige succes.

Som sektionschef er du f.eks. uddannet som Bygningskonstruktør eller Bygningsingeniør.

Din personlige profil

Som person og leder kan du genkende dig selv i nedenstående:

  • Energisk og handlekraftig med en udpræget mental robusthed
  • God til at forene det teoretiske med det praktiske
  • God personlig gennemslagskraft og vedholdenhed
  • Evner at samarbejde på alle niveauer, internt som eksternt
  • Omgængelig og ligefrem person – uformel og jordnær.
  • Selvstændig og proaktiv med gode analyse-, prioriterings- og opfølgningsevner
  • Går forrest og tager gerne ansvar med en praktisk og operationel tilgang
  • Viljestærk, fokuseret og målsat
  • Omhyggelig, systematisk og samtidig en type, der får noget fra hånden

HANS JØRGENSEN & SØN Entreprenører A/S

HANS JØRGENSEN & SØN Entreprenører A/S udfører alle former for nybyggeri og renovering i total-, hoved- og fagentrepriser og råder over en stab af dygtige håndværkere indenfor bygningsfagene: Jord/kloak, beton, betonrenovering, bore/skære, murer og tømrer.

Håndværkerne hos HANS JØRGENSEN & SØN Entreprenører A/S har mange års erfaring med løsning af både store og små opgaver indenfor renovering og nybyggeri og bliver gennem løbende efteruddannelse gjort bekendt med de sidste nye regler og byggemetoder.

HANS JØRGENSEN & SØN Entreprenører A/S sætter en stor ære i at uddanne lærlinge og elever, og har pt. 42 fordelt rundt i hele koncernen, så man kan vedligeholde og udbygge staben af gode håndværkere. Læs mere om HANS JØRGENSEN & SØN Entreprenører A/S her.

Næste skridt

Upload dit CV allerede i dag, da vi løbende inviterer kandidater ind til interview. Du skal kun uploade dit CV. Der er ikke behov for en ansøgning.

Birn+PartnersVejle2020-02-25T00:00:002020-03-14T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Pædagogisk leder til Brøruphus Efterskole

Brøruphus Efterskole

Skanderborg
Vi søger et varmt, positivt og rummeligt menneske, der med afsæt i skolens værdier og efterskoleformen vil løfte vores pædagogiske arbejde til nye højder i tæt samspil med skolens personale. Vi søger et menneske, der går forrest i den pædagogiske ud...
Indrykket:17. februar 2020

Afdelingsleder til 10. ved Kløften

10. i Kløften

Haderslev
En chance er noget man tar og ikke noget man får. Tør DU tage chancen og kaste dig ud i en spændende og udfordrende virkelighed?Tør DU tage chancen og sætte dig selv i spil og på spil?Tør DU tage chancen og være en del af ledelsen i en pædagogisk hv...
Indrykket:11. februar 2020

Dock Chief for Base Maintenance, Billund Denmark

SKYWAYS TECHNICS A/S, BLL

Billund
Skyways Technics A S is looking for an experienced Dock Chief for a permanent position. You will join our existing team of highly experienced and qualified Dock Chiefs at our Base Maintenance facility in Billund, Denmark, where you will work with mo...
Indrykket:18. februar 2020

Dock Chief for Base Maintenance, Sønderborg Denmark

SKYWAYS TECHNICS A/S, BLL

Billund
Skyways Technics A S is looking for an experienced Dock Chief for a permanent position. You will join our existing team of highly experienced and qualified Dock Chiefs at our Base Maintenance facility in Sønderborg, Denmark, where you will work with...
Indrykket:18. februar 2020

Sektionschef

Birn+Partners

Vejle
Sektionschef Birn Partners søger for vores kunde HANS JØRGENSEN SØN Entreprenører A S i Odense Sektionschef til Egenproduktion Råhus Stillingen og dig Du skal lede Egenproduktionen, der er en essentiel del af virksomheden. Du skal være med til at si...
Indrykket:25. februar 2020