Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Chefkonsulent til Center for Politik, Organisation og Borgerbetjening

Derudover bliver det din opgave at sikre den nødvendige koordinering og opfølgning mellem centrets afdelinger og med de øvrige centerchefer i organisationen. 
 
Center for POB har et stærkt fokus på samspillet mellem administration og politik og på at udvikle tydeligere og tykkere tråde fra byrådet og ud til den daglige drift. Derfor er borgerrettede aktiviteter placeret i samme center som de enheder, der har ansvar for at servicere byråd, direktion og hele organisationen. 
 
Vort center består af følgende enheder: 

  • Borgerservice 
  • Byrådssekretariat 
  • Digitalisering 
  • HR og lønadministration 
  • It 
  • Kommunikation 
  • Kultur og fritid 
  • Organisationsudvikling  
 
Centret er stort og forskelligartet. Der er mange koordinerende opgaver internt i centret, ligesom der kommer mange opgaver fra centralt hold eller fra andre centre. Disse opgaver skal koordineres, eksekveres og følges op – og centret skal repræsenteres i tværgående fora.
 
Din overordnede funktion som chefkonsulent bliver at bistå centerchefen med både at drive og sørge for koordinationen af og opfølgningen på tværgående opgaver, som ikke naturligt kan placeres i linjeledelsen.  
 
Du kommer helt tæt på de centrale beslutninger og får indflydelse på, hvordan beslutninger og strategier gennemføres og implementeres. Du kommer samtidig til at arbejde på tværs af organisationens afdelinger og ledelseslag. 
 
Dine arbejdsopgaver vil blandt andet være: 
  • bistand til centerchefen med mødeforberedelse, opfølgning, koordinering og sparring 
  • koordinering af og opfølgning på tværgående politiske sager og bestillinger fra politiske møder 
  • bidrage til at drive og styre udviklingsprojekter 
  • understøtte implementeringen af strategiske tiltag i organisationen 
  • udarbejde notater, beslutningsoplæg, ledelsesinformation og dagsordner til politisk behandling. 
 
Den præcise opgaveportefølje vil blive afklaret nærmere i dialog med centerchefen. 
 
Din profil 
Vi forventer, at du har en relevant videregående uddannelse, og at du har flere års erfaring fra offentlige myndigheder og med organisationsudvikling og ledelsesunderstøttelse. Herunder at du har forståelse for og erfaring med politiske og administrative beslutningsprocesser.  
 
Det er en fordel, hvis du har politisk og organisatorisk tæft, dvs. fornemmelse for, hvad der i en given situation er vigtigst og skaber de bedste forudsætninger for succes. 
 
Som medarbejder evner du med naturlig autoritet at drive processer frem mod et resultat, der understøtter organisationens strategiske mål, og du kan gå i dialog og formidle dem over for forskellige faggrupper, medarbejdere og ledere.  
 
Du skal kunne gribe bolde, dvs. tanker, ideer og opgaver, som endnu ikke er tydeligt artikulerede og afklare, forme og omsætte dem til konkret handling.  
 
Du har et stort overblik og kan håndtere mange samtidige processer og opgaver, og du har pondus til at agere i organisationen på vegne af ledelsen. 
 
Vi tilbyder  
Vi tilbyder dig en spændende og ambitiøs arbejdsplads, hvor vi har fokus på udvikling og nytænkning i opgaveløsningen. Vi har som ambition at være med til at skabe en tydelig rød tråd fra politikerne gennem hele organisationen og at sikre den bedste effekt for borgere og virksomheder. Det præger i høj grad vores måde at tænke og arbejde på i Greve Kommune. 
 
Du får en stilling hvor du udvikler dine personlige og faglige kompetencer. Vi er en familievenlig arbejdsplads med fleksible arbejdstider, hvor der er en uformel omgangstone og højt til loftet. Du kan læse mere om Greve Kommune på www.greve.dk. 
 
Har du spørgsmål 
Du er velkommen til at kontakte centerchef Tina Malling Kiær på telefon 24 66 50 20, hvis du vil høre mere om stillingen. 
 
Løn- og ansættelsesvilkår 
Stillingen er på 37 timer ugentligt, og løn- og ansættelsesvilkår forhandles i henhold til gældende overenskomst. 
 
Ansættelsessamtaler     
Vi forventer at holde ansættelsessamtaler torsdag den 22. februar 2018. 
 


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

329755600Phoenix-16daadb012018-02-06T15:03:00.153Chefkonsulent til Center for Politik, Organisation og BorgerbetjeningDerudover bliver det din opgave at sikre den nødvendige koordinering og opfølgning mellem centrets afdelinger og med de øvrige centerchefer i organisationen. 
 
Center for POB har et stærkt fokus på samspillet mellem administration og politik og på at udvikle tydeligere og tykkere tråde fra byrådet og ud til den daglige drift. Derfor er borgerrettede aktiviteter placeret i samme center som de enheder, der har ansvar for at servicere byråd, direktion og hele organisationen. 
 
Vort center består af følgende enheder: 
  • Borgerservice 
  • Byrådssekretariat 
  • Digitalisering 
  • HR og lønadministration 
  • It 
  • Kommunikation 
  • Kultur og fritid 
  • Organisationsudvikling  
 
Centret er stort og forskelligartet. Der er mange koordinerende opgaver internt i centret, ligesom der kommer mange opgaver fra centralt hold eller fra andre centre. Disse opgaver skal koordineres, eksekveres og følges op – og centret skal repræsenteres i tværgående fora.
 
Din overordnede funktion som chefkonsulent bliver at bistå centerchefen med både at drive og sørge for koordinationen af og opfølgningen på tværgående opgaver, som ikke naturligt kan placeres i linjeledelsen.  
 
Du kommer helt tæt på de centrale beslutninger og får indflydelse på, hvordan beslutninger og strategier gennemføres og implementeres. Du kommer samtidig til at arbejde på tværs af organisationens afdelinger og ledelseslag. 
 
Dine arbejdsopgaver vil blandt andet være: 
  • bistand til centerchefen med mødeforberedelse, opfølgning, koordinering og sparring 
  • koordinering af og opfølgning på tværgående politiske sager og bestillinger fra politiske møder 
  • bidrage til at drive og styre udviklingsprojekter 
  • understøtte implementeringen af strategiske tiltag i organisationen 
  • udarbejde notater, beslutningsoplæg, ledelsesinformation og dagsordner til politisk behandling. 
 
Den præcise opgaveportefølje vil blive afklaret nærmere i dialog med centerchefen. 
 
Din profil 
Vi forventer, at du har en relevant videregående uddannelse, og at du har flere års erfaring fra offentlige myndigheder og med organisationsudvikling og ledelsesunderstøttelse. Herunder at du har forståelse for og erfaring med politiske og administrative beslutningsprocesser.  
 
Det er en fordel, hvis du har politisk og organisatorisk tæft, dvs. fornemmelse for, hvad der i en given situation er vigtigst og skaber de bedste forudsætninger for succes. 
 
Som medarbejder evner du med naturlig autoritet at drive processer frem mod et resultat, der understøtter organisationens strategiske mål, og du kan gå i dialog og formidle dem over for forskellige faggrupper, medarbejdere og ledere.  
 
Du skal kunne gribe bolde, dvs. tanker, ideer og opgaver, som endnu ikke er tydeligt artikulerede og afklare, forme og omsætte dem til konkret handling.  
 
Du har et stort overblik og kan håndtere mange samtidige processer og opgaver, og du har pondus til at agere i organisationen på vegne af ledelsen. 
 
Vi tilbyder  
Vi tilbyder dig en spændende og ambitiøs arbejdsplads, hvor vi har fokus på udvikling og nytænkning i opgaveløsningen. Vi har som ambition at være med til at skabe en tydelig rød tråd fra politikerne gennem hele organisationen og at sikre den bedste effekt for borgere og virksomheder. Det præger i høj grad vores måde at tænke og arbejde på i Greve Kommune. 
 
Du får en stilling hvor du udvikler dine personlige og faglige kompetencer. Vi er en familievenlig arbejdsplads med fleksible arbejdstider, hvor der er en uformel omgangstone og højt til loftet. Du kan læse mere om Greve Kommune på www.greve.dk. 
 
Har du spørgsmål 
Du er velkommen til at kontakte centerchef Tina Malling Kiær på telefon 24 66 50 20, hvis du vil høre mere om stillingen. 
 
Løn- og ansættelsesvilkår 
Stillingen er på 37 timer ugentligt, og løn- og ansættelsesvilkår forhandles i henhold til gældende overenskomst. 
 
Ansættelsessamtaler     
Vi forventer at holde ansættelsessamtaler torsdag den 22. februar 2018. 
 
2018-02-21T01:04:05.300 Derudover bliver det din opgave at sikre den nødvendige koordinering og opfølgning mellem centrets afdelinger og med de øvrige centerchefer i organisationen. Center for POB har et stærkt fokus på samspillet mellem administration og politik og på at udvikle tydeligere og tykkere tråde fra byrådet og ud til den daglige drift. Derfor er borgerrettede aktiviteter placeret i samme center som de enheder, der har ansvar for at servicere byråd, direktion og hele organisationen. Vort center består af følgende enheder: Borgerservice Byrådssekretariat Digitalisering HR og lønadministration It Kommunikation Kultur og fritid Organisationsudvikling Centret er stort og forskelligartet. Der er mange koordinerende opgaver internt i centret, ligesom der kommer mange opgaver fra centralt hold eller fra andre centre. Disse opgaver skal koordineres, eksekveres og følges op og centret skal repræsenteres i tværgående fora. Din overordnede funktion som chefkonsulent bliver at bistå centerchefen med både at drive og sørge for koordinationen af og opfølgningen på tværgående opgaver, som ikke naturligt kan placeres i linjeledelsen. Du kommer helt tæt på de centrale beslutninger og får indflydelse på, hvordan beslutninger og strategier gennemføres og implementeres. Du kommer samtidig til at arbejde på tværs af organisationens afdelinger og ledelseslag. Dine arbejdsopgaver vil blandt andet være: bistand til centerchefen med mødeforberedelse, opfølgning, koordinering og sparring koordinering af og opfølgning på tværgående politiske sager og bestillinger fra politiske møder bidrage til at drive og styre udviklingsprojekter understøtte implementeringen af strategiske tiltag i organisationen udarbejde notater, beslutningsoplæg, ledelsesinformation og dagsordner til politisk behandling. Den præcise opgaveportefølje vil blive afklaret nærmere i dialog med centerchefen. Din profil Vi forventer, at du har en relevant videregående uddannelse, og at du har flere års erfaring fra offentlige myndigheder og med organisationsudvikling og ledelsesunderstøttelse. Herunder at du har forståelse for og erfaring med politiske og administrative beslutningsprocesser. Det er en fordel, hvis du har politisk og organisatorisk tæft, dvs. fornemmelse for, hvad der i en given situation er vigtigst og skaber de bedste forudsætninger for succes. Som medarbejder evner du med naturlig autoritet at drive processer frem mod et resultat, der understøtter organisationens strategiske mål, og du kan gå i dialog og formidle dem over for forskellige faggrupper, medarbejdere og ledere. Du skal kunne gribe bolde, dvs. tanker, ideer og opgaver, som endnu ikke er tydeligt artikulerede og afklare, forme og omsætte dem til konkret handling. Du har et stort overblik og kan håndtere mange samtidige processer og opgaver, og du har pondus til at agere i organisationen på vegne af ledelsen. Vi tilbyder Vi tilbyder dig en spændende og ambitiøs arbejdsplads, hvor vi har fokus på udvikling og nytænkning i opgaveløsningen. Vi har som ambition at være med til at skabe en tydelig rød tråd fra politikerne gennem hele organisationen og at sikre den bedste effekt for borgere og virksomheder. Det præger i høj grad vores måde at tænke og arbejde på i Greve Kommune. Du får en stilling hvor du udvikler dine personlige og faglige kompetencer. Vi er en familievenlig arbejdsplads med fleksible arbejdstider, hvor der er en uformel omgangstone og højt til loftet. Du kan læse mere om Greve Kommune på www.greve.dk. Har du spørgsmål Du er velkommen til at kontakte centerchef Tina Malling Kiær på telefon 24 66 50 20, hvis du vil høre mere om stillingen. Løn- og ansættelsesvilkår Stillingen er på 37 timer ugentligt, og løn- og ansættelsesvilkår forhandles i henhold til gældende overenskomst. Ansættelsessamtaler Vi forventer at holde ansættelsessamtaler torsdag den 22. februar 2018.11Jobnet16daadb0100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2018-02-20T00:00:000010https://candidate.hr-manager.net/ApplicationInit.aspx?cid=1169&ProjectId=144576&DepartmentId=18963&MediaId=338&SkipAdvertisement=true0EuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnGreve3102747Greve Kommune11Rådhusholmen 102670GreveDKDanmark0
DKDanmarkDKDanmark
8Fuldtid46Permanent521541JobNet47638181000https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=16daadb0https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=16daadb0https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=16daadb0&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=16daadb0&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static-int.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Ledelse_og_HR/Ledelse/8.jpg12008001Dansk3Læse/ tale6Ledelse352859575importimport_16daadb0DKDanmarkDKDanmarkda-DK