Chief Accountant/Bogholder/Controller

For een af vore gode kunder, centralt i Trekantområdet, skal vi finde en dygtig Chief Accountant/Controller.

Virksomheden er en central del af en særdeles velkonsolideret dansk koncern.
Denne del af koncernen er centralt placeret i relation til koncernledelsen
Du får 4 glade kolleger i controllerafdelingen, og 14 kolleger i Økonomifunktionen.
Du refererer direkte til CFO.
Kontormiljøet er særdeles attraktivt med sund kantine og meget velordnede øvrige forhold.

Opgaver

Dine primære arbejdsopgaver er:

  • Udarbejdelse af budgetter og forecasts.
  • Bogføring, afstemning, controlling og månedsafslutninger af en del selskaber
  • Ejendomsadministration, betalinger og statistikker
  • Løbende projekt controlling på igangværende projekter.
  • Analyser, rapporter og opfølgning på kunder, produkter og projekter.
  • Dialog med banker, revisorer og andre interne såvel som eksterne samarbejdspartnere
  • Sparring med CFO og kolleger.

Ansvar

Som Chief Accountant/Controller får du en central rolle i forhold til ansvaret for bogholderi, rapportering og økonomistyring.

  • Styring og kontrol af forretningsenhedernes økonomi.
  • Målstyring og KPI opfølgning – designe, følge op og afrapportere.
  • Løbende udvikling og optimering af forretningsgange, processer og rapporteringssystemer.
  • Udarbejdelse af Business Cases som grundlag for forretningsenhedens strategiske udvikling.

Kompetencer

Vi forventer at du:
• har en god ballast fra bogføring og regnskab, og er en erfaren person med struktur og et godt overblik.
• har stærke analytiske evner og erfaring - samt styr på detaljerne.
• er ambitiøs og sætter pris på professionelle kolleger.
• får tingene til at ske i samspil med dine kollegaer.
• er selvstændig og har gå-på-mod.
• er fortrolig med Navision eller andre ERP-systemer samt meget erfaren bruger af Officepakken (Excel).
• optimerer dine arbejdsprocesser og elsker at effektivisere hverdagen for dig selv og dine kolleger.
• balancerer initiativ med aftalte deadlines.

Du har mindst 2-3 års lignende erfaring – også gerne med erfaring fra revision.

Motivation

Motiveres du af at arbejde i en virksomhed som er præget af ønsket om at gøre en reel forskel?
Motiveres du af at arbejde sammen med dygtige kolleger, hvor det vægtes højt, at alle har det godt?
Motiveres du af ordentlighed og et godt teamplay?
Så send os en ansøgning!

Du vil få indflydelse på virksomhedens fremtidige udvikling, og du vil blive støttet af en kompetent og tillidsfuld ledelse. Løbende videreuddannelse m.m. er naturligt på dagsordenen.

Løn

Løn m.m. vil blive forhandlet på et attraktivt niveau, der modsvarer stillingens krav og betydning.

Ansøgning

ERHR/Effektiv Rekruttering forestår denne rekrutteringsopgave.
ERHR/Effektiv Rekruttering vil ikke videregive den enkelte kandidats identitet uden forudgående aftale.
For yderligere informationer om stillingen er du velkommen til at kontakte Michael Folmann, e-mail mf@erhr.dk tlf. 21216464.

Fremsend venligst ansøgning og CV via vores online ansøgningsformular i højre side.

Ansøgningerne behandles løbende og tiltrædelse ønskes snarest muligt, men vi venter på den rette.


Du har ikke vedlagt dokumenter til din ansøgning. Klik på 'OK' knappen nedenfor for at sende din ansøgning alligevel, eller klik på knappen "Annuller" og vedhæft dokumenter, før du sender din ansøgning igen.

Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330001196Phoenix-15d9f89012019-04-15T00:00:00Chief Accountant/Bogholder/Controller

For een af vore gode kunder, centralt i Trekantområdet, skal vi finde en dygtig Chief Accountant/Controller.

Virksomheden er en central del af en særdeles velkonsolideret dansk koncern.
Denne del af koncernen er centralt placeret i relation til koncernledelsen
Du får 4 glade kolleger i controllerafdelingen, og 14 kolleger i Økonomifunktionen.
Du refererer direkte til CFO.
Kontormiljøet er særdeles attraktivt med sund kantine og meget velordnede øvrige forhold.

Opgaver

Dine primære arbejdsopgaver er:

  • Udarbejdelse af budgetter og forecasts.
  • Bogføring, afstemning, controlling og månedsafslutninger af en del selskaber
  • Ejendomsadministration, betalinger og statistikker
  • Løbende projekt controlling på igangværende projekter.
  • Analyser, rapporter og opfølgning på kunder, produkter og projekter.
  • Dialog med banker, revisorer og andre interne såvel som eksterne samarbejdspartnere
  • Sparring med CFO og kolleger.

Ansvar

Som Chief Accountant/Controller får du en central rolle i forhold til ansvaret for bogholderi, rapportering og økonomistyring.

  • Styring og kontrol af forretningsenhedernes økonomi.
  • Målstyring og KPI opfølgning – designe, følge op og afrapportere.
  • Løbende udvikling og optimering af forretningsgange, processer og rapporteringssystemer.
  • Udarbejdelse af Business Cases som grundlag for forretningsenhedens strategiske udvikling.

Kompetencer

Vi forventer at du:
• har en god ballast fra bogføring og regnskab, og er en erfaren person med struktur og et godt overblik.
• har stærke analytiske evner og erfaring - samt styr på detaljerne.
• er ambitiøs og sætter pris på professionelle kolleger.
• får tingene til at ske i samspil med dine kollegaer.
• er selvstændig og har gå-på-mod.
• er fortrolig med Navision eller andre ERP-systemer samt meget erfaren bruger af Officepakken (Excel).
• optimerer dine arbejdsprocesser og elsker at effektivisere hverdagen for dig selv og dine kolleger.
• balancerer initiativ med aftalte deadlines.

Du har mindst 2-3 års lignende erfaring – også gerne med erfaring fra revision.

Motivation

Motiveres du af at arbejde i en virksomhed som er præget af ønsket om at gøre en reel forskel?
Motiveres du af at arbejde sammen med dygtige kolleger, hvor det vægtes højt, at alle har det godt?
Motiveres du af ordentlighed og et godt teamplay?
Så send os en ansøgning!

Du vil få indflydelse på virksomhedens fremtidige udvikling, og du vil blive støttet af en kompetent og tillidsfuld ledelse. Løbende videreuddannelse m.m. er naturligt på dagsordenen.

Løn

Løn m.m. vil blive forhandlet på et attraktivt niveau, der modsvarer stillingens krav og betydning.

Ansøgning

ERHR/Effektiv Rekruttering forestår denne rekrutteringsopgave.
ERHR/Effektiv Rekruttering vil ikke videregive den enkelte kandidats identitet uden forudgående aftale.
For yderligere informationer om stillingen er du velkommen til at kontakte Michael Folmann, e-mail mf@erhr.dk tlf. 21216464.

Fremsend venligst ansøgning og CV via vores online ansøgningsformular i højre side.

Ansøgningerne behandles løbende og tiltrædelse ønskes snarest muligt, men vi venter på den rette.

For een af vore gode kunder, centralt i Trekantområdet, skal vi finde en dygtig Chief Accountant Controller. Virksomheden er en central del af en særdeles velkonsolideret dansk koncern. Denne del af koncernen er centralt placeret i relation til koncernledelsen Du får 4 glade kolleger i controllerafdelingen, og 14 kolleger i Økonomifunktionen. Du refererer direkte til CFO. Kontormiljøet er særdeles attraktivt med sund kantine og meget velordnede øvrige forhold. Opgaver Dine primære arbejdsopgaver er: Udarbejdelse af budgetter og forecasts. Bogføring, afstemning, controlling og månedsafslutninger af en del selskaber Ejendomsadministration, betalinger og statistikker Løbende projekt controlling på igangværende projekter. Analyser, rapporter og opfølgning på kunder, produkter og projekter. Dialog med banker, revisorer og andre interne såvel som eksterne samarbejdspartnere Sparring med CFO og kolleger. Ansvar Som Chief Accountant Controller får du en central rolle i forhold til ansvaret for bogholderi, rapportering og økonomistyring. Styring og kontrol af forretningsenhedernes økonomi. Målstyring og KPI opfølgning designe, følge op og afrapportere. Løbende udvikling og optimering af forretningsgange, processer og rapporteringssystemer. Udarbejdelse af Business Cases som grundlag for forretningsenhedens strategiske udvikling. Kompetencer Vi forventer at du: har en god ballast fra bogføring og regnskab, og er en erfaren person med struktur og et godt overblik. har stærke analytiske evner og erfaring - samt styr på detaljerne. er ambitiøs og sætter pris på professionelle kolleger. får tingene til at ske i samspil med dine kollegaer. er selvstændig og har gå-på-mod. er fortrolig med Navision eller andre ERP-systemer samt meget erfaren bruger af Officepakken (Excel). optimerer dine arbejdsprocesser og elsker at effektivisere hverdagen for dig selv og dine kolleger. balancerer initiativ med aftalte deadlines. Du har mindst 2-3 års lignende erfaring også gerne med erfaring fra revision. Motivation Motiveres du af at arbejde i en virksomhed som er præget af ønsket om at gøre en reel forskel? Motiveres du af at arbejde sammen med dygtige kolleger, hvor det vægtes højt, at alle har det godt? Motiveres du af ordentlighed og et godt teamplay? Så send os en ansøgning! Du vil få indflydelse på virksomhedens fremtidige udvikling, og du vil blive støttet af en kompetent og tillidsfuld ledelse. Løbende videreuddannelse m.m. er naturligt på dagsordenen. Løn Løn m.m. vil blive forhandlet på et attraktivt niveau, der modsvarer stillingens krav og betydning. Ansøgning ERHR Effektiv Rekruttering forestår denne rekrutteringsopgave. ERHR Effektiv Rekruttering vil ikke videregive den enkelte kandidats identitet uden forudgående aftale. For yderligere informationer om stillingen er du velkommen til at kontakte Michael Folmann, e-mail mf@erhr.dk tlf. 21216464. Fremsend venligst ansøgning og CV via vores online ansøgningsformular i højre side. Ansøgningerne behandles løbende og tiltrædelse ønskes snarest muligt, men vi venter på den rette.11star15d9f890100000000000aDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-06-03T00:00:000000http://erhr.dk/for-kandidater/ledige-jobs/226460EuropaDanmarkJyllandØstjyllandSkanderborgEuropaDanmarkJyllandMidtjyllandIkast-BrandeEuropaDanmarkJyllandMidtjyllandSilkeborg3501976Effektiv Rekruttering11Langelandsvej 155500MiddelfartDKDanmark0mf@erhr.dkDKDanmarkDKDanmark8Fuldtid46Permanent740059JobNet4970798497079810004-04-20190https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=15d9f890https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=15d9f890https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=15d9f890&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=15d9f890&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButton1Dansk3Læse/ tale937348Controller3Økonomi361312869Michaelmf@erhr.dkDKDanmarkDKDanmark330023795Group Supply Chain ControllerRobot Med ref. til COO VIRKSOMHEDEN Vores kunde er en dansk virksomhed med mange års erfaring i produktion af kundetilpassede produkter i primært stål og træ, fremstillet på egne fabrikker i Europa. Virksomheden er i god og fortsat vækst, skabt af engagerede og dygtige medarbejdere, der forstår vigtigheden af konstant at anvende de nyeste teknologier. PRIM RE OPGAVER Den nye Group Supply Chain Controller bliver ansvarlig for controlling og rapportering i den danske virksomhed, samt rapportering til den udenlandske koncern. Med reference til COO vil du få en række spændende og udviklende controlling og rapporteringsopgaver. Med den vækst og forandring virksomheden er inde i, samt de krav der stilles til en produktions- og projektvirksomhed af denne størrelse med hensyn til økonomisk styrelse, analyse og rapportering, vil hovedopgaverne være: Validering og opbygningen af Standard Cost grundlag Udarbejde fabriksregnskaber og Standard Cost analyser Produktkalkulationer (for og efterkalkulationer) Produktions- og costcontrolling i samarbejde med økonomiafdelingen. Rentabilitetsanalyser (gennemgang af kunder og produkter) samt driftsøkonomiske analyser (processer og omkostninger). KPI-implementering - og budgetopfølgning. Herudover er du lead i forhold til månedsafslutning, budgetter og forecast Kontrol og forbedret overblik over virksomhedens Transfer Pricing. Ad hoc analyser Sparring for gruppens øvrige selskaber og virksomhedens CEO og COO Optimering af nuværende produktsortiment via profitabilitetsanalyser Konstant opfølgning på langsomt omsættelige varer Opbygning og implementering af Business Intelligence (Targit) til et centralt operativt element i organisationen. FAGLIG PROFIL Der stilles krav til at du har en solid økonomisk baggrund med forståelse for produktionsaktiviteter, hvor du har opnået erfaring med driftsregnskab, forretningsanalyse, og lagerstyring. Der vil blive lagt stor vægt på erfaring med udvikling og effektivisering af Controlling og rapporteringsaktiviteter og proaktivitet. Kvalifikationer: Du har regnskabsmæssig baggrund (HD, HA, Cand. Merc. eller tilsvarende). Du har mindst 5 års erfaring fra lignende stillinger i større produktionsvirksomhed Bredt kendskab til ERP-systemer gerne Aspect4. Du behersker engelsk i skrift og tale. Tysk i skift og tale vil være en fordel, men er ikke et krav. Du har stort kendskab til IT, Business Warehouse løsninger og MS Office pakken som minimum er du en ekspert i Excel. PERSONLIGHED: Resultatorienteret, proaktiv og kvalitetsbevidst. Endvidere er du en passioneret teamplayer, som ikke er bange for selv at tage fat og vise vejen. Nøgleord Du har en taktisk og operationel tilgangsvinkel Du er proaktiv og ansvarsbevidst Du struktureret, vedholdende og systematisk Du har gennemslagskraft i ord og handling samt besidder humoristisk sans Du har stærke samarbejdsevner og trives i en hverdag med mange interessenter Du har stor gennemslagskraft og er analytisk af natur Du er selvkørende og kan arbejde konstruktivt og løsningsorienteret Du er en dygtig afslutter, der tager initiativ og ansvar Du er stærk i ERP-systemer og har gerne kendskab til Aspect4 Du er knivskarp i Excel og Business Warehouse systemer meget gerne Targit. REJSEAKTIVITET Der kan forekomme rejseaktivitet i begrænset omfang max. 10-15 dage årligt mellem virksomhedens lokationer datterselskaber. VIRKSOMHEDEN TILBYDER En travl hverdag med en uformel omgangstone Respekt for engagement, kompetence og vedholdenhed Gode muligheder for faglig og personlig udvikling Et godt arbejdsmiljø Et velfungerende team af motiverede kollegaer Lønpakke der modsvarer stillingens krav Kantine sundhedsordning Godt humør En virksomhed med stort potentiale ANSØGNING For yderligere informationer om stillingen er du velkommen til at kontakte Headhunter Annette Sofia Skotte på mobil 23986144 eller mail: ask@headhunting.dk. Alle henvendelser behandles med behørig diskretion og fuld fortrolighed. Fremsend venligst ansøgning og CV via vores online ansøgningsformular i højre kolonne. Ansøgningsfrist snarest muligt.

Med ref. til COO

VIRKSOMHEDEN
Vores kunde er en dansk virksomhed med mange års erfaring i produktion af kundetilpassede produkter i primært stål og træ, fremstillet på egne fabrikker i Europa. Virksomheden er i god og fortsat vækst, skabt af engagerede og dygtige medarbejdere, der forstår vigtigheden af konstant at anvende de nyeste teknologier.

PRIMÆRE OPGAVER

Den nye Group Supply Chain Controller bliver ansvarlig for controlling og rapportering i den danske virksomhed, samt rapportering til den udenlandske koncern. Med reference til COO vil du få en række spændende og udviklende controlling og rapporteringsopgaver. Med den vækst og forandring virksomheden er inde i, samt de krav der stilles til en produktions- og projektvirksomhed af denne størrelse med hensyn til økonomisk styrelse, analyse og rapportering, vil hovedopgaverne være:

  • Validering og opbygningen af Standard Cost grundlag
  • Udarbejde fabriksregnskaber og Standard Cost analyser
  • Produktkalkulationer (for og efterkalkulationer)
  • Produktions- og costcontrolling i samarbejde med økonomiafdelingen.
  • Rentabilitetsanalyser (gennemgang af kunder og produkter) samt driftsøkonomiske analyser (processer og omkostninger).
  • KPI-implementering - og budgetopfølgning.
  • Herudover er du lead i forhold til månedsafslutning, budgetter og forecast
  • Kontrol og forbedret overblik over virksomhedens Transfer Pricing.
  • Ad hoc analyser
  • Sparring for gruppens øvrige selskaber og virksomhedens CEO og COO
  • Optimering af nuværende produktsortiment via profitabilitetsanalyser
  • Konstant opfølgning på langsomt omsættelige varer
  • Opbygning og implementering af Business Intelligence (Targit) til et centralt operativt element i organisationen.

FAGLIG PROFIL

Der stilles krav til at du har en solid økonomisk baggrund med forståelse for produktionsaktiviteter, hvor du har opnået erfaring med driftsregnskab, forretningsanalyse, og lagerstyring. Der vil blive lagt stor vægt på erfaring med udvikling og effektivisering af Controlling og rapporteringsaktiviteter og proaktivitet.

Kvalifikationer:

  • Du har regnskabsmæssig baggrund (HD, HA, Cand. Merc. eller tilsvarende).
  • Du har mindst 5 års erfaring fra lignende stillinger i større produktionsvirksomhed
  • Bredt kendskab til ERP-systemer – gerne Aspect4.
  • Du behersker engelsk i skrift og tale. Tysk i skift og tale vil være en fordel, men er ikke et krav.
  • Du har stort kendskab til IT, Business Warehouse løsninger og MS Office pakken – som minimum er du en ekspert i Excel.

PERSONLIGHED:

Resultatorienteret, proaktiv og kvalitetsbevidst. Endvidere er du en passioneret teamplayer, som ikke er bange for selv at tage fat og vise vejen.

Nøgleord

  • Du har en taktisk og operationel tilgangsvinkel
  • Du er proaktiv og ansvarsbevidst
  • Du struktureret, vedholdende og systematisk
  • Du har gennemslagskraft i ord og handling samt besidder humoristisk sans
  • Du har stærke samarbejdsevner og trives i en hverdag med mange interessenter
  • Du har stor gennemslagskraft og er analytisk af natur
  • Du er selvkørende og kan arbejde konstruktivt og løsningsorienteret
  • Du er en dygtig afslutter, der tager initiativ og ansvar
  • Du er stærk i ERP-systemer og har gerne kendskab til Aspect4
  • Du er knivskarp i Excel og Business Warehouse systemer – meget gerne Targit.

REJSEAKTIVITET

Der kan forekomme rejseaktivitet i begrænset omfang – max. 10-15 dage årligt mellem virksomhedens lokationer/datterselskaber.

VIRKSOMHEDEN TILBYDER

  • En travl hverdag med en uformel omgangstone
  • Respekt for engagement, kompetence og vedholdenhed
  • Gode muligheder for faglig og personlig udvikling
  • Et godt arbejdsmiljø
  • Et velfungerende team af motiverede kollegaer
  • Lønpakke der modsvarer stillingens krav
  • Kantine + sundhedsordning
  • Godt humør
  • En virksomhed med stort potentiale

ANSØGNING

For yderligere informationer om stillingen er du velkommen til at kontakte Headhunter Annette Sofia Skotte på mobil 23986144 eller mail: ask@headhunting.dk. Alle henvendelser behandles med behørig diskretion og fuld fortrolighed.

Fremsend venligst ansøgning og CV via vores online ansøgningsformular i højre kolonne. Ansøgningsfrist snarest muligt.

ASK HeadhuntingRanders C2019-05-14T00:00:002019-05-31T00:00:00
330021310Controller til Økonomi & AnalyseProfile Er du controlleren med flair for økonomi, tal og kommunikation? Så er du måske vores nye medarbejder? (Barselsvikariat 12 måneder) Brænder du for økonomistyring, og vil du være med til at fastholde et struktureret overblik over Teknik & Miljøs aktiviteter, ressourcer og udfordringer? Kan du samtidig begå dig blandt mange interessenter og samarbejdspartnere? Så har vi en spændende og alsidig stilling til dig. Om jobbet Du vil blive en del af Økonomi & Analyse, der er den centrale økonomienhed i Teknik & Miljø. Afdelingen har det overordnede ansvar for økonomi og styring. Vi beskæftiger os med budget- og budgetopfølgningsopgaver, regnskab, ledelsesinformation, målstyring og analyser af forvaltningens økonomi for at få mest effekt for pengene. Vi ønsker at fastholde fokus på styring, og er i den forbindelse i gang med en ambitiøs udvikling af vores opgaveportefølje. Vi tilbyder dig En stilling, hvor du i samarbejde med dine dygtige kollegaer skal arbejde med økonomistyring og controlling. Vi har højt til loftet, og med frihed under ansvar får du en central rolle i at løse konsulentopgaver på flere områder, bl.a. Rådgivning og sparring til forretningens ledere inden for økonomi, herunder budgetopfølgning og udarbejdelse af relevant ledelsesinformation Øvrige konsulent-, og analyseopgaver Administration af eksternt finansierede projekter Vi forestiller os, at du fagligt: Har relevant økonomisk uddannelse Har relevant erfaring Er analytisk og evner at tilrettelægge velstrukturerede og gode processer Kan finde praktiske løsninger på komplekse problemer Kan formidle kompliceret indhold på en forståelig måde Er ambitiøs, initiativrig og resultatorienteret Vi forestiller os, at du personligt: Er ansvarsbevidst, målrettet og vedholdende. Derudover forventer vi, at du arbejder selvstændigt og samtidig evner at arbejde på tværs. Derfor skal du kunne opbygge relationer bredt i organisationen. Vi har fokus på Service med vilje , og det kræver proaktiv-, og serviceminded adfærd. I travle perioder skal du kunne bevare overblikket samtidig med, at du har fokus på detaljen. Vi sætter pris på godt humør, og at du bidrager til at vi spiller hinanden gode . Ansættelsesvilkår Løn og ansættelse efter gældende overenskomst og regler om ny løn. Om os Økonomi & Analyse er en afdeling i Staben i Teknik & Miljø med Økonomi & Stabschef Thomas Kirsten i spidsen. Økonomi & Analyse, med Ulrik Jepsen som leder, består af i alt 10 selvkørende medarbejdere, som både kan forstå og forholde sig til tal og trives med frihed under ansvar. Flere oplysninger Flere oplysninger fås ved henvendelse til Ulrik Jepsen på ulrje@vejle.dk eller på telefon 3049 2953. Der er tale om en fuldtidsstilling med tiltrædelse 1. august 2019 eller snarest derefter. Du kan læse mere om os på www.vejle.dk Ansøgningsfrist Vi skal have din ansøgning senest torsdag den 6. juni 2019. Profilanalyse Vi benytter personprofilanalyse og eventuelt cases i forbindelse med ansættelsen.
Er du controlleren med flair for økonomi, tal og kommunikation? Så er du måske vores nye medarbejder? (Barselsvikariat – 12 måneder) 
 
Brænder du for økonomistyring, og vil du være med til at fastholde et struktureret overblik over Teknik & Miljøs aktiviteter, ressourcer og udfordringer?   
Kan du samtidig begå dig blandt mange interessenter og samarbejdspartnere? Så har vi en spændende og alsidig stilling til dig. 
 
Om jobbet  
Du vil blive en del af Økonomi & Analyse, der er den centrale økonomienhed i Teknik & Miljø. Afdelingen har det overordnede ansvar for økonomi og styring. Vi beskæftiger os med budget- og budgetopfølgningsopgaver, regnskab, ledelsesinformation, målstyring og analyser af forvaltningens økonomi for at få mest effekt for pengene. Vi ønsker at fastholde fokus på styring, og er i den forbindelse i gang med en ambitiøs udvikling af vores opgaveportefølje.  
 
Vi tilbyder dig  
En stilling, hvor du i samarbejde med dine dygtige kollegaer skal arbejde med økonomistyring og controlling.   
Vi har højt til loftet, og med frihed under ansvar får du en central rolle i at løse konsulentopgaver på flere områder, bl.a.  
  • Rådgivning og sparring til forretningens ledere inden for økonomi, herunder budgetopfølgning og udarbejdelse af relevant ledelsesinformation  
  • Øvrige konsulent-, og analyseopgaver  
  • Administration af eksternt finansierede projekter  
 
Vi forestiller os, at du fagligt:  
  • Har relevant økonomisk uddannelse  
  • Har relevant erfaring 
  • Er analytisk og evner at tilrettelægge velstrukturerede og gode processer  
  • Kan finde praktiske løsninger på komplekse problemer  
  • Kan formidle kompliceret indhold på en forståelig måde  
  • Er ambitiøs, initiativrig og resultatorienteret   
 
Vi forestiller os, at du personligt:  
Er ansvarsbevidst, målrettet og vedholdende. Derudover forventer vi, at du arbejder selvstændigt og samtidig evner at arbejde på tværs. Derfor skal du kunne opbygge relationer bredt i organisationen. Vi har fokus på ”Service med vilje”, og det kræver proaktiv-, og serviceminded adfærd.  
I travle perioder skal du kunne bevare overblikket samtidig med, at du har fokus på detaljen. Vi sætter pris på godt humør, og at du bidrager til at vi ”spiller hinanden gode”.  
 
Ansættelsesvilkår  
Løn og ansættelse efter gældende overenskomst og regler om ny løn.  
 
Om os 
Økonomi & Analyse er en afdeling i Staben i Teknik & Miljø med Økonomi & Stabschef Thomas Kirsten i spidsen. Økonomi & Analyse, med Ulrik Jepsen som leder, består af i alt 10 selvkørende medarbejdere, som både kan forstå og forholde sig til tal og trives med frihed under ansvar. 
 
Flere oplysninger 
Flere oplysninger fås ved henvendelse til Ulrik Jepsen på ulrje@vejle.dk eller på telefon 3049 2953. 
 
Der er tale om en fuldtidsstilling med tiltrædelse 1. august 2019 eller snarest derefter. 
 
Du kan læse mere om os på www.vejle.dk   
 
Ansøgningsfrist 
Vi skal have din ansøgning senest torsdag den 6. juni 2019. 
 
Profilanalyse 
Vi benytter personprofilanalyse og eventuelt cases i forbindelse med ansættelsen.   
 
 
Teknik & MiljøVejle2019-05-09T20:02:25.6832019-06-06T00:00:00
330022324Finance Controller, Supply Chain Performance Management - AarhusRobot Are you looking for an opportunity to take your career to the next level in a global organisation? And do you have what it takes to drive best-in-class performance management in Supply Chain Finance? Then come join our central Performance Management team in Arla Supply Chain at the head office in Viby, Denmark. If you have experience within performance management or financial planning, then this could be the next career move for you. Play a key role in Arla transformation Supply Chain Finance play a key role in Arla s Supply Chain where we drive strategic initiatives and develop performance management processes and analyses in Arla s Supply Chain. In this role you will drive analysis and projects across Arla global supply chain. You will join our Performance Management team based in Viby with 4 colleagues. Tasks will be very varied, but you can expect to: Drive cross functional analysis and actions on Supply Chain performance to support strategic priorities and KPIs Drive and deliver ad hoc financial analyses, making insightful recommendations to senior management of Supply Chain Take a key role in key projects across Supply Chain which can be of both a short- and long-term nature and project manage selective projects Take part of the forecasting process and consolidation as well as building and maintaining forecasting models to improve the overall forecasting accuracy Strong analytical skills and a true relationship builder You will ideally be Masters qualified with 2 years of experience within performance management, financial controlling or planning or similar roles. Alternatively, we might consider a recent graduate who meets our following profile. You have strong analytical and problem-solving skills, supported by financial and business knowledge to drive high performance across our supply chain. An ability to handle a high degree of complexity in your tasks is key to success in this role. You are expected to be an expert within the Microsoft Office package and it would be an advantage if you know SAP and Business Warehouse Solutions, but it is not a requirement. As a true relationship builder, you possess the ability to balance networking with execution and delivery. You will work in a talented analytical team that operates on an ambitious agenda in an open, direct and honest environment. Finally, you must be able to speak English fluently. Application Contact We process applications on a continuous basis, but please apply no later than 26 May 2019.

Are you looking for an opportunity to take your career to the next level in a global organisation? And do you have what it takes to drive best-in-class performance management in Supply Chain Finance? Then come join our central Performance Management team in Arla Supply Chain at the head office in Viby, Denmark. If you have experience within performance management or financial planning, then this could be the next career move for you.

Play a key role in Arla’ transformation

Supply Chain Finance play a key role in Arla’s Supply Chain where we drive strategic initiatives and develop performance management processes and analyses in Arla’s Supply Chain. In this role you will drive analysis and projects across Arla’ global supply chain. You will join our Performance Management team based in Viby with 4 colleagues. Tasks will be very varied, but you can expect to:

  • Drive cross functional analysis and actions on Supply Chain performance to support strategic priorities and KPIs
  • Drive and deliver ad hoc financial analyses, making insightful recommendations to senior management of Supply Chain
  • Take a key role in key projects across Supply Chain which can be of both a short- and long-term nature and project manage selective projects
  • Take part of the forecasting process and consolidation as well as building and maintaining forecasting models to improve the overall forecasting accuracy

Strong analytical skills and a true relationship builder

You will ideally be Masters qualified with 2+ years of experience within performance management, financial controlling or planning or similar roles. Alternatively, we might consider a recent graduate who meets our following profile. You have strong analytical and problem-solving skills, supported by financial and business knowledge to drive high performance across our supply chain. An ability to handle a high degree of complexity in your tasks is key to success in this role. You are expected to be an expert within the Microsoft Office package and it would be an advantage if you know SAP and Business Warehouse Solutions, but it is not a requirement.

As a true relationship builder, you possess the ability to balance networking with execution and delivery. You will work in a talented analytical team that operates on an ambitious agenda in an open, direct and honest environment.

Finally, you must be able to speak English fluently.

Application & Contact

We process applications on a continuous basis, but please apply no later than 26 May 2019.

ARLA FOODS AMBAViby J2019-05-10T00:00:002019-05-26T00:00:00
330014188Controller ved Eurowind Energy A/SRobot Eurowind Energy A S er i fortsat og stabil vækst og søger til vort hovedkontor i Hobro en controller til administration af vindmølle- og solcelle projekter. Du vil få ansvaret for din egen portefølje af projekter og i samarbejde med det øvrige team af erfarne controllere få ansvaret for den økonomiske administration af selskaberne. Arbejdsopgaverne vil som udgangspunkt bestå af: Løbende bogføring, kreditorbetaling og moms Udarbejdelse af periode- og årsrapporter i tilknyttede vindmølleselskaber Controlling af udenlandske projektregnskaber selskaber Udarbejdelse af budgetter samt kontrolsystemer Vi benytter Navision som bogføringssystem og effektiviserer løbende arbejdsprocesserne med brug af bl.a. elektronisk fakturagodkendelse samt ved robotisering af arkiveringsopgaver. Vi forestiller os, at du har en baggrund som regnskabsmedarbejder, revisor eller lignende med praktisk erfaring i udarbejdelse af regnskaber. Du har en god økonomisk forståelse og er fortrolig med moderne økonomisystemer og regneark. Du skal være omstillingsparat, fleksibel, have gode samarbejdsevner, udvise engagement og trives godt i en organisation med fokus på performance. Du trives i et internationalt miljø og har gode sprogkundskaber. En væsentlig del af vores portefølje er beliggende i Tyskland, hvorfor gode tyskkundskaber er en fordel. Koncernsproget er dog engelsk, da vi også har væsentlige aktiviteter i f.eks. Polen, Frankrig og Sverige. Yderligere oplysninger hos: Økonomichef Finance Manager Pia Fisker Olesen - pfo@ewe.dk eller telefon nr. 9620 7052. Eurowind-gruppen udvikler, sælger og administrerer vindmølle- og solcelleparker både lokalt i Danmark og i udlandet. Med udgangspunkt i en betydelig egen portefølje, varetager vi både den tekniske og økonomiske administration af projekter. Vi oplever og forventer en fortsat vækst i antallet af udviklede projekter samt selskaber under administration. Se mere på vores hjemmeside eller LinkedIn.

Eurowind Energy A/S er i fortsat og stabil vækst og søger til vort hovedkontor i Hobro en controller til administration af vindmølle- og solcelle projekter.

Du vil få ansvaret for din egen portefølje af projekter og i samarbejde med det øvrige team af erfarne controllere få ansvaret for den økonomiske administration af selskaberne.

Arbejdsopgaverne vil som udgangspunkt bestå af:

  • Løbende bogføring, kreditorbetaling og moms

  • Udarbejdelse af periode- og årsrapporter i tilknyttede vindmølleselskaber

  • Controlling af udenlandske projektregnskaber/selskaber

  • Udarbejdelse af budgetter samt kontrolsystemer

Vi benytter Navision som bogføringssystem og effektiviserer løbende arbejdsprocesserne med brug af bl.a. elektronisk fakturagodkendelse samt ved robotisering af arkiveringsopgaver.

Vi forestiller os, at du har en baggrund som regnskabsmedarbejder, revisor eller lignende med praktisk erfaring i udarbejdelse af regnskaber.

Du har en god økonomisk forståelse og er fortrolig med moderne økonomisystemer og regneark. Du skal være omstillingsparat, fleksibel, have gode samarbejdsevner, udvise engagement og trives godt i en organisation med fokus på performance.

Du trives i et internationalt miljø og har gode sprogkundskaber. En væsentlig del af vores portefølje er beliggende i Tyskland, hvorfor gode tyskkundskaber er en fordel. Koncernsproget er dog engelsk, da vi også har væsentlige aktiviteter i f.eks. Polen, Frankrig og Sverige.

Yderligere oplysninger hos:

Økonomichef/Finance Manager Pia Fisker Olesen - pfo@ewe.dk eller telefon nr. 9620 7052.

Eurowind-gruppen udvikler, sælger og administrerer vindmølle- og solcelleparker både lokalt i Danmark og i udlandet. Med udgangspunkt i en betydelig egen portefølje, varetager vi både den tekniske og økonomiske administration af projekter. Vi oplever og forventer en fortsat vækst i antallet af udviklede projekter samt selskaber under administration.

Se mere på vores hjemmeside eller LinkedIn.

Eurowind Energy A/SHobro2019-05-01T00:00:002019-05-25T00:00:00
330003953Senior Finance Controller - AarhusRobot Do you want to become a key player within an international company in rapid growth and have a far-reaching role with touch points across the entire organisation? This could be your chance to enter the finance team Controlling Reporting in Arla Foods Ingredients (AFI) in Aarhus. AFI is an independent company within the Arla Foods Group and a global leader in natural whey ingredients for many different categories including bakery, beverages, dairy, infant and sport nutrition. We are currently looking to appoint a Senior Finance Controller with solid analytical and financial skills to support AFI s core processes. AFI Finance provide the business with strong financial management that assure accurate, timely and transparent information. Provide financial insight and analyses You will enter a fast paced team and organization with a high level of ambitions and can-do attitude. As a Senior Finance Controller you will have the opportunity to work with a wide variety of tasks within controlling and process management. You will be a key player in supporting the senior management with insights and analyses. You will help to ensure that we meet our deadlines and that we submit valid financial information. In order to succeed you are comfortable in senior management exposure and find ease in interacting with colleagues at all levels. Your responsibilities will include: Support and develop relationship with joint ventures subs Participate in month-end closing reporting Act as point of contact for accounting related requests Continuous process development and optimization Handling ad hoc tasks Strong analyst with process management skills Preferably you have a background as an auditor financial controller or similar. You have a high level of energy and the ability to work independently with several assignments at the same time. We expect that you are great with numbers, process work and have the ability to communicate findings to both business and senior management. It comes natural to you to contribute with new ideas and improve processes. You enjoy working in a flexible, fast changing environment, and taking responsibility and creating results in a fast growing international production company motivates you. Help improve the everyday life of millions To us, it s not just about making dairy products. It s about providing the ingredients vital to everyday life. We are eager to fill in this role, so we will conduct interviews on an ongoing basis. Therefore, send in your application as soon as possible.

Do you want to become a key player within an international company in rapid growth and have a far-reaching role with touch points across the entire organisation?

This could be your chance to enter the finance team Controlling & Reporting in Arla Foods Ingredients (AFI) in Aarhus. AFI is an independent company within the Arla Foods Group and a global leader in natural whey ingredients for many different categories including bakery, beverages, dairy, infant and sport nutrition. We are currently looking to appoint a Senior Finance Controller with solid analytical and financial skills to support AFI’s core processes. AFI Finance provide the business with strong financial management that assure accurate, timely and transparent information.

Provide financial insight and analyses
You will enter a fast paced team and organization with a high level of ambitions and can-do attitude. As a Senior Finance Controller you will have the opportunity to work with a wide variety of tasks within controlling and process management. You will be a key player in supporting the senior management with insights and analyses. You will help to ensure that we meet our deadlines and that we submit valid financial information. In order to succeed you are comfortable in senior management exposure and find ease in interacting with colleagues at all levels. Your responsibilities will include:

  • Support and develop relationship with joint ventures & subs
  • Participate in month-end closing & reporting
  • Act as point of contact for accounting related requests
  • Continuous process development and optimization
  • Handling ad hoc tasks

Strong analyst with process management skills
Preferably you have a background as an auditor; financial controller or similar. You have a high level of energy and the ability to work independently with several assignments at the same time. We expect that you are great with numbers, process work and have the ability to communicate findings to both business and senior management. It comes natural to you to contribute with new ideas and improve processes. You enjoy working in a flexible, fast changing environment, and taking responsibility and creating results in a fast growing international production company motivates you.

Help improve the everyday life of millions
To us, it’s not just about making dairy products. It’s about providing the ingredients vital to everyday life. We are eager to fill in this role, so we will conduct interviews on an ongoing basis. Therefore, send in your application as soon as possible. 

ARLA FOODS AMBAViby J2019-04-09T00:00:002019-06-04T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Group Supply Chain Controller

ASK Headhunting

Randers C
Med ref. til COO VIRKSOMHEDEN Vores kunde er en dansk virksomhed med mange års erfaring i produktion af kundetilpassede produkter i primært stål og træ, fremstillet på egne fabrikker i Europa. Virksomheden er i god og fortsat vækst, skabt af engager...
Indrykket:14. maj 2019
Udløbsdato:31. maj 2019

Controller til Økonomi & Analyse

Teknik & Miljø

Vejle
Er du controlleren med flair for økonomi, tal og kommunikation? Så er du måske vores nye medarbejder? (Barselsvikariat 12 måneder) Brænder du for økonomistyring, og vil du være med til at fastholde et struktureret overblik over Teknik & Miljøs aktiv...
Indrykket:9. maj 2019
Udløbsdato:6. juni 2019

Finance Controller, Supply Chain Performance Management - Aarhus

ARLA FOODS AMBA

Viby J
Are you looking for an opportunity to take your career to the next level in a global organisation? And do you have what it takes to drive best-in-class performance management in Supply Chain Finance? Then come join our central Performance Management...
Indrykket:10. maj 2019
Udløbsdato:26. maj 2019

Controller ved Eurowind Energy A/S

Eurowind Energy A/S

Hobro
Eurowind Energy A S er i fortsat og stabil vækst og søger til vort hovedkontor i Hobro en controller til administration af vindmølle- og solcelle projekter. Du vil få ansvaret for din egen portefølje af projekter og i samarbejde med det øvrige team ...
Indrykket:1. maj 2019
Udløbsdato:25. maj 2019

Senior Finance Controller - Aarhus

ARLA FOODS AMBA

Viby J
Do you want to become a key player within an international company in rapid growth and have a far-reaching role with touch points across the entire organisation? This could be your chance to enter the finance team Controlling Reporting in Arla Foods...
Indrykket:9. april 2019
Udløbsdato:4. juni 2019