Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Cleaning assistant / Housekeeping

BH HotelService ApS are looking for service minded, stabile and qualified cleaning assistants for hotels in Copenhagen.

BH HotelService ApS is a relatively large company with more than 500 employees from all over the world – we represent a good working environment, responsibility and the possibility for growth and promotions.

The job is primarily during the daytime and all week days, including weekends.

You have to speak and understand English and the salary is according to the collective bargaining agreement

If you are interested in an interview, please send a cv with your photo


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330044771Phoenix-4e76fe9512019-06-19T00:00:00Cleaning assistant / Housekeeping

BH HotelService ApS are looking for service minded, stabile and qualified cleaning assistants for hotels in Copenhagen.

BH HotelService ApS is a relatively large company with more than 500 employees from all over the world – we represent a good working environment, responsibility and the possibility for growth and promotions.

The job is primarily during the daytime and all week days, including weekends.

You have to speak and understand English and the salary is according to the collective bargaining agreement

If you are interested in an interview, please send a cv with your photo

2019-08-13T00:51:59.713 BH HotelService ApS are looking for service minded, stabile and qualified cleaning assistants for hotels in Copenhagen. BH HotelService ApS is a relatively large company with more than 500 employees from all over the world we represent a good working environment, responsibility and the possibility for growth and promotions. The job is primarily during the daytime and all week days, including weekends. You have to speak and understand English and the salary is according to the collective bargaining agreement If you are interested in an interview, please send a cv with your photo11jobnet4e76fe95100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-08-12T00:00:0000010EuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnTårnbyEuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnKøbenhavn3548560BH HotelService ApS11Amagerbrogade 44, 1. tv.2300København SDKDanmark0Anja@bh-hotelservice.dkDKDanmarkDKDanmark7Deltid46Permanent779598JobNet5005925500592510017-06-20190https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=4e76fe95https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=4e76fe95https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=4e76fe95&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=4e76fe95&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Kontor/Kontor_og_administration/7.jpgCleaning assistant / Housekeeping12008001Dansk3Læse/ tale522039Medarbejder5Kontor og administration362104646Anja@bh-hotelservice.dkAnja@bh-hotelservice.dkDKDanmarkDKDanmark330150135Økonomimedarbejder til Borgercenter Voksne i SocialforvaltningenBasic Har du lyst til at arbejde med socialområdet i landets største kommune? Kunne du tænke dig at prøve kræfter med arbejdet i en politisk styret organisation? Så er stillingen som økonomimedarbejder i Borgercenter Voksnes økonomistab måske noget for dig. Borgercenter Voksne er en del af Socialforvaltningen i Københavns kommune og arbejder med drift og udvikling på området for psykiatri, udsatte voksne og misbrug. Staben hvor stillingen er placeret, består af tre stabsområder med ca. 95 ansatte i alt. Vi arbejder først og fremmest for at støtte udviklingen af indsatsen til borgerne, men bringer også relevant viden fra praksis til beslutningstagere i kommunen. Som økonomimedarbejder vil du blive en del af det stabsområde, som varetager opgaver indenfor økonomi og regnskabsområdet. Vi kan tilbyde en spændende arbejdsplads med et stærkt fagligt miljø og engagerede kolleger. Arbejdsopgaverne vil typisk bestå af følgende opgaver Økonomiopfølgning på institutionsniveau Lønopfølgning på institutionsniveau Understøttelse af ledere i forhold til formidling af økonomiopfølgningen Kreditorbogholderi, herunder e-fakturaworkflow Debitorbogholderi, herunder fakturering til andre kommuner Håndtering af kontantkasser Diverse bogførings- og afstemningsopgaver Diverse ad hoc-opgaver Faglige kvalifikationer Vi forventer, at du er uddannet inden for økonomi- og regnskab med nogle års erfaring har stærke IT-kundskaber, specielt Excel og ikke bange for at sætte dig ind i nye systemer er fortrolig med anvendelse af et økonomisystem er god til at formidle og formulere dig både skriftligt og mundtligt er serviceminded, fleksibel, mødestabil og har et godt humør Du skal desuden være god til at holde hovedet koldt i en travl hverdag og bevare overblikket. Endelig vil det være en fordel, hvis du er udadvendt i forhold til kollegaer og samarbejdspartnere og ikke er bange for at kaste dig ud i nye opgaver. Du kommer til at referere til afdelingslederen for drift, økonomi og regnskab og får 34 kollegaer, som arbejder bredt med økonomistyring, regnskab, analyser og ledelsesinformation. Du vil dog primært skulle arbejde med regnskabs- og økonomiopfølgningsopgaver på to af borgercentrets driftsområder. Løn- og ansættelsesforhold Tiltrædelse snarest muligt og senest den 1. marts 2020. Stillingen er en fuldtidsstilling på 37 timer ugentligt. Ansættelse sker i henhold til gældende overenskomst og efter principperne om Ny løn. Arbejdsstedet er på Islands Brygge, 2300 København S. Læs mere om Borgercenter Voksne på www.kk.dk BCV Yderligere information Har du spørgsmål til stillingen, er du meget velkommen til at kontakte administrationschef Jannie D. Strøm på 3366 1634 eller stabschef Peter Schultz-Nielsen på 3317 2505. Søg via nedenstående link senest mandag den 20 januar 2020 Ansættelsessamtaler afholdes i uge 4.

Har du lyst til at arbejde med socialområdet i landets største kommune? Kunne du tænke dig at prøve kræfter med arbejdet i en politisk styret organisation? Så er stillingen som økonomimedarbejder i Borgercenter Voksnes økonomistab måske noget for dig. 

Borgercenter Voksne er en del af Socialforvaltningen i Københavns kommune og arbejder med drift og udvikling på området for psykiatri, udsatte voksne og misbrug. Staben hvor stillingen er placeret, består af tre stabsområder med ca. 95 ansatte i alt. Vi arbejder først og fremmest for at støtte udviklingen af indsatsen til borgerne, men bringer også relevant viden fra praksis til beslutningstagere i kommunen. 

Som økonomimedarbejder vil du blive en del af det stabsområde, som varetager opgaver indenfor økonomi og regnskabsområdet. Vi kan tilbyde en spændende arbejdsplads med et stærkt fagligt miljø og engagerede kolleger. 

Arbejdsopgaverne vil typisk bestå af følgende opgaver

  • Økonomiopfølgning på institutionsniveau
  • Lønopfølgning på institutionsniveau
  • Understøttelse af ledere i forhold til formidling af økonomiopfølgningen
  • Kreditorbogholderi, herunder e-fakturaworkflow
  • Debitorbogholderi, herunder fakturering til andre kommuner
  • Håndtering af kontantkasser
  • Diverse bogførings- og afstemningsopgaver
  • Diverse ad hoc-opgaver

Faglige kvalifikationer

Vi forventer, at du

  • er uddannet inden for økonomi- og regnskab med nogle års erfaring
  • har stærke IT-kundskaber, specielt Excel og ikke bange for at sætte dig ind i nye systemer
  • er fortrolig med anvendelse af et økonomisystem
  • er god til at formidle og formulere dig både skriftligt og mundtligt
  • er serviceminded, fleksibel, mødestabil og har et godt humør

Du skal desuden være god til at holde hovedet koldt i en travl hverdag og bevare overblikket.

Endelig vil det være en fordel, hvis du er udadvendt i forhold til kollegaer og samarbejdspartnere og ikke er bange for at kaste dig ud i nye opgaver.

Du kommer til at referere til afdelingslederen for drift, økonomi og regnskab og får 34 kollegaer, som arbejder bredt med økonomistyring, regnskab, analyser og ledelsesinformation. Du vil dog primært skulle arbejde med regnskabs- og økonomiopfølgningsopgaver på to af borgercentrets driftsområder.

Løn- og ansættelsesforhold
Tiltrædelse snarest muligt og senest den 1. marts 2020. Stillingen er en fuldtidsstilling på 37 timer ugentligt. Ansættelse sker i henhold til gældende overenskomst og efter principperne om Ny løn.

Arbejdsstedet er på Islands Brygge, 2300 København S. Læs mere om Borgercenter Voksne på www.kk.dk/BCV

Yderligere information
Har du spørgsmål til stillingen, er du meget velkommen til at kontakte administrationschef Jannie D. Strøm på 3366 1634 eller stabschef Peter Schultz-Nielsen på 3317 2505.

Søg via nedenstående link senest mandag den 20 januar 2020
Ansættelsessamtaler afholdes i uge 4.

ORS/Small/kk_logo_small.pngBorgercenter VoksneKøbenhavn V2020-01-06T14:00:36.1302020-01-20T00:00:00
330159502Akademiske medarbejdere til Beskæftigelses- og Integrationsforvaltningens kontor for jobparate, unge og virksomhedsrettet indsatsBasic Har du lyst til at arbejde med beskæftigelsespolitik i landets største beskæftigelses- og integrationsforvaltning? Vil du være med til at udvikle og understøtte vores beskæftigelsesindsats? Så er du måske en af vores nye medarbejdere i Kontor for Jobparate, Unge og Virksomhedsrettet indsats i Beskæftigelses- og Integrationsforvaltningen i Københavns Kommune. I kontoret løfter vi en bred vifte af opgaver knyttet til beskæftigelsesindsatsen for alle ledige under 30 år og jobparate ledige over 30 år. Derudover har vi det tværgående ansvar for den virksomhedsrettede indsats. Kontoret betjener dels det politiske udvalg, borgmesteren og direktionen på kontorets områder, dels forvaltningens decentrale enheder. Kontoret er et af ni kontorer i Centralforvaltningen, der har ansvaret for at udvikle politikker og for at omsætte de politiske beslutninger til konkrete indsatser og arbejdsgange i vores centre. Derudover understøtter Centralforvaltningen centrene inden for kerneopgaven, økonomi, it, kommunikation og HR. Kontoret har ca. 20 medarbejdere, en områdechef og en kontorchef. Stillingerne Vi søger fire generalister, som har gode analytiske evner, talforståelse og kan gennemskue og formidle komplekse problemstillinger på en overskuelig og forståelig måde. Dine arbejdsopgaver vil bl.a. være: vejledning og hjælp til jobcentre, beskæftigelsescentre og Københavns Erhvervshus politisk og ledelsesmæssig betjening af borgmester, udvalg og direktion udarbejdelse af analyser og beslutningsoplæg implementering af nye indsatser i tæt samarbejde med forvaltningens enheder I dit arbejde vil du skulle håndtere en lang række forskellige opgaver. Du vil bidrage til den politiske betjening samtidig med, at du samarbejder med fagpersoner og ledere fra jobcentre og øvrige forvaltninger. Vi forventer, at du har en relevant videregående uddannelse kan navigere i et politisk fagområde arbejder struktureret og samarbejdsorienteret befinder dig godt i krydsfeltet mellem politik og drift kan tænke strategisk, systematisk og finde løsninger på konkrete udfordringer har gode samarbejdsevner Det er en fordel, hvis du har erfaring fra en politisk ledet organisation kendskab til beskæftigelsesområdet Det tilbyder vi Vi tilbyder et dynamisk og stærkt fagligt arbejdsmiljø tæt på de politiske beslutningsprocesser. Der er gode muligheder for faglig udvikling og samarbejde med kompetente kollegaer. En af stillingerne er fast, de øvrige er tidsbegrænset (et og to år). Løn- og ansættelsesforhold Ansættelse sker efter gældende overenskomst mellem Kommunernes Landsforening og relevant faglige organisation. Lønnen afhænger af dine kvalifikationer og forhandles efter principperne om Ny Løn. Arbejdstiden er 37 timer ugentligt. Tiltrædelse hurtigst muligt. Yderligere oplysninger Beskæftigelses- og Integrationsforvaltningen er en af syv forvaltninger i Københavns Kommune. Du kan læse mere om forvaltningen her. Hvis du vil vide mere om stillingerne, er du velkommen til at kontakte områdechef Rikke Kallesøe Raecke på tlf. 2365 5893. Søg via nedenstående link senest søndag den 2. februar 2020. Om Beskæftigelses- og Integrationsforvaltningen I Beskæftigelses- og Integrationsforvaltningen hjælper vi hver dag året rundt københavnere i job og uddannelse eller finder andre veje videre for borgerne. Vi understøtter virksomhederne med at finde den rette arbejdskraft. Vi inddrager borgerne, stiller konstruktive krav, og vi tror på, at vi sammen kan skabe fremskridt. Vi er Danmarks største beskæftigelsesforvaltning, og vi er med til at sætte en høj standard på beskæftigelsesområdet ved at arbejde strategisk med udvikling af driften, servicedesign og nye digitale løsninger. Vi har fokus på trivsel og har en kultur med høj faglighed, hvor der er plads til dine input og idéer.

Har du lyst til at arbejde med beskæftigelsespolitik i landets største beskæftigelses- og integrationsforvaltning? Vil du være med til at udvikle og understøtte vores beskæftigelsesindsats? Så er du måske en af vores nye medarbejdere i Kontor for Jobparate, Unge og Virksomhedsrettet indsats i Beskæftigelses- og Integrationsforvaltningen i Københavns Kommune.

I kontoret løfter vi en bred vifte af opgaver knyttet til beskæftigelsesindsatsen for alle ledige under 30 år og jobparate ledige over 30 år. Derudover har vi det tværgående ansvar for den virksomhedsrettede indsats. Kontoret betjener dels det politiske udvalg, borgmesteren og direktionen på kontorets områder, dels forvaltningens decentrale enheder.

Kontoret er et af ni kontorer i Centralforvaltningen, der har ansvaret for at udvikle politikker og for at omsætte de politiske beslutninger til konkrete indsatser og arbejdsgange i vores centre. Derudover understøtter Centralforvaltningen centrene inden for kerneopgaven, økonomi, it, kommunikation og HR. Kontoret har ca. 20 medarbejdere, en områdechef og en kontorchef.

Stillingerne
Vi søger fire generalister, som har gode analytiske evner, talforståelse og kan gennemskue og formidle komplekse problemstillinger på en overskuelig og forståelig måde.

Dine arbejdsopgaver vil bl.a. være:

  • vejledning og hjælp til jobcentre, beskæftigelsescentre og Københavns Erhvervshus  
  • politisk og ledelsesmæssig betjening af borgmester, udvalg og direktion
  • udarbejdelse af analyser og beslutningsoplæg  
  • implementering af nye indsatser i tæt samarbejde med forvaltningens enheder

 I dit arbejde vil du skulle håndtere en lang række forskellige opgaver. Du vil bidrage til den politiske betjening samtidig med, at du samarbejder med fagpersoner og ledere fra jobcentre og øvrige forvaltninger.

Vi forventer, at du

  • har en relevant videregående uddannelse
  • kan navigere i et politisk fagområde
  • arbejder struktureret og samarbejdsorienteret
  • befinder dig godt i krydsfeltet mellem politik og drift
  • kan tænke strategisk, systematisk og finde løsninger på konkrete udfordringer
  • har gode samarbejdsevner 

Det er en fordel, hvis du har

  • erfaring fra en politisk ledet organisation
  • kendskab til beskæftigelsesområdet 

Det tilbyder vi
Vi tilbyder et dynamisk og stærkt fagligt arbejdsmiljø tæt på de politiske beslutningsprocesser. Der er gode muligheder for faglig udvikling og samarbejde med kompetente kollegaer. En af stillingerne er fast, de øvrige er tidsbegrænset (et og to år).

Løn- og ansættelsesforhold
Ansættelse sker efter gældende overenskomst mellem Kommunernes Landsforening og relevant faglige organisation. Lønnen afhænger af dine kvalifikationer og forhandles efter principperne om Ny Løn. Arbejdstiden er 37 timer ugentligt. Tiltrædelse hurtigst muligt.

Yderligere oplysninger
Beskæftigelses- og Integrationsforvaltningen er en af syv forvaltninger i Københavns Kommune. Du kan læse mere om forvaltningen her.
Hvis du vil vide mere om stillingerne, er du velkommen til at kontakte områdechef Rikke Kallesøe Raecke på tlf. 2365 5893.

Søg via nedenstående link senest søndag den 2. februar 2020.

Om Beskæftigelses- og Integrationsforvaltningen
I Beskæftigelses- og Integrationsforvaltningen hjælper vi hver dag året rundt københavnere i job og uddannelse eller finder andre veje videre for borgerne. Vi understøtter virksomhederne med at finde den rette arbejdskraft. Vi inddrager borgerne, stiller konstruktive krav, og vi tror på, at vi sammen kan skabe fremskridt. Vi er Danmarks største beskæftigelsesforvaltning, og vi er med til at sætte en høj standard på beskæftigelsesområdet ved at arbejde strategisk med udvikling af driften, servicedesign og nye digitale løsninger. Vi har fokus på trivsel og har en kultur med høj faglighed, hvor der er plads til dine input og idéer.

ORS/Small/kk_logo_small.pngCF 1. kontor, område 1 - Jobparate, Unge og Virksomhedsrettet indsatsKøbenhavn V2020-01-17T12:01:32.3602020-02-02T00:00:00
330134892ACON GROUP søger vagtpersonale til High End kunde i København.Robot Grundet vokseværk har vi fået plads til yderligere 2 stabile afløsere i vores team. Det vil i starten være deltid, men med mulighed for fastansættelse. Vi lægger vægt på, at du har erfaring, da jobbet indeholder flere funktioner. Der er tale om en servicefunktion og der vil være meget kundekontakt. ACON GROUP er et sikkerhedsfirma, der blandt andet tilbyder vagtløsninger, alarm og overvågning. Vi tilbyder følgende: En plads i et velfungerende sikkerhedsfirma Gode kollegaer Frihed under ansvar Muligheder for afveksling i hverdagen Vagterne vil hovedsaglig være aften og weekend Overenskomstmæssig løn Vi forventer følgende: At du kan fremvise straffeattest At du har bestået Grundkursus for vagtfunktionærer At du behersker dansk i skrift og tale At du er serviceminded og præsentabel At du er pålidelig At du er fleksibel og mødestabil At du kan referere til tidligere relevant arbejde At du er parat til at yde en indsats for holdet Ansøgninger modtages KUN skriftligt pr. mail på: job@acon-group.dk Din mail skal indeholde følgende for at komme i betragtning til jobbet: CV Foto Ansøgning Anbefalinger fra lignende virksomheder Ansøgere som fremsender en ansøgning, der ikke opfylder ovenstående krav vil ikke komme i betragtning. Er du den medarbejder kollega vi søger, så lad os endelig høre fra dig. Med venlig hilsen ACON GROUP Bernstorffsvej 123 2900 Hellerup www.acon-group.dk

Grundet vokseværk har vi fået plads til yderligere 2 stabile afløsere i vores team.

Det vil i starten være deltid, men med mulighed for fastansættelse.

Vi lægger vægt på, at du har erfaring, da jobbet indeholder flere funktioner.

Der er tale om en servicefunktion og der vil være meget kundekontakt.

 

ACON GROUP er et sikkerhedsfirma, der blandt andet tilbyder vagtløsninger, alarm og overvågning.

 

Vi tilbyder følgende:

En plads i et velfungerende sikkerhedsfirma

Gode kollegaer

Frihed under ansvar

Muligheder for afveksling i hverdagen

Vagterne vil hovedsaglig være aften og weekend

Overenskomstmæssig løn

 

Vi forventer følgende:

At du kan fremvise straffeattest

At du har bestået Grundkursus for vagtfunktionærer

At du behersker dansk i skrift og tale

At du er serviceminded og præsentabel

At du er pålidelig

At du er fleksibel og mødestabil

At du kan referere til tidligere relevant arbejde

At du er parat til at yde en indsats for holdet

 

 

Ansøgninger modtages KUN skriftligt pr. mail på: job@acon-group.dk

 

Din mail skal indeholde følgende for at komme i betragtning til jobbet:

CV

Foto

Ansøgning

Anbefalinger fra lignende virksomheder

 

Ansøgere som fremsender en ansøgning, der ikke opfylder ovenstående krav vil ikke komme i betragtning.

 

Er du den medarbejder/kollega vi søger, så lad os endelig høre fra dig.

 

 

Med venlig hilsen

ACON GROUP

Bernstorffsvej 123

2900 Hellerup

 

www.acon-group.dk

ACON GROUPKøbenhavn K2019-12-04T00:00:002020-01-27T00:00:00
330149946Adecco søger lager- og logistik personaleRobot I Adecco har vi en del kunder (især omkring Storkøbenhavn) der søger medarbejdere med truckcertifikat. Vi håber derfor du vil kigge nærmere på stillingsopslaget nedenfor: https: www.adecco.dk jobannonce lager-og-logistik-personale-soges ?ID 2265637 Vi skal bede om en ansøgning via linket og ikke pr. mail. Vi ser frem til at høre fra dig!

I Adecco har vi en del kunder (især omkring Storkøbenhavn) der søger medarbejdere med truckcertifikat. Vi håber derfor du vil kigge nærmere på stillingsopslaget nedenfor: 

https://www.adecco.dk/jobannonce/lager-og-logistik-personale-soges/?ID=2265637

Vi skal bede om en ansøgning via linket og ikke pr. mail.

Vi ser frem til at høre fra dig!

 

ADECCO A/SFrederiksberg2020-01-06T00:00:002020-03-02T00:00:00
330150227Furesø Kommune søger medarbejder til Natur- og MiljøafdelingenBasic Vi tilbyder et spændende job i et godt fagligt miljø.Stillingen er midlertidig i et år med mulighed for forlængelse og ønskes besat hurtigst muligt. Vi søger en biolog eller lignende, der vil tage del i afdelingens faglige fællesskab. Du skal især arbejde med biodiversitet og invasive arter og deltage i løsning af afdelingens myndighedsopgaver. Vi har fokus på udvikling og kvalitet, og derfor søger vi en medarbejder, der er engageret, servicemindet og fleksibel. Vi har en god borgerdialog og et tæt samarbejde med interessenterne på natur- og miljøområdet, og det er derfor også et must for os, at du har gode formidlings- og kommunikationsevner. Vi forventer, at du er en holdspiller, der ikke er bange for at yde en ekstra indsats, når det er nødvendigt.Vi tilbyder dig et arbejde i en afdeling, hvor vi arbejder tæt sammen om opgaverne, hjælper hinanden og har et godt arbejdsmiljø. Hos os varierer arbejdet, så det er vigtigt for os, at du kan løse flere forskellige opgavetyper og er åben for nye udfordringer.Natur- og miljøafdelingen består af 18 medarbejdere og en afdelingsleder. Vi arbejder med grøn omstilling og biodiversitet og varetager myndighedsopgaver i forhold til miljøbeskyttelsesloven, planloven, naturbeskyttelsesloven, jordforureningsloven, vandløbsloven og vandforsyningsloven. Sammen med Vej- og Park-afdelingen, Plan- og Byg-afdelingen og Driftsgården er vi en del af Center for By og Miljø i Furesø Kommune.Vi forventer, at du: er biolog eller har en anden relevant uddannelse. kender til lovgivningen på området. er god til at kommunikere og formulere dig i skrift og tale. er engageret og serviceorienteret. Vi tilbyder: gode kolleger og en uformel omgangsform. et spændende arbejdsområde med bred faglighed og stor variation i arbejdsopgaverne. Det praktiske:Arbejdstiden er 37 timer om ugen med flextid og løn- og ansættelsesvilkår i øvrigt er efter overenskomsten.Vi bor på Stiager 2, 3500 Værløse. Vi sidder i åbne kontorer med fleksible pladser. Vi har røgfri arbejdstid og en god kantine.Du kan læse mere om os på www.furesoe.dkAnsøgningsfristen er tirsdag den 28. januar 2019 kl 12.00. Vi forventer at holde samtaler torsdag den 30. januar 2019.Hvis du vil vide mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte afdelingsleder Susanna Kjær Nielsen på 7235 5326 skni@furesoe.dk eller teamleder Helle Bank på 7235 5332 hba@furesoe.dkVi tilbyder et spændende job i et godt fagligt miljø.
Stillingen er midlertidig i et år med mulighed for forlængelse og ønskes besat hurtigst muligt.  

Vi søger en biolog eller lignende, der vil tage del i afdelingens faglige fællesskab. Du skal især arbejde med biodiversitet og invasive arter og deltage i løsning af afdelingens myndighedsopgaver. 

Vi har fokus på udvikling og kvalitet, og derfor søger vi en medarbejder, der er engageret, servicemindet og fleksibel. Vi har en god borgerdialog og et tæt samarbejde med interessenterne på natur- og miljøområdet, og det er derfor også et must for os, at du har gode formidlings- og kommunikationsevner. Vi forventer, at du er en holdspiller, der ikke er bange for at yde en ekstra indsats, når det er nødvendigt.
Vi tilbyder dig et arbejde i en afdeling, hvor vi arbejder tæt sammen om opgaverne, hjælper hinanden og har et godt arbejdsmiljø. Hos os varierer arbejdet, så det er vigtigt for os, at du kan løse flere forskellige opgavetyper og er åben for nye udfordringer.

Natur- og miljøafdelingen består af 18 medarbejdere og en afdelingsleder. Vi arbejder med grøn omstilling og biodiversitet og varetager myndighedsopgaver i forhold til miljøbeskyttelsesloven, planloven, naturbeskyttelsesloven, jordforureningsloven, vandløbsloven og vandforsyningsloven. Sammen med Vej- og Park-afdelingen, Plan- og Byg-afdelingen og Driftsgården er vi en del af Center for By og Miljø i Furesø Kommune.

Vi forventer, at du: 
  • er biolog eller har en anden relevant uddannelse.
  • kender til lovgivningen på området.
  • er god til at kommunikere og formulere dig i skrift og tale.
  • er engageret og serviceorienteret.

Vi tilbyder: 
  • gode kolleger og en uformel omgangsform.
  • et spændende arbejdsområde med bred faglighed og stor variation i arbejdsopgaverne. 

Det praktiske:
Arbejdstiden er 37 timer om ugen med flextid og løn- og ansættelsesvilkår i øvrigt er efter overenskomsten.
Vi bor på Stiager 2, 3500 Værløse. Vi sidder i åbne kontorer med fleksible pladser. Vi har røgfri arbejdstid og en god kantine.
Du kan læse mere om os på www.furesoe.dk

Ansøgningsfristen er tirsdag den 28. januar 2019 kl 12.00. Vi forventer at holde samtaler torsdag den 30. januar 2019.
Hvis du vil vide mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte afdelingsleder Susanna Kjær Nielsen på 7235 5326 / skni@furesoe.dk eller teamleder Helle Bank på 7235 5332 / hba@furesoe.dk

ORS/Small/2c648b86_logo.jpegNatur- og MiljøafdelingenVærløse2020-01-06T15:04:46.2802020-01-28T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Økonomimedarbejder til Borgercenter Voksne i Socialforvaltningen

Borgercenter Voksne

København V
Har du lyst til at arbejde med socialområdet i landets største kommune? Kunne du tænke dig at prøve kræfter med arbejdet i en politisk styret organisation? Så er stillingen som økonomimedarbejder i Borgercenter Voksnes økonomistab måske noget for di...
Indrykket:6. januar 2020

Akademiske medarbejdere til Beskæftigelses- og Integrationsforvaltningens kontor for jobparate, unge og virksomhedsrettet indsats

CF 1. kontor, område 1 - Jobparate, Unge og Virksomhedsrettet indsats

København V
Har du lyst til at arbejde med beskæftigelsespolitik i landets største beskæftigelses- og integrationsforvaltning? Vil du være med til at udvikle og understøtte vores beskæftigelsesindsats? Så er du måske en af vores nye medarbejdere i Kontor for Jo...
Indrykket:17. januar 2020

ACON GROUP søger vagtpersonale til High End kunde i København.

ACON GROUP

København K
Grundet vokseværk har vi fået plads til yderligere 2 stabile afløsere i vores team. Det vil i starten være deltid, men med mulighed for fastansættelse. Vi lægger vægt på, at du har erfaring, da jobbet indeholder flere funktioner. Der er tale om en s...
Indrykket:4. december 2019

Adecco søger lager- og logistik personale

ADECCO A/S

Frederiksberg
I Adecco har vi en del kunder (især omkring Storkøbenhavn) der søger medarbejdere med truckcertifikat. Vi håber derfor du vil kigge nærmere på stillingsopslaget nedenfor: https: www.adecco.dk jobannonce lager-og-logistik-personale-soges ?ID 2265637 ...
Indrykket:6. januar 2020

Furesø Kommune søger medarbejder til Natur- og Miljøafdelingen

Natur- og Miljøafdelingen

Værløse
Vi tilbyder et spændende job i et godt fagligt miljø.Stillingen er midlertidig i et år med mulighed for forlængelse og ønskes besat hurtigst muligt. Vi søger en biolog eller lignende, der vil tage del i afdelingens faglige fællesskab. Du skal især a...
Indrykket:6. januar 2020