Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Chief Accountant/Bogholder/Controller

For een af vore gode kunder, centralt i Trekantområdet, skal vi finde en dygtig Chief Accountant/Controller.

Virksomheden er en central del af en særdeles velkonsolideret dansk koncern.
Denne del af koncernen er centralt placeret i relation til koncernledelsen
Du får 4 glade kolleger i controllerafdelingen, og 14 kolleger i Økonomifunktionen.
Du refererer direkte til CFO.
Kontormiljøet er særdeles attraktivt med sund kantine og meget velordnede øvrige forhold.

Opgaver

Dine primære arbejdsopgaver er:

  • Udarbejdelse af budgetter og forecasts.
  • Bogføring, afstemning, controlling og månedsafslutninger af en del selskaber
  • Ejendomsadministration, betalinger og statistikker
  • Løbende projekt controlling på igangværende projekter.
  • Analyser, rapporter og opfølgning på kunder, produkter og projekter.
  • Dialog med banker, revisorer og andre interne såvel som eksterne samarbejdspartnere
  • Sparring med CFO og kolleger.

Ansvar

Som Chief Accountant/Controller får du en central rolle i forhold til ansvaret for bogholderi, rapportering og økonomistyring.

  • Styring og kontrol af forretningsenhedernes økonomi.
  • Målstyring og KPI opfølgning – designe, følge op og afrapportere.
  • Løbende udvikling og optimering af forretningsgange, processer og rapporteringssystemer.
  • Udarbejdelse af Business Cases som grundlag for forretningsenhedens strategiske udvikling.

Kompetencer

Vi forventer at du:
• har en god ballast fra bogføring og regnskab, og er en erfaren person med struktur og et godt overblik.
• har stærke analytiske evner og erfaring - samt styr på detaljerne.
• er ambitiøs og sætter pris på professionelle kolleger.
• får tingene til at ske i samspil med dine kollegaer.
• er selvstændig og har gå-på-mod.
• er fortrolig med Navision eller andre ERP-systemer samt meget erfaren bruger af Officepakken (Excel).
• optimerer dine arbejdsprocesser og elsker at effektivisere hverdagen for dig selv og dine kolleger.
• balancerer initiativ med aftalte deadlines.

Du har mindst 2-3 års lignende erfaring – også gerne med erfaring fra revision.

Motivation

Motiveres du af at arbejde i en virksomhed som er præget af ønsket om at gøre en reel forskel?
Motiveres du af at arbejde sammen med dygtige kolleger, hvor det vægtes højt, at alle har det godt?
Motiveres du af ordentlighed og et godt teamplay?
Så send os en ansøgning!

Du vil få indflydelse på virksomhedens fremtidige udvikling, og du vil blive støttet af en kompetent og tillidsfuld ledelse. Løbende videreuddannelse m.m. er naturligt på dagsordenen.

Løn

Løn m.m. vil blive forhandlet på et attraktivt niveau, der modsvarer stillingens krav og betydning.

Ansøgning

ERHR/Effektiv Rekruttering forestår denne rekrutteringsopgave.
ERHR/Effektiv Rekruttering vil ikke videregive den enkelte kandidats identitet uden forudgående aftale.
For yderligere informationer om stillingen er du velkommen til at kontakte Michael Folmann, e-mail mf@erhr.dk tlf. 21216464.

Fremsend venligst ansøgning og CV via vores online ansøgningsformular i højre side.

Ansøgningerne behandles løbende og tiltrædelse ønskes snarest muligt, men vi venter på den rette.


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330001196Phoenix-15d9f89012019-04-15T00:00:00Chief Accountant/Bogholder/Controller

For een af vore gode kunder, centralt i Trekantområdet, skal vi finde en dygtig Chief Accountant/Controller.

Virksomheden er en central del af en særdeles velkonsolideret dansk koncern.
Denne del af koncernen er centralt placeret i relation til koncernledelsen
Du får 4 glade kolleger i controllerafdelingen, og 14 kolleger i Økonomifunktionen.
Du refererer direkte til CFO.
Kontormiljøet er særdeles attraktivt med sund kantine og meget velordnede øvrige forhold.

Opgaver

Dine primære arbejdsopgaver er:

  • Udarbejdelse af budgetter og forecasts.
  • Bogføring, afstemning, controlling og månedsafslutninger af en del selskaber
  • Ejendomsadministration, betalinger og statistikker
  • Løbende projekt controlling på igangværende projekter.
  • Analyser, rapporter og opfølgning på kunder, produkter og projekter.
  • Dialog med banker, revisorer og andre interne såvel som eksterne samarbejdspartnere
  • Sparring med CFO og kolleger.

Ansvar

Som Chief Accountant/Controller får du en central rolle i forhold til ansvaret for bogholderi, rapportering og økonomistyring.

  • Styring og kontrol af forretningsenhedernes økonomi.
  • Målstyring og KPI opfølgning – designe, følge op og afrapportere.
  • Løbende udvikling og optimering af forretningsgange, processer og rapporteringssystemer.
  • Udarbejdelse af Business Cases som grundlag for forretningsenhedens strategiske udvikling.

Kompetencer

Vi forventer at du:
• har en god ballast fra bogføring og regnskab, og er en erfaren person med struktur og et godt overblik.
• har stærke analytiske evner og erfaring - samt styr på detaljerne.
• er ambitiøs og sætter pris på professionelle kolleger.
• får tingene til at ske i samspil med dine kollegaer.
• er selvstændig og har gå-på-mod.
• er fortrolig med Navision eller andre ERP-systemer samt meget erfaren bruger af Officepakken (Excel).
• optimerer dine arbejdsprocesser og elsker at effektivisere hverdagen for dig selv og dine kolleger.
• balancerer initiativ med aftalte deadlines.

Du har mindst 2-3 års lignende erfaring – også gerne med erfaring fra revision.

Motivation

Motiveres du af at arbejde i en virksomhed som er præget af ønsket om at gøre en reel forskel?
Motiveres du af at arbejde sammen med dygtige kolleger, hvor det vægtes højt, at alle har det godt?
Motiveres du af ordentlighed og et godt teamplay?
Så send os en ansøgning!

Du vil få indflydelse på virksomhedens fremtidige udvikling, og du vil blive støttet af en kompetent og tillidsfuld ledelse. Løbende videreuddannelse m.m. er naturligt på dagsordenen.

Løn

Løn m.m. vil blive forhandlet på et attraktivt niveau, der modsvarer stillingens krav og betydning.

Ansøgning

ERHR/Effektiv Rekruttering forestår denne rekrutteringsopgave.
ERHR/Effektiv Rekruttering vil ikke videregive den enkelte kandidats identitet uden forudgående aftale.
For yderligere informationer om stillingen er du velkommen til at kontakte Michael Folmann, e-mail mf@erhr.dk tlf. 21216464.

Fremsend venligst ansøgning og CV via vores online ansøgningsformular i højre side.

Ansøgningerne behandles løbende og tiltrædelse ønskes snarest muligt, men vi venter på den rette.

2019-05-28T22:50:46.683 For een af vore gode kunder, centralt i Trekantområdet, skal vi finde en dygtig Chief Accountant Controller. Virksomheden er en central del af en særdeles velkonsolideret dansk koncern. Denne del af koncernen er centralt placeret i relation til koncernledelsen Du får 4 glade kolleger i controllerafdelingen, og 14 kolleger i Økonomifunktionen. Du refererer direkte til CFO. Kontormiljøet er særdeles attraktivt med sund kantine og meget velordnede øvrige forhold. Opgaver Dine primære arbejdsopgaver er: Udarbejdelse af budgetter og forecasts. Bogføring, afstemning, controlling og månedsafslutninger af en del selskaber Ejendomsadministration, betalinger og statistikker Løbende projekt controlling på igangværende projekter. Analyser, rapporter og opfølgning på kunder, produkter og projekter. Dialog med banker, revisorer og andre interne såvel som eksterne samarbejdspartnere Sparring med CFO og kolleger. Ansvar Som Chief Accountant Controller får du en central rolle i forhold til ansvaret for bogholderi, rapportering og økonomistyring. Styring og kontrol af forretningsenhedernes økonomi. Målstyring og KPI opfølgning designe, følge op og afrapportere. Løbende udvikling og optimering af forretningsgange, processer og rapporteringssystemer. Udarbejdelse af Business Cases som grundlag for forretningsenhedens strategiske udvikling. Kompetencer Vi forventer at du: har en god ballast fra bogføring og regnskab, og er en erfaren person med struktur og et godt overblik. har stærke analytiske evner og erfaring - samt styr på detaljerne. er ambitiøs og sætter pris på professionelle kolleger. får tingene til at ske i samspil med dine kollegaer. er selvstændig og har gå-på-mod. er fortrolig med Navision eller andre ERP-systemer samt meget erfaren bruger af Officepakken (Excel). optimerer dine arbejdsprocesser og elsker at effektivisere hverdagen for dig selv og dine kolleger. balancerer initiativ med aftalte deadlines. Du har mindst 2-3 års lignende erfaring også gerne med erfaring fra revision. Motivation Motiveres du af at arbejde i en virksomhed som er præget af ønsket om at gøre en reel forskel? Motiveres du af at arbejde sammen med dygtige kolleger, hvor det vægtes højt, at alle har det godt? Motiveres du af ordentlighed og et godt teamplay? Så send os en ansøgning! Du vil få indflydelse på virksomhedens fremtidige udvikling, og du vil blive støttet af en kompetent og tillidsfuld ledelse. Løbende videreuddannelse m.m. er naturligt på dagsordenen. Løn Løn m.m. vil blive forhandlet på et attraktivt niveau, der modsvarer stillingens krav og betydning. Ansøgning ERHR Effektiv Rekruttering forestår denne rekrutteringsopgave. ERHR Effektiv Rekruttering vil ikke videregive den enkelte kandidats identitet uden forudgående aftale. For yderligere informationer om stillingen er du velkommen til at kontakte Michael Folmann, e-mail mf@erhr.dk tlf. 21216464. Fremsend venligst ansøgning og CV via vores online ansøgningsformular i højre side. Ansøgningerne behandles løbende og tiltrædelse ønskes snarest muligt, men vi venter på den rette.11jobnet15d9f890100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-06-03T00:00:000000http://erhr.dk/for-kandidater/ledige-jobs/226460EuropaDanmarkJyllandØstjyllandSkanderborgEuropaDanmarkJyllandMidtjyllandIkast-BrandeEuropaDanmarkJyllandMidtjyllandSilkeborg3501976Effektiv Rekruttering11Langelandsvej 155500MiddelfartDKDanmark0mf@erhr.dkDKDanmarkDKDanmark8Fuldtid46Permanent740059JobNet4970798497079810004-04-20190https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=15d9f890https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=15d9f890https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=15d9f890&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=15d9f890&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonChief Accountant/Bogholder/Controller1Dansk3Læse/ tale937348Controller3Økonomi361312869Michaelmf@erhr.dkDKDanmarkDKDanmark330075918Group Financial ControllerRobot Play a significant part in our Financial Group Reporting Do you have a solid audit and reporting understanding along with the skills and desire to be responsible of the reporting and consolidation process in a global and complex organisation? Then please take a closer look at this exciting opportunity that might be a stepping stone to your future career in MHI Vestas. Tasks responsibilities: You will… …be responsible of the entire consolidation process and be MHI Vestas key person ensuring the reporting of consolidated actual figures to the Board of Directors and other stakeholders. Your tasks will also include: Analyse actual monthly figures and increase the level of specifications and deep-dives Participate in the monthly closing process including documentation and quality reviews Compile and gather inputs for the monthly report to the Board of Directors Prepare financial presentations for our Board of Directors and Finance Committee MHI Vestas consolidated annual report including IFRS compliance Co-ordinate the audit process with our external auditors Maintain our Financial Guidelines Report of monthly and yearly figures to public authorities Various cross-functional internal reporting tasks Skills experience: Our new colleague… … preferably has 3 years experience with auditing and or reporting tasks from an international company. You have strong communication skills, and you are proactive and energetic. You have a pragmatic approach towards problem-solving and you get things done in time and to the highest possible quality. Further, we expect that you: Are a team player that participates actively with a hands-on approach Have a theoretical background like HD-R, cand.merc.aud. or equivalent Are confident in basic accounting as well as IFRS Have advanced Excel skills Join us if you… ...want to work in an international and ambitious company where we work shoulder to shoulder every day to become the global leader in the offshore wind market. You will be part of a dedicated team in an organisation characterised by being ambitious, innovative and professional. In Finance, we offer you: A broad interface with many stakeholders Great colleagues that support each other and work together Excellent opportunities for professional and personal development A consulting role with influence Apply now We re already looking forward to hearing from you. In case you have questions about the position, please contact Head of Financial Planning, Group Reporting Project Controlling, Thomas Rahr, on 45 8844 8913. Your primary work location will be Aarhus, Denmark. Applications are handled on an ongoing basis. Please send your application and CV as soon as possible using the link on this page. All inquiries are treated confidentially. Established in April 2014, MHI Vestas Offshore Wind is a joint venture between Mitsubishi Heavy Industries (MHI) and Vestas Wind Systems A S. Our vision is to be a leading player in the offshore industry by co-developing offshore wind as a financially viable and sustainable energy source to benefit future generations. An international organisation with 3000 employees and HQ in Aarhus, Denmark, we also have offices in the UK, Netherlands, Belgium, Germany, Taiwan, Japan and the USA.

Play a significant part in our Financial Group Reporting

Do you have a solid audit and reporting understanding along with the skills and desire to be responsible of the reporting and consolidation process in a global and complex organisation? Then please take a closer look at this exciting opportunity that might be a stepping stone to your future career in MHI Vestas.

Tasks & responsibilities: You will…

…be responsible of the entire consolidation process and be MHI Vestas’ key person ensuring the reporting of consolidated actual figures to the Board of Directors and other stakeholders.

Your tasks will also include:

  • Analyse actual monthly figures and increase the level of specifications and deep-dives
  • Participate in the monthly closing process including documentation and quality reviews
  • Compile and gather inputs for the monthly report to the Board of Directors
  • Prepare financial presentations for our Board of Directors and Finance Committee
  • MHI Vestas’ consolidated annual report including IFRS compliance
  • Co-ordinate the audit process with our external auditors
  • Maintain our Financial Guidelines
  • Report of monthly and yearly figures to public authorities
  • Various cross-functional internal reporting tasks

Skills & experience: Our new colleague…

… preferably has +3 years’ experience with auditing and/or reporting tasks from an international company. You have strong communication skills, and you are proactive and energetic. You have a pragmatic approach towards problem-solving and you get things done in time and to the highest possible quality. Further, we expect that you:

  • Are a team player that participates actively with a hands-on approach
  • Have a theoretical background like HD-R, cand.merc.aud. or equivalent
  • Are confident in basic accounting as well as IFRS
  • Have advanced Excel skills

Join us if you…

...want to work in an international and ambitious company where we work shoulder to shoulder every day to become the global leader in the offshore wind market. You will be part of a dedicated team in an organisation characterised by being ambitious, innovative and professional.

In Finance, we offer you:

  • A broad interface with many stakeholders
  • Great colleagues that support each other and work together
  • Excellent opportunities for professional and personal development
  • A consulting role with influence

Apply now

We’re already looking forward to hearing from you. In case you have questions about the position, please contact Head of Financial Planning, Group Reporting & Project Controlling, Thomas Rahr, on +45 8844 8913. Your primary work location will be Aarhus, Denmark.

Applications are handled on an ongoing basis. Please send your application and CV as soon as possible using the link on this page. All inquiries are treated confidentially.

Established in April 2014, MHI Vestas Offshore Wind is a joint venture between Mitsubishi Heavy Industries (MHI) and Vestas Wind Systems A/S. Our vision is to be a leading player in the offshore industry by co-developing offshore wind as a financially viable and sustainable energy source to benefit future generations. An international organisation with +3000 employees and HQ in Aarhus, Denmark, we also have offices in the UK, Netherlands, Belgium, Germany, Taiwan, Japan and the USA.

MHI Vestas Offshore Wind A/SAarhus N2019-08-20T00:00:002019-10-15T00:00:00
330100688ØkonomicontrollerRobot Controller Struktureret og glad kollega søges Scandinavian Print Group A S fortsætter med at vækste både i ind- og udland og i den forbindelse har vi behov for at udvide vores økonomiafdeling og søger derfor en controller. Du vil indgå i et team med 10 dygtige og erfarne kolleger, som har et højt kompetenceniveau inden for alle områder af bogholderiet. Arbejdsområder: Vi er en alsidig virksomhed, med mange spændende opgaver indenfor bogholderiet og der kommer hele tiden flere til. Vi søger en kollega der kan arbejde selvstændigt og ansvarligt og er klar på en udfordrende hverdag. Du tilbydes en nøglefunktion i en hurtigt voksende virksomhed og du vil blive en del af et team med en uformel og humoristisk tone. Stillingen rummer en høj grad af frihed til selv at tilrettelægge arbejdsdagen og præge opgaverne. Da vi har ansvaret for 10 regnskaber i Scandinavian Print Group koncernen samt 9 regnskaber i M&G Invest koncernen, er der rig mulighed for at blive udfordret. Følgende opgaver vil blive en del af din hverdag: Ansvar for udarbejdelse af koncernrapportering herunder kommunikation til moderselskab i Tyskland og datterselskab i SverigeUdarbejdelse og opfølgning på budgetterUdarbejdelse af diverse finansielle analyserUdarbejdes af diverse KPI og opfølgning herpå.Alle regnskabsopgaver i mindre selskaberDeltagelse i årsafslutningAd-hoc opgaver Profil og kvalifikationer: Du har en relevant uddannelse (gerne på HD-niveau) med mindst 3 års erhvervserfaring og erfaring indenfor revisorbranchen herunder erfaring med koncernregnskab vil være et stort plus.Herudover vil følgende kvalifikationer blive prioriteret: Erfaring fra en lignende stillingErfaren bruger af ExcelRutineret i C5, Navision og E-conomicDu har erfaring med regnskabsafslutningsprocessenDu er ansvars- og kvalitetsbevidstDu er omhyggelig og tager initiativKundskaber i engelsk på daglig basis, både mundtligt og skriftligt.Evnen til at identificere og løse problemstillinger selvstændigt Personalegoder: Du bliver tilbudt fri frugt, drikkevarer, årlige firmaarrangementer, frisørordning, friskbagt frokostbrød og meget mere. Kontakt Hvis du har spørgsmål til stillingen er du velkommen til at kontakte økonomichef Jan Andersen på ja@lasertryk.dk eller telefon 69 131 725 Løn Efter kvalifikationer Du skal søge jobbet på https: app.jobmatchprofile.com duxwyh Ansøgningsfrist: Senest d. 20 10 2019 men søg nu da vi indkalder til samtaler løbende.

Controller

Struktureret og glad kollega søges

Scandinavian Print Group A/S fortsætter med at vækste både i ind- og udland og i den forbindelse har vi behov for at udvide vores økonomiafdeling og søger derfor en controller.

Du vil indgå i et team med 10 dygtige og erfarne kolleger, som har et højt kompetenceniveau inden for alle områder af bogholderiet. 

Arbejdsområder:

Vi er en alsidig virksomhed, med mange spændende opgaver indenfor bogholderiet og der kommer hele tiden flere til. Vi søger en kollega der kan arbejde selvstændigt og ansvarligt og er klar på en udfordrende hverdag.

Du tilbydes en nøglefunktion i en hurtigt voksende virksomhed og du vil blive en del af et team med en uformel og humoristisk tone. Stillingen rummer en høj grad af frihed til selv at tilrettelægge arbejdsdagen og præge opgaverne.

Da vi har ansvaret for 10 regnskaber i Scandinavian Print Group koncernen samt 9 regnskaber i M&G Invest koncernen, er der rig mulighed for at blive udfordret.

Følgende opgaver vil blive en del af din hverdag:

  • Ansvar for udarbejdelse af koncernrapportering herunder kommunikation til moderselskab i Tyskland og datterselskab i Sverige
  • Udarbejdelse og opfølgning på budgetter
  • Udarbejdelse af diverse finansielle analyser
  • Udarbejdes af diverse KPI og opfølgning herpå.
  • Alle regnskabsopgaver i mindre selskaber
  • Deltagelse i årsafslutning
  • Ad-hoc opgaver 

Profil og kvalifikationer:

Du har en relevant uddannelse (gerne på HD-niveau) med mindst 3 års erhvervserfaring og erfaring indenfor revisorbranchen herunder erfaring med koncernregnskab vil være et stort plus.Herudover vil følgende kvalifikationer blive prioriteret:

  • Erfaring fra en lignende stilling
  • Erfaren bruger af Excel
  • Rutineret i C5, Navision og E-conomic
  • Du har erfaring med regnskabsafslutningsprocessen
  • Du er ansvars- og kvalitetsbevidst
  • Du er omhyggelig og tager initiativ
  • Kundskaber i engelsk på daglig basis, både mundtligt og skriftligt.
  • Evnen til at identificere og løse problemstillinger selvstændigt

 

Personalegoder: 

Du bliver tilbudt fri frugt, drikkevarer, årlige firmaarrangementer, frisørordning, friskbagt frokostbrød og meget mere.

Kontakt Hvis du har spørgsmål til stillingen er du velkommen til at kontakte økonomichef Jan Andersen på ja@lasertryk.dk eller telefon 69 131 725

Løn

Efter kvalifikationer

Du skal søge jobbet på https://app.jobmatchprofile.com/duxwyh

 

Ansøgningsfrist:

Senest d. 20/10 2019 men søg nu da vi indkalder til samtaler løbende.

Lasertryk.dk A/SAarhus N2019-10-04T00:00:002019-10-20T00:00:00
330093266Financial Controller søges til WIRTGEN DENMARK, FredericiaBasic Vi søger en økonomisk profil med kendskab til SAP og en relevant faglig baggrund til varetagelse af klassiske controllingopgaver samt opgaver inden for IT- og procesoptimering. WIRTGEN DENMARK er en del af Wirtgen group, som er markedsledende inden for teknologiske løsninger til mobile maskiner og anlæg af veje, istandsættelse af veje samt udvinding og bearbejdning af brugbare mineraler og fremstilling af asfalt. Om stillingen Med reference til Accounting Manageren bliver du som vores nye controller ansvarlig for opgaver, som spænder fra måneds- og årsrapportering, afstemninger og budgetopfølgning til at agere tovholder på tilpasninger i vores nyligt implementerede SAP-løsning og support på mere generelle IT ad-hoc opgaver. Derudover vil dit fokus være på digitalisering, automatisering og dokumentering af vores arbejdsgange og processer på tværs af afdelingerne i organisationen. Om dig Du har en indgående forståelse for økonomistyring, en regnskabsmæssig uddannelse samt erfaring med ovenstående opgaver fra en lignende stilling. Derudover har du en skarp IT-profil, gerne med kendskab til SAP, og har du VBA-egenskaber er det en fordel, men ikke et krav. Du er en kompetent bruger af Excel samt velformuleret på dansk og engelsk i skrift og tale. Som person formår du at samarbejde bredt, du er analytisk og har procesforståelse, og din tilgang til arbejdsopgaver er såvel kritisk som pragmatisk. Du trives med at arbejde under høje frihedsgrader, og du motiveres af at procesoptimere arbejdsgange i organisationen. Virksomheden tilbyder En arbejdsplads kendetegnet ved en uformel, humoristisk og fri omgangstone, engagerede kollegaer og et godt kollegialt sammenhold i en markedsledende international virksomhed. Lønpakken inkluderer pension og sundhedsforsikring. Vi glæder os til at høre fra dig JKS CAREER varetager rekrutteringsprocessen, og er du interesseret i at søge stillingen, bedes du sende en ansøgning, CV samt relevante bilag via Søg stillingen nedenfor. Grundet persondataforordningen modtager vi ikke CV og ansøgning på mail. Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte chefkonsulent Ane Dam Plougmann på tlf. 45 30 85 13 31. Om virksomheden WIRTGEN DENMARK er medlem af WIRTGEN GROUP, en international aktiv gruppe af virksomheder inden for entreprenørmaskiner, som omfatter de traditionelle produktmærker WIRTGEN, VÖGELE, HAMM, KLEEMAN og BENNINGHOVEN. Som teknisk førende tilbyder vi vores kunder mobile maskinløsninger til vejbygning og vejrenovering, anlæg til minedrift og forarbejdning af mineraler eller genbrugsmateriale samt til fremstilling af asfalt. I 2018 genererede WIRTGEN GROUP en konsolideret omsætning på mere end 3 milliarder euro. I øjeblikket beskæftiger WIRTGEN GROUP 8.700 medarbejdere. Du kan læse mere om virksomheden på www.wirtgen-group.comVi søger en økonomisk profil med kendskab til SAP og en relevant faglig baggrund til varetagelse af klassiske controllingopgaver samt opgaver inden for IT- og procesoptimering. WIRTGEN DENMARK er en del af Wirtgen group, som er markedsledende inden for teknologiske løsninger til mobile maskiner og anlæg af veje, istandsættelse af veje samt udvinding og bearbejdning af brugbare mineraler og fremstilling af asfalt.

Om stillingen
Med reference til Accounting Manageren bliver du som vores nye controller ansvarlig for opgaver, som spænder fra måneds- og årsrapportering, afstemninger og budgetopfølgning til at agere tovholder på tilpasninger i vores nyligt implementerede SAP-løsning og support på mere generelle IT ad-hoc opgaver. Derudover vil dit fokus være på digitalisering, automatisering og dokumentering af vores arbejdsgange og processer på tværs af afdelingerne i organisationen.

Om dig
Du har en indgående forståelse for økonomistyring, en regnskabsmæssig uddannelse samt erfaring med ovenstående opgaver fra en lignende stilling. Derudover har du en skarp IT-profil, gerne med kendskab til SAP, og har du VBA-egenskaber er det en fordel, men ikke et krav. Du er en kompetent bruger af Excel samt velformuleret på dansk og engelsk i skrift og tale. 
Som person formår du at samarbejde bredt, du er analytisk og har procesforståelse, og din tilgang til arbejdsopgaver er såvel kritisk som pragmatisk. Du trives med at arbejde under høje frihedsgrader, og du motiveres af at procesoptimere arbejdsgange i organisationen.

Virksomheden tilbyder
En arbejdsplads kendetegnet ved en uformel, humoristisk og fri omgangstone, engagerede kollegaer og et godt kollegialt sammenhold i en markedsledende international virksomhed. Lønpakken inkluderer pension og sundhedsforsikring.

Vi glæder os til at høre fra dig 
JKS CAREER varetager rekrutteringsprocessen, og er du interesseret i at søge stillingen, bedes du sende en ansøgning, CV samt relevante bilag via Søg stillingen nedenfor. Grundet persondataforordningen modtager vi ikke CV og ansøgning på mail. Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte chefkonsulent Ane Dam Plougmann på tlf. +45 30 85 13 31. 

Om virksomheden
WIRTGEN DENMARK er medlem af WIRTGEN GROUP, en international aktiv gruppe af virksomheder inden for entreprenørmaskiner, som omfatter de traditionelle produktmærker WIRTGEN, VÖGELE, HAMM, KLEEMAN og BENNINGHOVEN. Som teknisk førende tilbyder vi vores kunder mobile maskinløsninger til vejbygning og vejrenovering, anlæg til minedrift og forarbejdning af mineraler eller genbrugsmateriale samt til fremstilling af asfalt. I 2018 genererede WIRTGEN GROUP en konsolideret omsætning på mere end 3 milliarder euro. I øjeblikket beskæftiger WIRTGEN GROUP 8.700 medarbejdere.

Du kan læse mere om virksomheden på www.wirtgen-group.com
 

ORS/Small/68fdc57b_logo.pngJKS A/SFredericia2019-09-20T13:00:55.3402019-10-18T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Group Financial Controller

MHI Vestas Offshore Wind A/S

Aarhus N
Play a significant part in our Financial Group Reporting Do you have a solid audit and reporting understanding along with the skills and desire to be responsible of the reporting and consolidation process in a global and complex organisation? Then p...
Indrykket:20. august 2019
Udløbsdato:15. oktober 2019

Økonomicontroller

Lasertryk.dk A/S

Aarhus N
Controller Struktureret og glad kollega søges Scandinavian Print Group A S fortsætter med at vækste både i ind- og udland og i den forbindelse har vi behov for at udvide vores økonomiafdeling og søger derfor en controller. Du vil indgå i et team med...
Indrykket:4. oktober 2019
Udløbsdato:20. oktober 2019

Financial Controller søges til WIRTGEN DENMARK, Fredericia

JKS A/S

Fredericia
Vi søger en økonomisk profil med kendskab til SAP og en relevant faglig baggrund til varetagelse af klassiske controllingopgaver samt opgaver inden for IT- og procesoptimering. WIRTGEN DENMARK er en del af Wirtgen group, som er markedsledende inden ...
Indrykket:20. september 2019
Udløbsdato:18. oktober 2019