Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Chief Accountant/Bogholder/Controller

For een af vore gode kunder, centralt i Trekantområdet, skal vi finde en dygtig Chief Accountant/Controller.

Virksomheden er en central del af en særdeles velkonsolideret dansk koncern.
Denne del af koncernen er centralt placeret i relation til koncernledelsen
Du får 4 glade kolleger i controllerafdelingen, og 14 kolleger i Økonomifunktionen.
Du refererer direkte til CFO.
Kontormiljøet er særdeles attraktivt med sund kantine og meget velordnede øvrige forhold.

Opgaver

Dine primære arbejdsopgaver er:

  • Udarbejdelse af budgetter og forecasts.
  • Bogføring, afstemning, controlling og månedsafslutninger af en del selskaber
  • Ejendomsadministration, betalinger og statistikker
  • Løbende projekt controlling på igangværende projekter.
  • Analyser, rapporter og opfølgning på kunder, produkter og projekter.
  • Dialog med banker, revisorer og andre interne såvel som eksterne samarbejdspartnere
  • Sparring med CFO og kolleger.

Ansvar

Som Chief Accountant/Controller får du en central rolle i forhold til ansvaret for bogholderi, rapportering og økonomistyring.

  • Styring og kontrol af forretningsenhedernes økonomi.
  • Målstyring og KPI opfølgning – designe, følge op og afrapportere.
  • Løbende udvikling og optimering af forretningsgange, processer og rapporteringssystemer.
  • Udarbejdelse af Business Cases som grundlag for forretningsenhedens strategiske udvikling.

Kompetencer

Vi forventer at du:
• har en god ballast fra bogføring og regnskab, og er en erfaren person med struktur og et godt overblik.
• har stærke analytiske evner og erfaring - samt styr på detaljerne.
• er ambitiøs og sætter pris på professionelle kolleger.
• får tingene til at ske i samspil med dine kollegaer.
• er selvstændig og har gå-på-mod.
• er fortrolig med Navision eller andre ERP-systemer samt meget erfaren bruger af Officepakken (Excel).
• optimerer dine arbejdsprocesser og elsker at effektivisere hverdagen for dig selv og dine kolleger.
• balancerer initiativ med aftalte deadlines.

Du har mindst 2-3 års lignende erfaring – også gerne med erfaring fra revision.

Motivation

Motiveres du af at arbejde i en virksomhed som er præget af ønsket om at gøre en reel forskel?
Motiveres du af at arbejde sammen med dygtige kolleger, hvor det vægtes højt, at alle har det godt?
Motiveres du af ordentlighed og et godt teamplay?
Så send os en ansøgning!

Du vil få indflydelse på virksomhedens fremtidige udvikling, og du vil blive støttet af en kompetent og tillidsfuld ledelse. Løbende videreuddannelse m.m. er naturligt på dagsordenen.

Løn

Løn m.m. vil blive forhandlet på et attraktivt niveau, der modsvarer stillingens krav og betydning.

Ansøgning

ERHR/Effektiv Rekruttering forestår denne rekrutteringsopgave.
ERHR/Effektiv Rekruttering vil ikke videregive den enkelte kandidats identitet uden forudgående aftale.
For yderligere informationer om stillingen er du velkommen til at kontakte Michael Folmann, e-mail mf@erhr.dk tlf. 21216464.

Fremsend venligst ansøgning og CV via vores online ansøgningsformular i højre side.

Ansøgningerne behandles løbende og tiltrædelse ønskes snarest muligt, men vi venter på den rette.


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330001196Phoenix-15d9f89012019-04-15T00:00:00Chief Accountant/Bogholder/Controller

For een af vore gode kunder, centralt i Trekantområdet, skal vi finde en dygtig Chief Accountant/Controller.

Virksomheden er en central del af en særdeles velkonsolideret dansk koncern.
Denne del af koncernen er centralt placeret i relation til koncernledelsen
Du får 4 glade kolleger i controllerafdelingen, og 14 kolleger i Økonomifunktionen.
Du refererer direkte til CFO.
Kontormiljøet er særdeles attraktivt med sund kantine og meget velordnede øvrige forhold.

Opgaver

Dine primære arbejdsopgaver er:

  • Udarbejdelse af budgetter og forecasts.
  • Bogføring, afstemning, controlling og månedsafslutninger af en del selskaber
  • Ejendomsadministration, betalinger og statistikker
  • Løbende projekt controlling på igangværende projekter.
  • Analyser, rapporter og opfølgning på kunder, produkter og projekter.
  • Dialog med banker, revisorer og andre interne såvel som eksterne samarbejdspartnere
  • Sparring med CFO og kolleger.

Ansvar

Som Chief Accountant/Controller får du en central rolle i forhold til ansvaret for bogholderi, rapportering og økonomistyring.

  • Styring og kontrol af forretningsenhedernes økonomi.
  • Målstyring og KPI opfølgning – designe, følge op og afrapportere.
  • Løbende udvikling og optimering af forretningsgange, processer og rapporteringssystemer.
  • Udarbejdelse af Business Cases som grundlag for forretningsenhedens strategiske udvikling.

Kompetencer

Vi forventer at du:
• har en god ballast fra bogføring og regnskab, og er en erfaren person med struktur og et godt overblik.
• har stærke analytiske evner og erfaring - samt styr på detaljerne.
• er ambitiøs og sætter pris på professionelle kolleger.
• får tingene til at ske i samspil med dine kollegaer.
• er selvstændig og har gå-på-mod.
• er fortrolig med Navision eller andre ERP-systemer samt meget erfaren bruger af Officepakken (Excel).
• optimerer dine arbejdsprocesser og elsker at effektivisere hverdagen for dig selv og dine kolleger.
• balancerer initiativ med aftalte deadlines.

Du har mindst 2-3 års lignende erfaring – også gerne med erfaring fra revision.

Motivation

Motiveres du af at arbejde i en virksomhed som er præget af ønsket om at gøre en reel forskel?
Motiveres du af at arbejde sammen med dygtige kolleger, hvor det vægtes højt, at alle har det godt?
Motiveres du af ordentlighed og et godt teamplay?
Så send os en ansøgning!

Du vil få indflydelse på virksomhedens fremtidige udvikling, og du vil blive støttet af en kompetent og tillidsfuld ledelse. Løbende videreuddannelse m.m. er naturligt på dagsordenen.

Løn

Løn m.m. vil blive forhandlet på et attraktivt niveau, der modsvarer stillingens krav og betydning.

Ansøgning

ERHR/Effektiv Rekruttering forestår denne rekrutteringsopgave.
ERHR/Effektiv Rekruttering vil ikke videregive den enkelte kandidats identitet uden forudgående aftale.
For yderligere informationer om stillingen er du velkommen til at kontakte Michael Folmann, e-mail mf@erhr.dk tlf. 21216464.

Fremsend venligst ansøgning og CV via vores online ansøgningsformular i højre side.

Ansøgningerne behandles løbende og tiltrædelse ønskes snarest muligt, men vi venter på den rette.

2019-05-28T22:50:46.683 For een af vore gode kunder, centralt i Trekantområdet, skal vi finde en dygtig Chief Accountant Controller. Virksomheden er en central del af en særdeles velkonsolideret dansk koncern. Denne del af koncernen er centralt placeret i relation til koncernledelsen Du får 4 glade kolleger i controllerafdelingen, og 14 kolleger i Økonomifunktionen. Du refererer direkte til CFO. Kontormiljøet er særdeles attraktivt med sund kantine og meget velordnede øvrige forhold. Opgaver Dine primære arbejdsopgaver er: Udarbejdelse af budgetter og forecasts. Bogføring, afstemning, controlling og månedsafslutninger af en del selskaber Ejendomsadministration, betalinger og statistikker Løbende projekt controlling på igangværende projekter. Analyser, rapporter og opfølgning på kunder, produkter og projekter. Dialog med banker, revisorer og andre interne såvel som eksterne samarbejdspartnere Sparring med CFO og kolleger. Ansvar Som Chief Accountant Controller får du en central rolle i forhold til ansvaret for bogholderi, rapportering og økonomistyring. Styring og kontrol af forretningsenhedernes økonomi. Målstyring og KPI opfølgning designe, følge op og afrapportere. Løbende udvikling og optimering af forretningsgange, processer og rapporteringssystemer. Udarbejdelse af Business Cases som grundlag for forretningsenhedens strategiske udvikling. Kompetencer Vi forventer at du: har en god ballast fra bogføring og regnskab, og er en erfaren person med struktur og et godt overblik. har stærke analytiske evner og erfaring - samt styr på detaljerne. er ambitiøs og sætter pris på professionelle kolleger. får tingene til at ske i samspil med dine kollegaer. er selvstændig og har gå-på-mod. er fortrolig med Navision eller andre ERP-systemer samt meget erfaren bruger af Officepakken (Excel). optimerer dine arbejdsprocesser og elsker at effektivisere hverdagen for dig selv og dine kolleger. balancerer initiativ med aftalte deadlines. Du har mindst 2-3 års lignende erfaring også gerne med erfaring fra revision. Motivation Motiveres du af at arbejde i en virksomhed som er præget af ønsket om at gøre en reel forskel? Motiveres du af at arbejde sammen med dygtige kolleger, hvor det vægtes højt, at alle har det godt? Motiveres du af ordentlighed og et godt teamplay? Så send os en ansøgning! Du vil få indflydelse på virksomhedens fremtidige udvikling, og du vil blive støttet af en kompetent og tillidsfuld ledelse. Løbende videreuddannelse m.m. er naturligt på dagsordenen. Løn Løn m.m. vil blive forhandlet på et attraktivt niveau, der modsvarer stillingens krav og betydning. Ansøgning ERHR Effektiv Rekruttering forestår denne rekrutteringsopgave. ERHR Effektiv Rekruttering vil ikke videregive den enkelte kandidats identitet uden forudgående aftale. For yderligere informationer om stillingen er du velkommen til at kontakte Michael Folmann, e-mail mf@erhr.dk tlf. 21216464. Fremsend venligst ansøgning og CV via vores online ansøgningsformular i højre side. Ansøgningerne behandles løbende og tiltrædelse ønskes snarest muligt, men vi venter på den rette.11jobnet15d9f890100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-06-03T00:00:000000http://erhr.dk/for-kandidater/ledige-jobs/226460EuropaDanmarkJyllandØstjyllandSkanderborgEuropaDanmarkJyllandMidtjyllandIkast-BrandeEuropaDanmarkJyllandMidtjyllandSilkeborg3501976Effektiv Rekruttering11Langelandsvej 155500MiddelfartDKDanmark0mf@erhr.dkDKDanmarkDKDanmark8Fuldtid46Permanent740059JobNet4970798497079810004-04-20190https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=15d9f890https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=15d9f890https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=15d9f890&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=15d9f890&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonChief Accountant/Bogholder/Controller1Dansk3Læse/ tale937348Controller3Økonomi361312869Michaelmf@erhr.dkDKDanmarkDKDanmark330122538Sales controllerRobot Sales controller til internationalt miljø Du har nu muligheden for et 6 måneders vikariat som sales controller for større international virksomhed i Horsens. Virksomheden er en global organisation med 13.000 kollegaer i hele verden. På hovedkontoret i Horsens bliver du en del af en kultur der er kendetegnet ved at have en uformel og venlig omgangstone, hvor alle taler med alle i fælles bestræbelser på at opnå overbevisende resultater. Du vil indgå i et økonomiteam med 4 tætte kollegaer. Det øvrige bogholderi er placeret i et velfungerende Shared service center. Dine hovedopgaver vil være: Ansvarlig for kreditstyring fa vores kunder. Kunden anvender Atradius kreditforsikring Udarbejdelse af bankgarantier og remburser Følge op på kundetilgodehavender og rykke internationale kunder Opfølgning på salgsprojekter i samarbejde med projektledere Derudover vil du have andre opgaver i økonomiafdelingen i samarbejde med dine kolleger. Du vil have stor berøringsflade til andre afdelinger, kunder og samarbejdspartnere Den ideelle kandidat har: Erfaring med ovennævnte arbejdsopgaver fra en international virksomhed Rutineret bruger af SAP FI CO samt gerne SD modul Uddannelse indenfor økonomi regnskab og erfaring i almindelig regnskabsrutiner Flydende i mundtligt og skriftligt engelsk, også gerne tysk Det er endvidere vigtigt at du kan: Arbejde selvstændigt og tage initiativ proaktivt Samarbejde på tværs i organisationen og med kunder og samarbejdspartnere Planlægge dine opgaver og holde hovedet koldt, når det en gang imellem går stærkt Er du rette match? Hvis du har erfaring med ovenstående og er interesseret, bedes du oprette profil via www.adecco.dk og uploade dit CV. Herefter bedes du fremsende en mail med din interesse til sarah.dressel@adecco.dk

Sales controller til internationalt miljø

Du har nu muligheden for et 6 måneders vikariat som sales controller for større international virksomhed i Horsens. Virksomheden er en global organisation med 13.000 kollegaer i hele verden. På hovedkontoret i Horsens bliver du en del af en kultur der er kendetegnet ved at have en uformel og venlig omgangstone, hvor alle taler med alle i fælles bestræbelser på at opnå overbevisende resultater. Du vil indgå i et økonomiteam med 4 tætte kollegaer. Det øvrige bogholderi er placeret i et velfungerende Shared service center.  

Dine hovedopgaver vil være:

  • Ansvarlig for kreditstyring fa vores kunder. Kunden anvender Atradius kreditforsikring
  • Udarbejdelse af bankgarantier og remburser
  • Følge op på kundetilgodehavender og rykke internationale kunder
  • Opfølgning på salgsprojekter i samarbejde med projektledere

 

Derudover vil du have andre opgaver i økonomiafdelingen i samarbejde med dine kolleger.

Du vil have stor berøringsflade til andre afdelinger, kunder og samarbejdspartnere

Den ideelle kandidat har: 

  • Erfaring med ovennævnte arbejdsopgaver fra en international virksomhed
  • Rutineret bruger af SAP FI/CO samt gerne SD modul
  • Uddannelse indenfor økonomi/regnskab og erfaring i almindelig regnskabsrutiner
  • Flydende i mundtligt og skriftligt engelsk, også gerne tysk 

 

Det er endvidere vigtigt at du kan: 

  • Arbejde selvstændigt og tage initiativ proaktivt
  • Samarbejde på tværs i organisationen og med kunder og samarbejdspartnere
  • Planlægge dine opgaver og holde hovedet koldt, når det en gang imellem går stærkt

 

Er du rette match?

Hvis du har erfaring med ovenstående og er interesseret, bedes du oprette profil via www.adecco.dk og uploade dit CV. Herefter bedes du fremsende en mail med din interesse til sarah.dressel@adecco.dk

ADECCO A/SHorsens2019-11-11T00:00:002020-01-04T00:00:00
330114364Controller til Søstrene GreneRobot Er du frisk på nye, spændende udfordringer i en virksomhed i vækst? Er du en erfaren Controller, der vil være med til at sikre en høj performance og en kontinuerlig optimering? En del af Wholesale Accounting-teametSom Controller hos os vil du indgå i et erfarent finansielt setup, der i dag består af 3 teams, hvor din base bliver i Wholesale Accounting teamet. Vi er 7 personer i dette team, som beskæftiger sig med engros. Vores primære mål er at sikre løbende, retvisende informationer, der samles i regnskabet for Søstrene Grenes Import A S samt koncernregnskabet for Søstrene Grene Holding ApS. Med reference til vores Group Accounting Manager vil du som vores nye Controller, i samarbejde med vores andre controllere, få ansvaret for at udføre og optimere vores daglige controlling. Derudover vil dine primære ansvarsområder være: Controlling i forbindelse med månedsafslutningen At udvikle og styrke rapporterings- og budgetværktøjer At optimere processer og udarbejde procesbeskrivelser Assistance med klargøring af materiale til ekstern revision Ad hoc-opgaver Excel-haj og erfaren ControllerDu har 3-5 års erfaring fra en lignende stilling, gerne fra en virksomhed i retail-branchen. Uddannelsesmæssigt har du formentlig en Cand. Merc., HD eller lignende. Det forventes, at dine faglige kompetencer indeholder: God forretningsforståelse God regnskabsforståelse, herunder kendskab til og forståelse for interne kontroller Kendskab til Navision eller andre ERP-systemer Indgående kendskab til Excel Dansk og engelsk i skrift og tale Eventuelt erfaring med Robotics Eventuelt erfaring med TM1 og PowerBI Struktureret, stort drive og teamplayerDu er struktureret, og forstår vigtigheden i at overholde deadlines, samtidig med at du mestrer balancen i at vurdere risiko og væsentlighed, samt hvornår det er nødvendigt at blive detaljeorienteret. Du har flair for IT, og har stor interesse i at fordybe dig i processen for at forstå transaktionerne. Hos os vil du få en bred kontaktflade, og det er derfor vigtigt, at du kan samarbejde på tværs af afdelinger. Som person er du en teamplayer - I vores team vil du naturligt indgå som en del af en større helhed, hvor man løfter i flok, og hvor samarbejde og Søsterånd har stor værdi. Praktiske oplysningerArbejdssted: Din primære arbejdsplads vil være på vores Logistikcenter i Årslev.Ansøgningsfrist: LøbendeTiltrædelse: 1. januar 2020 Har du spørgsmål til stillingen er du velkommen til at kontakte Group Accounting Manager, Thomas Hejbøll på mail: thomas.hejboll@sostrenegrene.com. Er du vores nye Controller? Så send os din ansøgningVi afholder samtaler løbende, så send os din ansøgning med tilhørende CV snarest muligt. Vi glæder os til at høre fra dig.

Er du frisk på nye, spændende udfordringer i en virksomhed i vækst? Er du en erfaren Controller, der vil være med til at sikre en høj performance og en kontinuerlig optimering?

En del af Wholesale Accounting-teamet
Som Controller hos os vil du indgå i et erfarent finansielt setup, der i dag består af 3 teams, hvor din base   bliver i Wholesale Accounting teamet. Vi er 7 personer i dette team, som beskæftiger sig med engros. Vores primære mål er at sikre løbende, retvisende informationer, der samles i regnskabet for Søstrene Grenes Import A/S samt koncernregnskabet for Søstrene Grene Holding ApS.

Med reference til vores Group Accounting Manager vil du som vores nye Controller, i samarbejde med vores andre controllere, få ansvaret for at udføre og optimere vores daglige controlling. Derudover vil dine primære ansvarsområder være:

  • Controlling i forbindelse med månedsafslutningen
  • At udvikle og styrke rapporterings- og budgetværktøjer
  • At optimere processer og udarbejde procesbeskrivelser
  • Assistance med klargøring af materiale til ekstern revision
  • Ad hoc-opgaver

Excel-haj og erfaren Controller
Du har 3-5 års erfaring fra en lignende stilling, gerne fra en virksomhed i retail-branchen. Uddannelsesmæssigt har du formentlig en Cand. Merc., HD eller lignende. Det forventes, at dine faglige kompetencer indeholder:

  • God forretningsforståelse
  • God regnskabsforståelse, herunder kendskab til og forståelse for interne kontroller
  • Kendskab til Navision eller andre ERP-systemer
  • Indgående kendskab til Excel
  • Dansk og engelsk i skrift og tale
  • Eventuelt erfaring med Robotics
  • Eventuelt erfaring med TM1 og PowerBI

Struktureret, stort drive og teamplayer
Du er struktureret, og forstår vigtigheden i at overholde deadlines, samtidig med at du mestrer balancen i at vurdere risiko og væsentlighed, samt hvornår det er nødvendigt at blive detaljeorienteret. Du har flair for IT, og har stor interesse i at fordybe dig i processen for at forstå transaktionerne. Hos os vil du få en bred kontaktflade, og det er derfor vigtigt, at du kan samarbejde på tværs af afdelinger.

Som person er du en teamplayer - I vores team vil du naturligt indgå som en del af en større helhed, hvor man løfter i flok, og hvor samarbejde og Søsterånd har stor værdi.

Praktiske oplysninger
Arbejdssted: Din primære arbejdsplads vil være på vores Logistikcenter i Årslev.
Ansøgningsfrist: Løbende
Tiltrædelse: 1. januar 2020

Har du spørgsmål til stillingen er du velkommen til at kontakte Group Accounting Manager, Thomas Hejbøll på mail: thomas.hejboll@sostrenegrene.com.

Er du vores nye Controller? Så send os din ansøgning
Vi afholder samtaler løbende, så send os din ansøgning med tilhørende CV snarest muligt.  Vi glæder os til at høre fra dig.

LogistikparkenBrabrand2019-10-30T00:00:002019-12-23T00:00:00
330107709Dygtig økonomicontrollerRobot Anonym virksomhed- din karriereudvikling har mulighed for at gå hånd i hånd med et selvstændigt ansvar for at samle trådene og sikre styr på økonomien, i en professionel entreprenørvirksomhed. Vi søger en udadvendt, dynamisk og serviceminded profil til at samle rapportering og udvikle på forretningsmæssige knudepunkter, med udgangspunkt fra kontor i det midtjyske. Er du frisk og med godt humør, har du overblik, og er du en dygtig profil gerne med erfaring inden for projektorienteret virksomhed ? Kan du samtidig se dig selv som et helt naturligt og serviceminded omdrejningspunkt i et stærkt team ? Så er det måske dig, vi søger.... Vi forventer, at du er pligtopfyldende, klar til ansvar for løn, kredit og debit, har erfaring med ledelsesrapportering og gennemførelse af projektopgaver. Du kan koordinere omkring økonomi, herunder leverence af nøgletal, projektopfølgninger og løn. Du kan samarbejde med på en professionel og konstruktiv facon. Du har en god baggrund til at udvikle en professionel økonomifunktion og har et stærkt økonomisk overblik herunder aspekter i en projektøkonomi. Uddannelse: Du har en relevant uddannelse, f.eks. som HD-R, Cand.merc eller lignende. Som person er du frisk, udadvendt og ansvarsbevidst. Du besidder et drive og er igangsætteren, der følger op på dine aktiviteter på en systematisk og omhyggelig facon. Samarbejde, troværdighed og engagement er blandt dine personlige styrker. Du kan lide en travl hverdag i en spændende, foranderlig og vækstorienteret branche, hvor du har selvstændig indflydelse på resultaterne. Vi tilbyder alle vores medarbejdere udviklingsmuligheder, udfordrende arbejdsopgaver, ansvar og kompetence i en dynamisk og fremtidsorienteret virksomhed med rig mulighed for faglig og personlig udvikling. Vi har et godt arbejdsmiljø med frihed under ansvar, en god og rummelig arbejdsplads med en uformel tone kollegaer imellem i et positivt miljø, hvor vi hjælper hinanden - også når der er travlt. Her mødes vi ikke kun over budgetter, forretningsplaner og andre faglige aktiviteter. Vi mener, at det er lige så vigtigt at have god kontakt til kollegerne på det sociale plan. Men vi stiller også krav - Hvis vi fortsat skal udvikle os og samtidig fastholde vores position på markedet, kræver det de bedste medarbejdere, som kontinuerligt arbejder loyalt og ansvarsfuldt. Extern HR Ønsker du yderligere information om stillingen, kan du kontakte Rekrutteringschef Brian Henriksen hos Henriksen HR på mail info@henriksen-hr.dk eller telefon 3147 8001. Vi glæder os til at høre fra dig !

Anonym virksomhed
- din karriereudvikling har mulighed for at gå hånd i hånd med et selvstændigt ansvar for at samle trådene og sikre styr på økonomien, i en professionel entreprenørvirksomhed.

Vi søger en udadvendt, dynamisk og serviceminded profil til at samle rapportering og udvikle på forretningsmæssige knudepunkter, med udgangspunkt fra kontor i det midtjyske. 

Er du frisk og med godt humør, har du overblik, og er du en dygtig profil gerne med erfaring inden for projektorienteret virksomhed ? Kan du samtidig se dig selv som et helt naturligt og serviceminded omdrejningspunkt i et stærkt team ?

Så er det måske dig, vi søger....

Vi forventer, at du er pligtopfyldende, klar til ansvar for løn, kredit og debit, har erfaring med ledelsesrapportering og gennemførelse af projektopgaver. Du kan koordinere omkring økonomi, herunder leverence af nøgletal, projektopfølgninger og løn. 

Du kan samarbejde med på en professionel og konstruktiv facon. Du har en god baggrund til at udvikle en professionel økonomifunktion og har et stærkt økonomisk overblik; herunder aspekter i en projektøkonomi.

Uddannelse:

Du har en relevant uddannelse, f.eks. som HD-R, Cand.merc eller lignende.

Som person er du frisk, udadvendt og ansvarsbevidst. Du besidder et drive og er igangsætteren, der følger op på dine aktiviteter på en systematisk og omhyggelig facon. Samarbejde, troværdighed og engagement er blandt dine personlige styrker. Du kan lide en travl hverdag i en spændende, foranderlig og vækstorienteret branche, hvor du har selvstændig indflydelse på resultaterne.

Vi tilbyder alle vores medarbejdere udviklingsmuligheder, udfordrende arbejdsopgaver, ansvar og kompetence i en dynamisk og fremtidsorienteret virksomhed med rig mulighed for faglig og personlig udvikling.

Vi har et godt arbejdsmiljø med frihed under ansvar, en god og rummelig arbejdsplads med en uformel tone kollegaer imellem i et positivt miljø, hvor vi hjælper hinanden - også når der er travlt. Her mødes vi ikke kun over budgetter, forretningsplaner og andre faglige aktiviteter. Vi mener, at det er lige så vigtigt at have god kontakt til kollegerne på det sociale plan.

Men vi stiller også krav - Hvis vi fortsat skal udvikle os og samtidig fastholde vores position på markedet, kræver det de bedste medarbejdere, som kontinuerligt arbejder loyalt og ansvarsfuldt.

Extern HR

Ønsker du yderligere information om stillingen, kan du kontakte Rekrutteringschef Brian Henriksen hos Henriksen HR på mail info@henriksen-hr.dk eller telefon 3147 8001.

Vi glæder os til at høre fra dig !

 

Henriksen HRHerning2019-10-16T00:00:002019-11-30T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Sales controller

ADECCO A/S

Horsens
Sales controller til internationalt miljø Du har nu muligheden for et 6 måneders vikariat som sales controller for større international virksomhed i Horsens. Virksomheden er en global organisation med 13.000 kollegaer i hele verden. På hovedkontoret...
Indrykket:11. november 2019
Udløbsdato:4. januar 2020

Controller til Søstrene Grene

Logistikparken

Brabrand
Er du frisk på nye, spændende udfordringer i en virksomhed i vækst? Er du en erfaren Controller, der vil være med til at sikre en høj performance og en kontinuerlig optimering? En del af Wholesale Accounting-teametSom Controller hos os vil du indgå ...
Indrykket:30. oktober 2019
Udløbsdato:23. december 2019

Dygtig økonomicontroller

Henriksen HR

Herning
Anonym virksomhed- din karriereudvikling har mulighed for at gå hånd i hånd med et selvstændigt ansvar for at samle trådene og sikre styr på økonomien, i en professionel entreprenørvirksomhed. Vi søger en udadvendt, dynamisk og serviceminded profil ...
Indrykket:16. oktober 2019
Udløbsdato:30. november 2019